Technics SL-1200G εναντίον Continuum Caliburn - SAT Arm

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
Πριν λίγες μέρες ο Michael Fremer από το Analogue Planet έκανε μια πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα σύγκριση δυο πικάπ, ενός hi-end γίγαντα του Continuum Caliburn / SAT Arm με το νέο και τελευταίας γενιάς Technics SL-1200G.. ηχογράφησε λοιπόν ένα classic vocal track και στα δυο πικάπ γι αυτό το λόγο "Vanquish" from the percussion group Smoke & Mirrors's Yarlung 45rpm..

και τα δυο πικάπ φορούσαν την κεφαλή Lyra Etna..ο Fremer έχει ανεβάσει τα βίντεο στο youtube και ακόμα έχει τα πρωτότυπα αρχεία της ηχογράφησης στη ιστοσελίδα παρακάτω για να τα κατεβάσουμε και να τα συγκρίνουμε κι εμείς στο σύστημά μας..

-=-=-=-=-=-=-=-=-





-=-=-=-=-=-=-=-=-

vocal-recording-sl-1200g-and-continuum-comparison

technics-sl-1200g-versus-continuum-caliburn-and-sat-arm

-=-=-=-=-=-=-=-=-

για να μην έχετε αγωνία, προσωπικά τα άκουσα και οι διαφορές ήταν πολύ μικρές υπέρ του Continum.. συμπέραμα: ή το Technics των 4.000 είναι πικάπ θαύμα, ή το Continum των 150.000 είναι υπερτιμημένη μηχανή..

επειδή προσωπικά έχω γράψει πολλές φορές τη γνώμη μου για τα φθηνά γιαπωνέζικα πικάπ και για το ΜΚΙΙ, το οποίο θεωρώ απλά μια τίμια λύση, δεν ανοίγω αυτό το θέμα για να εκθειάσω το νέο ΜΚΙΙ ούτε για να κατηγορήσω τα hi-end πικάπ.. ούτως άλλωστε το νέο ΜΚΙΙ G δεν έχει καμία σχέση με το “κοινό θνητό” ΜΚΙΙ, κοστίζει 4.000, έχει ενσωματώσει πολύ μεγάλη τεχνολογία και τεχνογνωσία από το παρελθόν και ακόμα έχει δανειστεί πράγματα από τα καλά πικάπ με ιμάντα όπως το μεγάλο βάρος πλίνθου, το μεγάλο βάρος πλατώ, τη σωστή λίπανση του πηγαδιού, την απομόνωση και άλλα.. το πλατώ είναι σχεδιασμένο με 3 διαφορετικά υλικά, αλουμίνιο, μπρούτζο και γόμα εσωτερικά παρακαλώ, αυτό που πάντα λέγαμε για τις κουδουνίστρες με τα σκέτα αλουμινένια πλατώ.. όλο το πικάπ ζυγίζει 18 κιλά!!

όπως σε όλες τις κατηγορίες πραγμάτων, έτσι και στο hi-end, πάντα παρεισφρέουν και οι “επιτήδιοι”, όμως οι καλές hi-end μηχανές πάντα υπάρχουν και σηκώνουν τον πήχη ψηλά στην αναπαραγωγή της μουσικής.. ποιος δεν έχει βιώσει την εξαιρετική απόδοση των ενισχυτικών της Ypsilon, των ηχείων της Magico, των πικάπ της Nottingham, VPI, SME.. δε λέμε ότι το Continuum δεν είναι καλό πικάπ, αν και προσωπικά πάντα διαφωνούσα με την σχεδιαστική του προσέγγιση, την οπτική του και την τεχνική σχεδίαση του βραχίονα μιας και ο SAT arm θεωρείται κορυφαίος βραχίονας.. όπως έχω διαφωνήσει και με το δεύτερο πλατώ που υπάρχει στο KRONOS και γυρνά στον αέρα χωρίς λόγο, αν και το συγκεκριμένο πικάπ είναι μια εξαιρετική αναλογική μηχανή που παίζει άψογα..

αυτά, κατεβάστε τα αρχεία να έχετε ιδίαν γνώμη και τα (ξανα) λέμε
 

Μηνύματα
950
Reaction score
1.128
The requested page "/content/technics-sl-1200g-versus-continuum-caliburn-and-sat-arm%7Ctechnics-sl-1200g-versus-continuum-caliburn-and-sat-arm" could not be found.
 

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
παρακαλώ έναν admin να φτιάξει τα links στο #1.. (ή να μου δώσει emergency ρόλο για modify να το κάνω μόνος μου.. :D)

link#1 http://www.analogplanet.com/content...-and-continuum-comparison#FKATZrWS7dFsrbsB.97
link#2 http://www.analogplanet.com/content...nuum-caliburn-and-sat-arm#DQtIc9b1IKvt83CA.97

File "A" Continuum Caliburn/SAT arm : http://www.analogplanet.com/images/0117davrathA.aiff
File "B" Technics SL-1200G : http://www.analogplanet.com/images/01117davrathB.aif

και τα δυο αρχεία είναι ηχογραφημένα σε hi-res 24/96 (foobar ok)
στις παραπάνω σελίδες υπάρχουν και τα links για το youtube
 


dcure

Επαγγελματίας
Μηνύματα
761
Reaction score
349
Το μόνο σωστό τεστ κατά τήν άποψη μου είναι το blind test AB εκεί μάλιστα να το δούμε! Τώρα αρχεία από το internet αντίγραφα κτλ κτλ μόνο για εντυπωσιασμό το βλέπω.Οσοι πιστοί βέβαια .......
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Το 1200G σε σχέση με το 1200mkII έχει τόσο τραγικές διαφορές, που 1 στους 10.000 χρήστες (και αν) μπορεί πιθανώς να τις ακούσει, στο σούπερ ντουπερ ηχοσύστημα-χώρο του.

Και το 1200G πωλείται σε λογική τιμή, όπως άλλωστε σε λογική τιμή αγοράς ήταν πάντα όλα τα 1200.

Αντίθετα, ο τιμολογιακός παραλογισμός των "Hi-End" πικάπ ήταν ανέκαθεν πέραν των ορίων του ποινικού αδικήματος, ενώ ο συνδυασμός αυτών των πικάπ με ηχοσύστημα-χώρο για το π@ος ολοκλήρωνε πάντα το τραγελαφικό της υπόθεσης.

Δε "τα βάζω" με τα πικάπ, μη παρεξηγείτε. Και με τα DAC το ίδιο συμβαίνει.

Ακόμα κι αν παραβλέψουμε το γεγονός των αθλιοτήτων των ηχογραφήσεων που έχουμε για να ακούμε, και τα θεωρήσουμε όλα τέλεια στην αρχή της αναπαραγωγής, είναι να πνίγεται κανείς από τα γέλια με το κυνήγι της δήθεν μοναδικής τελειότητας αυτών των "Hi-End" μηχανών στην τεχνική αρτιότητα της αναπαραγωγής, όταν τις βασικές αλήθειες του σπορ τις παραβλέπουν οι θεωρίες της χαϊεντοσύνης, χάριν της χρήσης διακριτών συσκευών και εξαιρετικής ομορφιάς καλωδιώσεων και πανέμορφων πλακετών στο παθητικό δικτυωμα των ηχείων (τα οποία βέβαια διαθέτουν τετρακαβλωδίωση) και φυσικά μη μου μιλάτε για χώρο, RT 60 και ισοσταθμιση χώρου, απαγορεύεται ρητώς από τη θρησκεία μας η κατανάλωση χοιρινού. :p

Που θέλω να καταλήξω:

Δε διαφωνώ με τον σουντόκου στα αναφερόμενά του, ούτε στα όποια σχόλια του Μιχάλη του Φρέμερ, τα οποία ομολογώ πως δεν μπήκα στον κόπο καν να τα ρίξω ούτε μία γρήγορη ματιά (διότι τα βρίσκω ανώφελα όπως το κουνούπι το ανωφελές).

Σαφώς εκτιμώ ως σημαντική παράμετρο την ποιότητα της πηγής, όπως αυτή καθορίζεται από αντικειμενικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

Όμως στα πλαίσια της οικιακής αναπαραγωγής υψηλής πιστότητας (για να έχει νόημα η οποιαδήποτε εξαιρετική πηγή, αναλογική ή ψηφιακή - αδιάφορο), το δάσος κρύβεται στις χοντράδες, κι όχι στις λεπτομέρειες. Στον κυρίαρχο χώρο και στους χρόνους αντήχησης, στην επαρκή οδήγησή του από τα ηχεία σε όλο το φάσμα και με επαρκές SPL για ασυμπίεστη αναπαραγωγή δυναμικών αντιθέσεων, στην ορθή οδήγηση των ηχείων από τα πολλαπλά ενισχυτικά στάδια μιας προηγμένης τεχνολογικά υλοποίησης που σέβεται τον εαυτό της και εμπεριέχει DSP για βελτιστοποίηση του αποτελέσματος, και προφανώς το σύνολο όλων των παραπάνω οφείλει να καλιμπραριστεί στο χώρο ώστε να δέσει το γλυκό και να μην είναι κουκουρούκου όπως λόγου χάριν ο καλύτερος βιντεοπροβολεας εντελώς αρρύθμιστος και χύμα στο κύμα κι όπως παίξει.

Δηλαδή, βρίσκω ειλικρινά άσκοπο το να ασχοληθεί οποιοσδήποτε με τις διαφορές μεταξύ τεκνικς και κοντινουμ, ούτε καν σε φιλολογικό επίπεδο, αν πρωτίστως δεν έχει επιλύσει τα βασικά και ουσιώδη της οικιακής αναπαραγωγής υψηλής πιστότητας.

Αν όντως τα έχει επιλύσει, τότε ναι, αξίζει την σοβαρή ενασχόληση με οτιδήποτε. Να κάτι που θα ήθελα κάποτε να δω, έστω και μία φορά, να έχουν επιλυθεί όλα τα προαπαιτούμενα σε ένα ηχοσύστημα-χώρο και να έχει απομείνει η βελτιστοποίηση της πηγής! Μόνο μη ξεκινήσετε να μου προτείνετε να δω μία τέτοια υλοποίηση με παθητικό ηχείο, ξεκινάτε από (αντικειμενικά και απολύτως αναμφισβήτητα) λάθος βάση! :p


ΥΓ άραγε με ποια ηχεία άκουγε ο Φρέμερ για να βγάλει συμπεράσματα; Γιατί δεν έπαιξε Moby σε στάθμες PA να συμπεριλαμβάνει την συμπεριφορά των πικάπ στους κραδασμούς του μπάσου; Και χρησιμοποίησε διαφορετικά καβλώδια για να κάνει τιούνινγκ του κάθε πικάπ, ή το άφησε στην τύχη; Είχε εφαρμοστεί ισοστάθμιση χώρου ή έπαιζε με αρρύθμιστους προβολείς και θέλει να μας πει ποιος είχε καλύτερο κοντραστ και κορεσμό χρωμάτων; Να, μ'αυτά ψοφάω στο γέλιο! :p:D
 

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
................................................................

ΥΓ άραγε με ποια ηχεία άκουγε ο Φρέμερ για να βγάλει συμπεράσματα; Γιατί δεν έπαιξε Moby σε στάθμες PA να συμπεριλαμβάνει την συμπεριφορά των πικάπ στους κραδασμούς του μπάσου; Και χρησιμοποίησε διαφορετικά καβλώδια για να κάνει τιούνινγκ του κάθε πικάπ, ή το άφησε στην τύχη; Είχε εφαρμοστεί ισοστάθμιση χώρου ή έπαιζε με αρρύθμιστους προβολείς και θέλει να μας πει ποιος είχε καλύτερο κοντραστ και κορεσμό χρωμάτων; Να, μ'αυτά ψοφάω στο γέλιο! :p:D
o Fremer ΔΕΝ άκουσε στα δικά του ηχεία και ΔΕΝ λέει πουθενά τη γνώμη του ούτε έβγαλε κάποια συμπεράσματα.. απλά ηχογράφησε το ίδιο κομμάτι με την ίδια κεφαλή και στα δυο πικάπ και πετά σε μας το "μπαλάκι" για να πειραματιστούμε.. να κάνουμε τη σύγκριση στο δικό μας σύστημα, το μετρημένο, αμέτρητο, ισοσταθμισμένο, ενεργό, παθητικό, όπως τέλος πάντων το έχει στήσει ο καθένας μας έτσι ώστε να έχουν την ίδια "ευκαιρία" να συγκριθούν οι 2 ηχογραφήσεις.. ΔΕΝ βρίσκω λοιπόν κάτι το παράλογο ή το μεμπτό στη διαδικασία, τουναντίον την βρίσκω πολύ εποικοδομητική για να πλουτίσουμε τις γνώσεις και τις εμπειρίες μας..
 

Μηνύματα
606
Reaction score
577
Το μόνο σωστό τεστ κατά τήν άποψη μου είναι το blind test AB εκεί μάλιστα να το δούμε! Τώρα αρχεία από το internet αντίγραφα κτλ κτλ μόνο για εντυπωσιασμό το βλέπω.Οσοι πιστοί βέβαια .......
Ναι οκ!
πως μπορεί να γίνει το test α-β???????
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.246
Reaction score
78.925
Δεν πολυκατάλαβα :dance:

Τα δυο αρχεία ειναι απο ripping?

Δινει λεπτομέρειες καπου (και δεν τις είδα) για το setup που χρησιμοποίησε για το ripping?
 


vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.104
Reaction score
2.740
θα κυκλοφορουσε και ενα οικονομικοτερο μονδελο απο το G...
 

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
Δεν πολυκατάλαβα :dance:

Τα δυο αρχεία ειναι απο ripping?

Δινει λεπτομέρειες καπου (και δεν τις είδα) για το setup που χρησιμοποίησε για το ripping?
ναι.. είναι από ripping.. και δεν γνωρίζω τι σετάπ χρησιμοποίησε.. και τι σημασία έχει το "σετάπ" και το recording software αν είναι το ίδιο και για τα δυο.. και ακούστε τα files πρώτα βρε σεις.. και μπείτε να διαβάσετε στο φόρουμ στα links.. και ρωτήστε τον ίδιο τον Φρέμερ, ο τύπος απαντά σε όλους.. και ένα άρθρο μετέφερα εδώ με μια ενδιαφέρουσα σύγκριση για να πλουτίσουμε τις γνώσεις μας.. μην πυροβολείτε λοιπόν και μην ξεκινάτε με αρνητικό mood.. ακούστε πρώτα.. :)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.246
Reaction score
78.925
ναι.. είναι από ripping..
Μου πέρασε απο το μυαλο αυτο που εγραψε ο Georgesod στο #10

Ειδες πουθενά να αναφέρεται "ripping"?

Εγω μόνο "recording" είδα. Αυτό ειναι το πρόβλημα.

Δεν με απασχολεί βέβαια το αρχικό ερώτημα. Εγώ αν για κάποιον πολύ απίθανο λόγο αποφάσιζα να αγοράσω πικάπ το 2017 ( :o) και είχα να διαλέξω μόνο απο αυτά τα δύο, εννοείται πως θα έπαιρνα το Technics, ανεξαρτήτως του αποτελέσματος του τεστ, και ανεξαρτήτως του μεγέθους του τραπεζικού μου λογαριασμού.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
θα έλεγα όσοι έχουν την δυνατότητα να κάνουν τη σύγκριση με καλά ακουστικά.. θα έχει περισσότερο ενδιαφέρον..
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.051
Reaction score
20.464
Δινει λεπτομέρειες καπου (και δεν τις είδα) για το setup που χρησιμοποίησε για το ripping?
Κάτι ερωτήσεις που κάνεις κι εσύ τώρα! Εδώ δεν την παλεύει με ένα γαμοπληκτρολόγιο. .aiff το ένα, .aif το άλλο. Μου θέλει και vinyl ripping...
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
προσωπικά τα άκουσα και οι διαφορές ήταν πολύ μικρές υπέρ του Continum.
Σύμφωνα με το παραπάνω βίντεο της "ανάλυσης" που έκανε ο μπομπ ο μάστορας, μάλλον αντεστραμμένα λέει ότι έχει τα ονόματα στα αρχεία, οπότε μάλλον το τεκνικς σου άρεσε λίγο παραπάνω, και φυσικά δεν έχει καμία σημασία ποιο σου άρεσε λίγο παραπάνω. 8-)

Προσωπικά εντυπωσιάζομαι που ακούς διαφορά! :o

Το ότι τα αρχεία παρουσιάζουν διαφορετικό συνολικό χρόνο, είναι το πιο χειροπιαστό στοιχείο, όπερ σημαίνει ότι κάποιο πικάπ γυρνούσε πιο γρήγορα το δίσκο, και κάποιο πιο αργά, ή ένα πικάπ το έπαιζε σωστά και το άλλο βιαζόταν ή καθυστερούσε. Δεδομένου ότι το τεκνικς διαθέτει στροβοσκόπιο πάνω στο πλατό για τον έλεγχο της ταχύτητας, το οποίο ακόμα και ο Μιχάλης αποκλείεται να μη το έστησε σωστά καθώς υπάρχει δυνατότητα μικρομετρικης ρύθμισης της ταχύτητας, έχω την υπόνοια ότι το ακριβό πικάπ έκανε λίγο λάθος στο χρόνο, πράγμα βεβαίως που αδυνατεί οποιοσδήποτε να το καταλάβει με το αφτί.

Προσωπικά, από τα εξαιρετικά στερεοφωνικά ηχεία του κινητού μου, ίδια τα ακούω.:p
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Πάντως IMHO αυτή η κίνηση του Μιχάλη, δείχνει ότι το 1200 αρκεί.

Κι αυτό είναι μεγάλη του επιτυχία.;)
 



Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.302
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top