PRaT η νίκη του High End

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.264
Reaction score
8.168
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

Αααα, τόσο γρήγορα το γυρνάμε; Εφηύραμε και το αναλογικό prat τώρα. Τί να σου πω ρε Νίκο. Δε θέλω να γίνω... τέλος πάντωνε, κάνε ό,τι νομίζεις. Πάντως, εγώ απατεώνας δεν γίνομαι -και ούτε είμαι πλέον κανένας άσχετος ή παπαπούφας. Το τσιγάρο που βάζω στο στόμα μου είναι σφραγισμένο και απείραχτο.
εχεις απολυτο δικο κωστα, απλως η συζητηση ξεκινησε απο κατι που εγραφε ο pass για τους κλασσ ντε που εγω συνεδεσα με την μετρησιμοτητα η οχι καποιων παραμετρων.
τεσπα η αποψη σου για τα κλασσ ντε την πρωτη φορα που τα ακουσες εχει ενδιαφερον, θα τα πουμε σε αλλο νημα.
τελος, να πω πως ξεκινησα ενα "προβοκατορικο" νημα με σκοπο τις μετρησεις, δεν ακολουθησε την πορεια που ηθελα και πλεον δεν βλεπω τον λογο να το συνεχισω.
τωρα για το "κανε οτι νομιζεις" που λες τι να κανω? δεν εχω κατι να κανω, μια οπτικη γωνια προσθεσα και ηξερα ποιος θα απαντήσει και τι...
αφφφταα
 

Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

έλα μου όμως που η παναγιώταινα είναι και ...κουκλάρα!

αυτες ειναι οι χαρες της ζωης Κωνσταντινε ..:404:


.....ολα τα αλλα ξεκινανε απο το Α και μπορει να φτασουν το Ω :137:
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

Παρακαλώ θερμά τους "ειδήμονες" και τους ειδήμονες να εξηγήσουν και σε μένα τον άσχετο περί του αντικειμένου τα κάτωθι :

1) Σε τι συνίσταται η ένσταση τους στην χρήση του όρου PRat όσον αφορά στην καταγραφή-περιγραφή υποκειμενικών εκτιμήσεων.


2) Ανάμεσα σε δύο συστήματα με διαφορετικές συνιστώσες (συσκευές) (παρόμοιων μετρήσιμων χαρακτηριστικών και σχεδιαστικής φιλοσοφίας) μπορεί να υπάρχουν διαφορές στον "τσαμπουκά" και την "ταχύτητα-ρυθμό" ;;;;;;;