Ενα εχω να πω, το πικάπιον με αυτόν τον βραχίονα απογειώθηκε.
Παίζει απίστευτα καλύτερα απο οτι με τον μαμά βραχίονα.
Αύριο τα περαιτέρω.Τώρα είναι αργά.
Βαρέθηκα να γράψω σχόλια , οι φωτό μιλάνε απο μόνες τους.
Μιλάμε για άκρως επιμελή και επαγγελματική εργασία απο τον Κώστα παππά.
Και το κλου της ιστορίας, στο τέλος οι ρυθμίσεις.
Απο ύψος βραχίονα , οριζοντίωση κλπ μέχρι αζιμούθιο headshell.
Εκεί τραβήξαμε τα βυζιά μας. Κανένα headshell δεν είχε σωστό αζιμούθιο.Ούτε το ξύλινο yamamoto που φόραγα επάνω στο sl, ούτε του jelco το δικό του ούτε το Technics original.
Με αποκορύφωμα το yamamoto, που έφευγε πολύ.
Λύσαξε ο αρχιμανδρίτης. Λύσαξε αλλά το ρύθμισε. Και αυτό και την υπερκρέμαση , και μετά με προτακτορα, προσεκτική μικρομετρική , απλά άψογος.
Ο ήχος τώρα.
Απογείωση. Αάλλος ήχος. Με σώμα με ατάκα έλεγχο ανάλυση με χροιές με ζωντάνια με ρυθμό.
Με με με. Καμία σχέση με τον ηχο πριν με τον μαμίσιο βραχίονα του sl.
Ακούσαμε και manzione και μας σηκώθηκε η τρίχα. Και ατάλαντη krall και πάλι μας σηκώθηκε η τρίχα.
Θέλω να έρθουν κάποιοι απο δω που λένε οτι δεν παίζει η 304.Να μαζέψω μερικά σαγόνια απο το πάτωμα.Ποιό πάτωμα ? απο το υπόγειο. Μου το είχε σφυρίξει ο κατασκευαστής του armboard, οτι sl jelco 304 είναι συνδυασμός που σκοτώνει.
Και ο αρχιμανδρίτης έμεινε άφωνος.
Οποιος θέλει ας έρθει να ακούσει , και να μιλήσει για πέπλα (ξέρει αυτός) για κουρτίνες , για κεφαλές για μμ κεφαλές , για για για
Εν ολίγοις αυτά , τώρα βαράτε ελεύθερα.