- Μηνύματα
- 3.188
- Reaction score
- 209
Απάντηση: Ποδήλατο...

Κοίταξε, θεωρητικά τα δισκόφρενα είναι καλύτερα ως φρένα. Ιδιαίτερα αν μιλάμε για υδραυλικά δισκόφρενα όπου ανεξαρτήτως καιρού (βροχής δηλαδή) λειτουργούν απροβλημάτιστα.
Σε απόλυτες συνθήκες κούρσας, αποφεύγονται, γιατί εκεί κάθε γραμμάριο επιπλέον μετράει. Όμως σκέψου ότι λόγω τοποθέτησης παραμένουν πιο μακριά από βρωμιές και λάσπες και συνεπώς έχουν πλεονέκτημα έναντι των κλασικών. Η μικρότερη διάμετρος του δίσκου σε σχέση με τη ζάντα (δηλαδή σαν να έχουμε το μεγαλύτερο δυνατό δισκόφρενο από πλευράς διαμέτρου) αντιπερέρχεται ως μειονέκτημα από τη μεγαλύτερη δύναμη πέδησης που εφαρμόζεται στο δίσκο.
Οι τεχνικοί στο σέρβις μου έχουν πει και για τακάκια που έχουν περισσότερη διάρκεια. αυτό δεν το έχω εξακριβώσει. Αλλά σκεπτόμενος το δικό μου (δεν έχει δισκόφρενα) όπου πρόσφατα συμπλήρωσα 2500 χλμ, και τα τακάκια θέλουν άλλαγμα, μάλλον ισχύει.
Επιπλέον βάρος.Προς άπαντες: Ποια είναι η γνώμη σας για το BMC Granfondo GF02;
Η κύρια διαφορά του με το Granfondo GF02 Disc, είναι ότι το δεύτερο έχει δισκόφρενα. Ερωτώ: Είναι ουσιώδης διαφορά; Με άλλα λόγια, τι το περισσότερο προσφέρουν τα δισκόφρενα στα road bikes;

Κοίταξε, θεωρητικά τα δισκόφρενα είναι καλύτερα ως φρένα. Ιδιαίτερα αν μιλάμε για υδραυλικά δισκόφρενα όπου ανεξαρτήτως καιρού (βροχής δηλαδή) λειτουργούν απροβλημάτιστα.
Σε απόλυτες συνθήκες κούρσας, αποφεύγονται, γιατί εκεί κάθε γραμμάριο επιπλέον μετράει. Όμως σκέψου ότι λόγω τοποθέτησης παραμένουν πιο μακριά από βρωμιές και λάσπες και συνεπώς έχουν πλεονέκτημα έναντι των κλασικών. Η μικρότερη διάμετρος του δίσκου σε σχέση με τη ζάντα (δηλαδή σαν να έχουμε το μεγαλύτερο δυνατό δισκόφρενο από πλευράς διαμέτρου) αντιπερέρχεται ως μειονέκτημα από τη μεγαλύτερη δύναμη πέδησης που εφαρμόζεται στο δίσκο.
Οι τεχνικοί στο σέρβις μου έχουν πει και για τακάκια που έχουν περισσότερη διάρκεια. αυτό δεν το έχω εξακριβώσει. Αλλά σκεπτόμενος το δικό μου (δεν έχει δισκόφρενα) όπου πρόσφατα συμπλήρωσα 2500 χλμ, και τα τακάκια θέλουν άλλαγμα, μάλλον ισχύει.