Yamaha CD-S2100...

Μηνύματα
1.985
Reaction score
767
και φυσικα το ταιρι του νεου ενισχυτη...





  • ΕSS Sabre (ES9016)
  • συμμετρικής δομής
  • USB
  • 192/24 & native DSD.
  • CD, SACD, flac και DSD αναπαραγωγη
τιμη αναμενεται....και αυτο απο εδω
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.188
Αψογο μηχάνημα!!! Η Yamaha θα το τιμολογήσει με μια πολύ φυσιολογική τιμή. Τόσο φυσιολογική που θα κάνει τους χαλιεντάδες να το σνομπάρουν.

Αντίθετα αν μπορούσε να το φτιάξει αυτό μια χαλιεντ βιοτεχνιούλα (υποθετικά μιλάμε γιατί καμμία χαλι εντ βιοτεχνιούλα δεν μπορεί να φτιάξει τέτοιο μηχάνημα και κυρίως τέτοιο ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ μηχανισμό ανάγνωσης) θα το τιμολογούσε με πολλά μηδενικά στο τέλος της τιμής και θα έκανε τους χαλιεντάδες να τους τρέχουν τα σάλια.
Και αντί για αυτόν τον ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ μηχανισμό ανάγνωσης θα είχε ένα πλαστικό κινέζικο οδηγό της πλάκας με ημερομηνία λήξεως το πολύ σε ένα με ενάμισι χρόνο ασχέτως του πόσα CD θα είχε διαβάσει μέχρι τότε.
 

Μηνύματα
2.256
Reaction score
249
Το 9016 εχει και το oppo 83 του 2010 ενταξει παρ ολο που δε μετραει μονο το τσιπ ειναι καπως
(επειδη υπαρχουν και πραγματικες high end βιοτεχνιες)
 

Μηνύματα
203
Reaction score
117
Το τσιπ 9016 έχει επίσης και το North Star Impulso, το μικρό δηλαδή της νέας σειράς της North Star που μόλις εμφανίσθηκε. Αυτό δε σημαίνει ότι τα νέα μηχανήματα δεν έχουν κάτι καινούριο να πουν. Πρέπει κανείς να τα ακούσει και τα συμπεράσματα μετά.
 

Μηνύματα
14.169
Reaction score
7.194
πολυ θετικο το οτι εχει και δυνατοτητα να δουλεψει και σαν dac αλλα και κυριως σαν usb dac,αλλα δεν μπορει να διαβασει απο usb. Βεβαια αν ειχε και εισοδο usb για στικακια και σκληρους δισκους, δεν θα ειχε λογο υπαρξης το συρταρακι του cd. Ολοι θα κανουν το πειραμα να ακουσουν ενα cd απο την συσκευη και απο το laptop τους να στελνει σημα στην usb εισοδο, ποιος ξερει που θα καταληξουν.....:D.
Ελπιζω το τμημα σχεδιασμου της εταιρειας , να βγαλει και το ιδιο μηχανημα σε εκδοση usbdac,σε μια λογικη τιμη και με τετοια ποιοτητα κατασκευης θα τα παει πολυ καλα. Δεν λεω να το βγαλουν και σε εκδοση pre+dac γιατι μαλλον εχουν ξεχασει την εποχη που η yamaha εβγαζε προενισχυτες και τελικους (δικαναλους).
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.706
Reaction score
79.192
Το 9016 εχει και το oppo 83 του 2010 ενταξει παρ ολο που δε μετραει μονο το τσιπ ειναι καπως
(επειδη υπαρχουν και πραγματικες high end βιοτεχνιες)
To 83 και το 93 είχαν Cirrus CS4382A DACs. To 95 μόνο είχε 2 ES9018.
 


Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.706
Reaction score
79.192
ΟΚ, εκείνο είχε ένα ES9016 κι ένα ES9006 (και κόστιζε $900 το 2010). :)
 


Μηνύματα
236
Reaction score
145
πολυ θετικο το οτι εχει και δυνατοτητα να δουλεψει και σαν dac αλλα και κυριως σαν usb dac,αλλα δεν μπορει να διαβασει απο usb. Βεβαια αν ειχε και εισοδο usb για στικακια και σκληρους δισκους, δεν θα ειχε λογο υπαρξης το συρταρακι του cd. Ολοι θα κανουν το πειραμα να ακουσουν ενα cd απο την συσκευη και απο το laptop τους να στελνει σημα στην usb εισοδο, ποιος ξερει που θα καταληξουν.....:D.
Ελπιζω το τμημα σχεδιασμου της εταιρειας , να βγαλει και το ιδιο μηχανημα σε εκδοση usbdac,σε μια λογικη τιμη και με τετοια ποιοτητα κατασκευης θα τα παει πολυ καλα. Δεν λεω να το βγαλουν και σε εκδοση pre+dac γιατι μαλλον εχουν ξεχασει την εποχη που η yamaha εβγαζε προενισχυτες και τελικους (δικαναλους).
Eπειδη ειμαι σχετικα καινουργιος στην τεχνολογια και ακουω περισσοτερο βινυλιο θα ηθελα τη γνωμη σας για το S2100.
Tους τελευταιους 2 μηνες ακουω αρκετα μεσω Audiolab 8200CD, το spotify για να ενημερωνομαι για τα βινυλια που θελω να
αγορασω και ακουω και οτι μουσικη δεν εχει κυκλοφορησει σε βινυλιο,πιστευετε οτι με το Yamaha S 2100 θα εχω καλλιτερο ηχο;Nα σημειωσω οτι με το βινυλιο ακουω λιγο διαυγεστερα απο οτι με το cd αλλα μονο οταν κανω προσεκτικη ακροαση.
Το υπολοιπο συστημα μου ειναι Τhorens TD 350+Clearaudio carbon clear satisfy+ZYX 100 Fuji,Plinius SA 103,AR LS26,Plinius Koru phono,Dynaudio Focus 380,Cardas GR.
 

Μηνύματα
14.169
Reaction score
7.194
Eπειδη ειμαι σχετικα καινουργιος στην τεχνολογια και ακουω περισσοτερο βινυλιο θα ηθελα τη γνωμη σας για το S2100.
Tους τελευταιους 2 μηνες ακουω αρκετα μεσω Audiolab 8200CD, το spotify για να ενημερωνομαι για τα βινυλια που θελω να
αγορασω και ακουω και οτι μουσικη δεν εχει κυκλοφορησει σε βινυλιο,πιστευετε οτι με το Yamaha S 2100 θα εχω καλλιτερο ηχο;Nα σημειωσω οτι με το βινυλιο ακουω λιγο διαυγεστερα απο οτι με το cd αλλα μονο οταν κανω προσεκτικη ακροαση.
Το υπολοιπο συστημα μου ειναι Τhorens TD 350+Clearaudio carbon clear satisfy+ZYX 100 Fuji,Plinius SA 103,AR LS26,Plinius Koru phono,Dynaudio Focus 380,Cardas GR.
εννοεις εχεις συνδεσει καποιον υπολογιστη στην usb του 8200 και απο εκει ακους spotify,αλλα και σαν κανονικο cdplayer οτι δεν κυκλοφορει σε βινυλιο.Για την πρωτη εφαρμογη δεν χρειαζεσαι κατι παραπανω,δηλαδη και το 8200 υπερκαλυπτει τις οποιες απατησεις σου,μην ξεχνας οτι μιλαμε για υλικο mp3 (εστω στα 320). Aν τωρα ρωτας αν το cd-s2100 ειναι καλυτερο απο το 8200 σε αναπαραγωγη cd........σιγουρα ειναι πιο ακριβο και θεωρητικα θα πρεπει να ειναι λιγο καλυτερο , αλλα οχι κατ' αναγκη. Και παλι ομως θα σου πω οτι εισαι καλυμενος μιας και το 8200 ειναι μια αριστη συσκευη.
 

Μηνύματα
236
Reaction score
145
εννοεις εχεις συνδεσει καποιον υπολογιστη στην usb του 8200 και απο εκει ακους spotify,αλλα και σαν κανονικο cdplayer οτι δεν κυκλοφορει σε βινυλιο.Για την πρωτη εφαρμογη δεν χρειαζεσαι κατι παραπανω,δηλαδη και το 8200 υπερκαλυπτει τις οποιες απατησεις σου,μην ξεχνας οτι μιλαμε για υλικο mp3 (εστω στα 320). Aν τωρα ρωτας αν το cd-s2100 ειναι καλυτερο απο το 8200 σε αναπαραγωγη cd........σιγουρα ειναι πιο ακριβο και θεωρητικα θα πρεπει να ειναι λιγο καλυτερο , αλλα οχι κατ' αναγκη. Και παλι ομως θα σου πω οτι εισαι καλυμενος μιας και το 8200 ειναι μια αριστη συσκευη.
ακριβως οπως μου τα λες ειναι αλλα νομιζα οτι το spotify premium(το συνδρομητικο)εχει καλλιτερο ηχο απο την κατηγορια του
mp3 ,οπως επισης το Audiolab ειναι 24/96 ενω το Yamaha παει εως 24/192(μηπως μπορεις να μου εξηγησεις αν αυτη η διαφορα ειναι ακουστη;) και παιζει και DSD και SACD.
Τελικα γιατι ολες αυτες οι πανακριβες ψηφιακες συσκευες ;υπαρχει πχ και το S 3000 ,ειναι θεμα high end ψωνιου και prestige;
Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου.
 

Μηνύματα
14.169
Reaction score
7.194
ακριβως οπως μου τα λες ειναι αλλα νομιζα οτι το spotify premium(το συνδρομητικο)εχει καλλιτερο ηχο απο την κατηγορια του
mp3 ,οπως επισης το Audiolab ειναι 24/96 ενω το Yamaha παει εως 24/192(μηπως μπορεις να μου εξηγησεις αν αυτη η διαφορα ειναι ακουστη;) και παιζει και DSD και SACD.
Τελικα γιατι ολες αυτες οι πανακριβες ψηφιακες συσκευες ;υπαρχει πχ και το S 3000 ,ειναι θεμα high end ψωνιου και prestige;
Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου.
η premium εκδοση του spotify ειναι στα 320kbps (mp3),σαφως καλυτερα απο το απλο (128kbps και με διαφημισεις),αλλα δεν θα δεις καμια διαφορα-βελτιωση. Oι ακριβοτερες συσκευες σαφως και ειναι καλυτερες (και κατασκευαστικα και ηχητικα),απλα απο ενα σημειο και μετα για να πετυχεις μικρη βελτιωση χρειαζεται ακομα και υπερδιπλασιασμος τους κοστους.Γνωμη μου μην δωσεις πολλα χρηματα για cdplayer,μενεις οπως εισαι (που εισαι ηδη σε πολυ καλο επιπεδο) και αργοτερα πας σε ενα αυτονομο dac (οχι cdplayer) στην κατηγορια των 1000-1500 ευρω που θα ειναι καλυτερο ηχητικα απο το 8200.Απλα αφησε το για το μελλον,τωρα εισαι μια χαρα,δεν υαπρχει λογος να πεταξεις χρηματα.Αλλωστε η βασικη σου πηγη ειναι το βινυλιο και αυτο κακα τα ψεμματα δεν θα χτυπηθει ποτε απο κανενα ψηφιακο (σαν ακουσμα οχι σαν προδιαγραφες).
 

Μηνύματα
236
Reaction score
145
η premium εκδοση του spotify ειναι στα 320kbps (mp3),σαφως καλυτερα απο το απλο (128kbps και με διαφημισεις),αλλα δεν θα δεις καμια διαφορα-βελτιωση. Oι ακριβοτερες συσκευες σαφως και ειναι καλυτερες (και κατασκευαστικα και ηχητικα),απλα απο ενα σημειο και μετα για να πετυχεις μικρη βελτιωση χρειαζεται ακομα και υπερδιπλασιασμος τους κοστους.Γνωμη μου μην δωσεις πολλα χρηματα για cdplayer,μενεις οπως εισαι (που εισαι ηδη σε πολυ καλο επιπεδο) και αργοτερα πας σε ενα αυτονομο dac (οχι cdplayer) στην κατηγορια των 1000-1500 ευρω που θα ειναι καλυτερο ηχητικα απο το 8200.Απλα αφησε το για το μελλον,τωρα εισαι μια χαρα,δεν υαπρχει λογος να πεταξεις χρηματα.Αλλωστε η βασικη σου πηγη ειναι το βινυλιο και αυτο κακα τα ψεμματα δεν θα χτυπηθει ποτε απο κανενα ψηφιακο (σαν ακουσμα οχι σαν προδιαγραφες).
ευχαριστω πολυ ,καποια στιγμη καντε μας μια ενημερωση για τα αρχεια DSD,FLAC,PCM κλπ
 

Μηνύματα
1.985
Reaction score
767
υπαρχουν φτηνα μηχανακια που μπορεις να παρεμβαλεις στο ηδη υπαρχον σεταπ και να δεις κατα ποσο ακους διαφορες...σε πρωτη φαση...

δες προιοντα πχ της Shiit Audio, iFi κλπ κλπ, που δεν θελουν μια περιουσια...
 

Μηνύματα
236
Reaction score
145
υπαρχουν φτηνα μηχανακια που μπορεις να παρεμβαλεις στο ηδη υπαρχον σεταπ και να δεις κατα ποσο ακους διαφορες...σε πρωτη φαση...

δες προιοντα πχ της Shiit Audio, iFi κλπ κλπ, που δεν θελουν μια περιουσια...
ευχαριστω πολυ αλλα θα ηθελα μια ποιο ειδικευμενη απαντηση,πχ τι ειναι τα αρχεια DSD;
 

Μηνύματα
1.985
Reaction score
767
τεχνικα εννοεις...απο wikipedia

SACD audio is stored in DSD, which differs from the conventional PCM used by the compact disc or conventional computer audio systems.

A DSD recorder uses sigma-delta modulation. DSD is 1-bit, has a sampling rate of 2.8224 MHz. The output from a DSD recorder is a bitstream. The long-term average of this signal is proportional to the original signal. DSD makes use of noise shaping techniques in order to push quantization noise up to inaudible ultrasonic frequencies. In principle, the retention of the bitstream in DSD allows the SACD player to use a basic (one-bit) DAC design which incorporates a low-order analog filter. The SACD format is capable of delivering a dynamic range of 120 dB from 20 Hz to 20 kHz and an extended frequency response up to 100 kHz, although most currently available players list an upper limit of 80–90 kHz and 20 kHz is the upper limit of human hearing.

The process of creating a DSD signal is conceptually similar to taking a one-bit delta-sigma analog-to-digital (A/D) converter and removing the decimator, which converts the 1-bit bitstream into multibit PCM. Instead, the 1-bit signal is recorded directly and in theory only requires a lowpass filter to reconstruct the original analog waveform. In reality it is a little more complex, and the analogy is incomplete in that 1-bit sigma-delta converters are these days rather unusual, one reason being that a one-bit signal cannot be dithered properly: most modern sigma-delta converters are multibit.

Because of the nature of sigma-delta converters, one cannot make a direct comparison between DSD and PCM. An approximation is possible, though, and would place DSD in some aspects comparable to a PCM format that has a bit depth of 20 bits and a sampling frequency of 96 kHz.[23] PCM sampled at 24 bits provides a (theoretical) additional 24 dB of dynamic range.

Because it has been extremely difficult to carry out DSP operations (for example performing EQ, balance, panning and other changes in the digital domain) in a one-bit environment, and because of the prevalence of studio equipment such as Pro Tools, which is solely PCM-based, the vast majority of SACDs—especially rock and contemporary music which rely on multitrack techniques—are in fact mixed in PCM (or mixed analog and recorded on PCM recorders) and then converted to DSD for SACD mastering.

To address some of these issues, a new studio format has been developed, usually referred to as "DSD-wide", which retains the high sample rate of standard DSD, but uses an 8-bit, rather than single-bit digital word length, yet still relies heavily on the noise shaping principle. It becomes almost the same as PCM—and is sometimes disparagingly referred to as "PCM-narrow"—but has the added benefit of making DSP operations in the studio a great deal more practical. The main difference is that "DSD-wide" still retains 2.8224 MHz (64Fs) sampling frequency while the highest frequency in which PCM is being edited is 352.8 kHz (8Fs). The "DSD-wide" signal is down-converted to regular DSD for SACD mastering. As a result of this technique and other developments there are now a few digital audio workstations (DAWs) that operate, or can operate, in the DSD domain, notably Pyramix and some SADiE systems.

Another format for DSD editing is Digital eXtreme Definition (DXD), a PCM format with 24-bit resolution sampled at 352.8 kHz (or alternatively 384 kHz).

Note that high-resolution PCM (DVD-Audio, HD DVD and Blu-ray Disc) and DSD (SACD) may still technically differ at high frequencies. A reconstruction filter is typically used in PCM decoding systems, much the same way that bandwidth-limiting filters are normally used in PCM encoding systems. Any error or unwanted artifact introduced by such filters will typically affect the end-result. A claimed advantage of DSD is that product designers commonly choose to have no filtering, or modest filtering. Instead DSD leads to constant high levels of noise at these frequencies. The dynamic range of DSD decreases quickly at frequencies over 20 kHz due to the use of strong noise shaping techniques which push the noise out of the audio band resulting in a rising noise floor just above 20 kHz. The dynamic range of PCM, on the other hand, is the same at all frequencies. However, almost all present-day DAC chips employ some kind of sigma-delta conversion of PCM files that results in the same noise spectrum as DSD signals. All SACD players employ an optional low-pass filter set at 50 kHz for compatibility and safety reasons, suitable for situations where amplifiers or loudspeakers cannot deliver an undistorted output if noise above 50 kHz is present in the signal.
 


Μηνύματα
236
Reaction score
145
και φυσικα το ταιρι του νεου ενισχυτη...





  • ΕSS Sabre (ES9016)
  • συμμετρικής δομής
  • USB
  • 192/24 & native DSD.
  • CD, SACD, flac και DSD αναπαραγωγη
τιμη αναμενεται....και αυτο απο εδω
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.628
Μηνύματα
3.057.808
Members
38.582
Νεότερο μέλος
NikolasLegend7
Top