Most visitors online was 3439 , on 16 Sep 2025
Τα ενεργά ηχεία με τους ενσωματωμένους ενισχυτές φτιάχτηκαν βασικά με σκοπό την φορητότητα και την χρήση τους σε φορητές εφαρμογές π.χ βαν τηλεοπτικών μεταδόσεων, συναυλίες κτλ. Το γεγονός ότι σήμερα είναι μόδα και τα συναντάς και σε σαλόνια είναι άλλη ιστορία...ειπα οτι δεν αμφιβαλω. Αν ισχυει ομως σε τετοιο βαθμο , τοτε οσοι φιλοι εχουν επιλεξει την ενεργη ενισχυση με τους ενισχυτες μεσα στα ηχεια τους τοτε....................μαλλον τραβλιζουν!!
παρακαλω οι γνωστες του θεματος και οσοι το εχουν ψαξει, να δωσουν τα φωτα τους περι το θεματος αυτου...Η καμπίνα ενός ηχείου είναι το πλέον αφιλόξενο μέρος για έναν ενισχυτή, τόσο από πλευράς κραδασμών, όσο και από πλευράς θερμοκρασίας, επίσης περιορίζεσαι και στο είδος του ενισχυτή που θα χρησιμοποιήσεις, π.χ δεν μπορείς να βάλεις μέσα σε ένα ηχείο λαμπάτους ενισχυτές, ούτε ενισχυτές τάξη Α".
Εταιρείες όπως η PMC, ΑΤC και πιθανόν και άλλες, στα μεγάλα μοντέλα τους Studio Monitors έχουν εξωτερικά τους ενισχυτές, γιατί?
Εκτός, για να τους παίρνουμε μάτι ...υπαρχει θεμα σε ενεργα, οι ενισχυτες να βρισκονται εντος του ηχειου ή οχι?
.......
τι γινεται τελικα?...εντος ή εκτος?
Ο βασικός λόγος ειναι οτι τα μεγάλα μοντέλα συνήθως εντοιχιζονται και οι ενισχυτές τοποθετούνται σε απόσταση.Εταιρείες όπως η PMC, ΑΤC και πιθανόν και άλλες, στα μεγάλα μοντέλα τους Studio Monitors έχουν εξωτερικά τους ενισχυτές, γιατί?.
εμεις να εμπιστευθουμε τυφλα το ονομα καπχιου επωνυμου κατασκευαστη και να παρουμε το "πακετο" ετοιμo χωρις αλλαγες ή αν σε δινει τη δυνατοτητα τα ενισχυτικα να ειναι εκτος, να τα παιρνεις εκτος?Δεν αναμένονται χαρακτηριστικά προβλήματα στην απόδοση όταν τα ενεργά ηχεία ανήκουν σε εταιρείες που φημίζονται για την ποιότητα κατασκευής τους.
και να χασουμε τελικα απ τις αυξημενες διαδρομες σηματος?Τα κέρδη από την συντόμευση κατά τη διαδρομή του σήματος υψηλής στάθμης υπερκεράζουν πιθανά μειονεκτήματα.
Γιάννη, εγώ μίλησα για συμβιβασμό και για μειονέκτημα, από εκεί και πέρα είναι πολύ εύκολο ο καθένας μπορεί να κάνει τα δικά του πειράματα και να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα, αν βέβαια τον ενδιαφέρει το θέμα.Με βαση την εμπειριας σου λογω των κραδασμων που υπαρχουν μεσα στην καμπινα τους τοτε εχουν μεγαλο προβλημα και ειναι ακαταλληλα για χρηση hi-fi. Δ
συμφωνω και μακαρι να μπορουσαμε ολοι να το καναμε αυτο...αλλα ουτε τα εργαλεια υπαρχουν, ουτε ο χρονος και πολυ περισσοτερο, οι γνωσεις να ερμηνευσουμε σωστα τα οποια αποτελεσματα...Γιάννη, εγώ μίλησα για συμβιβασμό και για μειονέκτημα, από εκεί και πέρα είναι πολύ εύκολο ο καθένας μπορεί να κάνει τα δικά του πειράματα και να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα, αν βέβαια τον ενδιαφέρει το θέμα.
Η "μπελαλίδικη" ηχητική απόδοση για κάποιους σημαίνει απουσία μεμονωμένων χαρακτηριστικών τα οποία θα τραβούσαν επιλεκτικά την προσοχή.Για κάποιους άλλους πάλι ισχύει το αντίθετο.Τα μέλη της δεύτερης κατηγορίας τείνουν ν'αλλάζουν συσκευές συχνότερα σε σύγκριση μ'εκείνα της πρώτης.ας υποθεσουμε λοιπον οτι θα γινει και η φροντιδα και θα μπορει το ηχειο να παιξει σωστα και ομορφα και "μπελαλιδικα"...συμφωνα με αυτο που ειπατε:
εμεις να εμπιστευθουμε τυφλα το ονομα καπχιου επωνυμου κατασκευαστη και να παρουμε το "πακετο" ετοιμo χωρις αλλαγες ή αν σε δινει τη δυνατοτητα τα ενισχυτικα να ειναι εκτος, να τα παιρνεις εκτος?
και να χασουμε τελικα απ τις αυξημενες διαδρομες σηματος?![]()
Η ουσιαστική όμως που θα μπορούσε να σε αλλάξει,έρχεται όταν το αποκτάς...Συμφωνα με τον Αρκα, ''Εμπειρια ειναι αυτο που αποκτας οταν δεν αποκτας αυτο που θες'' ...
μαλιστα...οποτε ναι μεν αλλα....εστω (και λιγο καλυτερα), οι ενισχυτες εξω, αλλα...Η "μπελαλίδικη" ηχητική απόδοση για κάποιους σημαίνει απουσία μεμονωμένων χαρακτηριστικών τα οποία θα τραβούσαν επιλεκτικά την προσοχή.Για κάποιους άλλους πάλι ισχύει το αντίθετο.Τα μέλη της δεύτερης κατηγορίας τείνουν ν'αλλάζουν συσκευές συχνότερα σε σύγκριση μ'εκείνα της πρώτης.
Εάν κι εφόσον προσφέρονταν με εργοστασιακές προδιαγραφές συναρμολόγησης και με τα ελάχιστα δυνατά μήκη καλωδίων διασύνδεσης και δεν παρουσιαζόταν θέμα διευθέτησης για τα χωριστά τεμάχια στο χώρο ακρόασης.Η όποια επωνυμία πάντως δεν συνεπάγεται αναγκαστικά και αριστεύσαντα ποιοτικό έλεγχο....
ισως η επηρεια αυξανεται "γεωμετρικα" αν τα ενισχυτικα ειναι μεσα στο ηχειο, απ οτι αν ο ενισχυτης ειναι 1-2 μετρα και εκτος...και αυτο λενε μαλλον και τα παιδια παραπανωΌταν οι συσκευή - παντός είδους - είναι σε απόσταση 1-2 μέτρων από τα ηχεία δεν δέχεται κραδασμούς από τα ηχητικά κύματα; Δέχεται. Επομένως είναι ολωσδιόλου εσφαλμένη η εκτίμηση ότι η επήρεια υπάρχει μόνο με την ενσωμάτωση.
Η αναζήτηση του βελτίστου - τελικό στάδιο μέσα ή όξω από τα ηχεία - είναι PLL, phase locked loop το λένε στο χωριό μου, την Καλαμαριά.Όπως η κότα ή το αυγό ένα πράμα. Σε ότι αφορά τους κραδασμούς. Γιατί τα οφέλη της εγγύτητας του τελικού σταδίου με τα μεγάφωνα είναι προφανή και βεβαιωμένα.