Ωδή στην Alfa Romeo 2000 GTV Bertone

Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.953


Παρουσιάστηκε το 1971, αντικαθιστώντας την 1750 GT Veloce. Ουσιαστική αλλαγή ήταν ο κινητήρας που μεγάλωσε στα 1.962 cc με απόδοση 132 ίππων. Έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1976. Συνολικά παρήχθησαν 37.459 Alfa Romeo 2000 GTV. Απολαύστε το μοντέλο – κόσμημα της μιλανέζικης φίρμας στο παραπάνω video.

http://www.gocar.gr/go-classic/classic-car/13364,Classic_Video_Wdh_sthn_Alfa_Romeo_2000_G.html
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.429
Iσως το πιο πετυχημενο μοντελο της μιλανεζικης φιρμας.Τι θυμηθηκα τωρα............
Τα πρωτα μου χλμ τα εκανα σε ενα 1600 gt junior γαλλικων προδιαγραφων του 1976 με 125 ιππους (σπανια εκδοση με 10 ιππους ακομα) και στη συνεχεια με ενα 2000 gt veloce americana με μηχανικο injection και air condition παλι της ιδια χρονολογιας στο κλασσικο βιολετι χρωμα της Alfa romeo.
Αυτοκινητα λιγο αδικημενα και ισως και παρεξηγημενα στην Ελλαδα την εποχη εκεινη,αφου εκ των υστερων επεσαν σε λαθος χερια και τα περισσοτερα καταστραφηκαν.
Αυτοκινητο που ειχε αναρτηση ολοκληρωμενη πισω και δισκοφρενα οταν ο ανταγωνισμος ειχε σουστοφυλλα και ταμπουρα.
Αλλες εποχες για το θρυλικο αυτο εργοστασιο που ομως πεφτοντας στα κρατικα χερια ναυαγησε και εχασε την αιγλη της αλλα και αλλαξε ροτα γενικοτερα μεχρι που και την πηρε η Φιατ κι εγιναν ολα ιδια......
Σημειωτεον οτι ολη η τεχνολογια της Ferrari f1 την εποχη εκεινη αλλα και αρκετα χρονια αργοτερα ηταν της Alfa romeo.
Ας μην αρχισω να αναφερω (γιατι απλα δεν θα τελειωσω ποτε) τις θρυλικες GTA & GTAM που τερματιζαν μπροστα απο αυτοκινητα πολλων εκατομμυριων ακομα και στους ελληνικους αγωνες.
Και μια ωραιο φωτο απο την GTAM του Γιωργου Μοσχου στο Τατοι ετσι για μαθαινουν οι νεοι και να θυμουνται οι παλιοι.
GTAmMotorHellas-2.jpg

Μια εικονα χιλιες λεξεις........
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.408
Αλλες εποχες για το θρυλικο αυτο εργοστασιο που ομως πεφτοντας στα κρατικα χερια ναυαγησε και εχασε την αιγλη της αλλα και αλλαξε ροτα γενικοτερα μεχρι που και την πηρε η Φιατ κι εγιναν ολα ιδια......
Η Alfa ανήκε στο ιταλικό κράτος απο το 1932-33 και η αγορά απο τη FIAT ολοκληρώθηκε το 1986.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.429
Δεν διαφωνουμε απλα οι αλλαγες αρχισαν να φαινονται μετα το 1980 ουσιαστικα.Παροτι και νωριτερα με το alfasud ειχε προβληματα.
Μεχρι και το 1990 ειχε ακομα τη δικη της πινελια στα αυτοκινητα που παρηγαγε.
Ουσιαστικα μεχρι και την τελευταια πισωκινητη 75 οπου ακομα φορουσε στα 1600-1800 τον γνωστο κινητηρα bialbero.Απο την 155 και μετα εγινε πια επισημη Φιατ.
 


Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.408
Δεν διαφωνουμε απλα οι αλλαγες αρχισαν να φαινονται μετα το 1980 ουσιαστικα.Παροτι και νωριτερα με το alfasud ειχε προβληματα.
Μεχρι και το 1990 ειχε ακομα τη δικη της πινελια στα αυτοκινητα που παρηγαγε.
Ουσιαστικα μεχρι και την τελευταια πισωκινητη 75 οπου ακομα φορουσε στα 1600-1800 τον γνωστο κινητηρα bialbero.Απο την 155 και μετα εγινε πια επισημη Φιατ.
Οι αλλαγές άρχισαν να φαίνονται με την άθλια ποιότητα κατασκευής των '70s, τις απεργίες και την έξοδο σχεδόν απο την αμερικάνικη αγορά με φυσικό επακόλουθο τη μεγάλη μείωση των πωλήσεων.
Όταν πιά μπήκαν τα '80s ήταν πολύ αργά για να επιβιώσει με τα ίδια παλιά αυτοκίνητα με καινούργια ρουχαλάκια.
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.845
Τότε τα αυτοκίνητα είχαν ψυχή .......
και έβγαζαν την δικιά σου για να τα οδηγήσεις .:D
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.845
Μιά ακόμα με τον Μοσχούς .Είμαι από τους τυχερούς που έχω δει ζωντανά τέτοια περάσματα .Γινότανε και στην Ν.Σμύρνη σιρκουΐ

 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.429
Οι αλλαγές άρχισαν να φαίνονται με την άθλια ποιότητα κατασκευής των '70s, τις απεργίες και την έξοδο σχεδόν απο την αμερικάνικη αγορά με φυσικό επακόλουθο τη μεγάλη μείωση των πωλήσεων.
Όταν πιά μπήκαν τα '80s ήταν πολύ αργά για να επιβιώσει με τα ίδια παλιά αυτοκίνητα με καινούργια ρουχαλάκια.
Εδω θα διαφωνησουμε και δεν νομιζω οτι το νοημα του νηματος αυτου ειναι να ερθουμε σε αντιπαραθεση.:)
 





Μηνύματα
958
Reaction score
2.429
Γιατι πολυ απλα δεν ειχε αθλια ποιοτητα κατασκευης τη δεκαετια του 70.Εκτος τα alfasud βεβαιως βεβαιως:D
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.408
Τα περισσότερα τα έχω περάσει, κάτι ξέρω. ;)

Εκτός απ' την ελβετικών προδιαγραφών Giulietta του '80 της μάνας μου που αποδείχθηκε άψογη, όλα τ' άλλα μετά το '74 ήταν μετριότατα, για να το πω ευγενικά.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.429
Τα περισσότερα τα έχω περάσει, κάτι ξέρω. ;)
Παρομοιως επισης εγω ακομα εχω την ευτυχια να εχω κατι απο τον καιρο εκεινο........
Και ειναι και τερας ποιοτητας και αξιοπιστιας μπορω να πω.
Μαλιστα μεχρι και το 2012 ηταν καθημερινο αυτοκινητο και οχι βολτας σ/κ.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.429
Τα περισσότερα τα έχω περάσει, κάτι ξέρω. ;)

Εκτός απ' την ελβετικών προδιαγραφών Giulietta του '80 της μάνας μου που αποδείχθηκε άψογη, όλα τ' άλλα μετά το '74 ήταν μετριότατα, για να το πω ευγενικά.
Νομιζω οτι εισαι απο τις εξαιρεσεις που εχουνε τετοια αποψη αφου ησουν και κατοχος της εν λογω φιρμας.
Μιλαω παντα απο ανθρωπους που ειχαν στην κατοχη τους alfa romeo της εποχης και οχι καποιους που λενε ακουσα οτι εβγαλε την ταδε ζημια του φιλου μου το αμαξι.
Να αναφερω τη δεκαετια του 70 την gt junior,1750-2000 veloce,berlina,giulia & giulia nova,giulietta,alfetta,75.
Eγω προσωπικα ειμαι καμμενος απο αλλες φιρμες που λεγονταν και λεγονται ακομα ποιοτικα και τερατα αξιοπιστιας.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.408
Είχα πολλά θέματα και με Sud του '82 (που εκτός των άλλων έσπασε δυο φορές σε δυο χρόνια μπροστινή δαγκάνα >:( ) και με Spider και με Alfetta GT. Όλα σκούριαζαν και είχαν θέματα που χρειάζονταν συνεχείς επισκέψεις στα συνεργεία. Δε θέλω ούτε να τα θυμάμαι.
Ενώ για παράδειγμα ένα X1/9 1.5 της ίδιας εποχής δεν παρουσίασε σχεδόν τίποτα σε τρία χρόνια.

Είχαν πιστεύω μεγάλη αστάθεια στην παραγωγή απο το '76-'77 και μετά.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.429
Δεν γνωριζω τα προβληματα της alfetta και της spider που ειχες και δεν μπορω να εκφερω αποψη αλλα παντως η δαγκανα ειναι ενα ανταλλακτικο που δεν κατασκευαζει η εκαστοτε εταιρια παραγωγης αυτοκινητων.
Σιγουρα ηταν ate,bosch,brembo κοκ. και μαλλον αυτη ευθυνεται για κακη ποιοτητα κατασκευης της δαγκανας.
Δεν διαφωνω για τα alfasud τα οποια ειχανε θεμα με τη φανοποιια τους.Αλλα θεματα φανοποιιας σε spider & alfetta δεν εχω ακουσει ποτε.
Ας συνυπολογισουμε οτι αυτοκινητα σαν τις αλφα τοτε ειχανε καποιες πρωτοποριες τεχνολογικες οι οποιες ειχανε και τα τερτιπια τους δεν λεω οχι.Αλλα κι ενα εσκορτ η καντετ της εποχης δεν ειχε να επιδειξει τιποτα τεχνολογικα,λογικο να θεωρειται πιο αξιοπιστο αφου δεν ειχε και τιποτα αξιοσημειωτο τεχνολογικα.
Η αλφα τοτε ειχε 105 ιππους στα 1300 κυβικα οταν αντιστοιχα ιαπωνικα ειχανε 40 50 και 60 ιππους.
Τερατα αξιοπιστιας τα ιαπωνικα θα το παραδεχθω αλλα αυτοκινητα για απλες μετακινησεις.
Το ιδιο συμβαινει και σημερα,τα τεχνολογικα επιτευγματα ειναι και πιο ευαισθητα και χρηζουν συχνοτερης συντηρησης,προσοχης κλπ κλπ.Το κατι ιδιαιτερο εχει και το τιμημα του.
Να αναφερω οτι εχω στην κατοχη μου μια alfa 75 1.8 turbo america 89 mod (με αυτον ναι με αυτον παλιο κινητηρα της alfa τον bialbero που παρουσιαστηκε απο τη δεκαετια του 60) ο οποιος εχει λιγες αλλαγες 30 χρονια μετα κυριως σε εμβολοχιτωνια και τροφοδοσια και με ενα ιντερκουλερ στη χειροτερη μερια που θα μπορουσε να παιρνει ανασα (αφου δεν χωραγε αλλου) και παρακαλω με 160 ιππους ζει και βασιλευει ακομα με πολλα πολλα χλμ στην πλατη της.Φυσικα δεν εχει το παραμικρο απο σκουρια,η καροτσα εχει ξεπερασει τα 500000 χλμ και το μοτερ σε αυτα τα χλμ εχει δεχτει μια επισκευη.Εχει παρουσιασει μια ρωγμη στην πολλαπλη εξαγωγης στα 300000 χλμ εαν αυτο μπορει να θεωρηθει ζημια......
Το group vag παρουσιασε το γνωστο σε ολους μας 1.8Τ την δεκαετια του 90 ως τεχνολογικο επιτευγμα με 150 ιππους.Η πορεια βεβαια εδειξε πως δεν ηταν και απο τα πιο αξιοπιστα μοτερ τα οποια μαλιστα ειχανε και τεραστια καταναλωση καυσιμου παροτι τα περιοδικα και ο κατασκευαστης δηλωνε αλλα.
Βεβαια οι μισοι απο εμας εσκαγαν μια περιουσια για να παρουνε το πολυποθητο audi,vw,seat,skoda αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα.
Ας μην βαλω και στο παιγνιδι ξερολες επιστημονες μηχανικους που δεν ηξεραν την τυφλα τους,οχι να φτιαξουνε καποια εντος εισαγωγικων πιο ιδιοτροπα αυτοκινητα,οι οποιοι στην Ελλαδα ευθυνονται για πολλα θεματα με αυτοκινητοβιομηχανιες αλλα και για πιο απλα πραγματα οπως ρυθμιση πλατινες στον σκαραβαιο μας (1303L) που το καλοκαιρι επαιρνε φωτια απο τη θερμοκρασια και κλεινανε οι πλατινες και δεν πηγαινε βημα.
Βεβαια οι περισσοτεροι απο εμας γνωριζουνε το σκαραβαιο ως το τερας του χιτλερ που δεν εσπαγε και δεν χαλαγε ποτε.H πραγματικοτητα βεβαια ειναι διαφορετικη για καποιον που εχει ζησει με σκαραβαιο.Θορυβος,κρατηματα για οδηγους μονο οπως ο Vatanen,ιπποδυναμη ανυπαρκτη,θερμοκρασιες τεραστιες στο χωρο του κινητηρα και αλλα πολλα που αν δεν τα ζησεις δεν τα γνωριζεις.Η τοτε 2000 gt veloce που ειχαμε φορουσε μηχανικο injection και ρωτω ποιος ηξερε να το ρυθμισει;
Απαντω εγω......κανεις δεν ειχε παει για σεμιναριο στο Milano για να δει και να μαθει πως,και αναγκαστηκαμε να το πεταξουμε για να ξαναγυρισουμε στα κλασσικα διπλα dellorto.Δεν νομιζω πως εφταιγε ο κατασκευαστης που πηγε ενα βημα πιο μπροστα.....Στην Ελλαδα η γνωση ηταν ανυπαρκτη μονο λιγοι ανθρωποι τοτε ηξεραν να φτιαξουν alfa romeo μετρημενοι στα δαχτυλα της μια παλαμης οπως ο κυρ-Ηλιας ο Μαρακακης,ο Αντωνης ο Κυλιακουδης και κανα δυο ακομα.
Η αληθεια ειναι καπου στη μεση παντως και σιγουρα θα βρεθουν καποιοι που θα διαφωνησουν αλλα και θα συμφωνησουν με τα γραφομενα μου.
Παντα φιλικα.

Συγγνωμη για το κατεβατο:)
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.890
Μηνύματα
3.066.711
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top