- Μηνύματα
- 14.056
- Reaction score
- 11.755
Εντάξει, αφού δε σου αρέσει η λέξη ταλάντωση, την αλλάζω με παλινδρόμηση.Και γιατι την λες ταλαντωση ? .
Εντάξει, αφού δε σου αρέσει η λέξη ταλάντωση, την αλλάζω με παλινδρόμηση.Και γιατι την λες ταλαντωση ? .
Είναι ακουστό και με το παραπάνω αγαπητέ wizzy.Πρώτον: Το μικρότερο εύρος συχνοτήτων των Class D (υπάρχει κάποιο link με το συγκεκριμένο συμπέρασμα?) είναι κάτι το οποίο είναι ακροάσιμο;
Δεύτερον (για το quiz): Ενισχυτές σε Class D δεν εξυπακούεται ότι είναι ψηφιακοί (digital).
"Γνώμη"; Χμμμμ.....Μπορεις να βρεις πολλη θεωρια γυρω απο τους Class D , κανε ενα google search , να σου πω απλα οτι αυτο το ευρως συχνοτητων εχει να κανει με την συχνοτητα του ταλαντωτη , καθως και το χαμηλοπερατο φιλτρο που εχουν στην εξοδο τους αυτοι οι ενισχυτες , δλδ το πηνιο εξοδου και ο ως προς την γη συνδεδεμενος πυκνωτης , με αυξηση της συχνοτητας του ταλαντωτη μπορει να γινει ενας μικρος περιορισμος του LC φιλτρου αυτου και τελικα να εχει ο ενισχυτης πιο εκτεταμενο ευρως ! .
Γνωμη μου ειναι οτι, σαφως αυτο το εκτεταμενο ευρως ειναι ακουστο, διοτι η εκτεταμενη αποκριση στα πριμα δινει την αισθηση του " αερα " και της πιο ανοιχτης μουσικης σκηνης στις ηχογραφησεις!
Τελικά, ποια είναι η λύση του quiz;Με το συμπαθειο , αλλα δεν ειναι quiz του τυπου σταυρολεξο για παιδια, ειναι δυο λεξεις ! .
Σωστά θυμάσαι Πέτρο, οι Anthem M1 Statement αποτελούν την "ραχοκοκαλιά" του συστήματός μου. Η απορία μου ως προς το εάν οι ενισχυτές σε Class D έχουν περιορισμένο εύρος, ίσως να είχε λανθασμένη βάση. Προσωπικά, από τα γραφόμενα του Ardim, αντιλήφθηκα ότι αναφερόταν στο - εάν το μεταφράζω σωστά - εύρος της συχνότητας απόκρισης (frequency response). Σύμφωνα με τα specifications του ενισχυτή μου, το frequency response εκτείνεται από τα 20Hz έως τα 20kHz - άρα εφόσον εξαντλεί το ανθρωπίνως δυνατό ακουστικό φάσμα, δεν μπορεί να ισχύει ο χαρακτηρισμός "περιορισμένο εύρος".Είναι ακουστό και με το παραπάνω αγαπητέ wizzy. [...]
Στο κάτω-κάτω τέλεια σχεδίαση ούτε υπάρχει ούτε θα υπάρξει.
Απλά επιλέγουμε ποιες ατέλειες μας ταιριάζουν.
Στη μουσική αυτό που μπορείς να ακούσεις είναι το άθροισμα των αρμονικών των υπερήχων πάνω στις ακουστές συχνότητες.
Γνωμη μου ( ισως ηταν ολιγον τι ατυχης εκφραση ) , την οποια ομως εχω τεκμηριωσει αρκετες φορες στο παρελθον , επειδη ομως δεν θα το εχεις διαβασει θα το αναλυσω μια αλλη φορα , οταν ενας ενισχυτης η προενισχυτης εχει εκτεταμενη αποκριση συχνοτητων και εννοω βεβαια οτι ξεπερναει κατα πολυ τα 20ΚΗz ( εχω φτιαξει λαμπατo προενισχυτη που η αποκριση του φτανει τους 500ΚΗz @ -3dB ) , τοτε γι'αυτον το προ η τον τελικο η αναπαραγωγη των 20ΚΗz ειναι παιχνιδακι διοτι οι παραμορφωσεις καθως και οι ενδοδιαμορφωσεις που θα εχει σε ολο το ακουστο φασμα θα ειναι πολυ χαμηλες , αυτο δεν ειναι τσεκαρισμενο μονο απο δικης μου σχεδιασης- κατασκευης μηχανηματων π.χ αυτος ο προενισχυτης http://www.avsite.gr/forum/threads/the-jackal-my-tube-line-preamplifier.122261/ , αλλα πανω απο ολα προκυπτει απο φυσικους νομους και θεωριες λειτουργιας και σχεδιασης των ενισχυτικων ."Γνώμη"; Χμμμμ.....![]()