Test drive off topics

Y

Yiannis_B

Guest
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα ενός SUV / Crossover? - Δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.835
Reaction score
146.262
Επειδή έχω ήδη Τογιότα, οι επισκέψεις μου στην αντιπροσωπεία δεν είναι τόσο σπάνιες, άσε που είναι στο δρόμο μου για το σπίτι. Έτυχε να έχω και για ένα τυπικό σέρβις να κάνω, ε, πήγα 2-3 φορές που ήταν στο δρόμο μου.

Η αλήθεια είναι ότι η πρώτη μου εντύπωση από την αισθητική της μάλλον ιδιαίτερης εξωτερικής εμφάνισης του νέου Τογιότα, ήταν αρνητική.

Τη δεύτερη φορά που το είδα από κοντά, ήταν ανάμεικτες οι εντυπώσεις, κάποια μου άρεσαν, άλλα με ξένιζαν.

Την επόμενη φορά όμως, μπήκα μέσα! Και ενδιαφέρθηκα και να το οδηγήσω! Χαχαχαχαχα
Υποθέτω πως θέλει λίγο χρόνο.

Πλέον μου φαίνεται ελκυστικό το εξωτερικό του παρουσιαστικό. Αλλά εντάξει, αυτά είναι γούστα. ;)
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα ενός SUV / Crossover? - Δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα.
Βασικά δε μασάει σε λακκούβες και τυπικό χωματόδρομο. Είναι πιο ψηλό, δε χτυπάει σε πεζοδρόμια.

Η 4χ4 έκδοσή του έχει άλλες δυνατότητες κίνησης, αλλά δε βγαίνει σε hybrid, μόνο βενζίνης.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Και είναι αυτοί αρκετοί λόγοι να σε βάλουν σε πειρασμό?

Που είναι η χαρά της οδήγησης? -Μόνο στην ποιότητα κύλισης?

Πως θα κάνεις μια προσπέραση με ασφάλεια με τέτοιες επιδόσεις?

Πριν διαβάσω εδώ, έβλεπα στο youtube, την Ariel Nomad :D

Μήπως έχει λίγο καλύτερο φαν φάκτορ? :rolleyes: -για να πηγαίνεις και στην παραλία. :laugh:


Και πάρε και μια Ariel Atom 3S, για τα υπόλοιπα. :geek:


...σκυλιά, γατιά, παιδιά, γυναίκες, πεθερές με το λεφωρείο. :lolsign:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.835
Reaction score
146.262
Προφανώς η "οδηγική απόλαυση", οι επιδόσεις, οι επιταχύνσεις και τα σπινιαρίσματα έχουν το κοινό τους, και δικαίως. ;)

Από την άλλη, εμένα πολύ μου κακοφανηκε μετά που γύρισα στο ντιζελάκι μου, που γύρισα μίζα να ξεκινήσει ο κινητήρας, που έκανε φασαρία η πρώτη στο γκάζι στην εκκίνηση και μετά μέσα στην κίνηση της πόλης. Η εμπειρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου δεν είναι η πρώτη για μένα, αλλά το όλο κονσεπτ με ελκύει απίστευτα. Πολιτισμός! ;)

Νομίζω ότι προς αυτήν την κατεύθυνση θα είναι το επόμενο ΙΧ μου, εις βάρος (προφανώς) άλλων παραμέτρων.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Νομίζω ότι προς αυτήν την κατεύθυνση θα είναι το επόμενο ΙΧ μου, εις βάρος (προφανώς) άλλων παραμέτρων.
Γιατί?

SUV? O.K.

Hybrid? O.K.

Αλλά να έχει συνδιασμένη ισχύ τουλάχιστον 200 αλόγων (μη σου πω και 250+ γιατί θα είναι και βαρύ -), ρύθμιση ύψους και σκληρότητας αναρτήσεων, και επιλεκτική τετρακίνηση.

Ένα εξελιγμένο forester δηλαδή. - Με σχήμα όπως το παλιό - το τετράγωνο, όχι σαν τα σημερινά. :rolleyes:

Τότε ΝΑΙ.

Μου αρέσει που μιλάς για headroom στους ενισχυτές, και το ξεχνάς στα αυτοκίνητα. ;)

....αύριο βάζω μπλοκέ και καμπεροψάλιδα στο EP3 :party:
 
Last edited by a moderator:


Y

Yiannis_B

Guest
Καγκουροψάλιδα; :p
:offtopic: mode <on>

-1,5 μοίρα camber γύρω-γύρω, είναι ό,τι πρέπει για χρήση στο δρόμο. :rolleyes:



Τα μπερδεύεις με τα κάτω αλουμινένια ψαλίδια skunk2 που βλέπεις στα περισσότερα τάπερ. - και είναι καγκούρικα και ψιλοάχρηστα.



:offtopic: mode <off>
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
30.395
Reaction score
30.233
Ωπα ρε αρκουδόμαγκα !!
Αν νομίζεις ότι με τα καγκουροψάλιδα θα φιάξεις S2000 σε γελάσανε. Αστο άλλοι έχουν ιδρώσει με το S 2000 , δεν σε παίρνει.
Πολύ λίγα EP3 έχουν στηθεί καλά και ακόμη λιγότερα FN1 . Το S2000 είναι μοναδικό . Εχω οδηγήσει TYPE R FN2 ίδιο με το δικό μου οπτικά το οποίο χαζοψάρευε μόνιμα . Εχω δεί τι κάνει ένα καλά στημένο TYPE R και έχω μείνει μαλάκας . Ναι ένα κλασσικό FN2 TYPE R , με 400+ BHP που παίρνει τους πάντες όλους στην κλάσση του στη νεα βουτα. Ετσι την λέω εγω. Εδώ σε μένα είναι στο ολυμπιακό χωριό .
 

Y

Yiannis_B

Guest
Ωπα ρε αρκουδόμαγκα !!
Αν νομίζεις ότι με τα καγκουροψάλιδα θα φιάξεις S2000 σε γελάσανε. Αστο άλλοι έχουν ιδρώσει με το S 2000 , δεν σε παίρνει.
Πολύ λίγα EP3 έχουν στηθεί καλά και ακόμη λιγότερα FN1 . Το S2000 είναι μοναδικό . Εχω οδηγήσει TYPE R FN2 ίδιο με το δικό μου οπτικά το οποίο χαζοψάρευε μόνιμα . Εχω δεί τι κάνει ένα καλά στημένο TYPE R και έχω μείνει μαλάκας . Ναι ένα κλασσικό FN2 TYPE R , με 400+ BHP που παίρνει τους πάντες όλους στην κλάσση του στη νεα βουτα. Ετσι την λέω εγω. Εδώ σε μένα είναι στο ολυμπιακό χωριό .
Ρε Johnny, πολλά απωθημένα έχεις.

Η ρύθμιση των αναρτήσεων, (compression, rebound / σκληρότητα ελατηρίων), καθώς και της γεωμετρίας (camber, toe in/out, caster) είναι μεγάλο κεφάλαιο. Αλλά γιατί αρκουδόμαγκας?

Με ήξερες κι από χτες? Ή τι γνώσεις έχω στο στήσιμο αναρτήσεων? 'Η αν δεν ξέρω, το αποκλείεις να μάθω?

P.S. Και το FN2 δεν έχει ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Που κολλάει?

P.S.2. ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΕΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΤΑ? Μέγαρα και Σέρρες, τα άλλα είναι μαλακίες ανεγκέφαλων. Έχεις μπει ποτέ με μηχανάκι ή αυτοκίνητο, ή παίζεις με την νοημοσύνη μου? :rolleyes:
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
30.395
Reaction score
30.233
Γιάννη μου λεβέντη μου άστο δεν τόχεις. Στήσε ΄οτι θέλεις , δεν έχω απωθημένα sorry κιόλας αν έγινα ερειστικός , αλλά οι τύποι που σου λέω το έχουν πάει σε άλλο επίπεδο. Δεν ξέρω τι στήνεις εσύ , αλλά θα σε δούμε και σένα.
Το FN2 δεν έχει ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω , έχει ημιάκαμπτο. Τουλάχιστον , αυτό λέει η HONDA < τώρα αν το αλλάξουν? δεν ξέρω.
ΑΥΤΆΆΆΆ...
 

Y

Yiannis_B

Guest
Δεν ξέρω τι στήνεις εσύ , αλλά θα σε δούμε και σένα.
Που θα με δεις βρε αγόρι μου? Μετράω τρίτο track day στα Μέγαρα. Να σε καλέσω στο επόμενο? 60 ψωροευρώ έχει. Θα μπεις? -Δεν λέω ότι είμαι γαμίκουλας, αλλά κάνω το κέφι μου και μαθαίνω.

Το FN2 δεν έχει ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω , έχει ημιάκαμπτο. Τουλάχιστον , αυτό λέει η HONDA < τώρα αν το αλλάξουν? δεν ξέρω.
ΑΥΤΆΆΆΆ...
Εεεε, αυτό δεν λέω? :rolleyes:

P.S. Και το FN2 δεν έχει ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Που κολλάει?


P.S. Οι νέοι που βράζει το αίμα τους, -άσε εμάς- θα έπρεπε να μπαίνουν στην πίστα και όχι να μαλακίζονται στην Βούτα και την Επίδαυρο, διαφωνείς?
 
Last edited by a moderator:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.982
Reaction score
84.594
Που θα με δεις βρε αγόρι μου? Μετράω τρίτο track day στα Μέγαρα. Να σε καλέσω στο επόμενο? 60 ψωροευρώ έχει. Θα μπεις? -Δεν λέω ότι είμαι γαμίκουλας, αλλά κάνω το κέφι μου και μαθαίνω.
Αν σκάσω μύτη με το 2CV του παππού θα με αφήκουν να μπω ή θα φάω πόρτα?...

Υ.Γ. έχει και sony xplod φορεμένο...παίζει να μου κάνουν καλύτερη τιμή ? :whistling::roflmao::roflmao:
 

Y

Yiannis_B

Guest
Αν σκάσω μύτη με το 2CV του παππού θα με αφήκουν να μπω ή θα φάω πόρτα?...

Υ.Γ. έχει και sony xplod φορεμένο...παίζει να μου κάνουν καλύτερη τιμή ? :whistling::roflmao::roflmao:
Είσαι από τους τυχερούς. Η πίστα των Σερρών είναι 10 κλάσεις πάνω από τα Μέγαρα.

http://www.nomoreheroesanymore.com/news47818

Δες και καμμιά φωτογραφία στο site μου. Το έχω παρατήσει, αλλά θα το ξαναπιάσω, καταραμένο fb . :rolleyes:
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.982
Reaction score
84.594
Εσύ είσαι τυχερός. Η πίστα των Σερρών είναι 10 κλάσεις πάνω από τα Μέγαρα.

http://www.nomoreheroesanymore.com/news47818

Δες και καμμιά φωτογραφία στο site μου. Το έχω παρατήσει, αλλά θα το ξαναπιάσω, καταραμένο fb . :rolleyes:
Έλα ρε Johny δεν το ήξερα ότι είσαι driver...α ρε τι μου θύμησες...φοιτητική ζωή-Σαλόνικα-Hornetάκι:(:cry:


Υ.Γ.
Και με το 2CVάκι έτσι θα τις παίρνω...στις δύο ρόδες:roflmao::roflmao: και με το αριστερό χέρι έξω και πάνω να κρατά κόντρα την πόρτα:D
 

Y

Yiannis_B

Guest
Barry Sheene.


Εδώ πιστιρικάς με τον πατέρα του.



...α ρε τι μου θύμησες...φοιτητική ζωή-Σαλόνικα-Hornetάκι :(:cry:
Το Hornetάκι θυμάσαι ή τίποτα άλλο? :rolleyes:




Τo '93 έδωσα το παπί και μια Canon A1, και βρέθηκα μ' αυτό το 4-κύλινδρο τετρακοσάρι.

Μεταχειρισμένο, κατευθείαν εισαγωγή από την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. 55 αλογάκια μπορεί να μην φαίνονται πολλά, αλλά από φανάρι σε φανάρι στην Εγνατία μάζευε πάνω από 150 κι άντε να φρενάρεις μετά, με τα αστεία φρενάκια του και τα γιοκογλίτσα σχιστομάτικα λαστιχάκια του.

Τις πρώτες μέρες είχα πάθει ένα μικρό σοκ με την ισχύ.

Σε κάθε φανάρι ένα ακόμα drug-race, σε κάθε στροφή ένιωθα λίγο σαν τον barry sheene - το μηχανάκι βέβαια ήταν όρθιο, αλλά εγώ νόμιζα ότι θα ακουμπήσω κάτω τον αγκώνα...
:)

Κλασσικός μοτοσυκλετιστικός εξοπλισμός ήταν το τζιν, τ' άρβυλα , μπουφάν δερμάτινο να ναι και ό,τι να 'ναι, και το κράνος στο χέρι.

Τότε ή οι βενζίνες ήταν φτηνές, ή δεν τις λογαριάζαμε - δεν θυμάμαι. Πάντως σπάνια ξεκαβαλούσαμε.
Το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής το 'χαμε για κυριακάτικο καφέ.

Ψέμα.

- κάθε μέρα ήταν Κυριακή...
 
Last edited by a moderator:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.982
Reaction score
84.594



Τo '93 έδωσα το παπί και μια Canon A1, και βρέθηκα μ' αυτό το 4-κύλινδρο τετρακοσάρι.

Μεταχειρισμένο, κατευθείαν εισαγωγή από την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. 55 αλογάκια μπορεί να μην φαίνονται πολλά, αλλά από φανάρι σε φανάρι στην Εγνατία μάζευε πάνω από 150 κι άντε να φρενάρεις μετά, με τα αστεία φρενάκια του και τα γιοκογλίτσα σχιστομάτικα λαστιχάκια του.

Τις πρώτες μέρες είχα πάθει ένα μικρό σοκ με την ισχύ.

Σε κάθε φανάρι ένα ακόμα drug-race, σε κάθε στροφή ένιωθα λίγο σαν τον barry sheene - το μηχανάκι βέβαια ήταν όρθιο, αλλά εγώ νόμιζα ότι θα ακουμπήσω κάτω τον αγκώνα...
:)

Κλασσικός μοτοσυκλετιστικός εξοπλισμός ήταν το τζιν, τ' άρβυλα , μπουφάν δερμάτινο να ναι και ό,τι να 'ναι, και το κράνος στο χέρι.

Τότε ή οι βενζίνες ήταν φτηνές, ή δεν τις λογαριάζαμε - δεν θυμάμαι. Πάντως σπάνια ξεκαβαλούσαμε.
Το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής το 'χαμε για κυριακάτικο καφέ.

Ψέμα.

- κάθε μέρα ήταν Κυριακή...


[/SPOILER]
Gamatos!
την φωτό την τράβηξε ο Μπίλιας?
:roflmao:

Αυτή η Χαλκιδική ήταν όνειρο...Αρναία- Πολύγυρος - Ταξιάρχης
Περτούλι - Γαρδίκι και εκείνη η απίστευτη ευθεία- κατηφορίτσα για Λάρσα...έτρεχα πάντα μόνος και έρημος με σιγουριά

έχω 7-8 χρόνια να καβαλήσω πήρα απόφαση ζωής μετά από 1.5 ατυχήματα

την πρώτη Σαλόνικα

στον κόμβο για ΙΚΕΑ με 170 εγω και ένα φορτηγό μπροστά μου...κανένας άλλος...φεύγει το στρώμα από την καρότσα σκάει μπροστά μου και φεύγει δεξιά και χτυπάει τον καθρέφτη..δεν έπεσα...έκανα στην άκρη και χτυπιόμουν από τα νεύρακαι την αδρεναλίνη

πήγα να προλάβω τον μ@λ@κα να του πω για το στρώμα και να τον g@most@urisw...τον πετυχαίνω στα φανάρια
με κοίταξε αδιάφορα...κοίταξε και πίσω να δει τι λείπει πάτησε γκάζι και έστριψε>:(>:(

την άλλη Καβάλα

με έναν π@πάρα που του είχαν φύγει λάδια σε μια διασταύρωση και αντί να κάτσει να προσέχει ποιος περνάει...έκανε τσιγάρο στην άκρη και περίμενε...με τίναξαν σε μια τζαμαροπινακίδα..ευτυχώς χωρίς κανένα σπάσιμο μόνο κοψίματα



δεν με φοβήθηκα ποτέ στο δρόμο...αλλά κυκλοφορούν και άλλοι μαζί σου..... αποφάσισα να μην τριτώσει για κανέναν κερ@τ@>:(

χαίρομαι που υπάρχουν πίστες για να μαθαίνει ο κόσμος (δυστυχώς λίγοι) και να καταλαβαίνει τη συμπεριφορά αυτού που καβαλάει αλλά και για xek@ulwnei με ασφάλεια δική του και των αλλωνών :thumbsup:



Υ.Γ. Αυτά τα 400άρια τα κυκλοφορούν ακόμα κάτι κατσιβέλια-ρομά στην πόλη μου:p:roflmao::roflmao::roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.835
Reaction score
146.262
Η πίστα των Σερρών είναι 10 κλάσεις πάνω από τα Μέγαρα
χαίρομαι που υπάρχουν πίστες για να μαθαίνει ο κόσμος (δυστυχώς λίγοι)
Έτσι!

Όντως είμαστε τυχεροί εδώ πάνω, η πρόσβαση στην αξιόλογη πίστα των Σερρών είναι εύκολη, απέχει μόλις 80 χλμ από την Θεσσαλονίκη.

Είναι αξιόλογη πίστα διότι είναι η μόνη στη χώρα με πιστοποίηση από FIA και FIM (αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες) για αγώνες έως formula 3.

Αυτό που μπορεί να μάθει "ο κόσμος" όπως λες, είναι να ξεπεράσει το φόβο, που είναι η κυριότερη αιτία ατυχημάτων, και να δει τις ικανότητές του στην οδήγηση, αλλά και τις δυνατότητες του οχήματος.

Το κόστος σε μία καθημερινή είναι μόλις ένα 50-αρικο, οπότε δεν είναι καμιά τρελή πολυτέλεια..

Εδώ στη Θεσσαλονίκη έχουμε και πολύ ενδιαφέρουσα πίστα καρτ, στο νέο Ρύσιο. Τα καρτ δείχνουν σμπαραλια, αλλά δεν είναι, μόνο το τιμόνι είναι βαρύ και αν είσαι αγυμναστος, εκτός από τις μελανιές στα πλευρά από το κάθισμα, φεύγεις με τρεμάμενα χέρια, πιασμένα την επόμενη! Χαχαχαχαχα

Νομίζω πως επίσης πολύ διδακτικό για οποιονδήποτε είναι να οδηγήσει τα επαγγελματικά καρτ στην πίστα των Σερρών. Έχω χρόνια να πάω για τέτοια γούστα, και θυμάμαι ότι η τιμή ενοικίασης αγωνιστικού καρτ ήταν πολύ τσιμπημενη, αλλά η αίσθηση ήταν το κάτι άλλο...

 

Μηνύματα
1.931
Reaction score
2.430
Νομίζω πως επίσης πολύ διδακτικό για οποιονδήποτε είναι να οδηγήσει τα επαγγελματικά καρτ στην πίστα των Σερρών. Έχω χρόνια να πάω για τέτοια γούστα, και θυμάμαι ότι η τιμή ενοικίασης αγωνιστικού καρτ ήταν πολύ τσιμπημενη, αλλά η αίσθηση ήταν το κάτι άλλο...

Στην Αθηνα για οσους δεν το ξερουν στην πιστα καρτ στην Βαρκιζα εχει και διχρονα 125 σε αρκετα λογικη τιμη (25 ευρω ειχα πληρωσει αλλα δεν θυμαμαι αν ηταν για 10-15 η παραπανω λεπτα).
Μιλαμε για μεγαλη κ@υλα.
 

Μηνύματα
1.931
Reaction score
2.430
Αυτό που μπορεί να μάθει "ο κόσμος" όπως λες, είναι να ξεπεράσει το φόβο, που είναι η κυριότερη αιτία ατυχημάτων, και να δει τις ικανότητές του στην οδήγηση, αλλά και τις δυνατότητες του οχήματος
Συμφωνω και επαυξανω.
Συγκεκριμενα η κυριοτερη αιτια ατυχηματων ειναι ο παρακατω συνδυασμος:
1) Αιφνιδιασμος
2) Φοβος
3) Ελλειπεις οδηγικες ικανοτητες/γνωση δυνατοτητων αυτοκινητου.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.875
Μηνύματα
3.065.917
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top