Test drive off topics

Μηνύματα
173
Reaction score
62
Το αερόπλανο φίλε είναι μία πολύ μυστήρια συσκευή. Σκέψου ότι έχει τρείς τροχούς και όχι τέσσερις. Στρίβει σαν την πουτάνα . Οπου θέλει αυτό.
Σοβαρά τώρα , θέλει συνήθεια , α στρίψεις αεροπλάνο στο έδαφος , γιατί πολύ απλά στρίβει διαφορετικά , και με κάμποσους τρόπους.
1 διαφορική ωση. Γκαζώνεις τον εξωτερικό κινητήρα ενώ ο εσωτερικός παραμένει idle.
2 χρησιμοποιείς διαφορικά τα φρένα. Σε όλα τα αεροπλάνα γίνεται αυτό. Ανεξάρτητα τα αριστερά από τα δεξιά. \
3 και βασικότερο , χρησιμοποιείς το tiller, το τιμόνι που λειτουργεί-στρίβει τον εμπρός τροχό .
Που να δείτε παίδες τι είδους κωλίδια με την μούρη κάνουν τα αεροπλάνα.
Ποτε θα μας πας μια βολτα να μας τα δειξεις στην πραξη αυτα :D:D:D
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.149
Reaction score
92.728
Γιατι μπορουμε ενω εσεις θα καθεστε μια ζωη στην ουρα ;) κι εμεις δεν καταλαβαινουμε γιατι πρεπει να πηγαινετε τερμα αριστερα 'σερνοντας" στην λωριδα σας γρηγορα:D
Ισχύουν οι κανόνες του ΚΟΚ.

Σεβόμαστε τα ορια ταχύτητας και μεσα στην πόλη , κινούμαστε μεσα στη λουρίδα, όχι πάνω στις γραμμές.

Όλοι.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.982
Reaction score
84.592
Κοιτα αν η σερβιτορα αξιζει ε σκεψου λιγο παραπανω :lolsign:
Θα το συνθέσω και αλλιώς...
αν g@m@n όπως παρκάρουν δεν πρόκειται να τον βάλουν ποτέ :roflmao::roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.835
Reaction score
146.262
Θα πω δύο περιστατικά, ένα σε δρόμο κι ένα σε πίστα:

Πήγαινα στην Εγνατία οδό, εντός Θεσσαλονίκης, πολύ αργά μεταμεσονύχτια, με σχεδόν μηδενική κίνηση και με ταχύτητα στο κοντέρ περί τα 60-70χλμ/ώρα.

Περνώντας μία διασταύρωση (είχα πράσινο, το έβλεπα καθαρά από μακριά) είδα να έρχεται καταπάνω μου από αριστερά με υψηλή ταχύτητα (90-100), προφανώς παραβιάζοντας κόκκινο σηματοδότη, ένα αυτοκίνητο που κινούνταν στον κάθετο δρόμο με μένα.

Προφανώς δε προλάβαινα να φρενάρω για να τον αποφύγω, η σύγκρουση ήταν δεδομένη. Ούτε να επιταχύνω για να τον αποφύγω.

Οπότε, αφού είδα ότι ήταν μόνος του ο οδηγός (άδεια η θέση του συνοδηγού), κατέβασα πρώτη, άφησα συμπλέκτη, και αλλάζοντας ελαφρά την κατεύθυνση του αυτοκινήτου μου προς τα αριστερά, τον κέντραρα, τον χτύπησα εγώ στη μέση του οχήματος πάνω στην κολόνα (ούτε μπροστά ούτε πίσω, κι ούτε άφησα να με χτυπήσει αυτός - θα έπεφτε πάνω μου ακριβώς)

Αν είχε συνοδηγό, θα έστριβα περισσότερο προς τα αριστερά και θα σημάδευα το πίσω μέρος του οχήματος, το οποίο όμως σημαίνει ότι μετά θα πήγαινα στο αντίθετο ρεύμα και όλο και κάποιος θα έπεφτε πιθανώς πάνω μου.

Αν δεν έστριβα καθόλου, θα έπεφτε πάνω μου, καρφί στην πόρτα του οδηγού, οπότε θα πήγαινα στα θυμαράκια ντε φάκτο.

Αν είχα άλλο όχημα, θα μπορούσα να κάνω κι άλλα.

Αμέσως μετά την πρόσκρουση, το αυτοκίνητό μου συνέχισε να πηγαίνει ευθεία με πολύ χαμηλή πλέον ταχύτητα, και εν κινήσει έσβησα τον κινητήρα, σήκωσα χειρόφρενο και "πάρκαρα" ψύχραιμα δίπλα στα παρκαρισμένα αυτοκίνητα στο δρόμο, χωρίς να χτυπήσω κανένα παρκαρισμένο όχημα και χωρίς να εμποδίζω την κυκλοφορία.

Πήγα αμέσως να δω σε τι κατάσταση ήταν ο οδηγός του οχήματος, το οποίο χτύπησε στην ξέφρενη πορεία του καμιά 10-αρια παρκαρισμένα. Πήγα δίπλα του, άνοιξα την πόρτα και τον ρώτησα: είσαι καλά βρε; Χτύπησες; Ήταν ένα 20-χρονο τρομοκρατημένο παιδάκι. Μου απάντησε με τρεμάμενη φωνή "καλά είμαι, δε χτύπησα" και του απάντησα "πλήρωνε τώρα τα σπασμένα" με χαμόγελο!

Για καλή μου τύχη εμφανίστηκαν τρέχοντας την ίδια στιγμή 2 αστυνομικοί που ήταν απέναντι στο δρόμο σε περιπολία και είδαν με τα μάτια τους όλο το περιστατικό, λέγοντάς μου "τα είδαμε όλα κύριε, μην ανησυχείτε, εσείς φερθήκατε άψογα", να δούμε πως είναι αυτός..

Αφού πήρα τηλέφωνο την ασφαλιστική για να δηλώσω την τράκα και να κανονίσω να μαζέψουν το σμπαραλιασμενο μου όχημα, ρώτησα αν μπορώ να φύγω, και την επομένη να περάσω από το τμήμα να πάρω αντίγραφο του συμβάντος, και αφού έδωσα ταυτότητα για λίγα δευτερόλεπτα ίσα ίσα να γράψουν το όνομα, πήρα ταξί κι έφυγα χαλαρός, άλλωστε με φουλ μικτή ασφάλιση δεν υπάρχει άγχος. Σχεδόν ούτε σφυξεις δεν ανέβασα σε όλο το περιστατικό, ήμουν απόλυτα ήρεμος και συγκεντρωμένος, έκανα μία ελεγχόμενη πρόσκρουση με τις ελάχιστες δυνατές απώλειες, ούτε στο αντίθετο ρεύμα δε πήγα, ούτε τετακε ούτε να χτυπήσω καν παρκαρισμένα.

Νομίζω ότι αν δεν είχα τις εμπειρίες οδήγησης που είχα από την ενασχόλησή μου με πίστες, δε θα είχε τέτοια εξέλιξη το περιστατικό, θα είχα πανικοβληθεί με απρόβλεπτες συνέπειες, συν του ότι δε θα κατεύθυνα το όχημα όπως έπρεπε.

Το αυτοκίνητό μου ήταν 11 μηνών, ένα Σιτροέν ξαρά 1600-αρι, και πήρα φουλ αποζημίωση όλη την αξία του αυτοκινήτου από την ασφαλιστική, οπότε σε ένα μήνα είχα νέο αυτοκίνητο άλλης μάρκας και στο μεσοδιάστημα είχα αυτοκίνητο από την ασφαλιστική για να κινούμαι. Πάντα φουλ μικτή. ;)

Σε καρτ έχει μπεί απότομα μπροστά μου δήθεν για να με κόψει και να μη τον περάσω ένα κ@λοπαιδο που αν δεν έβγαζα το καρτ εκτός δρόμου, θα του'κοβα το κεφάλι του μπαγλαμά. Το καρτ μόλις χτύπησε στις ρόδες εγώ πετάχτηκα έξω και δεν έπαθα τίποτα, ενώ αυτό πήρε 2 σβούρες. Αυτό στο νέο Ρύσιο. Ο μαγαζατορας έδιωξε για πάντα τον μπαγλαμά από την πίστα, μπλακ λιστ, κι εμένα μου έδωσε ένα μήνα δωρεάν καρτ όσο θέλω, διότι χάρη στην δική μου ενέργεια έμεινε ζωντανός, τα είδαν όλα...

Αυτά δε γίνονται αν δεν ακονίσεις τα αντανακλαστικά σου στην πίστα και να μάθεις να αντιδράς στα δύσκολα, ελέγχοντας το όχημα. Δε γίνεται να ξεπεράσεις το φόβο του να βγαίνεις εκτός δρόμου, αν δε βγεις 10-20 φορές εκτός δρόμου να μάθεις πως πάει το ποίημα.

Τες πα, έχω την γνώμη ότι τα μαθήματα σε πίστα είναι υπέρ του οδηγού, καταπολεμούν την άγνοια και τον φόβο, τον πανικό που νιώθει ένας απαίδευτος οδηγός σε μία στροφή, σε μία έξοδο, σε μία δύσκολη στιγμή. Και συνεχίζω να εκτιμώ ότι ο φόβος και η άγνοια φταίνε για τα ατυχήματα. Όχι τα οχήματα ή πόσο μάλλον τα συστήματα ασφαλείας, για όνομα.. ;)
 

spylab

TrumpoMusk
Moderator
Μηνύματα
15.016
Reaction score
38.154
Γιέ του ανέμου και της βροχής, εσύ ήσουν σταματημένος κάτω από τη γέφυρα της Κατεχάκη στην τελευταία μπόρα; :p:laugh:
Βρεγμενοι ναι ,παγωμενοι ναι ,σταματοξεκιναμποτιλιαρισμενοι ποτε !!:party:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.835
Reaction score
146.262
ή να καρφωθείς σε καμιά στάση που περιμένουν καμιά δεκαριά ή να μπεις σε κανένα καφενείο που παίζουν πρέφα ή να σκοτώσεις το δικό σου παιδί στο πεζοδρόμιο που γυρνάει από το σχολείο ή ...
Ή να μείνεις ψύχραιμος και να μην πανικοβληθείς για να μην κάνεις όσα περιγράφεις ;)

Ναι, πήγαινε με 40 το ανώτερο (αυτό είναι το όριο ταχύτητας στα στενά στην πόλη) αλλά βλέπε μπροστά σου, να παρατηρείς το περιβάλλον σου, και όταν γίνει το περιστατικό, εσύ κοίτα μπροστά σου χωρίς πανικό, άσε πόδια και χέρια αυτόματα να απαντήσουν, αν εκείνη την ώρα σκέφτεσαι την κάθε κίνηση και κοιτάς να δεις που είναι το χειρόφρενο για να το τραβήξεις, πάει, το'χασες αν το ψάχνεις τότε..
 
Last edited:


Μηνύματα
18.107
Reaction score
26.154
λοιπον αυτον το αρχιπαπαρα που στο 0.59 εχει προσπερασει απο δεξια προς της σταση του λεωφορειου με καμια 10αρια να περιμενουν στην σταση κανονικα πρεπει να τον στησουν τοιχο και να τον λιθοβολισουν μεχρι θανατου.

ο αρχιπαπαρας αυτος λοιπον που σιγουρα νομιζει οτι πρεπει να γαμαει και να δερνει, εχει τοσο μυαλο στο κεφαλι του οσο ο καμμενος για παραδειγμα.

δηλαδη εινια τοσο γαματος που θεωρει οτι αν πχ ανοιγε καποιος την δεξια πορτα , οντας στη δεξια λωριδα του δρομου, εξω απο σταση λεωφορειου γιατι μεχρι εκει βολευε να τον αφησει ο κολλητος του με το αυτοκινητο θα φρεναρει ακαριαια και δε θα πεσει ουτε σε αυτον ουτε στους αλλους 10.

πραγματικα ωρες ωρες ορισμενοι δικυκλιστες θελουν κρεμασμα.
θα επρεπε να απαγορευτε να καβαλας μηχανη χωρις να εχεις 10000 χλμ σε αυτοκινητο για να καταλαβεις τι μπορει να δει ενας οδηγος μεσα απο αυτο και να σταματησεις τις χοντρες παπαριες οπως πχ το περασμα απο δεξια - ελεος ρε πουστη μου.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.747
θα επρεπε να απαγορευτε να καβαλας μηχανη χωρις να εχεις 10000 χλμ σε αυτοκινητο
Μπα , μάλλον το ανάποδο είναι το σωστό.
'Ομως , να καβαλάς μηχανάκι γιατί γουστάρεις και όχι από ανάγκη....
 


Μηνύματα
1.931
Reaction score
2.430
λοιπον αυτον το αρχιπαπαρα που στο 0.59 εχει προσπερασει απο δεξια προς της σταση του λεωφορειου με καμια 10αρια να περιμενουν στην σταση κανονικα πρεπει να τον στησουν τοιχο και να τον λιθοβολισουν μεχρι θανατου.

ο αρχιπαπαρας αυτος λοιπον που σιγουρα νομιζει οτι πρεπει να γαμαει και να δερνει, εχει τοσο μυαλο στο κεφαλι του οσο ο καμμενος για παραδειγμα.

δηλαδη εινια τοσο γαματος που θεωρει οτι αν πχ ανοιγε καποιος την δεξια πορτα , οντας στη δεξια λωριδα του δρομου, εξω απο σταση λεωφορειου γιατι μεχρι εκει βολευε να τον αφησει ο κολλητος του με το αυτοκινητο θα φρεναρει ακαριαια και δε θα πεσει ουτε σε αυτον ουτε στους αλλους 10.

πραγματικα ωρες ωρες ορισμενοι δικυκλιστες θελουν κρεμασμα.
θα επρεπε να απαγορευτε να καβαλας μηχανη χωρις να εχεις 10000 χλμ σε αυτοκινητο για να καταλαβεις τι μπορει να δει ενας οδηγος μεσα απο αυτο και να σταματησεις τις χοντρες παπαριες οπως πχ το περασμα απο δεξια - ελεος ρε πουστη μου.
Αυτος ο αρχιπαπαρας εκανε πολυ πιο κραυγαλεες παπαριες απο το περασμα απο δεξια στη σταση.
Στην τελικη ειχε κοψει ταχυτητα αρκετα ωστε αν ανοιγε καμια πορτα θα την εβγαζε με μερικους μολωπες.
Το τραγικο σε αυτο το βιντεο ειναι ακριβως αυτο που θελει να μας δειξει σαν κατορθωμα. Το ποσο πιο γρηγορα απο την κινηση πηγαινε περνωντας αναμεσα απο τα αυτοκινητα.
Πρακτικα μηδενικο περιθωριο αντιδρασης σε οτιδηποτε στραβο θα μπορουσε να εμφανιστει μπροστα του και ταχυτητα επαρκη να τον κανει χαλκομανια.
Nαι περναμε αναμεσα απο τα αυτοκινητα, ναι μπαινουμε στο αντιθετο ρευμα με προσοχη αν ο απεναντι δρομος ειναι αδειος, αλλα με λογικη ταχυτητα που να μας δινει περιθωριο αντιδρασης σε περιπτωση που κατι συμβει και να μην ειναι καταστροφικη αν επελθει προσκρουση.
Οσο για το τελευταιο οπως ειπε και ο Nick πιο πανω το αναποδο θα επρεπε να γινεται. Οχι επειδη ειδαμε ενα βιντεο ενος παπαρα να διαστρεβλωνουμε την πραγματικοτητα. Οι αυτοκινητιστες που δεν εχουν οδηγησει ποτε μηχανη ειναι απειρως περισσοτεροι απο τους δικυκλιστες που δεν εχουν οδηγησει ποτε ευτοκινητο.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.760
Reaction score
79.395
Να διορθώσω μία απο τις σημαντικότερες παρανοήσεις γύρω απο τα σύγχρονα ABS με πολλούς παλμούς ανά δευτερόλεπτο και εξελιγμένους αισθητήρες, που δεν είναι όμως απαραίτητα εγκατεστημένα σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα.

Σε αξιοπρεπή άσφαλτο δεν είναι μεγαλύτερες οι αποστάσεις ακινητοποίησης αλλά μικρότερες ή σπανιότερα ίσες, γιατί και οι τέσσερις τροχοί βρίσκονται σταθερά πολύ κοντά στην βέλτιστη επιβράδυνση. Επίσης επιτρέπεται το μερικό μπλοκάρισμα που σε κάποιες συνθήκες, και στις πολύ χαμηλές ταχύτητες, είναι επιθυμητό και αδύνατο να γίνει με το πόδι. :rolleyes:

Οι κατανομείς που χρησιμοποιούνταν παλιότερα (όπως και στα προηγουμένων γενιών ABS), ήταν ρυθμισμένοι να φρενάρουν κυρίως τους τροχούς με την καλύτερη πρόσφυση κατά την επιβράδυνση (λόγω της μεταφοράς βάρους μέσω της ανάρτησης), τους εμπρόσθιους, προσπαθώντας να αποφύγουν με κάθε τρόπο το μπλοκάρισμα των οπίσθιων.
Γι' αυτό τότε βάζαμε διακόπτη ενώ τα τελευταία 10 χρόνια χρησιμοποιούν ABS ακόμη και πολλές κατηγορίες αγωνιστικών αυτοκινήτων. ;)


Πολλά απ' αυτά που διαβάσατε στα '90s και τα early oughts, σήμερα δεν ισχύουν. :)





Το ίδιο ισχύει και σε κάποια σύγχρονα αυτόματα κιβώτια με πολύδισκο συμπλέκτη ("κλασσικά" αυτόματα), που είναι ταχύτερα απο τα χειροκίνητα.
(Για κάποια διπλού συμπλέκτη, όχι όλα όπως πολλοί πιστεύουν, είναι ήδη γνωστό)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.835
Reaction score
146.262
Επίσης επιτρέπεται το μερικό μπλοκάρισμα
Νομίζω και το ολικό μπλοκάρισμα επιτρέπεται σε κάποια modes εξελιγμένων αναρτήσεων, που αν τα ρυθμίσεις για χώμα τότε το ολικό σε χαμηλή ταχύτητα επιτρέπεται.

Στη Φορντ έχω την υπόνοια ότι το διάβασα κάπου..
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.760
Reaction score
79.395
Αναφέρομαι σε οχήματα δρόμου. Κάτω απο τα 5-10 km/h, αναλόγως του κατασκευαστή του ABS, συνήθως απενεργοποιείται πλήρως*.





*Το διαπίστωσα με άσχημο τρόπο με τα πολλά χιόνια του Δεκεμβρίου, όπου ενώ περίμενα να λειτουργήσει το ABS και το αυτοκίνητο να φρενάρει ήπια στην κατηφόρα του κήπου όπως τα προηγούμενα, αυτό μπλόκαρε φτιάχνοντας βουναλάκια απο χιόνι. Κόλλησα στην απότομη κατηφόρα... :D
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.602
Reaction score
46.362
Φοβάμαι ότι δεν έχετε καθαρό στο μυαλό σας την αρχή λειτουργίας του φρεναρίσματος η οποία είναι εξαιρετικά απλή.
Η κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου μετατρέπεται σε θερμική ενέργεια δια της τριβής που αναπτύσσεται κατά την επαφή δίσκος-τακάκι. Ο ρυθμός μεταβολής της ενέργειας είναι μέγιστος όταν αυτός συντελείται αποκλειστικά στο δίσκο και όσο αυτός κινείται και όχι όταν ο δίσκος δεν τρίβεται πια με το τακάκι, γιατί έχει μπλοκάρει ο τροχός, οπότε και λειτουργεί το σύστημα τριβής άσφαλτος-ελαστικό που έχει σαφώς μικρότερη αποτελεσματικότητα.

Αυτό που μπερδεύουν πολλοί και λένε για χαλίκι ή για χιόνι πως είναι καλύτερα χωρίς ABS είναι διότι εκεί σε κάποιες περιπτώσεις το φυσικό φαινόμενο είναι διαφορετικό. Η μπλοκαρισμένη ρόδα παρασέρνει χιόνι ή χαλίκι και δημιουργεί μπροστά της ανάχωμα εως ότου γίνει ικανού μεγέθους να σταματήσει το όχημα ως φυσικό εμπόδιο που δεν μπορεί να το περάσει.

Από καταβολής ύπαρξης των συστημάτων ABS (Anti Blocking System) ο σκοπός ήταν ένας και μοναδικός, να αποτρέψουν στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό που επέτρεπαν οι δεδομένες φυσικές συνθήκες (άσφαλτος, ελαστικό, δυναμική οχήματος) το μπλοκάρισμα των τροχών ώστε η απόσβεση της ενέργειας να γίνεται στον δίσκο με το υλικό τριβής. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα μπλοκάρουν κάποιοι τρόχοι, περισότερο ή λιγότερο, αναλόγως την περίπτωση. Σε κάθε περίπτωση όμως, και αυτό αποδεικνύεται τόσο μαθηματικά όσο και πειραματικά, η δυνατότητα του συστήματος ABS να αυξομειώνει την πίεση των φρένων ώστε να επιτυγχάνεται η καλύτερη δυνατή προσέγγιση της συνεχούς τριβής είναι πάντα μεγαλύτερη του καλύτερου οδηγού που μπορεί να υπάρξει και που προσπαθεί να κάνει το ίδιο με το πόδι του.
Στην πορεία σαφώς εξελίχθηκαν έτι περαιτέρω τα πράγματα και έχουμε EBD (Electronic Brake Distribution) ώστε η κατανομή της πίεσης να είναι διαφορετική σε κάθε τρόχο (άξονα στην αρχή) προς αντιστάθμιση της ιδιαίτερης κάθε φορά δυναμικής του οχήματος (όχημα με ή χωρίς επιβάτες κλπ). Μετά είχαμε τα ASR (Anti Slip Regulation) που πάλι με χρήση του ABS προσπαθούσε αυτή τη φορά να μην επιτρέψει τη ολίσθηση του ελαστικού (σπινιάρισμα) για καλύτερο traction και στη συνέχεια τα εξελιγμένα συστήματα ESP (Electronic Stability Program) που κυκλοφόρησαν με διάφορα ονόματα (dynamic stability control DSC, Vehicle Stability Assist VSA κλπ) που χρησιμοποιούσαν το ABS και άλλους αισθητήρες (π.χ. τιμόνι) ώστε να επιβλέπουν την ευστάθεια του αυτοκινήτου και να επεμβαίνουν (όχι μόνο στα φρένα) εφόσον θεωρηθεί ότι το αυτοκίνητο θα εκτραπεί της πορείας του και θα πλαγιολισθήσει. Το τελευταίο σύστημα λειτουργεί και στις συνθήκες ελιγμου με φρένου, που ήταν ούτως ή άλλως καλύτερος πάντα με ABS ακριβώς για το λόγο της ύπαρξης κύλισης και άρα δυνατότητας διεύθυνσης του οχήματος, πλέον όμως η αυξημένη υπολογιστική ικανότητα βοηθάει με την πιο έγκαιρη διαφορική πέδηση σε κάθε τροχό να είναι ακόμα πιο ευσταθές το αυτοκίνητο σε αυτές τις περιπτώσεις. Είναι περιττό να πούμε βέβαια ότι όλα αυτά τα συστήματα δεν μπορούν να αλάξουν τους νόμους της φυσικής παρά μόνο λειτουργούν σύμφωνα με αυτούς και ότι αν υπερβούμε όρια τότε και μπλοκάρισμα τροχών θα υπάρξει, παραπάνω από μια κρίσιμη τιμή, ικανό να σε βγάλει εκτός πορείας ή να επιμηκύνει την απόσταση ακινητοποίησης. Σε κάθε περίπτωση όμως είναι αστείο (και επικίνδυνο) να λέμε ότι ο οδηγός και η αυξημένη ικανότητα του μπορεί να αντικαταστήσει την αποτελεσματικότητα αυτών των συστημάτων, από τότε που βγήκαν μέχρι σήμερα και πολύ περισσότερο στο μέλλον.
 

Μηνύματα
173
Reaction score
62
Θα το συνθέσω και αλλιώς...
αν g@m@n όπως παρκάρουν δεν πρόκειται να τον βάλουν ποτέ :roflmao::roflmao:
Οι γυναικες εχουν βγαλει μια φημη οτι δεν ξερουν να παρκαρουν.....εχεις δει πολλες @γ@μητες!!!!!!:D
[DOUBLEPOST=1487433660][/DOUBLEPOST]
Αυτη η μηχανη ηχορυπανσης, καθρεπτες δεν εχει;
Καθρεπτες ποιους καθρεπτες......τους εχω βγαλει κ στο δικο μου!!!!!!
 

Μηνύματα
18.107
Reaction score
26.154
Μπα , μάλλον το ανάποδο είναι το σωστό.
'Ομως , να καβαλάς μηχανάκι γιατί γουστάρεις και όχι από ανάγκη....
χμμμ προσεσινγκ ... χριτς χρουτς μπλιτσς μπλοτς ---- εεεε οχι

απο τη στιγμη που θελεις να κινηθεις γρηγοροτερα αναμεσα στα αυτοκινητα πρεπει υποχρεωτικα να καταλαβαινεις τι ειναι αυτο που βλεπει ο οδηγος του αυτοκινητου που εχει πολυ πιο περιορισμενο οπτικο πεδιο προς τα πισω και πλαι σε σχεση με τον δικυκλιστη. εκτος αν απλα ακολουθησεις τον κοκ και διατηρησεις τη θεση σου στο δρομο σε μια λωριδα και οχι καβαλα στην γραμμη.

κλασσικη περιπτωση βλαβης
α) κινηση πισω δεξια/αριστερα απο το αυτοκινητο σε αποσταση 1-2 μετρων : σε αντιθεση με το μηχανακι που μπορεις ακομα και με μια κλεφτη ματια να κοιταξεις τι γινεται 3 μετρα πισω σου , με το αυτοκινητο πρεπει να καταλαβεις απο τον καθρεπτη τι γινεται 6 μετρα πισω σου και να καταλαβεις αν η μηχανη εινια πισω απο το αυτοκινητο η στο πλαι.
β) ελιγμος απο δεξια στη δεξια λωριδα. οταν εισαι στη δεξια λωριδα εισαι στη μια ακρη του δρομου και μαλιστα στη μοναδικη που επιτρεπεται η σταση. μπορεις να θεωρησεις οτι δεν υπαρχει λογος να ελεγξεις κατι δεξια στον καθρεπτη σου γιατι δε θα πρεπε να υπαρχει τιποτα.
γ) filtering και επιδεικτικη αγνοηση φλας προπορευομενου οχηματος. αμετρητες φορες αυτοκινητιστης θα προσπαθησει να αλλαξει λωριδα σε λεωφορο, θα βγαλει το φλασακι του , θα κοιταει τον καθρεπτη του , θα τον περιμενει (καποια στιγμη) ο διπλανος αυτοκινητιστης για να μπει μπροστα - αλλα μια ορδη απο δικυκλιστες θα αδιαφορει επιδεικτικα και θα περναει διπλα του κλεινοντας του το δρομο. ειναι στοιχειωδης ενδειξη σεβασμου "αναγνωριζω οτι ο δρομος δεν ειναι δικος μου αλλα υπαρχεις και εσυ" οταν ζητας ευγενικα να αλλαξεις λωριδα αναβοντας το φλασακι σου να σου πουνε ενα απλο περαστε παρακαλω να κανετε και εσεις τη δουλεια σας να παμε και εμεις παρακατω. ο δικυκλιστης που δεν οδηγει ποτε αυτοκινητο δε θα καταλαβει ποτε τι δυσκολια που προκαλει κινουμενος αναμεσα γιατι απλα μπορει να αλλαζει λωριδα πολυ ευκολα.

ειναι καλο και χρησιμο να εχει καβαλησει ο αυτοκινηστης , αλλα 10 φορες πιο χρησιμο να εχει οδηγησει ο δικυκλιστης (και κατ επεκταση ασφαλεστερο για τον ιδιο)

εινια χαρακτηριστικο οτι αυτοι που οδηγουν παπακι/σκουτερακι λογω μεγεθους αλλα και πιθανοτατα λογω οικονομικης αδυναμιας να οδηγησουν αυτοκινητο ειναι απειρως πιο επικινδυνοι απο αυτους που οδηγουν μεγαλες μηχανες. ο κατοχςο μεγαλης μηχανης (πιθανοτατα και οδηγος οταν βρεχει) εχοντας μεγαλυτερη εμπειρια (πιθανοτατα και πληρεστερη παιδεια) κινειται με περισσοτερο σεβασμο και προσοχη στον αστικο ιστο. αρκει να δεις τι φοραει απο μεσα ατομικης προστασιας ο κανονικος μηχανοβιος και τι ο παπακιας.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.982
Reaction score
84.592
Οι γυναικες εχουν βγαλει μια φημη οτι δεν ξερουν να παρκαρουν.....εχεις δει πολλες @γ@μητες!!!!!!:D
όλες για φωτογράφιση λες και πάνε...και από ουσία 0

το 60% είναι με τα μάτια στη selfie...
 

Μηνύματα
173
Reaction score
62
χμμμ προσεσινγκ ... χριτς χρουτς μπλιτσς μπλοτς ---- εεεε οχι

απο τη στιγμη που θελεις να κινηθεις γρηγοροτερα αναμεσα στα αυτοκινητα πρεπει υποχρεωτικα να καταλαβαινεις τι ειναι αυτο που βλεπει ο οδηγος του αυτοκινητου που εχει πολυ πιο περιορισμενο οπτικο πεδιο προς τα πισω και πλαι σε σχεση με τον δικυκλιστη. εκτος αν απλα ακολουθησεις τον κοκ και διατηρησεις τη θεση σου στο δρομο σε μια λωριδα και οχι καβαλα στην γραμμη.

κλασσικη περιπτωση βλαβης
α) κινηση πισω δεξια/αριστερα απο το αυτοκινητο σε αποσταση 1-2 μετρων : σε αντιθεση με το μηχανακι που μπορεις ακομα και με μια κλεφτη ματια να κοιταξεις τι γινεται 3 μετρα πισω σου , με το αυτοκινητο πρεπει να καταλαβεις απο τον καθρεπτη τι γινεται 6 μετρα πισω σου και να καταλαβεις αν η μηχανη εινια πισω απο το αυτοκινητο η στο πλαι.
β) ελιγμος απο δεξια στη δεξια λωριδα. οταν εισαι στη δεξια λωριδα εισαι στη μια ακρη του δρομου και μαλιστα στη μοναδικη που επιτρεπεται η σταση. μπορεις να θεωρησεις οτι δεν υπαρχει λογος να ελεγξεις κατι δεξια στον καθρεπτη σου γιατι δε θα πρεπε να υπαρχει τιποτα.
γ) filtering και επιδεικτικη αγνοηση φλας προπορευομενου οχηματος. αμετρητες φορες αυτοκινητιστης θα προσπαθησει να αλλαξει λωριδα σε λεωφορο, θα βγαλει το φλασακι του , θα κοιταει τον καθρεπτη του , θα τον περιμενει (καποια στιγμη) ο διπλανος αυτοκινητιστης για να μπει μπροστα - αλλα μια ορδη απο δικυκλιστες θα αδιαφορει επιδεικτικα και θα περναει διπλα του κλεινοντας του το δρομο. ειναι στοιχειωδης ενδειξη σεβασμου "αναγνωριζω οτι ο δρομος δεν ειναι δικος μου αλλα υπαρχεις και εσυ" οταν ζητας ευγενικα να αλλαξεις λωριδα αναβοντας το φλασακι σου να σου πουνε ενα απλο περαστε παρακαλω να κανετε και εσεις τη δουλεια σας να παμε και εμεις παρακατω. ο δικυκλιστης που δεν οδηγει ποτε αυτοκινητο δε θα καταλαβει ποτε τι δυσκολια που προκαλει κινουμενος αναμεσα γιατι απλα μπορει να αλλαζει λωριδα πολυ ευκολα.

ειναι καλο και χρησιμο να εχει καβαλησει ο αυτοκινηστης , αλλα 10 φορες πιο χρησιμο να εχει οδηγησει ο δικυκλιστης (και κατ επεκταση ασφαλεστερο για τον ιδιο)

εινια χαρακτηριστικο οτι αυτοι που οδηγουν παπακι/σκουτερακι λογω μεγεθους αλλα και πιθανοτατα λογω οικονομικης αδυναμιας να οδηγησουν αυτοκινητο ειναι απειρως πιο επικινδυνοι απο αυτους που οδηγουν μεγαλες μηχανες. ο κατοχςο μεγαλης μηχανης (πιθανοτατα και οδηγος οταν βρεχει) εχοντας μεγαλυτερη εμπειρια (πιθανοτατα και πληρεστερη παιδεια) κινειται με περισσοτερο σεβασμο και προσοχη στον αστικο ιστο. αρκει να δεις τι φοραει απο μεσα ατομικης προστασιας ο κανονικος μηχανοβιος και τι ο παπακιας.
Ο Nick εχει απολυτο δικιο,
χμμμ προσεσινγκ ... χριτς χρουτς μπλιτσς μπλοτς ---- εεεε οχι

απο τη στιγμη που θελεις να κινηθεις γρηγοροτερα αναμεσα στα αυτοκινητα πρεπει υποχρεωτικα να καταλαβαινεις τι ειναι αυτο που βλεπει ο οδηγος του αυτοκινητου που εχει πολυ πιο περιορισμενο οπτικο πεδιο προς τα πισω και πλαι σε σχεση με τον δικυκλιστη. εκτος αν απλα ακολουθησεις τον κοκ και διατηρησεις τη θεση σου στο δρομο σε μια λωριδα και οχι καβαλα στην γραμμη.

κλασσικη περιπτωση βλαβης
α) κινηση πισω δεξια/αριστερα απο το αυτοκινητο σε αποσταση 1-2 μετρων : σε αντιθεση με το μηχανακι που μπορεις ακομα και με μια κλεφτη ματια να κοιταξεις τι γινεται 3 μετρα πισω σου , με το αυτοκινητο πρεπει να καταλαβεις απο τον καθρεπτη τι γινεται 6 μετρα πισω σου και να καταλαβεις αν η μηχανη εινια πισω απο το αυτοκινητο η στο πλαι.
β) ελιγμος απο δεξια στη δεξια λωριδα. οταν εισαι στη δεξια λωριδα εισαι στη μια ακρη του δρομου και μαλιστα στη μοναδικη που επιτρεπεται η σταση. μπορεις να θεωρησεις οτι δεν υπαρχει λογος να ελεγξεις κατι δεξια στον καθρεπτη σου γιατι δε θα πρεπε να υπαρχει τιποτα.
γ) filtering και επιδεικτικη αγνοηση φλας προπορευομενου οχηματος. αμετρητες φορες αυτοκινητιστης θα προσπαθησει να αλλαξει λωριδα σε λεωφορο, θα βγαλει το φλασακι του , θα κοιταει τον καθρεπτη του , θα τον περιμενει (καποια στιγμη) ο διπλανος αυτοκινητιστης για να μπει μπροστα - αλλα μια ορδη απο δικυκλιστες θα αδιαφορει επιδεικτικα και θα περναει διπλα του κλεινοντας του το δρομο. ειναι στοιχειωδης ενδειξη σεβασμου "αναγνωριζω οτι ο δρομος δεν ειναι δικος μου αλλα υπαρχεις και εσυ" οταν ζητας ευγενικα να αλλαξεις λωριδα αναβοντας το φλασακι σου να σου πουνε ενα απλο περαστε παρακαλω να κανετε και εσεις τη δουλεια σας να παμε και εμεις παρακατω. ο δικυκλιστης που δεν οδηγει ποτε αυτοκινητο δε θα καταλαβει ποτε τι δυσκολια που προκαλει κινουμενος αναμεσα γιατι απλα μπορει να αλλαζει λωριδα πολυ ευκολα.

ειναι καλο και χρησιμο να εχει καβαλησει ο αυτοκινηστης , αλλα 10 φορες πιο χρησιμο να εχει οδηγησει ο δικυκλιστης (και κατ επεκταση ασφαλεστερο για τον ιδιο)

εινια χαρακτηριστικο οτι αυτοι που οδηγουν παπακι/σκουτερακι λογω μεγεθους αλλα και πιθανοτατα λογω οικονομικης αδυναμιας να οδηγησουν αυτοκινητο ειναι απειρως πιο επικινδυνοι απο αυτους που οδηγουν μεγαλες μηχανες. ο κατοχςο μεγαλης μηχανης (πιθανοτατα και οδηγος οταν βρεχει) εχοντας μεγαλυτερη εμπειρια (πιθανοτατα και πληρεστερη παιδεια) κινειται με περισσοτερο σεβασμο και προσοχη στον αστικο ιστο. αρκει να δεις τι φοραει απο μεσα ατομικης προστασιας ο κανονικος μηχανοβιος και τι ο παπακιας.
Οτι θελεις λες τι νομιζεις οτι βγαινουμε στο δρομο με σκοπο να πεσουμε στο πρωτο αμαξι που θα βρουμε.....
εχεις δει τι παθαινει ο μηχανοβιος κτι τι αυτοκινητο,ακομα κ αν ειναι ντυμενος οπως λες
ο οδηγος, θελω να πιστευω μια "μικρη" μεριδα , δεν πολυ ενδιαφερεται για τον μηχανοβιο γι αυτο λεει ο Nick να εχει οδηγησει πριν για να αποκτησει "παιδεια" αισθημα "ευθυνης" κατι τελος παντων......
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.875
Μηνύματα
3.065.895
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top