Πρόβλημα με ενισχυτή Yamaha A-S701

Μηνύματα
7
Reaction score
2
Καλησπέρα.


Να σας πω, κατ’ αρχήν, ότι ήδη μίλησα με την αντιπροσωπεία για το πρόβλημα του ενισχυτή και μου είπαν να τον στείλω στην Αθήνα (βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη). Λόγω του όγκου και του βάρους (γύρω στα 13-15 κιλά το κιβώτιο) είμαι βέβαιος ότι το κόστος δεν θα είναι ευκαταφρόνητο, συν το οποιοδήποτε κόστος επισκευής. Επειδή ερασιτεχνικά ξέρω να δουλεύω κολλητήρι, νομίζω ότι ίσως αξίζει τον κόπο να το παλέψω λίγο μόνος μου. Θα περιγράψω με δυο λόγια το πρόβλημα και παρακαλώ πολύ, όποιος γνωρίζει και μπορεί, ας μου πει τη γνώμη του.


Μερικές φορές ο ενισχυτής δεν ανοίγει με την πρώτη. Μιλάω για το πάτημα του διακόπτη και όχι όταν είναι σε stand by mode, που ανοίγει πάντα. Ανοίγει με τη δεύτερη προσπάθεια (κλείσιμο και ξανά πάτημα το διακόπτη). Βέβαια, συνήθως ανοίγει με την πρώτη, αλλά περίπου μία στις είκοσι θα ανοίξει με τη δεύτερη.


Όταν δεν ανοίγει με την πρώτη, ανάβει μόνο η ένδειξη (led) ότι είναι ανοικτός με μισή φωτεινότητα, όπως όταν είναι σε stand by mode, χωρίς όμως να είναι, διότι τότε δεν υπακούει καθόλου στο τηλεκοντρόλ. Αυτό που επίσης παρατήρησα είναι ότι δεν ακούγονται να οπλίζουν τα δύο ρελέ που ακούγονται κανονικά: ένα που είναι στην πλακέτα δίπλα στο τροφοδοτικό ( DEC DLS1U 5VDC), το οποίο όταν ο ενισχυτής ανοίγει κανονικά οπλίζει αμέσως και το άλλο της προστασίας των ηχείων που κανονικά οπλίζει σε 1-2 secs.


Εικάζω ότι το πρόβλημα οφείλεται στο πρώτο ρελέ, της τροφοδοσίας, και η γνώμη μου είναι να προσπαθήσω να αλλάξω αυτό, μήπως και το πρόβλημα λυθεί.


Φυσικά και θα μου πει κάποιος, «ας τον αφήνεις σε stand by mode και να μην τον κλείνεις από τον διακόπτη», αλλά δεν μ’ αρέσει αυτή η λύση. Υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα και πρέπει να λυθεί. Ο ενισχυτής είναι καινούργιος (αγορά το Νοέμβριο του 2015).


Εάν κάποιος είναι τεχνικός και έχει καμιά ιδέα τι άλλο μπορεί να φταίει, ας μου πει, παρακαλώ πολύ.

Ευχαριστώ πολύ, παιδιά!
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.656
Καλησπέρα.


Να σας πω, κατ’ αρχήν, ότι ήδη μίλησα με την αντιπροσωπεία για το πρόβλημα του ενισχυτή και μου είπαν να τον στείλω στην Αθήνα (βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη). Λόγω του όγκου και του βάρους (γύρω στα 13-15 κιλά το κιβώτιο) είμαι βέβαιος ότι το κόστος δεν θα είναι ευκαταφρόνητο, συν το οποιοδήποτε κόστος επισκευής. Επειδή ερασιτεχνικά ξέρω να δουλεύω κολλητήρι, νομίζω ότι ίσως αξίζει τον κόπο να το παλέψω λίγο μόνος μου. Θα περιγράψω με δυο λόγια το πρόβλημα και παρακαλώ πολύ, όποιος γνωρίζει και μπορεί, ας μου πει τη γνώμη του.


Μερικές φορές ο ενισχυτής δεν ανοίγει με την πρώτη. Μιλάω για το πάτημα του διακόπτη και όχι όταν είναι σε stand by mode, που ανοίγει πάντα. Ανοίγει με τη δεύτερη προσπάθεια (κλείσιμο και ξανά πάτημα το διακόπτη). Βέβαια, συνήθως ανοίγει με την πρώτη, αλλά περίπου μία στις είκοσι θα ανοίξει με τη δεύτερη.


Όταν δεν ανοίγει με την πρώτη, ανάβει μόνο η ένδειξη (led) ότι είναι ανοικτός με μισή φωτεινότητα, όπως όταν είναι σε stand by mode, χωρίς όμως να είναι, διότι τότε δεν υπακούει καθόλου στο τηλεκοντρόλ. Αυτό που επίσης παρατήρησα είναι ότι δεν ακούγονται να οπλίζουν τα δύο ρελέ που ακούγονται κανονικά: ένα που είναι στην πλακέτα δίπλα στο τροφοδοτικό ( DEC DLS1U 5VDC), το οποίο όταν ο ενισχυτής ανοίγει κανονικά οπλίζει αμέσως και το άλλο της προστασίας των ηχείων που κανονικά οπλίζει σε 1-2 secs.


Εικάζω ότι το πρόβλημα οφείλεται στο πρώτο ρελέ, της τροφοδοσίας, και η γνώμη μου είναι να προσπαθήσω να αλλάξω αυτό, μήπως και το πρόβλημα λυθεί.


Φυσικά και θα μου πει κάποιος, «ας τον αφήνεις σε stand by mode και να μην τον κλείνεις από τον διακόπτη», αλλά δεν μ’ αρέσει αυτή η λύση. Υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα και πρέπει να λυθεί. Ο ενισχυτής είναι καινούργιος (αγορά το Νοέμβριο του 2015).


Εάν κάποιος είναι τεχνικός και έχει καμιά ιδέα τι άλλο μπορεί να φταίει, ας μου πει, παρακαλώ πολύ.

Ευχαριστώ πολύ, παιδιά!
Ο ενισχυτης σου καλυπτεται απο την εγγυηση. Τον πας στο Νακα στη Θεσσαλονικη και τον αφηνεις για φτιαξιμο. Ζητα τους κατι δανεικο για να μη ξεμεινεις.
 

Μηνύματα
14.072
Reaction score
7.110
και φυσικα δεν πειραζεις τιποτα εσυ (εστω και αν ξερεις να δουλευεις κολλητηρι.....),γιατι τοτε (και απολυτως δικαιολογημενα) θα χασεις το υπολοιπο της εγγυησης.
 


Μηνύματα
229
Reaction score
80
Ούτε να σκεφτείς να τον αγγίξεις. Ούτε και να τον ξεβιδώσεις. Ελπίζω να μην το έχεις κάνει παραβιάζοντας κάποια ταινία ασφαλείας γιατί τότε εγγύηση τέλος. Να τον στείλεις στην αντιπροσωπεία, είναι δικό τους πρόβλημα όσο είναι εντός εγγύησης.
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Φίλε, όσο πολύ και να το έχεις με το κολλητήρι, εφόσον είναι εντός εγγύησης, δεν πειράζεις τίποτα απολύτως. Όσο και προσεκτικός αν είσαι, δεν γνωρίζεις που πονάει το μηχάνημα και θα πηγαίνεις μαντεύοντας. Το αποτέλεσμα θα είναι να αλλάξεις αμέτρητα εξαρτήματα ( επειδή δεν θα σου κάτσει με τη πρώτη ) και παίζουν οι πιθανότητες απο το να βγεις παραπάνω στο κόστος απο τα μεταφορικά στην αντιπροσωπεία, μέχρι να κάνεις ανεπανόρθωτη ζημιά με αποτέλεσμα είτε να πληρώσεις χοντρά για την επισκευή του ( αφού δεν θα έχει εγγύηση πια ), είτε να πετάξεις το μηχάνημα. Επίσης, να σου θέσω μια ακόμη παράμετρο: Ακόμα και αν επισκευάσεις το αιτιατό ( το πρόβλημα ), δεν μπορείς να βρεις την αιτία, άρα το πιο πιθανό είναι να στο ξανακάνει αργότερα όταν δεν θα έχεις εγγύηση. Μη παίζεις με αυτά. Φιλικά και κατόπιν παρόμοιας εμπειρίας...
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.656
Φίλε, όσο πολύ και να το έχεις με το κολλητήρι, εφόσον είναι εντός εγγύησης, δεν πειράζεις τίποτα απολύτως. Όσο και προσεκτικός αν είσαι, δεν γνωρίζεις που πονάει το μηχάνημα και θα πηγαίνεις μαντεύοντας. Το αποτέλεσμα θα είναι να αλλάξεις αμέτρητα εξαρτήματα ( επειδή δεν θα σου κάτσει με τη πρώτη ) και παίζουν οι πιθανότητες απο το να βγεις παραπάνω στο κόστος απο τα μεταφορικά στην αντιπροσωπεία, μέχρι να κάνεις ανεπανόρθωτη ζημιά με αποτέλεσμα είτε να πληρώσεις χοντρά για την επισκευή του ( αφού δεν θα έχει εγγύηση πια ), είτε να πετάξεις το μηχάνημα. Επίσης, να σου θέσω μια ακόμη παράμετρο: Ακόμα και αν επισκευάσεις το αιτιατό ( το πρόβλημα ), δεν μπορείς να βρεις την αιτία, άρα το πιο πιθανό είναι να στο ξανακάνει αργότερα όταν δεν θα έχεις εγγύηση. Μη παίζεις με αυτά. Φιλικά και κατόπιν παρόμοιας εμπειρίας...

Δεν πρεπει να πληρωσει μεταφορικα. Ειναι θεμα του Νακα και οχι του χρηστη.
 

Z

Zdimis

Guest
οπουδηποτε υπαρχει νακκας κοντα σου πρεπει να παραδοθει απο εσενα κ ΧΩΡΙς ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ να αποκατασταθει.Αλλιως εισαι στο 60-αρι με 70 αρι πηγαινε ελα εφοσον το πας σε καποια κουριερ της περιοχης σου κ δεν στο παρουν απ το σπιτι.Δεν ειναι υποχρεωμενος να σε εξυπηρευησει μεσω ΝΑΚΚΑ στο κοντινοτερο σημειο που εχει υποκαταστημα μονο αν στο χαρτι εγγυησης ειναι ξεκαθαρο οτι πρεπει να παει αθηνα με εξοδα πελατη κατι που ο εβραιος πιθανολογω οτι θα εχει μεριμνησει να βαλει.Κ 70 φιλε ειναι καλυτερα απο το να ,,,,μαθεις στου κασιδη το κεφαλι το δικο σου, :)
 

soer

"Κύριος" Σωτήρης!
Μηνύματα
330
Reaction score
634
στην θεσσαλονικη το servis του ΝΑΚΑ το εκανε ενα παλικαρι το οποιο ακομα κανει servis πλεoν ανεξαρτιτα , γιατι ο ΝΑΚΑΣ σταματισε το τοπικο servis
αν δεν ειναι σε εγγυηση με πμ μπορω να σου στελνω το τηλ
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.656
Το οτι ειμαστε εδω που ειμαστε οφειλεται στο οτι πεισματικα επιμενουμε να μην ενημερωνομαστε. ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ :
http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm

"Ο Ισπανός έμπορος δέχθηκε να επισκευάσει την ελαττωματική φωτογραφική μου μηχανή. Ποιος όμως θα πληρώσει τα έξοδα αποστολής προς και από την Ισπανία;
Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, εντός της νόμιμης διετούς περιόδου εγγύησης, τα ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να επισκευάζονται ή να αντικαθίστανται χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή. Στις επιβαρύνσεις περιλαμβάνονται και τα έξοδα αποστολής. Συνεπώς, καταρχήν, ο πωλητής θα πρέπει να αναλάβει όλα τα έξοδα μεταφοράς (της αποστολής της ελαττωματικής φωτογραφικής μηχανής από σας στον πωλητή και της επιστροφής της επισκευασμένης μηχανής σε σας).

Ωστόσο, μπορεί ο έμπορος να θέλει να ελέγξει αν η μηχανή ήταν ελαττωματική όταν την αγοράσατε. Σ' αυτή την περίπτωση, ίσως χρειαστεί να πληρώσετε εσείς και να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα έξοδα αποστολής, εφόσον ο έμπορος συμφωνήσει ότι όντως η μηχανή ήταν ελαττωματική. "


Ο αγοραστης παει στο Νακα και του παρκαρει τον ενισχυτη. Κολλητηρια, ματσακονια, εξοδα μεταφορας, γνωστοι που φτιαχνουν ενισχυτες δεν εχουν θεση στην περιπτωση.
 

Μηνύματα
2.852
Reaction score
1.288
Ακριβώς έτσι !
Έχω αγοράσει Mini HiFi Denon από Γερμανικό κατάστημα.
Είχε έναν θόρυβο όταν έπαιζε CD.
Ο πωλητής μου είπε : Στείλε το Συστημένο Γερμανία, το επισκευάζω , στο στέλνω συστημένο και σου βάζω τα έξοδα αποστολής Ελλάδα-Γερμανία σε έναν λογαριασμό σου.

Αν και δεν το έστειλα τελικά γιατί το έφτιαξα μόνος μου , ο Γερμανός ΣΙΓΟΥΡΑ θα πάρει τα επόμενα χρήματά μου όταν αγοράσω ένα Media-Player. ( Εκτώς και το βρώ ΜΤΧ από εδώ.)
 

Μηνύματα
7
Reaction score
2
Χίλια ευχαριστώ σε όλους σας, παιδιά.

Υπάρχει service στη Θεσσαλονίκη, οπότε από βδομάδα θα τον πάω εκει. Θα σας ενημερώσω για το τι έγινε.
 

Μηνύματα
320
Reaction score
91
φιλε μου υπαρχει και το κτελ με πολύ φθηνα ταχυδρομικα -μεταφορικα για να το στειλεις και να τον παραλαβουν από κει!!!!το εχω κανει με ασφαλεια.
 

Z

Zdimis

Guest
δεν εχει αλλη δουλεια το σερβις του νακα να πηγαινει να τσακωνει απο το κτελ τα χαλασμενα για να ρθει φτηνα στον πελατη ,,,ημαρτον ρε αδερφε ....
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.656
φιλε μου υπαρχει και το κτελ με πολύ φθηνα ταχυδρομικα -μεταφορικα για να το στειλεις και να τον παραλαβουν από κει!!!!το εχω κανει με ασφαλεια.
Να το ξαναπούμε; ΔΕΝ ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ.


Ενα-δύο, ένα-δύο, πύργος ελέγχου ακούει;
 

soer

"Κύριος" Σωτήρης!
Μηνύματα
330
Reaction score
634
Ο αγοραστης παει στο Νακα και του παρκαρει τον ενισχυτη. Κολλητηρια, ματσακονια, εξοδα μεταφορας, γνωστοι που φτιαχνουν ενισχυτες δεν εχουν θεση στην περιπτωση.
αν αυτο αναφερεται σε αυτα που εγραψα τοτε ισως να μη καταλαβες , το ατομο αυτο διατηρει servis που πιθανων να συνεργαζεται με τον ΝΑΚΑ καθως οπως προειπα αυτος ηταν το servis ΕΝΤΟΣ του ΝΑΚΑ πριν αποφασισει η εταιρεια να κανει περικοπες ,το πιθανοτερο να υπαρχει συνεργασια ακομα αλλα εκτος των εγκαταστασεων
και φυσικα ολο αυτο δεν εχει να κανει με "γνωστο"

αυτα για την ιστορια καθως ο Dinos Lazaridis ταχτοποιηθηκε
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.656
αν αυτο αναφερεται σε αυτα που εγραψα τοτε ισως να μη καταλαβες , το ατομο αυτο διατηρει servis που πιθανων να συνεργαζεται με τον ΝΑΚΑ καθως οπως προειπα αυτος ηταν το servis ΕΝΤΟΣ του ΝΑΚΑ πριν αποφασισει η εταιρεια να κανει περικοπες ,το πιθανοτερο να υπαρχει συνεργασια ακομα αλλα εκτος των εγκαταστασεων
και φυσικα ολο αυτο δεν εχει να κανει με "γνωστο"

αυτα για την ιστορια καθως ο Dinos Lazaridis ταχτοποιηθηκε
Για την ιστορία, δεν χρειάζεται να ψάχνει ο καταναλωτής το σέρβις του κάθε Νάκα. Το πάει εκεί που το αγόρασε και τέλος. Αν δεν μπορεί να το πάει (η περίπτωση που αναφέρει η ΕΕ στο site που έβαλα) του το στέλνει με δικά του έξοδα. Σε όλες τις περιπτώσεις, θα πρέπει να αποδεχθεί ο έμπορος ότι το προϊόν έχει βλάβη που καλύπτεται από την εγγύηση και όχι από τον χρήστη. Αν αρνηθεί (πχ φταίει το ρεύμα, οι εξωγήινοι κτλ), θα μπορούσε να τον χρεώσει εργατικά και μεταφορικά. Ο καταναλωτής όμως μπορεί να επιμείνει και ίσως να δικαιωθεί (πχ καταγγελία).

Τα πράγματα είναι απλά. Αν δεν θέλετε να διαβάσετε, θα το πληρώσετε και θα σας δουλέψουν. Η γνώση είναι δύναμη! (πχ: στην ΕΕ ΟΛΑ τα προϊόντα έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας 2 ΕΤΩΝ. Κάποιοι δίνουν ένα. Αν είσαι αδιάβαστος και σου χαλάσει, θα το πληρώσεις.)
 

soer

"Κύριος" Σωτήρης!
Μηνύματα
330
Reaction score
634
και συνηθως φταίει το ρεύμα,και οι εξωγήινοι...σε σε φορτηστη για ηλιακα απο γνωστη γερνανικη εταιρεια αξιας 550 ευρο που τον εστειλα στην μαμα εταιρεια μου τον στειλαν πισω με αιτιολογια δεν καλυπτεται γιατι δεν εγινε σωστη εγκατασταση ( αναποδη πολικοτιτα ) σημειωτεον δουλεψε 2 μηνες και χαλασε ,αλλα και το προσπεκτ εγραφε ξεκαθαρα ,προστασια απο αναποδη πολικοτιτα τοσο στη εισοδο οσο και στην εξοδο ( κατι που προφανως δεν συνεβει )
τελικα ασχετα με το οποιο δικαιωμα δεν βγαινει ακρη αν δεν εχεις διαθεση να χαλαστεις αρκετα κυνηγωντας νομικα το οποιο δικαιωμα για να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας
 
Last edited:

Μηνύματα
7
Reaction score
2
Καλημέρα παιδιά,

Από χθες ο ενισχυτής είναι στο service του Νάκα στη Θεσσαλονίκη. Πιστεύω να παρουσιάσει και εκεί το πρόβλημα για να το δουν τα παιδιά ιδίοις όμμασι, διότι αλλιώς είναι να το περιγράφεις και αλλιώς να το δεις εσύ ο ίδιος. Για να δούμε...
 

soer

"Κύριος" Σωτήρης!
Μηνύματα
330
Reaction score
634
Καλημέρα παιδιά,

Από χθες ο ενισχυτής είναι στο service του Νάκα στη Θεσσαλονίκη. Πιστεύω να παρουσιάσει και εκεί το πρόβλημα για να το δουν τα παιδιά ιδίοις όμμασι, διότι αλλιώς είναι να το περιγράφεις και αλλιώς να το δεις εσύ ο ίδιος. Για να δούμε...
τελικα ειχα δικιο για το ποιος ειναι θεσσαλονικη απο τον ΝΑΚΑ ... ;) αυτον ελεγα και εγω
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.064
Μηνύματα
3.039.693
Members
38.524
Νεότερο μέλος
Vaslamp
Top