- Μηνύματα
- 31.036
- Reaction score
- 90.355

https://tidal.com/album/3327572

https://tidal.com/album/4396630

https://tidal.com/album/68998396
Αυτά και είσαι έτοιμος. Toccata&Fugue δεν έβαλα.
Από όλα αυτά μπορώ να ακούσω μέχρι τέλους τα Goldberg variations με τον Schiff που τα έχω συνηθίσει γιατί αυτόν έχω.View attachment 109124
https://tidal.com/album/3327572
View attachment 109127
https://tidal.com/album/4396630
View attachment 109128
https://tidal.com/album/68998396
Αυτά και είσαι έτοιμος. Toccata&Fugue δεν έβαλα.
Αυτοί γιατί γδύνονται;;Παρτε κι ενα πανκ Μπαχ απο τους θεους toy dolls...
Ωραίος ο Schiff, αλλά άκου και αυτό, ειναι ιδιαίτερο.Από όλα αυτά μπορώ να ακούσω μέχρι τέλους τα Goldberg variations με τον Schiff που τα έχω συνηθίσει γιατί αυτόν έχω.
Εχουν (όχι οι Cello suites, τα υπόλοιπα) και άλλο επίπεδο ακρόασης. Δεν ειναι Βιβάλντι. Άκου τα και καθέτως.Οι Cello suites, έχουν αυτή την...τάξη και αρμονία που με κάνει να πλήττω αφάνταστα στη μπαρόκ...
Μουσική με ευταξία, χωρίς εξάρσεις, χωρίς κάτι που θα σε ενθουσιάσει ή θα απογοητεύσει, μετά το πρώτο λεπτό ακρόασης...το χάνεις γιατί νομίζεις ότι το χεις ξανακούσει τόσες φορές...και σβήνει άμεσα σε βαθμό αδιαφορίας...
Έλα τώρα...Ωραίος ο Schiff, αλλά άκου και αυτό, ειναι ιδιαίτερο.
Εχουν (όχι οι Cello suites, τα υπόλοιπα) και άλλο επίπεδο ακρόασης. Δεν ειναι Βιβάλντι. Άκου τα και καθέτως.![]()
Ρεπάνη ξέχασεςMόνο εγώ φτύνω τελικά εδώ μέσα;;;
Όλοι οι άλλοι αγαπάτε αλλήλους;;
Ωραία, αφού θέλετε αγάπες, εμένα μου άρεσε ο Κώστας Καφάσης...
Δεν το είπα σε κανένα,αλλά με το «γέλα κυρία μου» έχω πιεί πολλά ούζα στη Πάτρα...με σκυλολόι.
Και ο Μοναχός μου άρεσε επίσης...
Ο Αδαμαντίδης ...αν είναι νηφάλιος, ΑΠΑΙΧΤΟΣ!!!
Επίσης μου αρέσουν τα κλαρίνα στα πανηγύρια και στα βαφτίσια και γάμους στη Βοιωτία, με γύφτους κλαριτζήδες όπως παλιά...τραβιέται κρασί...
Πόσο θα εκτεθώ πια...![]()
Αυτό είναι ρε φίλε... «γέλα κυρία μου». Όλα τ' άλλα είναι τρίχες. Κι ας μη μού αρέσει ο Καφάσης. Και να σηκώνεις το ποτήρι και να φωνάζεις... στην υγειά της!Δεν το είπα σε κανένα,αλλά με το «γέλα κυρία μου» έχω πιεί πολλά ούζα στη Πάτρα...με σκυλολόι.
Σε όλα συμφωνώ , εκτός από τον Χατζηδάκι, όπου μου αρέσουν αρκετά, αλλά όχι και σε βαθμό να τα λιώνω...Δεν μπορώ...
Τα κλαψολαικοπόπ του στυλ Παντελίδη κτλ.
Τα σκυλάδικα.
Τα μαυράκια που βογκάνε στα γκέτο.
Με πιάνει πονοκέφαλος στο πεντάλεπτο.
Δεν μου αρέσει..
ο Χατζηδάκης
ο Καζαντζίδης
ο Μότσαρτ
ΥΓ2. Ο απόλυτος για εμένα είναι μόνο ο Μπετόβεν.
Ότι έχω ακούσει , και έχω ακούσει σχεδόν όλο το έργο του, σφύζει από δυναμισμό, μελωδία, ευαισθησία, αχαλίνωτη φαντασία, έμπνευση...
Μου αρέσουν πολλοί σύγχρονοι, αλλά σε επίπεδο συμφωνίας, ο Μπετόβεν με « έβαλε» στο κόλπο...και δεν έχω ακούσει κάτι καλύτερο μετά από αυτόν.
Και δεν τον βαριέσαι ποτέ...ποτέ...
Να αρχίσω από το τέλος.Όταν στα τέλη του 1792 ο Λούντβιχ, 22 ετών και ήδη καταξιωμένος μουσικός, πήγε στη Βιέννη (όπου και έμελλε να εγκατασταθεί οριστικά), με τη βοήθεια του εργοδότη του Εκλέκτορα της Βόννης, προκειμένου να συνεχίσει τις μουσικές του σπουδές δίπλα στον Χάυδν, ο τελευταίος του έβαζε να μελετάει Μπαχ. Κυρίως από το Wohltemperierte Klavier.
Αυτό τουλάχιστον θα έπρεπε να σου λέει κάτι.
Και η δική μου προτίμηση είναι ο Μπετόβεν*. Όμως νομίζω ότι τον Μπαχ τον προσεγγίζεις αφού έχεις ακούσει όλους τους άλλους.
* και ο Μότσαρτ... και Τα Σκαθάρια... Και οι Queen.... και με τα 1000 ο Χατζιδάκις... ό,τι δεν σου αρέσει δλδ
Όσο για τον Καζαντζίδη.... πες μου ότι δεν ακούς το παρακάτω και δεν βαράς προσοχή!
[DOUBLEPOST=1541322042][/DOUBLEPOST]... και αφού σου αρέσει ο Μπετόβεν, κάνε τον κόπο να ακούσεις το τελευταίο μέρος από τη σονάτα Hammelklavier (29η), ιδίως τη φούγκα: όλος ο Μπαχ είναι εκεί.
Μαλιστα, ειχε σκοπο να συναντηθει με τον Μοτσαρτ αλλα ενα περιστατικο θανατου νομιζω, τον εκανε να επιστρεψει στη Γερμανια. Αυτο σταθηκε αφορμη να μη συναντηθουν ποτε οι δυο μουσουργοι.Όταν στα τέλη του 1792 ο Λούντβιχ, 22 ετών και ήδη καταξιωμένος μουσικός, πήγε στη Βιέννη (όπου και έμελλε να εγκατασταθεί οριστικά), με τη βοήθεια του εργοδότη του Εκλέκτορα της Βόννης, προκειμένου να συνεχίσει τις μουσικές του σπουδές δίπλα στον Χάυδν, ο τελευταίος του έβαζε να μελετάει Μπαχ. Κυρίως από το Wohltemperierte Klavier.
.
Μαλιστα, ειχε σκοπο να συναντηθει με τον Μοτσαρτ αλλα ενα περιστατικο θανατου νομιζω, τον εκανε να επιστρεψει στη Γερμανια. Αυτο σταθηκε αφορμη να μη συναντηθουν ποτε οι δυο μουσουργοι.
Πριν 2-3 χρονια, στο Μεγαρο Θεοχαρακη στην Αθηνα ειχε ανεβει μια παρασταση με τιτλο ''Αχ-Μπαχ'', στην οποια πηγα εντελως τυχαια. Ηταν 3 κοπελες, μια πιανιστα, μια φλαουτιστα και μια ηθοποιος-μουσικος. Ηταν μια εξαισια βιογραφια του Μπαχ μεσα απο τα ματια ενος μικρου κοριτσιου και της δασκαλας που τη διδασκε μουσικη. Ειναι η καλυτερη μουσικοθεατρικη παρασταση που εχω δει. Μακαρι να ξανανεβει.
Μεσα απο την παρασταση εμαθα οτι ο Μπαχ εγραψε μουσικη για ΟΛΑ τα οργανα, ακομα και για οργανα που δεν ειχαν ανακαλυφθει ακομα(ουτε πιανο)!!!! Τοτε υπηρχαν το κλειδοκυμβαλο και το τσεμπαλο που θυμιζαν κατι σε πιανο. Επισης, πρωτος ο Μπαχ ασχοληθηκε με τον αυτοσχεδιασμο και ετσι θεωρειται ο πρωτος ''τζαζίστας''.![]()