54422, TELEBOX και απίστευτες ιστορίες χρέωσης

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Ξέρετε την TELEBOX; Όχι; Κακώς! Αν πάτε στην παρακάτω διεύθυνση
http://www.telebox.gr/services.html
θα σας εμφανιστεί η παρακάτω εικόνα
Telebox Services.png


Πατώντας στο λογότυπο είναι ο μόνος τρόπος για να οδηγηθεί κανείς στο...προφίλ της εταιρίας. Αυτό:
Telebox.png


Η εν λόγω εταιρία, που έχει ως έδρα μια ταχυδρομική θυρίδα στην Κύπρο, δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και μέσω αποστολής μηνυμάτων από τα πενταψήφια νούμερα που βλέπετε στο πρώτο link χρεώνει 2,08€ τα ανυποψίαστα θύματα.

Πολλοί θα νομίσουν ότι όσοι έπεσαν θύματα, αυτό έγινε αφού πάτησαν "αποδοχή" σε άσχετους διαγωνισμούς, ευκαιρίες και προσφορές, που παραπέμπουν εμμέσως σε συγκατάθεση ώστε η TELEBOX να σου στέλνει μηνύματα και να σε φεσώνει. Αμ δε....
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Μικρό ιστορικό

Το κινητό μου, όπως και των παιδιών, είναι σε οικογενειακό πρόγραμμα στην Cosmote. H Cosmote αυθαίρετα (εδώ φταίω κι εγώ...) μετά την κατάργηση των έγγραφων λογαριασμών, μου απέστελλε τους λογαριασμούς σταθερής στο mail μου, όχι όμως και της κινητής. Μάλιστα οι λογαριασμοί κινητής εξοφλούνται αυτόματα μέσω πιστωτικής.

Προχθές ήρθε μήνυμα στο κινητό του γιού, ότι έχουν υπάρξει χρεώσεις εκτός παγίου. Με αφορμή αυτό, τύπωσα από το MyComote, μετά από δαιδαλώδη διαδικασία, τον τελευταίο λογαριασμό με χρέωση 30€ εκτός παγίου στο νούμερο του γιού. Σε επικοινωνία με το 13888 πληροφορήθηκα ότι οι χρεώσεις αφορούσαν εισερχόμενα μηνύματα υψηλής χρέωσης, χωρίς άλλα στοιχεία.

Μετά από ακόμα πιο δαιδαλώδη διαδικασία βρήκα τους αναλυτικούς λογαριασμούς όπου από τις 13/7/2018 μέχρι τις 7/2/2019 έχω χρεωθεί με 120 εισερχόμενα μηνύματα από το 54422 συνολικού κόστους 250€!

Επειδή έχω ψυλλιάσει και τα δυο μου παιδιά για τους επιτήδειους και τι πρέπει να προσέχουν, απόρησα με την (υποτιθέμενη) αφέλεια του γιού. Έλα όμως που μου έδειξε το κινητό του. Δεν υπήρχε κανένα μήνυμα, εισερχόμενο ή εξερχόμενο, από το 54422! Το τηλέφωνο χρεωνόταν για εισερχόμενα μηνύματα κόστυς 2,08€/μήνυμα, χωρίς ποτέ να εμφανίζονται στο κινητό!
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Με ένα απλό ψάξιμο στο διαδίκτυο, διαπίστωσα ότι οι συγκεκριμένοι απατεώνες δρουν τουλάχιστον από το 2010, όπως φαίνεται σε άρθρο στο zougla.gr. Αντίστοιχο θέμα υπάρχει στο adslgr.com από το 2015.

Aπό προχθές έχω ξεκινήσει μια διαδικασία ώστε
1. να μου επιστραφούν τα χρήματα που χρεώθηκα εν αγνοία μου
2. να φτάσω όσο πιο μακριά μπορώ το θέμα της TELEBOX

Έτσι:
1. Έστειλα email στην Cosmote ζητώντας να μάθω το συνολικό "φέσι" μέχρι σήμερα, γιατί δεν ενημερώθηκα για τις υπερβολικές χρεώσεις, γιατί δεν εμφανίζονται τα μηνύματα στο κινητό, αλλά και γιατί δεν μου έστελναν λογαριασμό.
2. Κοινοποίησα το email στην TELEBOX, στον Συνήγορο του Καταναλωτή, στην ΕΕΤΤ και στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
3. Έστειλα Αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή για τις χρεώσεις, όπου καταγγέλονται τόσο η TELEBOX για τις χρεώσεις,όσο και η Cosmote για την ανυπαρξία ενημέρωσης και προστασίας στον συνδρομητή
4. Ζήτησα η Αναφορά να κοινοποιηθεί στην ΕΕΤΤ και την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
 

Sugah

Ζαχαρούλης
Μηνύματα
1.974
Reaction score
3.326
Αντίστοιχα έφαγα κι εγώ χρέωση των 4 αρχικών μηνυμάτων που έφτασαν στο κινητό σε ομοβροντία ότι εγγράφηκα και καλά στην υπηρεσία τους. Έκανα φραγή στους 5ψηφιους και απεγγράφηκα.

Τα χρήματα όμως δεν μου τα έχουν καταθέσει ακόμα στο λογαριασμό τον οποίο ζητάνε ενώ προφανώς όταν ζήτησα να μου δώσουν τα στοιχεία της εγγραφής, αρκέστηκαν στο «έγινε από το κινητό σας με αριθμό xxxx» ενώ ουδέποτε μου έδωσαν τα στοιχεία που ζήτησα, ip πάροχο και συσκευή, στοιχεία που προφανώς έχουν στα χέρια τους αφού έκανα εγγραφη όπως λεν.
 

Μηνύματα
630
Reaction score
534
Και εγώ είχα πέσει θύμα παρόμοιας (ή της ίδιας, δεν θυμάμαι, υπάρχουν πολλές αν ψάξετε στο διαδίκτυο) αλλά κατόρθωσα να πάρω τα λεφτά μου πίσω σε λογαριασμό μου, παίρνοντας μόνο ένα τηλέφωνο. Δεν το προχώρησα παραπάνω (κακώς ίσως). Η γιατρειά ήταν φραγή των 5ψήφιων χρεώσιμων εισερχόμενων μηνυμάτων, αλλά επειδή προέκυψε άλλο πρόβλημα χρεώσεων και του γιου (ουδέποτε πήρα λεφτά πίσω από αυτό) σε άλλη φάση έκανα και φραγή στα 800-900άρια εξερχόμενα και -προς το παρόν- ησύχασα.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Μετά από αυτά:
1. Υπεύθυνη από ο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Cosmote με ενημέρωσε ότι θα διερευνήσει το θέμα
2. Το support (χωρίς κανένα όνομα υπεύθυνου) της TELEBOX με ενημέρωσε ότι προτίθεται να μου επιστρέψει το ποσό που χρεώθηκα, χωρίς πολλά πολλά!!!
3. Ενημερώθηκα από την ΕΕΤΤ και την Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ότι θα προχωρήσουν σε διερεύνηση των καταγγελιών.

Προφανώς προτίθεμαι να το φτάσω μέχρι τέλους μπας και σταματήσουν οι επιτήδιοι.
 

Μηνύματα
7.234
Reaction score
11.774
Για προληπτικούς λόγους, βάλτε φραγή σε μηνύματα απο και προς ΥΠΠ Τρίτων και αν σας έρθει μετά κανένα χρεώσιμο, υπεύθυνος είναι ο πάροχος.
 



Sugah

Ζαχαρούλης
Μηνύματα
1.974
Reaction score
3.326
Τηλέφωνο στο callcenter του παρόχου και αίτημα φραγής χρεώσιμων 5ψηφιων αριθμών
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Αντιγράφω από το adslgr.com έναν από τους τρόπους αυθαίρετης χρέωσης:

Σας ενημερώνω για να το έχετε κι εσείς υπόψη σας.

Σήμερα στις 19:24, έρχονται καπάκια τα εξής δύο SMS

19:24 - 54666 - ΔΩPEAN SMS: BAΛE TO PIN 77231 ΣTO WEBPAGE KAI EΠIBEBAIΩΣE TH ΣYNΔPOMH LOTTYCLUB. 24.80EYPΩ/MHNA. TELEBOX 2155002935
19:25 - 54666 - LOTTYCLUB ΣYNΔPOMH: 24.80EYPΩ/MHNA,TELEBOX BΘ:2155002935.ΔIAΓPAΦH:ΣTEIΛE STOP LOTTYCLUB ΣTO 54422

ΠΡΟΦΑΝΩΣ χωρίς να στείλω ΤΙΠΟΤΑ και ΠΟΥΘΕΝΑ, 40'' αργότερα μου έρχονται 2 ΧΡΕΩΣΙΜΑ sms (και να ήθελα, δεν προλάβαινα να στείλω)


19:25 -54422 - TA ΠAIXNIΔIA ΣAΣ HTTP://WAPIMO.COM/?P=TOKENS;U=3069XX...W198;AFF=FREEK
19:25 -54422 - TA ΠAIXNIΔIA ΣAΣ HTTP://WAPIMO.COM/?P=TOKENS;U=3069XX...W198;AFF=FREEK

ΚΑΠΑΚΙΑ, έρχεται από vodafone


ΣAΣ ENHMEPΩNOYME OTI ME BAΣH TIΣ XPEΩΣEIΣ TOY ΛOΓAPIAΣMOY ΣAΣ,ENΔEXETAI NA EXETE EΓΓPAΦEI ΣE XPEΩΣIMH YΠHPEΣIA SMS MEΣΩ TPITΩN ETAIPIΩN. EAN ΔEN EΠIΘYMEITE NA THN ΔIATHPHΣETE,ΣTEIΛTE STOP ΣTOYΣ ΠENTAΨHΦIOYΣ APIΘMOYΣ AΠO TOYΣ OΠOIOYΣ ΛAMBANETE TA SMS. ΓIA ΠΛHPOΦOPIEΣ http://bit.ly/1emgaPa



Παίρνω τηλέφωνο στο 13830 και μου λένε οτι τα 2 τελευταία τα έχω χρεωθεί και οτι δεν μπορεί να γίνει τίποτα γι'αυτά αλλά να πάρω τηλέφωνο στο 2155002934 (στο sms ήταν "5") για να το διευθετήσω.
Σημειωτέον οτι το κέντρο τους είναι ανοιχτό 9 με 18:00....


Προφανώς και ενεργοποίησα τη φραγή χρεώσιμων 5ψήφιων....
https://www.adslgr.com/forum/threads/876578-Λήψη-μηνυμάτων-απο-54422-Telebox?p=6433970#post6433970

Η Cosmote ούτε μήνυμα δεν έστειλε τόσους μήνες...:mad:
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
Aπό προχθές έχω ξεκινήσει μια διαδικασία ώστε
1. να μου επιστραφούν τα χρήματα που χρεώθηκα εν αγνοία μου
2. να φτάσω όσο πιο μακριά μπορώ το θέμα της TELEBOX

Έτσι:
1. Έστειλα email στην Cosmote ζητώντας να μάθω το συνολικό "φέσι" μέχρι σήμερα, γιατί δεν ενημερώθηκα για τις υπερβολικές χρεώσεις, γιατί δεν εμφανίζονται τα μηνύματα στο κινητό, αλλά και γιατί δεν μου έστελναν λογαριασμό.
2. Κοινοποίησα το email στην TELEBOX, στον Συνήγορο του Καταναλωτή, στην ΕΕΤΤ και στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
3. Έστειλα Αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή για τις χρεώσεις, όπου καταγγέλονται τόσο η TELEBOX για τις χρεώσεις,όσο και η Cosmote για την ανυπαρξία ενημέρωσης και προστασίας στον συνδρομητή
4. Ζήτησα η Αναφορά να κοινοποιηθεί στην ΕΕΤΤ και την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
Ωραίος !
Δεν είχα παρόμοια περιστατικά στα τηλέφωνα μου αλλά είναι γνωστές οι απάτες τους (και όχι μόνο της TELEBOX αλλά και άλλων "εταιρειών" καθώς και τις COSMOTE που συνήθως κάνει πως δε βλέπει...) .
Επιτέλους κάποιος να κάνει κάτι παραπάνω από το να κλαίει τη μοίρα του...
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Απόφαση της ΕΕΤΤ για την TELEBOX από το 2010

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ:

1. Διαπιστώνει ότι η εταιρεία NETSMART (CYPRUS) LTD με διακριτικό τίτλο TELEBOX παραβίασε την νομοθεσία ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ιδίως την απόφαση της ΕΕΤΤ ΑΠ: 451/010/2007 «Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης» (ΦΕΚ 1943/Β/01-10-2007) άρθρο 4 παρ.12 και 15 αυτής, ως ισχύει τροποποιηθείσα με την Απόφαση της ΕΕΤΤ 531/67/2009(ΦΕΚ 1551/Β/28-7-2009).

2. Επιβάλλει προς την εταιρεία NETSMART (CYPRUS) LTD διοικητική κύρωση προστίμου ύψους επτακοσίων ογδόντα χιλιάδων εξακοσίων είκοσι ευρώ(780.620€) για τη διαπιστωθείσα παράβαση του Κώδικα Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΦΕΚ 1943/Β/01-10-2007), ως ισχύει.

3. Παραπέμπει την υπόθεση στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προς διερεύνηση ζητημάτων πιθανής παραπλάνησης του καταναλωτικού κοινού.4. Εξουσιοδοτεί τον Πρόεδρό της να κοινοποιήσει την παρούσα Απόφαση στην εταιρεία NETSMART (CYPRUS) LTD .

Για την ΕΕΤΤ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

https://www.eett.gr/opencms/export/...ofaseis_epi_akroaseon/2010/AP579-070_2010.pdf

Από τότε η TELEBOX συνεχίζει κανονικά...:headbang:
 


Μηνύματα
1
Reaction score
5
Τα ιδια και εγω εκανα κατταγελια στην ΕΕΤΤ , με πηραν τηλ . οτι θα μου επιστρεψουν τα χρηματα και μου απεστειλαν και μαιλ , επισης εκανα και καταγγελια στην κυπρο , οπου και εκει εχε φαει προστιμο για παραπλανηση .
ενοειται οτι ολα αυτο γινεται κ με την ανοχη της καθε εταιρειας-παροχου , επειδη κραταει ενα καλο ποσοστο απο την χρεωση.
http://kypriakablog.blogspot.com/2012/01/netsmart-sms.html
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Στις 18/3 πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου 279,26€, που αναλογούσαν στις συνολικές χρεώσεις της Telebox. Θα περιμένω την συνέχεια.
 

Μηνύματα
2
Reaction score
1
Απόφαση της ΕΕΤΤ για την TELEBOX από το 2010

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ:

1. Διαπιστώνει ότι η εταιρεία NETSMART (CYPRUS) LTD με διακριτικό τίτλο TELEBOX παραβίασε την νομοθεσία ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ιδίως την απόφαση της ΕΕΤΤ ΑΠ: 451/010/2007 «Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης» (ΦΕΚ 1943/Β/01-10-2007) άρθρο 4 παρ.12 και 15 αυτής, ως ισχύει τροποποιηθείσα με την Απόφαση της ΕΕΤΤ 531/67/2009(ΦΕΚ 1551/Β/28-7-2009).

2. Επιβάλλει προς την εταιρεία NETSMART (CYPRUS) LTD διοικητική κύρωση προστίμου ύψους επτακοσίων ογδόντα χιλιάδων εξακοσίων είκοσι ευρώ(780.620€) για τη διαπιστωθείσα παράβαση του Κώδικα Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΦΕΚ 1943/Β/01-10-2007), ως ισχύει.

3. Παραπέμπει την υπόθεση στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προς διερεύνηση ζητημάτων πιθανής παραπλάνησης του καταναλωτικού κοινού.4. Εξουσιοδοτεί τον Πρόεδρό της να κοινοποιήσει την παρούσα Απόφαση στην εταιρεία NETSMART (CYPRUS) LTD .

Για την ΕΕΤΤ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

https://www.eett.gr/opencms/export/...ofaseis_epi_akroaseon/2010/AP579-070_2010.pdf

Από τότε η TELEBOX συνεχίζει κανονικά...:headbang:
εννοείται με άλλη επωνυμία / άλλο ΑΦΜ και φυσικά έδρα πάλι την Κύπρο
[DOUBLEPOST=1563308099][/DOUBLEPOST]
Με ένα απλό ψάξιμο στο διαδίκτυο, διαπίστωσα ότι οι συγκεκριμένοι απατεώνες δρουν τουλάχιστον από το 2010, όπως φαίνεται σε άρθρο στο zougla.gr. Αντίστοιχο θέμα υπάρχει στο adslgr.com από το 2015.

Aπό προχθές έχω ξεκινήσει μια διαδικασία ώστε
1. να μου επιστραφούν τα χρήματα που χρεώθηκα εν αγνοία μου
2. να φτάσω όσο πιο μακριά μπορώ το θέμα της TELEBOX

Έτσι:
1. Έστειλα email στην Cosmote ζητώντας να μάθω το συνολικό "φέσι" μέχρι σήμερα, γιατί δεν ενημερώθηκα για τις υπερβολικές χρεώσεις, γιατί δεν εμφανίζονται τα μηνύματα στο κινητό, αλλά και γιατί δεν μου έστελναν λογαριασμό.
2. Κοινοποίησα το email στην TELEBOX, στον Συνήγορο του Καταναλωτή, στην ΕΕΤΤ και στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
3. Έστειλα Αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή για τις χρεώσεις, όπου καταγγέλονται τόσο η TELEBOX για τις χρεώσεις,όσο και η Cosmote για την ανυπαρξία ενημέρωσης και προστασίας στον συνδρομητή
4. Ζήτησα η Αναφορά να κοινοποιηθεί στην ΕΕΤΤ και την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
καταρχήν τα συγχαρητήρια μου

μια από τα ίδια έχω κάνει και εγώ καθώς οι χρεώσεις έγιναν σε αριθμό κινητού που χρησιμοποιείται μόνο για κλήσεις δεν έχει δεδομένα - δεν έχει καταγραφή κίνησης δεδομένων ούτε γραπτά μηνύματα

έτσι περιμένω να μου εξηγήσουν το πως - το πότε εννοείται ότι τα στοιχεία συμφωνούν και από την μεριά του παρόχου....
[DOUBLEPOST=1563308175][/DOUBLEPOST]
Στις 18/3 πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου 279,26€, που αναλογούσαν στις συνολικές χρεώσεις της Telebox. Θα περιμένω την συνέχεια.
πίστωση χρημάτων κάνουν πάντα
προσωπικά εμένα με χρέωσαν σε καρτοκινητά στα οποία επέστρεψαν τα χρήματα (με το παραπάνω)
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
πίστωση χρημάτων κάνουν πάντα
προσωπικά εμένα με χρέωσαν σε καρτοκινητά στα οποία επέστρεψαν τα χρήματα (με το παραπάνω)
Από τότε έχω πετύχει 5-6 ακόμα θύματα της συγκεκριμένης κομπίνας. Κρίνοντας από το γεγονός ότι κανείς τους δεν τους κυνήγησε, παρά μόνο μπλόκαραν τα εισερχόμενα πενταψήφια με χρέωση, είναι απολύτως συμφέρουσα η αποζημίωση του ενός, αφού τα παίρνουν από τους υπόλοιπους.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.246
Reaction score
78.924
>:(>:(>:(>:(>:(>:(

Ελαβα 6 μηνύματα, απο κάποιο gaming site...2,08 έκαστο. Μάλλον κάποιο απο τα παιδιά έδωσε τον αριθμό σε παιχνίδι για να πάρει κάποια παιχνιδο-ικανότητα. :idk:

Εβαλα φραγή κατευθείαν και πήρα και τηλέφωνο στους αλήτες και τους ξέχεσα.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
My COSMOTE App: Νέα δυνατότητα άμεσης φραγής πενταψήφιων αριθμών υψηλής χρέωσης

Τη δυνατότητα άμεσης φραγής πενταψήφιων αριθμών Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ), μέσω του My COSMOTE App, δίνει στους πελάτες της η COSMOTE, με στόχο την προστασία τους από ανεπιθύμητες υψηλές χρεώσεις.

Εντελώς δωρεάν, εύκολα και γρήγορα, μέσω του ανανεωμένου My COSMOTE App, οι πελάτες της εταιρείας μπορούν μόνοι τους, οποιαδήποτε στιγμή και για όσο διάστημα επιθυμούν, από το κινητό τους να κάνουν φραγή σε όλους ή σε επιλεγμένους πενταψήφιους αριθμούς ΥΠΠ οι οποίοι χρεώνουν τους πελάτες για την αποστολή ή την λήψη SMS.

Συγκεκριμένα, μέσω του My COSMOTE app, οι χρήστες μπορούν εντελώς δωρεάν:

  • να βλέπουν στο κινητό τους τη λίστα όλων των πενταψήφιων ΥΠΠ
  • να κάνουν άμεσα φραγή ή άρση φραγής σε όλα τα SMS που λαμβάνουν στο κινητό τους με χρέωση στη λήψη (πχ. συνδρομητικά)
  • να κάνουν άμεσα φραγή ή άρση φραγής συγκεκριμένων πενταψήφιων αριθμών από τους οποίους λαμβάνουν ή στέλνουν SMS με υψηλή χρέωση. Αυτούς τους αριθμούς τους επιλέγουν οι ίδιοι από λίστα που είναι διαθέσιμη στο My COSMOTE app.
    https://digitaltvinfo.gr/news/news/...47xQqdXElIp0zew8_KaYNrc#.XUAQ1shouSo.facebook
Edit: Δεν κατάφερα να βρω την δυνατότητα φραγής στις αρχικές επιλογές του My Cosmote. :headbang:
Φαίνεται ότι είναι καλά κρυμμένη. :mad:
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.297
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top