Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.359
Reaction score
27.498
όλα τα ηχεία δεν είναι ίδια!
Δε μπορεί να παίξει ένα adam σαν ένα pmc ή σαν ένα proac!!..απλά δεν!
Σε ένα χώρο 10τμ αν βάλεις οποιδήποτε από τα παραπάνω, και μετά το μεταφέρεις σ ένα χώρο 50τμ θα παίξουν το ίδιο?:o:o
Αν αλλάξεις στον ίδιο χώρο τις συνθήκες ακρόασης, πχ απόσταση από τους τοίχους στην α περίπτωση 30εκ και στη β 150εκ θα παίξουν το ίδιο????????
Για το ίδιο ακριβώς πράγμα μιλάμε... αν μ' εννοείς, στα λόγια μου έρχεσαι.
Κάθε ηχείο, ανάλογα τον χώρο που το βάζεις, έχει ανάγκη από την αρωγή των κατάλληλων για την περίπτωση υποβαθύφωνων. :rolleyes::wink:
[DOUBLEPOST=1563989068][/DOUBLEPOST]
Σε αυτό κι αν θέλει το σαμπ!!
Αυτό τώρα μπήκε, εκ των υστέρων δλδ, δεν προτάθηκε όμως για αγορά...
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.101
Για το ίδιο ακριβώς πράγμα μιλάμε... αν μ' εννοείς, στα λόγια μου έρχεσαι.
Κάθε ηχείο, ανάλογα τον χώρο που το βάζεις, έχει ανάγκη από την αρωγή των κατάλληλων για την περίπτωση υποβαθύφωνων. :rolleyes::wink:
Δεν έγραφες Σταύρο μου αυτά που γράφεις τώρα, θυμιζω, έγραψα
Αγαπητέ buthia,
Δεν έχω ορίσει τίποτα αυθαίρετα.
Αν κάποιος αγοράσει σωστά ηχεία για το χώρο του, τα σαμπ μόνο για βοηθητικά τραπεζάκια σαλονιού θα τα πάρει..
Δηλαδή, αν κάποιος έχει το χώρο και τη δυνατότητα την οικονομική να πάρει ένα Wilson alexandria, ένα proac response4, ένα zingali, κοκ, το σαμπ εκτός του στηρικτικου του ποτηριού της μπύρας δεν έχει λόγο ύπαρξης...
Αν τώρα αγοράσει 2 πλαστικά ενεργά ηχειακια... τότε μαζί σου... θέλει ποοοολλα σαμπ για να μαζέψει τον ήχο τους!
Τώρα στο δεύτερο σκέλος σου, αν βάλεις σαμπ σε μια ρύθμιση που να σου τονώνει το χαμηλό για όταν κάνεις ακρόαση σε χαμηλές στάθμες, η ρύθμιση θα είναι ένα ακόμη λάθος όταν θα θέλεις να ακούσεις σε μεγαλύτερη στάθμη...
Του λάθους το ανάγνωσμα δηλαδή...
Αναφέρθηκες δε και στις στουντιακες εγκαταστάσεις κι ότι διαθέτουν όλες σαμπ...
Σωστά!.. σ αυτές όμως τις εγκαταστάσεις, η απόλυτη πιστότητα δεν είναι ο αυτοσκοπός, αλλά το vfm setup, και με τις κονσόλες ήχου αλλά και τις γνώσεις που έχουν οι μηχανικοί του στούντιο μπορούν να το καταφέρουν... Το όφελος σε χρήμα είναι τεράστιο σε τέτοιες εγκαταστάσεις, οπότε προτιμούν να διορθώνουν λάθη με... λάθη;);)
Εγώ, πάντως, δεν είδα κανέναν να γράφει για πλαστικά ηχεία στο φόρουμ (εκτός κι αν μιλάμε για συνοδά λάπτοπ)



... συχνοτικής απόδοσης όλων των ηχείων σε όλες τις στάθμες και συνθήκες, σε οποιουσδήποτε χώρους
εγώ λοιπόν λέω ότι κάποια ηχεία, λόγω λάθους επιλογής, ή λόγω λάθους χώρου, ίσως και να χρειαστούν σαμπ, εσύ μιλάς για όλα..:idk:

Δε συμφωνούμε απόλυτα..;)
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.359
Reaction score
27.498
Ή έστω, δεν είναι καλύτερες απο αυτές του τελικού μου. Αντιθέτως, είναι κατά πολύ κατώτερες.
Άλλο πάλι τούτο... Θα συγκρίνουμε τώρα παραμορφώσεις ανάμεσα σε μεγάφωνα και ενισχυτές? :o:o:o
 



Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.359
Reaction score
27.498
Δεν έγραφες Σταύρο μου αυτά που γράφεις τώρα, θυμιζω, έγραψα

εγώ λοιπόν λέω ότι κάποια ηχεία, λόγω λάθους επιλογής, ή λόγω λάθους χώρου, ίσως και να χρειαστούν σαμπ, εσύ μιλάς για όλα..:idk:

Δε συμφωνούμε απόλυτα..;)
Είσαι κουραστικός αγαπητέ. Εγώ ποτέ δεν σε αποκάλεσα τρολ, είσαι όμως πολύ κουραστικός. Τα ίδια και τα ίδια, γύρω γύρω όλοι, σε κουβέντα (άνευ ουσίας και αποτελέσματος) να βρισκόμαστε. Σαν τον γύρο της ... νύχτας. Μείνε εκεί μέσα αφού καλοπερνάς.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.718
Reaction score
126.918
Το .1 είναι ένα κανάλι χαμηλών συχνοτήτων, που ιδανικά θα αναπαραχθεί από 8 διακριτά σαμπ, ακόμα και για τυπικό στέρεο σεταπ 2 ηχείων, για λόγους που έχουν αναλυθεί εκτενώς.

Τα κανάλια των δορυφόρων, είναι διακριτά και φτάνουν περισσότερα των ανωτέρω σαμπ, με επικρατέστερα νούμερα τα 11-13-14 διακριτά ηχεία.

Ξέρω, φοβίζουν τα νούμερα.
Ε, πες πες, σιγά σιγά, θα τα συνηθίσουμε όλοι. ;)

Έχω αναλύσει μέχρι ακίδας τις ανάγκες στάθμης στο .1 κανάλι, το οποίο επιφορτίζεται και με το μπας μάνατζμεντ όλων των πολλών δορυφόρων. Οπότε, όλο και πιο λογικό θα σας φαίνεται το νούμερο 8. 8-)
 

Μηνύματα
12.893
Reaction score
10.124
Το .1 είναι ένα κανάλι χαμηλών συχνοτήτων, που ιδανικά θα αναπαραχθεί από 8 διακριτά σαμπ, ακόμα και για τυπικό στέρεο σεταπ 2 ηχείων, για λόγους που έχουν αναλυθεί εκτενώς.
Αυτό. Έβλεπα ταινία και δεν απάντησα, με πρόλαβε.
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
19.092
Reaction score
31.710
Εγώ άκουγα Μπαχ από Λιπάτι, σε μονοφωνικη ηχογραφηση του 1950. Η μαγεια δεν μετρα καναλια. Ή λιγάκι (; ) φύσημα. :p

Εδώ που τα λέμε, και αυτό το στέρεο είναι κομματι υπερτιμημενο.
Αμ τα Σκαθάρια; Είναι γεγονος οτι οι μονοφωνικες μιξεις των δίσκων τους, τουλάχιστον μέχρι τον Λοχία, είναι ανώτερες, καθώς τις επιμελούνταν, εν αντιθέσει με τις στερεοφωνικές, οι ίδιοι προσωπικώς.
 

Μηνύματα
3.771
Reaction score
6.752
Μπορεί όσα setup έχω να είναι τόσο πολύτιμα,ώστε δεν έχω εγωιστική διάθεση να ορίζω τον εαυτό μου μέσα από εκείνα.
Είναι θέμα χαρακτήρος και σέβομαι ο ίδιος όλους τους διαφορετικούς χαρακτήρες.:D

Κι εδώ οφείλω να σημειώσω ότι όσο και να δεχόμουν τι; προσωπικές σου εντυπώσεις σ'ένα τέτοιο ζήτημα,δεν δέχομαι τις γενικεύσεις και η ενέργεια εγκατάστασης sub σε περιώνυμα studio είναι ασύμφωνη προς την πρόθεση για φιγούρα,από τη στιγμή κιόλας που βρίσκονται επίσημα πειστήρια στο επαγγελματικό πεδίο πάνω στην αναγκαιότητα και την ενδεδειγμένη τους εφαρμογή.

Καλέ μας και διαφωτιστικε SUDOKU, ο λόγος που θεωρώ ισοδύναμα αλγορίθμου την εφαρμογή ισοστάθμισης κατά RIAA καθώς και το κροσάρισμα δεν είναι επειδή αναπαράγω υποτίθεται τη βικιπαιδεια,αλλά επειδή και οι δύο βασίζονται σε...φίλτρα,ενεργά ή παθητικά.

Σίγουρα όμως αποτελεί...πονηρή ιδέα το να επανερχόμαστε με υποβολιμιαίο τρόπο για να προσβληθούν χαρακτήρες σε μιαν ενέργεια που έγινε με καλή διάθεση και χωρίς να έχει μεσολαβήσει δυσαρέσκεια από τις άμεσα ενδιαφερόμενες πλευρές.Τίθεται στην κρίση των αναγνωστών.
Ούτε επανήλθα από κάπου πονηρά ούτε να σε-σας προσβάλλω υποβολιμαίως θέλω.
Απλά έκανα μία επισήμανση που στο δικό μου φτωχό μυαλό χτύπησε πολύ περίεργα.
Αφού λοιπόν όμως μου λες ότι "δεν είναι αυτό που νομίζεις¨ και ήταν με καλή διάθεση - όλα καλά λοιπόν:):)

Για τον συμφουρίτη Bhutia αναφερόμουν. Αν δεν κάνω λάθος είχα διαβάσει κάπου κάποια στιγμή ότι γράφει από την Κύπρο.
 

Μηνύματα
1.742
Reaction score
870
Αν γίνεται πετυχημένο upmix σε τρικάναλο ουσιαστικά τότε μιλάμε όντως για θάνατο του δικάναλου. Τρίτο ηχειο χωράει σε κάθε σαλόνι. Και δύο σαμπ επίσης χωράνε.
προσπαθήστε (όλοι ανεξαιρέτως) να διαβάσετε και να κατανοήσετε τη διαδικασία του πολυκάναλου mixdown σε stereo!! αλλιώς θα ψάχνετε μια ζωή για αλγόριθμους και μαγειρέματα και θα γράφονται εκατέρωθεν μπούρδες.. κάνετε ΌΛΟΙ τραγικό λάθος έχοντας κολλήσει στο πως θα μεταλλαχθεί το τελικό στέρεο υλικό σε Ν_κάναλο χωρίς να γνωρίζετε πως έχει δημιουργηθεί το στέρεο αυτό υλικό.. ειδικά το upmix του στέρεο σε τρικάναλο είναι παντελώς γελοία και λάθος διαδικασία χωρίς καμία ουσία.. το μεσαίο ηχείο είναι ηχείο διαλόγων !!

πιο συγκεκριμένα.. (από το #924 του παρόντος).. κάνοντας downmix τα ΧX κανάλια της ηχογράφησης στην στέρεο τελική παραγωγή όπως είπαμε έχουμε την δυνατότητα στην κονσόλα παραγωγής να τοποθετήσουμε τα ηχογραφημένα όργανα όπου θέλουμε στο στέρεο σπέκτρουμ (χρησιμοποιώντας τα κουμπιά pan-pots).. συνήθως την κύρια φωνή, την μπότα και το μπάσο τα αφήνουμε στη μέση ακριβώς χωρίς δηλ την παραμικρή ρύθμιση στα pan-pots..

έτσι στην στέρεο αναπαραγωγή έχουμε αυτά τα όργανα ακριβώς στη μέση και ακόμα κάτι πολύ σημαντικό, οι μπάσες νότες είναι διαμοιρασμένες ώστε να έχουμε τον απαιτητικό συχνοτικό όγκο του χαμηλού και από τα δύο κανάλια.. αυτό όλοι το έχουμε διαπιστώσει ακούγοντας μια καλή ηχογράφηση σε καλό στέρεο σύστημα με την φωνή καρφωμένη στο κέντρο και επαρκέστατο-ελεγχόμενο χαμηλό..

η χρησιμοποίηση λοιπόν του κεντρικού ηχείου είναι ΚΑΙ περιττό ΚΑΙ λάθος!! περιττό διότι τα όργανα και οι φωνές που θέλουμε στη μέση του σπέκτρουμ είναι εκεί από το down mix με τις σωστές εντάσεις και ΔΕΝ χρειάζεται κάποιο άλλο ηχείο να τα παράξει.. είναι όμως και σοβαρό ΛΆΘΟΣ γιατί αν προσπαθήσουμε με αλγόριθμο να μεταφέρουμε τα 'κεντροποιημένα' όργανα στο μεσαίο ηχείο θα στείλουμε εκεί τα μπάσα όργανα, που το κεντρικό ηχείο ΔΕΝ μπορεί να αναπαράξει γιατί απλά ΔΕΝ έχει drivers που κατεβαίνουν χαμηλά..
 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.359
Reaction score
27.498
προσπαθήστε (όλοι ανεξαιρέτως) να διαβάσετε και να κατανοήσετε τη διαδικασία του πολυκάναλου mixdown σε stereo!! αλλιώς θα ψάχνετε μια ζωή για αλγόριθμους και μαγειρέματα και θα γράφονται εκατέρωθεν μπούρδες.. κάνετε ΌΛΟΙ τραγικό λάθος έχοντας κολλήσει στο πως θα μεταλλαχθεί το τελικό στέρεο υλικό σε Ν_κάναλο χωρίς να γνωρίζετε πως έχει δημιουργηθεί το στέρεο αυτό υλικό.. ειδικά το upmix του στέρεο σε τρικάναλο είναι παντελώς γελοία και λάθος διαδικασία χωρίς καμία ουσία.. το μεσαίο ηχείο είναι ηχείο διαλόγων !!

πιο συγκεκριμένα.. (από το #924 του παρόντος).. κάνοντας downmix τα ΧX κανάλια της ηχογράφησης στην στέρεο τελική παραγωγή όπως είπαμε έχουμε την δυνατότητα στην κονσόλα παραγωγής να τοποθετήσουμε τα ηχογραφημένα όργανα όπου θέλουμε στο στέρεο σπέκτρουμ (χρησιμοποιώντας τα κουμπιά pan-pots).. συνήθως την κύρια φωνή, την μπότα και το μπάσο τα αφήνουμε στη μέση ακριβώς χωρίς δηλ την παραμικρή ρύθμιση στα pan-pots..

έτσι στην στέρεο αναπαραγωγή έχουμε αυτά τα όργανα ακριβώς στη μέση και ακόμα κάτι πολύ σημαντικό, οι μπάσες νότες είναι διαμοιρασμένες ώστε να έχουμε τον απαιτητικό συχνοτικό όγκο του χαμηλού και από τα δύο κανάλια.. αυτό όλοι το έχουμε διαπιστώσει ακούγοντας μια καλή ηχογράφηση σε καλό στέρεο σύστημα με την φωνή καρφωμένη στο κέντρο και επαρκέστατο-ελεγχόμενο χαμηλό..

η χρησιμοποίηση λοιπόν του κεντρικού ηχείου είναι ΚΑΙ περιττό ΚΑΙ λάθος!! περιττό διότι τα όργανα και οι φωνές που θέλουμε στη μέση του σπέκτρουμ είναι εκεί από το down mix με τις σωστές εντάσεις και ΔΕΝ χρειάζεται κάποιο άλλο ηχείο να τα παράξει.. είναι όμως και σοβαρό ΛΆΘΟΣ γιατί αν προσπαθήσουμε με αλγόριθμο να μεταφέρουμε τα 'κεντροποιημένα' όργανα στο μεσαίο ηχείο θα στείλουμε εκεί τα μπάσα όργανα, που το κεντρικό ηχείο ΔΕΝ μπορεί να αναπαράξει γιατί απλά ΔΕΝ έχει drivers που κατεβαίνουν χαμηλά..
Χαχαχα!! Το λάικ είναι για το ευρηματικότατο "μοτο" στο κάτω μέρος. Για τα τεχνικά του απ και ντάουν μιξ, δεν μπορώ να μιλήσω, δεν το κατέχω το πράμα :rolleyes::):prankster:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.718
Reaction score
126.918
προσπαθήστε (όλοι ανεξαιρέτως) να διαβάσετε και να κατανοήσετε τη διαδικασία του πολυκάναλου mixdown σε stereo!! αλλιώς θα ψάχνετε μια ζωή για αλγόριθμους και μαγειρέματα και θα γράφονται εκατέρωθεν μπούρδες.. κάνετε ΌΛΟΙ τραγικό λάθος έχοντας κολλήσει στο πως θα μεταλλαχθεί το τελικό στέρεο υλικό σε Ν_κάναλο χωρίς να γνωρίζετε πως έχει δημιουργηθεί το στέρεο αυτό υλικό.. ειδικά το upmix του στέρεο σε τρικάναλο είναι παντελώς γελοία και λάθος διαδικασία χωρίς καμία ουσία.. το μεσαίο ηχείο είναι ηχείο διαλόγων !!

πιο συγκεκριμένα.. (από το #924 του παρόντος).. κάνοντας downmix τα ΧX κανάλια της ηχογράφησης στην στέρεο τελική παραγωγή όπως είπαμε έχουμε την δυνατότητα στην κονσόλα παραγωγής να τοποθετήσουμε τα ηχογραφημένα όργανα όπου θέλουμε στο στέρεο σπέκτρουμ (χρησιμοποιώντας τα κουμπιά pan-pots).. συνήθως την κύρια φωνή, την μπότα και το μπάσο τα αφήνουμε στη μέση ακριβώς χωρίς δηλ την παραμικρή ρύθμιση στα pan-pots..

έτσι στην στέρεο αναπαραγωγή έχουμε αυτά τα όργανα ακριβώς στη μέση και ακόμα κάτι πολύ σημαντικό, οι μπάσες νότες είναι διαμοιρασμένες ώστε να έχουμε τον απαιτητικό συχνοτικό όγκο του χαμηλού και από τα δύο κανάλια.. αυτό όλοι το έχουμε διαπιστώσει ακούγοντας μια καλή ηχογράφηση σε καλό στέρεο σύστημα με την φωνή καρφωμένη στο κέντρο και επαρκέστατο-ελεγχόμενο χαμηλό..

η χρησιμοποίηση λοιπόν του κεντρικού ηχείου είναι ΚΑΙ περιττό ΚΑΙ λάθος!! περιττό διότι τα όργανα και οι φωνές που θέλουμε στη μέση του σπέκτρουμ είναι εκεί από το down mix με τις σωστές εντάσεις και ΔΕΝ χρειάζεται κάποιο άλλο ηχείο να τα παράξει.. είναι όμως και σοβαρό ΛΆΘΟΣ γιατί αν προσπαθήσουμε με αλγόριθμο να μεταφέρουμε τα 'κεντροποιημένα' όργανα στο μεσαίο ηχείο θα στείλουμε εκεί τα μπάσα όργανα, που το κεντρικό ηχείο ΔΕΝ μπορεί να αναπαράξει γιατί απλά ΔΕΝ έχει drivers που κατεβαίνουν χαμηλά..
Όλα όσα έχεις γράψει εδώ είναι εντελώς λάθος.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.718
Reaction score
126.918
Εγώ άκουγα Μπαχ από Λιπάτι, σε μονοφωνικη ηχογραφηση του 1950. Η μαγεια δεν μετρα καναλια.
Εννοείται!
Γιατί δεν ανοίγεις ένα θρεντ περί μαγείας να πεις εκεί με επιχειρήματα ακρόασης την επάρκεια του μονοφωνικου Τίβολι στην απόλαυση της αγαπημένης σου μουσικής;

Στο παρόν θρεντ πραγματευόμαστε την αυξημένη 3d περιέλιξη της μουσικής σκηνής στην ηχοσφαιρα του ιμερσιβ πολυκάναλου σε σχέση με την περιέλιξη ενός επιπέδου της γνωστής δικαναλης αναπαραγωγής.
Ως γνωστόν, η μονοκάναλη ηχογράφηση προσφέρει μια διάσταση (βάθος) και μηδενικό πλάτος (και ύψος φυσικά), δηλαδή στερείται παντελώς περιέλιξης.

Βεβαίως και εμάς μας αρέσει η μονοκάναλη γνωστή ηχογράφηση του Μάιλς, αλλά περιμένουμε με ανυπομονησία την ιμερσιβ φρέσκια μορφή της ίδιας αυτής ηχογράφησης.

Δηλαδή, οι τεχνοφρικουλες, δεν αρκούνται στο Τίβολι, ενώ εσύ ως αγνός μουσικοφιλος αρκείσαι. Δυστυχώς για σένα, το θρεντ αυτό είναι για τεχνοφρικουλες, δεν αφορά αγνούς μουσικόφιλους, αλλά πραγματεύεται τεχνικής φύσεως προτερήματα στην αναπαραγωγή, δηλαδή, το ρημαδι το κουβαδάκι σου κακώς βρίσκεται σε αυτή την παραλία.:fuckyou:
 
Last edited:

A

amoustakas

Guest
προσπαθήστε (όλοι ανεξαιρέτως) να διαβάσετε και να κατανοήσετε τη διαδικασία του πολυκάναλου mixdown σε stereo!! αλλιώς θα ψάχνετε μια ζωή για αλγόριθμους και μαγειρέματα και θα γράφονται εκατέρωθεν μπούρδες.. κάνετε ΌΛΟΙ τραγικό λάθος έχοντας κολλήσει στο πως θα μεταλλαχθεί το τελικό στέρεο υλικό σε Ν_κάναλο χωρίς να γνωρίζετε πως έχει δημιουργηθεί το στέρεο αυτό υλικό.. ειδικά το upmix του στέρεο σε τρικάναλο είναι παντελώς γελοία και λάθος διαδικασία χωρίς καμία ουσία.. το μεσαίο ηχείο είναι ηχείο διαλόγων !!

πιο συγκεκριμένα.. (από το #924 του παρόντος).. κάνοντας downmix τα ΧX κανάλια της ηχογράφησης στην στέρεο τελική παραγωγή όπως είπαμε έχουμε την δυνατότητα στην κονσόλα παραγωγής να τοποθετήσουμε τα ηχογραφημένα όργανα όπου θέλουμε στο στέρεο σπέκτρουμ (χρησιμοποιώντας τα κουμπιά pan-pots).. συνήθως την κύρια φωνή, την μπότα και το μπάσο τα αφήνουμε στη μέση ακριβώς χωρίς δηλ την παραμικρή ρύθμιση στα pan-pots..

έτσι στην στέρεο αναπαραγωγή έχουμε αυτά τα όργανα ακριβώς στη μέση και ακόμα κάτι πολύ σημαντικό, οι μπάσες νότες είναι διαμοιρασμένες ώστε να έχουμε τον απαιτητικό συχνοτικό όγκο του χαμηλού και από τα δύο κανάλια.. αυτό όλοι το έχουμε διαπιστώσει ακούγοντας μια καλή ηχογράφηση σε καλό στέρεο σύστημα με την φωνή καρφωμένη στο κέντρο και επαρκέστατο-ελεγχόμενο χαμηλό..

η χρησιμοποίηση λοιπόν του κεντρικού ηχείου είναι ΚΑΙ περιττό ΚΑΙ λάθος!! περιττό διότι τα όργανα και οι φωνές που θέλουμε στη μέση του σπέκτρουμ είναι εκεί από το down mix με τις σωστές εντάσεις και ΔΕΝ χρειάζεται κάποιο άλλο ηχείο να τα παράξει.. είναι όμως και σοβαρό ΛΆΘΟΣ γιατί αν προσπαθήσουμε με αλγόριθμο να μεταφέρουμε τα 'κεντροποιημένα' όργανα στο μεσαίο ηχείο θα στείλουμε εκεί τα μπάσα όργανα, που το κεντρικό ηχείο ΔΕΝ μπορεί να αναπαράξει γιατί απλά ΔΕΝ έχει drivers που κατεβαίνουν χαμηλά..
Δεν γνωρίζω τεχνικά θέματα.
Προσεγγίζω το ζήτημα ξεκινώντας από την κοινή λογική. Εφόσον έχουμε το ίδιο κεντρικό ηχείο με τα main η κοινή λογική λέει ότι τα τρία ηχεία θα παίξουν καλύτερα από τα δύο. Το ζήτημα είναι κατά πόσο στην επεξεργασία θα χαθεί πληροφορία.
 

Μηνύματα
4.883
Reaction score
3.996
Μανο (SUDOKU) θα σου πω κατι απλο. Αυτά που γραφεις σχετικα με τον ρολο του κεντρικου ηχείου πιστευεις ότι οι μηχανικοι του ηχου σε μεγαλα στουντιο που ασχολούνται με την πολυκαναλη μουσικη δεν τα γνωριζουν? Οι θεωρητικοι επισης του ηχου (σαν τον Toole) δεν τα γνωριζουν? Θεωρω ότι αυτά είναι γι αυτους θεωρια Α΄ δημοτικου.

Φευγω όμως απ αυτους και παμε στο σπιτι μας.

Αν κατι είναι λαθος στη θεωρια (όπως γραφεις) σαφως και θ ακούγεται το λαθος. Θα εχει ανταποκριση ακουστικη. Ισως μαλιστα και τους τομεις που θ ακούγεται το λαθος. Εσυ εκανες μια τετοια προσπαθεια.

Μπορεις να βαλεις ότι είδους κομματι θελεις, με φωνες χωρις φωνες. Με κιθαρα μονο η σκετο πιανο, σκετο τσελο (εχω αρκετη τετοια μουσικη και χτες ακουγα συγκεκριμένα σκετα οργανα). Εχω κανει αρκετους πειραματισμούς στο σπιτι και είναι πολύ ευκολα για τον καθενα που εχει από 3 ηχεια και πανω να το κανει. Δηλαδη να βαζει να παιζει ένα μονο ηχειο, αριστερα, δεξια, η κεντρο. Μετα ακους με τα δυο, παιζουν αριστερο δεξι χωρις το κεντρικο και μετα τα ιδια + κεντρικο.

Γενικα πιστευω ότι όταν θ ακουσεις τρικαναλο και πολυκαναλο θ αλλαξεις γνωμη για καποια πραγματα. Και δεν μιλαω μονο για πολυκαναλο τυπου EAR που τετοιο συστημα δεν το βρισκεις ευκολα ουτε στο εξωτερικο. Από πιο λαικα συστηματα πιο γιηνα. Προσωπικα τωρα είμαι στο 3.1 Προ τριμηνου περιπου ημουν στο 2.0 Μιλαω παντα από τη στιγμη που εβαλα τα ενεργα ηχεια της ADAM. Η προσθηκη του ενός μονο ηχείου στο κεντρο ακούγεται κι ακούγεται ευχαριστα. Δεν το βγαζεις μετα με τιποτα.

Οσον αφορα το θεωρητικο κοματι αν ηταν να εμπιστευτω καποιον αναμεσα σε σενα και τον μηχανικο της Dynaudio ξερεις προς τα που θα πηγαινα.
 

Μηνύματα
414
Reaction score
891
Bhutia,
ανεξάρτηττα των λεγομένων σου και των παραμέτρων σου, η μανούλα YAMAHA, δηλώνει, κροσάρει, αδυνατεί, όπως θες πές το, ότι δε πάει κάτω από 49hzόπουλα μάναμ..δεν..
Φωνάζει..πάρε και το σαμπάκι σου να στρώσεις μεγάλε!!..ενεργά δεν ήθελες??:p:p
...και κάπως έτσι, αρχίζουν και στήνονται οι subοσυστοιχίες;);)..
ορθά λοιπόν, όσοι προτείνουν ενεργά προτείνουν και sub, αλλά..για ενεργά, τα παθητικά είναι ..άλλη λίγκα!
ότι πληρώνεις παίρνεις! κανόνας!
Ένα ενεργό ηχείο είναι απλώς ένα ηχείο με ενσωματωμένους ενισχυτές και κρος πριν την ενίσχυση. Κάπου έχεις μπερδέψει ΠΑΡΑ πολύ τα πράγματα, φαίνεσαι άνθρωπος τριμμένος σχετικά με τον ήχο. Δεν κάνει να λες τέτοια ατοπήματα. Εκτός αν κάνεις λίγο light trolling για να περνάει η ώρα. Έγραψες και το άλλο περί sub σε studio και μου ανέβηκε το φαγητό το στόμα. Θα το δει κανένας του χώρου και θα πεθάνει στο γέλιο.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
19.092
Reaction score
31.710
Εννοείται!
Γιατί δεν ανοίγεις ένα θρεντ περί μαγείας να πεις εκεί με επιχειρήματα ακρόασης την επάρκεια του μονοφωνικου Τίβολι στην απόλαυση της αγαπημένης σου μουσικής;

Τίβολι.... lol
πώς δεν είπες και από το μεγαφωνάκι των παλιών πισί. Υπάρχει και η παράμετρος του όγκου και της έκτασης. Αν και όχι τόσο για τόσο παλιακές ηχογραφήσεις όπως του Λιπάτι.

Αυτό που ήθελα να πω είναι, μήπως οι αυξανόμενες δυνατότητες του συστήματός μας μάς κατευθύνουν, έστω ασυνείδητα, στην επιλογή και του μουσικού προγράμματος;

Κανένας αντίλογος ασφαλώς ως προς την τεχνική υστέρηση, σήμερα, του δικάναλου. Απλώς υπάρχουν αυτοί που μπορούν και εκείνοι που δεν μπορούν. Φυσικά δεν είναι λόγος αυτός να χαλάμε τις καρδιές μας.
Και μία υπόμνηση λατινιστί αφού βλέπω έγινε της μοδός στο παρόν νήμα: omnis definitio periculosa est
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.869
Μηνύματα
2.879.619
Members
37.960
Νεότερο μέλος
Paixtis25
Top