Ακουστές διαφορές σε καλώδια ρεύματος

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.159
Reaction score
19.006
καλα, βαλε μουτζα στα εμοτικον, και αναλυση των λαικς να δεις τι εχει να γινει... 🐒
Ένσταση για την αναλυση των likes... Υπάγονται στα προσωπικά δεδομένα..
Δεν θα το κάνουμε p@tana...
Για την μούτζα.. like :lol: :lol:
Παρακαλώ να παραγραφεί..
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
...
και γω παρόμοια απορία έχω. Δηλαδή, εάν κάποιος δεν θέλει να εμπλακεί σε λαπτοπ-ντιρακ κλπ, αν πάρει ενεργά με δυνατότητα ρύθμισης +/-x db σε ορισμένα εύρη συχνοτήτων (πχ τα ενεργά adam) θα κάνει την δουλειά του ? που χάνει σε σύγκριση με ντιρακ κλπ κοάλα?

Δεύτερο. Έχοντας ακούσει ενεργά ηχεία αρκετών χιλιάδων ευρώ δίπλα δίπλα με παθητικό setup παρόμοιας αξίας πώλησης στον ίδιο χώρο ακρόασης, με ίδια πηγή και μουσικό πρόγραμμα, με ίδια καλώδια ισχύος, ιντερκονεκτ, πρέπει να ομολογήσω ότι το ενεργό σεταπ υστερούσε αρκετά έως θεαματικά σε "βάθος σκηνής", σε αναπαραγωγή της σε βάθος εικόνας της συμφωνικής ορχήστρας. Μιλάμε πάντοτε για δίπλα δίπλα τοποθέτηση με τα παθητικά ηχεία, άρα ίση απόσταση από τα πίσω τοιχωματικά όρια. Η ηχογράφηση είχε την πληροφορία του χώρου ηχογράφησης αφού με το παθητικό σετάπ έγινε δυνατή η αναπαραγωγή της. Αντιθέτως, η απεικόνιση με το ενεργό σετάπ ήταν σφικτότερη συγξριτικά με το passive setup αλλά στο κατακόρυφο επίπεδο ας πούμε έμπροσθεν του άξονα "ηχείο-ηχείο". Μπορεί αυτό να βελτιωθεί με χρήση κάποιου προενισχυτή? με άλλα μέσα? καλώδια?

thanks
Δεν γίνεται να σχολιάσω εκτιμήσεις πραγματοποιημένες από άλλα πρόσωπα υπό άγνωστες συνθήκες.
Ελπίζω μόνο οι συγκρίσεις να έγιναν υπό ισοδύναμες μέσες συνεχόμενες στάθμες επί του sweet spot τουλάχιστον,ενώ εικάζω ότι τα ηχεία πρέπει να ήταν ATC ή ADAM...

Ta ADAM σειράς S λειτουργούν με ενσωματωμένο ψηφιακό επεξεργαστή σήματος και δυνατότητα για παραμετρική ισοστάθμση 5 ζωνών.Αυτή η δυνατότητα σημαίνει ότι διαθέτεις 5 φίλτρα στα οποία μπορείς να επιλέξεις κεντρική συχνότητα,κέρδος θετικό ή αρνητικό και τιμή Q,δηλαδή το συχνοτικό εύρος δεξιά και αριστερά από την κεντρική συχνότητα στο οποίο θα άλλαζαν την απόκριση.

Η παραμετρική ισοστάθμιση δεν επεμβαίνει στο πεδίο του χρόνου.Συχνά οι επεμβάσεις της δημιουργούν πρόσθετες φασικές αποκλίσεις στις αντίστοιχες ζώνες..Θα μπορούσε να βελτιώσει παράλληλα τη φασική απόκριση μονάχα σε ζώνες όπου θα ίσχυε κατάσταση ελάχιστης φάσης για το σήμα που φτάνει στη θέση ακρόασης.Αυτό σημαίνει αποστάσεις ακρόασης όχι εκτός του μέσου πεδίου και ηχητική φροντίδα στο χώρο που να δημιουργούσε μια υποτυπώδη ζώνη γύρω από τη θέση ακρόασης όπου δεν θα υπήρχε ισχυρή κι αισθητή ενέργεια (αντιληπτικό όριο -20 dB) από ανακλαστικές συνιστώσες σε σχέση προς την άμεση ηχητική ακτινοβολία.

Εάν η παραμετρική ισοστάθμιση αποπειραθεί ν'αντισταθμίσει αποκλίσεις που λογαριάζονται μη διορθώσιμες,τότε το αποτέλεσμα θα ακούγεται πιο υποβαθμισμένο.Έχω παρατηρήσει επίσης ο ίδιος ότι ηχεία που λειτουργούν με δικό τους λογισμικό είναι εξαιρετικά δύσκολο να διορθωθούν με άκρως ικανοποιητικό στην ακρόαση αποτέλεσμα από τα πρόσθετα software μέσω υπολογιστή.

Μπορείς όμως να εξετάσεις μοντέλα Genelec μαζί με το custom λογισμικό SAM που θα εκτελούσε ολοκληρωμένη προσαρμογή σε δεδομένο χώρο με το δικό τους προβλεπόμενο μικρόφωνο.
Τσιμεντοκονίαμα ταχείας πήξεως χρειάζεται, για να γλυτώσουν κάποιοι εδώ μέσα από κατεδαφίσεις εντός της οικίας τους και συναφή καταστροφικά γεγονότα, απόρροια της εφαρμογής διαγραμμάτων και καμπυλών...
Έχει επιδειχθεί πέρα από κάθε αμφιβολία ότι δεν θα χρειάζονταν τόσο ακραία μέτρα για στοιχειώδη εφαρμογή διορθώσεων υπό τυπικές οικιακές συνθήκες.Κατά προτίμηση όμως να ξεφορτωνόταν ο χρήστης ολιγόβατους λυχνιακούς τελικούς ,ώστε να είχε κάποιο αποδεκτό δυναμικόν εύρος.:whistling:
 
Last edited:

Μηνύματα
691
Reaction score
1.102
...

Δεν γίνεται να σχολιάσω εκτιμήσεις πραγματοποιημένες από άλλα πρόσωπα υπό άγνωστες συνθήκες.
Ελπίζω μόνο οι συγκρίσεις να έγιναν υπό ισοδύναμες μέσες συνεχόμενες στάθμες επί του sweet spot τουλάχιστον,ενώ εικάζω ότι τα ηχεία πρέπει να ήταν ATC ή ADAM...

Ta ADAM σειράς S λειτουργούν με ενσωματωμένο ψηφιακό επεξεργαστή σήματος και δυνατότητα για παραμετρική ισοστάθμση 5 ζωνών.Αυτή η δυνατότητα σημαίνει ότι διαθέτεις 5 φίλτρα στα οποία μπορείς να επιλέξεις κεντρική συχνότητα,κέρδος θετικό ή αρνητικό και τιμή Q,δηλαδή το συχνοτικό εύρος δεξιά και αριστερά από την κεντρική συχνότητα στο οποίο θα άλλαζαν την απόκριση.

Η παραμετρική ισοστάθμιση δεν επεμβαίνει στο πεδίο του χρόνου.Συχνά οι επεμβάσεις της δημιουργούν πρόσθετες φασικές αποκλίσεις στις αντίστοιχες ζώνες..Θα μπορούσε να βελτιώσει παράλληλα τη φασική απόκριση μονάχα σε ζώνες όπου θα ίσχυε κατάσταση ελάχιστης φάσης για το σήμα που φτάνει στη θέση ακρόασης.Αυτό σημαίνει αποστάσεις ακρόασης όχι εκτός του μέσου πεδίου και ηχητική φροντίδα στο χώρο που να δημιουργούσε μια υποτυπώδη ζώνη γύρω από τη θέση ακρόασης όπου δεν θα υπήρχε ισχυρή κι αισθητή ενέργεια (αντιληπτικό όριο -20 dB) από ανακλαστικές συνιστώσες σε σχέση προς την άμεση ηχητική ακτινοβολία.

Εάν η παραμετρική ισοστάθμιση αποπειραθεί ν'αντισταθμίσει αποκλίσεις που λογαριάζονται μη διορθώσιμες,τότε το αποτέλεσμα θα ακούγεται πιο υποβαθμισμένο.Έχω παρατηρήσει επίσης ο ίδιος ότι ηχεία που λειτουργούν με δικό τους λογισμικό είναι εξαιρετικά δύσκολο να διορθωθούν με άκρως ικανοποιητικό στην ακρόαση αποτέλεσμα από τα πρόσθετα software μέσω υπολογιστή.

Μπορείς όμως να εξετάσεις μοντέλα Genelec μαζί με το custom λογισμικό SAM που θα εκτελούσε ολοκληρωμένη προσαρμογή σε δεδομένο χώρο με το δικό τους προβλεπόμενο μικρόφωνο.

Έχει επιδειχθεί πέρα από κάθε αμφιβολία ότι δεν θα χρειάζονταν τόσο ακραία μέτρα για στοιχειώδη εφαρμογή διορθώσεων υπό τυπικές οικιακές συνθήκες.Κατά προτίμηση όμως να ξεφορτωνόταν ο χρήστης ολιγόβατους λυχνιακούς τελικούς ,ώστε να είχε κάποιο αποδεκτό δυναμικόν εύρος.:whistling:

thanks. Πράγματι η ονομασία των ενεργών ήταν από Α...
 

C

chrispo

Guest
...διάλειμμα..time out, αμάν με αυτά τα audio...:roflmao:

.....Η προοδευτική σύζυγος αποφασίζει να κάνει δώρο στον άντρα της, μια επίσκεψη σε στριπτιτζάδικο.

Φτάνουν λοιπόν, και ο πορτιέρης λέει στον άντρα της,
– Γειά χαρά Κώστα! Τί κάνεις;

Η σύζυγος τότε τον ρωτάει αν είχε ξαναπάει σε αυτό το στριπτιτζάδικο, αλλά ο Κώστας της λέει:
– Όχι, απλά πηγαίνουμε μαζί στο γυμναστήριο.

Όταν κάθισαν, η σερβιτόρα ρωτάει τον Κώστα αν θα πάρει το… συνηθισμένο του ποτό και του φέρνει τη μάρκα ουίσκι που του αρέσει.

Η σύζυγος αρχίζει να υποψιάζεται ότι κάτι δεν πάει καλά και τον ρωτάει:

– Από που και ως πού ήξερε η σερβιτόρα ποιό ποτό πίνεις συνήθως;
– Έρχεται κι αυτή στο ίδιο γυμναστήριο και μία φορά συζητάγαμε σχετικά με ποτά κλπ.
– Ας το καταπιώ κι αυτό, λέει η σύζυγος.

Μετά από κάποια ώρα έρχεται και μία χορεύτρια στο τραπέζι τους, κάθεται στα πόδια του, τον παίρνει αγκαλιά και του λέει:
– Γειά σου Κωστάκη μου! Να σου κάνω το χορό που σε τρελαίνει, αγόραρε;

Η σύζυγος πλέον είναι έξω φρενών, αρπάζει την τσάντα της και ορμάει έξω από το στριπτιτζάδικο.
Ο Κώστας τρέχει από πίσω της και την βλέπει να μπαίνει σε ένα ταξί.
Πρωτού προλάβει η σύζυγος να κλείσει την πόρτα, ο Κώστας προλαβαίνει και μπαίνει μέσα στο ταξί μαζί της. Προσπαθεί απεγνωσμένα να τα μπαλώσει, λέγοντάς της πως η στριπτιτζού τον πέρασε για κάποιον άλλο.

Η σύζυγος όμως δεν τον πιστεύει και αρχίζει να του φωνάζει, να τον βρίζει, τον χτυπάει όλο νεύρα.

Κι ο ταξιτζής, που παρακολουθούσε την φάση, φτιάχνει λίγο τον καθρέπτη, κοιτάει προς τα πίσω τον καυγά και λέει:
– Κωστάκη, ζόρικο το πουτ@ν@κι σήμερα, ε;:rofl::lolsign:
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.393
Reaction score
79.529
Έχοντας ακούσει ενεργά ηχεία αρκετών χιλιάδων ευρώ δίπλα δίπλα με παθητικό setup παρόμοιας αξίας πώλησης στον ίδιο χώρο ακρόασης, με ίδια πηγή και μουσικό πρόγραμμα, με ίδια καλώδια ισχύος, ιντερκονεκτ, πρέπει να ομολογήσω ότι το ενεργό σεταπ υστερούσε αρκετά έως θεαματικά σε "βάθος σκηνής", σε αναπαραγωγή της σε βάθος εικόνας της συμφωνικής ορχήστρας.
Ο τρόπος ακτινοβολίας ενός ηχείου στον χώρο δεν σχετίζεται με το πως οδηγούνται τα μεγάφωνα.
Άλλα είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να παραθέσεις για να γίνει σύγκριση των ηχείων του παραδείγματος ως προς τη συγκεκριμένη ηχητική συμπεριφορά.
Ας μην ξεχνάμε πως υπάρχουν ακριβως ίδια ηχεία κάποιων εταιρειών σε ενεργή και παθητική έκδοση. Θα είχαν διαφορά στο βάθος σκηνής; Ναι ή όχι, και γιατί; (με δεδομένα παρακαλώ, όχι με εμπειρίες, αν θελουμε να είμαστε σοβαροί)

Μετά θα χρειαζόταν και παράθεση των χαρακτηριστικών του συγκεκριμένου χώρου και τοποθέτησης, ούτως ώστε να βγει ασφαλέστερο συμπέρασμα.
 


Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.237
Reaction score
27.046
Μιλάμε πάντοτε για δίπλα δίπλα τοποθέτηση με τα παθητικά ηχεία, άρα ίση απόσταση από τα πίσω τοιχωματικά όρια
Αυτό έχει πολύ μεγάλη πιθανότητα ένα από τα δύο να ήταν σε λάθος τοποθέτηση ;)
Όσο γι αυτό το περιβόητο "βάθος", ήταν υπαρκτό, υπήρχε στο αναπαραγόμενο αρχείο ή ήταν πλαστό, αποτέλεσμα τοποθέτησης μακρυά από τον τοίχο?
 



Μηνύματα
691
Reaction score
1.102
Ο τρόπος ακτινοβολίας ενός ηχείου στον χώρο δεν σχετίζεται με το πως οδηγούνται τα μεγάφωνα.
Άλλα είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να παραθέσεις για να γίνει σύγκριση των ηχείων του παραδείγματος ως προς τη συγκεκριμένη ηχητική συμπεριφορά.
Ας μην ξεχνάμε πως υπάρχουν ακριβως ίδια ηχεία κάποιων εταιρειών σε ενεργή και παθητική έκδοση. Θα είχαν διαφορά στο βάθος σκηνής; Ναι ή όχι, και γιατί; (με δεδομένα παρακαλώ, όχι με εμπειρίες, αν θελουμε να είμαστε σοβαροί)

Μετά θα χρειαζόταν και παράθεση των χαρακτηριστικών του συγκεκριμένου χώρου και τοποθέτησης, ούτως ώστε να βγει ασφαλέστερο συμπέρασμα.
Dear Dimifoot (δυστυχώς) παραθέτω εμπειρίες μιας και δεν γνωρίζω τεχνικά θέματα. Οπότε θα αναφέρω τις μάρκες.

Παρέθεσα την εμπειρία μου, διότι
- προσανατολίζομαι στα ενεργά ηχεία για τα γνωστά πλεονεκτήματά τους
- μιας και δεν υπάρχει δυνατότητα ακροάσεων ενεργών διαβάζω reviews που λένε ότι τα ενεργά στουντιακά ATC είναι πιστά στην ηχογράφηση
- Επειδή η αναπαράσταση σε βάθος είναι πολύ επιθυμητή από μένα αναρωτιέμαι πως αυτό επιτυγχάνεται σε οικιακό χω΄ρο.

Τα ηχεία που άκουσα συγκριτικά
ATC 50active και Audiophysik δεν θυμάμαι μοντέλο αλλά έκανε γύρω 8k€.

Ο Χώρος ήταν του αντιπροσώπου με πολλά ηχεία γύρω γύρω κάποιες κουρτίνες.
 

C

chrispo

Guest
περιγράφεις , τελείως ανόμοια πράγματα και καταστάσεις...(άτοπο τελείως)
θα είχε κάποιο νόημα , αν συνέκρινες Atc(a) με Atc (p), ή audiophysic(a) , με audiophysic (p)..και ίδια μεταξύ τους μοντέλα .
 
Last edited by a moderator:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
ΙΜΝSHO:

Τα ATC είναι ηχειάρες, και σίγουρα δε τους λείπει ούτε βάθος ούτε τίποτα.

Τα άλλα, είναι υπερτιμημένα χρεπια.

Ωστόσο, το 50-αρι της ATC, απαιτεί την παρουσία σαμπ στο σετάπ.

Προσωπικά θα προτιμούσα τα 45-αρια, για πολλούς λόγους.

Ομοίως, τα 45-αρια θέλουν σαμπ. Χωρίς σαμπ, άσε καλύτερα, πάρε κάτι άλλο, ξερωγω, κλιψ.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.568
Reaction score
37.875
in his imersive opinion... 🐒
Οι λυσεις των ενεργων ειναι συνολικες, ενω των παθητικων μερικες.
η δικη μου γνωμη ειναι οτι μπορουμε να επιστευτουμε επαγγελματικες λυσεις, απο χαλιεντικες που μονο λυσεις δε παρεχουν, και ισα ισα διμιουργουν προβληματα εκει που δεν υπαρχουν. Λογου (Ντα)χαρη, βαθος σκηνης?! τι ειναι (τι εκλαμβανει κανεις, και τι πραγματικα?! μπορει να ειναι) ?! ενω με το ενεργο ...δε μας νοιαζει...και δε μας πεφτει και πολυ λογος.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
σίγουρα,να μάθω ψάχνω.
Καταρχάς,έστω ότι ακούς το ...βαθύ λάρυγγα στο χώρο του αντιπροσώπου και όταν τα στήνεις στο δικό σου οικιακό χώρο επικρατεί η απόλυτη...ρηχότητα.Τις πταίει σε τέτοιο ενδεχόμενο;

Δεύτερον,έχει επιτευχθεί κεντράρισμα στην ηχητική σκηνή υπό το τωρινό σου setup και συνθήκες;

Τρίτον,εάν κι εφόσον θα έχει ήδη επιτευχθεί το δεύτερον,θα ήταν δυνατόν να εγκατασταθούν διαχυτικές διατάξεις πίσω και γύρω από τα ηχεία για να γινόταν ένα στοιχειώδες Early Sound Scattering;

Τέταρτον,εάν δεν επιτευχθεί το δεύτερον,δεν τριγυρνάς σε αντιπροσωπείες αλλά πίσω στην αφετηρία όπως στο γνωστό...φιδάκι. ;)
 




Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.622
Μηνύματα
2.868.422
Members
37.941
Νεότερο μέλος
mdim051
Top