Ποδήλατο



Μηνύματα
792
Reaction score
1.000
Σημερα ηταν η χαρα του ποδηλατου στην Αθηνα. Ερημοι δρομοι λογω λοκνταουν. Το στραβαδι εγραψε καμια 40αρια χλμ, χαλανδρι πανορμου ομονοια πετραλωνα καλλιθεα και πισω απο πατησιων γαλατσιου βεικου καποδιστριου.
 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Σήμερα παρόλο που η μέρα έδειχνε ιδανική, δρόμοι χωρίς αυτοκίνητα, ποδηλάτες έξω κλπ εμένα μου πήγε στραβά. Χωρίς νερά διότι τα ξέχασα και με λάστιχο από κλατάρισμα -έπεσα σε χαντάκι με χιλιόμετρα, πρόλαβα να τραβήξω το μπροστινό και έσκασα με το πίσω, τέλος πάντων θα μπορούσε να γίνει μεγάλη ζημιά. Η ζάντα οπτικά φαίνεται οκ, το λάστιχο οκ, η τρόμπα CO2 δούλεψε υποδειγματικά.

Screenshot_20201108-145405_Strava.jpg

20201108_132332.jpg

20201108_124159.jpg

20201108_124101.jpg
 





Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Καρπενήσι Λαμία ένα τσιγάρο δρόμο το έχεις κανει
Με το αυτοκίνητο σίγουρα...

Το χει κόψει για αυτό.
Ωραίες οι Ράχες, έχουμε κάνει κάτι τουρνουά beach volley επικά
Οι Ράχες είναι "το σπίτι μου" έχω το εξοχικό εκεί, σε όλα αυτά τα τουρνουά καθότι παίζανε οι φίλοι μου (Γρηγοριάδης, Δημουλάς, Ντάλας, Τιτόπουλος κλπ) ήμουν εκεί ως θεατής όπως και στα πάρτυ του bojo μετά που γινότανε της κακομοίρας... ωραίες εποχές.
 

Μηνύματα
17.708
Reaction score
25.476
τι είπες τώρα , εποχάρες
λογικά έχουμε συναντηθεί
2000-2002 έχω φτιάξει όλα τα γήπεδα στα τουρνάδια του σιμόπουλου, ήμουνα το ψηλό παλικάρι (1.72) που κουβαλούσε εργαλεία και έβριζε συνέχεια, μαζί με τα τρελοκομεία , τους ντητζέηδες, τους εκφωνητές (άπαντες αμπελοκηπιώτες - ξέρει ο Βλάσης) , το "βελούχι, δεν πίνεις νερό , πίνεις βελούδο " "η μπάλα στα τσώνια"
αυτούς όλους που είπες , άμα τους πείς κρόκος παίζει να με θυμούνται.
μεταξύ μας στις Ράχες το γήπεδο ήταν στα όρια του, στους 30 πόντους προς το μαγαζί έπιανες πέτρα και μπετό , αφού δεν σακατατεύτηκε κανείς όλα καλά.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.149
Reaction score
53.850
Μου το έστειλα, δεν έχω φέις μπούκια κλπ.
Λογικά αν μπορώ να καταλάβω από τη φώτο, είναι ο Ξουρής του cyclist.
Προσωπικά δεν χαιρετώ κανέναν στο δρόμο, πόσο δε να κάτσω να τον διορθώσω.
Βλέπω πολλούς με λάθος ρυθμίσεις, να πεταλάνε με τη καμάρα του πέλματος κλπ.
Καλά κάνουν!!
Εγώ τη δουλειά μου και αυτοί τη δουλειά τους, τόσο απλά...

received_2833725896908763.jpeg


Εντάξει, μπορεί η φώτο να μην φαίνεται καθαρά αλλά μπορώ να σας περιγράψω ότι βλέπετε τον γράφοντα εν έτει 2004 με μακρύ μαλλί, χωρίς κράνος, με ένα ποδήλατο fs που πήρε από το carrefour για να κάνει βόλτες και μόλις έχει κάνει τη διαδρομή Πετρούπολη - Περιστέρι, έχει σταματήσει κουρασμένος να πιει ένα φραπεδακι και να καπνίσει ένα τσιγαράκι που ειχε μαζί του για το διάλειμμα.

Από τότε άλλαξαν πολλά άλλα ήταν η πρώτη "μακρινή" μου βόλτα με το ποδήλατο που είχα αγοράσει εμπεομενος από τις προσπάθειες του Iban Mayo στον Γύρο Γαλλίας που έτυχε να βλέπω εκείνη την περίοδο σε σχολιασμό του Σπύρου Παπαγιαννη.

Αυτές τις μέρες που βλέπουμε το ποδήλατο να έρχεται και πάλι στο προσκήνιο, για δεύτερη φορά τα τελευταία 10 χρόνια μετά την μόδα της περιόδου 2008-2010, διαβάζοντας τα διάφορα σχόλια στα social media, σκέφτομαι συνεχώς και αναρωτιέμαι για ένα πράγμα.

"Τι θα γινόταν αν εκείνη τη μέρα στην πλατεία Περιστερίου κάποιοι "Pro" με κολάν πέρναγαν δίπλα μου, γελούσαν επιδεικτικά δείχνοντας την τραγική, ποδηλατικά, εικόνα μου, με το φραπέ, το τσιγάρο, ένα fs και αθλητικά παπούτσια."

Δεν μπορώ να ξέρω τώρα αλλά σίγουρα υπήρχε μια πιθανότητα να γυρνάγα σπίτι μου απογοητευμένος και να μην ξανακαβαλουσα ποτέ το ποδήλατο μου.

Δεν θα έχανε και τίποτα η ποδηλατική κοινότητα αν γινόταν κάτι τέτοιο αλλά σίγουρα θα έχανε έναν ακόμα ποδηλάτη.

Ας σκεφτούμε λοιπόν λιγο περισσότερο την επόμενη φορά που θα κοροϊδέψουμε, χλευασουμε ή ότι άλλο με απαξιωτικά σχόλια, τον μπαμπά που έχει πάρει τα παιδιά του βόλτα λόγω της πανδημίας και δεν φορά κράνος, πάει σε τριάδες και έχει χαμηλά τη σέλα, τον πιτσιρικά που κάνει κωλιες στην Πατησίων τώρα που δεν έχει κίνηση, την κοπελιά που επειδή έχει κλείσει η καφετέρια σκέφτηκε να στείλε #6 και να πάρει το παλιό ποδήλατο του μπαμπά της που δεν είναι καν στο μέγεθος της για να πάει το απόγευμα μια βόλτα με τις φίλες της.

Ας σκεφτούμε λίγο περισσότερο πριν κρίνουμε τον οποιονδήποτε δεν είναι "Pro" όπως εμείς.

Ένα χαμόγελο και ένα νεύμα ίσως τον κάνουν περισσότερο ποδηλάτη στο μέλλον. Αν θέλουμε να τον βοηθήσουμε ακόμα περισσότερο ας πάμε δίπλα του και ας του εξηγήσουμε λίγα πράγματα σχετικά με το τι νομίζουμε ότι κάνει λάθος.

Διαβάζω τις τελευταίες μέρες σχόλια του στυλ , τι θέλουν αυτοί που μετά θα τα παρατήσουν και θα πάρουν το αυτοκίνητο και άλλες σαχλαμάρες που φτάνουν στα όρια του κοινωνικού ρατσισμού.

Να σημειώσω ότι τα σχόλια αυτά προέρχονται κυρίως από "Pro" και θέματοφύλακες της σωστής ποδηλασίας που ανακάλυψαν το ποδήλατο στην προηγούμενη περίοδο μόδας που ανέφερα πιο πάνω.

Τι να κάνουμε, δεν γεννήθηκαν όλοι φορώντας κολάν αντί για πάνες και spd αντί για καλτσακια.

Ένας από αυτούς όλους να μείνει στο χώρο, χρησιμοποιώντας το ποδήλατο για μετακίνηση, άσκηση, άθληση, κέρδος θα είναι. Κέρδος για όλους και προπαντός γι αυτόν και την πόλη μας.

Ένα νεύμα συγκατάθεσης, μια καλημέρα, μια συμβουλή είναι αυτό που χρειάζεται.

Συγνώμη για το σεντόνι αλλά ρε μάγκες, καλό είναι να ζητάμε από την πολιτεία ποδηλατοδρομους και υποδομές αλλά ας σκεφτούμε πως μπορεί ο καθένας από εμάς να βοηθήσει ή τουλάχιστον να μην απογοητεύσει έναν φίλο που μόλις ανακάλυψε ότι υπάρχει αυτό το μέσο που λέγεται ποδήλατο και μπορεί να αλλάξει τη ζωή του.

ΥΓ: Η ίδια τάση υπάρχει αυτή τη στιγμή σε όλη την Ευρώπη. Ο κόσμος ανακαλύπτει ότι κάποια πράγματα όπως η υγεία δεν είναι δεδομένα και ο υγιεινός τρόπος ζωής και μετακίνησης μπορεί να συμβάλλει τόσο στη δική του υγεία όσο και των άλλων. Δεν είναι μόνο ο "Ελληναρας" λοιπόν που ανακάλυψε τρόπο για να γλυτώσει από τον Χαρδαλια όπως περιφρονητικα διαβάζω. Είναι μια παγκόσμια τάση. Ελπίζω μόνο να ξυπνήσει και η πολιτεία και να τι αγκαλιάσει πριν χαθεί αυτή η μοναδική ευκαιρία.
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.149
Reaction score
53.850
Μετά από έλεγχο κοίτα τι βρήκα
IMG_20201110_111800.jpg


Ήταν πιο μέσα και δεν μπορούσες να ξεχωρίσεις τι είναι, ποιος ξέρει πόσο καιρό ήταν εκεί, σημασία έχει πως για ακόμη μια φορά το 5000 απέδειξε το μεγαλείο του.
Μας έμεινε μια ωραία τρύπα αλλά ποιος νοιάζεται...
MVIMG_20201110_111433.jpg
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.782
Reaction score
44.323
well said συντροφε Μπρετσνιεφ ... :thumbsup:
παραδειγματα υποδειγματικης συμπερηφορας ειναι αυτη των σκειτερ - (ευρυτερα βεβαια κατακρητεο απο τη βαθια στενομυαλη κοινωνια).
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.149
Reaction score
53.850
Υπόψιν, το πάχος της γόμας δεν είναι πάνω από 2,5mm, εδώ ρόλο έπαιξε η ταινία ασφαλείας-διάτρησης η οποία προστατεύει και τη ενίσχυση (λινά)
Σημασία έχει πως δύσκολα μένεις στο δρόμο με το εν λόγο λάστιχο, μέγα ξενερωμα για όλους τους ποδηλάτες, ειδικά άμα τα έχεις δώσει όλα στη προπόνηση και η κούραση ξεχειλίζει...
 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Βλέπω πολλούς με λάθος ρυθμίσεις, να πεταλάνε με τη καμάρα του πέλματος κλπ.
Χρήστο μπορείς να το αναλύσεις λίγο αυτό? Ποιός είναι ο σωστός τρόπος να πατάμε γενικά? Κάνα video υπάρχει να μας κατατοπίσει?
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.149
Reaction score
53.850
Δεν χρειάζεται βινδεο, με σωστή ρύθμιση της σέλας πρέπει το μεταταρσιο του πέλματος να πατάει το μέσον του αξονα του πεταλιού, το γόνατο επίσης να περνάει στο μέσον του άξονα.
Γενικά πρέπει τα ποδάρια να έχουν μια φυσική κίνηση, όταν ας πούμε έχω λάθος ρυθμισμένη τη σέλα, το σώμα ψάχνει να βρει τη σωστή θέση ώστε να υπάρχει η φυσική αυτή κίνηση ως προς τον άξονα.
Είναι και θέμα εμπειρίας σαφώς...
Στο γιου τιουμπ θα βρεις μπόλικα βινδεο που εξηγούν θέματα φιστινκ αλλά στη πορεία πρέπει να ασχοληθείς μαναχός για τη απόλυτη αυτή θέση.

Edit.
Έχω παρατηρήσει και κάτι άλλο στη δική μου περίπτωση.
Ψάχνοντας σε βάθος χρόνου τη ιδανική θέση πάνω στο σύνολο διαπίστωσα πως είμαι πιο δυνατός στη λίγο πιο άβολη από ότι στη ιδανική θέση.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.149
Reaction score
53.850
Edit 2.
Άλλο παράδειγμα στη αναζήτηση αυτή.
Με τα νέα δεδομένα του μήκους βραχίονα έχω αποκτήσει ακόμα πιο ιδανικά τη φυσική κίνηση, νιώθω ως τόσο ότι δεν είμαι το ίδιο αποδοτικός στο τρόπο που βάζω δύναμη στα πεντάλ.
Νιώθω πως χρειάζομαι 12-28 κασέτα (έχω 11-28) και έχω ξεκινήσει ήδη αναζήτηση ως προς αυτό το θέμα.

Η κλιμάκωση της μιας με τη άλλη κασέτα είναι πολύ διαφορετική και ίσως εκεί κρύβεται η λύση στο αδύναμο πάτημα.

11-28:
- Gradation: 11-12-13-14-15-17-19-21-23-25-28 t

12-28:
- Gradation: 12-13-14-15-16-17-19-21-23-25-28 t

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω όμως είναι στη κλιμάκωση ultegra 8000 κασέτας.
Η σχιμάνο βγάζει 11-28 και όχι 12-28, 12-28 βγάζει σε dura ace επίπεδο και για δοκιμές που θέλω είναι πολλές οι παράδες.

Οπότε θα πάρω μια 12-25 ultegra και θα βάλω τα τελευταία 5 γρανάζια πάνω στη 11-28 που φοράω ήδη.
Αυτή η διαρκή αναζήτηση κάνει το άθλημα ακόμα πιο ακριβό σε συνδυασμό με τα αναλώσιμα... Και τι α κάνς να κατς να σκας? :biggrin:
 

Μηνύματα
26.452
Reaction score
20.833
Εγώ άλλαξα και το παλουκόσελο με την τελευταία παραγγελία από το wiggle (μαζί με μία νέα ζώνη για παλμούς, αφού την άλλη είχα την φαεινή ιδέα κάποια στιγμή να την βάλω στο πλυντήριο μαζί με τα ρούχα, και βγήκε σαν ξεφλουδισμένη μπανάνα στα pads επαφής, με ένα μακρυμάνικο jersey και ένα ζευγαράκι γυαλιά), με μία inline seatpost (χωρίς offset δηλαδή), για να φέρω τη σέλα πιο κοντά στο τιμόνι και τα πόδια πιο μπροστά στα πετάλια, αφού είχα παρατηρήσει ότι πηγαίνω πολύ καλύτερα, πιο εύκολα και πιο ξεκούραστα (ακόμα και στα drops που δεν τα πολυχρησιμοποιούσα πριν) σε σχέση με την προηγούμενη θέση (οφείλεται και στο ότι το ποδήλατο ήταν από την αρχή λίγο μεγαλύτερο για το ύψος μου, οπότε χρειάστηκαν διάφορες αλλαγές τελικά). :cool:
 

Μηνύματα
17.708
Reaction score
25.476
Edit 2.
Άλλο παράδειγμα στη αναζήτηση αυτή.
Με τα νέα δεδομένα του μήκους βραχίονα έχω αποκτήσει ακόμα πιο ιδανικά τη φυσική κίνηση, νιώθω ως τόσο ότι δεν είμαι το ίδιο αποδοτικός στο τρόπο που βάζω δύναμη στα πεντάλ.
Νιώθω πως χρειάζομαι 12-28 κασέτα (έχω 11-28) και έχω ξεκινήσει ήδη αναζήτηση ως προς αυτό το θέμα.

Η κλιμάκωση της μιας με τη άλλη κασέτα είναι πολύ διαφορετική και ίσως εκεί κρύβεται η λύση στο αδύναμο πάτημα.

11-28:
- Gradation: 11-12-13-14-15-17-19-21-23-25-28 t

12-28:
- Gradation: 12-13-14-15-16-17-19-21-23-25-28 t

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω όμως είναι στη κλιμάκωση ultegra 8000 κασέτας.
Η σχιμάνο βγάζει 11-28 και όχι 12-28, 12-28 βγάζει σε dura ace επίπεδο και για δοκιμές που θέλω είναι πολλές οι παράδες.

Οπότε θα πάρω μια 12-25 ultegra και θα βάλω τα τελευταία 5 γρανάζια πάνω στη 11-28 που φοράω ήδη.
Αυτή η διαρκή αναζήτηση κάνει το άθλημα ακόμα πιο ακριβό σε συνδυασμό με τα αναλώσιμα... Και τι α κάνς να κατς να σκας? :biggrin:
δηλαδή σου λέιπει το 16άρι γρανάζι ; γιατί ουσιαστικά ανταλλάζεις το 11 με 16.
μήπως είσαι υπερβολικός;
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.149
Reaction score
53.850
Μου λείπει όλο το χαμηλό εύρος, 12,13,14,15,16
Απο εκεί και πάνω και να θέλω στο πείραμα δεν μπορώ να επέμβω γιατί τα γρανάζια είμαι πάνω σε αράχνη τοποθετημένα.
Μη ξεχνάς ότι μπροστά είμαι με 39/53
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.886
Μηνύματα
3.032.442
Members
38.514
Νεότερο μέλος
bmavroeidis
Top