Μακριά από Optoma !

Μηνύματα
409
Reaction score
438
Πας και αγοράζεις προτζεκτορα των 1500+ ευρω το 2107 και μετα απο 3 και κατι χρόνια βγαζει πρόβλημα το color wheel και σου λενε δεν μπορω να το επισκευασω γιατι δεν εχω spare parts.. Δωσε και 30 ευρω για τον έλεγχο που έκανα !
Το μοντέλο κυκλοφόρησε 2015- Ιουλιο 2017 ..
Απαράδεκτοι !!
 

Attachments


Μηνύματα
34
Reaction score
16
Είναι απαράδεκτο! Δεν ξέρω νομικά πως στέκει αυτό αλλά,
σε φίλο μου του έτυχε το ίδιο με ψηφιακή φωτογραφική μηχανή (όχι dslr πιο φτηνή). Δεν είχαν ανταλλακτικό να την φτιάξουν (αν θυμάμαι καλά κάτι κουμπιά δεν δούλευαν). Του την αντικατέστησαν με ολοκαίνουργια αντίστοιχης κατηγορίας (δηλαδή πολύ καλύτερη με τα τότε μοντέλα που κυκλοφορούσαν σε σχέση με την αγορά πριν χρόνια) και πλήρωσε το κόστος που θα πλήρωνε για να επισκευαστεί η παλιά.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Στην Ευρώπη υπάρχει νομοθεσία για υποχρεωτική διαθεσιμότητα ανταλλακτικών σε συσκευές όπως πλυντήρια, ψυγεία και τηλεοράσεις για 7-10 χρόνια.


Προφανώς οι προβολείς δεν εμπίπτουν σ' αυτή την κατηγορία, κάτι που δυστυχώς "εκμεταλλεύεται" η Optoma.

Δεύτερο φάουλ είναι ότι οι χρωματικοί τροχοί (θα έπρεπε να) είναι από τα πλέον κοινά ανταλλακτικά, ειδικά αφού αφορούν προβολείς DLP.

Θα μπορούσες, ίσως, να τους αναφέρεις την ευρωπαϊκή νομοθεσία για διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και να δεις τι θα σου απαντήσουν.
 



daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.640
Reaction score
77.062
ebay Πατριάρχη μου.....

τον δικό μου (131XE) τον έχω 8 χρόνια...καίει 8-10 ώρες τη μέρα
και εκτός φυσικά λάμπας....
έχω αλλάξει από ebay φανάκι (έτσι για το ψυχολογικό λόγω ωρών)
Color wheel (πάλι για το ψυχολογικό)

μέχρι και το χυτό σασί που κουμπώνουν όλα πάνω...γιατί από την χρήση και την θερμοκρασία είχε στραβώσει το σημείο
με τους καθρέφτες που μπαίνει το φως και έκοβε την εικόνα από τη μία γωνία
(μου έστειλε μάλιστα λάθος την πρώτη φορά και μόλις του το είπα...καπάκι μου έστειλε ξανά το κανονικό χωρίς έξοδα δικά μου....με 20 ευρώ θυμάμαι)


ο τύπος είναι αυτός...έχει τα πάντα...και αν δεν έχει θα σου τα βρει....;)
(πες του από μένα δεν θα καταλάβει:biggrin: )

 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
2. This Regulation shall not apply to the following:

(a)any electronic display with a screen area smaller than or equal to 100 square centimetres;
(b)projectors;
Σύμφωνοι, το ανέφερα κι εγώ. Μπορείς όμως να τους το αναφέρεις ως bad practice σε ό,τι αφορά την υποστήριξη πελατών.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.

Το After Sales Service είναι το Α και το Ω σήμερα. Πολύ καλά έκανες και το ανέφερες ώστε να ξέρουν και οι υπόλοιποι και να προσέξουν.

Πίεσε όσο μπορείς και ότι βγει. Έτσι και αλλιώς δεν πρόκειται να τους ξαναδώσεις λεφτά.
 



Μηνύματα
386
Reaction score
966
Ευρωπαικη
Greg Douglas

Service Division
OPTOMA Europe Ltd
+44 (0) 1923 691865
Τραγικοί τελείως!!! Αν δεν βαριέσαι μίλα με το συνήγορο του καταναλωτή.χτύπα το ανταλλακτικό από eBay είναι πολύ απλή η αντικατάσταση και πότε ξανά λεφτά στην optoma! και εγώ με την benq Ελλάδας είχα τρελαθεί όταν πήγα για λάμπα για τόν w1070 και μου είπαν δεν έχουμε περιμένετε 15 μέρες νά φέρουμε από εξωτερικό... δεν με είδαν και ούτε πρόκειται να με ξαναδούν
 




Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.316
Μηνύματα
2.858.291
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top