Επιτέλους μου πήρανε μία....

Reaction score
1
..Πίπα!!

Μου έφεραν δώρο μία πίπα ,και θα με ενδιέφερε να τη χρησιμοποιήσω. Δυστυχώς είμαι άσχετος με το άθλημα (πώς καπνίζεται ,τι καπνό να βάλω,πόσο,πώς ,κ.τ.λ). Υπάρχει κανείς με σχετική εμπειρία στις πίπες να βοηθήσει? Κάτι σαν οδηγός αρχάριου..θα το εκτιμούσα..

Reaction score
1
Ρώτα τον zizik. Αυτός ξέρει από πίπες. Γενικά μιλάω.

...
Δυστυχώς με ενδιαφέρομαι μονάχα η πίπα καπνίσματος..:616:
Θα τον έχω υπόψιν μου όμως..:116:

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Reaction score
30.565
Απάντηση: Επιτέλους μου πήρανε μία....

Αν πετύχει η πίπα είναι απόλαυση.
Αρκεί να ξέρεις να την χρησιμοποιείς σωστά.
Αν έχει και αρωματικό καπνό ακόμη πιο καλά.
Αλλά έχει και πολύ νταλκά ρε παιδί μου.
Ειδικά εργαλεία καθαρίσματος, απόξεσης, ανταλλακτικά και ιστορίες.
Ο καπνός για την πίπα πάντως είναι πιο φτηνός απ΄ότι ξέρω.

Reaction score
539

Ο καπνός για την πίπα πάντως είναι πιο φτηνός απ΄ότι ξέρω.
Δυστυχώς είναι αρκετά ακριβότερος, ανάλογα τί καπνίζει κανείς.
Επίσης, επειδή οι περισσότεροι κάνουν περιστασιακή χρήση πίπας, τους φαίνεται φτηνότερο μιας και κρατάνε έναν καπνό για πολλές μέρες. Αν κάποιος καπνίζει αποκλειστικά πίπα, και ανάλογα τον καπνό που κάνει όπως είπα, είναι γενικά ακριβότερη.

Φίλε tegonik, αυτό που έχω να σου προτείνω είναι να πας σε ένα καπνοπωλείο συνοικιακό, να σου πουν 5-6 βασικά πράγματα, και να προμηθευτείς τα βασικά αξεσουάρ και αναλώσιμα (εργαλεία καθαρισμού, φίλτρα κλπ)
Επίσης, πάρε 2-3 διαφορετικούς καπνούς να δεις τί σ'αρέσει.
Αν θες μια πρόταση από εμένα, ένας καπνός που γενικά αρέσει σε όσους αρχίζουν είναι ο Amphora. Είναι αρκετά αρωματικός χωρίς να κουράζει.

Reaction score
1
Εχει μέσα κάποια καθαριστικά το πακέτο .Ευχαριστώ για τις πληροφορίες άλλα εδώ που μένω τέτοιο κατάστημα απλά δεν παίζει.Τον καπνό να υποθέσω τον βρίσκω στα περίπτερα? Θα ρωτήσω αύριο το πρωί για τον Amphora.
Να ρωτήσω κάτι άσχετο.Ο drum που καπνίζω σε τσιγάρα (και μου αρέσει η γεύση του) κάνει να μπεί στην πίπα?