Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.495
Είμαι σίγουρος ότι και σήμερα που συζητάμε, πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να αγοράσουν ούτε συμβατικό. Να τα βγάλουμε και αυτά από τη συζήτηση;
Αφού δε μπορούν να αγοράσουν ούτε αυτοκίνητο ούτε ενισχυτή ούτε ηχεία κι ούτε προβολέα και πανί και λουματζεν, πόσο μάλλον τρινοβ και με γκειθαιν, μεγάλα τζενελεκ και σαμπς, μάλλον αυτό που γουστάρουν να κάνουν είναι να μπαίνουν στα ανάλογα θέματα να γκρινιάζουν λες κι έτσι θα τα πάρουν με έκπτωση. 🤣😁😂
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
έτσι όπως τα λες έχεις θέμα με την αναγεννητική
Εννοείς οτι το οδηγώ λάθος/πρέπει να το προσπαθώ πιο πολύ ή οτι είναι τόσο χειρότερη απο τα άλλα ;

Και το 50% να σου δίνει πίσω όμως, πάλι ξοδεύεις αρκετά σε σύγκριση με το να πας 30Km/h σταθερά σε ανοιχτό δρόμο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.495
Έχεις δει 10 συχνά με το ID3;
Ναι.
Όποτε μπλέκω σε κίνηση, βλέπω κάτω από 10kwh/100km. Έχω ανεβάσει 8-αρια..

Εχω ανεβάσει διαδρομές μικτής οδήγησης, εντός κι εκτός πόλης, στα 35 χιλιόμετρα απόσταση μου βγάζει περί τα 11,5 kwh/100km πηγαίνοντας με τα όρια ταχύτητας, νορμάλ.

Άμα τρέχω, όπως σήμερα που πήγαινα 120 στον περιφερειακό γιατί άργησα, πιάνει τις 15 kWh /100km (σήμερα ήταν 14,7).

Εχω ανεβάσει ταξίδι στο Βόλο, με ταχύτητες εθνικής οδού, έχω ανεβάσει ταξίδι στη Χαλκιδική, στα Γιάννενα, έχω ανεβάσει ένα σωρό παραδείγματα, μέχρι που έγινα κουραστικός επί τούτου και σταμάτησα, απεδείχθη ότι χρειαζόταν να αποδειχθεί, έδωσα άπειρα στοιχεία, μπορείς να ψάξεις σε παλιότερες αναρτήσεις.
 

Μηνύματα
15.012
Reaction score
20.747
Εννοείς οτι το οδηγώ λάθος/πρέπει να το προσπαθώ πιο πολύ ή οτι είναι τόσο χειρότερη απο τα άλλα ;

Και το 50% να σου δίνει πίσω όμως, πάλι ξοδεύεις αρκετά σε σύγκριση με το να πας 30Km/h σταθερά σε ανοιχτό δρόμο.
φαίνεται οτι δεν κάνεις σωστή χρήση αναγεννητικής.
δηλαδή μπορεί να φρενάρεις απότομα και να χρησιμοποιείς φρένα (που δε θα πρεπε μες την πόλη) ή να μην έχεις επιλέξει την πιο έντονη εμπλοκή της.
 

D

debianfox

Guest
απο την σκοπια της -υπαρκτης-κλιματικης αλλαγης-κρισης, ειναι ακρως απαραιτητο-αν μας ενδιαφερει η κλιματικη αλλαγη κ κριση στην πραξη κ οχι στα λογια---να αγορασουν οι μαζες κ οχι μονο οι εχοντες ηλεκτρικο αυτοκινητο....αλλιως ανθρακες ο θησαυρος......κ για να γινει αυτο, πρεπει οι τιμες των ηλεκτρικων να ειναι στα επιπεδα των συμβατικων....κ δη σε καθεστως ελευθερης αγορας κ οχι κρατικων επιδοτησεων...διοτι ευκολα αντιλαμβανεται ο καθεις οτι η κρατικη επιδοτηση αγορας ηλεκτρικων αυτοκινητων απο τις μαζες, ειναι ανεφικτος η κ αν εναι εφικτη θα προερχεται απο τους φορους τους..
τωρα, αν δω την ηλεκτροκινηση σαν προιον τεχνολογικης εξελιξης, παω πασσο, και οντως αυτο αποτελει....κ δεχομαι να εχει οτι τιμη εχει, κ δεχομαι να αγοραζουν οποιοι εχουν...αυτο ομως δεν θα αντιμετωπισει την κλιματικη αλλαγη...
και φυσικα υπ αυτην την εννοια δεν πρεπει να επιδοτειται με τα χρηματα των φορολογουμενων...
αυτα κατω απο το πρισμα του οικονομικου φιλελευθερισμου...τωρα αν μιλαμε για ελευθερη αγορα με ορους κρατισμου κ μαρξιστικης λογικης-κρατικων επιδοτησεων,αυτο δεν αποτελει ελευθερη αγορα, αλλα κρατκο παρεμβατισμο...
βεβαιως εγω δεν θα πω τι ειναι καλυτερο---φιλελευθερισμος, κρατικος καπιταλισμοε η μαρξισμος-δεν γινεται
ομως να βαφτιζουμε το κρεας ψαρι...
και οπως εχουμε ξαναγραψει, οικονομικες πολιτικες με τα λεφτα των αλλων λεγονται αλλιως κ οχι φιλελευθερισμος.....κ τελειωνουν-οι μαρξιστικες λογικες-οταν τελειωσουν τα λεφτα των αλλων..
υγ περι δωρεαν δημοσιων σταθμων φορτισης, ο υπαρκτος σοσιαλισμος εν μεσω αστικης δημοκρατιας, κ φιλελευθερισμου....θα πληρωνουν οι αλλοι για μενα
 
Last edited by a moderator:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.495
το e208 δεν πέφτει κάτω απο 17 γιατί το πονάει το μεγάλο βάρος.
Πιθανώς αυτές να είναι οι δυνατότητες της πλατφόρμας, εκτός κι αν οδηγείς πολύ νευρικά.

Το e208 είναι σε παλιά πλατφόρμα από ICE και όχι αμιγώς ηλεκτρική.

Το νέο e Megane θα ξεκινήσει την πορεία των Γάλλων, που θα είναι εξαιρετική. Λίαν συντόμως..
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
Ας το πάω διαφορετικά γιατί "κίνηση" και "πόλη" είναι πολύ σχετικοί ορισμοί.
Πχ, έχουμε 2 ταξίδια σε ημέρα με απεργία στα μμμ. B mode (το πιο πολύ regen, σε πάει μέχρι 7km/h και μετά πρέπει να πατήσεις φρένο αναγκαστικά), eco mode. Δεδομένα απο σέρβερ/API της peugeot.

ταξίδιaverage speedaverage consumptiondistance
πετράλωνα/πανεπιστήμιο και πίσω, 42min9km/h30.67kWh/100km6km
πετράλωνα -> πανεπιστήμιο 25min5km/h20.91kWh/100km2.2km
πανεπιστήμιο -> πετράλωνα 25min9km/h12.43kWh/100km3.7km


πετράλωνα->παν/μιο έχει ανηφόρα (30m diff).
Αυτά έχω σαν δεδομένα. Δεν μπορώ να εκτιμήσω το πόδι μου δυστυχώς. Ας βάλουμε και ένα 20% κακής χρήσης απο μέρους μου για να βγει το 10 στην κατηφόρα (3ο ταξίδι).



edit:
δυστυχώς σε τέτοιες συνθήκες φρένα πατάς ακόμα και με Β γιατί μπαίνουν μπροστά σου, βγαίνουν πεζοί στον δρόμο, κτλ κτλ. Ακόμα και το Β δεν είναι ικανό να φρενάρει τόσο απότομα στο 208.
Επίσης κάποιες φορές αναγκαστικά πατάω φρένο για να ανάψουν τα φώτα πίσω και να το καταλάβει ο άλλος γιατί με το Β δεν ανάβουν. Αλλά φρένο δεν είναι πάντα τακάκια, στην αρχή είναι regen.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.495
Πάντως επειδή σα το τζάμπα δεν έχει,🤣😂 προσωπικά, από τις ~3.300kwh που έχω καταναλώσει, οι 1300 ήταν τζάμπα από τη ΔΕΗ

Screenshot_20211123_151320_com.dei.blue.app.jpg



Και τουλάχιστον 1300 ήταν τζάμπα από τα ξενοδοχεία που πέρασα τις διακοπές μου το καλοκαίρι.

Κι άλλες, τζάμπα, αλλού. 🤣😂

Μέχρι και στο Leroy έχω γεμίσει τζάμπα. Πάω στο τζάμπα ακόμα και για καφέ. 🤣😁😂

Ζήτημα είναι αν έχω πληρώσει 500kwh για τα ~14 χιλιάδες χιλιόμετρα που έχω κάνει.. 🤣😁😂


Στο USA έχω διαβάσει ιστορίες για πολλούς που στη 2-ετια με 40.000 χλμ δεν πλήρωσαν ούτε 1 kWh ποτέ. 😎
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.014
Reaction score
6.807
@jousis

Πολύ τσιμπημένες μου ακούγονται κι εμένα οι καταναλώσεις αυτές.

Εμένα θα γράψει πάνω από 30 (έως και 35) όταν γυρίζω από τη δουλειά στο σπίτι, που είναι 15χλμ μικτής διαδρομής (πόλη και εθνική). Όμως έχει elevation σχεδόν 200 μέτρα και μιλάμε για ταχύτητες στο κομμάτι της εθνικής 160+, έως και 200 αρκετά συχνά, σε ανηφόρα.

Επίσης μιλάμε για 2.200 κιλά, ενώ το Peugeot είναι 1.530. Οπότε 30+ kWh από αυτοκίνητο πόλης, εντός πόλης, σε "κλειστή" διαδρομή (μηδενικό elevation) μου φαίνονται πάρα πολλές.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.495
Γνωρίζω παιδιά με Τεσλα που έχουν πακέτο δωρεάν φορέβε.

Ένας εξ αυτών, με μοντελ Χ, που έμενε Ολλανδία, γύρισε όλη την Ευρώπη με δωρεάν ρεύμα από τους σουπερτσάρτζερς της Τεσλα.

Ακόμα και στη μεταβίβαση, ο επόμενος κάτοχος με αυτό το αυτοκίνητο, δε θα πληρώσει ποτέ σε σουπερτσάρτζερς της Τεσλα, φορέβε.

Καλό ντιλ. 😎

Άλλοι βέβαια, έχουν φωτοβολταϊκά, οπότε και πάλι δε πληρώνουν μια.
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
από αυτοκίνητο πόλης, εντός πόλης, σε "κλειστή" διαδρομή (μηδενικό elevation) μου φαίνονται πάρα πολλές.
Για να μην παρεξηγηθώ, 30άρια μόνο στην περίπτωση που είπα ή όταν κάνω χαβαλέ στα φανάρια (0-40-0 σε σπορτ).
17-20 γενικά το πιο συχνό.
Απο τα δεδομένα που έχω, όταν η μέση ωριαία πάει >20km/h είναι η καλύτερή του, 17 και κάτω.

Το πρόβλημα είναι στην αθήνα, που σε κάθε στενό πρέπει να πέσεις στα 4-5χλμ να κοιτάξεις (παντού παρκαρισμένα) ακόμα κι αν δεν έχεις stop. Που περνάνε πεζοί παντού, μηχανάκια απο παντού, ποδήλατα, μονόροδα, μονόκεροι, κτλ κτλ.
1 χιλιόμετρο σε στενά της καλλιθέας είναι 20 σταμάτα ξεκίνα.

Τεσπα, έκανα τις δοκιμές μου απο περιέργεια, απο εδώ και πέρα δεν θα ασχοληθώ άλλο με την οικονομία γιατί έτσι κι αλλιώς δεν ήταν ο λόγος που το πήρα (κάνω 5-6Κ τον χρόνο μόνο). Απλά θα απολαμβάνω την ροπή και την άνεση του single speed στην πόλη και το 0-80 στην συγγρού :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.495
Επιτέλους, κατάταξη με efficiency όπως τα ψυγεία και κλιματιστικά, Α++ κλπ, επιτέλους μπήκαν τα ev στην κατηγορία ηλεκτρικών συσκευών!



Here's a full list of the cars we've tested and their ratings:


Tesla Model 3 : A++

BMW i4 : A++

Hyundai Ioniq : A+

Citroen e-C4 : A+

Fiat 500e : A+

Hyundai Kona Electric : A+

Mercedes EQS : A+

Kia EV6 : A+

Peugeot e208 : A+

SEAT Mii : A+

Tesla Model Y : A+

Vauxhall Corsa-e : A+

Citroen Ami : A+

Volkswagen ID.3 : A+

Renault Twizy : A+

Hyundai IONIQ5 A+

Μετα η πλεμπα ακολουθεί. 😁🤣😂
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.105
Reaction score
2.740
Αφού δε μπορούν να αγοράσουν ούτε αυτοκίνητο ούτε ενισχυτή ούτε ηχεία κι ούτε προβολέα και πανί και λουματζεν, πόσο μάλλον τρινοβ και με γκειθαιν, μεγάλα τζενελεκ και σαμπς, μάλλον αυτό που γουστάρουν να κάνουν είναι να μπαίνουν στα ανάλογα θέματα να γκρινιάζουν λες κι έτσι θα τα πάρουν με έκπτωση. 🤣😁😂
ατιμη κενωνιαααααααααα
 


TGD

Μηνύματα
7.190
Reaction score
7.216
Ξεκινάει η κοροϊδία με το A+++ από τα αποδυτήρια. Τουλάχιστον στα στεγνωτήρια πέρασε μια δεκαετία μέχρι να γίνουν όλα Α και να αλλάξουν την κλίμακα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.495

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.376
Reaction score
79.465
Έχουμε δεδομένα για την απόσταση φρεναρίσματος των ηλεκτρικών μοντέλων; Και συγκριση με τα αντίστοιχα εσωτερικής καύσης;
Αναρωτιέμαι πόσο επηρεάζει το αυξημένο βάρος λόγω της μπαταρίας και πως δρουν τα διαφορετικής λογικής φρένα.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.376
Reaction score
79.465
Για το Plaid ξέρουμε, μετά από 3 γύρους στην πίστα δεν έχεις φρένα ;)
Με ενδιαφέρει η κλασική 100-0 Km μέτρηση, συγκρινόμενη με το αντίστοιχης τιμής-επιδόσεων της ίδιας εταιρίας.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.867.345
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top