Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Η τελική δεν έχει καμιά σχέση με την ηλεκτροκίνηση. Η Volvo έχει ανακοινώσει από πρόπερσι ότι όλα τα οχήματά της θα έχουν κόφτη στα 180. Έτσι κι αλλιώς με την υποχρέωση αυτόματης τήρησης των ορίων ταχύτητας που έρχεται ωσονούπω δεν θα υπάρχει καμιά αξία ούτε στα 180. Το Dacia Spring θα είναι αρκούντως γρήγορο.
Αμην.
 

TGD

Μηνύματα
7.197
Reaction score
7.228
Αμήν σε τι; Στην τήρηση των ορίων 90, 80 ως και 60 που έχουν γεμίσει την Αθηνών-Θεσσαλονίκης;
 

D

Deleted member 35

Guest
Αμήν σε τι; Στην τήρηση των ορίων 90, 80 ως και 60 που έχουν γεμίσει την Αθηνών-Θεσσαλονίκης;
Στην τήρηση των σωστών ειδικά στην Επαρχία. Δε λέω, τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι μια χαρά σταθερά στα "πολλά" αλλά το να έχεις όριο 90 σε επαρχιακό δρόμο και ο άλλος να έρχεται "σκούπα" είναι κάπως. Και να ήταν μόνο τα ΙΧ; Τι να πω εγώ που κινούμαι κάθε μέρα Άμφισσα - Ιτέα και έχουμε τα φορτηγά των μεταλλείων τίγκα στο βωξίτη;
 


TGD

Μηνύματα
7.197
Reaction score
7.228
Στην τήρηση των σωστών ειδικά στην Επαρχία. Δε λέω, τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι μια χαρά σταθερά στα "πολλά" αλλά το να έχεις όριο 90 σε επαρχιακό δρόμο και ο άλλος να έρχεται "σκούπα" είναι κάπως. Και να ήταν μόνο τα ΙΧ; Τι να πω εγώ που κινούμαι κάθε μέρα Άμφισσα - Ιτέα και έχουμε τα φορτηγά των μεταλλείων τίγκα στο βωξίτη;
Αυτό έχει όριο 90:


Ακριβώς το ίδιο που είχε όταν ήταν με μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατέυθυνση και χωρίς μπαριέρες.

Ναι, θα δεις κάποιους να περνάνε με τα διπλάσια, αλλά μόνο οι νταλίκες είναι εντελώς νόμιμες...
 

gid

Μηνύματα
7.411
Reaction score
8.652
Θέλω να πιστεύω πως αν τα όρια επιβληθούν ηλεκτρονικά το κράτος θα κινηθεί να τα εκλογικεύσει. Ίσως είμαι αφελής.
 

Μηνύματα
27.264
Reaction score
25.267
Να θυμάστε κάτι ,εσείς οι συντηρήκλες υπέρμαχοι των ορίων.
Οτι κλειδώνει , ξεκλειδώνει.
Αυτό έγινε με όλα τα γελοία συστήματα , περιορισμού της ταχύτητας .
Οι Γερμανοί έβαζαν κόφτη στα 250 στο σαζμάν. Το πιο δύσκολο να παρακαμφθεί .
Παρακάμπτεται .
Οι Ιάπωνες έβαζαν κόφτη στα 180 στις μηχανές τότε το 2000 , και πριν . Πανεύκολο .
Τώρα τα τελευταία χρόνια οι μηχανές έχουν κόφτη στα 300 . Παρακάμπτεται το ίδιο εύκολα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.399
Reaction score
125.574
Πάλι αρχίσατε με την ταχύτητα των 250+ σε δημόσιους δρόμους, έχει καταντήσει κουραστικό, ή πάτε σε άλλο θρεντ να τα πείτε, εδώ είναι για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.. 😁



Και επί της ευκαιρίας, η τελική ταχύτητα του σπρινγκ είναι τα 125. 😜


 

Μηνύματα
27.264
Reaction score
25.267
Kαι που είναι το πρόβλημα δλδ?
Το ipace πάει με 230 νομίζω είπε ο symos.
Αυτό που δοκίμασα εγώ με 180.
Ποιό ακριβώς είναι το θέμα?
 


Μηνύματα
27.264
Reaction score
25.267
Ε ωραία ! τι ζόρι τραβάς λοιπόν?
Εδω είναι διαδικτυακό καφενείο όπως έχεις δηλώσει και ό ίδιος.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.673
Reaction score
28.012
Μακάρι να μπει όριο στα 180. Είναι υπεραρκετά. Βασικά δεν υπάρχει κανένας λόγος για παραπάνω. Είναι πολύ επικίνδυνο.
Μην αρχίσουμε τώρα τα 180 είναι οκ και 185 επικίνδυνα; Κάπου πρέπει να μπει ένα όριο. Όποιος θα σπάει τον κόφτη πρώτη καμπάνα τόση ώστε να την θυμάται. Αν το κάνει συνέχεια μέχρι και κατάσχεση. Και φυλακή. Δολοφόνος.

Αν θέλει να κάνει την κ@λα του να πάρει ένα αγωνιστικό χωρίς πινακίδες και να πάει σε πίστα. Ο δρόμος δεν είναι πίστα και οι ζωές των άλλων δεν του ανοίκουν.

Έχω χάσει τον νονό μου και την θεία μου σε τροχαία στην Βουλιαγμένης επειδή κάποιος μ@λ@κας πήγαινε με 1000. Η ασφαλιστική έδωσε πολλά χρήματα, ο άνθρωπος στα κυπαρίσσια, η οικογένεια να κοιτά τον τοίχο και να έχει παγώσει, να μην ξέρει τι, που, πως, γιατί και ο οδηγός ελεύθερος.

Πάρα πολύ ωραία πράγματα. Συγχαρητήρια.

Μια φορά πιτσιρικάς έχω πάει με 300 στην Εθνική στην ευθεία με CBR 1000RR. Το θυμάμαι πλέον και τρομάζω ακόμα και τώρα. Κομφετί θα με έβρισκαν αν γινόταν κάτι.

Ηλεκτρικά παντού, all over. Κόφτες παντού, και στον κο....
Να ησυχάσει και το κεφάλι μας από τους κάγκουρες και τις εξατμίσεις.
 

TGD

Μηνύματα
7.197
Reaction score
7.228
Θέλω να πιστεύω πως αν τα όρια επιβληθούν ηλεκτρονικά το κράτος θα κινηθεί να τα εκλογικεύσει. Ίσως είμαι αφελής.
Το κράτος θα αναθέσει την αστυνόμευση των ορίων στους ιδιωτικούς αυτοκινητόδρομους στους ιδιώτες. Που θα έχουν οικονομικό συμφέρον να έχουν χαμηλά όρια για να κόβουν περισσότερες κλήσεις και να παίρνουν ποσοστό.
Θυμάμαι την εκπομπή στο Top Gear με τις πινακίδες για προειδοποίηση έργων στον αυτοκινητόδρομο, το όρια στα 40 μίλια, έργα πουθενά, και τα ραντάρ να κόβουν αβέρτα κλήσεις...
Μακάρι να μπει όριο στα 180. Είναι υπεραρκετά. Βασικά δεν υπάρχει κανένας λόγος για παραπάνω.
Δεν έχεις άδικο. Και κόφτης στην επιτάχυνση, να μην τρομάζεις τους πεζούς. Άκου 3s για 100!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.673
Reaction score
28.012
Δεν έχεις άδικο. Και κόφτης στην επιτάχυνση, να μην τρομάζεις τους πεζούς. Άκου 3s για 100
Δεν υπάρχει καμία λογική και καμία χρησιμότητα τα 0-100 σε 3", 4", 5", 6".... σε ΙΧ όχημα καθημερινής χρήσης. Και με 10" μια χαρά είναι.

Τα υπόλοιπα σε πίστα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.399
Reaction score
125.574
Ε ωραία ! τι ζόρι τραβάς λοιπόν?
Ο γρηγορότερος τρόπος για να κάνεις μλκια είναι να πηγαίνεις με 180 και να λες "δε τραβάει" σε δημόσιους δρόμους, κι άμα τραβάει, είναι ακόμα γρηγορότερος τρόπος για τη μλκια όπως το παλικάρι εδώ (έλληνας, φρέσκο Τεσλα, νομίζω περφορμανς, προ λιγων ημερών έγινε)

Screenshot_20220110_103033_com.google.android.apps.photos.jpg


Για να μη το ζαλιζουμε πολύ, δεν είσαι κάνα 20-χρονο ή 25-χρονο να λέμε είναι στην εφηβεία και θα μάθει, είναι ακόμα νέος με τα μυαλά πάνω από το κεφάλι και τέτοια. Δεν είσαι κανένας πιτσιρικάς να έχεις δικαιολογητικά λόγω ηλικίας. Δεν είναι δικός σου ο δρόμος, δεν ζεις μόνος σου στη χώρα, δεν ζεις σε χώρα που δεν έχει νόμους, και πάνω από 150 σε οποιονδήποτε δρόμο στην Ελλάδα, οι συνέπειες άμα σε πιάσουν είναι σημαντικές, κοίτα τι προβλέπεται αν πηγαίνεις με 155:

<<Για κίνηση οχημάτων στους αυτοκινητοδρόμους με ταχύτητα πάνω από 150 χλμ/ώρα, στις οδούς ταχείας κυκλοφορίας με ταχύτητα πάνω από 130 χλμ/ώρα και στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο με ταχύτητα πάνω από 120 χλμ/ώρα, το πρόστιμο ανέρχεται σε 350€ και αφαιρείται επί τόπου η άδεια οδήγησης για 60 ημέρες. Επίσης, όσοι έχουν ετήσιο εισόδημα 50.001-100.000€ και 100.000€ και πάνω το πρόστιμο αυξάνεται στα 700 και 1050 ευρώ αντίστοιχα. >>

Άρα, παρανομεις, βασιζόμενος στην ελλιπή αστυνόμευση (έλα μωρέ δε θα με πιάσουν) και στα ελλιπή μέτρα ελέγχου ταχύτητας (κάμερες), πιθανώς και στην ανοχή κάποιων τροχονόμων.

Δεν σέβεσαι τους άλλους, δεν σέβεσαι τους νόμους, δεν σέβεσαι τον κοκ, δεν σέβεσαι την ζωή των συνανθρώπων σου, δεν σέβεσαι την δική σου ζωή, δεν σέβεσαι τους κανόνες της κοινωνίας στην οποία ζεις, κλπ κλπ κλπ, κοτζαμάν μαντράχαλος με άσπρα μαλλιά.

Άσε με αδερφάκι μου, σοβαρεψου επιτέλους κάποτε. Δεν είναι σοβαρά πράματα αυτά, δεν είναι μαγκιά και δεν αποδεικνύεις τίποτε άλλο, εκτός του ότι είσαι προβληματικός.

Οι δημόσιοι δρόμοι δεν διατίθενται για δοκιμές αγωνιστικής οδήγησης, δεν δικαιούσαι να κάνεις αυτά που κάνεις.

Μη νομίζεις ότι δεν ξέρω την ικανοποίηση της ταχύτητας, και είναι γνωστό σε πολλούς σας ότι πιτσιρικάς έτρεχα και γω σα παλαβός στους δρόμους, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν έχω μετανιώσει για αυτά τα σφάλματα της δικής μου νιότης, και ντρέπομαι γι'αυτα που τότε έκανα, θέτοντας σε κίνδυνο τον κόσμο γύρω μου και τον εαυτό μου, χάριν της ευχαρίστησης της ταχύτητας.

Θα χαρώ πάρα πολύ να σε πιάσουν και να σου πάρουν το δίπλωμά σου φορέβε, αν δεν συμμορφωθείς στην λογική και στους κανόνες οδηγικής συμπεριφοράς που ισχύουν.

Δεν είναι μλκες όσοι δε τρέχουν στους δρόμους, και όπου λέει 130 πάνε με 130 ή αντε 140. Μλκες είναι αυτοί που πάνε πάνω από 140, και φταίει η ελλιπής αστυνόμευση των δρόμων, σε άλλα προηγμένα κράτη, με σοβαρή επιτήρηση του οδικού δικτύου, δε τολμάει κανένας να ξεπεράσει ούτε κατά 5χλμ τα όρια, τον πιάνουν τα ραντάρ αμέσως, όπου κι αν είναι, χωρίς κενά, είτε οδηγεί φεραρι είτε πόρσε και οποιοδήποτε πανγρήγορο αυτοκίνητο, όλοι παν με 100.

Περιμένω με χαρά να είναι κλειδωμένες οι τελικές ταχύτητες όλων των ΙΧ στα 160 (κι αυτά πολλά είναι), και να γίνει υποχρεωτική από το ίδιο το αυτοκίνητο η τήρηση των ορίων ταχύτητας σε δημόσιους δρόμους, μπας και γλυτώσουμε από όλους εσάς τους σουμαχερ των δημοσίων δρόμων.

Ελπίζω σε πλήρη αστυνόμευση των δημοσίων δρόμων με τα διαθέσιμα μέσα της σύγχρονης τεχνολογίας. Μαθαίνω πως γίνονται κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση, τόσο με drones όσο και με άλλα μέσα, ακόμα και από τα αποκόμματα των διοδίων που φανερώνουν την μέση ταχύτητα. Είναι σε φάση ολοκλήρωσης η συμμετοχή των ιδιωτικών επιχειρήσεων που εμπλέκονται στο οδικό δίκτυο για τον έλεγχο της ταχύτητας των ΙΧ.

Επι του θέματος, πωλήσεις ev

Screenshot_20220110_103040_com.google.android.apps.photos.jpg
 
Last edited:


Μηνύματα
524
Reaction score
2.352
Η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας είναι απαράδεκτη όταν είναι μέσα σε κατοικημένη περιοχή (που μπορεί να είναι χωριό).

Είναι χειρότερο να πηγαίνεις με 80 στην λεωφόρο Πατησίων από 280 στην Εθνική .

Ουσιαστικά μέσα στην πόλη η υπέρβαση του ορίου είναι η μοναδική παράβαση που δημιουργεί τα ατυχήματα –
 

Μηνύματα
571
Reaction score
828
Καλημέρα σε ολους, το 2021 πωλήθηκαν στην Ελλάδα συνολικά 79.600 αυτοκίνητα,τα 1.407 ηλεκτρικά ποσοστό 1.8% ισως ειναι νωρίς για την αλαγή σε ηλεκτροκίνηση.
 

gid

Μηνύματα
7.411
Reaction score
8.652
Μακάρι να μπει όριο στα 180. Είναι υπεραρκετά. Βασικά δεν υπάρχει κανένας λόγος για παραπάνω. Είναι πολύ επικίνδυνο.
Υπεραρκετά είναι τα 140. Τα 180 είναι πάρα πολλά και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μπει εκεί το όριο. Ούτε μία στο εκατομμύριο.

Ό,τι ταξίδι και να κάνει κανείς, με 140 το κάνει γρήγορα και άνετα και με την απαραίτητη ασφάλεια. Εφόσον βέβαια η κίνηση στο δρόμο επιτρέπει τα 140. Τη Μ. Πέμπτη μπορεί να μην επιτρέπει ούτε τα 40.

Προσωπικά δεν πιστεύω πως θα πάει ούτε στα 140, στα 130 θα μείνει το ανώτατο. Ελπίζω μόνο να διορθωθούν κάτι φαιδρά 50 και 60 σε δρόμους εκτός εθνικής.
Η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας είναι απαράδεκτη όταν είναι μέσα σε κατοικημένη περιοχή (που μπορεί να είναι χωριό).
Αμάξι στην εθνική που χάνει τον έλεγχο, κάλλιστα μπορεί να προκαλέσει δυστύχημα με άλλα αμάξια. Δεν οδηγούμε μόνοι μας στην εθνική ή όπου αλλού.

Ουσιαστικά μέσα στην πόλη η υπέρβαση του ορίου είναι η μοναδική παράβαση που δημιουργεί τα ατυχήματα –
Ενώ η παραβίαση του κόκκινου (το εθνικό μας σπορ) - αλλά και του στοπ - δεν δημιουργεί, λες;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.611
Μηνύματα
2.867.873
Members
37.939
Νεότερο μέλος
geo kok
Top