Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

gonis

Luger
Μηνύματα
4.207
Reaction score
11.484
Τα πλεονεκτηματα πάντως των ηλεκτρικών όπως παρουσιάζονται εδώ,ποιότητα κύλισης-θόρυβος-άνεση-εύκολο πάρκινγκ-αποκρουστικη συντεχνία οι βενζινάδες, κ.α.,σε συνδυασμό με τα μειονεκτήματα των συμβατικων,καθιστούν τα πρώτα ιδανικά για ΑΜΕΑ:o
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.132
Reaction score
30.073
...κανονικά θα έπρεπε να έχει διαφημιστικό σταντ έξω από όλα τα ΚΕΠΑ
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.012
Τι να σου πω ? οκ υποκειμενικά είναι όλα αυτά.
Αλλά και 8 l/100 πολλά μου φαίνονται.
 

Μηνύματα
6.575
Reaction score
5.135
Τι να σου πω ? οκ υποκειμενικά είναι όλα αυτά.
Αλλά και 8 l/100 πολλά μου φαίνονται.
Από 6,5 και πάνω.
Με 140-170 πάω βέβαια.

Μια φορά τη βδομάδα όλα τα μέσα μετακίνησης καλά είναι.
Τα θέματα προκύπτουν όταν το δρομολόγιο γίνεται καθημερινά και η άνεση αποκτά πολλαπλάσια αξία.
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.012
.
Από 6,5 και πάνω.
Με 140-170 πάω βέβαια.

Μια φορά τη βδομάδα όλα τα μέσα μετακίνησης καλά είναι.
Τα θέματα προκύπτουν όταν το δρομολόγιο γίνεται καθημερινά και η άνεση αποκτά πολλαπλάσια αξία.
Καλά ναι αν είναι κάθε μέρα να κάνεις 175 χλμ πήγαινε έλα , σαφώς και θέλεις την άνεσή σου.
Ναι τα 140-170 είναι απόλυτα λογικό νούμερο για μηχανή . Αν το σηκώνει ο δρόμος και η κίνηση πας εύκολα με παραπάνω.
 

Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
Τα πλεονεκτηματα πάντως των ηλεκτρικών όπως παρουσιάζονται εδώ,ποιότητα κύλισης-θόρυβος-άνεση-εύκολο πάρκινγκ-αποκρουστικη συντεχνία οι βενζινάδες, κ.α.,σε συνδυασμό με τα μειονεκτήματα των συμβατικων,καθιστούν τα πρώτα ιδανικά για ΑΜΕΑ:o
η συζήτηση τείνει να πάρει την αντίστοιχη μορφή που παίρνει στα αυτοκινητιστικά fora η επιλογή ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο με τους "θιασώτες" της "sport" οδήγησης (τρομάρας τους) να αντιτείνουν οτι το αυτόματο είναι για αδερφές, ο πραγματικός οδηγός επιλέγει μόνος του την ταχύτητα κλπ ΠΙΠΕΣ αγνοώντας ιστορία δεκαετιών στους αγώνες αυτοκινήτου που ένας διακαής πόθος αγωνιζόμενων και κατασκευαστών ήταν να μειωθεί ο χρόνος που απαιτείται για να αλλάξει η σχέση στο κιβώτιο.
αυτό που πλέον στο προσφέρει ένα σύγχρονο κιβώτιο , αλλαγές σε χρόνο που στο χειροκίνητο δεν έχεις καν πατήσει τον συμπλέκτη στη μισή διαδρομή του (και αυτό αν είσαι γρήγορος) και μάλιστα σχεδόν πάντα με δυνατότητα "χειροκίνητης" επιλογής με paddles στο τιμόνι - όπως στην F1. αλλά όχι , ο πραγματικός οδηγός αλλάζει ταχύτητες με το χτένι και μεταδίδει κίνηση τρίβοντας έναν δίσκο σε ένα πλατό , δεν κάνει όπως στην F1 με paddles ούτε όπως στα wrc με -/+ στον λεβιέ του σειριακού.
το ev δηλαδή με την άπλετη ισχύ από το 0 , με την άριστη μετάδοση ισχύος, με το μη συγκρίσιμο τρόπο που διαχειρίζεται την πρόσφυση (ειδικά τα 4κίνητα με τα 2 μοτέρ) σε σχέση με οτιδήποτε έχει χρόνους απόκρισης ισχύος που πλησιάζουν το δευτερόλεπτο, είναι για αμεα αλλά μια 75turbo είναι για πραγματικούς οδηγούς.

αμφιβάλλω αν ο ίδιος ο ferrari που ήταν πνεύμα αναχρονισμού στην ιστορία των αγώνων θα τολμούσε να πει κάτι τέτοιο
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Δεν φταίνε τα αυτοκίνητα, μόνο ο χαρακτήρας και οι συνήθειες του καθενός
Αυτό λέω και γω.

Συμφωνούμε 10000%.


Ενημέρωση : έτοιμα στο Cosmos, δουλεύουν κανονικά, και χωρίς χρέωση.

Δωρεάν φόρτιση για όσους δε καταλαβαίνουν.

FB_IMG_1655721832588.jpg
 




gonis

Luger
Μηνύματα
4.207
Reaction score
11.484
η συζήτηση τείνει να πάρει την αντίστοιχη μορφή που παίρνει στα αυτοκινητιστικά fora η επιλογή ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο με τους "θιασώτες" της "sport" οδήγησης (τρομάρας τους) να αντιτείνουν οτι το αυτόματο είναι για αδερφές, ο πραγματικός οδηγός επιλέγει μόνος του την ταχύτητα κλπ ΠΙΠΕΣ αγνοώντας ιστορία δεκαετιών στους αγώνες αυτοκινήτου που ένας διακαής πόθος αγωνιζόμενων και κατασκευαστών ήταν να μειωθεί ο χρόνος που απαιτείται για να αλλάξει η σχέση στο κιβώτιο.
αυτό που πλέον στο προσφέρει ένα σύγχρονο κιβώτιο , αλλαγές σε χρόνο που στο χειροκίνητο δεν έχεις καν πατήσει τον συμπλέκτη στη μισή διαδρομή του (και αυτό αν είσαι γρήγορος) και μάλιστα σχεδόν πάντα με δυνατότητα "χειροκίνητης" επιλογής με paddles στο τιμόνι - όπως στην F1. αλλά όχι , ο πραγματικός οδηγός αλλάζει ταχύτητες με το χτένι και μεταδίδει κίνηση τρίβοντας έναν δίσκο σε ένα πλατό , δεν κάνει όπως στην F1 με paddles ούτε όπως στα wrc με -/+ στον λεβιέ του σειριακού.
το ev δηλαδή με την άπλετη ισχύ από το 0 , με την άριστη μετάδοση ισχύος, με το μη συγκρίσιμο τρόπο που διαχειρίζεται την πρόσφυση (ειδικά τα 4κίνητα με τα 2 μοτέρ) σε σχέση με οτιδήποτε έχει χρόνους απόκρισης ισχύος που πλησιάζουν το δευτερόλεπτο, είναι για αμεα αλλά μια 75turbo είναι για πραγματικούς οδηγούς.

αμφιβάλλω αν ο ίδιος ο ferrari που ήταν πνεύμα αναχρονισμού στην ιστορία των αγώνων θα τολμούσε να πει κάτι τέτοιο
Ένα KIA ev κάνει oλα αυτά που περιγράφεις;
Αν ναι, με πιάνει αυτοκτονικός ιδεασμός που οδηγώ manual τουρμπατο θερμικό με μπλοκε διαφορικό :roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Άσε με και εσύ. Προσπαθώ να ξεχάσω. 😋
Ασταυτα.

Λεγε.


ΥΓ.

Πέραν από τις θεωρίες του καθενός περί ev, σε ένα φόρουμ και στο ανάλογο νήμα, έχει πραγματική αξία η εμπειρία των μελών, τόσο στα θετικά όσο και στα αρνητικά.

Όσο δεν έχει πολύς κόσμος ev, αυτά μετράνε, όπως και στο ιμερσιβ, όπου γκρινιάζουν κυρίως όσοι ούτε έχουν, ούτε καν έχουν ακούσει τίποτα.


Το δικό μου δράμα είναι άλλο. Ακόμα δεν το πήρα το ηλεκτρικό, χρειάζομαι και δεύτερο.
Άμα χρειάζεσαι, μη μπαίνεις στον κόπο να το συζητάς.
Πάνε πάρε ένα. Asap.
Όσο το σκέφτεσαι κι όσο το καθυστερείς, χάνεις.

Ρώτα διαθεσιμότητα, δες τα λεφτά σου, δες και μεταχειρισμένα. Κυκλοφορούν που και που αγγελίες για κάποια μεταχειρισμένα, που φεύγουν σε ντετέ, δε μένει σάλιο. Η ζήτηση συνεχίζει να είναι τραγικά υψηλότερη της προσφοράς.

Όχι μόνον δε φτάνουν για όλους, αλλά δε φτάνουν ούτε για όσους πράγματι το θέλουν πολύ. Οι αναμονές πάνε στο σιχτιρι...

Μία λύση είναι να κάνουμε εκστρατεία κατά των ev. Σοβαρά.
 
Last edited:

Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
Ένα KIA ev κάνει oλα αυτά που περιγράφεις;
Αν ναι, με πιάνει αυτοκτονικός ιδεασμός που οδηγώ manual τουρμπατο θερμικό με μπλοκε διαφορικό :roflmao:
ένα model 3 performance κινείται ταχύτερα και ασφαλέστερα από οτιδήποτε θερμικό σε οποιεσδήποτε συνθήκες.
ή ένα c40.

ΑΝ αυτό είναι το ζητούμενο, διότι μετά πάμε σε διαδικασίες τύπου βυνιλιολαγνείας , ότι αν δεν βγάλεις τον δίσκο από την θήκη , να τον σκουπίσεις , να εφαρμόσει το καυλιτσέκι (άνετα μεν , τέλεια δε @Abessalom ) , να ακουμπήσεις την βελόνα στο κομμάτι που θέλεις κλπ δεν ακούς σωστά και οτι το hd streaming σε immersive είναι για αδερφές.

θα δεχτώ μόνο οτι σου αρέσει η διαδικασία και είναι σεβαστό. σου αρέσει η συλλογή ερεθισμάτων κατά την διαδικασία . κανένα πρόβλημα.

μην θέτουμε όμως θέματα που άπτονται αντικειμενικών μετρήσεων.
δεν μπορεί να συναγωνιστεί ένα θερμικό το αντίστοιχο ev σε θέματα απαγορευτικά από την ίδια την φυσική.
τα ev έχουν ΚΜ σχεδόν στο επίπεδο που ορίζουν τα κέντρα κύλισης των τροχών, αυτό και μόνο τους δίνει την ικανότητα να χρησιμοποιούν και τους 4 τροχούς κοντά στο 100% της πρόσφυσής τους σχεδόν υπό όλες τις δυναμικές συνθήκες, αυτό ένα θερμικό που δεν έχει αυτήν την ικανότητα (όλα τα ΙΧ δηλαδή) δεν μπορεί να το πετύχει.
δεν μπορεί ένα θερμικό να βρεί ισχύ στην ακινησία , ούτε μπορεί να αποδώσει σε msec ισχύ σε επιλεγμένο τροχό , για αυτό και τα tcs των θερμικών ανέκαθεν χρησιμοποιούσαν τα φρένα για να ρυθμίσουν την πρόσφυση αφού μόνο αυτά είχαν αποδεκτούς χρόνους απόκρισης.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.963
Reaction score
6.687
δεν μπορεί να συναγωνιστεί ένα θερμικό το αντίστοιχο ev σε θέματα απαγορευτικά από την ίδια την φυσική.
τα ev έχουν ΚΜ σχεδόν στο επίπεδο που ορίζουν τα κέντρα κύλισης των τροχών, αυτό και μόνο τους δίνει την ικανότητα να χρησιμοποιούν και τους 4 τροχούς κοντά στο 100% της πρόσφυσής τους σχεδόν υπό όλες τις δυναμικές συνθήκες, αυτό ένα θερμικό που δεν έχει αυτήν την ικανότητα (όλα τα ΙΧ δηλαδή) δεν μπορεί να το πετύχει.
Ισχύει αυτό, αλλά για να λέμε όλη την αλήθεια, τα EV έχουν και τα αρνητικά τους, που βασικά είναι το εξής ένα: βάρος.

Από τη μία είναι καλό που έχουν το βάρος στο κέντρο και χαμηλά, από την άλλη το βάρος αυτό είναι υπερβολικό, με ό,τι συνεπάγεται αυτό.

Το δικό μου π.χ. έχει πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά για αυτοκίνητο του όγκου και του βάρους του (λόγω των παραγόντων που αναφέρεις αλλά και της θέσης των μπαταριών), αλλά από την άλλη, το βάρος αυτό δημιουργεί περιορισμούς στο πόσο γρήγορα μπορεί να στρίψει (ασφαλώς), χωρίς να πάμε σε γελοίες διαστάσεις ελαστικών κλπ. Αν ήταν 400 κιλά λιγότερα όμως, θα ήταν πραγματικά υπεραυτοκίνητο, χωρίς υπερβολή.

Μια μέρα όμως θα γίνει κι αυτό...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Το δικό μου π.χ. έχει πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά για αυτοκίνητο του όγκου και του βάρους του
Ναι, και το δικό μου καλό είναι, δηλαδή καλύτερο από ο, τι είχα πριν. Στα 1830 κιλά είναι.

Βεβαίως τόσο χαμηλό κέντρο βάρους και μοιρασμένο 50-50 μπρος πίσω, δεν έχω οδηγήσει θερμικό.

Αν ξέρετε, θα ήθελα να μάθω ποια θερμικά έχουν 50-50 ζύγισμα, ενώ το τόσο χαμηλό κέντρο βάρους δε νομίζω να είναι εφικτό σε θερμικό.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
22άρηδες;
11.

Πας να φας ή να δεις μια ταινία ή για ψώνια, σε 2 ώρες παίρνεις 22kwh, στο 3ωρο τσιμπάς 33 kWh.

Πάνω από 33 kWh είναι αδύνατο να χρειαστώ προσωπικά (20-80% της μπαταρίας μου είναι 33kwh, κάτω από 20% σχεδόν ποτέ δε πέφτει, πάνω από 80% δε το πάω).

Μια χαρά είναι. Κάτω από 2ωρο δεν έχω κάτσει ποτέ, ούτε για καφέ.

Για καφέ πήγα με 52% μπαταρίας, έφυγα με 80%, είχε φορτίσει πολύ πριν τελειώσει ο καφές μου (~15kwh πηρε).
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.963
Reaction score
6.687
Αν ξέρετε, θα ήθελα να μάθω ποια θερμικά έχουν 50-50 ζύγισμα
Ετούτο.

Και ταυτόχρονα 450 κιλά ελαφρύτερο από το δικό μου. Παρ'όλα αυτά, οι περισσότεροι συμφωνούν πως το δικό μου έχει καλύτερη συμπεριφορά (βέβαια είναι και λίγο χαμηλότερο). Όπερ σημαίνει πως το χαμηλό κέντρο βάρους παίζει μεγαλύτερο ρόλο από το μειωμένο βάρος, ακόμα κι αν αυτό έχει αναλογία 50:50.

Σίγουρα όμως το τέλειο θα ήταν το δικό μου μείον 400 κιλά. 🥰
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.132
Reaction score
30.073
Αυτό με το βάρος είναι τεράστιο θέμα. Που πρακτικά ακυρώνει την οικολογική παράμετρο.
Αλλά δεν είναι θέμα αποκλειστικώς των EV, τα αυτοκίνητα είχαν αρχίσει να γίνονται υπερβολικά βαριά πολύ πριν.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.325
Μηνύματα
2.858.598
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top