Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Θα γίνει άνθρωπος θέλει δεν θέλει. Δεν θυμάμαι χώρα (αν και εγώ το ανέβασα πριν πολύ καιρό 🙂).
Μόλις η φόρτιση φτάσει στο 100% και το αμάξι συνεχίζει να είναι στη θέση του υπάρχει πρόστιμο.

- - - -

2 νέοι φορτιστές στην Κερατέα, στο My Market. Δουλεύουν κανονικά, έχω δει αμάξια.
Screenshot_20220701-092559_PlugShare.jpg
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
80% -> 100% φέξε μου και γλίστρησα.
Θα βγαίνει στο 100 θα ξεκουμπώνει και θα μπαίνει πάλι για ψώνια, σιγά να μην το μετακινήσει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.663
Φαλάκρα, το δικό σου με software V. 3 θα πηγαίνει έτσι:

Screenshot_20220701_095247_com.facebook.katana.jpg


Έως 134 kW για το πρώτο 33%, και 100 kW στο 50% (τώρα είναι 75 kW στο 50%).

Σημαντική αναβάθμιση.

Το δικό μου περιμένω ακόμα να με φωνάξουν στην αντιπροσωπεία για την δωρεάν αναβάθμιση hardware and software.. 😭
 

Μηνύματα
353
Reaction score
683
Που θα πάει, σε λίγο καιρό θα βγει κάποιος να πει πως τα ηλεκτρικά φορτίζουν πολύ γρήγορα και δεν προλαβαίνουν να ψωνίσουν..
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.663
σιγά να μην το μετακινήσει
Δις ιζ γκρις.

Έχουμε τη μούντζα, έχουμε και άλλα.


Screenshot_20220701_103031_com.facebook.katana.jpg


💋
Super :party:

(Δεν κατάλαβα τίποτα)
Οι φωτογραφίες δείχνουν ισχύ φόρτισης σε 2 στάδια της μπαταρίας.
Με το σοφτγουερ v. 3 σε vw, σα το δικό σου που θα έρθει σε λίγο.

Στο 26% της μπαταρίας δείχνει ότι φορτίζει με 133,1 kW στη φωτογραφία.

Δηλαδή από 1% της μπαταρίας έως 33% της μπαταρίας, με το νέο σοφτγουερ, θα φορτίζει στα 133-134 kW.

Σε μένα, με το "παλιό σοφτγουερ", φορτίζει με 103-104 kW σε αυτό το εύρος μπαταρίας.

Μιλάμε για 30% πάνω για το 1/3 της χωρητικότητας της μπαταρίας (μέχρι 33%).
Μείωση του χρόνου φόρτισης κατά το 1/3.

Αντιστοιχα, η δεύτερη φωτογραφία δείχνει ισχύ φόρτισης στα 100 kW στο 50 % της μπαταρίας.

Σε μένα στο 50% η ισχύς φόρτισης είναι 75 kW. Εδώ έχουμε επίσης κατά 1/3 υψηλότερη ταχύτητα φόρτισης άρα μείωση του χρόνου φόρτισης κατά το 1/3.

Δηλαδή το 0%-50% που τώρα σε μένα γίνεται σε 19 λεπτά:

IMG_20220628_223055.jpg


Από δω και πέρα θα γίνεται σε 12,5 λεπτά.

12.5 λεπτά για το 50% της μπαταρίας (29 kWh).

Περιμένω και γω αυτή την αναβάθμιση, που επισήμως λέει η VW πως από 100 kW θα πάει 125 kW (και μετρημένα πάει μέχρι 134).

Στην επόμενη αναβάθμιση, του χρόνου λένε, επισήμως λένε από 125 kW θα πάει Μαξ 150kW, δηλαδή θα μειωθεί κι άλλο ο χρόνος φόρτισης, αν από τα 12,5 λεπτά πάει στα 10 λεπτά θα είμαστε τρισευτυχισμενοι.
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.957
Reaction score
6.679
στα 16 δουλεύει, η πρίζα/ασφάλεια του καταλύματος θα το σηκώσει ?
Μίλησα τώρα μαζί του, μου είπε πως είναι μεν σούκο, αλλά είναι εγκατάσταση για φόρτιση οχήματος, όχι μια τυχαία πρίζα που βρέθηκε στο γκαράζ. Απλώς έβαλε σούκο και όχι wallbox (θα βάλει του χρόνου μου είπε). Άρα θεωρώ πως θα σηκώνει 16Α, ναι.

Δεν παίζει αυτό , με την καμία όμως.
Καλά, χαλάρωσε 😛

Εξήγησα παραπάνω πως εκτός από το γεγονός πως ο ένας φορτιστής είναι 13Α και ο άλλος 16Α (32 βασικά, αλλά μπορεί να ρυθμιστεί στα 16), ο 13άρης όταν τον έβαζα παλιά (πριν αγοράσω τον άλλον) έκανε συνεχώς διακοπές. Δεν ξέρω αν ήταν λόγω αυστηρού ορίου στη θερμοκρασία ή είχε/έχει κάποιο άλλο πρόβλημα, αλλά κατά μέσο όρο αμφιβάλλω αν έδινε πάνω από 8Α. Γι'αυτό είπα πως στην πράξη με τον άλλον μπορεί να έχω έως και τη διπλάσια φόρτιση στον ίδιο χρόνο.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Μέσα σε ένα δεκαήμερο, μόνο κοντά στη Σαλονίκη

Εάν ήταν ηλεκτρικά θα το έγραφαν οι δημοσιογραφάρες και θα είχε γίνει της Πόπης, πρωτοσέλιδο, αλλά εφόσον είναι με καύσιμα κανείς δεν δίνει σημασία....

:lolsign:
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.051
Reaction score
4.340
Super :party:

(Δεν κατάλαβα τίποτα)
:beach::sneaky::whistling:...

Το εβροεβροκοινοβούλιον ενέκρινε της παύση κατασκευής πετρελαιοκίνητων και βενζινοκίνητων κινητήρων ως το 2035 μ.Χ., σού φαίνεται αθώον και οικολογικόν αλλά δεν είναι, είναι μέρος του ηλεκτρονικού σφραγίσματος-ελέγχου. Εδώ μας συμφέρει η Γερμανία που αρνήθηκε την απόφαση αυτή… Λογαριάζουν ότι μετά τήν ατζιέντα 2030 μ.Χ. ολίγοι θ’ απομείνουμε…! Πλήρης απεξάρτηση μάς από τώρα συμφέρει τό μέλλον μάς… Έχει Ό Θεός…
Έχουμε αναφερθεί σε άρθρα την υπουλία του πανηλεκτρονισμού…
Τά ηλεκτρονικά αυτοκίνητα ελέγχονται πλήρως με δορυφόρους, μη επανδρωμένα ιπτάμενα αντικείμενα, οχήματα, επίγειους σταθμούς.
Μπορούν να σού σβύσουν την μηχανή και να οδηγήσουν το αυτοκίνητον σε σταθμόν, κρεμνόν, όπου θέλουν.
Μπορούν να σε κατακλείσουν εντός οχήματος.
Μπορούν να σού στέλλουν συχνότητες μέσω των 5G και άλλα εντός αυτοκινήτου.

Θα σού πωλούν το ρεύμα και τις μηχανές όσα ακριβά θέλουν. Δεν είναι εύκολον να κάνεις μηχανές με ηλεκτρονικά όσον μηχανές με καύσιμα, όπου πολλοί ακόμη και ερασιτέχνες μπορούν κάνουν τέτοιες μηχανές ή να τις τροποποιήσουν.
Διερωτείστε, εάν τά όσα μπορούν να κάνουν μέσω ηλεκτρονικών σε ηλεκτρονικά αυτοκίνητα δεν μπορούν να τά κάνουν και σε αυτοκίνητα με καύσιμα; Καλή ερώητηση…
Μπορούν, αλλά πολλοί μπορούν να αγοράσουν μηχανές με καύσιμα χωρίς ηλεκτρονικούς υπολογιστές και να τις εφαρμόσουν χωρίς ηλεκτρονικά μασκαραλίκια, έστω «παράνομα» έν καιρώ ανάγκης και καταδίωξης μας, διά κρυφές αποστολές.

Καύσιμα μπορείς να φυλάξεις ή να κάνεις βιοκαύσιμα, ενώ με ηλεκτρονικά αυτοκίνητα θα πρέπει να διαθέτεις τά χαράγματα τους διά να σού παρέχουν ρεύμα όπως θα ισχύει σε σπίτια και καταστήματα, γραφεία, αποθήκες κτλ… Οί μπαταρίες θα πρέπει να κατασκευάζονται μυστικά διά αυτοκίνητα ηλεκτροκίνητα αλλά όχι ηλεκτρονικοκίνητα ήτοι με συνστήματα ηλεκτρονικού πανελέγχου…
Μπορούν να λειτουργούν και φωτοσυσσωρευτές-φωτοβολταϊκά…
Οί προθέσεις τους είναι εμφανείς…, τις αναλύσαμε και τις αναλύουμε καθημερινώς διά τους μετάνθρωπους. Σκοπεύουν να ανεβάσουν ετσιθελικώς τά καύσιμα σε τιμές όπου μόνον οί πολύ πλούσιοι αρχικώς θα αντέχουν να κινούν αυτοκίνητα με καύσιμα, ώστε να προωθήσουν τους ανθρώπους είς τά πλήρως ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά οχήματα και αφού τους πλείστους λογαριάζουν να τους φυτομετανθρωπίσουν, και τους πλείστους να γενοκτονήσουν, τά αυτοκίνητα είς το μέλλον όπως το προσδιορίζουν θα είναι δι’ αυτούς και διά τους δούλους με ειδικές ιδανικές εργασίες, ποτέ διά αναψυχή ή ελεύθερη διακίνηση…

Όσοι μπορείτε αναθρέψετε υποζύγια, σπόρον της ράτσας θα πάρουμε από τά Τζουμέρκα είπε ό Άγιος Κοσμάς ό Αιτωλός διά ελληνική φυλή ίππων, και εννοούσε μία τέτοια εποχή ηλεκτρονικής σκλαβιάς και ενπολεμικής σκλαβιάς
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Ανοίγει παράθυρο για συνέχιση πωλήσεων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης και μετά το 2035. Προϋπόθεση να καταναλώνουν ΜΟΝΟ βιοκαύσιμα.

Ετοιμάστε φυτείες ζαχαροκάλαμου. :biggrin:
 
Last edited:



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Πάντως αυτό που είπα για τα βιοκαύσιμα μετά το 2035 δεν είναι τρολιά για το παραπάνω post.

Έχει ανοίξει παράθυρο και περιμένουν προτάσεις στην ΕΕ.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
🙂

"...Το Συμβούλιο καλεί επίσης την Επιτροπή να αξιολογήσει το 2026 την αποτελεσματικότητα και τις επιπτώσεις του Κανονισμού, λαμβάνοντας υπόψη τις τεχνολογικές εξελίξεις στα υβριδικά αυτοκίνητα (plug-in hybrid), την παράμετρο του κόστους και της κοινωνικής δικαιοσύνης (δεδομένου ότι επί του παρόντος τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ακριβότερα από τα συμβατικά και συνεπώς μη προσιτά στο μέσο καταναλωτή)."


Τι έλεγα μερικές σελίδες πίσω;
Αν δεν υπάρξουν ηλεκτρικά σε νορμάλ τιμές με νορμάλ επιδόσεις δεν θα υπάρξει καθολική χρήση ηλεκτροκίνησης.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.663
Τι έλεγα μερικές σελίδες πίσω;
Αν δεν υπάρξουν ηλεκτρικά σε νορμάλ τιμές με νορμάλ επιδόσεις δεν θα υπάρξει καθολική χρήση ηλεκτροκίνησης.
Μια είναι η ελπίδα:
Μόνον οικονομικά κιτ μετατροπής ice σε EV.

Δεν υπάρχει άλλη περίπτωση, με μόνη εξαίρεση κινέζικα ev που δύσκολα θα πάρουν στάμπες για Ευρώπη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.663
Εσείς μπορεί να θέλετε ev, αλλά η VW αναρωτιέται που σκατά θα βρει τόσες μπαταρίες για τα αυτοκίνητα που ζητάτε. 🤣😂😜🤣😂😜

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Μια είναι η ελπίδα:
Ζαχαροκάλαμο, ναι συμφωνούμε :biggrin:

Πέρα από την πλάκα και βιοντίζελ να βγει πάλι ηλεκτρικό θα έπαιρνα καθώς την εποχή που ζούμε και σε όσα έρχονται δεν βλέπω κανένα λόγο να υπογράψω συμβόλαιο εξάρτησης με ένα καύσιμο που δεν ελέγχω το κόστος, φόρους κλπ.
Με το ρεύμα και με φωτοβολταϊκά έχεις έλεγχο. Οπότε για όσους μπορούν από θέμα χρημάτων και του απαραίτητου χώρου η αυτοπαραγωγή ή/και αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας με παράλληλη χρήση δικτύου είναι μονόδρομος (αντλίες, κλιματιστικά, ηλεκτροκίνηση δηλαδή).
Για τους υπόλοιπους ο θεός βοηθός, κυριολεκτικά. Κάτι για 0.30€ η κιλοβατώρα ακούω για τα συμβόλαια που θα ανακοινωθούν και κλαίω. Το κράτος θα πληρώσει τόσα όσα ώστε να πάει στα 0,15€-0,16€. Δηλαδή δεν θα υπάρχει χρέωση κάτω από αυτό το ποσό. :o

Ως πότε όμως θα πληρώνει;;;;;
Δεύτερη μέρα σήμερα με το φυσικό αέριο κοντά στα 150.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.311
Μηνύματα
2.858.162
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top