Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.603
Αν έχει κάτι ενδιαφέρον, βάλε
Μπα, ούτε γω δε τα διαβάζω, βαριέμαι. 😂

Το ενδιαφέρον είναι η δύναμη της κοινότητας. Άμα κάνω ερώτημα είτε στην ομάδα του id3 είτε στην ομάδα της ηλεκτροκίνησης, απαντούν επιτόπου και με παίρνουν 5-6 τηλέφωνο επιτόπου. 😎

Πολύ δυνατή και η ομάδα της Τεσλα.
 



xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.758
Reaction score
83.593
Το ενδιαφέρον είναι η δύναμη της κοινότητας. Άμα κάνω ερώτημα είτε στην ομάδα του id3 είτε στην ομάδα της ηλεκτροκίνησης, απαντούν επιτόπου και με παίρνουν 5-6 τηλέφωνο επιτόπου. 😎
Αυτό είναι το χειρότερο αρνητικό μέχρι τώρα. Δεν το είχα υπολογίσει. 8-):biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.603
Αυτό είναι το χειρότερο αρνητικό μέχρι τώρα. Δεν το είχα υπολογίσει. 8-):biggrin:
Βρε αθεοφοβε 😂😜🤣 τι σε πειράζει να έχεις διαθέσιμη βοήθεια, εάν τη ζητήσεις;

Αφού αυτοί ξέρουν, δεν είναι σα κάτι άλλους

received_3190003251328158.jpeg


😜😂🤣
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.326
Reaction score
93.916
Μόλις εγκατασταθεί σε κάθε ΣΕΑ ένα ζεύγος 150-αρηθων, τότε πρακτικά θα έχει τελειώσει το θέμα των υποδομών.
Μιας και έχει ανάψει η συζήτηση, ας ρίξω κι εγώ λίγο ακόμα λάδι στη φωτιά περιγράφοντας την εμπειρία μου από το ταξίδι το ΣΚ.

Ξεκίνησα οδηγώντας πολύ συντηρητικά (δεν εννοώ σαν φορτηγό στη δεξιά, αλλά ας πούμε με τον μέσο όρο ταχύτητας της κυκλοφορίας, που ήταν και λίγο αυξημένη). Ο λόγος ήταν πως δεν ήξερα αν θα βρω διαθέσιμο φορτιστή (είπαμε, έχει έναν σε κάθε ΣΕΑ) και δεν είχα ξαναφορτίσει σε DC, οπότε κράταγα μια πισινή μήπως συναντήσω κάποιο πρόβλημα. Άρα ήθελα να μπορώ να φτάσω χωρίς καν να φορτίσω, χωρίς βέβαια να είμαι 100% σίγουρος αν είναι εφικτό (310χλμ) αλλά είπα σε κάθε περίπτωση ας είμαστε συντηρητικοί και βλέπουμε.

Περνάω το πρώτο ΣΕΑ στο Σπαθοβούνι και είμαι χοντρικά με 85%, δεν θυμάμαι ακριβώς. Δεν έχει νόημα να σταματήσω, λέω θα πάω στο επόμενο (Νεστάνη). Πλησιάζω εκεί, κοιτάμε με πιο μεγάλη λεπτομέρεια το Plugshare και βλέπουμε πως έχει μόνο από την άλλη πλευρά! Ωχ, βλακεία, μένει μόνο ο επόμενος (και τελευταίος) στην Πελλάνα.

Φτάνουμε στην Πελλάνα, ελεύθερος ο φορτιστής, ευτυχώς. Περνάμε 10 λεπτά προσπαθώντας να ολοκληρώσουμε την (ΤΡΑΓΙΚΗ, που δεν θα περιγράψω τώρα) διαδικασία της nrg για να γραφτείς και να κατεβάσεις την εφαρμογή. Τα καταφέρνω, συνδέω, ξεκινάω τη φόρτιση. Το αυτοκίνητο αρχίζει να γουργουρίζει, ο φορτιστής λέει "charging". Σε λίγα δευτερόλεπτα, σταματάει. 0kWh λέει. Το ξανακάνω. Το ίδιο. Τρίτη φορά, το ίδιο...

Χωρίς άλλη επιλογή, συνεχίζουμε το ταξίδι χωρίς φόρτιση και χωρίς να ξέρω αν το πρόβλημα ήταν στον φορτιστή ή στο αυτοκίνητο. Χωρίς να ξέρουμε αν και με τι ποσοστό θα φτάσουμε (αν και τα πράγματα έδειχναν αισιόδοξα σε αυτό το κομμάτι). Χωρίς να ξέρουμε ποιά θα είναι η κατάσταση με τη φόρτιση στο κατάλυμα (αν θα δουλεύει και με τι ταχύτητα και άρα πόσες ώρες θα χρειαστούν). Υπήρχε ένας ακόμα 20άρης DC στο Lidl στη Σπάρτη, αλλά αποφασίσαμε να μην πάμε γιατί αν έφταιγε το αυτοκίνητο ή αν ήταν πιασμένος (και πολύ σύντομα θα έκλεινε), θα είχαμε κάνει χλμ τζάμπα χωρίς αποτέλεσμα.

Πρώτο καλό νέο: Μετά από 310χλμ εκ των οποίων τα 250 σε αυτοκινητόδρομο και χωρίς φόρτιση, φτάσαμε στον προορισμό μας με 26% μπαταρία. Ταχύτητα χαμηλή, αλλά όχι υπερβολικά, όχι κλειστά AC, πίσω από νταλίκες κλπ. Αργά αλλά νορμάλ (όπως πάει πάρα πολύς κόσμος ανακαλύπτω, τώρα που απλά δεν τους προσπερνάω στην πρώτη ευκαιρία 😄).

Μπορεί λοιπόν το αμαξάκι μου να μην είναι σε καμία περίπτωση το πιο efficient, αλλά λόγω της 90άρας μπαταρίας, στην ανάγκη και με προσεκτική οδήγηση σου επιτρέπει να κάνεις πολλά χλμ. Κι αν ήταν μεγάλο emergency και έπρεπε να κάνεις "hypermiling", τότε θα ήταν πραγματικά πάρα πολλά.

Δεύτερο καλό νέο: Η πατέντα μου με τον αντάπτορα για τον φορτιστή δούλεψε άψογα και η εγκατάσταση εκεί άντεχε κανονικότατα τα 16Α, οπότε φορτίζαμε με σταθερή ταχύτητα ~15.5Α. Ως αποτέλεσμα, την άλλη μέρα μπορέσαμε να κάνουμε κανονικά το πρόγραμμά μας και να φύγουμε την Κυριακή με 100%.

Για την επιστροφή, ήξερα μεν ότι δεν έχουμε θέμα, αλλά φύγαμε πάλι συντηρητικά, γιατί κάναμε και κάποιες βόλτες και παρακάμψεις, οι οποίες εκτός από τα παραπάνω χλμ τρώνε και μπαταρία λόγω σταμάτα-ξεκίνα μέσα στο καταμεσήμερο (πρέπει να κρυώσει ξανά από την αρχή η καμπίνα, να έρθει η μπαταρία στη σωστή θερμοκρασία κλπ.) και άρα πρακτικά ξεκινήσαμε με λιγότερο από 100%.

Σταματήσαμε στη Νεστάνη να δοκιμάσω τη φόρτιση, ήταν πιασμένος από ένα από αυτά τα χαζά τα ID.3 πως τα λεν 😛. Δεν περιμένω λέω, πάμε παρακάτω. Φτάνουμε στο Σπαθοβούνι που είχα δει στο πήγαινε πως ήταν ΕΛΠΕ και όχι nrg, να δοκιμάσω δηλαδή και έναν άλλον φορτιστή. Έλα όμως που στην άλλη πλευρά ήταν πάλι nrg 🤦‍♂️. Ό,τι να'ναι.

Τέσπα, σταματάω και βλέπω πως είναι μεν nrg αλλά άλλος φορτιστής και long story short, δούλεψε. Φόρτισα για ένα τεταρτάκι καθώς μόνο για τη δοκιμή ήθελα να φορτίσω (αφού είχα 51% και λιγότερα από 120χλμ να απομένουν) και συνέχισα, επιστρέφοντας στη συνηθισμένη μου οδήγηση, μέχρι που συναντήσαμε μποτιλιάρισμα λόγω επιστροφής και ολοκληρώθηκε το ταξίδι με ακόμα πιο απελπιστικό ρυθμό από την οικονομική μου οδήγηση 😭.

Συμπέρασμα: Όχι, το δίκτυο και οι υποδομές ΔΕΝ είναι ακόμα έτοιμες για ξέγνοιαστο ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Τουλάχιστον όχι σε όλη την Ελλάδα.

1. Δεν έχουν όλα τα ΣΕΑ φορτιστή και ακόμα κι εγώ που είμαι πιο υποψιασμένος χρήστης μπερδεύτηκα με την Νεστάνη που είχε από τη μία πλευρά αλλά όχι από την άλλη.
2. Ένας φορτιστής ίσον κανένας. Τέλος.
3. Ο 50άρης φορτιστής είναι ανέκδοτο, να πρέπει να περιμένω μία ώρα και βάλε για να φορτίσω 20-80% και αυτό μόνο ΑΝ δεν είναι πιασμένος.
4. Ακόμα και οι υπάρχουσες υποδομές δεν δουλεύουν όπως θα έπρεπε. Στην Πελλάνα δεν λειτουργούσε το QR code για να κατεβάσεις την εφαρμογή, με χρέωσε προκαταβολικά 10€ χωρίς να με ενημερώσει και τελικά ο φορτιστής... δεν δούλεψε!
5. Σε πάρα πολλές περιοχές υπάρχει μηδενική υποδομή για destination charging. Αν δεν είχα βρει κατάλυμα με εγκατάσταση, υπήρχαν μηδενικές επιλογές στην περιοχή.

Σίγουρα τα πράγματα θα βελτιωθούν με πολύ γρήγορο ρυθμό, αλλά ακόμα δεν... Προσωπικά χέστηκα γιατί δεν το πήρα για ταξίδια, πιο πολύ δοκιμαστικά ήθελα να το κάνω τώρα για την εμπειρία, επειδή ήταν ευκαιρία χωρίς τα παιδιά (αν κάτι πάει στραβά) και επειδή έτυχε να βρω αυτό το δωμάτιο με την πρίζα. Αλλά πέρα από την "εμπειρία" του καινούργιου, όχι, δεν ήταν μια ευχάριστη (ή έστω "αδιάφορη", όπως θα έπρεπε) διαδικασία.

Αυτά, sorry για το σεντόνι.
Πάνω που σκέφτεσαι ότι μπορεί τα ηλεκτρικά να είναι η λύση, έρχεται αυτό το post που μοιάζει με συνταγή αποφυγής EV.... :cry:

Με 120 αισθανόμουν σπορτίβ.
Προσοχή στα μπλόκα. :biggrin:
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.758
Reaction score
83.593
Βρε αθεοφοβε 😂😜🤣 τι σε πειράζει να έχεις διαθέσιμη βοήθεια, εάν τη ζητήσεις;
Έχω αλλεργία σε ό,τι έχει σχέση με κοινότητα, όλοι μαζί με μια φωνή, ομαδικές προσπάθειες κλπ.

Αν και δέχομαι τα θετικά τους, είναι αδιανόητο για μένα να υποστώ τα αρνητικά. Και το λέω εκ πείρας, έχοντας περάσει από αρκετές κοινότητες σε διάφορες ασχολίες. Για κάθε ένα χρήσιμο hint πρέπει να υποστείς δεκάδες μπούρδες και να έρθεις σε "επαφή" με ανθρώπους που αν δεν υπήρχε το κοινό χόμπι δεν θα τους έλεγες καλημέρα.

Αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους που έγινα πολύ καλός σε 2-3 πράγματα. Διάβαζα και πειραματιζόμουν ασταμάτητα για να μην έχω την ανάγκη κανενός. Μετά βέβαια σε ρωτάνε οι άλλοι αλλά αυτό κόβεται εύκολα. :biggrin:
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.326
Reaction score
93.916
Έχω αλλεργία σε ό,τι έχει σχέση με κοινότητα, όλοι μαζί με μια φωνή, ομαδικές προσπάθειες κλπ.

Αν και δέχομαι τα θετικά τους, είναι αδιανόητο για μένα να υποστώ τα αρνητικά. Και το λέω εκ πείρας, έχοντας περάσει από αρκετές κοινότητες σε διάφορες ασχολίες. Για κάθε ένα χρήσιμο hint πρέπει να υποστείς δεκάδες μπούρδες και να έρθεις σε "επαφή" με ανθρώπους που αν δεν υπήρχε το κοινό χόμπι δεν θα τους έλεγες καλημέρα.

Αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους που έγινα πολύ καλός σε 2-3 πράγματα. Διάβαζα και πειραματιζόμουν ασταμάτητα για να μην έχω την ανάγκη κανενός. Μετά βέβαια σε ρωτάνε οι άλλοι αλλά αυτό κόβεται εύκολα. :biggrin:
Έτσι εξηγείται το Av privé site...:whistling:

:roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.603
Πάνω που σκέφτεσαι ότι μπορεί τα ηλεκτρικά να είναι η λύση, έρχεται αυτό το post που μοιάζει με συνταγή αποφυγής EV.... :cry:
Ήταν η πρώτη του προσπάθεια εξόδου με ev.

Μία χαρά τα πήγε, εγώ ήμουν εντελώς χεσμενος. 😜🤣😂

Δεν είχα κάνει χιλιόμετρα ούτε μέσα στην πόλη, δεν ήξερα τι πραγματική αυτονομία έχει, δεν είχα εγκαταστήσει καμία εφαρμογή, πήγαινα ξεβρακωτος στο δρόμο με τις λεύκες. 🤣😜😂

Πήρα τέλη Ιούνη το ev και αμέσως μέσα στον Ιούλη έφυγα για Ηγουμενίτσα, για Κέρκυρα. Θέλει και λίγο θράσος εν Ελλάδι. 😜

Πήρα τηλέφωνο τον πρόεδρο της ηλεκτροκίνησης και μου έκανε πλάκα, μου'λεγε μη μασάς άμα μείνεις θα έρθω να σε ρυμουλκησω. 🤣😜😂

Στην ανηφόρα του Μετσόβου μου λέει στο 4ο τηλέφωνο ένα "μπα δε τη βγάζεις, πάω να βάλω πετρέλαιο στο ρυμουλκό κι έρχομαι σιγά σιγά" και μου το κλείνει. 🤣😜😂

Βεβαίως πλάκα έκανε, και νταξ, και γω γελούσα το καταλάβαινα ότι κορόιδευε το τζάμπα άγχος μου, αλλά μόλις έφτασα στον φορτιστή μετά τα Ιωάννινα, όπως είδε κι αυτός κι εγώ, είχα 120 χιλ αυτονομία ακόμα, και με έβγαζε και Ηγουμενίτσα χωρίς στάση.

Απ'το τηλέφωνο μου είπε τι εφαρμογή να κατεβάσω και πως να ξεκινήσω τη φόρτιση, και μετά έκατσα για καφέ και ειμασταν με βιντεοκληση 6-7 της ομάδας, και είχαμε ψοφήσει στο γέλιο και στο χαβαλέ, αφού τελείωσε η φόρτιση του αυτοκινήτου κι εμείς ακόμα χαβαλέ κάναμε, έπρεπε να τους κλείσω για να φύγω.

Γω πέρασα πολύ ωραία, χάρηκα πολύ όλον αυτόν τον κόσμο που με βοήθησε και με πολλούς έχουμε πλέον καλή παρέα.

Φυσικά είχα άγχος στην αρχή, που πας ξεβρακωτος ρε στο ελλαδισταν; αλλά δεν ήταν έτσι, δεν χρειαζόταν κανένα άγχος.

Πλέον, μετά από τόσα ταξίδια και διαδρομές, μόνο άγχος δεν έχω. Ανά πάσα στιγμή, και με 25% μπαταρία, ξεκινάω και για Ισπανία. 😎

Δεν είναι τίποτα, θα τα βρω στο δρόμο. Σιγά.

Παρόλα αυτά, ο πρώτος καιρός σε κάθε νέο οδηγό ev θα είναι (και αναλόγως χαρακτήρα) αγχωτικός στα πρώτα μεγάλα ταξίδια, γιατί άνθρωποι είμαστε, και η συνήθεια του πετρελαίου δε κόβεται μαχαίρι. 😎
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.603
Μεταξύ μας, ούτε μέχρι Ευζώνους δεν φτάνεις... :tongue:
Φτάνω όμως μέχρι τον 150-αρη δίπλα στο ΙΚΕΑ που είναι στο δρόμο μου για οπουδήποτε, και σε ντετέ θα φτάνω μέχρι Ηγουμενίτσα, μετά φορτίζω και μέσα στο καράβι για Ιταλία, αν δε φορτίσει 80% στο λιμάνι πριν μπω στο πλοίο.. 😎

Αργά αλλά νορμάλ (όπως πάει πάρα πολύς κόσμος ανακαλύπτω, τώρα που απλά δεν τους προσπερνάω στην πρώτη ευκαιρία 😄).
Έτσι. Αν πας νορμάλ, όπως πάνε πολλοί με ice, δηλαδή σχεδόν νόμιμα, είναι οκ.

με προσεκτική οδήγηση σου επιτρέπει να κάνεις πολλά χλμ
Έτσι.
Αν πηγαίνεις με 10χλμ πάνω από τα όρια, βγάζει σοβαρή αυτονομία.

Απλώς, όσο δεν έχει άπειρους και θεογρήγορους φορτιστές, δεν ταιριάζει για μακρινά ταξίδια σε συνήθειες των 30+ χλμ πάνω από τα όρια. 😜😂🤣
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.021
Reaction score
6.814
Πάνω που σκέφτεσαι ότι μπορεί τα ηλεκτρικά να είναι η λύση, έρχεται αυτό το post που μοιάζει με συνταγή αποφυγής EV.... :cry:
Αν θες ηλεκτρικό και δεν σε ενδιαφέρουν τα ταξίδια, ναι, είναι η λύση. Όχι απλώς είναι η λύση, είναι Η λύση. Είναι έρωτας, τα'χουμε ξαναπεί.

Αν σε ενδιαφέρουν και τα ταξίδια αλλά μόνο ένα συγκεκριμένο (π.χ. στο χωριό σου) τότε ανάλογα τις συνθήκες, μπορεί να είναι μια χαρά λύση. Αλλά θέλει λίγο ψάξιμο.

Αν σε ενδιαφέρουν τα ταξίδια γενικά και αόριστα, τότε ανάλογα ποιός είσαι, ίσως δεν είναι η λύση σήμερα. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν θα είναι πολύ σύντομα.

Π.χ. μέσα στο '22 η Tesla θα έχει σταθμούς σε Ψαθόπυργο (λειτουργεί ήδη), Αταλάντη και Βόλο. Και όταν μιλάμε για 4 250άρηδες ανά σταθμό, καταλαβαίνεις πόσο κοσμογονική αλλαγή είναι σε σχέση με τον μοναδικό 50άρη που έχει σήμερα στο ΣΕΑ. Από την άλλη, αν θες να πας Πελοπόννησο, τον ήπιες, μπες κι εσύ στη σειρά μαζί με τους άλλους και βλέπουμε πότε θα βελτιωθεί η κατάσταση.

Αυτό που λέω "ανάλογα ποιός είσαι", το λέω γιατί εξαρτάται πάρα πολύ από τον οδηγό, την προσωπικότητά του και το στυλ οδήγησής του.

Όπως είπα εγώ σε αυτό το ταξίδι κινούμουν στον αυτοκινητόδρομο με περίπου τη μέση ταχύτητα των υπόλοιπων οδηγών. Παρ'όλα αυτά μου ερχόταν ώρες ώρες να δώσω μια μπουνιά στο παράθυρο και να το σπάσω. Η γυναίκα μου στην επιστροφή με ρώτησε "αν καταφέρουμε να φορτίσουμε θα μπορούμε να πάμε λίγο πιο γρήγορα;" 😅. Προφανώς όμως δεν είναι όλοι έτσι, η πλειοψηφία δεν είναι έτσι.

Το ίδιο και όσον αφορά τις στάσεις, τα ΣΕΑ-ΜΕΑ κλπ. Εμένα ο στόχος μου πάντα στα ταξίδια ήταν να ΜΗΝ σταματήσω, εκτός αν είναι εξαιρετική ανάγκη. Σωστό, λάθος, δεν ξέρω, αλλά έτσι είμαι/ήμουν. Τώρα με τα παιδιά αναγκαστικά έχει αλλάξει λίγο αυτό, αλλά π.χ. τώρα σε αυτό το ταξίδι που δεν είχα παιδιά, αν δεν ήμουν με το ηλεκτρικό δεν θα σταματούσα πουθενά. Και σίγουρα δεν είχα καμία όρεξη να ψάχνω τον άλλον με το ID.3, να του πιάνω την κουβέντα, να τον ρωτάω πόση ώρα θέλει ακόμα. Μπήκα, είδα, έφυγα, τέλος. Άλλος γουστάρει να σταματάει στο ΣΕΑ, να πηγαίνει για το κατουρηματάκι του, να τεντώνεται, να κάνει video κλήσεις (?! 😄), να πίνει καδεφάκι και δεν ξέρω γω τι άλλο. Και πάλι είναι η πλειοψηφία.

Οπότε όχι, το ποστ μου δεν είναι προτροπή αποφυγής EV, απλά προσπάθησα να θέσω τα γεγονότα υπό ένα αντικειμενικό πρίσμα και όχι αυτό του "enthusiast". Χωρίς όμως να αποφύγω την ερμηνεία των γεγονότων από τη δική μου σκοπιά, που όπως λέω παραπάνω στα ταξίδια δεν ταιριάζει καθόλου με τους "περιορισμούς" που θέτουν τα EV.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.603
Αν σε ενδιαφέρουν τα ταξίδια γενικά και αόριστα, τότε ανάλογα ποιός είσαι, ίσως δεν είναι η λύση σήμερα. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν θα είναι πολύ σύντομα.
Ακριβώς, ανάλογα ποιος είσαι.

Προχθές βρεθήκαμε (μίνι συγκέντρωση ev, επ'ευκαιρια του Τεσλα Υ του φίλου μου από Βερολίνο), και με έναν Έλληνα κάτοχο Τεσλα (εταιρικού) που μένει Ολλανδία, τον πετύχαμε στις λίγες μέρες που ήρθε τώρα για διακοπές.

Είναι το κόκκινο

IMG_20220702_133603.jpg


IMG_20220702_133603.jpg


Είναι σε μεγάλη εταιρεία, και έρχεται τουλάχιστον 3-4 φορές το χρόνο οδικώς από Ολλανδία Ελλάδα, μάλιστα μένει δίπλα σε μένα στη Θεσσαλονίκη, εκεί είναι το πατρικό του δηλαδή.
Περνάει όχι μόνο διακοπές εδώ Ελλάδα, αλλά και μεγάλα διαστήματα, γιατί μπορεί να εργάζεται μόνο από το σπίτι για μεγάλες περιόδους.
Άρα ζει λίγο εδώ, λίγο εκεί. Κάπως έτσι.

Το αυτοκίνητο που έχει με λίζινγκ, θα το έχει μέχρι το 2024, είναι λίζινγκ 5-ετιας (ξεκίνησε το 2019) και προτιμούν 5-ετιας γιατί βγαίνει πιο φτηνά.

Εκεί μας είπε πως κυρίως η αγορά του λίζινγκ καθορίζει την αυτοκίνηση. Οι περισσότεροι Ολλανδοί με λίζινγκ είναι λέει.

Είχε κάποια ψιλοθέματα το 2019 όταν ήρθε εδώ Ελλάδα με ev, έπρεπε να προγραμματίσει τον τρόπο που θα ταξιδέψει στην χώρα, ήταν εδώ δύσκολα τα πράγματα.

Τώρα, εν ετει 2022, η κατάσταση έχει αλλάξει τραγικά λέει αυτός, καθώς και δω θα βρει άφθονους φορτιστές τόσο στην ιονια οδό, όσο και στην εθνική.

Ιονια οδό λέει τον ενδιέφερε πολύ, γιατί του αρέσει από κει να πηγαίνει διακοπές. Βεβαίως και στο Αιγαίο. Πάντα με το Τεσλα, σε κάθε νησί.

Το ταξίδι οδικώς του αρέσει, βλέπει μέρη, το συνδυάζει πάντα με νέα μέρη να δει. Οδηγεί πάντα μέχρι 8 ώρες τη μέρα, όχι παραπάνω, κουράζεται. Για το ταξίδι από Ολλανδία, θέλει 3 μέρες.

Έχει κάνει συνολικά από το 2019 άπειρα χιλιόμετρα με το Τεσλα, το νούμερο είναι σχεδόν μυθικό, καθώς έχει κάνει πολύ μεγάλα ταξίδια σε όλη την Ευρώπη.

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να επιστρέψει σε ICE, αποκλείεται.


ΥΓ. Στην εταιρεία του, έχουν και ωραιότατα ice με λίζινγκ, όπως και υβριδικά plug in, και ανέτως αν ήθελε, θα μπορούσε να πάρει κάποιο ice για να έρθει Ελλάδα. Ούτε για πλάκα. 😎
 
Last edited:


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.758
Reaction score
83.593
Κάτι ακόμα για την τελική ταχύτητα. Πιστεύω ότι κανείς από εμάς που ζητάμε να είναι σχετικά υψηλή, έχει ως αποκλειστικό στόχο να φτάσει πιο γρήγορα.

Όπως έχω πει, μου αρέσει περισσότερο η οδήγηση από τον προορισμό. Ειδικότερα στην Ελλάδα που βαριέμαι εύκολα παντού.

Μπορεί να κάνω 2, 3 ή και περισσότερες στάσεις (για καφέ, φαγητό, φωτογραφίες) και να φτάσω πιο αργά από έναν που που πάει με 90.
Όταν όμως οδηγώ, πηγαίνω με τη μέγιστη ασφαλή μέση ταχύτητα. Όχι τρέλες, όπως παλιά, περίπου 150km/h.
Αν το αμάξι έχει τελική 150 θα είμαι συνέχεια στον κόφτη; Κι αν χρειαστεί να περάσω κάποιον που πάει με 140, θα πηγαίνουμε πλάι-πλάι για να γνωριστούμε;

Σε κάθε εκδρομή, εγώ περιμένω να οδηγήσω και η σύζυγος τον προορισμό. Ο μικρός βρίζει και για τα δύο και περιμένει να γυρίσουμε για να βρει τους φίλους του.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.603
Dimifoot, μεταφέρω:

Δε χρειάζονται όλα, αλλά αυτά είναι... όλα:

FB_IMG_1656948122264.jpg


Τιπς:


* Η κάρτα της Fortizo ενεργοποιεί τους δημόσιους σταθμούς φόρτισης της Πελοποννήσου. Όσοι δεν έχετε την κάρτα από την Περιφέρεια, η κάρτα fortizo είναι το ίδιο. Προσοχή δεν ενεργοποιουνται οι σταθμοί φόρτισης της Περιφέρειας από το app της Fortizo, αλλά μόνο με κάρτα.

* Παραλάβαμε την RFID της Elpe Futute. Σας προτείνω να εγγραφείτε συνδρομητής ώστε να έχετε έκπτωση 5 cents/kwh

* η Carge app μέσω του cosmote deals δίνει εκπτωση 35% στις χρεώσεις

*Η NRG incharge & Elpe Future είναι χρήσιμες για τα ΣΕΑ.

*Κάποιες εταιρείες έχουν και μπορείς να βγάλεις RFID κάρτες. Χρήσιμες στην περίπτωση που δεν υπάρχει σήμα ή ξεμείνουμε απο μπαταρία στο κινητό. Αχρείαστες να είναι στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου.


ΥΓ.

*Plugshare που βλέπουμε συγκεντρωτικά όλους τους φορτιστές

*Need to charge στην περίπτωση που δεν έχουμε δηλώσει την φόρτιση μας ή κάποιος έχει ανάγκη για άμεση φόρτιση.

*Νεα εφαρμογή της Protergia Charge App. Είναι ο μεγαλύτερος ιδιωτικός πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας και ισως ξεκινήσει να βάζει δικούς τους σταθμούς. Διαβαζω στο site τους συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων και με τα πρατήρια Aegean
 



Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.622
Μηνύματα
2.868.422
Members
37.941
Νεότερο μέλος
mdim051
Top