- Μηνύματα
- 58.089
- Reaction score
- 143.548
Ακριβώς λόγω πληθυσμού δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με τη Νορβηγία.Υπάρχουν όμως και οι δυνατότητες, δεν αρκούν πινακάκια και ευχολόγια.
Άλλο το σύνολο των ευρωπαϊκών χωρών, κι άλλο ο μικρός πληθυσμός της Νορβηγίας.
Αυτή είναι η μόνη ουσιαστική διαφορά.
Η πολιτική βούληση στην Ευρώπη, υπάρχει.
Το ουσιαστικό πρόβλημα είναι η έλλειψη ικανής ποσότητας στην παραγωγή EV από τις ευρωπαϊκές βιομηχανίες.
Οι ευρωπαϊκές πολιτικές θα στηρίξουν (υποχρεωτικά) τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες στα EV, είτε με επιδοτήσεις είτε με άλλους τρόπους, αλλά για τη διαθέσιμη ποσότητα, η οποία δεν αρκεί.
Η "ευρωπαϊκή" πλέον Τέσλα στη Γερμανία, φυσικά δεν αποτελεί αντίπαλο αλλά σύμμαχο των υπολοίπων ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών, και αυτό ήταν γνωστό από παλιά, φαινόταν κι από τη σχέση του ceo της VW με τον Ελον.
Η Κίνα όμως, είναι από τη μια πλευρά πρόβλημα, κι από την άλλη, λύση του προβλήματος.
Μένει να δούμε πως θα λύσουν τον γόρδιο δεσμό οι Ευρωπαίοι.
Το μόνο βέβαιο, είναι πως φτηνό EV για όλη την ζήτηση της Ευρώπης, μπορεί να κατασκευαστεί μόνον από Κίνα. Άμεσα.

Πχ.

Νέο αυτοκίνητο πόλης με πολύ μεγάλη αυτονομία και τιμή 11.000 ευρώ | carandmotor.gr
Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης QQ Wujie Pro έχει πολύ μεγάλη αυτονομία και ιδιαίτερα ελκυστική τιμή, ενώ προέρχεται από τον κινέζικο γίγαντα της Chery.
Last edited: