- Μηνύματα
- 7.096
- Reaction score
- 5.614
107 είναι η τελική. Δεν σημαίνει ότι θα πηγαίνεις με 107.
90 max, 150 χλμ αυτονομία, μια χαρά.
90 max, 150 χλμ αυτονομία, μια χαρά.
Επειδή δεν καλύπτει τις δικές σου προσωπικές ανάγκες μετακίνησης σε συνδυασμό με δεδομένο μπάτζετ, δεν σημαίνει ότι βγαίνει άκυρο το eC3, ή το Topolino ή οποιοδήποτε άλλο μοντέλο.Αχ τι καλά, να τους πούμε και ευχαριστώ τότε.
25 χιλιάρικα (όπως φαίνεται) για να πηγαίνουμε μέχρι 90χλμ ταχύτητα και μέχρι 150χλμ απόσταση.
Βρε όλοι οι μπρούκληδες εδώ μαζευτήκατε;
Τέτοια οχήματα δεν θα έπρεπε καν να υπάρχουν, όχι να τα βγάζουν προς πώληση.
Μα αυτό λέω. Είναι απόλυτα λογικό να δώσεις +20.000€ για τελική 100χλμ και μέχρι 100χλμ απόσταση. Τι ποιο λογικό.Επειδή δεν καλύπτει τις δικές σου προσωπικές ανάγκες μετακίνησης σε συνδυασμό με δεδομένο μπάτζετ, δεν σημαίνει ότι βγαίνει άκυρο το eC3, ή το Topolino ή οποιοδήποτε άλλο μοντέλο.
Είναι το citroen ami με άλλα πλαστικά (και χωρίς πόρτες) το οποίο "επηρεάστηκε" από το Fiat 500 Jolly (και όχι το Topolino, του οποίου το όνομα έχει).Νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης από τη Fiat
To νέο Fiat Topolino είναι το πιο χαριτωμένο ηλεκτρικό πόλης
View attachment 296033
Για την Κάλυμνο πάρε ένα.Αυτά είναι μόνο για γκολφ
Μάλλον επηρεάστηκε από το Ami Buggy https://www.carandmotor.gr/nea/citroen-ami-buggy-erhetai-ellada-paraggelies (ή τούμπαλινΕίναι το citroen ami με άλλα πλαστικά (και χωρίς πόρτες) το οποίο "επηρεάστηκε" από το Fiat 500 Jolly (και όχι το Topolino, του οποίου το όνομα έχει).
Αυτό μια μέρα που το ΄δα μες την κίνηση, νόμιζα ότι είχε φύγει ρουλεμάν από κάποιο αυτοκίνητοΕίναι το citroen ami
Σαν μέγεθος είναι μια χαρά για την πόλη, αν ήταν κατασκευασμένο με προδιαγραφές π.χ. Smart θα ήταν άψογο. Αλλά τότε θα κόστιζε και τα διπλάσια.Αυτό μια μέρα που το ΄δα μες την κίνηση, νόμιζα ότι είχε φύγει ρουλεμάν από κάποιο αυτοκίνητο
Το Βόλος Τρίκαλα είναι 120χλμ.Είπα τι θέλω:
Ένα eUp στην τιμή του eUp, αλλά να κάνει το Βόλος - Τρίκαλα χωρίς να πρέπει να συγκρατιεμαι στην εθνική.
Για κυκλοφορία στο κέντρο της Αθήνας μια χαρά είναι, από κει και πέρα σε ανοιχτές λεωφόρους τύπου Κύμης, Κηφισίας, Συγγρού κ.λ.π. θεωρώ ότι είναι επικίνδυνο να βρίσκεται κανείς σε ένα τέτοιο όχημα, δεν μιλάω για παραλιακή ή Κηφισό…Σαν μέγεθος είναι μια χαρά για την πόλη, αν ήταν κατασκευασμένο με προδιαγραφές π.χ. Smart θα ήταν άψογο. Αλλά τότε θα κόστιζε και τα διπλάσια.
Κι αυτό το καημένο σαν παραμορφωμένος κύκλος είναιΧαλλόου, τα ρουλμάν είναι στρογγυλά!![]()
![]()
Εξαρτάται από το timing. Κατά τις ώρες αιχμής, τα 45km/h θεωρούνται ιλιγγιώδης ταχύτητα, ακόμα και στις αναφερόμενες (οκ, εκτός ίσως της Συγγρού).Για κυκλοφορία στο κέντρο της Αθήνας μια χαρά είναι, από κει και πέρα σε ανοιχτές λεωφόρους τύπου Κύμης, Κηφισίας, Συγγρού κ.λ.π. θεωρώ ότι είναι επικίνδυνο να βρίσκεται κανείς σε ένα τέτοιο όχημα, δεν μιλάω για παραλιακή ή Κηφισό…