Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.101
Reaction score
143.563
Υπήρχε περίπτωση αυτό που είδες να ήταν φτηνότερο από το Υ;
Άμα δεν καταφέρει η κάθε Μερτσέντες να βγάλει αυτό που είδα στα (ουκ ολίγα, 60-70 k) λεφτά του Υ, δε θα μπορέσει να πουλήσει μπόλικα αυτοκίνητα.

Δεν είναι φτηνό το Υ, ίσα ίσα το αντίθετο, ακριβό είναι, απλώς παραείναι ακριβά τα άλλα. 😎
 

Μηνύματα
17.586
Reaction score
25.251
Φθηνό είναι και δικαιολογείται εν μέρει από την ποιότητα συναρμογής ωστόσο σαν ταξί είτε το 3 είτε το Υ είναι λύσεις χωρίς αντίπαλο , για άλλες χώρες όχι για το βασίλειο του οκτάβια βέβαια
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.101
Reaction score
143.563
Τα "γαλαζοαίματα" ευρωπαϊκά, προσπαθούν να δικαιολογήσουν την πολύ υψηλή τιμή τους, με πιο ωραία "δέρματα" στις εσωτερικές επενδύσεις από το Υ.

Και κει, οι Κινέζοι τους έχουν βγάλει ψεύτες.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.888
Reaction score
44.966
Δεν κάνουμε δουλειά έτσι
Ψάχνω ένα β σουβ αντε σι σουβ απαραίτητα 4κινητο με ανοιγόμενη ηλιοροφή και όχι κινέζικο όχι vw και δεν βρίσκω πράμμα

Αν βρω θα στείλω εκδρομή το σουζουκι αλλά δεν το βλέπω.
αυτό;

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.101
Reaction score
143.563
Με εξαίρεση το EQB, όλα τα υπόλοιπα Μερτσέντες (EQA, EQE, EQS, EQE SUV, EQS SUV) είναι εξαιρετικά.

Το EQB είναι γτπκ.

Τα "εξαιρετικά", άμα τα φορτώσεις εξοπλισμό (καθωσπρέπει, άλλωστε αυτά αξίζουν) είναι δεδομένο πως θα ξεφύγει πολύ η τιμούλα τους.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.101
Reaction score
143.563
Το θέμα είναι πως στην ηλεκτροκίνηση, έχουν πάψει να έχουν σημασία ένα σωρό σημαντικά πράγματα που είχαν καταφέρει να κατασκευάζουν εξαιρετικά οι τοπ ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, που αφορούσαν κινητήρες, εξατμίσεις, τουρμπίνες, καταλύτες, διαφορικά, σασμάν, κιβώτια ταχυτήτων, κλπ κλπ κλπ.

Παν αυτά, στον κάδο των αχρήστων.

Τώρα έχουμε μια πλατφόρμα, μπαταρίες, αναρτήσεις, σοφτγουερ, και δέρματα. Τέλος.

Μπαταρίες και σοφτγουερ, αντικατέστησαν πρακτικά όλα αυτά στα οποία είχαν μεγαλουργήσει οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές.

Έμειναν τα δέρματα.. η αίσθηση πολυτέλειας και το όνομα της φίρμας στην ούγια, πράγματα που παραμένουν σημαντικά βεβαίως.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.101
Reaction score
143.563
60K η EQA τετρακίνητη με τα έξτρα που θέλω.
Πρέπει να τα ξαναδείς αναλυτικά.

Στα λεφτά που λες, δεν έχει head up display, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, το στέρεο από μπουρμέστερ (επιβάλλεται), keyless entry, συστήματα ασφαλείας, συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, συστήματα στάθμευσης, συστήματα αυτόνομης οδήγησης, πιθανώς δεν έβαλες ούτε ηλιοροφή, άφησες τη μαύρη επένδυση εσωτερικά που είναι για τους γύφτοι, και δε συμμαζευεται.

Η διαμόρφωση στα Μερτσέντες, είναι ιστορία που θέλει πολύ σκέψη, και παίρνει ώρες. Έχει τόσα ωραία πράγματα, που πραγματικά αξίζει. Εκεί και, τα Τέσλα είναι συγκριτικά φτωχά, πολύ φτωχά μάλιστα. Αλλά χωρίς τα πρόσθετα αυτά, παίρνεις ένα Τέσλα καλύτερα.

Άμα βάλεις αυτά που πρέπει, να γίνει σένιο το όχημα, πάει στα 80. Εκεί ναι, αξίζει τον κόπο να πας. Πάνε οδήγησέ το.

0-100 σε 6".
Δεν είναι καθόλου άσχημα, σίγουρα είναι πιο σβέλτο από το iD.3, αλλά δεν είναι και σε 4,8' του Υ, άσε το 3-αρι, ξεφεύγει πολύ σε επιταχύνσεις..
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.888
Reaction score
44.966
60K η EQA τετρακίνητη με τα έξτρα που θέλω.
στο γερμανικό site που έχει configurator (εδώ δεν έχει) η 300 4matic φουλ εξτρα βγήκε κάπου 56Κ (με ΦΠΑ Γερμανίας, 19%). Αντε εδω να φτάνει 60Κ (δεν έχουν μεγάλη διαφορά οι τιμές στα ηλεκτρικά γιατί δεν έχουν τέλος ταξινόμησης, ο ΦΠΑ αλλάζει βασικά).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.101
Reaction score
143.563
Μια χαρά έχει configurator αναλυτικό στο ελληνικό site.

Εγώ στα γρήγορα το έβγαλα 78 χιλιάρικα με 18" ζάντες και σταμάτησα στα πρόσθετα φόρτισης..

Λογική τιμή.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.913
Reaction score
90.065
παίρνει και τα 9Κ επιδότηση ή όχι;
Δεν είναι μέσα στην τιμή. Δηλαδή κατεβαίνει στα 51.
στέρεο από μπουρμέστερ (επιβάλλεται),
Έβαλα
ηλιοροφή
Έβαλα
Πάνε οδήγησέ το
Όχι. Τέσλα 3 θα πάρω.
(Mercedes θα έπαιρνα μόνο EQE sedan)
Και ο λόγος είναι τα supercharger
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.101
Reaction score
143.563
Δεν είναι μέσα στην τιμή. Δηλαδή κατεβαίνει στα 51.

Έβαλα

Έβαλα

Όχι. Τέσλα 3 θα πάρω.
(Mercedes θα έπαιρνα μόνο EQE sedan)
Και ο λόγος είναι τα supercharger
Άμα πας μέχρι τέρμα στη διαμόρφωση θα βρεις άπειρα πράγματα που δεν έχει στο στάνταρ εξοπλισμό, μέχρι κάποιους αερόσακους δεν έχει. Εγώ θα έβαζα και το πακέτο με δακτυλικό αποτύπωμα! Αυτά γουστάρω στη Μερτσέντες (και στην πόρσε), όχι το ταμπελάκι στην ούγια. Τα εκπληκτικά πρόσθετα. Αυτά είναι η γερμανική "ποιότητα" και "πολυτέλεια" για μένα. Από εκπληκτικά φώτα, μέχρι δεξερωγωτι αναρτήσεις.

Ενδεικτικά. Ούτε φορτιστή δεν έχει, για σουκο. 1200€ νομίζω; Δες:
 

Attachments

Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.101
Reaction score
143.563
Έχει και με 300€
Ναι ρε παπάρα, αλλά με 1200 έχει φόρτιση σα του Τέσλα, με βιομηχανική μπριζα, να φορτίζεις απλώς από μια μπριζα με 7,5 kW, όπως κάνω στο χωριό με το Τέσλα, που έβγαλα από τον πίνακα μια βιομηχανική μπριζα, όχι φορτιστή. Εκεί το iD.3 φορτίζει από σούκο με 2 kW. Η διαφορά είναι χαοτική.

Τα αξίζει τα πρόσθετα λέμε.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.101
Reaction score
143.563
Τέσλα 3 θα πάρω.
Και καλά θα κάνεις.

Το γκάζι που έχει το ρημάδι, είναι εθιστικό.

Για να βρεις ανάλογες επιταχύνσεις σε ευρωπαϊκό αυτοκίνητο, θες μια περιουσία. Και με λογικό βάρος, όχι 2+ τόνους.

Δε παλεύεται.

1000012808.png


Και με συντελεστή αεροδυναμικής για σεμινάριο. 😎

Στα 49.490€ (χωρίς επιδότηση. Πάει στα 41,5..)
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.728
Reaction score
32.712
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, η Ρενό μέχρι σήμερα στα EV τι ακριβώς έχει κάνει; Πόσα EV της Ρενό έχουν πουληθεί στον πλανήτη την τελευταία 5-ετια; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Κάτσε τώρα λίγο όρθιος, προσοχή, να θαυμάσουμε το δίκτυο ταχυφορτιστών της Ρενό! 🤭😜🤣🤪

Πιο beta, ψοφάς.😎

Τουλάχιστον η φολγκζβάγκεν έχει τόσα χρόνια που κυκλοφορεί τα iD, με γνήσιες ηλεκτρικές πλατφόρμες και πραγματικά καλές.

Χωρίς τούνελ στα πόδια των πίσω επιβατών, όπως κάτι άλλες γελοίες φίρμες. 😜🤭🤪




ΥΓ. Από τους Ευρω"παίους" (βάλε και Ιάπωνες μέσα, έτσι για το χαβαλέ) κατασκευαστές, πιο μπροστά απ' όλους, και με διαφορά, είναι η Μερτσέντες. 😎

Δηλαδή, στο βάθρο της πρώτης (Αγίας) Τριάδας (της ηλεκτρικής), μαζί με Τέσλα και BYD, άιντε, βάλε και την Μερτσέντες.

Όσο για τη Ρενό; Απλό.
Άμα κυκλοφορούν μια γεμάτη 3-ετια Ρενό ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους δρόμους ολόκληρης της Ευρώπης, ξαναμιλαμε.

Η μισητή φολγκζβάγκεν, καλώς ή κακώς, έχει μαζέψει αρκετά χρόνια εμπειρίας από την (εξαιρετική) πρώτη iD πλατφόρμα (πολλά χρόνια εξέλιξης, κοντά μια 10-ετια), με αρκετές πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Σιγά σιγά, θα μπορεί πλέον να μπει κι αυτή σοβαρά στο παιχνίδι, αν δε ψοφήσει απ'τους Κινέζους.
Αλλά η Ρενό; Ούτε καν ξεκίνησε. Πιο μπέτα, πεθαίνεις.
Βρε άνθρωπε, αφού εκτός από Tesla (άντε και BYD) δεν ξέρεις τίποτα άλλο τι ασχολείσαι. Δεν αναφέρομαι στις γνώσεις σου για τα ηλεκτρικά οχήματα αλλά για τα brands.

Το Renault ZOE παρουσιάστηκε ως concept car το 2009, και βγήκε στην παραγωγή το 2012. Μέχρι το 2020 είχε πουλήσει πάνω από 100.000 οχήματα μόνο στην Γαλλία, ενώ μέχρι να σταματήσει το 2022 είχε συνολικές πωλήσεις περίπου 250.000 οχήματα. Aν και πατούσε πάνω στην πλατφόρμα του τότε Clio δεν είχε τούνελ στο πάτωμα των πίσω καθισμάτων, σε αντίθεση με το VW eUP που είχε 8-). Και το eGolf είχε. Ήταν το πρώτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη το 2015 και 2016, και δεύτερο το 2021. To 2019 απέκτησε μπαταρία 52kWh από την LG. Την ίδια μπαταρία που έβαλε μετά και η VW στo πρώτo όχημα της ΜΕΒ Platform, το iD3. Άλλα ηλεκτρικά της εταιρείας πριν το 2020 ήταν το ελαφρύ επαγγελματικό Renault Kangoo ZE. Παρουσιάστηκε ως concept car to 2009, και την περίοδο 2011-2019 πούλησε σχεδόν 49.000 οχήματα. Όπως επίσης και το μεγαλύτερο επαγγελματικό Renault Master ZE. Μόνο το 2021 η Renault πούλησε 115.000 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Την περίοδο 2011-2021 πούλησε συνολικά 472.000 ηλεκτρικά, ΙΧ και επαγγελματικά.

Το Renault 5 καθόταν ως πρωτότυπο στα γραφεία της εταιρείας ίσως και από το 2019. Όταν ανέλαβε ο Luca de Meo το 2020 ως CEO του Renault Group και της Ampere, και κατά δική του δήλωση όταν παρουσίασε το concept R5 τον Ιανουάριο του 2021, είπε πως είδε ένα σκεπασμένο όχημα και το ξεσκέπασε να δει τι είναι. Όταν το ξεσκέπασε ρώτησε γιατί αυτό το όχημα είναι εδώ και όχι στα καταστήματα. Τότε η Renault δεν είχε καμία συνεργασία στο σχεδιαστικό - κατασκευαστικό . Τα έκανε όλα μόνη της. Ο Luca de Meo κατάλαβε γρήγορα που πάει το πράγμα και αποφασίστηκε να σπάσει η Renault σε δύο εταιρείες. Μια που θα σχεδιάζει - κατασκευάζει μόνο θερμικά και θα είναι η Renault, και μια που θα σχεδιάζει - κατασκευάζει μόνο ηλεκτρικά (για τη Renault) και θα είναι η Αmpere. H Ampere θα κάνει τα πάντα όσο αφορά τα ηλεκτρικά. Από σχεδιασμό οχήματος, μπαταρίας, μοτέρ, software και οτιδήποτε χρειάζεται ένα όχημα που θέλει να λέγεται SDV, μέχρι την γραμμή προμηθευτών, τροφοδοσίας εξαρτημάτων, γραμμή παραγωγής και πολλά άλλα. Από το 2022 η Renault - Ampere κάνει ότι δεν έχουν καταλάβει καν, ή δεν έχουν, κάποιοι άλλοι λίγο πριν το 2025. Έχει ήδη digital twins για όλα της τα SDVs, καθώς και για τα εργοστάσια της. Το γράφω ξανά, digital twins και για τα εργοστάσια. Έχει ήδη τρία SDVs μόνο ως Renault (δεν βάζω την Alpine), ενώ το πολύ σε 2 χρόνια θα έχει άλλα δύο, σύνολο πέντε, συν δύο η Alpine. Ταυτόχρονα τρέχει την δεύτερη γενιά ηλεκτρικών, που θα είναι το μεγάλο χτύπημα στην πρώτη γενιά σε όλες τις εταιρίες. ¨Όταν λέω όλες εννοώ την δεύτερη γενιά κάθε κατασκευαστή, που δεν θα έχει καμία σχέση με την δική του πρώτη. Και αυτά όταν άλλοι, Αμερικάνοι - Ευρωπαίοι - Ιάπωνες δεν έχουν κανένα SDV και είναι πολύ μεγαλύτερες εταιρείες.

To επόμενο Megane e-Tech ας πούμε που θα βγει κατά το 2028 όπως έχουν πει, δεν θα έχει καμία σχέση με το σημερινό, καθώς, ξεκινώντας από τα βασικά, θα πωλείται όσο ήταν κάποτε το θερμικό. Μιλώντας για το Megane e-Tech σε άλλες χώρες πάει καλά, άσχετα τι κάνει εδώ. Το 2023 πούλησε 47.500 οχήματα παίρνοντας την τρίτη θέση στη Ευρώπη στην κατηγορία του. Στα βρετανικά groups (του Megane) διαβάζω ότι έχει πάρει καλό boost τις πωλήσεις. Στη Γαλλία τον Ιούνιο ήταν Νο1 στις πωλήσεις ηλεκτρικών.
"The Renault Megane E-Tech lifts 37% year-on-year. It is the best-selling BEV in the country this month, outselling the Tesla Model Y (-50.3%) and Model 3 (-54.1%)."
Στο ίδιο άρθρο πλάκα έχει το παρακάτω: There is a historic result this month in France: for the first time since its creation in January 2021, the Stellantis Group, with its 10 brands, is outsold by the Renault Group with its 3 brands. Indeed Stellantis sells 45,426 units in June (-13.2%) for a 25% share while Renault Group is at 47,358 (-3.8%) for a 26.1% share.

Τον Ιούλιο είχα ανεβάσει αυτό αλλά μάλλον δεν του έδωσαν και πολύ σημασία. Στο Νορβηγικό "road trip test" που έκαναν και συμμετείχαν πολλά ηλεκτρικά, το φθηνότερο Renault Scenic e-Tech διένυσε μεγαλύτερη απόσταση από το Tesla Model Y LR, και είχε μικρότερη κατανάλωση.

Για να το κλείσω κάπου, η Renault δεν είναι κάποια τεράστια εταιρεία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να φτιάξει καλά ηλεκτρικά. Ή καλά οχήματα γενικότερα. Για μένα είναι η καλύτερη Γαλλική εταιρεία, ανώτερη και των Ιταλών. Είχα Renault, του ήπια το αίμα και δεν έβγαλε άχνα εκτός από τα τυπικά μέχρι τα 350.000χλμ που το πέταξα.
Όσο αφορά τις συνεργασίες της, μέχρι σήμερα στα ηλεκτρικά είναι μόνη της. Το 2023 ανακοινώθηκε η στρατηγική συνεργασία της με την Geely στους θερμικούς κινητήρες και στα PHEVs, όπου φέτος στο σχήμα μπήκε και ο Αραβικός πετρελαϊκός κολοσσός Aramco. Υπάρχουν κάποια δημοσιεύματα που λένε ότι ανέφερε η ίδια πως συζητά με την Li Auto (2η ή 3η δύναμη στην Κίνα), και άλλα με την Geely, αλλά τίποτα επίσημο.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.734
Μηνύματα
3.025.660
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Gianni Tab
Top