- Μηνύματα
- 19.554
- Reaction score
- 23.638
Ohhhhhhh , you take that back now.Ναι. Και; Δεν συμπαθώ τους λαμπάτους ενισχυτές, ούτως ή άλλως.
Ναι είναι ψεύτικες χροιές αυτές . Των τρανσιστοράτων είναι αληθινές.Δεν με τρελαίνουν οι χροιές τους
Ohhhhhhh , you take that back now.Ναι. Και; Δεν συμπαθώ τους λαμπάτους ενισχυτές, ούτως ή άλλως.
Ναι είναι ψεύτικες χροιές αυτές . Των τρανσιστοράτων είναι αληθινές.Δεν με τρελαίνουν οι χροιές τους
Το ηχοσύστημα είναι μέσο αναπαραγωγής, όχι μουσικό όργανο. Και ως μέσο αναπαραγωγής, οφείλει να ενισχύει 1:1 το σήμα της εισόδου του χωρίς να προσθέτει ή να αφαιρεί το οτιδήποτε. Αυτό κάτω απο ιδανικές συνθήκες γιατί όλοι ξέρουμε ότι κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο. Οπότε πρέπει να γίνουν υποχωρήσεις. Δεκτό το ότι κάποιοι αρέσκεστε στη προσθήκη αρμονικών και "ταυτότητας" γενικότερα του ηχοσυστήματος, απλά εγώ δεν τη βρίσκω έτσι.Ohhhhhhh , you take that back now.![]()
Ναι είναι ψεύτικες χροιές αυτές . Των τρανσιστοράτων είναι αληθινές.![]()
Ναι καλά.Το ηχοσύστημα είναι μέσο αναπαραγωγής, όχι μουσικό όργανο. Και ως μέσο αναπαραγωγής, οφείλει να ενισχύει 1:1 το σήμα της εισόδου του χωρίς να προσθέτει ή να αφαιρεί το οτιδήποτε. Αυτό κάτω απο ιδανικές συνθήκες γιατί όλοι ξέρουμε ότι κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο. Οπότε πρέπει να γίνουν υποχωρήσεις. Δεκτό το ότι κάποιοι αρέσκεστε στη προσθήκη αρμονικών και "ταυτότητας" γενικότερα του ηχοσυστήματος, απλά εγώ δεν τη βρίσκω έτσι.
Το προβλημα εδω ειναι οτι ο περισσοτερος κοσμος ειναι εδω για το μαδομουνι ....
Δεν μου απαντάς όμως. Το ίδιο σήμα, ανεστραμμένο προς τον εαυτό του, θα οδηγήσει σε ακύρωση ναι ή ου;Θυμήσου ότι ακόμα και ένας ενισχυτης για να ειναι γραμμικός από 20 20 εχει 4 φόρουμ το εύρος για να διατηρεί την γραμικοτητα του ....
Αντίστοιχα για να σου μιλήσουν τα καλώδια η οι ενισχυτές πρέπει να τα κοιτάξεις πολυ ποιο πανω και πιο κάτω απο αυτο που ζητάς να παίξουν.......
Ναι, οκ. Γι'αυτό δεν μπήκα στη διαδικασία να βρω τί έγραψες. Αλλά γράφεις με ένα τρόπο που αγγίζει την υπεροψία και έμμεσα υποτιμάς τη νοημοσύνη μου, κάτι που δεν το βρίσκω αστείο.Lighten up Astronaut Jr Please
Τουλάχιστον δεν αναφέρθηκα στο δικο σου αιδιο.....
Κάνουμε και ενα καλαμπούρι να γελάσουμε λιγο το έχουμε ανάγκη όλοι.
Σου απάντησα δεςΕκτιμώ το κόπο που έχουν καταβάλει στη Bryston, αν και πληρώθηκαν αρκετά καλά γι'αυτό.
Δεν με απασχολεί όμως ιδιαίτερα το πόσο πιο φτηνή είναι μια module ενός Class D ενισχυτή ( αν αυτό εννοείς με το ψηφιακό module ). Αν κάνει τη δουλειά του και τη κάνει σωστά, άνετα δίνω τους Bryston και ομολογώ ότι είμαι στο τσακ να τους βγάλω σε αγγελία και να χτυπήσω έτοιμα ενεργά.
Δεν απαντάς όμως στο ερώτημά μου:
" Ωραία, σου το έθεσα διαφορετικά. Άσε τον όρο του null test. Έχεις δύο πηγές. Τις συνδέεις σε ένα μηχάνημα που μπορεί με ακρίβεια και μή ακουστό θόρυβο και μή ακουστή παραμόρφωση να σου αντιστρέψει τη φάση της μίας πηγής και να ενώσει τις δύο στην έξοδό του, το άθροισμά τους. Αν δεν υπάρχουν διαφορές μεταξύ καλωδίων και ενώ και στις δύο πηγές παίζει η ίδια ακριβώς μουσική πλήρους φάσματος, θα ακούσεις ή θα μετρήσεις κάτι στην έξοδο αυτού του μηχανήματος; Ναι ή όχι; Άσε τον Κάρβερ και το περιβόητο null test. Απάντησέ μου σε αυτό που ξεκάθαρα σε ρωτάω. "
Μα, δεν κάνεις ερώτηση. Στέλνεις το ίδιο σήμα σε δύο εισόδους. Αντιστρέφεις τη μία, προσθέτεις και τις δύο. Έχεις ακύρωση ή οχι;Οπότε?
Το τεστ δεν γίνεται έτσι.
Το πιθανότερο ειναι αν το κανεις με μουσική "πλήρους φάσματος" και η διάταξη να ειναι σωστή το αποτέλεσμα να ειναι μηδέν γιατί εχεις κανει λάθος ερώτηση.
Με γεια και με χαρά σας να τη βρίσκετε έτσι. Υποτίθεται όμως ότι μιλάμε για HIgh FIdelity. Αναρωτιέμαι πώς μπορεί να είναι κάτι πιστό, όταν είναι τίγκα στη παραμόρφωση ( έστω και αν ακούγεται ευχάριστα στα αυτιά κάποιων, καλή ώρα ). Φυσικά και θα το δεχτώ στον ενισχυτή κιθάρας, γιατί αποτελεί μέρος του οργάνου ( κιθάρα ). Αλλά εγώ θέλω να ακούσω τη κιθάρα παραμορφωμένη απο τον ενισχυτή της και μόνο ( ιδανικά, γιατί όλοι γνωρίζουμε τί συμβαίνει κατά τη διαδικασία του mastering ), όχι τη πρόσθετη παραμόρφωση του ηχοσυστήματος.Ναι καλά.
Εξάλλου για χροιές είπες. Εάν φτάσουμε να αμφισβητούμε και αυτές στους λαμπάτους που όλοι δέχονται ότι είναι πολυ καλύτερες και προσπαθούν να τις προσομοιώσουν απο την αρχή του audio .... άστα βράστα. Τάλιμπαν που λεει και ο Κανακιάνι.Εμείς την βρίσκουμε χα χα.
Στη δική σου περίπτωση, έστω ότι γινόταν δοκιμή καλωδίων ηχείων και είχες διαφορά 0.7db στη μια είσοδο. Αυτό δεν θα απέκλειε την ακύρωση;Οδηγεί στην ακύρωση πραγματι αλλα αυτο δεν είναι χρηστικό κάπου
Πιο σημα ειναι αυτο ?
Ακουστικό πλήρους φάσματος?
Αν ναι δεν αρκεί για να εντοπίσει διαφορες
Χρειάζεται εξειδικευμένη μέτρηση για το κάθε ερωτημα ξεχωριστά
Με αυτη την λογική πάντα το αποτέλεσμα θα ειναι μηδέν
Σιγά to Hi Fidelity. Σιγά την πραγματικότητα, σιγά την παραμόρφωση και σιγά και την ουδετερότητα. Οντιοφίλ ήοσυνα και πρίν οντιοφίλ και με τα ενεργά θα συνεχίσεις να είσαι και ίδια να σκέφτεσαι.Με γεια και με χαρά σας να τη βρίσκετε έτσι. Υποτίθεται όμως ότι μιλάμε για HIgh FIdelity. Αναρωτιέμαι πώς μπορεί να είναι κάτι πιστό, όταν είναι τίγκα στη παραμόρφωση ( έστω και αν ακούγεται ευχάριστα στα αυτιά κάποιων, καλή ώρα ). Φυσικά και θα το δεχτώ στον ενισχυτή κιθάρας, γιατί αποτελεί μέρος του οργάνου ( κιθάρα ). Αλλά εγώ θέλω να ακούσω τη κιθάρα παραμορφωμένη απο τον ενισχυτή της και μόνο ( ιδανικά, γιατί όλοι γνωρίζουμε τί συμβαίνει κατά τη διαδικασία του mastering ), όχι τη πρόσθετη παραμόρφωση του ηχοσυστήματος.
Στη δική σου περίπτωση, έστω ότι γινόταν δοκιμή καλωδίων ηχείων και είχες διαφορά 0.7db στη μια είσοδο. Αυτό δεν θα απέκλειε την ακύρωση;
Πάψε να διαβάζεις στο ιντερνετ και εσυ και ο Αστρονοτ και όλοι. Το ιντερνετ το 90 % είναι σκουπίδια. Μόνο εάν ψάχνεις κάτι συγκεκριμένο και γνωρίζεις ήδη τον τομέα που ψάχνεις μπορεί να είναι χρήσιμο.Ο ενισχυτής τάξης Α τι πλεονέκτημα έχει για να προτιμηθεί, αν μπορεί κάποιος να μου πει.
Διάβασα το παρακάτω και πραγματικά θέλω απλά να μου πει κάποιος τι θα κερδίσω με τον ενισχυτή αυτή της τάξης.
,, Ο σκοπός των ενισχυτών ισχύος Κλάσης Α είναι αμφισβητήσιμος, επειδή ακόμη και οι ενισχυτές Κλάσης Α/Β παράγουν επίπεδα παραμόρφωσης που πλέον εμπίπτουν στο πεδίο της ακαδημαϊκής συζήτησης. Κάθε ηχείο παράγει παραμόρφωση που είναι τουλάχιστον 100 έως 1000 φορές υψηλότερη!,,
Ο ενισχυτής τάξης Α τι πλεονέκτημα έχει για να προτιμηθεί, αν μπορεί κάποιος να μου πει.
Διάβασα το παρακάτω και πραγματικά θέλω απλά να μου πει κάποιος τι θα κερδίσω με τον ενισχυτή αυτή της τάξης.
,, Ο σκοπός των ενισχυτών ισχύος Κλάσης Α είναι αμφισβητήσιμος, επειδή ακόμη και οι ενισχυτές Κλάσης Α/Β παράγουν επίπεδα παραμόρφωσης που πλέον εμπίπτουν στο πεδίο της ακαδημαϊκής συζήτησης. Κάθε ηχείο παράγει παραμόρφωση που είναι τουλάχιστον 100 έως 1000 φορές υψηλότερη!,,
Αυτό δεν είναι απάντησηΠάψε να διαβάζεις στο ιντερνετ και εσυ και ο Αστρονοτ και όλοι. Το ιντερνετ το 90 % είναι σκουπίδια. Μόνο εάν ψάχνεις κάτι συγκεκριμένο και γνωρίζεις ήδη τον τομέα που ψάχνεις μπορεί να είναι χρήσιμο.

Nope. Είμαι λάτρης των φυσικών οργάνων ( οκ, θα ακούσω και το μπουζούκι στο τελειωμένο κολάδικο χωρίς πρόβλημα, ειδικά αν έχει και μπόλικες "σκυλούδες", με τη καλή έννοια πάνταΣιγά to Hi Fidelity. Σιγά την πραγματικότητα, σιγά την παραμόρφωση και σιγά και την ουδετερότητα. Οντιοφίλ ήοσυνα και πρίν οντιοφίλ και με τα ενεργά θα συνεχίσεις να είσαι.
Πάψε να διαβάζεις στο ιντερνετ και εσυ και ο Αστρονοτ και όλοι. Το ιντερνετ το 90 % είναι σκουπίδια. Μόνο εάν ψάχνεις κάτι συγκεκριμένο και γνωρίζεις ήδη τον τομέα που ψάχνεις μπορεί να είναι χρήσιμο.
Σωστή είναι αλλά το είπα με λάθος χροιά φαίνεται.Αυτό δεν είναι απάντηση![]()
Το 0.7 db ειναι Τεράστιο μέγεθος για χαθεί σε ακύρωση φάσης......και όπως επισης ειναι Τεραστιο μέγεθος για να μπορεί να μετρηθεί απο το μικρόφωνο ενός κινητού κλπ .....Με γεια και με χαρά σας να τη βρίσκετε έτσι. Υποτίθεται όμως ότι μιλάμε για HIgh FIdelity. Αναρωτιέμαι πώς μπορεί να είναι κάτι πιστό, όταν είναι τίγκα στη παραμόρφωση ( έστω και αν ακούγεται ευχάριστα στα αυτιά κάποιων, καλή ώρα ). Φυσικά και θα το δεχτώ στον ενισχυτή κιθάρας, γιατί αποτελεί μέρος του οργάνου ( κιθάρα ). Αλλά εγώ θέλω να ακούσω τη κιθάρα παραμορφωμένη απο τον ενισχυτή της και μόνο ( ιδανικά, γιατί όλοι γνωρίζουμε τί συμβαίνει κατά τη διαδικασία του mastering ), όχι τη πρόσθετη παραμόρφωση του ηχοσυστήματος.
Στη δική σου περίπτωση, έστω ότι γινόταν δοκιμή καλωδίων ηχείων και είχες διαφορά 0.7db στη μια είσοδο. Αυτό δεν θα απέκλειε την ακύρωση;
Μετά την πληροφορία για τα ρουθούνια και μιας και πιάνουμε τις τρύπες θα ήθελα να συνεισφέρω στην συζήτηση ότι όταν είμαστε έμβρυα η πρώτη τρύπα - και με μεγάλη χρονική διαφορά απο τις άλλες - που αναπτύσσεται για ευνόητους λόγους ανάγκης αφφόδευσης είναι του κώλου.Τι κοινό έχει η παντόφλα με το πισωκολητό ?
Εχουν τον ίδιο ήχο .
Αρχικά, αν και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος για το πού οφείλεται η διαφορά των 0.7db, δεν αμφισβητώ το ότι μπορεί να προκύψει, λαμβάνοντας υπ'όψιν το πόσο δύστροπο και ευαίσθητο είναι το παθητικό κροσόβερ, αν και, για να καταφέρεις τόσο μεγάλη διαφορά, κάποιο καλώδιο τα έχει κάνει μαντάρα με τις ηλεκτρικές του ιδιότητες. Γι'αυτό και ξεκίνησε η όλη αναφορά στα ενεργά ηχεία, γιατί - εδώ συμφωνούμε νομίζω - δεν επηρεάζονται απο τις ορέξεις των καλωδίων. Δεν σου προτείνω να κάνεις αυτή τη δοκιμή, άλλωστε όπως λέει ο Winer, επένδυσε πολλά χρήματα και έκανε ειδική κατασκευή γι να μπορέσει το μηχάνημα να λειτουργήσει με τόσο χαμηλό θόρυβο και τόσο χαμηλή παραμόρφωση ώστε να είναι τόσο αναλυτικό, πλακέτα τεσσάρων layers κλπ.Εγώ ήθελα απλά να καταλήξω στο ότι το εν λόγω μηχάνημα, παρ'όλο που δεν μπορεί να ΑΝΑΛΥΣΕΙ το αποτέλεσμα, μπορεί να απαντήσει στο βασικό ερώτημα: υπάρχουν διαφορές, έστω στο ακουστικό φάσμα του ανθρώπου; Και η απάντηση είναι όχι. Κάτι με το οποίο συμφωνούν και μεγαλύτεροι φορείς ( π.χ. Harman ).Το 0.7 db ειναι Τεράστιο μέγεθος για χαθεί σε ακύρωση φάσης......και όπως επισης ειναι Τεραστιο μέγεθος για να μπορεί να μετρηθεί απο το μικρόφωνο ενός κινητού κλπ .....
Αν θελεις να με πείσεις να κάνω τεστ τα δυο καλώδια με αυτη τη μέθοδο δεν υπάρχει κανένας απολύτως λογος σου βεβαιώνω οτο θα υπάρχει διαφορά και η οποία διακύμανση προς τα πανω η προς τα κάτω θα σχετίζεται με την διάταξη που μετράς την εμπεδηση κλπ λεπτομέρειες....
Αφού διαπίστωσες ακόμα και λιγότερη διαφορά ( ας υποθέσουμε ότι το μικρόφωνο του κινητού εκανε λάθος και τις 20 φορες 10 με το "καλο" καλώδιο και 10 με το κακό τότε αρχίζει το ψάξιμο να μάθεις το γιατί.
Σωστά κατάλαβες την ερώτηση, απλά επειδή το εν λόγω μηχάνημα μετράει interconnects, πέρασα στη κατηγορία των καλωδίων ηχείων για να καταλήξουμε κάπου. Δηλαδή, έστω ότι το μηχάνημα ήταν φτιαγμένο να μετρά καλώδια ηχείων.Edit: για κανε κονφιρμ
Μήπως δεν καταλαβα την ερώτηση σωστα ?
Για ιντερκονεκτ μιλάγαμε είπες ηχείων και το έχασα
Δεν αντιλέγω και είναι ένας απο τους φόβους μου, να σου πω την αλήθεια. Π.χ. αν και ξέρω ότι αν πάθει ζημιά ένας απο τους Bryston μου θα μου πάρουν νεφρό για να μου τον φτιάξουν, γνωρίζω ότι μπορεί να επισκευαστεί. Εδώ λοιπόν έρχεται ο συνδυασμός εξωτερικού dsp crossover με διακριτούς ενισχυτές και ηχεία χωρίς τίποτα μέσα τους, μόνο μεγάφωνα. Ό,τι και να σου πάθει, επισκευάζεις ή πετάς τον προβληματικό ενισχυτή και είσαι έτοιμος για νέες περιπέτειες! Θα μου πεις, μπορεί ο καθένας να κάτσει να μετρήσει απόκριση μεγαφώνων και ιδιότητες καμπίνας για να σχεδιάσει ένα κροσόβερ στο dsp? Ζόρικο και προσωπικά εκεί έχω κολλήσει και τα έχω παρατήσει, γιατί δεν μπορώ να κάνω μετρήσεις σε ένα ουδέτερο χώρο, να βρω τις ιδιότητες των συστατικών και να κάνω τη μαγειρική στον προσέσορα. Υπάρχουν όμως κάμποσοι που αρέσκονται στο να φτιάχνουν μόνοι τους τα ηχεία τους. Ως προς αυτούς, ειλικιρινά απορώ γιατί κάθονται και ασχολούνται με παθητικά κροσόβερ.Σωστή είναι αλλά το είπα με λάθος χροιά φαίνεται.
Πάρε ενεργά με τους 34 ενισχυτές και εάν χαλάσει έστω ο ένας και δεν εχει ανταλλακτικό άντε να βρεις και να βάλεις ένα που να ταιριάζει με τους άλλους 33.Εάν χαλασει πάνω απο ένα και αρχίζουν μάλιστα να εγκαταλείπουν χρονικά και σταδιακά πετά το. χα χα Για αυτό ενεργά αγοράζουμε μόνο απο εταιρίες που εχουν έντονη και μακροχρόνια παρουσία στο pro audio και δεν θα κλείσουν.
Καλά μάστορα δεν θα βρείς ... μόνο αλλαγή ολόκληρων πλακετών και switch power supplies (που δεν θα υπάρχουν καν) απο κανένα κομπιουτερά ηλεκτρονικό ή στα σερβις στα κινητά. Ενταξει θα σου βρούν κανένα απο κανένα ιατρικό μηχάνημα.
Για τσέκαρε στο ιντερνετ (που εσύ το εμπιστεύεσαι) ποιός είναι ο ρυθμός που εγκαταλείπουν τα SMPS στους Hypex. Η λάμπα μου θα τα θάψει όλα. Εγώ δεν θα ζω βέβαια αλλά θα με ανασυνθέσει ο Bhutia απο την πληροφορία που δεν χάνεται (αντίθετα με το audio) απο την μαύρη τρύπα. Του έχω πει να με κάνει 33 ετών και λιγότερο βλάκα.
![]()