Κακή συμπεριφορά αντιπροσωπου σε service ενισχυτή.

Μηνύματα
50
Reaction score
4
Και έχει το ακόμα μαγαζί αυτός; Δλδ το μαγαζί του έχει ακόμα σκεπή;


Χλώμο το κόβω να παίρνει και μηχάνημα πίσω....πολύ βρωμάει το έργο.
Αυτό άρχισα να σκέφτομαι κι εγώ...ας μην φτάσουμε εκεί ακόμα....
 

Μηνύματα
1.622
Reaction score
2.718
Απορώ γιατί δεν έχεις στείλει μαιλ στη μαμά εταιρεία.
Κάποια στιγμή που είχα ένα θεματάκι και επειδή εδώ αρνήθηκαν να το κοιτάξουν, ούτε καν επί πληρωμής, μίλησα στη μαμά εταιρεία και μου έστειλαν οι ίδιοι ανταλλακτικό μαζί με οδηγίες για το πως να το αλλάξω εύκολα και όλα καλά.
Για εκτός εγγύησης μηχάνημα κιόλας και δωρεάν.
Μου έστειλαν και βέλγικες βάφλες μαζί στο πακέτο :)

Τοπ υποστήριξη μαζί με trinnov.
 

Μηνύματα
217
Reaction score
475
Έχω και εγώ να καταθέσω μία τέτοια περίπτωση απο φίλο , φιλου ώ φίλε!! Άτομο της επαρχίας έστείλε , (ουτε καν από κοντά) , πανάκριβο HI END προενισχυτή και τελικό για συντήρηση χωρίς να πάρει έστω ένα κωλόχαρτο υγείας ότι το παρελαβε για φτιάξιμο…Τον καθυστερούσε και στο τέλος του τα φαγε…και τρεχανε για χρόνια στα δικαστήρια…άπειρα λεφτα….Που να βρει το δικιο του χωρίς χαρτιά…δεν ξερω ουτε καν που στηρίχτηκε στο δικαστηριο…. (Ίσως λεω εγω τωρα στο χαρτί του ταχυδρομείου;; Αν υπήρχε και αυτό δεν ξέρω...

Ο αλλος ….¨εγω…..? Δεν πήρα τιποτα….¨ .

Δεν γνωρίζω ουτε καταστημα , ούτε τον άνθρωπο , ούτε την τύχη και Κατάλληξη του συμβάντος…

Πως το κανουν αυτό ρε γαμώτο…και γιατί ? Διαβάζουν κανα review στο google , ρωτήσαν κανα εξπερτ φιλο να τους καθοδηγήσει ?? Δυστυχώς Αθώοι και αγνοί άνθρωποι εξαπατούνται συνεχώς ….τα ματια μας και τα μυαλά μας 14….

Φίλε μου ελπίζω να βρείς άκρη…από καρδιάς!!
 

Μηνύματα
5
Reaction score
6
Καλησπέρα. Ακόμα φίλε μου δεν έχεις κατέβει να πάρεις πίσω τον ενισχυτή σου ; Εγώ θα το είχα κάνει στην θέση σου. Καλύτερα χαλασμένος ενισχυτής παρά καθόλου ενισχυτής σε τέτοιες περιπτώσεις που χρονίζουν.
 

gid

Μηνύματα
9.146
Reaction score
10.427
Στείλε μήνυμα στη μαμά εταιρία, πιθανότατα έχει κάνει τα ίδια και σε άλλους.
 

Μηνύματα
50
Reaction score
4
Απορώ γιατί δεν έχεις στείλει μαιλ στη μαμά εταιρεία.
Κάποια στιγμή που είχα ένα θεματάκι και επειδή εδώ αρνήθηκαν να το κοιτάξουν, ούτε καν επί πληρωμής, μίλησα στη μαμά εταιρεία και μου έστειλαν οι ίδιοι ανταλλακτικό μαζί με οδηγίες για το πως να το αλλάξω εύκολα και όλα καλά.
Για εκτός εγγύησης μηχάνημα κιόλας και δωρεάν.
Μου έστειλαν και βέλγικες βάφλες μαζί στο πακέτο :)

Τοπ υποστήριξη μαζί με trinnov.
Του είπα μήπως να έστελνα ένα μήνυμα στην εταιρεία να μας στείλει πιο γρήγορα τα ανταλλακτικά και μου είπε να μην το κάνω για να μην τον εκθέσω. Τώρα τι να πω...ένα ένα τα θυμάμαι και μου ανεβαίνει η πίεση. Ας ελπίσω ότι θα διαψευθώ.
Και έχει το ακόμα μαγαζί αυτός; Δλδ το μαγαζί του έχει ακόμα σκεπή;


Χλώμο το κόβω να παίρνει και μηχάνημα πίσω....πολύ βρωμάει το έργο.
Αυτό μου είπε και η σύζυγος τις προάλλες....ελπίζω να μην συμβεί αυτό.
 

Μηνύματα
1.615
Reaction score
1.317
Δύσκολα τα πράγματα...
Ανέβασε τα στοιχεία του μπας και γλιτώσει κανένας άλλος.
Και στείλε κανένα συγγενή σου αν έχεις να τον παραλάβει όπως είναι
Εγώ ήθελα να ήξερα πως κάποιοι άνθρωποι έχουν μαγαζιά και λειτουργούν με αυτό το τρόπο
 

Μηνύματα
14.353
Reaction score
12.023
Του είπα μήπως να έστελνα ένα μήνυμα στην εταιρεία να μας στείλει πιο γρήγορα τα ανταλλακτικά και μου είπε να μην το κάνω για να μην τον εκθέσω. Τώρα τι να πω...ένα ένα τα θυμάμαι και μου ανεβαίνει η πίεση. Ας ελπίσω ότι θα διαψευθώ.

Αυτό μου είπε και η σύζυγος τις προάλλες....ελπίζω να μην συμβεί αυτό.
Να στείλεις email. Σιγά που θα τον εκθέσεις. Ζήτα του να περάσει ένας δικός σου ή εσύ να πάρει το μηχάνημα.
 

Μηνύματα
50
Reaction score
4
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Με βοηθήσατε αρκετά. Θα ενημερώσω για τις εξελίξεις. Αν συνεχιστεί η κατάσταση και δεν βγάλω άκρη θα πράξω κι εγώ ανάλογα δημοσιοποιώντας τα στοιχεία του (πολύ από εσάς μπορεί να τον ξέρετε ήδη)
 

Μηνύματα
14.209
Reaction score
7.242
Έχεις προσπαθήσει να κινηθείς νομικά; Ξέρεις πόσο κοστίζει;
ναι έχω και το γνωρίζω,αλλά μπορεί να μιλάμε για ενισχυτή 2000-3000 ευρώ που η τύχη του αγνοείται από τον ίδιο τον "αντιπρόσωπο". Εχω καραφλιάσει από όταν το διάβασα. Ενα εξώδικο δεν κοστίζει τόσο πολύ,αν δεν υπάρχει η δυνατότητα μπορεί να απευθυνθεί στον Συνήγορο του πολίτη (έστω).
 




Μηνύματα
14.353
Reaction score
12.023
ναι έχω και το γνωρίζω,αλλά μπορεί να μιλάμε για ενισχυτή 2000-3000 ευρώ που η τύχη του αγνοείται από τον ίδιο τον "αντιπρόσωπο". Εχω καραφλιάσει από όταν το διάβασα. Ενα εξώδικο δεν κοστίζει τόσο πολύ,αν δεν υπάρχει η δυνατότητα μπορεί να απευθυνθεί στον Συνήγορο του πολίτη (έστω).
@Abessalom πες του ότι ένα εξώδικο δεν έχει και πολύ νόημα. Ο Άλλος μπορεί να το αγνοήσει για πλάκα.
 

Μηνύματα
702
Reaction score
912
ναι έχω και το γνωρίζω,αλλά μπορεί να μιλάμε για ενισχυτή 2000-3000 ευρώ που η τύχη του αγνοείται από τον ίδιο τον "αντιπρόσωπο". Εχω καραφλιάσει από όταν το διάβασα. Ενα εξώδικο δεν κοστίζει τόσο πολύ,αν δεν υπάρχει η δυνατότητα μπορεί να απευθυνθεί στον Συνήγορο του πολίτη (έστω).
Στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
Ο Σ του Πολίτη δεν χειρίζεται υποθέσεις πολιτών - ιδιωτικών εταιρειών.
 

Μηνύματα
8.584
Reaction score
3.887
Εγώ θα το ανέφερα το περιστατικό στο Μαξίμου που λένε ότι έχουμε ανάπτυξη.
Δώσε τον στεγνά τον αντιπρόσωπο, μήπως σωθεί και κανένας χριστιανός.
Τι φοβάσαι; τους μπράβους της νύχτας ;
 
Last edited:

Μηνύματα
217
Reaction score
475
Πάντως από την μία εαν μιλάμε για μαγαζί ΓΝΩΣΤΟ που τα φερνει κιολας αυτα τα μηχανήματα , δυσκολεύομαι να πιστέψω ρε γμτ ότι θα κανει π...ά , να διακινδυνέψει την φήμη του και τα σχετικά...

Aπό την άλλη η συμπεριφορά του κάνει μπαμ πως εχει γινει μακακια...και γι αυτο θελει να κερδίζει συνεχώς χρόνο....εικάζω πως τον διέλυσε εντελώς αντι όντως να τον φτιάξει , περιμένοντας μαζι με το ανταλλακτικό σου και πολλά περισσότερα ακόμη , που δεν θα εχει σε στοκ η εταιρεια ...

Φίλε μου , ασε τις ευγένειες στην άκρη (γιατι οι αλλοι εκει βαράνε στο φιλοτιμο και την αγαθοσύνη) κατέβα κατω αθηνα και παρτον πίσω όπως τον άφησες όμως....

Επίσης ο συνήγορος του καναταλωτή είναι μια καλή και σχεδόν σίγουρη λύση εαν βρεις τα σκούρα...και εφωσον έχεις τα χαρτια που απαιτούνται...εδώ κοτζαμ LG μάμησε μια χρονια που δεν μου άλλαζε TV Oled με τίποτα λόγω πολύχρωμων dots...
 

ika

News
Μηνύματα
20.085
Reaction score
17.681
gskar σου εύχομαι να λυθεί το πρόβλημά σου άμεσα, αλλά μου φαίνεται τα θέλει και σένα ο κ@λος σου.
Έχεις αφήσει σχεδόν 1 χρόνο περουσιακό σου στοιχείο στο έλεος του Θεού και έχεις τύψεις μήπως εκθέσεις τον αντιπρόσωπο αν απευθυνθείς στον κατασκευαστή. Μα αν είχε ζητήσει ανταλλακτικά ο αντιπρόσωπος στον κατασκευαστή, ο δεύτερος θα ήταν ενήμερος και δεν υπάρχει περίπτωση να εκτεθεί ο αντιπρόσωπος.
Δεν ξέρεις λοιπόν ότι έχει όντως παραγγελθεί το ανταλλακτικό και δεν ξέρεις αν ο κατασκευαστής καθυστερεί την αποστολή του. Σε κάθε περίπτωση η Ιώβεια υπομονή σου είναι εις βάρος σου.
Αφού παρέδωσες ο ίδιος τον ενισχυτή, έχεις δελτίο παραλαβής του, οπότε στείλε μεηλ στον κατασκευαστή και ας εκτεθεί ο αντιπρόσωπος αν φταίει...


Πριν από πολλά χρόνια, γιαπωνέζικο κασετόφωνο από τα ακριβά της εποχής, ένα-δυο μήνες μετά την αγορά εκεί που έπαιζε σταματούσε. Μόλις ξαναπάταγα το PLAY ξανάρχιζε κανονικά και σε λίγο τα ίδια πάλι. Εποχή που δεν υπήρχε διαδίκτυο, επικοινωνία με fax, γράμμα ή τηλέφωνο θα γινόταν.
Η αντιπροσωπία (από τις μεγάλες της εποχής) το κράτησε για ένα μήνα και μας είπαν πως δεν βρίσκουν τι έχει και η λύση που προτείνουν είναι να αγοράσουμε ένα νέο σε τιμή χονδρικής (για κασετόφωνο 1-2 μηνών, αγορασμένο από τους ίδιους). Όταν ο πατέρας μου τους ζήτησε γραπτώς την πρότασή τους, ως δια μαγείας σε μια βδομάδα φτιάχτηκε, κατόπιν επικοινωνίας με την Γερμανία όπως είπαν. Και μετά έπαιζε 30+ χρόνια σαν σκυλί χωρίς πρόβλημα.
 
Last edited:


Staff online

  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.866
Μηνύματα
3.065.605
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top