Η TLA στην έκθεση High End του Μονάχου

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305


H TruLife Audio ιδρύθηκε το 1995 ως ένας τομέας μέσα στην εταιρία Eλμετ, η οποία ειδικεύεται στην σχεδίαση και κατασκευή μετασχηματιστών από το 1957. Ο ιδρυτής και ιθύνων νους της TLA, Βελισσάριος Γεωργιάδης, είχε σαν στόχο να χρησιμοποιήσει την εμπειρία της μητρικής εταιρίας σε ένα από τα πλέον κρίσιμα σημεία κάθε λαμπάτης σχεδίασης, δηλαδή τους μετασχηματιστές. Οι απόψεις της TLA περί την σχεδίαση ενισχυτών, φαίνονται αρκετά σαφείς: Tοπολογίες single ended με στάδια εξόδου DHT (τριόδων άμεσης θέρμανσης), σύζευξη με μετασχηματιστές, χωρίς την παρουσία πυκνωτών στο δρόμο του σήματος, τάξη Α σε όλα τα στάδια, μηδενική ανάδραση κ.λπ, κ.λπ. Δέκα και κάτι χρόνια μετά, η προσπάθεια φαίνεται να αποδίδει: Ο κατάλογος της εταιρίας περιλαμβάνει τρεις τελικούς ενισχυτές (τους μονομπλόκ Reference και Axis και τον στερεοφωνικό Shin), δύο active προενισχυτές, τον Essence και τον Naya, τον step-up Reikon καθώς και δύο βελτιωτές τροφοδοσίας (AC conditioners), έναν για συσκευές χαμηλής και έναν για υψηλής ισχύος. Η πρόσφατη παρουσία της TLA στην έκθεση του Moνάχου φαίνεται να απέσπασε πολύ θετικά σχόλια και αν μη τι άλλο, είχε πολύ σοβαρούς συνοδούς: Το Transrotor Ambassador (με βραχίονα SME V και κεφαλή Koetsu Rosewood) ως αναλογική πηγή, το οποίο οδηγούσε τον προενισχυτή Essence μέσω του Step-up και τα ηχεία Duo Omega της Avantgarde τα οποία οδηγήθηκαν από τον Αxis και τον Shin. To όλο σύστημα τροφοδοτήθηκε από τα AC Conditioners της εταιρίας, ενώ τον ρόλο της ψηφιακής πηγής είχε αναλάβει το Esoteric Χ-01 (το οποίο, απ΄ότι μαθαίνουμε, χρησιμοποιήθηκε και σε αρκετά άλλα περίπτερα...).


ΙΝFO: Οbscure Audio, (αποκλειστικός πωλητής) τηλ.: 210-253.0602, web: http://www.obscureaudio.com/, http://www.trulifeaudio.com/

πηγή http://www.avmentor.gr/tla_highend_munich_2006.htm
 

Μηνύματα
385
Reaction score
7
ΜΕΓΑΛΕΣ μηχανές. Αν το κόστος δεν ήταν για μένα εμπόδιο αυτά τα μηχανάκια θα αγόραζα.
Μαγικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Νομίζω αξίζουν συμπαράστασης και εύχομαι να καταξιώσουν μια μέρα την Ελλάδα
στην παγκόσμια αγορά του Hi-End γιατί άμα θέλουμε μπορούμε να είμαστε καλύτεροι.
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Το κόστος των συγκεκριμένων μηχανημάτων είναι απλά απαγορευτικό όμως για την πλέιονότητα των Ελλήνων χαϊφιντελιστών...

Ίσως μια πιο επιθετική τιμολογιαή πολιτική θα απέφερε και περισσότερα κέρδη στην εταιρία αλλά και μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα...
 

Τ

ΤΑΣΟΣ ΑΝΤΩΝΑΡΑΚΟΣ

Guest
Ισως απλα να μην τους ενδιαφερει να πουλησουν αλλα απλα να "ξεχωριζουν" στις εκθεσεις ή να λενε οτι ειναι η πιο ακριβη εταιρεια στη χωρα τους ή να εχουν συγκεκριμενους πελατες με πολυ υψηλο budget.Ισως απλα και να μην "ζουν" απο αυτη τη δουλεια και απλα να κανουν τη.....τρελλα τους.
Θα ηταν ομως πολυ ενδιαφερον αν αυτη η εταιρεια με την τεχνογνωσια που δειχνει οτι εχει αλλα και με την αισθητικη που ακολουθει στα μηχανηματα της να βγαλει στη παραγωγη ενα ...."γηινο" μοντελο ολοκληρωμενου ενισχυτη.Ελπιζω στο μελλον να ασχοληθουν και με τους ταπεινους φτωχους φιλους τoυ hi-fi.......
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Η σχεδιαστική φιλοσοφία του Βελισσάριου εντοπίζεται κυρίως

στην εκτεταμένη χρήση interstage μετασχηματιστών.

Αυτό έχει σαν συνέπεια τα μηχανήματα να γίνονται ογκώδη

(δείτε π.χ. τα phono stages του) και δαπανηρά!

Είναι δεδομένο επίσης ότι χρησιμοποιεί σε πολλά σημεία

εξωτικά και δυσεύρετα υλικά πράγμα που συμβάλλει στην

περαιτέρω αύξηση του κόστους....
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
ΤΑΣΟΣ ΑΝΤΩΝΑΡΑΚΟΣ said:
Ισως απλα να μην τους ενδιαφερει να πουλησουν αλλα απλα να "ξεχωριζουν" στις εκθεσεις ή να λενε οτι ειναι η πιο ακριβη εταιρεια στη χωρα τους ή να εχουν συγκεκριμενους πελατες με πολυ υψηλο budget.Ισως απλα και να μην "ζουν" απο αυτη τη δουλεια και απλα να κανουν τη.....τρελλα τους.
Θα ηταν ομως πολυ ενδιαφερον αν αυτη η εταιρεια με την τεχνογνωσια που δειχνει οτι εχει αλλα και με την αισθητικη που ακολουθει στα μηχανηματα της να βγαλει στη παραγωγη ενα ...."γηινο" μοντελο ολοκληρωμενου ενισχυτη.Ελπιζω στο μελλον να ασχοληθουν και με τους ταπεινους φτωχους φιλους τoυ hi-fi.......
Εξόσων γνωρίζω

1) Σαφώς και τους ενδιαφέρει να πουλήσουν

2) Δεν νομίζω ότι υπάρχουν άλλες δραστηριότητες τόσο προσοδοφόρες που επιτρέπουν

στον Βελισσάριο να κάνει απλά την τρέλλα του!

3) Συμφωνώ ότι θα πρέπει να ακολουθήσουν "γήινα" και προσιτά μοντέλα

γιατί διαφορετικά το μέλλον θα είναι προδιαγεγραμμένα μαύρο...
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Εχμ... Έτσι από καθαρή περιέργεια... Πόσο είναι το "απαγορευτικό κόστος";
Γιατί ακούω πολλές φορές το προσιτό κόστος του Hi-end και τρομάζω! ;)
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
unforgiven said:
Εχμ... Έτσι από καθαρή περιέργεια... Πόσο είναι το "απαγορευτικό κόστος";
Γιατί ακούω πολλές φορές το προσιτό κόστος του Hi-end και τρομάζω! ;)
αν το πω σίγουρα θα τρομάξεις...
 




Μηνύματα
1.346
Reaction score
2
Σιγουρα ειναι σημαντικο να στηριζονται ελληνικες προσπαθεις.....αν οχι με αγορες τουλαχιστον να μην θαβονται βγαζοντας ολοι το ελληνικο μας δαιμονιο.........
ρε παιδια οι ανθρωποι φτιαχνουν HI-end μηχανηματα..........Δοξα το Θεο υπαρχουν αρκετες φτηνοτερες εταιριες για μας να διαλεξουμε...... 8)
 

Μηνύματα
385
Reaction score
7
mixalis kanakakis said:
Σιγουρα ειναι σημαντικο να στηριζονται ελληνικες προσπαθεις.....αν οχι με αγορες τουλαχιστον να μην θαβονται βγαζοντας ολοι το ελληνικο μας δαιμονιο.........
ρε παιδια οι ανθρωποι φτιαχνουν HI-end μηχανηματα..........Δοξα το Θεο υπαρχουν αρκετες φτηνοτερες εταιριες για μας να διαλεξουμε...... 8)
Συμφωνώ απολύτως. Επίσης δε θα είχα κανένα πρόβλημα αν οι Ferrari ήταν Ελληνικές κι ας μη βγάλουν ποτέ αυτοκίνητο πόλης ή φτηνό πολυμορφικό.
 

Μηνύματα
644
Reaction score
7
Πέρα απο τις κορώνες, να τα αφήσουμε γιατί είναι Ελληνικά, θέλω ειλικρινά να καταλάβω τι στην ευχή μπορεί να κοστίζει τόσο ώστε ένας τελικός λαμπάτος των 50W να πουλιέται 48.000€ και ένας προενισχυτής 28.000€.
Οσο δηλαδή μία mercendes E200, που σημαίνει ότι υπάρχει απο πίσω ένα τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, ένα τμήμα σχεδιασμού, ένα εργοστάσιο κατασκευής, δηλαδή απασχολούνται κάμποσες εκατοντάδες επιστήμονες ολκής, με διδακτορικά κλπ, προσωπικό, ρομποτ κλπ. Εδώ τι στην ευχή έχουμε; Πόσα άτομα προσωπικό απασχολεί η TLA; τι επενδύσεις έχουν γίνει; ποιοί τελικά είναι οι παράγοντες του κόστους που συνθέτουν ένα τόσο μεγάλο νούμερο; δεν είμαι κακόπιστος απλά θέλω κάποιος να μου τα δικαιολογήσει σοβαρά(εφόσον φυσικά μπορεί).
Το ίδιο φυσικά θα ζητούσα και για τα Wavac και κάτι γιαπωνέζικα εφόσον μπορούσε κάποιος να δώσει κάποιες εξηγήσεις.
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Το κόστος των συγκεκριμένων μηχανημάτων είναι απλά απαγορευτικό όμως για την πλέιονότητα των Ελλήνων χαϊφιντελιστών...

Ίσως μια πιο επιθετική τιμολογιακή πολιτική θα απέφερε και περισσότερα κέρδη στην εταιρία αλλά και μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα...
Αντιθετως .....
 

Μηνύματα
330
Reaction score
1
Πέρα απο τις κορώνες, να τα αφήσουμε γιατί είναι Ελληνικά, θέλω ειλικρινά να καταλάβω τι στην ευχή μπορεί να κοστίζει τόσο ώστε ένας τελικός λαμπάτος των 50W να πουλιέται 48.000€ και ένας προενισχυτής 28.000€.
Οσο δηλαδή μία mercendes E200, που σημαίνει ότι υπάρχει απο πίσω ένα τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, ένα τμήμα σχεδιασμού, ένα εργοστάσιο κατασκευής, δηλαδή απασχολούνται κάμποσες εκατοντάδες επιστήμονες ολκής, με διδακτορικά κλπ, προσωπικό, ρομποτ κλπ. Εδώ τι στην ευχή έχουμε; Πόσα άτομα προσωπικό απασχολεί η TLA; τι επενδύσεις έχουν γίνει; ποιοί τελικά είναι οι παράγοντες του κόστους που συνθέτουν ένα τόσο μεγάλο νούμερο; δεν είμαι κακόπιστος απλά θέλω κάποιος να μου τα δικαιολογήσει σοβαρά(εφόσον φυσικά μπορεί).
Το ίδιο φυσικά θα ζητούσα και για τα Wavac και κάτι γιαπωνέζικα εφόσον μπορούσε κάποιος να δώσει κάποιες εξηγήσεις.

Σωστός ο συλλογισμός, δε λαμβάνεται ωστόσο υπόψη ότι στην περίπτωση των μικρών εταιρειών (με τις συνεπαγόμενες ελάχιστες πωλήσεις) δεν υπάρχουν οι οικονομίες κλίμακος.

Πόσο θα πουλιόταν π.χ. το Playstation 3 αν παράγονταν από την Mark Levinson? (λέμε τώρα..).
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Αν ειχαν λιανικη 6.000 ευρω , ποιος θα τους εδινε σημασια ;;;
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Αρκετα εχουν "μαγκωσει" οι ξενοι κατασκευαστες απο τους Ελληνες :mad_3: .

Ασε να τους παρουμε μερικα πισω :cool_4: .
 

Μηνύματα
644
Reaction score
7
Συγνώμη αγαπητέ Luxman, αλλά αν παίζουν θεικά και έιχαν 6.000€, δεν θα πουλούσε κανένας άλλος και αν κάποιος διαννοούνταν να πουλήσει θα έπρεπε να βρέξει κ@λο και να φτιάξει καλλίτερη μηχανή απο αυτή. Ο καταναλωτής εκπαιδεύεται γρήγορα και οι φόλες εύκολα γίνονται αντιληπτές. Η οικονομία κλίμακας, υπο κλίμακα ισχύει για όλα τα κλιμάκια (δεν το λέω εγώ η μάκρο τα λέει).
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Συγνώμη αγαπητέ Luxman, αλλά αν παίζουν θεικά και έιχαν 6.000€, δεν θα πουλούσε κανένας άλλος και αν κάποιος διαννοούνταν να πουλήσει θα έπρεπε να βρέξει κ@λο και να φτιάξει καλλίτερη μηχανή απο αυτή. Ο καταναλωτής εκπαιδεύεται γρήγορα και οι φόλες εύκολα γίνονται αντιληπτές. Η οικονομία κλίμακας, υπο κλίμακα ισχύει για όλα τα κλιμάκια (δεν το λέω εγώ η μάκρο τα λέει).
........και ποιος σου ειπε αγαπητε Βαγγελη οτι μπορει να παραγει περισσοτερα "κομματια" ;

Πολλες εταιρειες κατερρευσαν επειδη περασαν ενα κρισιμο σημειο αναπτυξης της παραγωγης η των πωλησεων τους .

Αλλωστε οπως διαβασες δεν παιζουν παντου και παντα τοσο καλα ωστε να πουλαγαν μονο αυτοι .
Υπο μια εννοια και οι Τσακιριδομηχανες ειναι γ@μω τα μηχανηματα αλλα δεν πουλανε μονο αυτοι :cool_4: !

Ο δε καταναλωτης ειναι ντουβαρι και εκπαιδευεται δυσκολα . Οι φολες δε , εχουν γλυκια γευση και συνοδευονται απο πολλες υποσχεσεις . Γι αυτο και η αγορα ειναι γεματη φολες και δεν αναφερομαι μονο στα περι των Hi Fi αλλα για ολα τα προιοντα .
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.054
Μηνύματα
3.039.403
Members
38.524
Νεότερο μέλος
Vaslamp
Top