Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Πώς δημιουργείται αυτός ο κεραυνός????

Λοιπόν

Το φαινόμενο αυτό συμβαίνει όταν η διαφορά δυναμικού ανάμεσα στα σύννεφα και τη γή είναι τόσο μεγάλη, με αποτέλεσμα ο αέρας που υπάρχει ανάμεσα να γίνεται αγωγός!

Οι τιμές είναι μεγαλύτερες των 20.000 volt. και μερικές χιλιάδες αμπέρ!!!!
Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και τώρα στους κινητήρες των αυτοκινήτων μας. Στο μπουζί δημιουργείται ένας μικρός κεραυνός γύρω στα 20kv-30kv αλλά μικρής έντασης γύρω στα 0.8 Ampere, ίσα ίσα για να γίνει η ανάφλεξη της βανζίνης.

Η πανεύκολη παρέμβαση που πρέπει να κάνουμε είναι να περάσουμε μέσα απο την τάση που διαπερνά τον αέρα ανάμεσα στο μπουζί ένα ρεύμα γύρω στα 10Α. πώς το κάνουμε αυτό???? Με συνδυασμό δυο συνεχών DC.

Μαζί με τον κανονικό σπινθήρα των 20κιλοβόλτ να περνάει και ένα ρεύμα ας πούμε 220vdc 10A!
Σύμφωνα με πειράματα άν μέσα στον κεραυνό αυτό παρεμβληθεί ένα συννεφο νερού, Θα γίνει μια σειρά απο αντιδράσεις. Στην αρχή μια εξώθερμη μετά μια ενδόθερμη, και συνεχίζει αναλλάξ.
Αυτό γίνεται μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου.

Απο θεωρία δεν ξέρω να σας πώ, πάντως το τί έχουν δεί τα ματάκια μου στα πειράματα στο προ αναφερθέν φόρουμ.... είναι άλλο πράμα....
Πιστεύω πάντως να γίνομαι κατανοητός....

Ανυπομωνώ να αρχίσω τα πειράματα κι εγώ....!!!! :D
 

Μηνύματα
39
Reaction score
0
Μαζί με τον κανονικό σπινθήρα των 20κιλοβόλτ να περνάει και ένα ρεύμα ας πούμε 220vdc 10A!
Σύμφωνα με πειράματα άν μέσα στον κεραυνό αυτό παρεμβληθεί ένα συννεφο νερού, Θα γίνει μια σειρά απο αντιδράσεις. Στην αρχή μια εξώθερμη μετά μια ενδόθερμη, και συνεχίζει αναλλάξ.
Αυτό γίνεται μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου. :D


Για να σου δώσω και εγώ μια μικρή βοήθεια μην ξεχνάς ότι σε ένα παλιό αμάξι ( χρέπι ) που θα βρεις θα πρέπει να μην έχει καλμπηρατέρ αλλά μπέκ για να μπορέσεις να δημιουργήσεις σύννεφο .:113:

Υ.Γ Δέν είμαι και πολύ σχετικός με το όλο θέμα αλλά μου άρεσε παρά μα παρά πολύ η όλη προσπάθεια – ενχείρημα !!!
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Πολύ σωστή η παρατήρησή σου....

Για τέτοιες εφαρμογές σε παλαιότερες μηχανές (με καλμπυρατέρ) έχω σκεφτεί για τους ιονιστές νερού. Τους έχω ακούσει και ultrasonic humidifiers, ultrasonic foggers κλπ, όπου αυτοί έχουν την ιδιότητα με πολύ χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, να ταλαντώνουν το νερό σε ουλτρασονικές ταχύτητες, (άνω των 20.000hz) και καταφέρνουν να το κομματιάσουν σε ελάχιστων διαστάσεων σταγονίτσες, και έτσι φτιάχνουν ένα παγωμένο φυσικό σύνεφο.

Δείτε ένα παράδειγμα:

[YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/m-7miu8a0uM&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/m-7miu8a0uM&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE]

Απο πειράματα που έχω ψάξει ότι έχουνε κάνει, το φαινόμενο που παρατηρείται στο μπουζί όταν περνάει αυτό το σύνεφο την ώρα του κεραυνού είναι κατα πολλές φορές πιο έντονο.

Δείτε εδώ πόσο έντονο:

[YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/z6oSekQykiw&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/z6oSekQykiw&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE]

Αυτοι οι "ιονιστές" δεν είναι τίποτα άλλο απο ένα ειδικά κατασκευασμένο πιεζοηλεκτρικό tweeter το οποίο είναι βουτηγμένο σε μια λεκάνη με νερό, και ταλαντώνεται με συχνότητες άνω τών 20kHz.

Σε οποιαδήποτε όμως μηχανή κι αν κάνουμε πειράματα, πρέπει να προνοήσουμε για τη σκουριά. Ιδιέταιρα στην εξάτμιση, θα πρέπει να έχουμε κάτι ανοξύδωτο, γιατί σκουριάζει πάρα πολύ εύκολα.

Όλα αυτά είναι σε 2ο στάδιο. Προς το παρών ψάχνω να βρώ τα υλικά για να αρχίσω να κατασκευάζω το όλο σύστημα.
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Το σχέδιο του κυκλώματος στο οποιο βασίζομαι είναι αυτό,:



Μόνο που θα έχει κάποιες διαφοροποιήσεις ωστε να δουλέψει στα 220volt που έχουμε στην Ελλάδα. Άρα στους πυκνωτές η χωρητικότητα θα μειωθεί στο μισό απ' ότι φαίνεται στο σχήμα, και θα ανεβεί λίγο η ανοχή τους σε βόλτ. Ανάλογα με την χωρητικότητα, θα χρειαζόμαστε και περισσότερο ρεύμα, και ανάλογη θα είναι και η έναση του κεραυνού.

Η πηγή, είναι μια 12βολτη μπαταρία αυτοκινήτου, που παρέχει ενέργεια σε ένα Inverter που θα κάνει την τάση απο 12VDC σε 220VAC - 240VAC, και μετά το ξανακάνουμε DC με μια γέφυρα.

Ο μετασχηματιστής απομόνωσης (isolation transformer) χρειάζεται στο να απομωνώσουμε το όλο κύκλωμα απο τον inverter μας με σκοπό να τον προστατεύσουμε απο τυχών παλμούς των 20KV που μπορεί να ταξιδέψουν πίσω.

Οι δίοδοι χρειάζονται στο να μην γυρίσει η υψηλή τάση προς τα πίσω και να κατευθυνθεί προς το μπουζί. Γι' αυτό ο φίλος μας που έφτιαξε το σχέδιο χρησιμοποιεί διόδους απο φούρνο μικροκυμμάτων. Εγώ λέω να βάλω μερικές 1N5408 (1000V 3A), ώστε να μπλοκάρουμε την υψηλή τάση στο μπουζί.

Την αντίσταση την έχουμε ώστε να μετριάσουμε κατα κάποιο τρόπο τα αμπέρ, άρα και την ένταση του κεραυνού. μπορούμε να βάλουμε ένα ποτενσιόμετρο σαν κι' αυτά που έχουμε στον τοίχο για να χαμηλώνουμε το φώς. Ακόμα και μια λάμπα πυρακτώσεως 100watt πιστεύω ότι θα κάνει.

Απ' ότι μπορείτε να καταλάβετε, αυτό είναι ένα κύκλωμα στο οποίο γίνεται ένας συνδυασμός, δυο DC currents. Ενός περίπου 20kvolt με λίγα αμπέρ και ενός 220 βόλτ με Πολλά αμπέρ. Τα 20κιλοβόλτ βοηθούν στο να γίνει αγωγός ο αέρας ανάμεσα στην άνοδο και κάθοδο του μπουζί, και τα 220 βόλτ θα δώσουν πολλά αμπέρ σ' αυτό το γεφύρωμα, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένας κεραυνός.

Πιστεύω να γίνομαι κατανοητός!!
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Νά ένα μικρό απλό παράδειγμα:

[YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xp1MDefW0rA&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xp1MDefW0rA&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE]

Ο τύπος εδώ χρησιμοποιεί ένα relay για να δημιουργήσει έναν απλό σπινθήρα, σαν κι αυτό που γίνεται στα αυτοκίνητά μας τώρα. Είναι τόσο μικρός που δεν φαίνεται κάν στο βίντεο. Στο 0:50 λεπτό, ανάβει τον inverter (ας πούμε) νομίζω αυτός το βάζει στην μπρίζα. Τέλος πάντων ανάβει τα 120βόλτ με τα πολλά αμπέρ. Και δείτε την διαφορά.
Όλα τα λεφτά είναι όταν ρίχνει λίγο νεράκι με ένα απλό σπρέυ πάνω στο μπουζί. έκει φαίνεται η διαφορά!!!!

Ο ίδιος αφού βελτίωσε το σύστημά του, το εγκατέστησε στον σκαραβέο του.:

[YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/mWXuFCHwp7Q&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/mWXuFCHwp7Q&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE]

Προσοχή! το παραπάνω βίντεο δεν δείχνει το σκαραβέο να λειτουργεί με νερό. Με βενζίνη!! Δείτε ότι παίρνει μπρός με μισή μιζιά!! Εκπληκτικό!! Απ' ό,τι λέει, έχει αυξηθεί η δύναμη, η ροπή, και έχουν μειωθεί κατανάλωση και ρύπποι, διότι η βενζίνη καίγεται ολόκληρη.

Επίσης παρατηρήστε στο 1:55 λεπτό όταν ρίχνει νερό στο μπουζί που έχει τραβήξει έξω, τι γίνεται....

Μάλιστα μ'αρέσει που είναι πολύ σταθερός ο σπινθήρας και δεν χάνει καθόλου. Φαίνεται ότι χάνει απο την κάμερα που δεν τα προλαβαίνει λόγω των χαμηλών fps.
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Άααα....!!!!

Ξέχασα να πώ ότι απο όλα τα παραπάνω και τα παρακάτω μπουζιά, έχουν αφαιρεθεί οι αντιστάσεις τους, ή δεν έχουν αντιστάσεις.

Αυτά....
Σχόλια δικά σας....
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Το σχέδιο του κυκλώματος στο οποιο βασίζομαι είναι αυτό,:



Μόνο που θα έχει κάποιες διαφοροποιήσεις ωστε να δουλέψει στα 220volt που έχουμε στην Ελλάδα. Άρα στους πυκνωτές η χωρητικότητα θα μειωθεί στο μισό απ' ότι φαίνεται στο σχήμα, και θα ανεβεί λίγο η ανοχή τους σε βόλτ. Ανάλογα με την χωρητικότητα, θα χρειαζόμαστε και περισσότερο ρεύμα, και ανάλογη θα είναι και η έναση του κεραυνού.

Η πηγή, είναι μια 12βολτη μπαταρία αυτοκινήτου, που παρέχει ενέργεια σε ένα Inverter που θα κάνει την τάση απο 12VDC σε 220VAC - 240VAC, και μετά το ξανακάνουμε DC με μια γέφυρα.

Ο μετασχηματιστής απομόνωσης (isolation transformer) χρειάζεται στο να απομωνώσουμε το όλο κύκλωμα απο τον inverter μας με σκοπό να τον προστατεύσουμε απο τυχών παλμούς των 20KV που μπορεί να ταξιδέψουν πίσω.

Οι δίοδοι χρειάζονται στο να μην γυρίσει η υψηλή τάση προς τα πίσω και να κατευθυνθεί προς το μπουζί. Γι' αυτό ο φίλος μας που έφτιαξε το σχέδιο χρησιμοποιεί διόδους απο φούρνο μικροκυμμάτων. Εγώ λέω να βάλω μερικές 1N5408 (1000V 3A), ώστε να μπλοκάρουμε την υψηλή τάση στο μπουζί.

Την αντίσταση την έχουμε ώστε να μετριάσουμε κατα κάποιο τρόπο τα αμπέρ, άρα και την ένταση του κεραυνού. μπορούμε να βάλουμε ένα ποτενσιόμετρο σαν κι' αυτά που έχουμε στον τοίχο για να χαμηλώνουμε το φώς. Ακόμα και μια λάμπα πυρακτώσεως 100watt πιστεύω ότι θα κάνει.

Απ' ότι μπορείτε να καταλάβετε, αυτό είναι ένα κύκλωμα στο οποίο γίνεται ένας συνδυασμός, δυο DC currents. Ενός περίπου 20kvolt με λίγα αμπέρ και ενός 220 βόλτ με Πολλά αμπέρ. Τα 20κιλοβόλτ βοηθούν στο να γίνει αγωγός ο αέρας ανάμεσα στην άνοδο και κάθοδο του μπουζί, και τα 220 βόλτ θα δώσουν πολλά αμπέρ σ' αυτό το γεφύρωμα, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένας κεραυνός.

Πιστεύω να γίνομαι κατανοητός!!


Γειά σου φίλε μου djzissis!
Φυσικά και γίνεσαι κατανοητός (κατανοητότατος θα έλεγα καλύτερα ,διότι απλούστατα απαυθύνεσαι και σε "δικούς σου" ανθρώπους)
Τώρα στο θέμα.
Εντάξει για την τάση,
τους πυκνωτές όμως (σου το λέω σαν ηλεκτρονικός) δεν νομίζω να πρέπει να πειράξεις την τιμή της χωρητικότητάς τους, διότι έτσι όπως είναι τοποθετημένοι δεν λειτουργούν ως πυκνωτές ταλάντωσης αλλά εξομάλυνσης.
Εάν η συνεχής και ανορθωμένη τάση έχει Vo peak 312 volt , βάλε πυκνωτές με μέγιστη τάση λειτουργείας 350 volt.
(από το γνωστό V= Vo ημωt στο εναλλασσόμενο ρεύμα)
Τώρα εάν σκοπεύεις να "πειράξεις" και τον μετασχηματιστή απομόνωσης κυκλωμάτων, πάλι θα έπρεπε να προσαρμόσεις την μέγιστη τάση λειτουργείας του πυκνωτή (-ων) ανάλογα πάλι με την Vo (peak=κορυφαία τιμή στιγμιαίας τάσης) του ανορθωμένου και μή εξομαλυμένου ρεύματος που σου δίνει ο μετασχηματιστής.
Τέλος, δεν ξέρω όταν αυτό τοποθετηθεί στον κινητήρα, εάν και κατά πόσον θα πειραχτούν από την "καταπόνηση" τα κυλινδροπίστονα. Δές το.

Και πάλι σ΄ευχαριστώ
Το όνομά μου είναι Δαμιανός
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Φαίνεσαι σωστός στην χρήση του αλατόνερου ώς πιο αγώγιμο, αλλά εδώ, έχω την εντύπωση πως θέλουμε την αντίσταση του νερού, όχι την αγωγιμότητά του!
Έτσι νομίζω....δέν είμαι εντελώς σίγουρος....

Όσο για την ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται φτάνουν γύρω στα δώδεκα βόλτ, και απο κεί και πέρα, ανάλογα με το πόσα ηλεκτρόδια θα βάλεις στο νερό, τόσο ανεβαίνουν τα αμπέρια, και τόσο αυξάνεται η παραγωγή HHO (η ηλεκτρόλυση).

Μπορεί να ξεκινήσει απο 0,5 αμπέρ και να φτάσει και τα 25-30 αμπέρ, ανάλογα με την κατασκευή
Το ιδανικότερο, είναι να καταφέρεις να έχεις την μεγαλύτερη παραγωγή με όσο το δυνατόν λιγότερα αμπέρ. Αυτό το κανονίζεις ανάλογα με την απόσταση των ηλεκτροδίων μεταξύ τους, και με την αντίσταση τους.

Ζητώ συγνώμη για την χρονική αργοπορία μου.

Θέλησα απλά πάλι να γράψω με σκοπό να βοηθήσω.
Το αλάτι ClNa όντως αυξάνει την αγωγιμότητα του νερού.
όμως σε αυτήν την περίπτωση εκτός από τα΄άλλα προαναφερθέντα "κακά" που κάνει, κάνει και ένα άλλο ενεργειακό κακό.
Ξοδεύει άσκοπα αμπέρ , χωρίς να αυξάνει την παραγωγή του υδρογόνου! (διότι εμείς στην προκειμένη περίπτωση θέλουμε να παραγουμε υδρογόνο.
Γενικά, παιδιά, έχω παρατηρήσει από τη χημεία (καλή της ώρα, διότι ιδιαιτέρως η ανόργανη στη συγκεκριμμένη περίπτωση, είναι καλό εργαλείο ανεξάρτητα από το ότι μας παίδεψε) ότι ΄το χλώριο Cl γενικότερα οι ενώσεις του, είναι σκέτη "καταστροφή για τα έμβια όντα". Όποια χημική ένωση η οποία δεν έχει χλώριο και να πάρετε, εάν προσθέσετε και το στοιχείο χλώριο, τότε αυτή θα γίνει καταστροφική... πχ χλωροφόρμιο κλπ κλπ
Τώρα, η σόδα φαγητού λέγεται για όσους γνωρίζουν χημεία Διττανθρακικό νάτριο και έχει χημικό τύπο NaHCO3 .
Προσέξατε κάτι?
Το NaHCO3 έχει μέσα του Υδρογόνο! SOS!
Αχ, αυτό το άτιμο το υδρογόνο, όλα αυτό τα κάνει!
Λέτε να λέω πολλά και να την πατήσω σάν τον Stan Meyer?
Το HCl υδροχλωρικό οξύ έχει επίσης υδρογόνο...
Δοκιμάστε να βάλετε πχ Al Αλουμίνιο και ρίξτε με προσοχή κεζάπι του εμπορίου (το κεζάπι είναι το γνωστό HCl)
Απάντηση
Εκτός του ότι είναι έντονα εξώθερμη αντίδραση, (θα βράσει ο τόπος) , θα πάρουμε και ατμούς υδρογόνου!
Διότι 6HCl + 2Al > 2AlCl3 + 3H2 + ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ
Αντιθέτως η σόδα πλυσίματος είναι το γνωστό Ανθρακικό νάτριο
Na2CO3 βλέπετε κάτι?
Δεν έχει Υδρογόνο αυτή η χημική ένωση! Άρα, δεν θα κάνει τίποτε!
Το Λεμόνι έχει κιτρικό οξύ μέσα του....(το οποίο είναι φούλ στο υδρογόνο!) για αυτόν τον λόγο μπορεί να γίνει από μόνο του ακόμη και μπαταρία!
Ελπίζω να σας κούρασα.

Και πάλι σας ευχαριστώ
(αχ Stan!)
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Γειά σου φίλε μου djzissis!
Φυσικά και γίνεσαι κατανοητός (κατανοητότατος θα έλεγα καλύτερα ,διότι απλούστατα απαυθύνεσαι και σε "δικούς σου" ανθρώπους)
Τώρα στο θέμα.
Εντάξει για την τάση,
τους πυκνωτές όμως (σου το λέω σαν ηλεκτρονικός) δεν νομίζω να πρέπει να πειράξεις την τιμή της χωρητικότητάς τους, διότι έτσι όπως είναι τοποθετημένοι δεν λειτουργούν ως πυκνωτές ταλάντωσης αλλά εξομάλυνσης.
Εάν η συνεχής και ανορθωμένη τάση έχει Vo peak 312 volt , βάλε πυκνωτές με μέγιστη τάση λειτουργείας 350 volt.
(από το γνωστό V= Vo ημωt στο εναλλασσόμενο ρεύμα)
Τώρα εάν σκοπεύεις να "πειράξεις" και τον μετασχηματιστή απομόνωσης κυκλωμάτων, πάλι θα έπρεπε να προσαρμόσεις την μέγιστη τάση λειτουργείας του πυκνωτή (-ων) ανάλογα πάλι με την Vo (peak=κορυφαία τιμή στιγμιαίας τάσης) του ανορθωμένου και μή εξομαλυμένου ρεύματος που σου δίνει ο μετασχηματιστής.
Τέλος, δεν ξέρω όταν αυτό τοποθετηθεί στον κινητήρα, εάν και κατά πόσον θα πειραχτούν από την "καταπόνηση" τα κυλινδροπίστονα. Δές το.

Και πάλι σ΄ευχαριστώ
Το όνομά μου είναι Δαμιανός
Δαμιανέ καλησπέρα....

Θα μπορούσα να πώ πώς είναι τύχη που βρήκα έναν να σχολείται μ' αυτά, ο οποίος είναι ΚΑΙ ηλεκτρονικός και είναι ΚΑΙ Έλληνας.... Με χαροποιεί πάρα πολύ αυτό.!!

Λοιπόν. Για τους πυκνωτές τώρα....
Αναφέρομαι ιδιέταιρα στον πυκνωτή (που βρίκεται αριστερά της αντίστασης στο σχήμα - C1 -) ο οποίος χρησιμοποιείται καθαρά για την αποθήκευση της ενέργειας για την ώρα που θα γίνει ο κεραυνός. Καθώς η αντίσταση καθυστερεί το ρεύμα μέχρει να επαναφορτιστεί ο πυκνωτής C1, την ώρα που γίνεται ο κεραυνός, δεν προλαβαίνει να εκφορτιστεί ο πυκνωτής C2 (αυτός που βρίσκεται δίπλα στη γέφυρα). Άρα μόνο ο πυκνωτής C2 χρησιμοποιείται για εξομάλυνση, και ο πυκνωτής C1 ως buffer για την ώρα του κεραυνού. Η αντίσταση με την καθυστέρησή της μετριάζει το πόσο θα φορτιστεί ο πυκνωτής C1. Ανάλογα λοιπόν το πόση χωρητικότητα έχει ο πυκνωτής C1, τόσο πιο έντονο είναι το φαινόμενο. Τώρα όμως για να προλάβει να επαναφορτιστεί ο C1 ανάμεσα σε δυο κεραυνούς, θα πρεπει να είναι και ανάλογα μικρή η αντίσταση, καθώς οι συχνότητες που θα έχουμε θα φτάνουν τα 270Hz, αλλα και περισσότερο (αν υποθέσουμε πώς ένας τετρακύλινδρος κινητήρας στις 4000 στροφές κάνει 4000 • 4 = 16000 κεραυνούς το λεπτό /60= 267 κεραυνοί το δευτερόλεπτο, άρα και 267 αποφορτίσεις και επαναφορτίσεις του πυκνωτή το δευτερόλεπτο.)


Μετά απο αυτή τη ζαλάδα, ας έρθουμε στον μετασχηματιστή.

Πιστεύω πως ο μετασχηματιστής χρειάζεται απλά και μόνο για την προστασία ενός φτηνού inverter και ίσως για μια μικρή αποθήκευση ενέργειας, ώστε να μην "γονατίσει" to inverter.

[αναφέρομαι τόσο στo inverter, διότι είναι ο μόνος τρόπος να έχουμε 220 βολτ στο αυτοκίνητό μας, το οποίο ρεύμα αυτό κάνει όλη τη δουλειά]

Τι εννοείς με το να "πειράξω" τον μετασχηματιστή????


Όσο για τον κινητήρα μή φοβάσε. Όλοι οι τετράχρονοι κινητήρες είναι αθάνατοι. Θέλουνε πολύ παίδεμα για να σταματήσουν να γυρνάνε....

Σ' ευχαριτώ πολύ για συμβουλές και γνώσεις, καθότι είμαι ακόμα 17 χρονών και έχω πολλά να μάθω ακόμα....
Ζήσης
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Δαμιανέ καλησπέρα....

Θα μπορούσα να πώ πώς είναι τύχη που βρήκα έναν να σχολείται μ' αυτά, ο οποίος είναι ΚΑΙ ηλεκτρονικός και είναι ΚΑΙ Έλληνας.... Με χαροποιεί πάρα πολύ αυτό.!!

Λοιπόν. Για τους πυκνωτές τώρα....
Αναφέρομαι ιδιέταιρα στον πυκνωτή (που βρίκεται αριστερά της αντίστασης στο σχήμα - C1 -) ο οποίος χρησιμοποιείται καθαρά για την αποθήκευση της ενέργειας για την ώρα που θα γίνει ο κεραυνός. Καθώς η αντίσταση καθυστερεί το ρεύμα μέχρει να επαναφορτιστεί ο πυκνωτής C1, την ώρα που γίνεται ο κεραυνός, δεν προλαβαίνει να εκφορτιστεί ο πυκνωτής C2 (αυτός που βρίσκεται δίπλα στη γέφυρα). Άρα μόνο ο πυκνωτής C2 χρησιμοποιείται για εξομάλυνση, και ο πυκνωτής C1 ως buffer για την ώρα του κεραυνού. Η αντίσταση με την καθυστέρησή της μετριάζει το πόσο θα φορτιστεί ο πυκνωτής C1. Ανάλογα λοιπόν το πόση χωρητικότητα έχει ο πυκνωτής C1, τόσο πιο έντονο είναι το φαινόμενο. Τώρα όμως για να προλάβει να επαναφορτιστεί ο C1 ανάμεσα σε δυο κεραυνούς, θα πρεπει να είναι και ανάλογα μικρή η αντίσταση, καθώς οι συχνότητες που θα έχουμε θα φτάνουν τα 270Hz, αλλα και περισσότερο (αν υποθέσουμε πώς ένας τετρακύλινδρος κινητήρας στις 4000 στροφές κάνει 4000 • 4 = 16000 κεραυνούς το λεπτό /60= 267 κεραυνοί το δευτερόλεπτο, άρα και 267 αποφορτίσεις και επαναφορτίσεις του πυκνωτή το δευτερόλεπτο.)


Μετά απο αυτή τη ζαλάδα, ας έρθουμε στον μετασχηματιστή.

Πιστεύω πως ο μετασχηματιστής χρειάζεται απλά και μόνο για την προστασία ενός φτηνού inverter και ίσως για μια μικρή αποθήκευση ενέργειας, ώστε να μην "γονατίσει" to inverter.

[αναφέρομαι τόσο στo inverter, διότι είναι ο μόνος τρόπος να έχουμε 220 βολτ στο αυτοκίνητό μας, το οποίο ρεύμα αυτό κάνει όλη τη δουλειά]

Τι εννοείς με το να "πειράξω" τον μετασχηματιστή????


Όσο για τον κινητήρα μή φοβάσε. Όλοι οι τετράχρονοι κινητήρες είναι αθάνατοι. Θέλουνε πολύ παίδεμα για να σταματήσουν να γυρνάνε....

Σ' ευχαριτώ πολύ για συμβουλές και γνώσεις, καθότι είμαι ακόμα 17 χρονών και έχω πολλά να μάθω ακόμα....
Ζήσης
Ζήση μου, πίστεψέ με, τό ίδιο ισχύει για όλους μας!

Και εγώ ακόμη είμαι ένα μεγάλο "διψασμένο" παιδί!

Γηράσκω και αει διδασκόμενος!
Τώρα , ο πρώτος πυκνωτής ο 470μF , είναι 100% εξομαλυντικός!
Ο δεύτερος , ο 10 - 47 μF είναι και αυτός και εξομαλυντικός αλλά αυτόν εάν δεις το κύκλωμα "πιό καλά" , θα παρητηρήσεις ότι αυτόν "τον παίζει μπάλα" η αντίσταση, η οποία δεν μου είπες ακόμη εάν είναι αντίσταση τύπου σύρματος και όχι άλλου υλικού , διότι οι αντιστάσεις σύρματος βεβαίως και έχουν πολύ πιό έντονα επαγωγικά φαινόμενα (βλέπε Θεωρία ηλεκτρονικών εξαρτημάτων) από τις άλλες, και μπορεί να κάνει ταλάντωση.
Τότε μπορείς να "πειράξεις" και τη χωρητικότητα του πυκνωτή σου
Ο μετασχηματιστής θεωρητικά και πρακτικά μπορεί να κάνει δύο δουλειές.
1. Απομονώνει τα δύο κυκλώματα.
Διότι από ότι γνωρίζεις, ο μετασχηματιστής είναι ένας επαγωγικός μετατροπέας εναλλασσόμενης ή διακοπτώμενης σε συχνότητα τάσης και μόνον, έχοντας ένα n1 πρωτεύον και ένα n2 δευτερεύον "περιτύλιγμα" εντελώς απομονωμένα και ανεξέρτητα μεταξύ τους. Η μόνη του σχέση που έχουν, είναι η κοινή μαγνητική διαπερατότητα του πυρήνα τους και φυσικά η μεταβολή της επαγωγής ΔΒ η οποία λαμβάνει χώρα ενεργητικά στο πρωτεύον. Από αγώγιμη άποψη, τα δύο κυκλώματα είναι εντελώς ανεξάρτητα, και έτσι δεν μπορούν να μπερδευτούν τα ρεύματά τους (και τα σημειακά δυναμικά τους) μια και αυτά έχουν σχέση μόνον επαγωγική και φυσικά μόνον όταν αυτά βρίσκονται υπό τάση!
2. Αυτό που θα μπορούσες πρακτικά να "πειράξεις" (και δεν το θεωρώ απαραίτητο, διότι μετά θα πρέπει να πειράξεις και την τιμή της αντίστασης, με όλα τα επακόλουθα) είναι να αυξήσεις την τάση του δευτερεύοντος και από 220V AC να τα κάνεις πχ 250V AC "πειράζοντας λιγάκι" (αυξητικά) απαραιτήτως και τα αμπέρ μέγιστης λειτουργείας του δευτερεύοντος αφού λύσεις φυσικά με 2ο κίρκοφ το κύκλωμα μετά τη γέφυρα (δουλεύω τώρα με τις ενεργές τιμές τάσης και έντασης διότι το ρεύμα στα άκρα του μετασχηματιστή δεν είναι συνεχές) το κύκλωμα.

Η καλύτερη διόρθωση τη Θεωρίας γίνεται πάντα μέσα από την Πράξη!
(Για να δούμε καλύτερα και να διορθώσουμε λάθη και παραλήψεις)

Να με συμπαθάς, εάν λόγω έλλειψης χρόνου, δεν μπορώ καμιά φορά να δώσω μια γρήγορη και ολοκληρωμένη γνώμη, εξ΄αιτίας οικογενειακών και άλλων υποχρεώσεων που μπορέι να έχω.
Βλέπεις τελικά καμμιά φορά, ο χρόνος μπορεί να είναι πιό πολύτιμος ακόμη και από το υδρογόνο. (εκτός εάν κάποτε μπορέσουμε από το υδρογόνο να παράγουμε και χρόνο!)
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Ζήση μου, πίστεψέ με, τό ίδιο ισχύει για όλους μας!

Και εγώ ακόμη είμαι ένα μεγάλο "διψασμένο" παιδί!


Γηράσκω και αει διδασκόμενος!
Τώρα , ο πρώτος πυκνωτής ο 470μF , είναι 100% εξομαλυντικός!
Ο δεύτερος , ο 10 - 47 μF είναι και αυτός και εξομαλυντικός αλλά αυτόν εάν δεις το κύκλωμα "πιό καλά" , θα παρητηρήσεις ότι αυτόν "τον παίζει μπάλα" η αντίσταση, η οποία δεν μου είπες ακόμη εάν είναι αντίσταση τύπου σύρματος και όχι άλλου υλικού , διότι οι αντιστάσεις σύρματος βεβαίως και έχουν πολύ πιό έντονα επαγωγικά φαινόμενα (βλέπε Θεωρία ηλεκτρονικών εξαρτημάτων) από τις άλλες, και μπορεί να κάνει ταλάντωση.
Τότε μπορείς να "πειράξεις" και τη χωρητικότητα του πυκνωτή σου

Ναι.... λάθος μου.... ίσως ξέχασα να πώ για την αντίσταση.... Προτείνω να βάλουμε μια λάμπα πυρακτώσεως, που είναι καθαρά σύρμα. Τώρα μου είχε πράσει και μια σκέψη για ένα ποτενσιόμετρο σαν κι αυτό που βάζουμε στα σπίτια μας για να χαμηλώνουμε τα φώτα. Αυτή όμως η αντίσταση δεν ξέρω απο τί υλικό είναι....



Ο μετασχηματιστής θεωρητικά και πρακτικά μπορεί να κάνει δύο δουλειές.
1. Απομονώνει τα δύο κυκλώματα.
Διότι από ότι γνωρίζεις, ο μετασχηματιστής είναι ένας επαγωγικός μετατροπέας εναλλασσόμενης ή διακοπτώμενης σε συχνότητα τάσης και μόνον, έχοντας ένα n1 πρωτεύον και ένα n2 δευτερεύον "περιτύλιγμα" εντελώς απομονωμένα και ανεξέρτητα μεταξύ τους. Η μόνη του σχέση που έχουν, είναι η κοινή μαγνητική διαπερατότητα του πυρήνα τους και φυσικά η μεταβολή της επαγωγής ΔΒ η οποία λαμβάνει χώρα ενεργητικά στο πρωτεύον. Από αγώγιμη άποψη, τα δύο κυκλώματα είναι εντελώς ανεξάρτητα, και έτσι δεν μπορούν να μπερδευτούν τα ρεύματά τους μια και αυτά έχουν σχέση μόνον επαγωγική και φυσικά μόνον όταν αυτά βρίσκονται υπό τάση!
2. Αυτό που θα μπορούσες πρακτικά να "πειράξεις" (και δεν το θεωρώ απαραίτητο, διότι μετά θα πρέπει να πειράξεις και την τιμή της αντίστασης, με όλα τα επακόλουθα) είναι να αυξήσεις την τάση του δευτερεύοντος και από 220V AC να τα κάνεις πχ 250V AC "πειράζοντας λιγάκι" (αυξητικά) απαραιτήτως και τα αμπέρ μέγιστης λειτουργείας του δευτερεύοντος αφού λύσεις φυσικά με 2ο κίρκοφ το κύκλωμα μετά τη γέφυρα (δουλεύω τώρα με τις ενεργές τιμές τάσης και έντασης διότι το ρεύμα στα άκρα του μετασχηματιστή δεν είναι συνεχές) το κύκλωμα.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί χρειάζεται να ανεβάσουμε την τάση?? Κι άν θέλουμε να το κάνουμε αυτό, δεν μπορούμε με έναν διπλασιαστή τάσης (δυο πυκνωτές και δυο δίοδοι παράλληλα περίπου) όπου θα μας δώσει DC = AC x 2,4 ????

Να με συμπαθάς, εάν λόγω έλλειψης χρόνου, δεν μπορώ καμιά φορά να δώσω μια γρήγορη και ολοκληρωμένη γνώμη, εξ´αιτίας οικογενειακών και άλλων υποχρεώσεων που μπορέι να έχω.
Βλέπεις τελικά καμμιά φορά, ο χρόνος μπορεί να είναι πιό πολύτιμος ακόμη και από το υδρογόνο. (εκτός εάν κάποτε μπορέσουμε από το υδρογόνο να παράγουμε και χρόνο!)

Δεν χρειάζεται να βιαζόμαστε. Άλλωστε κι εγώ έχω περιορισμένο χρόνο καθότι με περιμένουν πανελλαδικές εξετάσεις τον μάϊο, και πρέπει να είμαι κομματάκι διαβασμένος για να μπώ στη μηχανολογία....

Σου έστειλα και ένα Private message....
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Σου έστειλα και ένα Private message....
Ο διπλασιαστής τάσης με τί ένταση δουλεύει?
Εν πάσει περιπτώσει, δεν υπέρχει λόγος να πειράξουμε όπως είπα τον μετασχηματιστή, αλλά και αυτό να το κάναμε, θα έπρεπε πρώτα να τεστάρουμε στην πράξη το κύκλωμα (με τα υλικά που βάλαμε) και αφού πάρουμε κάποια συμπεράσματα , και τα κρατήσουμε ως "back up" και τότε δοκιμάζουμε να πειράξουμε και κάποιον άλλον παράγοντα ξεχωριστά.

(Όπως πχ στα μαθηματικά, δεν βρίσκουμε σε μία εξίσωση τους αγνώστους Χ και Υ εάν δεν μας δώσουν και δεύτερη εξίσωση που τους συνδέει.
Στην περίπτωση λοιπόν που έχουμε μόνον μία εξίσωση με δύο αγνώστους τότε αυτή είναι συνάρτηση με πεδίο ορισμού.)
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Εχω την εντύπωση πως παίζει ανάλογα με την χωρητικότητα των πυκνωτών.....

Σχηματικά εννοώ κάτι τέτοιο:

 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Η και τριπλασιασμός της τάσης άμα θέλουμε, αλλα λογικά, τα αμπέρ θα είναι αντιστρόφως ανάλογα....

 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Εχω την εντύπωση πως παίζει ανάλογα με την χωρητικότητα των πυκνωτών.....

Σχηματικά εννοώ κάτι τέτοιο:

Αυτό το κύκλωμα είναι διαφορετικό.
Εδώ το LOAD δεν έχει απαιτήσεις σε ένταση (και Ισχύ)
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Η και τριπλασιασμός της τάσης άμα θέλουμε, αλλα λογικά, τα αμπέρ θα είναι αντιστρόφως ανάλογα....

Αυτό χρησιμοποιείται και στις τηλεοράσεις για "ανέβασμα" τάσης, αλλά δεν δίνει πολύ ισχύ.
Επίσης μην ξεχνάμε και την συχνότητα λειτουργείας της διόδου.
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Εν πάσει περιπτώσει, δεν υπέρχει λόγος να πειράξουμε όπως είπα τον μετασχηματιστή, αλλά και αυτό να το κάναμε, θα έπρεπε πρώτα να τεστάρουμε στην πράξη το κύκλωμα (με τα υλικά που βάλαμε) και αφού πάρουμε κάποια συμπεράσματα , και τα κρατήσουμε ως "back up" και τότε δοκιμάζουμε να πειράξουμε και κάποιον άλλον παράγοντα ξεχωριστά.

Συμφωνώ.... +1000000000


(Όπως πχ στα μαθηματικά, δεν βρίσκουμε σε μία εξίσωση τους αγνώστους Χ και Υ εάν δεν μας δώσουν και δεύτερη εξίσωση που τους συνδέει.
Στην περίπτωση λοιπόν που έχουμε μόνον μία εξίσωση με δύο αγνώστους τότε αυτή είναι συνάρτηση με πεδίο ορισμού.)

Μ' αρέσεεεεειιιις......... :126:
Μια πρόταση....

Μια ιδέα για να βρούμε έναν πολύ φτηνό μετασχηματιστή απομόνωσης είναι να βάλουμε τα πρωτεύοντα πηνία απο δυο μετασχηματιστές απο φούρνους μικροκυμμάτων (χαλασμένους υποτίθεται), και να τα συνδυάσουμε σε έναν μετασχηματιστή. Έτσι, δεν θα κάνουμε την δουλειά μας με ελάχιστα έξοδα????
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Μια πρόταση....

Μια ιδέα για να βρούμε έναν πολύ φτηνό μετασχηματιστή απομόνωσης είναι να βάλουμε τα πρωτεύοντα πηνία απο δυο μετασχηματιστές απο φούρνους μικροκυμμάτων (χαλασμένους υποτίθεται), και να τα συνδυάσουμε σε έναν μετασχηματιστή. Έτσι, δεν θα κάνουμε την δουλειά μας με ελάχιστα έξοδα????
Δύο οποιοιδήποτε ίδιοι μετασχηματιστές σε σειρά, μπορούν να κάνουν δουλείά.
Πχ
1ος μετασχηματιστής 220V (πρωτεύον) σε 12V (δευτερεύον)
2ος μετασχηματιστής 220V (πρωτεύον) σε 12V (δευτερέυον)
(και σε ίδια αμπέρ δευτερεύοντος και οι δύο).

Συνδέουμε τα δύο δευτερέυοντα όπως θέλουμε. (είναι το ίδιο)
(αρκεί όταν τα συνδέσουμε, να τοποθετήσουμε τους μετασχηματιστές προσωπο με πρόσωπο face to face, με το άλλον και σε απόσταση, για να μη μπερδευτούν τα πεδία τους!)
Δίνουμε τάση 220V στο πρωτεύον του πρώτου μετασχηματιστή.
Τότε από το πρωτεύον του δεύτερου μετασχηματιστή θα πάρουμε πάλι 220V
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Μάλιστα.... Θα το έχω υπ' όψιν μου.... Μόλις καταφέρω να βρώ τα υλικά ωστε να αρχίσω την κατασκευή, θα ποστάρω ενημερώσεις....

Κάτι που σκέφτηκα, σκεφτόμενος όλη την κατάσταση, είναι ότι στο συγκεκριμένο πείραμα το νερό δεν καίγεται....απλά γίνεται ατμός. Εξάλλου εμείς δεν θέλουμε να το κάψουμε.... Δεν μας αφορά θα έλεγα. Το μόνο που παλέβουμε να κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε πίεση ικανή να κουνήσει ένα κυλινδροπίστονο στον κινητήρα μας, με όσο το δυνατόν λιγότερη ενέργεια. Μπορούμε ίσως να το ονομάσουμε και ένα είδος ατμομηχανής????
Τέλος πάντων όλες αυτές οι σκέψεις είναι "δεύτερης γενιάς". Μόλις αρχίσω να κατασκευάζω θα ποστάρω φωτογραφίες και εξελίξεις....


Μέχρι τότε όμως χρειάζόμαστε σκέψεις, ιδέες, σχόλια και βελτιώσεις. Είστε όλοι ευπρόσδεκτοι....!!!!
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Πολύ ενδιαφέρον...
Εκεί που μπορώ να σας βοηθήσω είναι στη δημιουργία ατμού...
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα σύστημα Water Injection όπως αυτά που χρησιμοποιούν τα WRC π.χ. Aquamist. Χρησιμοποιώ και εγώ ένα τέτοιο στο δικό μου αυτοκίνητο. Παράγει πλήρως ατμοποιημένο νερό μέσω ενός μπεκ που το ψεκάζει με πίεση μέχρι 10 bar. ενώ η παροχή του ατμοποιημένου νερού ρηθμίζεται ανάλογα με την υπο/πίεση και τις στροφές της μηχανής (όπως άλλωστε γίνεται και με τη βενζίνη)
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.735
Μηνύματα
3.025.687
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Gianni Tab
Top