Τεχνολογία... βινυλίου...

JL_

Μηνύματα
797
Reaction score
19
Και για να θέσουμε και ένα άλλο ερώτημα...

Υπάρχει κάποιος, από αυτούς που έχουν απορρίψει το πικάπ και χρησιμοποιούν μόνο ψηφιακά, που έχει τη γνώση-εμπειρία να στήσει-ρυθμίσει ένα πικάπ ώστε να αποδίδει τα μέγιστα?
Ενδιαφέρον το ερώτημά σου, αλλά θα μπορούσε να διατυπωθεί και αντίστροφα από τους ψηφιακούς...

Υπάρχει βέβαια και μια άλλη οπτική (και την εκφράζω ως μη ανήκων σε κανένα στρατόπεδο, ακούω ευχάριστα κι από βινύλιο και cd και pc):

Γιατί ο αληθινά μουσικόφιλος να προτιμήσει να στρώσει, ρυθμίσει, στήσει, πλένει, ξεσκονίσει, ζυγίσει κτλ. επί 2 ώρες για να ακούσει 20-30 λεπτά μουσικής, όταν μπορεί και τις 2,5 ώρες να τις αφιερώσει σε ακρόαση;
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Απάντηση: Τεχνολογία... βινυλίου...

αν αναφέρεστε στην πρόοδο του μέσου θα πρότεινα να προσπαθήσετε να διδάξετε σε κάποιο πανεπιστήμιο αυτές τις θεωρίες. Γιατί εκεί έχουν μαύρα μεσάνυχτα, πιστεύουν το αντίθετο!
αποτι ξερω το μονο πανεπιστημιο με εδρα ακουστικης ειναι στην Πατρα καο καθηγητης της εδρας εχει επιλλεξει τα Analysis Omega ως προσωπικο του ηχειο. Συνεχιστε οι εκπληξεις που σας ετοιμαζω αργοτερα.
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Απάντηση: Τεχνολογία... βινυλίου...

Γιατί ο αληθινά μουσικόφιλος να προτιμήσει να στρώσει, ρυθμίσει, στήσει, πλένει, ξεσκονίσει, ζυγίσει κτλ. επί 2 ώρες για να ακούσει 20-30 λεπτά μουσικής, όταν μπορεί και τις 2,5 ώρες να τις αφιερώσει σε ακρόαση;
γιατι να ψησει καποιος το αρνι στην σουβλα κι να μην το παει στον φουρνο να το παρει ετοιμο;
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Γιατί ο αληθινά μουσικόφιλος να προτιμήσει να στρώσει, ρυθμίσει, στήσει, πλένει, ξεσκονίσει, ζυγίσει κτλ. επί 2 ώρες για να ακούσει 20-30 λεπτά μουσικής, όταν μπορεί και τις 2,5 ώρες να τις αφιερώσει σε ακρόαση;
Ο μαζωχιστής θέλεις να πεις. Λ.Σ.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.425
Ενδιαφέρον το ερώτημά σου, αλλά θα μπορούσε να διατυπωθεί και αντίστροφα από τους ψηφιακούς...

Υπάρχει βέβαια και μια άλλη οπτική (και την εκφράζω ως μη ανήκων σε κανένα στρατόπεδο, ακούω ευχάριστα κι από βινύλιο και cd και pc):

Γιατί ο αληθινά μουσικόφιλος να προτιμήσει να στρώσει, ρυθμίσει, στήσει, πλένει, ξεσκονίσει, ζυγίσει κτλ. επί 2 ώρες για να ακούσει 20-30 λεπτά μουσικής, όταν μπορεί και τις 2,5 ώρες να τις αφιερώσει σε ακρόαση;
Μα έχει ήδη ειπωθεί αυτό το θέμα από τους ψηφιακούς λέγοντας ότι οι αναλογικοί δεν έχουν ιδέα από ψηφιακά. Εγώ να διευκρινίσω ότι ακούω και με τα δύο μέσα.

Και γιατί να φάει μια ώρα προετοιμασίας, μισή ώρα δρόμο να πας, 10 λεπτά στο πάρκινγκ και μισή ώρα αναμονή, και άλλη τόση ώρα κατά την επιστροφή για να ακούσει ένα ζωντανό μουσικό γεγονός?

Κάθεται σπίτι του και του κοστίζει και λιγότερα:112:
 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Απάντηση: Re: Τεχνολογία... βινυλίου...

Και γιατί να φάει μια ώρα προετοιμασίας, μισή ώρα δρόμο να πας, 10 λεπτά στο πάρκινγκ και μισή ώρα αναμονή, και άλλη τόση ώρα κατά την επιστροφή για να ακούσει ένα ζωντανό μουσικό γεγονός?

Δεν ακουει ενα ζωντανο μουσικο γεγονος.Ακουει και βλεπει.Τεραστια διαφορα .Αν του λεγανε καποιου οτι μπορει να παρακολουθησει μια συναυλια αλλα θα επρεπε να ειχε... δεμενα τα ματια εσυ πιστευεις οτι θα δεχοταν ? Οτι θα του προκαλουσε καποια ευχαριστηση ?
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.425
Re: Απάντηση: Re: Τεχνολογία... βινυλίου...

Δεν ακουει ενα ζωντανο μουσικο γεγονος.Ακουει και βλεπει.Τεραστια διαφορα .Αν του λεγανε καποιου οτι μπορει να παρακολουθησει μια συναυλια αλλα θα επρεπε να ειχε... δεμενα τα ματια εσυ πιστευεις οτι θα δεχοταν ? Οτι θα του προκαλουσε καποια ευχαριστηση ?
Είσαι σίγουρος ότι αναφέρεσαι σε συναυλία και όχι σε σκυλάδικο της εθνικής που η μεγαλύτερη φούστα τραγουδιάρας είναι μικρότερη από μπικίνι?:128::128::128:
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Re: Τεχνολογία... βινυλίου...

.....

Γιατί ο αληθινά μουσικόφιλος να προτιμήσει να στρώσει, ρυθμίσει, στήσει, πλένει, ξεσκονίσει, ζυγίσει κτλ. επί 2 ώρες για να ακούσει 20-30 λεπτά μουσικής, όταν μπορεί και τις 2,5 ώρες να τις αφιερώσει σε ακρόαση;
Γιατί για να καταλάβει 'τι ακούει' στην μουσική, πρέπει να είναι όλα ακριβώς !
Ο άλλος τα καταλαβαίνει πιο εύκολα !:137:

Να ξέρετε ότι είναι επικίνδυνο να απασχολήστε με λεπτομέρειες που ίσως ακούγονται. Υσχύει για όλους έτσι και των δύο πλευρών.
Μπορεί να κολλήσεις με ένα eq για πάντα.....!!!

Δεν ακούς πλέον μουσική..

Ναι θα πάρω ένα πικάπ (πάντα είχα) αλλά θα είναι "automatic" .
Οι δίσκοι που μεγάλωσα και έχω, δεν είναι audiophile, παίζουν και ακούγονται παντού ! :126:
 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Τεχνολογία... βινυλίου...

Είσαι σίγουρος ότι αναφέρεσαι σε συναυλία και όχι σε σκυλάδικο της εθνικής που η μεγαλύτερη φούστα τραγουδιάρας είναι μικρότερη από μπικίνι?

Ναι ειμαι σιγουρος.Το ζωντανο μουσικο γεγονος ειναι μια οπτικοακουστικη εμπειρια

Εσυ βεβαια μπορεις την επομενη συναυλια των u2 πχ να την παρακολουθησεις με δεμενα ματια...
 

Μηνύματα
1.651
Reaction score
28
βρε τι μανια σας εχει πιασει με τους μεν και τους δε ? και το ενα και το αλλο και οτιδηποτε εχει προκυψει και θα προκυψει στο μελλον εχει την <γλυκα> του και την προκληση του εφ'οσον βεβαια σκοπος μας ειναι η μουσικη η ιδια και οχι το φετιχ της τεχνολογιας το θεμα δεν ειναι το να εγκαταλειψουμε το οποιοδηποτε μεσον αναπαραγωγης
η να υποστηριξουμε το αλλο αλλα η ιδια η απολαυση της μουσικης οπως την εννοει ο καθενας ,συμφωνοι η τεχνολογια εξελισσεται συμφωνοι ορισμενα μεσα απαρχαιωνονται και αλλα ικανοτερα εμφανιζωνται αλλα ο αληθηνος μουσικοφιλος και εραστης της μουσικης τεχνολογιας σεβεται και τα εκτιμα ολα απλα μεσα απο την σκοπια της προσφορας του καθε ενος και με γνωση της εξελιξης και των δυνατοτητων του καθε ενος ,ετσι θα αποφευγωνται οι υπερβολες του τυπου <ενα πλατω αναλογικο των 40000 ευρω ειναι η πανακεια και το ανυπερβλητο οριο ποιοτητος> η του τυπου < η ψηφιακη τεχνολογια ειναι το οριο τηης ποιοτητος στην μουσικη αναπαραγωγη και τιποτα αλλο πλεον δεν μπορει να το υποκαταστησει> αλοιμονον φιλοι μου η μουσικη απολαυση ειναι το μονο ζητουμενο και οχι ο φετιχισμος των βραχιωνων ,των κεφαλων, των ψηφιακων φορμα η των dac και των transport και των λοιπων !!!!!!!
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Re: Τεχνολογία... βινυλίου...

....

Ναι θα πάρω ένα πικάπ (πάντα είχα) αλλά θα είναι "automatic" .
Οι δίσκοι που μεγάλωσα και έχω, δεν είναι audiophile, παίζουν και ακούγονται παντού ! :126:
Έλα το βρήκα.....τέτοιο θα πάρω τελικά...:137:

Το νουσας τι θα πείτε γιaτί ο κύριος είναι Top !!!
[youtube]XOKd5HJo3nw&feature[/youtube]
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.207
Reaction score
143.792
Απάντηση: Re: Τεχνολογία... βινυλίου...

Υπάρχει κάποιος, από αυτούς που έχουν απορρίψει το πικάπ και χρησιμοποιούν μόνο ψηφιακά, που έχει τη γνώση-εμπειρία να στήσει-ρυθμίσει ένα πικάπ ώστε να αποδίδει τα μέγιστα?
Ναι, σαφώς, αλλά όχι με τον "αφοριστικό" "απορρίψει" που χρησιμοποιείς.

Με το "αξιολογήσει ως υποδεέστερο" με απόλυτα κριτήρια υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής ήχου.

Γιατί φίλε μου, κανείς δεν υποστηρίζει πως είναι κακό να ακούς από πικάπ ή ότι το καλοστημένο πικάπ δε παίζει θαυμάσια.

Ίσα-ίσα, ένα καλοστημένο-καλορυθμισμένο πικάπ με αξιοπρεπές phone stage παίζει όντως θαυμάσια, αυτό δεν είναι θέμα προς συζήτηση.

Μουσική να ακούς και από κασετόφωνο, και από ράδιο, καθόλου κακό δεν είναι, ίσα ίσα, χόμπι είναι και περνά ευχάριστα η ώρα σου. :144:

Ούτε είναι θέμα προς συζήτηση η άθλια ποιότητα εγγραφών που βρίσκουμε σε πολλά βινύλια. Ούτε η άθλια ποιότητα εγγραφών παλαιών βινυλίων ελληνικής παραγωγής. Άθλια ποιότητα εγγραφών βρίσκουμε και σε πολλά CD, ιδίως ελληνικής παραγωγής, αυτά είναι γνωστά σε όλους. Όπως και αξιοπρεπείς παραγωγές και ηχογραφήσεις μπορούμε να βρούμε και στα δύο μέσα.

Ούτε είναι θέμα προς συζήτηση αν κατακρίνει κανείς το ότι ο χψζ Πέτρος ακούει από πικάπ, γιατί κανείς δεν το κάνει!

Το θέμα προς συζήτηση είναι αν η τεχνολογία βινυλίου είναι ξεπερασμένη με απόλυτα (τεχνολογικά) κριτήρια, στο σωτήριο έτος 2009 που διανύουμε, όπως και αν με ψηφιακά μέσα μπορούμε να επιτύχουμε υψηλότερη πιστότητα αναπαραγωγής ήχου, πάλι σαφώς με απόλυτα τεχνικά κριτήρια και με μετρήσεις, όχι με αφορισμούς και ανοησίες του στυλ "βγάζει αίσθημα" ή "έχει χροιές" ή "το αυτί είναι αναλογικό" και λοιπές μπούρδες...

Δυστυχώς βέβαια, η τεχνολογία των ψηφιακών δεν είναι τόσο απλή, και όπως το κορυφαίο πικάπ θέλει γνώσεις για να το στήσεις, όμοια και το κορυφαίο ψηφιακό θέλει ιδιαίτερες γνώσεις για να το στήσεις.

Το να πάρεις ένα CD των 2.000 ευρώ και να το ακούσεις και να πεις δε μ'άρεσε, δεν είναι επαρκές, έλεος.
Ούτε το να ακούσεις από το λάπτοπ ένα φλακ 24/96 και να πεις πάλι "δε μ'άρεσε"! ¨Ελεος δις!

Δυστυχώς όμως, οι "πικαπάκηδες" (δίκην βροντάτσιδες) έχουν απορρίψει τα ψηφιακά με ...αφορισμούς!

Οπότε αντιστρέφω κι εγώ το ερώτημά σου και ρωτώ ποιός από αυτούς που ΟΝΤΩΣ έχουν απορρίψει τα ψηφιακά και χρησιμοποιούν μόνο πικάπ, έχει τη γνώση-εμπειρία να στήσει-ρυθμίσει μια ψηφιακή πηγή ώστε να αποδίδει τα μέγιστα?

Ποιός δοκίμασε επαγγελματικές υψηλών προδιαγραφών (στουντιακές) κάρτες ήχου με ψηφιακές μόνο εξόδους και εν συνεχεία διόρθωσε το χρονισμό σε όλες τις αλλεπάλληλες συσκευές με ειδικά επαγγελματικά (στουντιακά) μηχανήματα μηδενισμού του τζίτερ και μετά οδήγησε υψηλών προδιαγραφών και αναλύσεων ντακ με έξτρα εξωτερικά ρολόγια υψηλότατης ακριβείας και αφού άκουσε μάστερ υλικό υψηλής ανάλυσης σε ηχοσύστημα-χώρο υψηλών προδιαγραφών (με δυνατότητες δυναμικών - ανάλυσης - πλήρους συχνοτικού εύρους και ισσοροπημένου συχνοτικά αλλά και χωρίς φασικά προβλήματα) δε του άρεσε το αποτέλεσμα καθώς είχε τελικώς χάλια - απαράδεκτες μετρήσεις ή έστω δε του άρεσε απλά στο αυτί του (χωρίς μετρήσεις) τόσο ώστε να επιμένει στην ηχητική ανωτερότητα του βινυλίου έστω και χωρίς τεχνική τεκμηρίωση?

ε? ποιός? :144:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Re: Απάντηση: Re: Τεχνολογία... βινυλίου...

Ποιός δοκίμασε επαγγελματικές υψηλών προδιαγραφών (στουντιακές) κάρτες ήχου με ψηφιακές μόνο εξόδους και εν συνεχεία διόρθωσε το χρονισμό σε όλες τις αλλεπάλληλες συσκευές με ειδικά επαγγελματικά (στουντιακά) μηχανήματα μηδενισμού του τζίτερ και μετά οδήγησε υψηλών προδιαγραφών και αναλύσεων ντακ με έξτρα εξωτερικά ρολόγια υψηλότατης ακριβείας και αφού άκουσε μάστερ υλικό υψηλής ανάλυσης σε ηχοσύστημα-χώρο υψηλών προδιαγραφών (με δυνατότητες δυναμικών - ανάλυσης - πλήρους συχνοτικού εύρους και ισσοροπημένου συχνοτικά αλλά και χωρίς φασικά προβλήματα) δε του άρεσε το αποτέλεσμα ή έστω δε του άρεσε τόσο ώστε να επιμένει στην ηχητική ανωτερότητα του βινυλίου?
Δεν χρειάζεται να μπούνε στον κόπο. Όλες αυτές οι ακαταλαβίστικες λέξεις που είπες, είναι... πως το λένε να δεις... Α!... είναι η κατάντια της σύγχρονης εποχής, μιας εποχής του γρήγορου και έτοιμου προϊόντος σε βάρος της ποιότητας. Και άμα είσαι μάγκας, κουβάλατα στο σπίτι μου για ένα test, έτσι ώστε να απορρίψω με την ησυχία μου αυτά τα... πως τα είπες ντε που δεν ξέρω τι κάνουν, τα ψηφιακά. :137:

...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.207
Reaction score
143.792
Απάντηση: Τεχνολογία... βινυλίου...

Είναι απλή λογική το ότι αφού τα σημερινά στούντιο παράγουν μουσική σε ψηφιακό φορμά υψηλής ανάλυσης, αν θέλουμε να πάρουμε κάτι που να είναι όσο το δυνατό πιο κοντά στο αυθεντικό αυτό μάστερ υλικό δεν έχουμε άλλη λύση από το να έχουμε στην κατοχή μας το ψηφιακό αρχείο στην ανάλυση που χρησιμοποίησε το στούντιο (24/96 έως 24/192).

Προφανώς, αν κάποια στούντιο χρησιμοποιούν μόνο αναλογικό εξοπλισμό (που δε νομίζω να υπάρχουν πια), η καλύτερη λύση παραμένει το αναλογικό μάστερ, και μακάριοι όσοι έχουν πρόσβαση σε αυτό. Κανείς δεν είπε το αντίθετο, κανείς δε θέλει τζάμπα ψηφιοαναλογικές μετατροπές.

Όλα αυτά βέβαια, στο απόλυτο όριο της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, όπου και κάθε λεπτομέρεια έχει νόημα.

Δεν είναι θέμα τεχνολογολαγνείας, είναι θέμα δυνατοτήτων με τα μέσα που διαθέτουμε.

Ταυτόχρονα είναι και θέμα κόστους, όπως και προσφερόμενου υλικού. Επίσης σημαντικά θέματα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.207
Reaction score
143.792
Απάντηση: Τεχνολογία... βινυλίου...

Βασικά όσους ξέρω που έχουν ιδιαίτερα σοβαρές γνώσεις ρύθμισης - στησίματος ενός πικάπ, όπως και μεγάλη εμπειρία από κορυφαία συστήματα πλατώ - βραχιόνων - κεφαλών, όταν δοκίμασαν ψηφιακή πηγή υψηλών προδιαγραφών (ημι- ή καθαρά επαγγελματική) αναγνώρισαν την ανωτερότητα του ψηφιακού μέσου, τουλάχιστον με τα αμιγώς τεχνικά κριτήρια που πληρούν, τα οποία ήταν εμφανώς ακουστά και αναγνωρίσιμα, και ουδεμία σχέση είχαν με βλακείες περί "χροιών".

Βέβαια, πολλοί έχουν ιδιαίτερα σοβαρά πικάπ, καλοστημένα και σημαντικότατου κοστολογίου.

Από την άλλη:
Πόσοι έχουν κάρτα ήχου που να αποτελεί AES/EBU server?
Πόσοι επενδύσαν σε κάρτα ήχου με ψηφιακές μόνο εξόδους ποσό μεγαλύτερο του ευτελούς για τα Hi-End δεδομένα των μόλις 1500 ευρώ?

Πόσοι έχουν επαγγελματικό ψηφιακό εγγραφέα και αναπαραγωγέα σε στουντιακό προτόκολλο (γράφει σε DVD που δε παίζει σε consumer συσκευές) 24/192 όπως το "φτηνό" Taskam?
Πόσοι αγοράσαν και χρησιμοποιούν συσκευή Worldclock με τρομερή ακρίβεια χρονισμού?
Πόσοι έχουν στο ηχοσύστημά τους ψηφιακή πηγή που σε κάθε AES/EBU έξοδο μεταφέρει μόνο ένα κανάλι ήχου και χωρίς πληροφορίες χρονισμού (καθότι αυτές μεταφέρονται από άλλο καλώδιο 75ωμ με βύσματα BNC)?
Πόσοι κάναν upsampling το 16/44,1 σήμα του CD τους στα 24/96 με μόνο λόγο την χωρίς απώλειες ρύθμιση του Volume?
Πόσοι ξέρουν ότι το σωστό Master Sample Rate Conversion δε γίνεται σοφτγουερικά αλλά χαρντγουερικά, βάσει στουντιακών προτύπων (AES)?
Πόσοι ξέρουν καν τα βασικά προτόκολα ψηφιακών της AES? Το AES-2 με το AES-3 ή με το AES-12 τι διαφορές έχουν? Όχι μόνο αντισκέιτινκ...
Πόσοι πήραν ένα Weiss Minerva και το χρησιμοποιήσαν για 1 κανάλι ήχου?
Πόσοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν στο ηχοσύστημά τους ένα 16-κάναλο ντακ όπως το
http://www.lynxstudio.com/product_detail.asp?i=1
και πόσοι το χρησιμοποιήσαν και δε τους άρεσε?
Πόσοι επιτέλους χρησιμοποιούν το single-wire 192 kHz standard σε συμβατή ή όχι χρήσημε το κονσουμεράδικο dual-wire AES/EBU?
Πόσοι...
Πόσοι....


Κατάλαβες ότι δεν είναι απλό?
Κατάλαβες ότι ΚΑΝΕΙΣ από όσους σκίζουν τα ιμάτιά τους για την ηχητική ανωτερότητα του πικάπ δεν έχει τη γνώση στα "ψηφιακά" ενώ αντίθετα στα "αναλογικά" έχει γνώσεις για σεμινάρια (πχ Σκαλούμπακας)?

Δυστυχώς, η "κατεύθυνση" του Hi-End μας έχει γεμίσει "Σκαλούμπακες".
Διότι για το περίεργο πικάπ με την κατόπιν παρεγγελίας κεφαλή μπορείς να κοκορεύεσαι, αλλά για ένα σκληρό δίσκο τι να πεις? Τι φωτογραφίες να ποστάρεις? Του γουέστερν ντίτζιταλ ή του νας σέρβερ σου? :143::135:
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Re: Απάντηση: Re: Τεχνολογία... βινυλίου...

Δεν ακουει ενα ζωντανο μουσικο γεγονος.Ακουει και βλεπει.Τεραστια διαφορα .Αν του λεγανε καποιου οτι μπορει να παρακολουθησει μια συναυλια αλλα θα επρεπε να ειχε... δεμενα τα ματια εσυ πιστευεις οτι θα δεχοταν ? Οτι θα του προκαλουσε καποια ευχαριστηση ?
Όταν ήμουν πρωτάρης ήθελα πάρα πολύ να βλέπω την ορχήστρα. Μετά δεν είχε νόημα, παρά μόνο κάποιον σολίστα.
Η ακρόαση χωρίς εικόνα αφήνει την φαντασία να ταξιδευει ελεύθερα. Η όπερα είτε ζωντανά είτε από dvd έχει επίσης ενδιαφέρον ειδικά αν είναι καλά σκηνοθετημένη.
Η εικόνα από από κάποιο μέσο δυστυχώς τις περισσότερες φορές λειτουργεί με την έννοια του εντυπωσιασμού του δήθεν πιο αληθινού. Λ.Σ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.207
Reaction score
143.792
Απάντηση: Τεχνολογία... βινυλίου...

Εν συντομία, το "ψηφιακό" μέσο δεν είναι διόλου απλή υπόθεση, ίσα ίσα αποτελεί σαφώς πολυπλοκότερη υπόθεση από το "αναλογικό" μέσο, και δη την ορθή αναπαραγωγή του μαύρου δίσκου βινυλίου.

Αλλά το όριο της τεχνολογίας μπορεί να φαντάζει τραγικά πολύπλοκο και από τις δυό μεριές, οπότε να δούμε τι έχει νόημα, σε κονσουμεράδικες εφαρμογές, καθημερινής χρήσης.

Η ανωτερότητα ή όχι του CD σε σχέση με το βινύλιο δεν είναι λογικό να αποδεικνύεται με μια κόντρα ενός σούπερ ντούπερ εξελιγμένου και καλοστημένου συστήματος πλατώ - βραχίονα - κεφαλής- προ-προ - προ - καλωδιώσεων - ρακ στήριξης με ένα CD-player της Philips.

Με το CD player της Philips να κάνεις κόντρα με το πικάπ της Philips. Στο ίδιο κόστος.

Με το CD Player της NAD να κάνεις κόντρα με το πικάπ της NAD. Στο ίδιο κόστος.

Με το Media Server της Linn να κάνεις κόντρα με το πικάπ της Linn, στο ίδιο κόστος.

Αυτό είναι σοβαρή κόντρα με ενδιαφέρον για το ευρύ κοινό...

Από κει και πέρα, τα όρια των τεχνολογιών είναι άλλα, αλλά αυτό ήδη κάπως το παρουσίασα, και δε περιμένω ούτε από τον Στεφανίδη, ούτε από το Μηχαηλό ούτε από κανέναν άλλο "αναλογικό" σοβαρό αντίλογο, διότι απλά δεν υπάρχουν γνώσεις για να συμμετέχουν σε τέτοιο αντίλογο.

Αντίθετα, αφορισμούς και μπουρδολογία περιμένω άφθονη. Αλλά έτσι είναι το Hi-End, έτσι ήταν κι έτσι θα παραμείνει. Δεν τρέφω ελπίδες αυτό να αλλάξει, άσε που έχει και πολύ πλάκα!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.207
Reaction score
143.792
Απάντηση: Τεχνολογία... βινυλίου...

Εγώ πάντως, από ένα πικάπ της NAD έχω τις καλύτερες αναμνήσεις! Συγκεκριμένα το NAD 5120 με κεφαλή την Grado XTE+1, οι μεσήλικες κάτι θα θυμούνται.... :135::143:

http://www.vinylengine.com/library/nad/5120.shtml

Ήταν το πρώτο μου "καλό" πικάπ!

http://img333.imageshack.us/img333/5716/s0014ki.gif

Μερικά σχόλια για αυτό:

belt driven, very light oil damped arm of carbon fibre, very simple construction in one way but completely unusual... I gave it a Ortophon F15 MK2 pickup with new stylus, adjusted it and it sounds surprisingly great.. after tuning the subchassis springs a bit - it was hanging in the right back... the arm is easy to take off, its just stuck with 4 pins in the connector which also is the arm bearing

NAD sold a fair number of them. They were made in Czechoslovakia, I think, and in addition to the PC board arm had a thin sheet metal platter with a very heavy rubber covering, so the platter really was rubber not metal -- no ringing.
The idea behind the arm was that it would have one major resonant mode, which could be damped, and that otherwise the PC board material ought to be self damping. Like so many other novel ideas, the first listeners heard the absence of the normal problems of tubular arms, and so it made a bit of a stir, but later as people started noticing the arm's new and different issues, it's reputation fell. In fact NAD replaced it with a conventional tubular arm.
Its a very interesting table, with some real virtues -- the variable damping is easy to use -- NAD listed the suggested damping for a huge number of cartridges. The list is available at Vinyl Engine, and is a useful guide for anyone considering damping.

http://www.audiokarma.org/forums/archive/index.php/t-68100.html
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Re: Απάντηση: Τεχνολογία... βινυλίου...

Εγώ πάντως, από ένα πικάπ της NAD έχω τις καλύτερες αναμνήσεις! Συγκεκριμένα το NAD 5120 ...
Με το Systemdek σε έχω άνετα! :136::116:

Λοιπόν, εσύ πήρες φόρα με τα ψηφιακά και τα Big Ben και τα ρέστα..
Εδώ δεν ξέρουν το αλφάβητο κι εσύ τους λες για συγγραφή βιβλίων.
Ξεκίνα με:

Ποιός έχει απενεργοποιήσει τον mixer στα ΧP?
Ποιός έχει παίξει με WASAPI στα Vista?

..και βλέπουμε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.207
Reaction score
143.792
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τεχνολογία... βινυλίου...

Με το Systemdek σε έχω άνετα! :136::116:
Ήταν το αμέσως επόμενο πικάπ μου!

Ο πρώτος συνδυασμός του που απέκτησα ήταν Systemdeck II X + Alphason + Goldring 1012 - 1042... Τι μου θύμισες....

Καλά, μάγος είσαι? :135::143:
 


Staff online

  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.846
Μηνύματα
3.030.439
Members
38.507
Νεότερο μέλος
Παναγιώτης2009_
Top