ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

Μηνύματα
8.238
Reaction score
3.479
Απάντηση: Re: ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

Αυτό είναι παντελώς αναληθές ! Αν δεν προκύπτει από την γνωστή κακή προαίρεση που σε διακρίνει μονίμως εδώ και χρόνια και εντοπίζεται σε αυτά που εγώ γράφω τότε προφανώς οφείλεται σε άγνοια.

Το 123Β είχε πάρει εξαιρετικές κριτικές από τον ειδικό τύπο και ο Σπίνουλας τότε δεν δίστασε να πεί ότι κοντράρει στα ίσα και σε κάποιους τομείς ξεπερνάει τα κορυφαία ηλεκτροδυναμικά ηχεία της εποχής (όπως για παράδειγμα τα B&W 801 και τα KEF 105.2 ).Το 102 αν δεν κάνω λάθος είχε πάρει την κορυφαία θέση σε συγκριτικό στο οποίο συμμετείχαν πολλά καλά audiophile ηχεία από "όλο τον κόσμο". Ο "KOSMOS" της ROISTER ήταν ένα από τα καλύτερα ηχεία που φτιάχτηκαν ποτέ . Οι πραγματικοί λάτρεις των εξωτικών audio μηχανών το είχαμε ανακαλύψει και απολαύσει. Δυστυχώς κατασκευάστηκαν ελάχιστα κομμάτια και εξαφανίστηκαν εν ριπή οφθαλμού.

.....
Αυτά για αρχή και θα επανέλθω όσο δριμύς χρειάζεται γιατί και η αμετροέπεια πρέπει να έχει όρια................
Βασίλη, τα ηχεία της Roister ποτέ δεν μου άρεσαν και για πολλούς λόγους. Ενας αποτρεπτικός παράγοντας πολύ σημαντικός για μένα είναι η κακή αισθητική των σχεδιαστών αυτής της εταιρείας.
 

Μηνύματα
8.238
Reaction score
3.479
Απάντηση: ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

Τρεις φίλοι μου (κατασκευαστές) τα τελευταία 2 χρόνια είχαν ρυθμίσει καταπληκτικά τα ηχεία τους στο τέλος με το αυτί. Το αποτέλεσμα εκεί ήταν πραγματικά σπουδαίο. Τα ίδια ηχεία όμως στις εκθέσεις έπαιζαν μέτρια και απογοήτευαν-αιφνιδίαζαν τους ίδιους .
+1
 

Μηνύματα
8.238
Reaction score
3.479
Απάντηση: ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

Ομως, αυτά τα μικρά ενεργά ηχεία της Roister, σειρά iQ, είναι πολύ συμπαθητικά !

http://www.roister.gr/iq.htm#


Δυστυχώς δεν έχουν ενημερώσει ακόμα την ιστοσελίδα τους με τις "εργαστηριακές μετρήσεις".
 

Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν τα ακούει ο κατασκευαστής ή δεν τα τιουνάρει τελικά με το αυτί . Δεν είμαι όμως σίγουρος για την αποτελεσματικότητα και την χρησιμότητα των ρυθμίσεων μέσω αυτιού. Τρεις φίλοι μου (κατασκευαστές) τα τελευταία 2 χρόνια είχαν ρυθμίσει καταπληκτικά τα ηχεία τους στο τέλος με το αυτί. Το αποτέλεσμα εκεί ήταν πραγματικά σπουδαίο. Τα ίδια ηχεία όμως στις εκθέσεις έπαιζαν μέτρια και απογοήτευαν-αιφνιδίαζαν τους ίδιους .
Η προσωπική μου άποψη είναι:
Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο ένα ηχείο όπως λες με σπουδαίο άκουσμα κλπ …να το πας σε έναν άλλο χώρο και να παίζει μέτρια.
Από την άλλη, να λέμε ότι άλλαξε συμπεριφορά στο δωμάτιο του ξενοδοχείου. Αυτό και αν δεν στέκει.
Θα μπορούσε να συμβεί υπό προϋποθέσεις…αλλά όχι ότι φταίει το ηχείο.
 

Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

Επίσης, αν δεν μιλάμε για ακραία κακές καταστάσεις, το ηχείο αν είναι καλο, παίζει καλά με όποιον ενισχυτή και σε όποιο χώρο και δείχνει άμεσα την ηχητική του φυσιογνωμία ανεξάρτητα από τα συνοδά.
Εντύπωση μου κάνει πως μερικοί αντιπρόσωποι καθώς και ο Θέμις παίζει πάντα σε ένα καλό επίπεδο ανεξαρτήτως δωματίου. Στην άλλη όχθη μερικοί Κύριοι τους ενοχλούν από το χρώμα της κουρτίνας μέχρι το εξώφυλλο των διαφημιστικών φυλλαδίων…
Τελικά η ενασχόληση με τον επαγγελματικό ήχο πρέπει να δημιουργεί παρενέργειες…
 

Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

-
antonisgr (post 165)
Ο χώρος είναι το α και το ω…
Μόνο που θέλει αλλά 22 γράμματα για να γίνει αλφάβητος…
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

Η προσωπική μου άποψη είναι:
Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο ένα ηχείο όπως λες με σπουδαίο άκουσμα κλπ …να το πας σε έναν άλλο χώρο και να παίζει μέτρια.
Από την άλλη, να λέμε ότι άλλαξε συμπεριφορά στο δωμάτιο του ξενοδοχείου. Αυτό και αν δεν στέκει.
Θα μπορούσε να συμβεί υπό προϋποθέσεις…αλλά όχι ότι φταίει το ηχείο.
μηπως ομως το τελικο "ρυθμισμα" με το αυτο που λεει ο κΒασιλης εφερε το ηχειο σε ενα καλο αποτελεσμα για τον συγκεκριμενο χωρο, αλλα το αποσυντονισε απο την φλατ ρυθμιση που ειχε φτιαξει με τις μετρησεις?
ενα τετοιο ηχειο θα παιζει καλα στον χωρο που ρυθμιστηκε και περιπου τι ιδιο καλα σε αντιστοιχους χωρους. σε διαφορετικους ομως?
απο την αλλη οταν ο Allan Shaw ρυθμιζει τα Harbeth στο τελικο σταδιο με το αυτι σε ενα χωρο 3χ3, διατεινεται πως εαν παιζουν καλα εκει θα παιζουν και οπουδηποτε αλλου... και μαλιστα το αποδυκνειει με τα ηχεια του...
 

Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

-
Σε γενικές γραμμές, προσωπικά πιστεύω ότι ένα μηχάνημα που 'παίζει', παίζει παντού.
(ακόμα και στο …μπαλκόνι, ή στη …ταράτσα!)
Ή -έστω- δείχνει την αξία του (το τι δηλ. μπορεί να κάνει.)
Έτσι είναι βρε Μιχάλη, τα υπόλοιπα είναι καλλιγραφίες στις μυλωνούς το κώλο.
Π.χ. θα πάρω ένα πιάνο Steinway... θα το βάλω σε ένα μέτριο χώρο και θα μετατραπεί σε άκουσμα φτηνιάρικης κατασκευής.
Μετά θα πάρω ένα φθηνό… θα το βάλω σε χώρο σχεδιασμένο για live και θα μου έρθουν αναμνήσεις από πολιτική κουζίνα.
Συγνώμη, κάπου το έχασα. Ήθελα να γράψω ηχοχρώματα που θα μου φέρουν στο μυαλό ακούσματα με άρωμα , Bösendorfer, Steinway, Bechstein
Αν συμβεί αυτό με πιάσανε όλα αυτά τα χρόνια λίαν επιεικώς Κώτσο
Ας πρόσεχα.
 

Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

μηπως ομως το τελικο "ρυθμισμα" με το αυτο που λεει ο κΒασιλης εφερε το ηχειο σε ενα καλο αποτελεσμα για τον συγκεκριμενο χωρο, αλλα το αποσυντονισε απο την φλατ ρυθμιση που ειχε φτιαξει με τις μετρησεις?
ενα τετοιο ηχειο θα παιζει καλα στον χωρο που ρυθμιστηκε και περιπου τι ιδιο καλα σε αντιστοιχους χωρους. σε διαφορετικους ομως?
απο την αλλη οταν ο Allan Shaw ρυθμιζει τα Harbeth στο τελικο σταδιο με το αυτι σε ενα χωρο 3χ3, διατεινεται πως εαν παιζουν καλα εκει θα παιζουν και οπουδηποτε αλλου... και μαλιστα το αποδυκνειει με τα ηχεια του...
Τότε είναι λάθος του κατασκευαστή. Για να μην το γράψω διαφορετικά και παρεξηγηθώ.
Για να στο θέσω αλλιως δε με ενδιαφέρει πως ο καθένας φθάνει στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Για μένα σαν καταναλωτή..., πάντα κρίνω το τελικό προϊόν και όχι τις όποιες δικαιολογίες του καθενός.
Άλλωστε το έγραψα και πιο πάνω ζυγίζεις τα συν και τα πλην και αποφασίζεις. Αυτός έχει το μαχαίρι και το πεπόνι κόβει όπως θέλει.
 


Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

Η προσωπική μου άποψη είναι:
Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο ένα ηχείο όπως λες με σπουδαίο άκουσμα κλπ …να το πας σε έναν άλλο χώρο και να παίζει μέτρια.
Από την άλλη, να λέμε ότι άλλαξε συμπεριφορά στο δωμάτιο του ξενοδοχείου. Αυτό και αν δεν στέκει.
Θα μπορούσε να συμβεί υπό προϋποθέσεις…αλλά όχι ότι φταίει το ηχείο.
Αυτό είναι θεωρητική εκτίμηση του φαινομένου ή οφείλεται σε "παρατήρηση και πείραμα" ; Γιατί δυστυχώς έχω τελείως διαφορετική άποψη . Και όχι μόνο εγώ . Πολύ θα ήθελα να είναι έτσι όπως τα λες (και έτσι θεωρούσα ότι έπρεπε να είναι στην αρχή).

Δυστυχώς δεν υπάρχει μία στο δισεκατομμύριο περίπτωση να είναι έτσι όπως τα λες . Όποιος έχει βρέξει πολύ κ@λο στο χόμπυ κινούμενος χωρίς δόγματα και χαιεντάδικες προκαταλήψεις άλλα διαπιστώνει στην διάρκεια των χρόνων και των πολλών δοκιμών.

Καλώς ή κακώς έχω δοκιμάσει μόνο τον τελευταίο χρόνο 18 διαφορετικά ηχεία από 750 Eu μέχρι 95.000Eu. Οι δοκιμές εγιναν σε 4 διαφορετικούς χώρους (από 22 μέχρι 56τ.μ) στο ίδιο διαμέρισμα ( που δεν χρησιμοποιείτο σε άλλη χρήση ).

Παρόλο ότι η χώροι ήταν όλοι "φροντισμένοι" ηχητικά οι διαφορές ήταν απίστευτες .Από την άλλη το ίδιο ηχείο με κάποια συνοδά μπορεί να ακούγεται λεπτό ,άδειο και επιθετικό και με κάποια άλλα "σωματώδες", ρωμαλέο, ζεστό και φιλικό στην μακρόχρονη ακρόαση. Και στις δύο περιπτώσεις με πολυδιαφημισμένα πανάκριβα μηχανήματα που κανένας παραδοσιακός χαιεντάς δεν τολμά να αμφισβητήσει γιατί αποτελούν τις FERRARI του χώρου . Ποιος είναι τελικά ο χαρακτήρας αυτού του ηχείου ; Και από που πηγάζει η (ανύπαρκτη κατ εμέ) επαναληπτικότητα τις συμπεριφοράς του .

Ταυτόχρονα τα περισσότερα ηχεία που μεταφέρονται εύκολα τα ακούγαμε και στα σπίτια δύο φίλων, γειτόνων. Πως εξηγείται το φαινόμενο ότι κάποια πολυδιαφημισμένα ηχεία που είχαν απορριφθεί μετά βδελυγμίας στον ένα χώρο ηχούσαν υπέροχα στον άλλο;;;;

Επιτέλους !!! Το ηχείο δεν είναι υψηλή τέχνη! Είναι τεχνολογία που υπακούει σε φυσικούς νόμους και φαινόμενα. Ένα κροσσόβερ δεν είναι ζωγραφικός πίνακας και μια καμπίνα δεν είναι μουσικό όργανο .


The fact that the room adds colouration to the sound
is known, but it is often brought out of the light
because it is hard to handle with conventional
products.
Every room has unknown and unique acoustic
characteristics that affect the sound quality.

.
A normal (not acoustically treated) room has several
resonances and dips in that spectrum ...... Depending on the listening position these produce incorrectly balanced sound.

The frequency response of a good loudspeaker should
be in the range of ± 3dB, but a normal room can
introduce variations of ± 15dB
.

This leads us to the conclusion that even a very good loudspeaker can sound poor in a "bad" room. Most regular rooms
suffer from severe acoustic problems.


Ποιος τα λέει αυτά ; Η πραγματικά σοβαρή εταιρία XTZ που αντιπροσωπεύει ο φίλος μου Θέμης....
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.073
Reaction score
14.057
Απάντηση: ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

Οι μετρησεις μετρησεις, το ακουσμα ακουσμα και ο ΘΕΜΗΣ μπαλαντερ ...
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.422
Το αν επηρεάζει ή όχι ένας χώρος το άκουσμα ενός ηχείου και πόσο, δεν είναι θεωρίες και απόψεις του καθενός, αλλά μετρημένα κουκιά.

Δεν έχουν παρά να παρατεθούν μια σειρά μετρήσεων της ανηχοικής απόκρισης ενός ηχείου, καθώς και οι ίδιες μετρήσεις σε ένα συνηθισμένο οικιακό χώρο και μάλιστα σε διαφορετικές αποστάσεις.

Ακόμα και αν δεχτούμε πως οι μετρήσεις δεν παρουσιάζουν το πλήρες πρόσωπο ενός ηχείου οι πολύ μεγάλες διαφορές απόκρισης δείχνουν τα ποσοστά διαφοροποίησης.
 

Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

Ε ρε γλέντια. Δε με βλέπω να πηγαίνω σήμερα σινεμά…
Άιντε να απαντήσεις σε όλα αυτά τα σεντόνια.
 

Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

Αυτό είναι θεωρητική εκτίμηση του φαινομένου ή οφείλεται σε "παρατήρηση και πείραμα" ; Γιατί δυστυχώς έχω τελείως διαφορετική άποψη . Και όχι μόνο εγώ . Πολύ θα ήθελα να είναι έτσι όπως τα λες (και έτσι θεωρούσα ότι έπρεπε να είναι στην αρχή).
Επειδή εγώ είμαι στην αρχή, άσε να μαθαίνω. Ένα μηχάνημα δεν χάνει τα χαρακτηριστικά του, ούτε το ηχόχρωμα του, ανεξαρτήτως χώρου. Η ακουστική διαφορά, που παρατηρεί κάποιος με την αλλαγή χώρου, δε μπορεί να μετατρέψει ακουστικά το ηχητικό αποτέλεσμα, σε βαθμό που να το υποβιβάσει ηχητικά. Εκτός και ο ακροατής είναι ονειροπόλος…μην τα γράφω συνέχεια η διαφορά υπάρχει αλλά το μηχάνημα παραμένει στη ''κλάση'' του. Εξαίρεση, αποτελούν οι ακραίες καταστάσεις, που σε ένα νορμάλ σπίτι σε μεγάλο ποσοστό δεν υπάρχουν.
Όσον αφορά την άποψη σου είναι δικαίωμα σου να πιστεύεις ότι σου κάνει κέφι.
Δυστυχώς δεν υπάρχει μία στο δισεκατομμύριο περίπτωση να είναι έτσι όπως τα λες . Όποιος έχει βρέξει πολύ κ@λο στο χόμπυ κινούμενος χωρίς δόγματα και χαιεντάδικες προκαταλήψεις άλλα διαπιστώνει στην διάρκεια των χρόνων και των πολλών δοκιμών.
Κοίταξε αγαπητέ Βασίλη, για κακή η καλή σου τύχη, ο Γολγοθάς μου έχει ξεκινήσει από ηλικία 4 ετών. Για το θέμα του κωλου, αν και στη διάρκεια των ετών έχω παρατηρήσει μια αυξομείωση, όλα αυτά τα χρόνια, παραμένει πάντα καλοβρεγμενος και έτοιμος δια πάσα μάχη.
Φυσικά, τα παραπάνω δεν ανήκουν για εμένα στο χόμπι. Όσο για δόγματα και προκαταλήψεις, θέλω να πιστεύω, ότι είμαι ανοικτόμυαλος άνθρωπος και αρκετά γνώστης του αντικειμένου, για να μπω σε κουτάκια.
Καλώς ή κακώς έχω δοκιμάσει μόνο τον τελευταίο χρόνο 18 διαφορετικά ηχεία από 750 Eu μέχρι 95.000Eu. Οι δοκιμές εγιναν σε 4 διαφορετικούς χώρους (από 22 μέχρι 56τ.μ) στο ίδιο διαμέρισμα ( που δεν χρησιμοποιείτο σε άλλη χρήση ).
Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω δεν μου λέει τίποτα το πόσα ηχεία έχεις δοκιμάσει ούτε με τρομάζουν οι αναφορές στα χρήματα. Εγώ είμαι καλοπροαίρετος και θέλω να πιστεύω ότι αυτά που λες ''ισχύουν'' η τουλάχιστον είναι η άποψη ενός ανθρώπου που το ψάχνει σαν καλός ''χομπιστας''.
Παρόλο ότι η χώροι ήταν όλοι "φροντισμένοι" ηχητικά οι διαφορές ήταν απίστευτες .Από την άλλη το ίδιο ηχείο με κάποια συνοδά μπορεί να ακούγεται λεπτό ,άδειο και επιθετικό και με κάποια άλλα "σωματώδες", ρωμαλέο, ζεστό και φιλικό στην μακρόχρονη ακρόαση. Και στις δύο περιπτώσεις με πολυδιαφημισμένα πανάκριβα μηχανήματα που κανένας παραδοσιακός χαιεντάς δεν τολμά να αμφισβητήσει γιατί αποτελούν τις FERRARI του χώρου . Ποιος είναι τελικά ο χαρακτήρας αυτού του ηχείου ; Και από που πηγάζει η (ανύπαρκτη κατ εμέ) επαναληπτικότητα τις συμπεριφοράς του .
Είναι οι θεωρητικές εκτιμήσεις σας και καλά κάνεις και τις υπερασπίζεσαι αλλά κρατάω μικρό καλάθι.
Ταυτόχρονα τα περισσότερα ηχεία που μεταφέρονται εύκολα τα ακούγαμε και στα σπίτια δύο φίλων, γειτόνων. Πως εξηγείται το φαινόμενο ότι κάποια πολυδιαφημισμένα ηχεία που είχαν απορριφθεί μετά βδελυγμίας στον ένα χώρο ηχούσαν υπέροχα στον άλλο;;;;
Η γυμναστική δεν έκανε κακό σε κανένα. Χιούμορ κάνω. Βάζω και υποτίτλους, γιατί στην αίσθηση του χιούμορ δεν εκπέμπουμε στην ίδια συχνότητα. Δεν είναι όμως απαραίτητα κακό αυτό…
Επιτέλους !!! Το ηχείο δεν είναι υψηλή τέχνη!
Τελικά μάλλον έχεις χιούμορ.
Το ηχείο όπως και κάθε συσκευή η μουσικό οργανο, για να κατασκευαστεί είναι τέχνη. Η τέχνη του καθενός είναι που διαφοροποιεί την μια υλοποίηση από μια άλλη.

Είναι τεχνολογία που υπακούει σε φυσικούς νόμους και φαινόμενα.
Γιατί τότε όλα τα ηχεία δεν παίζουν; Αυτό δεν είναι που επιθυμούν οι κατασκευαστές τους.
Ένα κροσσόβερ δεν είναι ζωγραφικός πίνακας και μια καμπίνα δεν είναι μουσικό όργανο .
Το κροσσόβερ σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα, είναι ηχητικός ζωγραφικός πίνακας. Αρκεί ο μάγειρας να έχει χέρι και να ξέρει από ''ζωγραφική''. Αυτό δεν στο λέω σαν χομπιστας, αλλά σαν ειδικός στη μουσική και στα έργα τέχνης.
...Ποιος τα λέει αυτά ; Η πραγματικά σοβαρή εταιρία XTZ που αντιπροσωπεύει ο φίλος μου Θέμης....
Πάντως μου κάνει εντύπωση, πως δεν το έχει ανακαλύψει, ο φίλος σου ο Θεμης…. όπως τον αποκαλείς.
Εγώ τώρα είμαι εκτός τόπου και χρόνου η στο παρόν νήμα ο Themiloc, έχει περίπου ίδια άποψη με εμένα;
Τον βλέπω μετεξεταστέο για Σεπτέμβρη. Δεν πειράζει νέοι είμαστε θα διαβάσουμε και θα το περάσουμε το ρημαδομάθημα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.179
Reaction score
143.689
Απάντηση: ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

Αυτό είναι θεωρητική εκτίμηση του φαινομένου ή οφείλεται σε "παρατήρηση και πείραμα" ; Γιατί δυστυχώς έχω τελείως διαφορετική άποψη . Και όχι μόνο εγώ . Πολύ θα ήθελα να είναι έτσι όπως τα λες (και έτσι θεωρούσα ότι έπρεπε να είναι στην αρχή).

Δυστυχώς δεν υπάρχει μία στο δισεκατομμύριο περίπτωση να είναι έτσι όπως τα λες . Όποιος έχει βρέξει πολύ κ@λο στο χόμπυ κινούμενος χωρίς δόγματα και χαιεντάδικες προκαταλήψεις άλλα διαπιστώνει στην διάρκεια των χρόνων και των πολλών δοκιμών.

Καλώς ή κακώς έχω δοκιμάσει μόνο τον τελευταίο χρόνο 18 διαφορετικά ηχεία από 750 Eu μέχρι 95.000Eu. Οι δοκιμές εγιναν σε 4 διαφορετικούς χώρους (από 22 μέχρι 56τ.μ) στο ίδιο διαμέρισμα ( που δεν χρησιμοποιείτο σε άλλη χρήση ).

Παρόλο ότι η χώροι ήταν όλοι "φροντισμένοι" ηχητικά οι διαφορές ήταν απίστευτες .Από την άλλη το ίδιο ηχείο με κάποια συνοδά μπορεί να ακούγεται λεπτό ,άδειο και επιθετικό και με κάποια άλλα "σωματώδες", ρωμαλέο, ζεστό και φιλικό στην μακρόχρονη ακρόαση. Και στις δύο περιπτώσεις με πολυδιαφημισμένα πανάκριβα μηχανήματα που κανένας παραδοσιακός χαιεντάς δεν τολμά να αμφισβητήσει γιατί αποτελούν τις FERRARI του χώρου . Ποιος είναι τελικά ο χαρακτήρας αυτού του ηχείου ; Και από που πηγάζει η (ανύπαρκτη κατ εμέ) επαναληπτικότητα τις συμπεριφοράς του .

Ταυτόχρονα τα περισσότερα ηχεία που μεταφέρονται εύκολα τα ακούγαμε και στα σπίτια δύο φίλων, γειτόνων. Πως εξηγείται το φαινόμενο ότι κάποια πολυδιαφημισμένα ηχεία που είχαν απορριφθεί μετά βδελυγμίας στον ένα χώρο ηχούσαν υπέροχα στον άλλο;;;;

Επιτέλους !!! Το ηχείο δεν είναι υψηλή τέχνη! Είναι τεχνολογία που υπακούει σε φυσικούς νόμους και φαινόμενα. Ένα κροσσόβερ δεν είναι ζωγραφικός πίνακας και μια καμπίνα δεν είναι μουσικό όργανο .


The fact that the room adds colouration to the sound
is known, but it is often brought out of the light
because it is hard to handle with conventional
products.
Every room has unknown and unique acoustic
characteristics that affect the sound quality.

.
A normal (not acoustically treated) room has several
resonances and dips in that spectrum ...... Depending on the listening position these produce incorrectly balanced sound.

The frequency response of a good loudspeaker should
be in the range of ± 3dB, but a normal room can
introduce variations of ± 15dB
.

This leads us to the conclusion that even a very good loudspeaker can sound poor in a "bad" room. Most regular rooms
suffer from severe acoustic problems.


Ποιος τα λέει αυτά ; Η πραγματικά σοβαρή εταιρία XTZ που αντιπροσωπεύει ο φίλος μου Θέμης....


Συμφωνώ σε όλα 100000000% (και προσθέστε όσα μηδενικά θέτε)

Το ηχείο ΠΡΕΠΕΙ να είναι σωστό (με μετρήσεις) αλλά το πως θα παίξει στο χώρο σου είναι μια εντελώς άλλη ιστορία.

Πρωταρχικής σημασίας παράμετρος για να καταφέρεις να ακούσεις πάνω κάτω τι μπορεί να βγάλει το ηχείο, είναι η σωστή (με πολύ ειδικές μετρήσεις) συμπεριφορά του χώρου στο ακουστικό φάσμα, που δε γίνεται να υπάρξει χωρίς απολύτως ειδικές και συγκεκριμένες για έκαστη εφαρμογή λύσεις (διαχυτές συγκεκριμένου για το χώρο φάσματος, συνηχητές και μπασοπαγίδες ομοίως).

Και τέλος, μια ψηφιακή ισοστάθμιση χώρου.

Είναι απλά τα πράγματα.

μπέιμπι-στέπς.

ουάν-τού-θρι.

ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε...

:144:
 

Μηνύματα
8.238
Reaction score
3.479
Απάντηση: ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

O αγαπητός Ken Ishiwata έχει την πιο σωστή άποψη περί τεχνολογίας, μετρήσεων και τέχνης. Πάνω απ΄όλα αγαπάει τη μουσική.

http://www.youtube.com/watch?v=sREBSuJDnYg
 

Μηνύματα
8.238
Reaction score
3.479
Απάντηση: ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

Δεν μας λέτε και τίποτα καινούργιο. Το ξέραμε ότι τα φτηνά συστήματα που δεν είναι high-end αλλάζουν εύκολα χροιές όταν ξαναστηθούν σε άλλο χώρο.

Ομως, το στητό στήθος δεν κρεμάει όταν αλλάζει σουτιέν.
 


Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! "Λένε" πολλά , λίγα ή τίποτε ;;;

Συμφωνώ σε όλα 100000000% (και προσθέστε όσα μηδενικά θέτε)

Το ηχείο ΠΡΕΠΕΙ να είναι σωστό (με μετρήσεις) αλλά το πως θα παίξει στο χώρο σου είναι μια εντελώς άλλη ιστορία.

Πρωταρχικής σημασίας παράμετρος για να καταφέρεις να ακούσεις πάνω κάτω τι μπορεί να βγάλει το ηχείο, είναι η σωστή (με πολύ ειδικές μετρήσεις) συμπεριφορά του χώρου στο ακουστικό φάσμα, που δε γίνεται να υπάρξει χωρίς απολύτως ειδικές και συγκεκριμένες για έκαστη εφαρμογή λύσεις (διαχυτές συγκεκριμένου για το χώρο φάσματος, συνηχητές και μπασοπαγίδες ομοίως).

Και τέλος, μια ψηφιακή ισοστάθμιση χώρου.

Είναι απλά τα πράγματα.

μπέιμπι-στέπς.

ουάν-τού-θρι.

ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε...

:144:
Δεν μου λες βρε συ Κώστα, λες να μην έχω ιδία αντίληψη περί μετρημένων χώρων.
Έχω δει μικρός φωτογραφίες από Control room…
Δεν μου ανεβάζετε μερικούς μετρημένους χώρους που να ανήκουν σε ιδιώτες στην Ελλάδα μαζί με τις μετρήσεις τους.
Φυσικά δε μιλάμε για περιποίηση και πέντε ψιλοπραγματάκια.
Τότε βλέπουμε πόσα στέπς χρειάζονται μέχρι την πραγματικότητα.
Μετά μιλάμε για μάρκες ισοσταθμιστών και τι άλλο θελεις…

Εκτός και μιλάμε για το ιδεατό. Οποτε να συμφωνήσω να τελειώνουμε έχουμε και έκθεση μπροστά...

Υ.Γ. Εγώ δε πέρασα τις εξετάσεις γιατί αντέγραψα, δε μπορώ λοιπόν να σου βάλω μηδενικά. Σου βάζω ένα 9ράκι για να μη το πάρεις πάνω σου.:107:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.820
Μηνύματα
3.029.367
Members
38.500
Νεότερο μέλος
Acrisius
Top