ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....

Μηνύματα
629
Reaction score
0
Βρε παιδια το συνολο των συγχρωνων αυτοκινητων καινε λιγο λαδακι...λογω τελειοποιησεις των εργαλιομηχανων τα μοτερ δεν εχουνε την παραμικρη ανωμαλια οποτε τα δαχτυλιδια στο εμβολο παντα χανουνε καποια γραμαρια στα δυσκολα.
Τα fsi που καιγανε πολυ παραπανω δεν ητανε απο τα καλα μοτερ.
Επισης τα turbo λογω υπερβολικης θερμοκρασιας οταν ζοριζονται καινε.επισης μοτερ οπως των honda που βαρανε 9000στροφες και εχουνε 120 με 125αλογα στο λιτρο ειναι φυσικο να καινε λιγο λαδακι,αν βγαλουμε κοφτη απο ενα οποιοδηποτε μοτερ γερμανικου και φτασει της 8000στρ στις 5 φορες θα καψει ενα λιτρο και στις 6θα σπασει

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk
 

Μηνύματα
1.133
Reaction score
5
Απάντηση: ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....

Τι σημαίνει λίγο λαδάκι ;
Mια κουταλιά της σούπας πχ ; :107:
Aν είναι έτσι το δέχομαι
Ή ας πούμε και τα ''100γρ. σε 5000 χλμ'' που ανέφερε ο Τάκης πιο πίσω....

Mόνο που αυτό δεν λέγεται κατανάλωση λαδιού αλλά στατιστικό λάθος....
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.012
Απάντηση: ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....

Δεν καίνε λάδι μόνο απο τα ελατήρια του πιστονιού οι κινητήρες.
Καίνε και απο τα τσιμουχάκια των βαλβίδων. Και μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις τόσο πολύ που βγάζουν και διαφόρων ειδών καπνιά πίσω.
Το να κάψει λίγο λάδι το μοτέρ του s2000 είναι μάλλον φυσιολογικό.
Κάποια τουρμπάτα επίσης μιας και συχνά το καίει η ίδια η τουρμπίνα απο το λάδι που λιπαίνεται.
Το να μην μπορούν οι κατασκευαστές να μειώσουν τις ανοχές τόσο ώστε να μην καίνε λάδι απλοί ατμοσφαιρικοί κινητήρες όμως την "σήμερον ημέρα " είναι χοντρό.Γιατί αποδεδειγμένα υπάρχουν παλαιότερα μοτέρ που δεν καίνε σταγόνα λάδι. Σε civic vti 1,6 με 160 ίππους φίλου δεν είδα ποτέ κατανάλωση λαδιού , όσο και αν το σκίσαμε 6-8 σαλ.Σε sunny n14 απλό ατμοσφαιρικό , όσο και αν το σκίσω δεν βλέπω να καίει σταγόνα.
Απο την άλλη το 307 1,6 που εχω επίσης και χωρίς ιδιαίτερα σκισίματα τσιμπάει λίγο. Οχι τίποτα ιδιαίτερο περίπου 200ml απο αλλαγή σε αλλαγή.
 

Μηνύματα
342
Reaction score
37
Απάντηση: ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....

Εγώ που δεν είμαι μηχανολόγος, αλλά έχω εκπαίδευση μηχανικού ως απόφοιτος πολυτεχνείου, με το φτωχό μου μυαλό σκέφτομαι τα εξής όσον αφορά την κατανάλωση λαδιού:
1. Πρόβλημα είναι όταν καταναλώνει λάδι ο κινητήρας του αυτοκινήτου σου, ενώ δεν καταναλώνει λάδι το 99% των ίδιων κινητήρων.
2. Πρόβλημα ΔΕΝ είναι όταν καταναλώνει λάδι ο κινητήρας του αυτοκινήτου σου, άμα καταναλώνει λάδι και το 99% των ίδιων κινητήρων.
3. Ακόμα και στη δεύτερη περίπτωση καλύτερα θα ήταν να μην υπήρχε κατανάλωση λαδιού, έστω και μόνο για την μικρή έννοια που έχεις να ελέγχεις κάθε τόσο και να συμπληρώνεις. Είναι όμως κάτι τελείως ασήμαντο σε σχέση με το σύνολο των προτερημάτων ή μειονεκτημάτων ενός αυτοκινήτου. Για να ακριβολογούμε είναι αυτό που οι αγγλοσάξωνες λένε: it's not a bug, it's a feature!
4. Κάποιοι κινητήρες, σύγχρονοι ή παλιοί, είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να καίνε λάδι, χωρίς αυτό να επηρεάζει καθόλου την αξιοπιστία τους.
Τόσο απλά...
 

Μηνύματα
860
Reaction score
42
Re: Απάντηση: ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....

2. Πρόβλημα ΔΕΝ είναι όταν καταναλώνει λάδι ο κινητήρας του αυτοκινήτου σου, άμα καταναλώνει λάδι και το 99% των ίδιων κινητήρων.
3. Ακόμα και στη δεύτερη περίπτωση καλύτερα θα ήταν να μην υπήρχε κατανάλωση λαδιού, έστω και μόνο για την μικρή έννοια που έχεις να ελέγχεις κάθε τόσο και να συμπληρώνεις. Είναι όμως κάτι τελείως ασήμαντο σε σχέση με το σύνολο των προτερημάτων ή μειονεκτημάτων ενός αυτοκινήτου. Για να ακριβολογούμε είναι αυτό που οι αγγλοσάξωνες λένε: it's not a bug, it's a feature!
Το 2011 σαφώς θα προτιμήσεις να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο που δεν χρειάζεται να κάψει λάδι για να λειτουργήσει (το θέτω "ανάποδα") απο ένα άλλο που χρειάζεται να κάψει ΚΑΙ λάδι για να κάνει την ίδια δουλειά.

Άν καίει π.χ. 1 λίτρο λάδι κάθε 5.000 km ώς καινούριο (σε τέλεια δλδ κατάσταση), μετά απο 100.000 km πόσο λάδι θα καίει? Το ίδιο?

Στη μεταπώληση τί ρόλο θα παίξει αυτό?

Με ποιά κριτήρια χαρακτηρίζεις "ασήμαντο" το να καίει λάδι ένας κινητήρας αυτοκινήτου?

Δέν επηρεάζει την πιστοποίησή του στις κατηγορίες εκπομπής ρύπων EURO 4, 5, 6?

Εάν έχει σχεδιαστεί για να καταναλώνει και λάδι δεν θα έπρεπε να έχει προβλεφθεί και επιπρόσθετο δοχείο λαδιού όπως π.χ. σε κάποια πολύ σύγχρονα συστήματα υγραεριοκίνησης? (αυτό έχει ξανατεθεί πιο πάνω)

Πρόβλημα είναι εν έτει 2011, στους 100 διαφορετικούς κινητήρες (otto) παραγωγής επιβατικών αυτοκινήτων απο όλα τα διαφορετικά εργοστάσια παραγωγής (μάρκες), να παράγονται και 1 - 2 που να χρειάζεται να κάψουν και λάδι για να λειτουργήσουν. (τα νούμερα είναι ενδεικτικά)

Απλώς κάποιες σκέψεις...
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
50
Με την ίδια λογική, αν όλοι οι κινητήρες συγκεκριμένου τύπου χρειάζονται αλλαγή πιστονιών κάθε 10000km (τυχαίο παράδειγμα) τότε δεν είναι πρόβλημα του κινητήρα αλλά χαρακτηριστικό του σχεδιασμού του... Μόνο που αμφιβάλλω αν θα το έβλεπαν έτσι και πολλοί καταναλωτές.

Θα μου πείτε άλλο λάδια άλλο πιστόνια. Προφανώς το παράδειγμα ήταν υπερβολικό επίτηδες. Αυτό που θέλω να πω πάντως είναι πως δε σημαίνει ότι αν όλοι οι κινητήρες συγκεκριμένου τύπου έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, αυτό το χαρακτηριστικό παύει να θεωρείται πρόβλημα, απλά επειδή υπάρχει παντού! Εγώ τουλάχιστον έτσι το βλέπω. Άλλος μπορεί να το βλέπει αλλιώς. Τουλάχιστον όμως καλό είναι να γνωρίζουμε εκ των προτέρων γι' αυτό το "χαρακτηριστικό" πριν την εκάστοτε αγορά, έτσι ώστε να είμαστε τουλάχιστον συνειδητοποιημένοι καταναλωτές και να μη βρισκόμαστε προ εκπλήξεως.

Προσωπικά είναι πολύ πιθανό ν' αγόραζα αυτοκίνητο γνωρίζοντας εκ των προτέρων συγκεκριμένα προβλήματά του (ή χαρακτηριστικά του - πέστε τα όπως θέλετε). Αν πχ ξέρω ότι το τάδε αυτοκίνητο μπορεί να καίει χ λάδια το πολύ ανά ψ χιλιόμετρα πιθανόν και να μη με πείραζε αν μου έκανε στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά. Αλλά τουλάχιστον να το ξέρω.

Προφανώς επίσης παίζει τεράστιο ρόλο για πόσα λάδια μιλάμε και υπό ποιές συνθήκες συμβαίνει αυτό. Για τα ίδια δεδομένα κάποιος μπορεί να θεωρεί αποδεκτή την κατανάλωση λαδιού ενώ κάποιος άλλος όχι. Π.χ. το γεγονός ότι οι Wankel καταναλώνουν λάδι είναι γνωστό και δεν το έκρυψε κανείς. Το αν θα το θεωρήσει κάποιος πρόβλημα ή όχι είναι μια άλλη ιστορία. Το ίδιο ισχύει προφανώς και για τις λοιπές εταιρίες που έχουν θέμα με την κατανάλωση λαδιού. Αντίστοιχα παραδείγματα μπορεί να βρούμε και άλλα φαντάζομαι, απλά το λάδι είναι το πιο... εύκαιρο.

Αυτό που δε μ' αρέσει πάντως είναι να μου πασάρουν κάτι ως το καλύτερο προϊόν και να διαπιστώνω προβλήματά του κατόπιν εορτής (τα οποία ήταν γνωστά από πριν και δεν έτυχαν απλώς στο συγκεκριμένο κομμάτι). Νομίζω ότι οποιοσδήποτε θα ήθελε τουλάχιστον να γνωρίζει τέτοια πράγματα πριν την οποιαδήποτε αγορά του...
 

Μηνύματα
1.133
Reaction score
5
Απάντηση: ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....

Φυσικά υπάρχει κι αυτή η εκδοχή....
Να μεταφράζουμε την κατανάλωση λαδιού σε ..... χαρακτήρα
Προτείνω μάλιστα τα ηλεκτρολογικά προβλήματα πχ να τα βαφτίσουμε: έντονη προσωπικότητα ....

:204:
 

Μηνύματα
342
Reaction score
37
Απάντηση: ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....

Συγνώμη, αλλά κάποια πράγματα ξεπερνούν την υπερβολή. Το να συγκρίνουμε τα λάδια με τα πιστόνια δεν είναι απλώς υπερβολή, αλλά τελείως άτοπο! Γιατί τα μεν λάδια είναι αναλώσιμα, ενώ τα πιστόνια όχι. Επιπλεόν σκεφτείτε ότι όλοι (αν δεν κάνω λάθος) οι κατασκευαστές θεωρούν φυσιολογική μια κατανάλωση λαδιού (με ανοχή που μπορεί να φτάσει ως και το 1Lt/1000Km - όντως υπερβολικό νούμερο), είτε έχουν αυτοκίνητα "λαδιέρες" (κατά τους επικριτές τους) είτε όχι.

Από εκεί και πέρα, ο κάθε συνειδητοποιημένος καταναλωτής κάνει την επιλογή του ζυγίζοντας πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Εγώ ας πούμε προτιμώ έναν υπερτροφοδοτούμενο ευρωπαϊκό κινητήρα 1.400 κ.εκ. με γεμάτη καμπύλη ροπής από χαμηλά και ας καταναλώνει και λίγο λαδάκι, από έναν ιαπωνικό ατμοσφαιρικό κινητήρα 1600-1800 κ.εκ. πιο άδειο χαμηλά αλλά και πιο εύστροφο και με μηδενική κατανάλωση λαδιού. Γιατί απλά στο δικό μου τρόπο οδήγησης ταιριάζουν καλύτερα κάποια χαρακτηριστικά.

Και οι μη ενημερωμένοι καταναλωτές; Μα αυτοί πάντα θα αγοράζουν με κριτήρια το design, το χρώμα, το χρηματοδοτικό πρόγραμμα, την εγγύτητα με το συνεργείο, τη γνώμη του περιπτερά που "ξέρει", τη μάρκα που έχουν κολλήσει κτλ. Και βεβαίως η κατανάλωση λαδιού είναι το μικρότερο από τα κακά που μπορεί να τους βρει...
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.447
Παραβλέπετε τη σχέση του τρόπου οδήγησης με την κατανάλωση λαδιού.

Έχω ένα Honda HRV από καινούριο, το οποίο έχει καλύψει 178.000Km. Όλα αυτά τα χιλιόμετρα, πλην των παρακάτω, έγιναν με τον κινητήρα στα όριά του (και πέρα από αυτά! :103:), και φυσικά στα τελευταία 50.000km έκαιγε άφθονο λάδι.
Τα τελευταία 6-7.000 χιλιόμετρα χρησιμοποιείται γιά μεταφορά σκουπιδιών, σκύλων, αγορά ψωμιού, με σχετικά ήρεμη χρήση, από την φίλη μου κι από εμένα. Και δεν καίει πιά καθόλου λάδι.

Έχω κι ένα BMWδάκι με turbo και παράλληλο εγκέφαλο. Αν το λιώσεις παρατεταμένα σε ταξίδι, πίστα ή drifts, θα κάψει λίγο λάδι (1lt στα 7-8.000Km). Και αν το χρησιμοποιήσεις λίιιγο πιό ήρεμα, δεν καίει τίποτα.

Γι' αυτό και τα περισσότερα από όσα έχουν γραφεί, δεν έχουν νόημα. Ιδίως αν αφορούν τρίτους. :126:
 

Μηνύματα
7.189
Reaction score
1.169
Re: Απάντηση: ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....

Συγνώμη, αλλά κάποια πράγματα ξεπερνούν την υπερβολή. Το να συγκρίνουμε τα λάδια με τα πιστόνια δεν είναι απλώς υπερβολή, αλλά τελείως άτοπο! Γιατί τα μεν λάδια είναι αναλώσιμα, ενώ τα πιστόνια όχι. Επιπλεόν σκεφτείτε ότι όλοι (αν δεν κάνω λάθος) οι κατασκευαστές θεωρούν φυσιολογική μια κατανάλωση λαδιού (με ανοχή που μπορεί να φτάσει ως και το 1Lt/1000Km - όντως υπερβολικό νούμερο), είτε έχουν αυτοκίνητα "λαδιέρες" (κατά τους επικριτές τους) είτε όχι.

Από εκεί και πέρα, ο κάθε συνειδητοποιημένος καταναλωτής κάνει την επιλογή του ζυγίζοντας πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Εγώ ας πούμε προτιμώ έναν υπερτροφοδοτούμενο ευρωπαϊκό κινητήρα 1.400 κ.εκ. με γεμάτη καμπύλη ροπής από χαμηλά και ας καταναλώνει και λίγο λαδάκι, από έναν ιαπωνικό ατμοσφαιρικό κινητήρα 1600-1800 κ.εκ. πιο άδειο χαμηλά αλλά και πιο εύστροφο και με μηδενική κατανάλωση λαδιού. Γιατί απλά στο δικό μου τρόπο οδήγησης ταιριάζουν καλύτερα κάποια χαρακτηριστικά.

Και οι μη ενημερωμένοι καταναλωτές; Μα αυτοί πάντα θα αγοράζουν με κριτήρια το design, το χρώμα, το χρηματοδοτικό πρόγραμμα, την εγγύτητα με το συνεργείο, τη γνώμη του περιπτερά που "ξέρει", τη μάρκα που έχουν κολλήσει κτλ. Και βεβαίως η κατανάλωση λαδιού είναι το μικρότερο από τα κακά που μπορεί να τους βρει...
Απλά σκέψου ότι σε αυτό που λες, ο κατασκευαστής έχει ήδη πέσει σε αντίφαση. Αν προβλέπεται κατανάλωση 1λτ λαδιού / 1000 χλμ, τι νόημα έχει η αλλαγή λαδιών σε 15.000 χλμ, όταν το κάρτερ χωράει... 5-6 λίτρα;
 

Μηνύματα
7.189
Reaction score
1.169
Έχω κι ένα BMWδάκι με turbo και παράλληλο εγκέφαλο. Αν το λιώσεις παρατεταμένα σε ταξίδι, πίστα ή drifts, θα κάψει λίγο λάδι (1lt στα 7-8.000Km). Και αν το χρησιμοποιήσεις λίιιγο πιό ήρεμα, δεν καίει τίποτα.
Αυτό είναι λογικό. Το μισό ή ένα λίτρο για 1000 χλμ όχι. Ειδικά αν αφορά αυτοκίνητο με τα 2/3 των κυλίνδρων, τη μισή χωρητικότητα και τη μισή ιπποδύναμη του δικού σου, και για κάρτερ αισθητά μικρότερο.
 

Μηνύματα
342
Reaction score
37
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....

Απλά σκέψου ότι σε αυτό που λες, ο κατασκευαστής έχει ήδη πέσει σε αντίφαση. Αν προβλέπεται κατανάλωση 1λτ λαδιού / 1000 χλμ, τι νόημα έχει η αλλαγή λαδιών σε 15.000 χλμ, όταν το κάρτερ χωράει... 5-6 λίτρα;
Προφανώς κι έχεις δίκιο. Κατανάλωση της τάξης του 1Lt/1000Km είναι απλώς υπερβολική και απαράδεκτη (πλην wankel). Ίσως δεν ξεκαθάρισα ότι εγώ μιλούσα για καταναλώσεις της τάξης του 1 lt ανά 7, 8 ή 10.000 Km (όπως έχουν οι περισσότερες σύγχρονες "λαδιέρες").
 

Μηνύματα
7.189
Reaction score
1.169
Μπαι δε γουει, αν κάτι είναι "άποψη" και όχι ελάττωμα, αυτό είναι οι Βάνκελ! Πιο περίεργοι από όσο γίνεται: Τι κατανάλωση καυσίμου, τι κατανάλωση λαδιού, τι αξιοπιστία και διάρκεια ζωής, τι απαιτήσεις συντήρησης...

Αλλά εκεί λες ρε παιδί μου αξίζει... Ή τουλάχιστον αν θεωρείς ότι δεν αξίζει, ξέρεις τα προβλήματα - "χαρακτήρα" από πριν και δεν κάνεις την κίνηση...
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
202
Έχω κι ένα BMWδάκι με turbo και παράλληλο εγκέφαλο.
Εισαι απαραδεκτος αδερφε μου.Πανω που αρχιζεις να μας λες για πραγματα πανεμορφα,μας αφηνεις μετεωρους χωρις αλλες,πιο αναλυτικες πληροφοριες.Αντε.........με το τσιγκελι θα στα βγαζουμε,ενα ενα??????Τι μας πετας την τουρτα καταμουτρα και δεν μας δινεις και το κουταλακι να την κανουμε δοκιμη?????
Ειμαστε εραστες της πουτ@νας της μπεμπας.Αντε λεγε....με εφτιαξες για τα καλα:116::116:
 

Μηνύματα
12.831
Reaction score
10.048
Μα δεν παρακολούθησες με ποιό τρόπο και το κυριότερο, με πόση ταχύτητα πήγε Βόλο;;;
 


Μηνύματα
12.831
Reaction score
10.048
Ε, δεν είχαν πάει Βόλο πολλά μέλη για τη γιορτή του AVSite; Είχε πάει και ο Zizikούλης με μια κούκλα 135.
Είμαι κι εγώ πολύ φίλος BMW, έχω εκειπέρα ένα ρημάδι 325 E30, βήμα δεν πάει...
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.156
Reaction score
93.269
Απάντηση: ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....

Πήγαινε λίγο αργά, γιατί φοβόταν ο αιωνόβιος.......:116:


 

Μηνύματα
14.872
Reaction score
20.419
Απάντηση: ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....

υπερβολικα απλουστευμενες αποψης βλεπω:

το λαδι λιπαινει
α) κομβια στροφαλλου - κουζινετα, βασης και διωστηρων καθως και τους πηρους των εμβολων
β) το χωρο καυσης στη διαδρομη που λειτουργουν τα ελατηρια του εμβολου
γ) τον μηχανισμο βαλβιδων

απο αυτα μονο το α δεν δικαιολογει καταναλωση λαδιου
για το β ειναι απαραιτητο να δημιουργηθει ενα φιλμ λαδιου στο χιτωνιο το οποιο θα παρεμβλιθει μεταξυ χιτωνιου και ελατηριων. το παχος αυτου του λαδιου ειναι κρισιμο. μικρο παχος σημαινει οτι το ελατηριο συμπιεσης θα πατησει πανω στο χιτωνιο (οποτε η αμοιβαια φθορα ειναι δεδομενη) , μεγαλο παχος σημαινει οτι μερος του θα ανεβασει θερμοκρασια ψηλα (το λαδι ψηχεται πανω στο χιτωνιο ενω θερμαινεται απο τα καυσαερια - περι τους 2000 βαθμους , στιγμιαια) και θα καει. το παχος εξαρταται τοσο απο τον τροπο εφαρμογης (ψεκασμος, αναδευση μεσω των αντιβαρων του στροφαλλου κλπ) οσο και απο τον σχεδιασμο των ελατηριων - το ποσο λαδι θα μεινει τελικα πανω στο χιτωνιο οταν περασουν απο πανω του τα ελατηρια. Επισης το φορτιο του κινητηρα (--> πιεση καυσης --> πιεση που σφιγγει τα ελατηρια στο χιτωνιο + πιεση στο εμβολο + πιεση καυσαεριων που προσπαθουν να περασουν αναμεσα απο τα διακενα των ελατηριων κλπ κλπ κλπ) ειναι σοβαρος λογος για την μεταβολη του παχους του φιλμ καθως και τον ρυθμο καταστροφης τους κατα την καυση.

κατι αντιστοιχο ισχυει για τις βαλβιδες οι οποιες κινουνται μεσα στους οδηγους τους αλλα ταυτοχρονα ερχονται σε επαφη με καυσαερια (βαλβιδες εξαγωγης).
η καταναλωση λαδιου ειναι προαπαιτουμενο για την λειτουργια του κινητηρα και δεν ειναι τοσο θεμα "cover tha ass" υποθεση η παραδοχη 1 λιτρο ανα 10000χλμ.
επισης δεν μπορει να αποτελει κριτηριο ποιοτητας κατασκευης για τους παραπανω λογους καθως το να βελτιστοποιησεις το παχος του φιλμ τοσο ωστε να μην καιγεται (εφικτο διοτι σε μικρο παχος τα καυσαερια δεν μπορουν να του ανεβασουν θερμοκρασια οταν ειναι σε επαφη με ενα χιτωνιο που εχει απο τη μερια του θαλαμου καυσης περιπου 140-160 βαθμους) δεν ειναι δυνατον να συμβει σε ολο το φασμα των στροφων του κινητηρα και ολο το φασμα των φορτιων.
για αυτο αλλωστε και διαφορετικες καταναλωσεις εχει ο καθενας μας στους κινητηρες του και διαφορτικες εμπειριες.

το γνωμικο των παλιων μηχανικων εχει την εννοια οτι οταν το μοτερ δεν καταναλωνει λαδι αυτο μπορει να σημαινει οτι συντομα θα παρεις τα χιτωνια στο χερι (παλιες εμπειριες) και εχει την βαση τους στα παραπανω.

επισης το λαδι στα υπερτροφοδοτουμενα πηγαινει και στην τουρμπινα. εκει υπαρχει μια ισορροπια που απο τη μια ειναι η πιεση του λαδιου απο την αλλη η πιεση του αερα μετα την τουρμπινα και των καυσαεριων οπου απαγορευει απο τη μια την εισοδο των καυσαεριου στα εδρανα και την εξοδο του λαδιου στον αερα και τα καυσαερια. αλλη μια περιπτωση που αναλογος φορτιου η ισορροπια μεταβαλεται και δικαιολογειται μια καταναλωση λαδιου.

επιπλεον η θερμοκρασια στο χωρο της ελαιολεκανης (περι τους 50-55 βαθμους) προκαλει εξαερωση λαδιου (αναθυμιασεις) που ειναι απωλειες λαδιου προς την εισαγωγη του κινητηρα (η προς το περιβαλον αν αποσυνδεσεις το σωληνακι)

αυτα περι λαδιου και καταναλωσης.

περι HONDA , το μονο μαγαζι που μπορει να της παει κοντρα σε επιπεδο εξελιξης και κατασκευης κινητηρων ειναι η BMW. ολα τα αλλα ειναι λυσεις αναγκης και αριστως εχουν θεωποιηθει αυτα τα μοτερακια καθως ειναι εκλπηκτικα στην λειτουργια τους
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.318
Μηνύματα
2.858.420
Members
37.894
Νεότερο μέλος
Nika
Top