Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Νομίζω οτι δεν τα λες καλά πατριώτη.Δεν χαίρονται οι Αθηναίοι με αυτό! πολλοί μπερδεύουν την Αθήνα με τις πόλεις άλλων χωρών,
όμως αυτό δεν πρέπει να γίνεται, η Αθήνα είναι μια πόλη χιλιάδων ετών, δεν συγκρίνεται με τις πρωτεύουσες των 40, 60, ή 100 χρόνων, και το κυριότερο, Ακρόπολη δεν έχει καμία πρωτεύουσα να προστατέψει!!!
Χαράς Ευαγγέλια θα ήταν το υγραέριο, ή ηλεκτροκίνηση, τότε θα είχαμε λόγους να χαιρόμαστε!
ΥΓ. Ξέρετε πιστεύω, τι κάνει το πετρέλαιο στα αρχαία μνημεία!!!
Ψάξτο λίγο καλύτερα, κάτι σου είπαν λάθος. Η ποιότητα των καυσαερίων ενός σύγχρονου ντήζελ είναι πιθανότατα καλύτερη από την ποιότητα του αέρα στο κέντρο της Αθήνας...Δεν χαίρονται οι Αθηναίοι με αυτό! πολλοί μπερδεύουν την Αθήνα με τις πόλεις άλλων χωρών,
όμως αυτό δεν πρέπει να γίνεται, η Αθήνα είναι μια πόλη χιλιάδων ετών, δεν συγκρίνεται με τις πρωτεύουσες των 40, 60, ή 100 χρόνων, και το κυριότερο, Ακρόπολη δεν έχει καμία πρωτεύουσα να προστατέψει!!!
Χαράς Ευαγγέλια θα ήταν το υγραέριο, ή ηλεκτροκίνηση, τότε θα είχαμε λόγους να χαιρόμαστε!
ΥΓ. Ξέρετε πιστεύω, τι κάνει το πετρέλαιο στα αρχαία μνημεία!!!
ναι αλλα κανουν εκατομμυρια χιλιομετρα.Ναι βρε παιδί μου, απλά δεν είναι εκατοντάδες χιλιάδες αυτά. Αυτό λέω, ότι δεν είναι δείγμα γραφής το ότι κυκλοφορούν όλα τα πετρελαιοκίνητα τόσα χρόνια.
καποιο προβλημα ειχε.Πριν απο 10 ημερες ειδα στο δρομο ενα νισαν κασκαει ντιζελ που πηγαινε με 100 και πεταγε τοσο ντουμανι που δεν εβλεπα μπροστα μου.Αντε να ειτανε και 3 χρονων αυτοκινητο.Επρεπε να καπνιζει τοσο πολυ η' ειχε προβλημα?
Ναι αλλά τι σχέση έχουν τα ντίζελ πριν από 10+ χρόνια με τα σημερινά;ναι αλλα κανουν εκατομμυρια χιλιομετρα.
12 χρονια ημουν ταξιτζης και ποτε δεν ειχα θεμα με αντλια.
ουτε και θυμαμαι καποιος συναδελφος να του χαλαση απο ποιοτητα πετρελαιου παρα μονο απο
παλαιοτητα.
Με λιγότερο από 1 φουλ ντεπόζιτο, δηλαδή με κάτι λιγότερο από 57 λίτρα πετρέλαιο, κάνω το πήγαινε-έλα Θεσσαλονίκης-Αθήνας, με σταθερή ταχύτητα 130χλμ την ώρα.Ειχα διαβασει πριν λιγους μήνες τεστ σε αυτοκινητιστικό περιοδικό όπου εκαναν την διαδρομή Αθηνα-Μαδριτη αλλε-ρετουρ με 3 πανομοιότυπα αυτοκίνητα, 1 βενζίνης, 1 ντηζελ και 1 GPL
Οικονομικότερο όλων (σε κόστος) βγήκε το ντιζελοκίνητο, ακόμη και απο το υγραέριο και οι διαδρομές ήταν κυρίως αυτοκινητόδρομοι
Κι εγώ τόσα κάνω. :103:Με λιγότερο από 1 φουλ ντεπόζιτο, δηλαδή με κάτι λιγότερο από 57 λίτρα πετρέλαιο, κάνω το πήγαινε-έλα Θεσσαλονίκης-Αθήνας, με σταθερή ταχύτητα 130χλμ την ώρα.
Με το 2-λιτρο S-Max.
Ναι αλλά τι σχέση έχουν τα ντίζελ πριν από 10+ χρόνια με τα σημερινά;
(άποψη)
πολύ …γκαζιέρα ρε παιδί μου (δεν ξέρω για τα τελευταίας τεχνολογίας)
(http://www.enet.gr/?i=news.el.ecoenet&id=324973)
και μετά...,
αν έχεις ή είχες… πάθος με την αυτοκίνηση, οδήγηση, κ.λπ. αυτά (τα πετρελαιοκίνητα) δεν…
τώρα, αν μετράς δυο το λάδι τρείς το ξύδι… (+ τα διόδια), τι να πώ;
Υ.Γ. για τα σκάφη…, ναί, μονόδρομος!
πχ (εκτος προυπολογισμου αλλα μιας και το φερε η κουβεντα)
bmw m3 με προγραμμα vs bmw 335di με προγραμμα
δηλαδη 450 ατμοσφαιρα πολυστροφα κλπ κλπ κλπ με 400 ντηζελατα (απο 287 μαμα - τα commonrail παιρνουν τρελο πειραγμα (ξεφευγοντας απο τα πλαισια του euro5 βεβαια ) ειδικα το συγκεκριμενο που ειναι διτουρμπο)
ακομα μετραει κενες το Μ3
(και σκεψου οτι το 335di ηταν touring !)
τα ντηζελακια εχουν οχι ροπη (αυτα ειναι πιπες - βαριεμαι να εξηγησω γιατι δεν εχει νοημα το συγκεκριμενο μεγεθος - hint κλιμακωση κιβωτιου, οριο περιστροφης κλπ κλπ) αλλα ασυγκριτα μεγαλυτερη ισχυ στο μερος των στροφων που χρησιμοποιουμε στην καθημερινη αλλα και πισταδικη χρηση.
δηλαδη
ενα ντηζελακι των 100 αλογατων εχει 100 στις 4500, και περιπου 70 στις 2500.
την ιδια στιγμη το 115 βενζινης εχει 115 στις 6500 και καπου 65 στις 3500.
δηλαδη στην περιοχη που βλεπεις οτι το αυτοκινητο απραζει και εχει γκαζι το ντηζελ αν και 15 αλογα λιγοτερη ονομαστικη ισχυ ειναι 10% πιο δυνατο στην πραξη.
αυτο που ομως επισης ισχυει ειναι οτι ο πετρελαιοκινητηρας δεν ανεβαζει στροφες το ιδιο ευκολα.
δηλαδη οτνα σπασεις την 1η θα νομιζεις οτι σερνεται , θα καταλαβεις ομως οτι οι στροφες με 2α και 3η ανεβαινουν το ιδιο γρηγορα.
αυτο σου δινει την ψευδαισθηση οτι το βενζινοκινητο ειναι ζωηρο και σβελτο.
αν βαλεις ομως χρονομετρα κατω (εβαλα) η πραγατικοτητα ειναι αλλιως.
παντως γενικα λογω διαφορετικης αισθησης θελει αλλο στυλ οδηγησης που ξενιζει (λειτουργια 2-4 και οχι εκτος του οριου αυτου)