Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Μηνύματα
7.223
Reaction score
1.210
Ναι βρε παιδί μου, απλά δεν είναι εκατοντάδες χιλιάδες αυτά. Αυτό λέω, ότι δεν είναι δείγμα γραφής το ότι κυκλοφορούν όλα τα πετρελαιοκίνητα τόσα χρόνια.
 

Μηνύματα
3.188
Reaction score
209
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Πάντως χαίρομαι που το ελληνικό κράτος τελικώς κατέληξε - 118 χρόνια μετά την εφεύρεση του Diesel - στο προφανές... :116:

The diesel engine has the highest thermal efficiency of any regular internal or external combustion engine due to its very high compression ratio. Low-speed Diesel engines (as used in ships and other applications where overall engine weight is relatively unimportant) often have a thermal efficiency which exceeds 50 percent.

:111:

Πηγή
 

Μηνύματα
2.796
Reaction score
203
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλο

Πριν απο 10 ημερες ειδα στο δρομο ενα νισαν κασκαει ντιζελ που πηγαινε με 100 και πεταγε τοσο ντουμανι που δεν εβλεπα μπροστα μου.Αντε να ειτανε και 3 χρονων αυτοκινητο.Επρεπε να καπνιζει τοσο πολυ η' ειχε προβλημα?
 

Μηνύματα
629
Reaction score
0
Προφανως δεν επρεπε να βγαζει τιποτα ακομα και κατα την επιταχυνση οποτε κατι δεν πηγαινε καλα. .εγω βρεθηκα πισω απο ενα ibiza βενζινη σε αναβαση και παροτι εκλεισα την εισοδο αερα απο εξω κοντεψα να παιθανω,μιλαμε εκαιγε δυο φορες περισσοτερο λαδι απο βενζινη και ο καταλυτης πρεπει απλως η να μην υπηρχε η ητανε απο κατασκευης...κοντεψα να λυποθυμησω...βγηκα σε στροφη να τον περασω με φουλ ισχυ γιατι θα πεθαινα απο την βρωμα.αν και ακομα τα καυσαερια μου ειναι ενταξει παρηγγειλα και εναν καταλυτη μαζι με τον ιμαντα χρονισμου,κοντευει τα 9χρονια το αμαξι...

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.251
Reaction score
1.161
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δεν χαίρονται οι Αθηναίοι με αυτό! πολλοί μπερδεύουν την Αθήνα με τις πόλεις άλλων χωρών,
όμως αυτό δεν πρέπει να γίνεται, η Αθήνα είναι μια πόλη χιλιάδων ετών, δεν συγκρίνεται με τις πρωτεύουσες των 40, 60, ή 100 χρόνων, και το κυριότερο, Ακρόπολη δεν έχει καμία πρωτεύουσα να προστατέψει!!!
Χαράς Ευαγγέλια θα ήταν το υγραέριο, ή ηλεκτροκίνηση, τότε θα είχαμε λόγους να χαιρόμαστε!

ΥΓ. Ξέρετε πιστεύω, τι κάνει το πετρέλαιο στα αρχαία μνημεία!!!
 

Μηνύματα
15.020
Reaction score
20.769
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

περιμενω να μου πεις τι κανει η οξεινη βροχη και σε ποιους ρυπους οφειλεται
εκτος αυτου δεν προβλεπεται να αλλαξει η συνθεση του στολου για τα επομενα 20 χρονια (λεφτα υπαρχουν)
 

Μηνύματα
27.261
Reaction score
25.257
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δεν χαίρονται οι Αθηναίοι με αυτό! πολλοί μπερδεύουν την Αθήνα με τις πόλεις άλλων χωρών,
όμως αυτό δεν πρέπει να γίνεται, η Αθήνα είναι μια πόλη χιλιάδων ετών, δεν συγκρίνεται με τις πρωτεύουσες των 40, 60, ή 100 χρόνων, και το κυριότερο, Ακρόπολη δεν έχει καμία πρωτεύουσα να προστατέψει!!!
Χαράς Ευαγγέλια θα ήταν το υγραέριο, ή ηλεκτροκίνηση, τότε θα είχαμε λόγους να χαιρόμαστε!

ΥΓ. Ξέρετε πιστεύω, τι κάνει το πετρέλαιο στα αρχαία μνημεία!!!
Νομίζω οτι δεν τα λες καλά πατριώτη.
 

Μηνύματα
7.223
Reaction score
1.210
Re: Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δεν χαίρονται οι Αθηναίοι με αυτό! πολλοί μπερδεύουν την Αθήνα με τις πόλεις άλλων χωρών,
όμως αυτό δεν πρέπει να γίνεται, η Αθήνα είναι μια πόλη χιλιάδων ετών, δεν συγκρίνεται με τις πρωτεύουσες των 40, 60, ή 100 χρόνων, και το κυριότερο, Ακρόπολη δεν έχει καμία πρωτεύουσα να προστατέψει!!!
Χαράς Ευαγγέλια θα ήταν το υγραέριο, ή ηλεκτροκίνηση, τότε θα είχαμε λόγους να χαιρόμαστε!

ΥΓ. Ξέρετε πιστεύω, τι κάνει το πετρέλαιο στα αρχαία μνημεία!!!
Ψάξτο λίγο καλύτερα, κάτι σου είπαν λάθος. Η ποιότητα των καυσαερίων ενός σύγχρονου ντήζελ είναι πιθανότατα καλύτερη από την ποιότητα του αέρα στο κέντρο της Αθήνας...
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: Re: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Ναι βρε παιδί μου, απλά δεν είναι εκατοντάδες χιλιάδες αυτά. Αυτό λέω, ότι δεν είναι δείγμα γραφής το ότι κυκλοφορούν όλα τα πετρελαιοκίνητα τόσα χρόνια.
ναι αλλα κανουν εκατομμυρια χιλιομετρα.

12 χρονια ημουν ταξιτζης και ποτε δεν ειχα θεμα με αντλια.

ουτε και θυμαμαι καποιος συναδελφος να του χαλαση απο ποιοτητα πετρελαιου παρα μονο απο

παλαιοτητα.
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα κ

Πριν απο 10 ημερες ειδα στο δρομο ενα νισαν κασκαει ντιζελ που πηγαινε με 100 και πεταγε τοσο ντουμανι που δεν εβλεπα μπροστα μου.Αντε να ειτανε και 3 χρονων αυτοκινητο.Επρεπε να καπνιζει τοσο πολυ η' ειχε προβλημα?
καποιο προβλημα ειχε.

το πιθανοτερο να ηθελε καθαρισμα μπεκ αν ειχε φταση τις 100.000χλμ.
 

Μηνύματα
7.223
Reaction score
1.210
Re: Απάντηση: Re: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

ναι αλλα κανουν εκατομμυρια χιλιομετρα.

12 χρονια ημουν ταξιτζης και ποτε δεν ειχα θεμα με αντλια.

ουτε και θυμαμαι καποιος συναδελφος να του χαλαση απο ποιοτητα πετρελαιου παρα μονο απο

παλαιοτητα.
Ναι αλλά τι σχέση έχουν τα ντίζελ πριν από 10+ χρόνια με τα σημερινά;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.395
Reaction score
125.558
Απάντηση: Re: Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Ειχα διαβασει πριν λιγους μήνες τεστ σε αυτοκινητιστικό περιοδικό όπου εκαναν την διαδρομή Αθηνα-Μαδριτη αλλε-ρετουρ με 3 πανομοιότυπα αυτοκίνητα, 1 βενζίνης, 1 ντηζελ και 1 GPL
Οικονομικότερο όλων (σε κόστος) βγήκε το ντιζελοκίνητο, ακόμη και απο το υγραέριο και οι διαδρομές ήταν κυρίως αυτοκινητόδρομοι
Με λιγότερο από 1 φουλ ντεπόζιτο, δηλαδή με κάτι λιγότερο από 57 λίτρα πετρέλαιο, κάνω το πήγαινε-έλα Θεσσαλονίκης-Αθήνας, με σταθερή ταχύτητα 130χλμ την ώρα.

Με το 2-λιτρο S-Max.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.407
Reaction score
74.713
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Με λιγότερο από 1 φουλ ντεπόζιτο, δηλαδή με κάτι λιγότερο από 57 λίτρα πετρέλαιο, κάνω το πήγαινε-έλα Θεσσαλονίκης-Αθήνας, με σταθερή ταχύτητα 130χλμ την ώρα.

Με το 2-λιτρο S-Max.
Κι εγώ τόσα κάνω. :103:
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Ναι αλλά τι σχέση έχουν τα ντίζελ πριν από 10+ χρόνια με τα σημερινά;

καμμια ομως συνεχιζω να εχω φιλους απο τοτε που τωρα εχουν καινουργια αυτοκινητα και παραπονα δεν ακουω.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Μιας και
απο το 1993-2004 δουλευα εγχυτηρες ΑΥΠ , θα πω
οτι ο καθε βενζινας μπορει να χωσει στις δεξαμενες του οτι γουσταρει, περι ελεγχων τα εχω ξαναπει.
Οταν μπει νερο -υγρασια στο τεποζιτο.......αστα δικε μου απλα το στριβεις........
αμα σπασεις κανα ακροφυσιο ......αυτοσετα.......αμα το συστημα εχει κοινο εγχυτηρα για ολους τους κυλινδρους.....εκει να δεις..
Το τι βρωμια μαζευουν σε συγκεκριμενα σημεια ειναι απιστευτη.Απο εκει και μετα οι συγρονοι ντιζελοκινητηρες ειναι αξιολογοι.
Απλα τα καυσιμα μας ειναι λιγο ζητω.
Και κατι,
ακομα λεφτα δεν υπαρχουν για αυτοκινητα, ουτε πλεον δανεια.....
 

Μ.Φ.

MF Audio Επαγγελματίας
Μηνύματα
561
Reaction score
185
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

(άποψη)

πολύ …γκαζιέρα ρε παιδί μου (δεν ξέρω για τα τελευταίας τεχνολογίας)

(http://www.enet.gr/?i=news.el.ecoenet&id=324973)


και μετά...,
αν έχεις ή είχες… πάθος με την αυτοκίνηση, οδήγηση, κ.λπ. αυτά (τα πετρελαιοκίνητα) δεν…

τώρα, αν μετράς δυο το λάδι τρείς το ξύδι… (+ τα διόδια), τι να πώ;


Υ.Γ. για τα σκάφη…, ναί, μονόδρομος!
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

(άποψη)

πολύ …γκαζιέρα ρε παιδί μου (δεν ξέρω για τα τελευταίας τεχνολογίας)

(http://www.enet.gr/?i=news.el.ecoenet&id=324973)




και μετά...,
αν έχεις ή είχες… πάθος με την αυτοκίνηση, οδήγηση, κ.λπ. αυτά (τα πετρελαιοκίνητα) δεν…

τώρα, αν μετράς δυο το λάδι τρείς το ξύδι… (+ τα διόδια), τι να πώ;


Υ.Γ. για τα σκάφη…, ναί, μονόδρομος!

μπορει να μην εχουν τον ηχο μιας ferrari η μιας m3 (αν και δεν ακουγονται καθολου ασχημα)αλλα απο

επιδοσεις ντροπιαζουν τα περισσοτερα βενζινοκινητα πλεον ακομα και sport μοντελα.
 

Μ.Φ.

MF Audio Επαγγελματίας
Μηνύματα
561
Reaction score
185
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Back 57.
αλλα από επιδοσεις ντροπιαζουν τα περισσοτερα βενζινοκινητα πλεον ακομα και sport μοντελα


δεν το ξέρω ειλικρινά. δεν τα παρακολουθώ όπως τα παρακολουθούσα.
(αν και δεν πιστεύω ότι στα ίσια τα ντροπιάζουν)
μπορεί να είμαι και προκατειλημμένος. όπως μάθει/συνηθίσει κανείς.

και δεν μιλάω για υπεραυτοκίνητα. (Ferrari, Μ3) γενικά μιλάω.


επίσης να διευκρινίσω σε αυτό που είπα:
τώρα, αν μετράς δύο το λάδι τρείς το ξύδι… (+ τα διόδια), τι να πώ;

ότι δεν κατηγορώ κανέναν για τις επιλογές του. (άποψη)
ούτε προσπαθώ να επιβάλω σε κανένα τι να διαλέξει. (γενικά. όχι μόνο στα αυτ/τα)

: )
 

Μηνύματα
15.020
Reaction score
20.769
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

πχ (εκτος προυπολογισμου αλλα μιας και το φερε η κουβεντα)
bmw m3 με προγραμμα vs bmw 335di με προγραμμα
δηλαδη 450 ατμοσφαιρα πολυστροφα κλπ κλπ κλπ με 400 ντηζελατα (απο 287 μαμα - τα commonrail παιρνουν τρελο πειραγμα (ξεφευγοντας απο τα πλαισια του euro5 βεβαια ) ειδικα το συγκεκριμενο που ειναι διτουρμπο)
ακομα μετραει κενες το Μ3
(και σκεψου οτι το 335di ηταν touring !)
τα ντηζελακια εχουν οχι ροπη (αυτα ειναι πιπες - βαριεμαι να εξηγησω γιατι δεν εχει νοημα το συγκεκριμενο μεγεθος - hint κλιμακωση κιβωτιου, οριο περιστροφης κλπ κλπ) αλλα ασυγκριτα μεγαλυτερη ισχυ στο μερος των στροφων που χρησιμοποιουμε στην καθημερινη αλλα και πισταδικη χρηση.
δηλαδη
ενα ντηζελακι των 100 αλογατων εχει 100 στις 4500, και περιπου 70 στις 2500.
την ιδια στιγμη το 115 βενζινης εχει 115 στις 6500 και καπου 65 στις 3500.
δηλαδη στην περιοχη που βλεπεις οτι το αυτοκινητο απραζει και εχει γκαζι το ντηζελ αν και 15 αλογα λιγοτερη ονομαστικη ισχυ ειναι 10% πιο δυνατο στην πραξη.
αυτο που ομως επισης ισχυει ειναι οτι ο πετρελαιοκινητηρας δεν ανεβαζει στροφες το ιδιο ευκολα.
δηλαδη οτνα σπασεις την 1η θα νομιζεις οτι σερνεται , θα καταλαβεις ομως οτι οι στροφες με 2α και 3η ανεβαινουν το ιδιο γρηγορα.
αυτο σου δινει την ψευδαισθηση οτι το βενζινοκινητο ειναι ζωηρο και σβελτο.
αν βαλεις ομως χρονομετρα κατω (εβαλα) η πραγατικοτητα ειναι αλλιως.
παντως γενικα λογω διαφορετικης αισθησης θελει αλλο στυλ οδηγησης που ξενιζει (λειτουργια 2-4 και οχι εκτος του οριου αυτου)
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

πχ (εκτος προυπολογισμου αλλα μιας και το φερε η κουβεντα)
bmw m3 με προγραμμα vs bmw 335di με προγραμμα
δηλαδη 450 ατμοσφαιρα πολυστροφα κλπ κλπ κλπ με 400 ντηζελατα (απο 287 μαμα - τα commonrail παιρνουν τρελο πειραγμα (ξεφευγοντας απο τα πλαισια του euro5 βεβαια ) ειδικα το συγκεκριμενο που ειναι διτουρμπο)
ακομα μετραει κενες το Μ3
(και σκεψου οτι το 335di ηταν touring !)
τα ντηζελακια εχουν οχι ροπη (αυτα ειναι πιπες - βαριεμαι να εξηγησω γιατι δεν εχει νοημα το συγκεκριμενο μεγεθος - hint κλιμακωση κιβωτιου, οριο περιστροφης κλπ κλπ) αλλα ασυγκριτα μεγαλυτερη ισχυ στο μερος των στροφων που χρησιμοποιουμε στην καθημερινη αλλα και πισταδικη χρηση.
δηλαδη
ενα ντηζελακι των 100 αλογατων εχει 100 στις 4500, και περιπου 70 στις 2500.
την ιδια στιγμη το 115 βενζινης εχει 115 στις 6500 και καπου 65 στις 3500.
δηλαδη στην περιοχη που βλεπεις οτι το αυτοκινητο απραζει και εχει γκαζι το ντηζελ αν και 15 αλογα λιγοτερη ονομαστικη ισχυ ειναι 10% πιο δυνατο στην πραξη.
αυτο που ομως επισης ισχυει ειναι οτι ο πετρελαιοκινητηρας δεν ανεβαζει στροφες το ιδιο ευκολα.
δηλαδη οτνα σπασεις την 1η θα νομιζεις οτι σερνεται , θα καταλαβεις ομως οτι οι στροφες με 2α και 3η ανεβαινουν το ιδιο γρηγορα.
αυτο σου δινει την ψευδαισθηση οτι το βενζινοκινητο ειναι ζωηρο και σβελτο.
αν βαλεις ομως χρονομετρα κατω (εβαλα) η πραγατικοτητα ειναι αλλιως.
παντως γενικα λογω διαφορετικης αισθησης θελει αλλο στυλ οδηγησης που ξενιζει (λειτουργια 2-4 και οχι εκτος του οριου αυτου)

ετσι ακριβως ειναι και επειδη εγω εχω περαση χρονια οδηγωντας diesel τα βενζινοκινητα μου φενονται

ακομα πιο ψοφιμια απο οσο ειναι στην πραγματικοτητα γιατι εχω συνηθιση να αλλαζω ταχυτητα

πολυ νωρις.

ωστοσο και η ροπη δεν ειναι καθολου πιπες αφου δινουν φοβερες ρεπριζ ειδικα στα πολλα.

παντως 200+αλογα πλεον απο 1.8 και 2.0 λιτρα με 30 και 40kg ροπη δεν ευκαταφρονητα νουμερα.

ασε που ανεβαινουν πολυ με μονο remapping με ελαχιστα χρηματα.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.715
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top