Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

gonis

Luger
Μηνύματα
4.207
Reaction score
11.485
Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε σκωρίασις.

Η πλειοψηφία των οικιακών ηχοσυστημάτων δεν περιλαμβάνει κιλοβατικούς ενισχυτές ή ηχεία με υψηλή ευαισθησία και ιδανική σύνθετη αντίσταση.Καλούνται δε συχνά ν'αναπαράγουν ηχογραφήσεις ικανοποιητικής δυναμικής περιοχής σε στάθμες που χαρακτηρίζονται εθιμικά ως ΄΄ρεαλιστικές΄΄.Έστω και αν η μέση στάθμη αναπαραγωγής κείται εντός της ωφέλιμης ζώνης γιά δεδομένο συνδυασμό ενισχυτή-ηχείου,στις προσληφθείσες ακουστικές εντυπώσεις συντελούν εν μέρει και παράγωγα συμβάντων αποκοπής κατά τις κορυφώσεις του προγράμματος,όπως και ενδεχόμενη αλληλεπίδραση των παραγώγων με το χώρο.Ακόμα και αν τα ίδια τα συμβάντα αποκοπής έχουν απειροελάχιστη διάρκεια,η κατάσταση που μεσολαβεί ωσότου ο ενισχυτής να επανέλθει στην ωφέλιμη ζώνη λειτουργίας μπορεί να διαρκέσει αρκετό διάστημα ώστε να συμβάλει στην αντιλαμβανόμενη ακουστική απόδοση του συνόλου.Αυτά τα γεγονότα συνεπάγονται τα εξής:

-Προκύπτουν πιό αξιόπιστα συμπεράσματα όταν η σύγκριση δύο ενισχυτικών σταδίων πραγματοποιείται σε χαμηλότερες στάθμες από εκείνες που συνηθίζονται,εφόσον αποφαινόμαστε επί μουσικών σημάτων και όχι επί ήχων από συγκρούσεις ή εκρήξεις.

-Είναι απαραίτητο οι συνδυασμοί ενισχυτή-ηχείων που χρησιμοποιούμε ν'αποδίδουν ελκυστικά σε χαμηλές και μεσαίες στάθμες εντός περιβάλλοντος με χαμηλό θόρυβο υποβάθρου,ούτως ώστε να μη δημιουργείται έντονη ανάγκη ν'αυξάνουμε τη στάθμη ακρόασης.Γιά το λόγο αυτό επίσης οφείλουμε να διατηρούμε το ακουστικό μας σύστημα σε κατάσταση τέτοια,ώστε να είναι σε θέση να εκτιμά στάθμες χαμηλότερες των εκκωφαντικών.

-Γιά τις περιπτώσεις όπου η αύξηση της στάθμης γίνεται αναπόφευκτη,παίζει κρίσιμο ρόλο η συμπεριφορά του ενισχυτικού σταδίου επί της ζώνης πριν και μετά από κάθε συμβάν αποκοπής.
Μου κανεις ωραία πάσα ωστε να υπάρξει ένα consensus για τις σταθμες που ακούμε σε ένα συμβατικό οικιακο χώρο(τι εννοεί ο κάθε ένας από εμάς χαμηλή-μέση -υψηλή-εκκωφαντικη )και πως είναι δυνατόν να ισχυρίζονται κάποιοι και μέσα σ αυτό το φόρουμ ότι τα 120 plus db είναι εφικτά έστω από έναν σούπερ συνδυασμό ενισχυτη -ηχειων.
Στο χώρο μου μετά βίας έχω μετρήσει 97-98 db(με την παραδοχή ότι η εφαρμογή στο κινητό είναι στοιχειωδώς αξιόπιστη)
Επισης συμφωνω,είναι πολύ σημαντικό ένα σύστημα να ακούγεται ελκυστικά σε όλο το συχνοτικο φάσμα σε χαμηλές-μεσαίες σταθμες αλλά κατα τη γνώμη μου πολύ δύσκολο και πολύ σπάνιο .
 

Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
Τα 120db Plus είναι εφικτά! Απλά οι πιο πολλοί δεν έχουν συναίσθηση του τι εστί 120db+ και σχεδόν κανείς αξιόπιστα όργανα μέτρησης απολύτης στάθμης.

Α και εννοείται ότι αυτές οι στάθμες δεν βγαίνουν με ότι ηχεία να'ναι.

Για το τελευταίο δε που αναφέρεις παίζεις με πολλές μεταβλητές διότι ακόμα και το αυτί αλλάζει συχνοτικά την ακουστική του ευαισθησία σε κάποιο βαθμό αναλόγως με τη στάθμη και πρέπει να συνυπολογίσεις από το πως συμπεριφέρεται ο χώρος σε σχέση με τα ηχεία μέχρι το πως έχει γράψει το εκάστοτε "έργο" ο παραγωγός στο στούντιό του όπου εκεί γίνεται του κουτρούλη ο γάμος ειδικά στη μουσική.
 

Μηνύματα
3.998
Reaction score
3.831
Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε σκωρίασις.

Μου κανεις ωραία πάσα ωστε να υπάρξει ένα consensus για τις σταθμες που ακούμε σε ένα συμβατικό οικιακο χώρο(τι εννοεί ο κάθε ένας από εμάς χαμηλή-μέση -υψηλή-εκκωφαντικη )και πως είναι δυνατόν να ισχυρίζονται κάποιοι και μέσα σ αυτό το φόρουμ ότι τα 120 plus db είναι εφικτά έστω από έναν σούπερ συνδυασμό ενισχυτη -ηχειων.
Στο χώρο μου μετά βίας έχω μετρήσει 97-98 db(με την παραδοχή ότι η εφαρμογή στο κινητό είναι στοιχειωδώς αξιόπιστη)
Επισης συμφωνω,είναι πολύ σημαντικό ένα σύστημα να ακούγεται ελκυστικά σε όλο το συχνοτικο φάσμα σε χαμηλές-μεσαίες σταθμες αλλά κατα τη γνώμη μου πολύ δύσκολο και πολύ σπάνιο .
Μιά χαρά είσαι, πιό πάνω το αποτέλεσμα είναι για γέλια όχι για ακρόαση
 



Μηνύματα
12.831
Reaction score
10.048
Ρε με καταστρέψατε....

Αντί να ακούω μουσική κάθομαι και διαβάζω τα specifications της κάρτας ήχου, του tripath και του ncore...
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.058
Ρε με καταστρέψατε....

Αντί να ακούω μουσική κάθομαι και διαβάζω τα specifications της κάρτας ήχου, του tripath και του ncore...
Δεν μουσικη εαν εχεις specifications.
Acrobat reader χρειαζεσαι, τα εχουμε πει ... :laugh:
 

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.232
Reaction score
8.119
Τι να την κανεις την μουσικη εαν εχεις specifications ........
αν δεν μετραει καλα, δεν παιζει και καλα, οπότε τι το θες το συστημα?
ακου απο το ραδιο...
 



Μηνύματα
3.998
Reaction score
3.831
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

ναι ρε συ Πετρανταν, χτύπησες Μπρούνο ή Βετούλης Τουρσ?
 


Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Ρε με καταστρέψατε....

Αντί να ακούω μουσική κάθομαι και διαβάζω τα specifications της κάρτας ήχου, του tripath και του ncore...
Προσοχή. Πρέπει να χωρίσεις τις σελίδες σε μόνες - ζυγές για να ακούς στέρεο...
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.056
Reaction score
20.467
Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

αν δεν μετραει καλα, δεν παιζει και καλα, οπότε τι το θες το συστημα?
ακου απο το ραδιο...
... ή τράβα σε καμιά καφετερία...
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.058
Re: Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Προσοχή. Πρέπει να χωρίσεις τις σελίδες σε μόνες - ζυγές για να ακούς στέρεο...
Το ασανσερ δουλευει???
 


Μηνύματα
12.831
Reaction score
10.048
Re: Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Acrobat reader χρειαζεσαι, τα εχουμε πει ... :laugh:
Έχω, τελευταία έκδοση!:biggrin:

Πετρο, ποιο ειναι το συστημα σου τωρα?
Κακός χώρος. Κακή τοποθέτηση ηχείων. Mission 780 (βιβλιοθήκης), E-MU tracker pre 24/192, Foobar2000. Από ενισχυτή έχω τον Tripath 2050 2x50@8, 2x100@4.

ναι ρε συ Πετρανταν, χτύπησες Μπρούνο ή Βετούλης Τουρσ?
Δεν υπάρχουν χρήματα. Ζήλεψα κι εγώ το Βετούλης Τουρς.

... ή τράβα σε καμιά καφετερία...
Δεν έχω ακόμα τόσο καλό θεωρητικό υπόβαθρο!:wink:
 





ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.326
Μηνύματα
2.858.614
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top