Ήταν το Moonlight η ταινία της χρονιάς;

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728


Υποθετω πως εκει στο Hollywood πρεπει να καπνιζουν κατι αλλιως δεν μπορω να το εξηγησω
Εκτος εαν επρεπε σωνει και καλα να ξεχωρισει μια ταινια που εχει κεντρικους ηρωες μαυρους, δευτερους ρολους μαυρους, τριτους ρολους μαυρους ακομα και κομπαρσους μονο μαυρους(εξαιρειται η προτελευταια σκηνη στο diner οπου υπαρχουν 2-3 λευκοι αλλα απο το ονομα πρεπει να ειναι Εβραιοι, τι διαολο στο Μαιαμι ειμαστε)
Μια ταινια με υποβαθρο την ομοφυλοφυλια, υποθαλπουσα και μη, τα ναρκωτικα, απο την πλευρα του χρηστη και του εμπορου και το bullying στο σχολειο. Επισης τις σχεσεις της διαλυμενης οικογενειας καθως και τις συνεπειες αυτης.
Ε, ωραια!
Δεν τα εχουμε ξαναδει ολα αυτα και σε πολυ καλυτερες εκδοχες?
Επρεπε να το δουμε και στην...μαυρη και να το βγαλουμε και νικητη για να λυσσαξει ο κ.Τραμπ?

Για να εχω αμεση αντιπαραθεση, και επειδη μετα την θεαση της κουτουλαγα απο τον υπνο, εβαλα ξανα το Arrival
Πλακα μας κανουν, ετσι?
Δεν εχω δει το La la land ακομα αλλα ακομα και αυτο το Passengers εμενα τουλαχιστον με κολησε στην θεση μου

Imbd βαθμολογια:7,8
Προσωπικη μου εκτιμηση:Kατω απο την βαση

Καντε μια χαρη στον εαυτο σας και δειτε οτιδηποτε αλλο!
 


ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Κακο στον εαυτο σου θα κανεις
(μην ξεχνας οτι κατα 99% συμφωνουμε στις ταινιες)
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.447
Δεν τρελάθηκα (τελείως) ακόμα. Να δω τη μαύρη ιστορία ενός μαυρούκου σε μαύρο περιβάλλον σε μία ταινία που στοίχισε 1.5 εκατομμύριο (όσα θέλουν για τα σάντουιτς σε κανονικές ταινίες...) και πήρε Όσκαρ!
Αυτόν πώς θα τον καταφέρουμε να το δει; :D

Moonlight (2016), 9/10

Τι να μας πει και το brokeback mountain!
Αυτής της άρεσε. :rolleyes:

Το moonlight το βαρεθηκα φρικτα :thumbsdown: Αν το δει ο Xf ας μην εχει αιχμηρα αντικειμενα κοντα :D
:o
 




melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.818
Reaction score
40.984
Η ανάγνωση της ταινίας ήταν λιγο διαφορετική για μένα.
Το κύριο θέμα είναι η αδυσώπητη μάχη από την ηλικία που καταλαβαίνει κάποιος τον εαυτό του μέχρι εκείνη την ηλικία που τελικά αποδέχεται αυτό που είναι και ξεπερνάει κάθε τύπου κοινωνικού καταναγκασμού.
Ο δρόμος προς την ωρίμανση.
Δεν θα μπορούσε να ειπωθεί καλύτερα αυτή η πάλη με τον εαυτό μας.
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Η ανάγνωση της ταινίας ήταν λιγο διαφορετική για μένα.
Το κύριο θέμα είναι η αδυσώπητη μάχη από την ηλικία που καταλαβαίνει κάποιος τον εαυτό του μέχρι εκείνη την ηλικία που τελικά αποδέχεται αυτό που είναι και ξεπερνάει κάθε τύπου κοινωνικού καταναγκασμού.
Ο δρόμος προς την ωρίμανση.
Δεν θα μπορούσε να ειπωθεί καλύτερα αυτή η πάλη με τον εαυτό μας.
Βασίλη μου, σε καλώ από τώρα στην επόμενη Όσκαρ κη απονομή.
Πρόκειται για δύο Κινέζους αστροναύτες οι οποίοι , ένεκα της απομόνωσης, έχουν τρελαθεί στην άλλαξο . ...βωλια, ρίχνουν και 5-6 παφα πουφα να περνάει η ώρα Χαρούμενα και ανακαλύπτουν ξανά τον εαυτό τους στον διαστημικό σταθμό Μιρ
Σίγουρα πράγματα σου λέω:laugh:
 

Μηνύματα
12.991
Reaction score
8.347
είναι παραπάνω από εμφανής η πολιτικη σκοπιμότητα που πηρε καλύτερη ταινια.Επρεπε φετος να βραβευτουν μαυροι για αντίβαρο στο θεμα που προέκυψε στα προηγούμενα βραβεια. Αυτό που θεωρώ ειρωνεία, είναι ότι παρα την πασιφανέστατη ρατσιστική χροιά,οι ιδιοι οι μαύροι τα βαριούνται πιο πολύ από μας αυτά τα εργα,εξ ου και τα ελαχιστα εισιτήρια.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.743
Reaction score
402
Η ανάγνωση της ταινίας ήταν λιγο διαφορετική για μένα.
Το κύριο θέμα είναι η αδυσώπητη μάχη από την ηλικία που καταλαβαίνει κάποιος τον εαυτό του μέχρι εκείνη την ηλικία που τελικά αποδέχεται αυτό που είναι και ξεπερνάει κάθε τύπου κοινωνικού καταναγκασμού.
Ο δρόμος προς την ωρίμανση.
Δεν θα μπορούσε να ειπωθεί καλύτερα αυτή η πάλη με τον εαυτό μας.
:)


το θεμα της δεν εχει καμία σχέση με το bulling, την ομοφυλόφιλια κτλ αλλα με την ταυτότητα, το υπαρξιακό άγχος, την αποδοχή του εαυτού μας.

θυμαμαι σου ειχε αρεσει το 45 years όπως και το weekend (2011)!

στον Jarmusch τα βρηκες δύσκολα..
αν θέλεις δοκιμασε το Dead man, broken flower, stranger than paradise..

για τον Ken Loach βέβαια ούτε λόγος, πρεπει να ξεπεράσει κάποιος τα στενά περιθώρια που θέτει στον ευατό του για να εκτιμήσει το έργο του.
Η αξία του Ken Loach στον κινηματογράφο ειναι πολύ μεγάλη και αδιαμφισβήτητη, το αν δεν μας αρέσει ειναι άλλο θέμα.
:)

δοκίμασε το αριστουργηματικό Kes γιατι το Ι Daniel blake θα σου ειναι (μάλλον) αδύνατο να το αποδεχτείς.
καλές προβολές!

« Οι ειδικοί έχουν καταντήσει αχθοφόροι που κουβαλούν εφ΄ όρου ζωής το ίδιο φορτίο, κάτι σαν γάιδαροι που τους φορτώνουν συνέχεια ξύλα, εάν τους αλλάξεις φορτίο π.χ. πέτρες, στυλώνουν τα ποδάρια και δεν κουνάνε ρούπι. Βέβαια έχω και εγώ μια πολύ ενδιαφέρουσα και ευχάριστη ειδικότητα, υποτίθεται πως είμαι «ειδικός» στην κινηματογραφική αισθητική, παρ΄ όλο που πιστεύω πως όποιος ξέρει μόνο κινηματογράφο δεν ξέρει ούτε κινηματογράφο. Διότι ο «πούρους κινηματογράφικους» ανήκει στη συνομοταξία όλων των άλλων δυστυχισμένων «πούρων», που έγιναν «πούροι» ίσα ίσα για να βρουν μια δουλειά και να γίνουν ενδεχομένως καθηγητές στο πανεπιστήμιο. Και σε ένα έσχατο στάδιο κατάπτωσης να καταντήσουν ίσως και …ακαδημαϊκοί!»

η τέχνη (σε όλες τις μορφές της), απαιτεί διάβασμα, μελέτη και ενασχόληση με όλες τις μορφές της.

εδω ενα calibration παμε να κάνουμε και απαιτει ειδικές γνώσεις και άπειρες ώρες ενασχόλησης.
[DOUBLEPOST=1491665349][/DOUBLEPOST]
είναι παραπάνω από εμφανής η πολιτικη σκοπιμότητα που πηρε καλύτερη ταινια.Επρεπε φετος να βραβευτουν μαυροι για αντίβαρο στο θεμα που προέκυψε στα προηγούμενα βραβεια. Αυτό που θεωρώ ειρωνεία, είναι ότι παρα την πασιφανέστατη ρατσιστική χροιά,οι ιδιοι οι μαύροι τα βαριούνται πιο πολύ από μας αυτά τα εργα,εξ ου και τα ελαχιστα εισιτήρια.
Η πρώτη αίσθηση από το Moonlight είναι πως συντάσσεται και ψιθυρίζεται με τον ήσσονα τρόπο και την μείζονα αντήχηση του αριστουργήματος. Είναι κρίμα -και ίσως μια μικρή ενοχή να του αξίζει- που έρχεται σε μια χρονιά που διαδέχεται την φασαρία του περσινού οργίου πολιτικής ορθότητας και πιθανόν θα αντιμετωπιστεί με την καχυποψία μιας ταινίας για έναν μαύρο, φτωχό, με crackhead μάνα (εκπληκτική η Ναόμι Χάρις, της πρέπει το όσκαρ), που είναι ομοφυλόφιλος, θύμα μπούλινγκ και μπαίνει και φυλακή (και που μόνο ένα –λευκό- Steinway & Sons δεν του πέφτει στο κεφάλι απ’ το πύργο του Τραμπ για να κλείσει η κλάψα της ορθότητας που θα το περιστοιχίσει.)
Είναι κρίμα πολύ.

- See more at: http://cinedogs.gr/whatson/moonlight....hejTxJY7.dpuf
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.818
Reaction score
40.984
:)


το θεμα της δεν εχει καμία σχέση με το bulling, την ομοφυλόφιλια κτλ αλλα με την ταυτότητα, το υπαρξιακό άγχος, την αποδοχή του εαυτού μας.

θυμαμαι σου ειχε αρεσει το 45 years όπως και το weekend (2011)!

στον Jarmusch τα βρηκες δύσκολα..
αν θέλεις δοκιμασε το Dead man, broken flower, stranger than paradise..

για τον Ken Loach βέβαια ούτε λόγος, πρεπει να ξεπεράσει κάποιος τα στενά περιθώρια που θέτει στον ευατό του για να εκτιμήσει το έργο του.
Η αξία του Ken Loach στον κινηματογράφο ειναι πολύ μεγάλη και αδιαμφισβήτητη, το αν δεν μας αρέσει ειναι άλλο θέμα.
:)

δοκίμασε το αριστουργηματικό Kes γιατι το Ι Daniel blake θα σου ειναι (μάλλον) αδύνατο να το αποδεχτείς.
καλές προβολές!

« Οι ειδικοί έχουν καταντήσει αχθοφόροι που κουβαλούν εφ΄ όρου ζωής το ίδιο φορτίο, κάτι σαν γάιδαροι που τους φορτώνουν συνέχεια ξύλα, εάν τους αλλάξεις φορτίο π.χ. πέτρες, στυλώνουν τα ποδάρια και δεν κουνάνε ρούπι. Βέβαια έχω και εγώ μια πολύ ενδιαφέρουσα και ευχάριστη ειδικότητα, υποτίθεται πως είμαι «ειδικός» στην κινηματογραφική αισθητική, παρ΄ όλο που πιστεύω πως όποιος ξέρει μόνο κινηματογράφο δεν ξέρει ούτε κινηματογράφο. Διότι ο «πούρους κινηματογράφικους» ανήκει στη συνομοταξία όλων των άλλων δυστυχισμένων «πούρων», που έγιναν «πούροι» ίσα ίσα για να βρουν μια δουλειά και να γίνουν ενδεχομένως καθηγητές στο πανεπιστήμιο. Και σε ένα έσχατο στάδιο κατάπτωσης να καταντήσουν ίσως και …ακαδημαϊκοί!»

η τέχνη (σε όλες τις μορφές της), απαιτεί διάβασμα, μελέτη και ενασχόληση με όλες τις μορφές της.

εδω ενα calibration παμε να κάνουμε και απαιτει ειδικές γνώσεις και άπειρες ώρες ενασχόλησης.
[DOUBLEPOST=1491665349][/DOUBLEPOST]

Η πρώτη αίσθηση από το Moonlight είναι πως συντάσσεται και ψιθυρίζεται με τον ήσσονα τρόπο και την μείζονα αντήχηση του αριστουργήματος. Είναι κρίμα -και ίσως μια μικρή ενοχή να του αξίζει- που έρχεται σε μια χρονιά που διαδέχεται την φασαρία του περσινού οργίου πολιτικής ορθότητας και πιθανόν θα αντιμετωπιστεί με την καχυποψία μιας ταινίας για έναν μαύρο, φτωχό, με crackhead μάνα (εκπληκτική η Ναόμι Χάρις, της πρέπει το όσκαρ), που είναι ομοφυλόφιλος, θύμα μπούλινγκ και μπαίνει και φυλακή (και που μόνο ένα –λευκό- Steinway & Sons δεν του πέφτει στο κεφάλι απ’ το πύργο του Τραμπ για να κλείσει η κλάψα της ορθότητας που θα το περιστοιχίσει.)
Είναι κρίμα πολύ.

- See more at: http://cinedogs.gr/whatson/moonlight....hejTxJY7.dpuf
Οι αναγνώσεις είναι πάντα διαφορετικές από τον καθένα.

Περισσότερο ντοκυμαντέρ παρά ταινία.
Επιφανειακή ως πρόχειρη η σκιαγράφηση των χαρακτήρων.
Εμφανής η αγωνία του αριστεριστή σκηνοθέτη να πείσει οτι το σύστημα είναι στημένο για να εξαθλιώνει. Φαντάζομαι οτι αυτό περνάει εύκολα σε θεατές που παρασύρονται από το συναίσθημα και υπολείπονται της οξυδέρκειας και της αναλυτικής ικανότητας να βάλουν τις καταστάσεις στις σωστές τους διαστασεις.
6/10
 


Μηνύματα
1.743
Reaction score
402
Αν μάθεις πόσοι σκηνοθέτες που παρακολουθείς έχουν αριστερές ιδέες, (και φυσικά εμπεριέχεται στο έργο τους) θα πρέπει να σταματήσεις να παρακολουθείς ταινίες..

Όμως αυτοί, όπως και ο Ραφαηλιδης που παρέθεσα παραπάνω, είναι οι πρώτοι που θα επικρινουν την συντηρητική αριστερά.

Οι αναρχοαυτόνομοι, αντίθετα, είναι τέρατα εγωισμού, επιδεικτικά εχθρικοί όχι μόνο προς τον αντιφρονούντα, αλλά και προς τον ομοϊδεάτη τους. Είναι αυτοί ακριβώς που γελοιοποιούν σταθερά και μόνιμα το αναρχικό κίνημα, με την ίδια περίπου έννοια που οι γραφειοκράτες κομμουνιστές γελοιοποιούν σταθερά και μόνιμα το κομμουνιστικό κίνημα. [Πηγή: www.doctv.gr]
 
  • Like
Reactions: vet


Μηνύματα
3.652
Reaction score
5.462
Κατα την γνωμη μου αυτο που ανεφερε παραπανω ο μαεστρο ειναι αληθεια. Οσο και να ηθελα να συμπαθησω την ταινια πνιγηκε μεσα στα στερεοτυπα του μπουλινγκ και του ρατσισμου και με εκανε να την μισησω. Το ιδιο ακριβως επαθα φετος και με την σειρα 13 reasons why του νετφλιξ. Κατα την γνωμη μου το manchester by the sea ηταν ανωτερο απο το moonlight αλλα σε καμια περιπτωση δεν ηταν για οσκαρ καλυτερης ταινιας καποια απο τις δυο και αυτο διοτι δεν εχουν σχεση με το κλιμα των οσκαρ. Γενικα πλεον δεν βγαινουν ταινιες που να ταιριαζουν στο θεσμο και τρανο παραδειγμα της παρακμης του κινηματογραφου ηταν η σαρωση των οσκαρ απο το birdman, μια ταινια που φυσικα ηταν αξιολογη αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειχε σχεση με ταινια που θα περιμενες να δεις στα οσκαρ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.323
Μηνύματα
2.858.524
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top