Ποια μάρκα ελαστικών εμπιστεύεστε συνήθως;

Μηνύματα
32
Reaction score
10
Το σκέφτηκα αυτό. Όλοι οι λαστιχάδες με καθησύχασαν όταν τους ρώτησα αν θα έχω θέμα με τον πολύ μεγάλο δείκτη ταχύτητας.
"Είναι μαλακο λάστιχο και ζεσταίνεται εύκολα μου είπαν".
Δεν έδωσα και πολλή σημασία κρατώντας ως πισινή οτι θέλουν να πουλήσουν.
Έχω κάποιους γνωστούς που έβαλαν τα Pilot σε ακόμα πιο αδύναμα αυτοκίνητα από το δικό μου και λένε τα καλύτερα.

Δεν πιστεύω οτι είναι θέμα ζεστάματος αλλά και ελαστικού. Σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω οτι τα PS4 κρύα θα είναι χειρότερα από τα Energy κρύα.
Εγώ θέλω απόδοση στο βρεγμένο και σκληρότερο πλαινό σε στροφοδιαδρομές.
Το σκληρό πλαινό θα το πάρω και με το παραπάνω (για 55άρι) ,
Στο βρεγμένο που θα είναι σχετικά κρύα τα λάστιχα δεν θέλω να πιστευω οτι θα είναι χειρότερα από τα Energy. Και εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να είναι χειρότερα.

Τα Pilot Εxalto 2 των 4ων ετών κρύα απέδιδαν καλύτερα από τα Energy Saver του 1 έτους. Φυσικά τα Ps3 ανέβασαν πολλές σκάλες πάνω το επίπεδο. ( Στο άλλο αμάξι αυτά).

Επειδή ξέρω οτι θα εκμεταλλευτώ τα χαρακτηριστικά τους, θα τολμήσω να τα βάλω. Πιστεύω οτι δεν θα απογοητευτώ. Αν μια στο εκατομμύριο δεν είναι αυτό που περίμενα έχω 2-3 τρόπους να τα ξεφορτωθώ. Ήδη 2 φίλοι τα έχουν έχοντας πριν ps3, σε πιο αδύναμα αυτοκίνητα.

Και κάτι σημαντικό. Τα Exalto μετά από 4 χρόνια (όριο αλλαγής) και 65.000 χιλιόμετρα ήταν ακόμα βεντούζες στο στεγνό. Κάτι που δεν περίμενα με την καμία (Δεν οδηγούσα εγώ όλα τα χρόνια το αμάξι).
Έχω έναν φόβο για το τι θα κάνει στα 4 χρόνια κάποιο άλλο ελαστικό, απλά γιατί δεν το έχω δοκιμάσει προσωπικά. Και οι παράμετροι μεταξύ άλλων χρηστών διαφέρουν πολύ για ασφαλή συμπεράσματα.

Το Ventus Prime 3 είναι επιπέδου Primacy 3 (δεν το λέω εγώ αυτό και δεν μπορώ να κρίνω αν είναι αληθές) το οποίο Primacy έχει μικρή οικονομική διαφορά με το Ps4 αλλά μεγάλη διαφορά σε απόδοση. Η διαφορά του Ventus με το ps4 είναι 100€ στην 4άδα. Δεν είναι μικρή.
 


Μηνύματα
7.365
Reaction score
2.554
Γνώμη για KORMORAN 195/55/15 ROAD PERFORMANCE 85H στα 50€/τεμ ;
Πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο C
Εξοικονόμηση καυσίμων C
Επίπεδα εξωτερικού θορύβου 71db

Είναι για Peugeot 206 1.6 XT του 2003. Το ΧΤ φορούσε 185/65Ρ14 σε σιδερένιες ζάντες 5,5" αλλά από την αρχή έβαλα 195/55R15 σε αλουμινένιες ζάντες 6" του Peugeot 206 1.6 XS (πήρα το ΧΤ γιατί το ΧS έβγαινε μόνο σε τρίπορτο που δεν ήθελα). Το σφάλμα ταχυμέτρου με τα 195/55Ρ15 είναι 0,1% δηλ. εντελώς αμελητέο.

Εναλλακτικά σκέφτομαι τα GOODYEAR 185/60/15 EFFICIENTGRIP PERFORMANCE 84H στα 75€/τεμ.
Πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο A
Εξοικονόμηση καυσίμων B
Επίπεδα εξωτερικού θορύβου 67db

Το σφάλμα ταχυμέτρου πάει στα 1,16% αλλά κυρίως σκέφτομαι και το πόσο καλά θα ταιριάξει το 185 πλατος στην φαρδυτερη ζάντα των 6".

Η διαφορά τιμής (100€ στην τετράδα) δεν είναι ασήμαντη...
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.426
Γνώμη για KORMORAN 195/55/15 ROAD PERFORMANCE 85H στα 50€/τεμ ;
Πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο C
Εξοικονόμηση καυσίμων C
Επίπεδα εξωτερικού θορύβου 71db

Είναι για Peugeot 206 1.6 XT του 2003. Το ΧΤ φορούσε 185/65Ρ14 σε σιδερένιες ζάντες 5,5" αλλά από την αρχή έβαλα 195/55R15 σε αλουμινένιες ζάντες 6" του Peugeot 206 1.6 XS (πήρα το ΧΤ γιατί το ΧS έβγαινε μόνο σε τρίπορτο που δεν ήθελα). Το σφάλμα ταχυμέτρου με τα 195/55Ρ15 είναι 0,1% δηλ. εντελώς αμελητέο.

Εναλλακτικά σκέφτομαι τα GOODYEAR 185/60/15 EFFICIENTGRIP PERFORMANCE 84H στα 75€/τεμ.
Πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο A
Εξοικονόμηση καυσίμων B
Επίπεδα εξωτερικού θορύβου 67db

Το σφάλμα ταχυμέτρου πάει στα 1,16% αλλά κυρίως σκέφτομαι και το πόσο καλά θα ταιριάξει το 185 πλατος στην φαρδυτερη ζάντα των 6".

Η διαφορά τιμής (100€ στην τετράδα) δεν είναι ασήμαντη...
Τα kormoran τα πουλανε ως ελαστικα της "θυγατρικης" michelin.
Eμπειριες απο δυο σετ kormoran ειναι ασχημες (σε διαφορετικες διαστασεις και σε διαφορετικα αυτοκινητα)
Θορυβος,γρηγορη φθορα στα πλαινα,και αργοτερα πεταξαν τα λεγομενα "βυζακια"
Προταση μου χωρις να αλλαξεις διασταση ενα απο τα πλεον δοκιμασμενα μοντελα της Toyo σε λογικη τιμη και μαλιστα φορεμενα πολυ απο αρκετα γρηγορα peugeot 106,206.
https://www.skroutz.gr/s/7453168/Toyo-Proxes-T1-R-195-55R15-85V.html
 

Μηνύματα
112
Reaction score
31
Το Ventus Prime 3 είναι επιπέδου Primacy 3 (δεν το λέω εγώ αυτό και δεν μπορώ να κρίνω αν είναι αληθές) το οποίο Primacy έχει μικρή οικονομική διαφορά με το Ps4 αλλά μεγάλη διαφορά σε απόδοση. Η διαφορά του Ventus με το ps4 είναι 100€ στην 4άδα. Δεν είναι μικρή.
Κάτοχος volvo s 40 διάσταση 205-55-16 επιλέγω και και προτείνω ventus prime 3.Σε κράτημα αίσθηση και συμπεριφορά σε βρεγμένο υπερέχει κατά πολύ από το primacy 3.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.426
Κάτοχος volvo s 40 διάσταση 205-55-16 επιλέγω και και προτείνω ventus prime 3.Σε κράτημα αίσθηση και συμπεριφορά σε βρεγμένο υπερέχει κατά πολύ από το primacy 3.
Οντως ειναι απο τα καλυτερα ελαστικα της κατηγοριας...
Απλα δεν το προτειναι διοτι ειδα οτι ταλαντευεται στα 50 με 75 ευρω και αυτο το βλεπω στα 80+
 

Μηνύματα
7.365
Reaction score
2.554
Τα kormoran τα πουλανε ως ελαστικα της "θυγατρικης" michelin.
Eμπειριες απο δυο σετ kormoran ειναι ασχημες (σε διαφορετικες διαστασεις και σε διαφορετικα αυτοκινητα)
Θορυβος,γρηγορη φθορα στα πλαινα,και αργοτερα πεταξαν τα λεγομενα "βυζακια"
Προταση μου χωρις να αλλαξεις διασταση ενα απο τα πλεον δοκιμασμενα μοντελα της Toyo σε λογικη τιμη και μαλιστα φορεμενα πολυ απο αρκετα γρηγορα peugeot 106,206.
https://www.skroutz.gr/s/7453168/Toyo-Proxes-T1-R-195-55R15-85V.html
Ευχαριστώ.
Στο λινκ (skroutz) η μοναδική αξιολόγηση λέει ότι δεν κανουν για βρεγμένο. Έχει C εκεί και στην οικονομία καυσίμου (δεν με πολυνοιάζει) έχει F.
 

Μηνύματα
7.365
Reaction score
2.554
Αν βάλω τα 185/60Ρ15, ποσο σημαντική είναι η διαφορά στην εξωτερική διάμετρο του ελαστικού και η τοποθέτηση σε ζάντα 6" αντί 5,5";

Αλήθεια ποιο είναι το ιδανικό πλάτος ελαστικού για ζάντα 6"; Αυτό που λέει εδώ στο skroutz μου φαίνεται πολύ γενικό:

============
Ένας πρακτικός κανόνας που μπορούμε να ακολουθήσουμε είναι ο εξής:

Τα ελαστικά όπου το προφίλ τους (σε ποσοστό και όχι σε mm) είναι από 50 και πάνω, μπορούν να συνδυαστούν με ζάντες όπου το rim τους είναι 70% του πλάτους του ελαστικού. π.χ. Ελαστικό με διάσταση 255/50R16 (Προφίλ ελαστικού = 50% και Πλάτος ελαστικού = 255mm = 10,04 ίντσες) μπορεί να ταιριάξει με ζάντα με rim (0,7 x 10,04 = 7,028 ⩳ 7) ίντσες.

Τα ελαστικά όπου το προφίλ τους (σε ποσοστό και όχι σε mm) είναι από 45 και κάτω, μπορούν να συνδυαστούν με ζάντες όπου το rim τους είναι 85% του πλάτους του ελαστικού. π.χ. Ελαστικό με διάσταση 255/45R17 ((Προφίλ ελαστικού = 45% και Πλάτος ελαστικού = 255mm = 10,04 ίντσες) μπορεί να ταιριάξει με ζάντα με rim (0,85 x 10,04 = 8,534 ⩳ 8,5) ίντσες.
===============

ΥΓ Μάλλον εδώ τα λέει σωστά!
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.426
Ευχαριστώ.
Στο λινκ (skroutz) η μοναδική αξιολόγηση λέει ότι δεν κανουν για βρεγμένο. Έχει C εκεί και στην οικονομία καυσίμου (δεν με πολυνοιάζει) έχει F.
Koιταξε αυτα ειναι λιγακι ενας γενικος θεωρητικος μπουσουλας.........
Πρακτικα μιλαμε για ενα ελαστικο το οποιο εχει δωσει εξετασεις εδω και πολλα χρονια στην ελληνικη ασφαλτο.
Μια χαρα κανει και στη βροχη.
Τωρα οσο αναφορα την οικονομια καυσιμου εδω οι γνωμες διιστανται.
Με την εννοια οτι ενα ελαστικο που εχει οικονομια καυσιμου καλυτερη κυλιση-αρα λιγοτερη τριβη-αρα λιγοτερη προσφυση-αρα χειροτερο κρατημα.
[DOUBLEPOST=1517048616][/DOUBLEPOST]
Αν βάλω τα 185/60Ρ15, ποσο σημαντική είναι η διαφορά στην εξωτερική διάμετρο του ελαστικού και η τοποθέτηση σε ζάντα 6" αντί 5,5";

Αλήθεια ποιο είναι το ιδανικό πλάτος ελαστικού για ζάντα 6"; Αυτό που λέει εδώ στο skroutz μου φαίνεται πολύ γενικό:

============
Ένας πρακτικός κανόνας που μπορούμε να ακολουθήσουμε είναι ο εξής:

Τα ελαστικά όπου το προφίλ τους (σε ποσοστό και όχι σε mm) είναι από 50 και πάνω, μπορούν να συνδυαστούν με ζάντες όπου το rim τους είναι 70% του πλάτους του ελαστικού. π.χ. Ελαστικό με διάσταση 255/50R16 (Προφίλ ελαστικού = 50% και Πλάτος ελαστικού = 255mm = 10,04 ίντσες) μπορεί να ταιριάξει με ζάντα με rim (0,7 x 10,04 = 7,028 ⩳ 7) ίντσες.

Τα ελαστικά όπου το προφίλ τους (σε ποσοστό και όχι σε mm) είναι από 45 και κάτω, μπορούν να συνδυαστούν με ζάντες όπου το rim τους είναι 85% του πλάτους του ελαστικού. π.χ. Ελαστικό με διάσταση 255/45R17 ((Προφίλ ελαστικού = 45% και Πλάτος ελαστικού = 255mm = 10,04 ίντσες) μπορεί να ταιριάξει με ζάντα με rim (0,85 x 10,04 = 8,534 ⩳ 8,5) ίντσες.
===============

ΥΓ Μάλλον εδώ τα λέει σωστά!
Εδω παλι εγω ειμαι της αποψης μη αλλαγης της διαστασης που δινει η εταιρια για μενα ειναι νομος,εκτος και εαν πεσει μελετη σε αλλαγη γεωμετριας κλπ κλπ.
Συν του οτι δεν ειναι η διαφορα στο ταχυμετρο αλλα η διαφορα στο λεγομενο "βημα" αλλαζοντας προφιλ αλλαζεις και την συνολικη διαμετρο αρα και κανεις πιο "κοντο" η πιο "μακρυ" το βημα σου,ιδιαιτερα σε αυτοκινητα με μικρη ιπποδυναμη μπορει ειτε να γινει μακρυ και να κρεμαει χαμηλα ειτε να γινει κοντο να κερδισεις χαμηλα και να κρεμαει ψηλα.
 

Μηνύματα
138
Reaction score
78
Είμαι κι εγώ κάτοχος των Hankook ventus prime 3 στην διάσταση που ψάχνεις 195/55/15 και είμαι ευχαριστημένος.
Αν θέλεις μπορώ να σου δώσω τηλ να ρωτήσεις απο εκει που τα πήρα... τα πήρα μέσω γνωστου στα 300€ μαζί με τοποθέτηση πριν ένα χρόνο.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.426
Είμαι κι εγώ κάτοχος των Hankook ventus prime 3 στην διάσταση που ψάχνεις 195/55/15 και είμαι ευχαριστημένος.
Αν θέλεις μπορώ να σου δώσω τηλ να ρωτήσεις απο εκει που τα πήρα... τα πήρα μέσω γνωστου στα 300€ μαζί με τοποθέτηση πριν ένα χρόνο.
Συμφωνω και επαυξανω.....:hi:
Κι εγω εβαλα σε φιλο με skoda octavia tsi τα συγκεκριμενα σε 205/55/16 κι εμεινε πολυ ευχαριστημενος.
 

Μηνύματα
32
Reaction score
10
Το Primacy 3 πλέον έτσι και αλλιώς ξεπεράστηκε. Ήδη κυκλοφόρησε το Primacy 4 οποίο αναμαίνεται να είναι πολύ καλό και ήσυχο. Όπως ήταν και το 3 όταν βγήκε.

Εγώ στην ίδια διάσταση (205/55/16) έβαλα τελικά τα Pilot Sport 4. Πολύ σπόρ αλλά αυτό έψαχνα. Αιώνες διαφορά με τα Energy που είχα πριν. Σαν να ήταν το ένα Michelin Και το Energy Kormoran.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.426
Το Primacy 3 πλέον έτσι και αλλιώς ξεπεράστηκε. Ήδη κυκλοφόρησε το Primacy 4 οποίο αναμαίνεται να είναι πολύ καλό και ήσυχο. Όπως ήταν και το 3 όταν βγήκε.

Εγώ στην ίδια διάσταση (205/55/16) έβαλα τελικά τα Pilot Sport 4. Πολύ σπόρ αλλά αυτό έψαχνα. Αιώνες διαφορά με τα Energy που είχα πριν. Σαν να ήταν το ένα Michelin Και το Energy Kormoran.
Σαφως και ειναι αλλη κατηγορια το sport 4.
 

Μηνύματα
32
Reaction score
10
Απλως επειδη είχα και αλλα Michelin, Primacy το πρωτο, Pilot Exalto 2 (3 φορές), Pilot Sport 3, και το νεο ειχε σαν πρωτη τοποθετηση το Energy, δεν περιμενα να ειναι τοσο αθλιο.

Μονο για αυτοκινητοδρομο κανει. Μετα τα 15.000 χιλιομετρα γλυστρουσε παντα και παντου. Φυσικα δεν ζεσταινεται ποτέ.
 

Μηνύματα
7.365
Reaction score
2.554
...
Εδω παλι εγω ειμαι της αποψης μη αλλαγης της διαστασης που δινει η εταιρια για μενα ειναι νομος,εκτος και εαν πεσει μελετη σε αλλαγη γεωμετριας κλπ κλπ.
Συν του οτι δεν ειναι η διαφορα στο ταχυμετρο αλλα η διαφορα στο λεγομενο "βημα" αλλαζοντας προφιλ αλλαζεις και την συνολικη διαμετρο αρα και κανεις πιο "κοντο" η πιο "μακρυ" το βημα σου,ιδιαιτερα σε αυτοκινητα με μικρη ιπποδυναμη μπορει ειτε να γινει μακρυ και να κρεμαει χαμηλα ειτε να γινει κοντο να κερδισεις χαμηλα και να κρεμαει ψηλα.
Η εταιρία έδινε το ίδιο ουσιαστικά αυτοκίνητο (206 1.6 16V 110 HP) με τις ίδιες αναρτήσεις σε έκδοση XS (3-πορτο) με αλουμινένιες ζάντες 15" και πλάτους 6" και λάστιχα 195/55R15 και σε έκδοση ΧΤ (5-πορτο) με σιδερένιες ζάντες 14" πλάτους 5,5" και λάστιχα 185/65R14. Τα 185/65R14 τα έβαζε και σε όλες τις μικρότερες εκδόσεις του 206 με πολύ λιγότερη ιπποδύναμη, άλλες αναρτήσεις και άλλα φρένα.

Η διαφορά στην ολική διάμετρο (άρα και στην περίμετρο και στο σφάλμα ταχύμετρου) των 195/55R15 με τα 185/65R14 λάστιχα ήταν ελάχιστη (0,1%). Αλλά υπήρχε διαφορά στο offset (34 mm στις σιδερένιες του XT με 28 mm στις αλουμινένιες του XS).

Άρα τι τελικά συστήνει η Peugeot;;;;;
 

Μηνύματα
777
Reaction score
820
Ευχαριστώ.
Στο λινκ (skroutz) η μοναδική αξιολόγηση λέει ότι δεν κανουν για βρεγμένο. Έχει C εκεί και στην οικονομία καυσίμου (δεν με πολυνοιάζει) έχει F.
Μακριά από Kormoran. Τα Goodyear είναι μια χαρά.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.426
Η εταιρία έδινε το ίδιο ουσιαστικά αυτοκίνητο (206 1.6 16V 110 HP) με τις ίδιες αναρτήσεις σε έκδοση XS (3-πορτο) με αλουμινένιες ζάντες 15" και πλάτους 6" και λάστιχα 195/55R15 και σε έκδοση ΧΤ (5-πορτο) με σιδερένιες ζάντες 14" πλάτους 5,5" και λάστιχα 185/65R14. Τα 185/65R14 τα έβαζε και σε όλες τις μικρότερες εκδόσεις του 206 με πολύ λιγότερη ιπποδύναμη, άλλες αναρτήσεις και άλλα φρένα.

Η διαφορά στην ολική διάμετρο (άρα και στην περίμετρο και στο σφάλμα ταχύμετρου) των 195/55R15 με τα 185/65R14 λάστιχα ήταν ελάχιστη (0,1%). Αλλά υπήρχε διαφορά στο offset (34 mm στις σιδερένιες του XT με 28 mm στις αλουμινένιες του XS).

Άρα τι τελικά συστήνει η Peugeot;;;;;
Στον ολικο κυκλο δεν υπαρχει διαφορα 596.10 mm στα 185 και 595.50 στα 195 για την ακριβεια.
Τωρα για το offset υπαρχει μια διαφορα 12mm προς τα εξω με τις 6αρες ζαντες.
Προφανως για αισθητικους λογους πιστευω.
 

Μηνύματα
32
Reaction score
10
Τα ίδια έκανε και με το Xsara που έχω εγώ. Ίσως δεν είναι μόνο οπτικό το θέμα, αλλά και θέμα καλύτερου πατήματος.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.426
Δεν αντιλεγω αλλα τι λογο θα ειχε να το κανει σε ακριβως ιδιων χαρακτηριστικων αυτοκινητο;
Ουτως η αλλως δεν εχει καποιο εξτρα κοστος.
 

Μηνύματα
32
Reaction score
10
Μήπως είχαν διαφορετική χρονική σειρά? Δηλαδή τα 14άρια σε κάποιο "facelift" να έγιναν 15άρια? Επειδη στο Xsara αυτό έγινε. Δεν έβγαιναν ταυτοχρονα.
Αλλά και παλι έχει λογική.
Το Xs είναι ένα σπορτιφ τριπορτο. Άρα δίνουν εμφανιση και καλύτερο πάτημα, ενώ το XT είναι ένα σουπερμινι με λιγο δυνατότερο μοτέρ, που όμως οπτικά δεν θυμιζει 'σπορτιφ' κατασκευη. Ούτε θα το πάρει κάποιος με κύριο στοχο τη σβέλτη οδηγηση.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.604
Μηνύματα
2.867.555
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top