- Μηνύματα
- 32
- Reaction score
- 10
Το σκέφτηκα αυτό. Όλοι οι λαστιχάδες με καθησύχασαν όταν τους ρώτησα αν θα έχω θέμα με τον πολύ μεγάλο δείκτη ταχύτητας.
"Είναι μαλακο λάστιχο και ζεσταίνεται εύκολα μου είπαν".
Δεν έδωσα και πολλή σημασία κρατώντας ως πισινή οτι θέλουν να πουλήσουν.
Έχω κάποιους γνωστούς που έβαλαν τα Pilot σε ακόμα πιο αδύναμα αυτοκίνητα από το δικό μου και λένε τα καλύτερα.
Δεν πιστεύω οτι είναι θέμα ζεστάματος αλλά και ελαστικού. Σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω οτι τα PS4 κρύα θα είναι χειρότερα από τα Energy κρύα.
Εγώ θέλω απόδοση στο βρεγμένο και σκληρότερο πλαινό σε στροφοδιαδρομές.
Το σκληρό πλαινό θα το πάρω και με το παραπάνω (για 55άρι) ,
Στο βρεγμένο που θα είναι σχετικά κρύα τα λάστιχα δεν θέλω να πιστευω οτι θα είναι χειρότερα από τα Energy. Και εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να είναι χειρότερα.
Τα Pilot Εxalto 2 των 4ων ετών κρύα απέδιδαν καλύτερα από τα Energy Saver του 1 έτους. Φυσικά τα Ps3 ανέβασαν πολλές σκάλες πάνω το επίπεδο. ( Στο άλλο αμάξι αυτά).
Επειδή ξέρω οτι θα εκμεταλλευτώ τα χαρακτηριστικά τους, θα τολμήσω να τα βάλω. Πιστεύω οτι δεν θα απογοητευτώ. Αν μια στο εκατομμύριο δεν είναι αυτό που περίμενα έχω 2-3 τρόπους να τα ξεφορτωθώ. Ήδη 2 φίλοι τα έχουν έχοντας πριν ps3, σε πιο αδύναμα αυτοκίνητα.
Και κάτι σημαντικό. Τα Exalto μετά από 4 χρόνια (όριο αλλαγής) και 65.000 χιλιόμετρα ήταν ακόμα βεντούζες στο στεγνό. Κάτι που δεν περίμενα με την καμία (Δεν οδηγούσα εγώ όλα τα χρόνια το αμάξι).
Έχω έναν φόβο για το τι θα κάνει στα 4 χρόνια κάποιο άλλο ελαστικό, απλά γιατί δεν το έχω δοκιμάσει προσωπικά. Και οι παράμετροι μεταξύ άλλων χρηστών διαφέρουν πολύ για ασφαλή συμπεράσματα.
Το Ventus Prime 3 είναι επιπέδου Primacy 3 (δεν το λέω εγώ αυτό και δεν μπορώ να κρίνω αν είναι αληθές) το οποίο Primacy έχει μικρή οικονομική διαφορά με το Ps4 αλλά μεγάλη διαφορά σε απόδοση. Η διαφορά του Ventus με το ps4 είναι 100€ στην 4άδα. Δεν είναι μικρή.
"Είναι μαλακο λάστιχο και ζεσταίνεται εύκολα μου είπαν".
Δεν έδωσα και πολλή σημασία κρατώντας ως πισινή οτι θέλουν να πουλήσουν.
Έχω κάποιους γνωστούς που έβαλαν τα Pilot σε ακόμα πιο αδύναμα αυτοκίνητα από το δικό μου και λένε τα καλύτερα.
Δεν πιστεύω οτι είναι θέμα ζεστάματος αλλά και ελαστικού. Σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω οτι τα PS4 κρύα θα είναι χειρότερα από τα Energy κρύα.
Εγώ θέλω απόδοση στο βρεγμένο και σκληρότερο πλαινό σε στροφοδιαδρομές.
Το σκληρό πλαινό θα το πάρω και με το παραπάνω (για 55άρι) ,
Στο βρεγμένο που θα είναι σχετικά κρύα τα λάστιχα δεν θέλω να πιστευω οτι θα είναι χειρότερα από τα Energy. Και εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να είναι χειρότερα.
Τα Pilot Εxalto 2 των 4ων ετών κρύα απέδιδαν καλύτερα από τα Energy Saver του 1 έτους. Φυσικά τα Ps3 ανέβασαν πολλές σκάλες πάνω το επίπεδο. ( Στο άλλο αμάξι αυτά).
Επειδή ξέρω οτι θα εκμεταλλευτώ τα χαρακτηριστικά τους, θα τολμήσω να τα βάλω. Πιστεύω οτι δεν θα απογοητευτώ. Αν μια στο εκατομμύριο δεν είναι αυτό που περίμενα έχω 2-3 τρόπους να τα ξεφορτωθώ. Ήδη 2 φίλοι τα έχουν έχοντας πριν ps3, σε πιο αδύναμα αυτοκίνητα.
Και κάτι σημαντικό. Τα Exalto μετά από 4 χρόνια (όριο αλλαγής) και 65.000 χιλιόμετρα ήταν ακόμα βεντούζες στο στεγνό. Κάτι που δεν περίμενα με την καμία (Δεν οδηγούσα εγώ όλα τα χρόνια το αμάξι).
Έχω έναν φόβο για το τι θα κάνει στα 4 χρόνια κάποιο άλλο ελαστικό, απλά γιατί δεν το έχω δοκιμάσει προσωπικά. Και οι παράμετροι μεταξύ άλλων χρηστών διαφέρουν πολύ για ασφαλή συμπεράσματα.
Το Ventus Prime 3 είναι επιπέδου Primacy 3 (δεν το λέω εγώ αυτό και δεν μπορώ να κρίνω αν είναι αληθές) το οποίο Primacy έχει μικρή οικονομική διαφορά με το Ps4 αλλά μεγάλη διαφορά σε απόδοση. Η διαφορά του Ventus με το ps4 είναι 100€ στην 4άδα. Δεν είναι μικρή.