Home Cinema στο "termatogazi''

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
ολα τα ηχεια ειναι στα 80hz.
για το time alignment των subs μεταξυ τους εκανε τα μαγικα του ο ΜΚ μεσω του rew.
επειδη ειχα κανει και εγω πολλες προσπαθειες δεν ειναι τοσο απλο οσο ακουγεται να ρυθμισεις 6 sub εκ των οποιων τα 2 διαφορετικα απο τα υπολοιπα 4.
και μετα το συνολο των sub να δεσει με τα ηχεια χωρις να υπαρχει ακυρωση.
πειραζεις κατι χαλαει κατι αλλο , θελει πολυ παιχνιδι και με το delay και με τα cross των sub.

το delay τι σχεση εχει με το κρος ?
 

Μηνύματα
3.664
Reaction score
5.497
τα 4645 για κάποιους θεωρούνται midbass αφού:roflmao::lol:

Υ.Γ. το οτι υπάρχουν 6 RE σε ένα δωμάτιο 5 x 5 δεν σου κινεί κάποια υποψία για το πόσο :hunter: ιδιοκτήτη έχουν τα σετ αυτά?:tongue::D
χαχαχαχα για αυτο ρωτησα αν τα θελει για το mid bass γιατι το εχω δει σε πολλα home cinema ακριβως με αυτη τη διαταξη. BTW τα RE βγαινουν και ετοιμα με κουτα ξερεις η πουλιουνται μονο σκετα τα drivers ?
 

TERMATOGAZI

Bass!
Μηνύματα
2.148
Reaction score
4.880
Μιχάλη κοίτα εδώ την κατασκευή ηχοπερατής του Susano με το μαύρο κάδρο και εσωτερικά δεν φαίνονται τα ξύλα όταν πέφτει το φώς στο πανί,το έχει περιποιηθεί εσωτερικά με masking το είδα και απο κοντά.



https://www.avsite.gr/forum/threads/home-cinema-professional-susano-lx90.153752/page-10#post-2148903

στην δικιά σου να υποθέσω οτι δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα φαντάζομαι;
πολυ καλη δουλεια του susano, το εχω υποψην.
για το masking δεν εχω κανει κατι ακομη .
εχω τα σχεδια τι πρεπει να κανω , οταν βρω χρονο θα το ξεκινησω
[DOUBLEPOST=1513177187][/DOUBLEPOST]
χαχαχαχα για αυτο ρωτησα αν τα θελει για το mid bass γιατι το εχω δει σε πολλα home cinema ακριβως με αυτη τη διαταξη. BTW τα RE βγαινουν και ετοιμα με κουτα ξερεις η πουλιουνται μονο σκετα τα drivers ?
τα 4645 δενουν ιδανικα με ολα τα cinema series ηχεια της jbl.
βαζοντας τα μπροστα εχεις τρομερο midbass και γινονται σαν να ακους ενα ηχειο.
σκετα τα drivers πωλουνται τα re . η κουτα ειναι diy by marios
[DOUBLEPOST=1513177291][/DOUBLEPOST]
το delay τι σχεση εχει με το κρος ?
Αργυρηηηηη που εισαι χαμενος?
δεν ειπα οτι το delay εχει σχεση με το cross , ειπα οτι ο Μανωλης επαιξε πολυ και με τα cross και με τα delay των sub ωστε να αποδιδουν σωστα ολα μαζι.
 

susano lx90

Professional Home Cinema
Μηνύματα
1.565
Reaction score
5.120
Για να μαθαινω και εγω ο μικρος τα 4645 κατω απο την οθονη γιατι τα εχετε βαλει και οι δυο με τον ιδιο τροπο, υπαρχει καποιος λογος? Γενικα υπαρχει λογος να εχεις τα 4645 οταν εχεις τα re 18xxx?
Ναι γιατί η jbl τα έχει σχεδιάσει να μπούνε κατω απο την οθόνη, η εικόνα που θα παραθέσω είναι ο από το pdf της jbl cinema sound system manual. Και λέει οτι πρέπει να μπούνε κάτω απο την οθόνη
IMG_20171213_171918.jpg
 

stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.631
Reaction score
36.414
πολυ καλη δουλεια του susano, το εχω υποψην.
για το masking δεν εχω κανει κατι ακομη .
εχω τα σχεδια τι πρεπει να κανω , οταν βρω χρονο θα το ξεκινησω
:thumbsup::thumbsup:
Φυσικά περιμένουμε φωτό, μη νόμιζες οτι θα την βγάλεις έτσι καθαρή.:lolsign:
Θ'ανέβουμε καταδρομική με τις μηχανές το καλοκαίρι με τον Susano για επιθεώρηση!:biggrin:
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
πολυ καλη δουλεια του susano, το εχω υποψην.
για το masking δεν εχω κανει κατι ακομη .
εχω τα σχεδια τι πρεπει να κανω , οταν βρω χρονο θα το ξεκινησω
[DOUBLEPOST=1513177187][/DOUBLEPOST]
τα 4645 δενουν ιδανικα με ολα τα cinema series ηχεια της jbl.
βαζοντας τα μπροστα εχεις τρομερο midbass και γινονται σαν να ακους ενα ηχειο.
σκετα τα drivers πωλουνται τα re . η κουτα ειναι diy by marios
[DOUBLEPOST=1513177291][/DOUBLEPOST]
Αργυρηηηηη που εισαι χαμενος?
δεν ειπα οτι το delay εχει σχεση με το cross , ειπα οτι ο Μανωλης επαιξε πολυ και με τα cross και με τα delay των sub ωστε να αποδιδουν σωστα ολα μαζι.


εδω,,,ψαξε καπου ειχα γραψει περι τοποθετησης sub απο σοβαρη εταιρια.....λεμε με ασυμετρι.....και τοσα αλλα ωραια....αν τα βρεις ειναι τροφη για ιδεες.......γιατι εχω τοσα μειλ...που καποια στιγμη πρεπει να τα εκτυπωσω- αρχειοθετησω.........
 

Μηνύματα
871
Reaction score
238
στεφανε τα σαμπ η jbl τα εχει ολα μπροστα και καλα κανει γιατι μιλαει για σινεμα
επειδη δεν την απασχολουν ακυρωσεις αφου οι αιθουσες που μιλαει ειναι τουλαχιστον 17μΧ17μΧ17μ (~μηκος κυματος 20Ηζ) ...το σπιτι ειναι αλλη υπο8εση και εξαρταται πολυ απο το χωρο και ασυμετρα συνηθως ειναι καλυτερα για εξομαλυνση ακυρωσεων, πολλες φορες τυχαινει να ειναι καλυτερα να ειναι μπροστα και τα δυο αλλα απλα τυχαινει.
το μεσο ταβανι 2.9μ που ειναι συνηθως η μικροτερη διασταση καθε χωρου φροντιζει και μονο αυτο να εχεις ακυρωσεις απο τα 110 και κατω... μετα βαλε το πλατος και φαρδος που αν ειναι κ πολλαπλασια τα βανιου η αλλης διαστασης τοτε διπλες κορυφες (που με eq κοβονται) αλλα και διπλες+ ακυρωσεις που δε φτιαχνουν...παρα μονο με δευτερο τριτο σαμπ απο αρκετα κατα προτιμηση διαφορετικη θεση ειδικα οσο πιο ψηλα ειναι η τρυπα για να μην εχουν μαζι- στην ιδια συχνοτητα κορυφες και τρυπες ωστε να εξομαλυνονται μονες τους
 

susano lx90

Professional Home Cinema
Μηνύματα
1.565
Reaction score
5.120
Που είσαι εσύ κωστη σε χασαμε!o_O:D σε αυτό που λες συμφωνώ εν μέρη, ισχύει αλλα για αλλά sub , οχι τόσο για τα 4645, έχουνε κατευθυντικο ήχο λόγο του mid bass και προδίδουν την θέση τούς, τα εχω ακούσει όχι μπροστά και έχουν διαφορά, πολύ Καλύτερα μπροστά. Όπως και αναφέρθηκε ολοι ( σχεδόν) στο αμερικα τα βάζουνε μπροστά!
Υ. Γ Πραγματικά τώρα πρέπει να έρθεις να ακούσεις
 

stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.631
Reaction score
36.414
Που είσαι εσύ κωστη σε χασαμε!o_O:D σε αυτό που λες συμφωνώ εν μέρη, ισχύει αλλα για αλλά sub , οχι τόσο για τα 4645, έχουνε κατευθυντικο ήχο λόγο του mid bass και προδίδουν την θέση τούς, τα εχω ακούσει όχι μπροστά και έχουν διαφορά, πολύ Καλύτερα μπροστά. Όπως και αναφέρθηκε ολοι ( σχεδόν) στο αμερικα τα βάζουνε μπροστά!
Υ. Γ Πραγματικά τώρα πρέπει να έρθεις να ακούσεις
Μπροστά και στους πλάγιους τοίχους μετράει;:whistling:
 

susano lx90

Professional Home Cinema
Μηνύματα
1.565
Reaction score
5.120
Μπροστά και στους πλάγιους τοίχους μετράει;:whistling:
Σαφώς! Αφού είναι μπροστά Είναι οκ, αλλά θα ήταν ακόμα καλύτερα αν σε κοιτάνε τα sub, θα τα ένοιωθες καλύτερα πανό σού και θα είχες καλύτερο sound stage, και όπως είπε και ο Μιχάλης παίζουν σαν ένα με τα LCR, γι'αυτό πρέπει να είναι Όσο πιο κοντά γίνεται....
[DOUBLEPOST=1513231079][/DOUBLEPOST]Αλλά το θέμα είναι ότι έχεις πολύ καλό χώρο, σφραγίζμενο, μπετό και αυτό βοηθάει πολύ
 

Μηνύματα
871
Reaction score
238
το βασικο πλεονεκτημα να τα εχεις μπροστα ειναι οτι το σαμπ συμπληρωνει τα ηχεια μια μπουνια, εκρηξη ή μπασσια γενικως που εκτεινεται συχνοτικα πανω και κατω απο το σημειο του κροσοβερ δε γινεται να ξεκινα απο το ηχειο και σιγα σιγα να σου ερχεται και απο πισω πχ αν εκει εχεις το σαμπ. αν επαιζε τι σαμπ τα δικα του μονο (.1) παιζει να ειναι οντως μη κατευθυντικο συχνοτικα το περιεχομενο ή ελαχιστα που να μη το καταλαβαινεις. το θεμα ειναι οτι νε κροσοβερ σπας μονος σου το περιεχομενο αν παιζει καποιος λαρτζ δε θα φαινοταν αλλα και παλι οι ηχοληπτες βαζουν απο μονοι τους καποια εφφε σαν να ειναι κροσσαρισμενα. ανυγουει ακτος αν ειναι πολυ αναποδα οι τρυπες καλυτερα μπροστα αν κροσσαρεξς πχ στα 80 που σημαινει οτι το σαμπ αναλογα το φιλτρο μπορει να εχει και 160Ηζ πραματα πχ 24δβ κατω αν μια καραμπινα παιξει στα 110 -24δβ θα ακουστει ενα μερος της αν εχει στα 160Ηζ 86ΔΒ απο πχ πισω και σε αισθητη ενταση πχ 90-95δβ αναλογα τη συχνοτητα πχ στα 100Ηζ συνηθως καμουφλαρεται αλλα μπορει να γινει αισθητο το φαινομενα αναλογα το εφφε
εγω καταφερα και εβαλα και τα δυο σαμπ μπροστα γιατι ηθελα πιο πολυ ενταση αλλα θελω ενα και πισω για σμουδινγκ, η κυριως δυναμη δυο σαμπ πρεπει να ειναι απο μπροστα αλλα θες και απο πισω να συμπληρωνει κ τα σαραουντ (σπανια χρειαζεται) πως κανουν τα ατμος στο ταβανι αυτα πιο κοντα στα αντιστοιχα ηχεια γενικως αφου το σημαντικοτερο κοντεντ ειναι τα lcr μια αναλογια 2:1 ή 3:1 σαμπ μπροστα :οπουδηποτε αλλου φαινεται να βοηθαει ωστε να μη τραβιεται η προσοχη προς αλλες κατευθυνσει
 
Last edited:

TERMATOGAZI

Bass!
Μηνύματα
2.148
Reaction score
4.880
το βασικο πλεονεκτημα να τα εχεις μπροστα ειναι οτι το σαμπ συμπληρωνει τα ηχεια μια μπουνια, εκρηξη ή μπασσια γενικως που εκτεινεται συχνοτικα πανω και κατω απο το σημειο του κροσοβερ δε γινεται να ξεκινα απο το ηχειο και σιγα σιγα να σου ερχεται και απο πισω πχ αν εκει εχεις το σαμπ. αν επαιζε τι σαμπ τα δικα του μονο (.1) παιζει να ειναι οντως μη κατευθυντικο συχνοτικα το περιεχομενο ή ελαχιστα που να μη το καταλαβαινεις. το θεμα ειναι οτι νε κροσοβερ σπας μονος σου το περιεχομενο αν παιζει καποιος λαρτζ δε θα φαινοταν αλλα και παλι οι ηχοληπτες βαζουν απο μονοι τους καποια εφφε σαν να ειναι κροσσαρισμενα. ανυγουει ακτος αν ειναι πολυ αναποδα οι τρυπες καλυτερα μπροστα αν κροσσαρεξς πχ στα 80 που σημαινει οτι το σαμπ αναλογα το φιλτρο μπορει να εχει και 160Ηζ πραματα πχ 24δβ κατω αν μια καραμπινα παιξει στα 110 -24δβ θα ακουστει ενα μερος της αν εχει στα 160Ηζ 86ΔΒ απο πχ πισω και σε αισθητη ενταση πχ 90-95δβ αναλογα τη συχνοτητα πχ στα 100Ηζ συνηθως καμουφλαρεται αλλα μπορει να γινει αισθητο το φαινομενα αναλογα το εφφε
εγω καταφερα και εβαλα και τα δυο σαμπ μπροστα γιατι ηθελα πιο πολυ ενταση αλλα θελω ενα και πισω για σμουδινγκ, η κυριως δυναμη δυο σαμπ πρεπει να ειναι απο μπροστα αλλα θες και απο πισω να συμπληρωνει κ τα σαραουντ (σπανια χρειαζεται) πως κανουν τα ατμος στο ταβανι αυτα πιο κοντα στα αντιστοιχα ηχεια γενικως αφου το σημαντικοτερο κοντεντ ειναι τα lcr μια αναλογια 2:1 ή 3:1 σαμπ μπροστα :οπουδηποτε αλλου φαινεται να βοηθαει ωστε να μη τραβιεται η προσοχη προς αλλες κατευθυνσει
συμφωνω με αυτα που λες , απλως να συμπληρωσω οτι η αναλογια που λες πρεπει να υφισταται σε db και οχι σε sub.
και τι εννοω : με 2 4645c μπορεις να παρεις αφθονα db για ανω των 30hz συχνοτητες.
το δυσκολο ειναι να εχεις τα ιδια db ή και παραπανω στις κατω των 30hz συχνοτητες.
εκει χρειαζομαστε τουλαχιστον 4 re σωστα τοποθετημενα και ρυθμισμενα ,με αφθονη ισχυ για eq και βοηθεια(αν υφισταται) απο room gain.
 




argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
ME ENA 12RI SUNFIRE ΣΤΟΝ ΠΑΝΩ ΧΩΡΟ (ΠΑΛΙΟ) ΕΝΙΩΘΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΜΠΕΤΑ ΤΖΕΛ.....ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΦΟΥΛΑΡΩ ΑΠΟ ΜΠΑΣΑ....ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑ......ΑΠΛΑ ΕΙΧΑ ΧΩΣΕΙ 6......ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΧΩΡΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ.......ΑΤΙΜΟ ΠΡΑΜΑ ΤΑ ΠΛΕΥΣΤΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ........ΠΟΛΥ ΑΤΙΜΟ.....σΕ ΞΕΤΙΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΧΑΡΟΥΛΑ
 
Last edited:

Μηνύματα
871
Reaction score
238
ισχυει αυτο με το μπετο και πρεπει να εχεις και δυο καλες γωνιες χωρις παραθυρα, τζαμαριες πορτεσ κλπ για 2+ μετρα προς καθε κατευθυνση εισαι αρχοντας αλλιως θες 2+ σαμπ!!!
η αναλογια ηταν γενικη οπως την ανεφερα και οντως ειχε να κανει πιο πολυ με db οπως σωστα παρατηρησες!
εγω θελω και πισω σαμπ για τις ακυρωσεις αλλα δε θελω ενταση απο πισω να μου τραβαει τη προσοχη μονο να μπαλωσει κιγο καμια τρυπα και να εχουν κ λιγο συνοδεια τα σαραουντ καμια φορα χρειαζεται:) θεωρητικα και ενα σαμπ μπροστα πχ το 4645 καλα ειναι με μπετο κ σωστη γωνια! αλλα κακα τα ψεμματα δε κατεβαινει χαμηλα με ενταση, οποτε θες δυο και παραπανω για να εισαι αξιοπρεπης πχ στα 25-30 να εχεις την ιδια ενταση οπως μονο με ενα 4645 στα 80Ηζ
οποτε η λυση ειναι καταμερισμος εργασιας δηλαδη re ή svs για 30 και κατω (γιατι και αυτα δε τραβανε καλα ψηλα οπως χαμηλα - test tones με μεμονωμενες συχνοτητες και πινακακια οκ γινεται αλλα ταυτοχρονα να κινειται 20 φορε ανα σεκ με μεγαλο excuraion και 100 φορες νε μικρο και διαφορα ενδιαμεσα τοτε δεν θα παιζε τα παντα καλα- εξειδικευση καταμερισμος εργασιας φυσικη) και τα jbl για πανω. το καλο ειναι οτι σε ενα μεσης διασταση χωρο απο τα 30 και κατω συνηθως μονο κορυφες εχεις (γιατι τα 15-25 μηκος κυματος διπλο τριπλο επικαλυπτονται και στην πραξη μονο eq cut θελουν! οποτε οπου και να ειναι το σαμπ και κατευθυντηκο δεν ειναι τοσο χαμηλα ειναι οτι πρεπει αλλα ενα svs και re δε μπορουν να παιξουν καλα και χαμηλα και ψηλα να ειναι πολυ γρηγορα οπως το jbl για να δεσουν. αρα θες και σαμ για 25-30 και κατω και αλλο ενα jbl αν θες να μπορεις να διορθωσεις και καμια ακυρωση πιο ψηλα.
τα jbl αν εχεις μια δυσκολη σκηνη που εχει ταυτοχρονα συχνοτητες και χαμηλα και ψηλα 15-100Ηζ αν τα κροσαρεις πχ στα 30 (-6 db bw filter) απλα πετανε στο υπολοιπο φασμα αλλιως θες δυο και παραπανω και προφανως παιζει waste ισχυος γιατι τα περιοριζεις ψηλα γιατι δεδομενης της καμπυλης του 4645 βαζοντας παραπανω κομματια για να πιανεις 115+ στη θεση ακροασης χαμηλα (πχ ~20Ηζ)αλλα μετα πιανεις ναι 135 ψηλα! οποτε θες αλλου ειδους σαμπ χαμηλα
εκει εχω καταληξει σα συμπερασμα εγω
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
οσα λιγοτερα γαργαλητηρια ηχου εχεις αναγκη...τοσο πιο τυχερος εισαι
ατιμο πραμα ο χωρος ..αλλους τους ανεβαζει και αλλους τους κατεβαζει......(τα soβρακα).....(και οχι μονο)
 

TERMATOGAZI

Bass!
Μηνύματα
2.148
Reaction score
4.880
ισχυει αυτο με το μπετο και πρεπει να εχεις και δυο καλες γωνιες χωρις παραθυρα, τζαμαριες πορτεσ κλπ για 2+ μετρα προς καθε κατευθυνση εισαι αρχοντας αλλιως θες 2+ σαμπ!!!
η αναλογια ηταν γενικη οπως την ανεφερα και οντως ειχε να κανει πιο πολυ με db οπως σωστα παρατηρησες!
εγω θελω και πισω σαμπ για τις ακυρωσεις αλλα δε θελω ενταση απο πισω να μου τραβαει τη προσοχη μονο να μπαλωσει κιγο καμια τρυπα και να εχουν κ λιγο συνοδεια τα σαραουντ καμια φορα χρειαζεται:) θεωρητικα και ενα σαμπ μπροστα πχ το 4645 καλα ειναι με μπετο κ σωστη γωνια! αλλα κακα τα ψεμματα δε κατεβαινει χαμηλα με ενταση, οποτε θες δυο και παραπανω για να εισαι αξιοπρεπης πχ στα 25-30 να εχεις την ιδια ενταση οπως μονο με ενα 4645 στα 80Ηζ
οποτε η λυση ειναι καταμερισμος εργασιας δηλαδη re ή svs για 30 και κατω (γιατι και αυτα δε τραβανε καλα ψηλα οπως χαμηλα - test tones με μεμονωμενες συχνοτητες και πινακακια οκ γινεται αλλα ταυτοχρονα να κινειται 20 φορε ανα σεκ με μεγαλο excuraion και 100 φορες νε μικρο και διαφορα ενδιαμεσα τοτε δεν θα παιζε τα παντα καλα- εξειδικευση καταμερισμος εργασιας φυσικη) και τα jbl για πανω. το καλο ειναι οτι σε ενα μεσης διασταση χωρο απο τα 30 και κατω συνηθως μονο κορυφες εχεις (γιατι τα 15-25 μηκος κυματος διπλο τριπλο επικαλυπτονται και στην πραξη μονο eq cut θελουν! οποτε οπου και να ειναι το σαμπ και κατευθυντηκο δεν ειναι τοσο χαμηλα ειναι οτι πρεπει αλλα ενα svs και re δε μπορουν να παιξουν καλα και χαμηλα και ψηλα να ειναι πολυ γρηγορα οπως το jbl για να δεσουν. αρα θες και σαμ για 25-30 και κατω και αλλο ενα jbl αν θες να μπορεις να διορθωσεις και καμια ακυρωση πιο ψηλα.
τα jbl αν εχεις μια δυσκολη σκηνη που εχει ταυτοχρονα συχνοτητες και χαμηλα και ψηλα 15-100Ηζ αν τα κροσαρεις πχ στα 30 (-6 db bw filter) απλα πετανε στο υπολοιπο φασμα αλλιως θες δυο και παραπανω και προφανως παιζει waste ισχυος γιατι τα περιοριζεις ψηλα γιατι δεδομενης της καμπυλης του 4645 βαζοντας παραπανω κομματια για να πιανεις 115+ στη θεση ακροασης χαμηλα (πχ ~20Ηζ)αλλα μετα πιανεις ναι 135 ψηλα! οποτε θες αλλου ειδους σαμπ χαμηλα
εκει εχω καταληξει σα συμπερασμα εγω
αυτο ειδα οτι πλεον κανουν και πολλα Αμερικανακια με extreme συστηματα .pa sub για midbass και πολλαπλα sealed 18" για πιο χαμηλα.

αυτο ακριβως εκανε και ο Μανωλης.
τα jbl ειναι μπροστα και παιζουν απο 30 και πανω.
και τα re ειναι στο πλαι και πισω , και κομμενα να παιζουν απο 50 και κατω.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.596
Μηνύματα
2.867.263
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top