KH 310 A - Active Studio Monitor στο σαλόνι?

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.365
Reaction score
125.380
Ο νταποστ έχει το 100-αρι σε μικρό χώρο, κι εκτιμώ ότι δε χρειάζεται σαμπ, μόνο φτιάξιμο της ηχητικής του χώρου χρειάζεται, ιδανικά σε συνδυασμό με εντοιχισμό τους.

Χωρίς να φτιάξει σοβαρά την ηχητική του χώρου, με πολλαπλά πρισόνους σαμπάκια (τουλάχιστον 4, ιδανικά 8) και με ένα ζευγάρι πρισονους 8-άρια σε σχεδόν νιαρφιλντ, εκεί μέσα θα κεντάει, με ελάχιστη περιποίηση χώρου. Εκτιμώ ότι αυτός ο οικονομικός συνδυασμός, θα παίζει σαφώς καλύτερα από το εξαιρετικό 100-αρι εκεί μέσα, κι ας είναι ακριβότερο και γενικά πολύ καλύτερο ηχείο το 100-αρι.

ΙΜΗΟ πάντα. ;)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.365
Reaction score
125.380
Η συμφωνική (κλασική) μουσική αντιθέτως μπορεί να σε πάει απο τα 50db στα 110db απότομα, με μέση στάθμη στο track πχ τα 85-90db. Εκεί βλέπω εγώ αν φτάνει η στάθμη. Αλλά φυσικά αυτό ενδιαφέρει εμένα που ακούω σχεδον αποκλειστικά τετοια μουσική, αν σε κάποιον αρέσει πχ μόνο η dance θα τον υπερκαλύψει το συγκεκριμένο ηχείο.
Κλασική μουσική ακούν κάτι ιδιότροποι παππούδες.
Η κλασική μουσική στα 110+ ντεσιμπέλ είναι ανυπόφορη.
Και σε χαμηλές στάθμες, ανυπόφορη είναι.
Σχεδόν σα το ελληνικό "έντεχνο".
Χίλιες φορές καλύτερα U2, Kraftwerk, Eric Clapton, B.B King, Pink Floyd, Santana, Prince, Bob Marley, Dr John, Wim Mertens, Tuxedomoon, βάλε ξυνή και Klaus Nomi που λέει ο μπουτχιας, μα για όνομα, βάλε λίγο Παπακωνσταντίνου, και Θανάση ακόμα, όχι μόνο Βασιλάκη, βάλε Αρλέτα, Χατζή, βάλε Νταλάρα ρε παιδάκι μου... Κλασική;

Μπλιαχ.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.368
Reaction score
79.438
Κλασική μουσική ακούν κάτι ιδιότροποι παππούδες.
Η κλασική μουσική στα 110+ ντεσιμπέλ είναι ανυπόφορη.
Και σε χαμηλές στάθμες, ανυπόφορη είναι.
Σχεδόν σα το ελληνικό "έντεχνο".
Χίλιες φορές καλύτερα U2, Kraftwerk, Eric Clapton, B.B King, Pink Floyd, Santana, Prince, Bob Marley, Dr John, Wim Mertens, Tuxedomoon, βάλε ξυνή και Klaus Nomi που λέει ο μπουτχιας, μα για όνομα, βάλε λίγο Παπακωνσταντίνου, και Θανάση ακόμα, όχι μόνο Βασιλάκη, βάλε Αρλέτα, Χατζή, βάλε Νταλάρα ρε παιδάκι μου... Κλασική;

Μπλιαχ.
ΟΥ
ΝΑ
ΜΟΥ
ΧΑΘΕΙΣ

>:(
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Χίλιες φορές καλύτερα U2, Kraftwerk, Eric Clapton, B.B King, Pink Floyd, Santana, Prince, Bob Marley, Dr John, Wim Mertens, Tuxedomoon, βάλε ξυνή και Klaus Nomi που λέει ο μπουτχιας, μα για όνομα, βάλε λίγο Παπακωνσταντίνου, και Θανάση ακόμα, όχι μόνο Βασιλάκη, βάλε Αρλέτα, Χατζή, βάλε Νταλάρα ρε παιδάκι μου... Κλασική;
Δεν έχεις σιχαθεί να ακούς όλους αυτούς;
Πόσες φορές να ακούσεις U2 ή Ερικ Κλάφτον; Καλά είναι να τους ακούς για χιλιοστή φορά σε ενα μπαράκι δε λέω, αλλά σιγά να μην βάλω ντιρακ για να ακούσω Παπακωνσταντίνου. Που στην μία ηχογράφηση έχει 5 κιλά μπάσο και στην άλλη 1,5.
 

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.463
Χίλιες φορές καλύτερα U2, Kraftwerk, Eric Clapton, B.B King, Pink Floyd, Santana, Prince, Bob Marley, Dr John, Wim Mertens, Tuxedomoon, βάλε ξυνή και Klaus Nomi που λέει ο μπουτχιας, μα για όνομα, βάλε λίγο Παπακωνσταντίνου, και Θανάση ακόμα, όχι μόνο Βασιλάκη, βάλε Αρλέτα, Χατζή, βάλε Νταλάρα ρε παιδάκι μου

alert.gif

AKARL .... !!!
μεριμνησε σε παρακαλω ... :D
 

Μηνύματα
6.638
Reaction score
5.182
Πολλαπλά ξεχωριστά ενεργά σαμπάκια presonus διάσπαρτα στο σαλόνι;

Θα προτιμούσα σύνθετο έπιπλο στον απέναντι τοίχο από άκρη ως άκρη και μέχρι το ταβάνι με ενσωματωμένη την τριάδα 310, την τηλεόραση και πολλαπλά παθητικά σαμπ ιδιοκατασκευής. Όλα σε προμελετημένες θέσεις εντός του σύνθετου.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Ο Κωστααυτιάς θέλει πολλά για να τα βάλει σε κατάλληλο σημείο σε σχέση με τα ρουμ μοντς και να βάλει κάποιο σε ανάποδη φάση (κολλημένο στο απέναντι ντουβάρι) για να κάνει ενεργή ισοστάθμιση.
Αφού λέει μισόλογα, ποιος λογικός άνθρωπος να καταλάβει τι θέλει;
 



Μηνύματα
6.638
Reaction score
5.182
Ναι, αλλά είναι εφικτό αυτό στο σαλόνι;

Όλα στον απέναντι τοίχο πιο εφικτό το βρίσκω.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.795
Reaction score
11.040
Ο νταποστ έχει το 100-αρι σε μικρό χώρο, κι εκτιμώ ότι δε χρειάζεται σαμπ, μόνο φτιάξιμο της ηχητικής του χώρου χρειάζεται, ιδανικά σε συνδυασμό με εντοιχισμό τους.

Χωρίς να φτιάξει σοβαρά την ηχητική του χώρου, με πολλαπλά πρισόνους σαμπάκια (τουλάχιστον 4, ιδανικά 8) και με ένα ζευγάρι πρισονους 8-άρια σε σχεδόν νιαρφιλντ, εκεί μέσα θα κεντάει, με ελάχιστη περιποίηση χώρου. Εκτιμώ ότι αυτός ο οικονομικός συνδυασμός, θα παίζει σαφώς καλύτερα από το εξαιρετικό 100-αρι εκεί μέσα, κι ας είναι ακριβότερο και γενικά πολύ καλύτερο ηχείο το 100-αρι.

ΙΜΗΟ πάντα. ;)
Συμφωνώ.

Ξέρεις πόσο συχνά το σκέφτομαι να εφαρμόσω τη δική σου προσέγγιση ακουστικής βελτίωσης αρχίζοντας από την οροφή; Και μετά σκέφτομαι, αν είναι να αρχίσω τα μαστορέματα, να μην ρίξω τον τοίχο προς τη βεράντα και να εντοιχίσω τα ηχεία σε γυάλινο τοίχο αλά northward acoustics και να ακούω με θέα τον Αττικό ουρανό; Και μετά σκέφτομαι, ναι, αλλά αν μπω σε τόσα έξοδα και κόπο, να μην το κάνω πολυκάναλο να μην γκρινιάζει ο ντιμιφουτ; Και μετά βάζω τα ακουστικά μου ή πάω για καμία οικογενειακή αγγαρεία και επιστρέφω στην πραγματικότητα...Και φτου και από την αρχή.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.365
Reaction score
125.380
Ναι, αλλά είναι εφικτό αυτό στο σαλόνι;
Σε κάθε σαλόνι χωράνε 16 σαμπ διάσπαρτα σε τοίχους και γωνίες. Όλα πάνω, στο ταβάνι. Ούτε που θα τα προσέξει κανείς.
Κατά μήκος της κάθε γωνίας τοίχου-ταβανιού, στις γωνίες των τοίχων στο ταβάνι, στη μέση του ταβανιού, όπου θες βάζεις. Αν απλώσεις μία γυψοσανίδα πάνω, τα κρύβεις όλα, μαζί με τα άτμος. Τςςςς

Και σε κάθε χτύπημα, δε θα ξέρεις από πού σού'ρθε η μπάτσα.
 



Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Όλα πάνω, στο ταβάνι. Ούτε που θα τα προσέξει κανείς.
Ταβάνι και πάτωμα είναι το ίδιο πράμα.
Αδειάζεις το πάτωμα, βρίσκεις τα σημεία και μετα τα καρφώνεις στο νταβάνι.

Θα με δόκεις κάτι για την μετάφραση ή τσάμπα γράφω;:drinks:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.365
Reaction score
125.380
Επίσης, από το ταβάνι μπορούν να κρέμονται προς τα κάτω σα κάμπγιες. Να, έτσι.
Κι έτσι.
Α, κι έτσι.
Μ'αρέσουν οι στραβγιές οι κάμπγιες.

Θα με δόκεις κάτι για την μετάφραση ή τσάμπα γράφω
Θα σου δώσω το πικάπ του ντιμιφουτ. Πάμε να το κλέψουμε κάνα βράδυ. Θα το καταλάβει μετά από κάνα εφτάμηνο.

Οπότε θα βρω εφκερία να τον ψήσω για μικαπαδύο, ξέρεις, νέες περιπέτειες.. never ending story, του limahl αν τον γράφω σωστά..
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Αφήστε τις καγκουριές και απαντήστε μου στην εξής πραγματική απορία που έχω:
Είναι τεχνικά δυνατόν ένα ηχείο καμπίνας να έχει καλύτερο waterfall από αυτό που φαίνεται παρακάτω ή πρέπει να πετάξουμε τις καμπίνες all together για να καθαρίσει το waterfall ή τί;
Klein + Hummel O 410
Καταρχάς,βεβαίως και είναι δυνατόν...Χρειάζεται όμως ν'ακολουθηθούν διαφοροποιημένες σχεδιαστικές προτεραιότητες.Ιδού δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα:
https://www.resolutionmag.com/wp-content/uploads/2016/03/Focal-Twin6-BE.pdf
(αφιερωμένο στον...Zizik)
https://www.resolutionmag.com/wp-content/uploads/2016/03/ATC-SCM25A-Pro.pdf
Θεωρώ δε ότι η χρονική συμπεριφορά του ΚΗ310 θα ανταποκρίνεται στα ανωτέρω πρότυπα...
Δώσε γνώση Β. Πως μπορεί το dsp να φτιάξει το waterfall; Πως μπορεί να αντιμετωπίσει την ενέργεια που αποθηκεύεται στην καμπίνα και διοχετεύεται σταδιακά στο χώρο; Δεν το έχω... Δεν ξέρω αν με εννοείς. Δε ρωτάω αν μπορεί να γίνει χρ. ευθυγράμμιση, ρωτάω αν μπορεί όλη η ενέργεια στις χαμηλές συχνότητες να βγαίνει πιο γρήγρορα.
Η μετρημένη χρονική συμπεριφορά του Ο410 συνεπάγεται ότι κατά την αναπαραγωγή δυναμικών αντιθέσεων οι συνιστώσες των μεταβατικών συμβάντων που υπάγονται στις δύο πρώτες οκτάβες αφενός μεν θα ξεκινούν με χρονική καθυστέρηση ως προς τις ανώτερες οκτάβες,αφετέρου δε θα παρατείνονται στο πεδίο του χρόνου ακόμα περισσότερο σε σχέση με το κανονικό συμβάν.Κάτι τέτοιο σημαίνει μεταξύ άλλων διόλου ελκυστική απόδοση σε χαμηλές και πολύ υψηλές στάθμες ακρόασης.

Κρίνεται ως συνειδητή σχεδιαστική επιλογή,αφού προτεραιότητα της υλοποίησης φαίνεται να είναι η παροχή ωφέλιμης απόκρισης σε χορταστικό τονικό βάθος,το οποίο προκύπτει χωρίς όμως να δικαιώνεται από τη συμβατική κατασκευή καμπίνας και αρχιτεκτονική με προφανή τη ρύθμιση στη συχνότητα συντονισμού της ανάκλασης χαμηλών σε τιμή περί τα 30 Ηz,κάτω από την οποία ισχύει μια αναμενόμενη υποχώρηση απόκρισης κατά 30 dB ανά οκτάβα.Γι αυτό κι έθιξα προηγουμένως τη σύζευξη του O410 με ανεξάρτητα sub και συνεπακόλουθο το σχετικό κροσάρισμα,μολονότι το ηχείο αυτόνομο είναι πρακτικώς προδιαγεγραμμένο γι απόκριση σχεδόν πλήρους φάσματος.

Μια αντιστρόφως ανάλογη κατάσταση είχε θιγεί σε περασμένο σχόλιο για το Klipsch Forte III,όπου είχε αναφερθεί ότι σχεδιαστική επιλογή για ικανοποιητική απόδοση των μεταβατικών συμβάντων ήταν ορισμός του κάτω ορίου στην απόκριση στην αρχή της δεύτερης οκτάβας σε σχέση προς τη θεωρητικώς εφικτή κάθοδο στην πρώτη,που θα επέτρεπαν το 12ιντσο διάφραγμα με τον 15ιντσο παθητικό ακτινοβολητή.
Σε ανάλογη συμβατική αρχιτεκτονική και διάταξη μονάδων επί της αυτής μπάφλας,δεν έχω υπόψιν τρόπο βελτίωσης της φασικής συμπεριφοράς χωρίς επακόλουθους συμβιβασμούς στο πεδίο της συχνότητας.Λαμβάνοντας λ.χ. σε αντιπαράθεση τη μετρητική συμπεριφορά του ADAM S-3V,θεωρώ ότι ανάλογα φαινόμενα θα μετριάζονται από την πιο ουδέτερη ακουστικά καμπίνα και τη διαμόρφωση της απόκρισης μέσω του ενσωματωμένου λογισμικού DSP κατά τρόπον ώστε να γίνεται λιγότερο φιλόδοξο το συχνοτικό βάθος απόκρισης σε σχέση με την προδιαγεγραμμένη.

Σε καμπίνες που ξεφεύγουν από τη συμβατική αρχιτεκτονική , η εφαρμογή DSP συνδυασμένη με ιδιαίτερα δομικά χαρακτηριστικά στην παράταξη των επιμέρους μονάδων θα μπορούσε ν'αποδώσει καλύτερα αποτελέσματα.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.583
Μηνύματα
2.866.421
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top