To Skroutz or not To Skroutz?

Knight

Mr. Wolf
Μηνύματα
1.001
Reaction score
2.903
Ανοιγω το θεμα με αφορμη τις μεγαλες διαφορες τιμων σε προιοντα τεχνολογιας (τηλεορασεις,ηχητικα,τηλεφωνα,κ.τ.λ.)

Σε σχεση με τις μεγαλες αλυσιδες,υπαρχουν καταστηματα που πωλουν τα ιδια προιοντα πολυ φθηνοτερα.
Ενδεικτικα αναφερω ενα ακριβο τηλεφωνο.Το Samsung S8 κοστιζει 699 στις μεγαλες αλυσιδες,ενω στο Skroutz μπορεις να το βρεις με 490.

Δεν εχω αγορασει ακριβο προιον απο μικροκαταστημα.Δισταζω.Αυτες οι μεγαλες διαφορες στις τιμες λειτουργουν αποτρεπτικα σε μενα.

Η μονη μου επαφη με το Skroutz ηταν οταν καλος μου φιλος πριν 7 χρονια αγορασε τηλεοραση απο καταστημα,η οποια δουλευει ωραιοτατα μεχρι σημερα.Η διαφορα ηταν οτι στη συσκευασια δεν υπηρχαν εγχειριδια στα ελληνικα.Επειδη ομως δεν παρουσιασε βλαβη,δε γνωριζω τί θα συνεβαινε εαν χρειαζοταν να "ενεργοποιηθει" η εγγυηση.

Εσεις αγοραζετε;
Γνωριζετε επι του θεματος;
To Skroutz or not To Skroutz?

:)
 

Μηνύματα
777
Reaction score
820
Φυσικά "to Skroutz" (και δεν υπάρχει καν δίλημμα). Άλλωστε, όλα τα καταστήματα που πουλάνε μέσω Skroutz έχουν αξιολογήσεις χρηστών οι οποίες είναι πραγματικές.

Προχώρα και μην το σκέφτεσαι @Knight :)
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.250
Reaction score
7.491
Το skroutz ειναι απλως η πλατφορμα για να συγκρινεις και να αξιολογησεις τα καταστηματα.

Το αν θα λειτουργει μια συσκευη ή οχι ειναι -ακομα- ευθυνη του καταστηματος.
 


Μηνύματα
339
Reaction score
1.203
Μια χαρά είναι οι συναλλαγές του Skroutz.
Προσωπικά έχω αγοράσει και ακριβά και φτηνά πράγματα, από τζαμάκια προστατευτικά για οθόνες και κινητά έως και τα στερεοφωνικά από Skroytz το έχω πάρει (από φυσικό κατάστημα, μέλος του Skroytz).
Ακόμα και πάνες, γαλατα και παιχνίδια της μικρής έχω ψωνίσει.
Το μονο πράγμα που θα πρέπει να προσέξεις , είναι ότι οι ηλεκτρικές συσκευές να προορίζονται για την Ευρωπαϊκή αγορά ώστε για να έχεις και εγγύηση επίσημης αντιπροσωπείας.
 

Μηνύματα
1.237
Reaction score
1.559
Και εγώ έχω αγοράσει πολλές φορές και όντως είναι μια χαρά
Άπλα πολλές φορές υπάρχουν μαγαζιά που απλά είναι μια αποθήκη χωρίς υπαλλήλους η βιτρίνες με αποτέλεσμα να μειώνουν αισθητά την τιμή
 



Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.739
Το μονο πράγμα που θα πρέπει να προσέξεις , είναι ότι οι ηλεκτρικές συσκευές να προορίζονται για την Ευρωπαϊκή αγορά ώστε για να έχεις και εγγύηση επίσημης αντιπροσωπείας.
Την εγγύηση την προσφέρει ο πωλητής.
Αν ο πωλητής αγοράζει από την Πολωνία π.χ. και σου αντικαθιστά ή επισκευάζει δωρεάν την συσκευή , όλα καλά.
Αν όμως σε παραπέμπει στην επίσημη αντ/πεία, σαν καταναλωτής την έχεις πατήσει...
 

Μηνύματα
14.985
Reaction score
20.658
εχω ψωνησει 2-3 φορες απο phonegallery.
αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν τα συστηματα ασφαλειας.
την πρωτη φορα που πηγα ηταν το καταστημα στην γρ. λαμπρακη στον πειραια, μια τρυπα αλλα με υπογειο.
η προσβαση στο υπογειο ηταν με πορτα ασφαλειας (βαρυ πραμμα οχι μλκς) και ανοιγε μονο απο μεσα, αφου ο μεσα ελεγχε απο τις καμερες.
δηλαδη αν πηγαινες να παραλαβεις συσκευη που παρηγγειλες πριν λιγη ωρα (και ηταν διαθεσιμη) , περιμενες κανα 20λεπτο γιατι η πορτα δεν ανοιγε συχνα. σκεφτηκα οτι προφανως διακινουν πολυ μεγαλο αριθμο συσκευων και ειναι θεμα ασφαλειας να μην τους την πεσει κανεις με οπλα.
προφανως δεν ειναι μονο για αυτες τις περιπτωσεις, στην περιπτωση που την πεσει η εφορια πχ μεχρι να ανοιξει η πορτα εχουν φυγει ολα απο τον φωταγωγο (λεμε τωρα)

*παρεπιπτωντως , το s5 που ειχα αγορασει το 15 απο κει , αν και μοντελο ισπανικης αγορας, αν και απο καταστημα που με δυσκολια πιστευεις οτι λειτουργει καθολα νομιμα συμφωνα με το δημοσιευμα, καλυφθηκε κανονικα σε 2 περιπτωσεις εγγυησεως απο την επισημη samsung και ουδεποτε ζητηθηκε το παραμικρο (ουτε καν η αποδειξη αφου φαινοταν η ημερομηνια εισαγωγης)
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.739
καλυφθηκε κανονικα σε 2 περιπτωσεις εγγυησεως απο την επισημη samsung και ουδεποτε ζητηθηκε το παραμικρο
Λογικό διότι η Samsung Hellas , δεν είναι αντ/πεία.
Είναι υποκατάστημα του κατασκευαστή.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.890
Reaction score
41.123
με τα samsung δεν υπάρχει πρόβλημα κάλυψης εγγύησης όπως και με τα iphone, ίσως ισχύει και για άλλες μάρκες.
 

Μηνύματα
339
Reaction score
1.203
Την εγγύηση την προσφέρει ο πωλητής.
Αν ο πωλητής αγοράζει από την Πολωνία π.χ. και σου αντικαθιστά ή επισκευάζει δωρεάν την συσκευή , όλα καλά.
Αν όμως σε παραπέμπει στην επίσημη αντ/πεία, σαν καταναλωτής την έχεις πατήσει...
Εδώ κάνεις λάθος!
Κανένας πωλητής δεν προσφέρει εγγύηση (πέραν κάποιων εξαιρέσεων, λόγου χάρη η αλυσίδα Media Markt και υπό προϋποθέσεις προσφέρει επέκταση εγγύησης) αλλά ο κατασκευαστής του προϊόντος.
Η εγγύηση βάση ευρωπαϊκής οδηγίας για όλα τα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά είδη είναι 2 έτη.
https://www.google.gr/amp/s/europa....s/shopping/guarantees-returns/indexamp_el.htm
Απο προσωπική εμπειρία πριν χρόνια, ευτυχώς δεν έχω πολλές, επέστρεψα ένα Samsung Note3 εντός DOA σε σκρουτζομαγαζο (συγκεκριμένα Το Κινητό στον Πειραιά) χωρίς κανένα πρόβλημα και χωρίς πολλές κουβέντες, όπως επίσης ένα bluetouth της Sony (SBH52) σχεδόν 14 μήνες μετά την αγορά του (από Kaizer Πλατεία Ομονοίας) το πήγα στην τότε Arvato και μόλις είδαν το τιμολόγιο αγοράς το δέχτηκαν αμέσως και σε δύο μέρες αφού δεν μπορεσαν να το επισκευασουν μου έδωσαν ένα άλλο εντελώς καινούργιο και με άλλα 2 χρόνια εγγύηση.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.739
Εδώ κάνεις λάθος!
Αφού το λες έτσι θα είναι...
Βέβαια τα παραδείγματά σου αφορούν θυγατρικές εταιρείες του κατασκευαστή .
Αν θες να δοκιμάσεις την τύχη σου , αγόρασε ένα ηχείο π.χ. JBL απ το Κaizer και ζήτα εγγύηση απ την επίσημη ελληνική αντ/πεία.
 

Μηνύματα
4.503
Reaction score
7.800
Μπορεί να είμαι κατά γιατί κάνει κακό στη δουλειά μου αλλά έχει χρειαστεί να αγοράσω και εγώ. Μόνο που προφανώς αφού όλοι είσαστε ευχαριστημένοι έπεσα στη περίπτωση. Είχα ένα πελάτη που ήθελε μια συγκεκριμένη κάρτα γραφικών (asus gtx 980 poseidon) την οποία κανένας επίσημος εισαγωγέας - χονδρέμπορος δεν την είχε άμεσα διαθέσιμη ο πελάτης βιαζόταν και την παράγγειλα από κάποιο μαγαζί του skroutz. Σπάει ο διάολος το ποδάρι του και στο εξάμηνο μου φέρνει το pc και ή κάρτα είχε πρόβλημα. Τη στέλνω σε εγγύηση όπως μου είχαν πει ότι έχει επίσημης αντιπροσωπίας. Το αποτέλεσμα..... 4 μήνες μετά άπειρα τηλέφωνα δεν έγινε ποτέ αντικατάσταση και μου είπαν να μου τη πιστώσουν στη τιμή που είχε τη συγκεκριμένη στιγμή πού ήταν αρκετά πιο φτηνή. Φυσικά δε δέχτηκα και μετά από απειλές αναγκάστηκαν και μου πίστωσαν το ποσό που την είχα αγοράσει αρχικά. Το μαγαζί είναι πολύ γνωστό και υπάρχει ακόμη.
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.250
Reaction score
7.491
Φιλε ankokdog ο skroutz φταιει ή το καταστημα;

Απλα τα πραγματα.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.890
Reaction score
41.123
Αφού το λες έτσι θα είναι...
Βέβαια τα παραδείγματά σου αφορούν θυγατρικές εταιρείες του κατασκευαστή .
Αν θες να δοκιμάσεις την τύχη σου , αγόρασε ένα ηχείο π.χ. JBL απ το Κaizer και ζήτα εγγύηση απ την επίσημη ελληνική αντ/πεία.
Δηλαδή αν μετακομίσω Ελλάδα από Γερμανία και φέρω τα jbl ηχεία μου η εδώ αντιπροσωπεία δεν καλύπτει την πανευρωπαϊκή εγγύηση των προιόντων;
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.739
Δηλαδή αν μετακομίσω Ελλάδα από Γερμανία και φέρω τα jbl ηχεία μου η εδώ αντιπροσωπεία δεν καλύπτει την πανευρωπαϊκή εγγύηση των προιόντων;
Οχι.
 


Μηνύματα
4.503
Reaction score
7.800
Φιλε ankokdog ο skroutz φταιει ή το καταστημα;

Απλα τα πραγματα.
Φυσικά και φταίει το μαγαζί αλλά και σε δεύτερη φάση το skroutz που επί το πλείστον περιέχει τέτοιου είδους μαγαζιά - αποθήκες. Αν παρατηρήσεις ένα ένα τα μεγάλα καταστήματα - αλυσίδες αποχωρούν. και μη κοροιδευόμαστε ότι δεν υπάρχει απάτη. δες πόσα καταστήματα έχουν σχεδόν το ίδιο όνομα. Τυχαίο? δε νομίζω. Επίσης εκκρεμούν πολλές καταγγελίες πολιτών γιατί για ένα διάστημα αφότου ψηφίστηκε το 39α για τα τιμολόγια όταν ζητούσες έβρισκαν 1002 δικαιολογίες και δε σου έκοβαν. και το ίδιο ισχύει και για το bestprice. Εκεί είναι ακόμη χειρότερα. Εκεί έχει μαγαζιά και από Βουλγαρία και Αλβανία
[DOUBLEPOST=1524251376][/DOUBLEPOST]
Δηλαδή αν μετακομίσω Ελλάδα από Γερμανία και φέρω τα jbl ηχεία μου η εδώ αντιπροσωπεία δεν καλύπτει την πανευρωπαϊκή εγγύηση των προιόντων;
Υπάρχει κάποιο thread νομίζω για τα klipsch και το Λάιο. Επειδή νομίζω είμαστε πολλοί που τα έχουμε φέρει από Ευρώπη καθώς η διαφορά τιμής είναι εξωφρενικά μεγάλη δε μας καλύπτει στην εγγύηση.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.600
Μηνύματα
2.865.567
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top