i30 N, Polo GTI, Fiesta ST ή κάτι άλλο;



gonis

Luger
Μηνύματα
4.221
Reaction score
11.499
Εχω ασθενεια με τα bmw. Εχω αλλαξει 9 bmw, 1 porsche, 1 mercedes και άλλα χαμηλοτερου ''βεληνεκους'' αυτοκινητα, 17 στο συνολο. . Όλα εφευγαν στο 8μηνο(οχι οτι δεν ηταν καλα, εγω τα βαριομουν). Σαν το Χιουνται ομως δεν ηταν κανενα που το κρατησα 4 χρονια...:angel:
Σαν τη Χαλκιδική .....δεν έχει......o_O
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.405
Reaction score
74.700
Μετά απο χθεσινή σύσκεψη με τον φίλο χωρίς πρόσβαση αλλάξαμε, με ανακούφιση παραδέχομαι, τις επιλογές.

i30 N Performance Pack ή Fiesta ST3 Performance Pack; :)

Το Polo δεν αποκλείεται, αλλά έχει μείνει πίσω στην ειδική διαδρομή που οδηγεί στην αγορά.
Tο Leon SC επίσης, αλλά είναι ακόμη στην εκκίνηση.



Εγω έχω πόρωση με τα audi.
Υπάρχουν αυτοκίνητα που θα αγόραζα μεταχειρισμένα και άλλα που αν είχαν καλύψει ακόμα και 10.000km δεν θα αγόραζα με τίποτα.
Όλα τα οχήματα των VW και Audi υπάγονται στη δεύτερη κατηγορία. :p






EDIT:

Βρήκα έναν τιμοκατάλογο για το Fiesta... :( Για να δούμε.
https://www.ford.de/content/dam/gux...-list/cars/new-fiesta-st/PL-new_fiesta_st.pdf
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.379
Reaction score
125.484
αλλάξαμε, με ανακούφιση παραδέχομαι, τις επιλογές.

i30 N Performance Pack ή Fiesta ST3 Performance Pack; :)

Το Polo δεν αποκλείεται, αλλά έχει μείνει πίσω στην ειδική διαδρομή που οδηγεί στην αγορά.
Tο Leon SC επίσης, αλλά είναι ακόμη στην εκκίνηση.
Η σωστή σειρά επιλογής είναι:

1. Leon
2. Fiesta
3. i30
4. όχι πόλο λέμε..:p

και άλλα που αν είχαν καλύψει ακόμα και 10.000km δεν θα αγόραζα με τίποτα.
Οκ, αλλά γιατί; Με 10.000χλμ τι να πάθει ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο του ομίλου βαγκ; Ή και με 40.000χλμ..:o
 




D

Deleted member 23222

Guest
Από κατανάλωση το λέει το Hyundai άραγε;;
Έχει βρει κανείς;
....”Each lap was a little over five kilometres. So I drove the i30 N pretty much 'balls to the wall' for about 50-60 kilometres. As an indication of how hard you go when doing this, I kicked off at the track with about three-quarters of a tank of fuel. At the end of 10 laps, I was down to a quarter, or thereabouts...”

Θέλω τη μαμά μου!!!!!
Ακόμα μου αρέσει όμως!!!
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.405
Reaction score
74.700
Οκ, αλλά γιατί; Με 10.000χλμ τι να πάθει ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο του ομίλου βαγκ; Ή και με 40.000χλμ..:o
Πρέπει να γνωρίζω τη χρήση και τη συντήρηση. Ειδικά στα "γρήγορα" DI VW-Audi των προηγουμένων ετών, η τήρηση αλλαγής λαδιών κατά τον κατασκευαστή οδηγούσε με βεβαιότητα στη φωτογραφία που έβαλα προχθές. Και άλλες ομορφιές. :o

Όταν πήρα το ενός χρόνου τότε 135i Μπεεμβεδάκι μου το 2009, είχε 28.000km με άφθονα πλακώματα αλλά τα λάδια είχαν αλλαχτεί 3 φορές.
Μετά απο πρόγραμμα των +50-60 ίππων και τη γνωστή σε πολλά μέλη χρήση με συνεχές πλάκωμα (αλλά όχι κάψιμο) και αρκετές πίστες, αλλάζοντας απαράβατα λάδια κάθε 10.000km, όταν το πούλησα πρόπερσι το μοτεράκι και τα μηχανικά ήταν άριστα. Η κεφαλή δεν είχε καθόλου sludge, οι βαλβίδες εισαγωγής ελάχιστο gunk και τα τουρμπίδια ήταν σε πολύ καλή κατάσταση.


At the end of 10 laps, I was down to a quarter, or thereabouts...
Αυτοκίνητο που πλακώνεται καίει; Περίεργο... :p


Αν και το 350-360hp Μπεεμβεδάκι έκαιγε σε νορμάλ (για μένα :D ) χρήση 14 λίτρα, στην πίστα ποτέ δεν ξεπέρασε τα 17.
Απο την άλλη πλευρά, το 160hp Abarth EsseEssse που αγόρασα το 2008 (και πούλησα το 2009 με 6.500km), ενώ σε κανονικές συνθήκες (για μένα :D ) έκαιγε 10-11 λίτρα, στην πίστα σχεδόν έμεινα απο βενζίνη σε 90km απο γεμάτο! :o
Το τωρινό 190hp τζουJuke δεν είναι καθόλου ευαίσθητο στο πλάκωμα, δεν ξεπερνάει τα 11-12 λίτρα με μέσο όρο τα 9-10. :) Στην πίστα δεν πάει γιατί δεν απενεργοποιείται πλήρως το ESP. :(
 

D

Deleted member 23222

Guest
Πρέπει να γνωρίζω τη χρήση και τη συντήρηση. Ειδικά στα "γρήγορα" DI VW-Audi των προηγουμένων ετών, η τήρηση αλλαγής λαδιών κατά τον κατασκευαστή οδηγούσε με βεβαιότητα στη φωτογραφία που έβαλα προχθές. Και άλλες ομορφιές. :o

Όταν πήρα το ενός χρόνου τότε 135i Μπεεμβεδάκι μου το 2009, είχε 28.000km με άφθονα πλακώματα αλλά τα λάδια είχαν αλλαχτεί 3 φορές.
Μετά απο πρόγραμμα των +50-60 ίππων και τη γνωστή σε πολλά μέλη χρήση με συνεχές πλάκωμα (αλλά όχι κάψιμο) και αρκετές πίστες, αλλάζοντας απαράβατα λάδια κάθε 10.000km, όταν το πούλησα πρόπερσι το μοτεράκι και τα μηχανικά ήταν άριστα. Η κεφαλή δεν είχε καθόλου sludge, οι βαλβίδες εισαγωγής ελάχιστο gunk και τα τουρμπίδια ήταν σε πολύ καλή κατάσταση.




Αυτοκίνητο που πλακώνεται καίει; Περίεργο... :p


Αν και το 350-360hp Μπεεμβεδάκι έκαιγε σε νορμάλ (για μένα :D ) χρήση 14 λίτρα, στην πίστα ποτέ δεν ξεπέρασε τα 17.
Απο την άλλη πλευρά, το 160hp Abarth EsseEssse που αγόρασα το 2008 (και πούλησα το 2009 με 6.500km), ενώ σε κανονικές συνθήκες (για μένα :D ) έκαιγε 10-11 λίτρα, στην πίστα σχεδόν έμεινα απο βενζίνη σε 90km απο γεμάτο! :o
Το τωρινό 190hp τζουJuke δεν είναι καθόλου ευαίσθητο στο πλάκωμα, δεν ξεπερνάει τα 11-12 λίτρα με μέσο όρο τα 9-10. :) Στην πίστα δεν πάει γιατί δεν απενεργοποιείται πλήρως το ESP. :(
Εγώ, χωρίς εμπειρία πίστας, από το ποστ μου, συμπεραίνω ότι δεν μπορείς να κατέβεις κάτω από 11-12lt/ 100!!!!

Τσίτα δεν θα πηγαίνεις καθημερινά, αλλά κάτι ξεμπουκώματα θα τα θέλει ( και ο πισινός σου)...


Ψήνομαι, αλλά πως το λένε στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας,που έχουν μάθει στα 6,5 λίτρα diesel και ξεσκίζονται στη βόλτα....
Παντόφλα μου μυρίζεται...
 
Last edited by a moderator:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.860
Reaction score
77.458
Τσίτα δεν θα πηγαίνεις καθημερινά, αλλά κάτι ξεμπουκώματα θα τα θέλει ( και ο πισινός σου)...
πάρε άλογο τότε...
:p:roflmao::roflmao:\:lolsign:
 




kl1

Μηνύματα
160
Reaction score
57
Την εξελιξη του i 30 n την εχει κανει γερμανος μηχανικος που ηταν υπευθυνος για τα bmw σειρα M ! Δειχνει ευκαιρια για 250 hp ,τα πολο παλια εβγαζαν πολλα προβληματα για τα κανουργια δεν ξερω .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.379
Reaction score
125.484
Με όλα, φτάνει να βάλεις ένα φρέσκο αυγό, ανάμεσα στο παπούτσι σου και στο πενταλ του γκαζιού.
Μπα..
Το θκό'μ λέει 5,2 συνολικά από τότε που το πήρα, και πάω βγιαστικά συνεχώς, 140-150 και αρκετά "γοργά" μέσα στην πόλη..
Καμιά φορά που πάει λίγο πιο χαλαρά, μέχρι 125 και χωρίς πολύ νεύρο στην πολη, δείχνει και 4,8.
Όταν γεμίζει, από εντελώς άδειο με 60€ ντίζελ (το Ελίν το Κρίσταλ), δείχνει 920-940χλμ και ..τα βγάζει!
 

D

Deleted member 23222

Guest
Την εξελιξη του i 30 n την εχει κανει γερμανος μηχανικος ....
Ελπίζω να ασχολήθηκε μόνο με το στήσιμο...;)
[DOUBLEPOST=1526737644][/DOUBLEPOST]
Μπα..
Το θκό'μ λέει 5,2 συνολικά από τότε που το πήρα, και πάω βγιαστικά συνεχώς, 140-150 και αρκετά "γοργά" μέσα στην πόλη..
Καμιά φορά που πάει λίγο πιο χαλαρά, μέχρι 125 και χωρίς πολύ νεύρο στην πολη, δείχνει και 4,8.
Όταν γεμίζει, από εντελώς άδειο με 60€ ντίζελ (το Ελίν το Κρίσταλ), δείχνει 920-940χλμ και ..τα βγάζει!
Το δικό μου μοτέρ σε Clio με τα 90, καίει πολύ λιγότερο από το Juke
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.740
Όταν γεμίζει, από εντελώς άδειο με 60€ ντίζελ (το Ελίν το Κρίσταλ), δείχνει 920-940χλμ και ..τα βγάζει!
Το θκο μ , είναι μικρό και επειδή έχω βαρύ πόδι , ακόμα και σε ταξίδι με 140-150 , κάτω απο 7,5 ποτέ!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.379
Reaction score
125.484
Το θκο μ , είναι μικρό και επειδή έχω βαρύ πόδι , ακόμα και σε ταξίδι με 140-150 , κάτω απο 7,5 ποτέ!
Έτσι είναι, όπως τα λες.8-)

Τα "μικρά", μόλις περάσουν τα 100-110, έχουν κατανάλωση μεγαλύτερη των "μεσαίων"..
Είναι και λόγω αεροδυναμικής, που τα μικρά δεν είναι προσεγμένα σε αυτόν τον τομέα.
Βεβαίως σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, <90, δεν πιάνονται..
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.597
Μηνύματα
2.867.307
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top