i30 N, Polo GTI, Fiesta ST ή κάτι άλλο;

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.395
Reaction score
125.558
Επι του θέματος, αυτή η λίστα είναι μάλλον η τελική:

1. Leon
2. Fiesta
3. i30

Προτείνω τεστ ντραιβ προ της αγοράς.

Η θέση οδήγησης, το πόσο σε βολεύει το κάθισμα, η φασαρία στην καμπίνα, το πόσο κόβει το τιμονι και πόσο απότομο είναι το φρένο, ο συμπλέκτης, πως κουμπώνει ο λεβιές ταχυτήτων, πως βαράει η ανάρτηση, κι η κάθε λεπτομέρεια, είναι διαφορετική στα γούστα του εκάστοτε οδηγού..

Εγώ ας πούμε, απογοητεύτηκα από τη φασαρία των αεροδυναμικών θορύβων του Q2 πάνω από τα 120χλμ/ώρα, όπως και από το υβριδικό suv της toyota, που κάνει κουραστική φασαρία συνεχώς ο βενζινοκινητήρας.. για μένα η όσο το δυνατόν πιο αθόρυβη λειτουργία του οχήματος στα 130-140χλμ/ώρα, είναι κρισημη παράμετρος..
Το "ξεκούραστο" ταξίδι για μένα μετράει πολυ, και με φασαρία δεν..
 
Last edited:


Timaras

*****
Μηνύματα
2.888
Reaction score
2.079
Κανένα gtc-opc παίζει να μπει στη λίστα?
[DOUBLEPOST=1526744359][/DOUBLEPOST]Ένα τεστ ντράιβ,πιστεύω και γω ότι επιβάλλεται!
 

kl1

Μηνύματα
160
Reaction score
57
Περιμενω συγκριτικο τεστ απο ειδικο τυπο drive + 4Τ με golf GTI και i30N για συμπερασματα .
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.250
Reaction score
7.491
Επι του θέματος, αυτή η λίστα είναι μάλλον η τελική:

1. Leon
2. Fiesta
3. i30

Προτείνω τεστ ντραιβ προ της αγοράς.

Η θέση οδήγησης, το πόσο σε βολεύει το κάθισμα, η φασαρία στην καμπίνα, το πόσο κόβει το τιμονι και πόσο απότομο είναι το φρένο, ο συμπλέκτης, πως κουμπώνει ο λεβιές ταχυτήτων, πως βαράει η ανάρτηση, κι η κάθε λεπτομέρεια, είναι διαφορετική στα γούστα του εκάστοτε οδηγού..

Εγώ ας πούμε, απογοητεύτηκα από τη φασαρία των αεροδυναμικών θορύβων του Q2 πάνω από τα 120χλμ/ώρα, όπως και από το υβριδικό suv της toyota, που κάνει κουραστική φασαρία συνεχώς ο βενζινοκινητήρας.. για μένα η όσο το δυνατόν πιο αθόρυβη λειτουργία του οχήματος στα 130-140χλμ/ώρα, είναι κρισημη παράμετρος..
Το "ξεκούραστο" ταξίδι για μένα μετράει πολυ, και με φασαρία δεν..

Δε μας τα λετε καλα.

Το τεστ ντραϊβ ειναι για τους ασχετους που ψωνιζουν με δοκιμες.

Παρτε τα σπεκς και ολα ειναι γραμμενα.
Δειτε διαστασεις καθισματος, μετρηστε και τη λεκανη σας και αμεσως θα καταλαβετε αν ο λωλος σας θα βολευτει ή οχι.


Highεντιζεσθε επικινδυνα.


Επισης το τι "μετραει" για εσας που το επαναλαμβανεται και πολλακις, ειναι παντελως αδιαφορο δια την αξιολογηση του προϊοντος.

Οι προσλαμβανουσες σας διολου μας απασχολουν ειτε αρεσκεσθε σε ησυχια ειτε σε μπουζουκια, ενα και το αυτο μας κανει.
[DOUBLEPOST=1526747062][/DOUBLEPOST]Ξεχασα και το εμοτικον για του υφους το αληθες:

:fuckyou:
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.407
Reaction score
74.713
Η σειρά για τον φίλο χωρίς πρόσβαση που δεν αντέχει τα σκοτεινά εσωτερικά, τα φυμέ τζάμια, τις σκόνες και τα αυτόματα σανζμάν είναι:

1. Fiesta ST αν κοστίζει μέχρι 26.000€ με δέρματα, perf, naviα, οροφές, αλλιώς δεύτερο.
2. i30 N Performace, 28.750€ χωρίς δέρματα και οροφές αλλά με όλα τα υπόλοιπα.
3. Leon SC FR 1.8T, 25.000€ με όλα. Θα θέλει όμως πρόγραμμα για να πηγαίνει και μετά θα καεί. :fuckyou:
4. Polo GTi, 27.000€ με όλα πλην δερμάτων.
5. Leon SC Cupra, 29-30.000€ με τα βασικά, mirrorlink, alcantara και μαύρα σκοτάδια ηλιοροφή.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.748
Reaction score
83.540
Το πιο βασικό για τον "φίλο" είναι η διαθεσιμότητα. Απ' ό,τι ξέρω, ο "φίλος", μπορεί τελευταία στιγμή να πάρει από τις τρεις επιλογές την...τετάρτη, μόνο και μόνο επειδή είναι ετοιμοπαράδοτη. :whistling:
 

kl1

Μηνύματα
160
Reaction score
57
Το seat Cupra με 300 hp ειναι ευκαιρια ,και γραφει στο 0-400 μετρα 171 χιλιομετρα ,επιδοσεις αλλου !!!
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.407
Reaction score
74.713
Προτείνω τεστ ντραιβ προ της αγοράς.
Test drive για τέτοια μοντέλα είναι ιδιαίτερα απίθανο.
Εκτός αν κάνει test χαμηλότερες εκδόσεις τους.

New Το πιο βασικό για τον "φίλο" είναι η διαθεσιμότητα. Απ' ό,τι ξέρω, ο "φίλος", μπορεί τελευταία στιγμή να πάρει από τις τρεις επιλογές την...τετάρτη, μόνο και μόνο επειδή είναι ετοιμοπαράδοτη. :whistling:
Χάου βέρυ τρου.
Ο ιδιαίτερα ευγενής κύριος στη Hyundai είπε πως απο τον Αύγουστο θα είναι ίσως και ετοιμοπαράδοτα.
Θα του πω να ρωτήσει και για τα άλλα.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Αν πάει Ιταλία ο φίλος, δεν φέρνει ένα MX 5 να το χαζεύουμε όλοι;;
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.407
Reaction score
74.713
Μισεί τα ανοιχτά ο φίλος. Ποιός ξέρει ποσο θα κοστίζει το RF.
 


D

Deleted member 23222

Guest
Πάντως ένα multilink δεν μπορεί να συγκριθεί με τον πιο σοφιστικέ άξονα.
Θεωρώ ότι το Χιουντάι παίζει σε σαφώς ανώτερη κατηγορία από το Fiesta...
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.888
Reaction score
2.079
Αν και το 350-360hp Μπεεμβεδάκι έκαιγε σε νορμάλ (για μένα :D ) χρήση 14 λίτρα, στην πίστα ποτέ δεν ξεπέρασε τα 17.
Απο την άλλη πλευρά, το 160hp Abarth EsseEssse που αγόρασα το 2008 (και πούλησα το 2009 με 6.500km), ενώ σε κανονικές συνθήκες (για μένα :D ) έκαιγε 10-11 λίτρα, στην πίστα σχεδόν έμεινα απο βενζίνη σε 90km απο γεμάτο! :o
Δημήτρη,πόσο πιο γρήγορο ήταν το bmw από το fiat στην πίστα?
(έτσι για να παίρνουμε και λίγο τα χαμπάρια μας!)
 

Μηνύματα
29.255
Reaction score
23.299
Δημήτρη,πόσο πιο γρήγορο ήταν το bmw από το fiat στην πίστα?
(έτσι για να παίρνουμε και λίγο τα χαμπάρια μας!)
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΟΦΤΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ

ΟΠΟΤΕ ΕΥΝΟΕΙ ΠΟΛΥ ΤΑ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΚΟΝΤΟ ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ.

ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΟΝ

ΔΡΟΜΟ.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΑΜΠΑΡΘ ΝΑ ΗΤΑΝ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΑΝ

ΟΧΙ ΙΣΟ.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.407
Reaction score
74.713
Δεν είναι έτσι Γρηγόρη. Το ταχύτερο είναι συνήθως παντού ταχύτερο. Γνωστή εξαίρεση στις σφιχτές πίστες τα μεγάλα Audi.
Αν και ανέκαθεν βαριόμουν τις χρονομετρήσεις γιατί είμαι καυλ@ντης, είχαν πάνω από 10 δευτερόλεπτα διαφορά λόγω υπερδιπλάσιας ιπποδύναμης. Η BMW πάντα με παλιά λάστιχα, γιατί μετά από 1-2 μέρες πίστας ήταν για πέταμα. Το Abarth με φρέσκα, όλα δρόμου.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.407
Reaction score
74.713
Το πιο ενοχλητικό πράγμα σε κάθε πίστα, είναι το πόσο δεν επαρκούν τ' αλόγατα... :( Όσα κι αν είναι. :cry:
Ιδίως όταν δεις πώς ένα αγωνιστικό πούπουλο με 50-100 ίππους λιγότερους (και κατάλληλα λάστιχα), σε περνάει σαν σταματημένο.

Η CiCi:

IMG_0159.jpg


To BMWδάκι:

17003524245_b3b419889c_o.jpg



Η επίσης προγραμματισμένη :D 1M φίλου την οποία έχω οδηγήσει στην πίστα, παρά τους 420 ίππους, το σωστότερο στήσιμο και τα καλύτερα λάστιχα, μου φάνηκε σαν μια ελαφρά ταχύτερη έκδοση του δικού μου (που κατα βάθος είναι).

16383196793_ac271a8149_o.jpg


17002128032_c1457dff2b_o.jpg

EDIT:
Το άλλο ενοχλητικό, ιδίως σε καυλ@ντηδες χωρίς σύστημα σαν εμένα, είναι πως κι αν δε μείνεις απο τακάκια, θα μείνεις απο υγρά.
Το Μπεεμβεδάκι μου είχε εξαπίστονα BMW by Brembo και διπίστονα πίσω. Μέχρι που έβαλα μπλε ATE υγρά, στον τρίτο γύρο μειωνόταν πολύ η απόδοση. :o Ευτυχώς που στους τρεις γύρους (συν έναν πριν κι έναν μετά για κρύωμα) βαριόμουν. :oops:
Η CiCi δε θυμάμαι απο τι έμενε, αλλά έμενε. :D
Η 1M έχει κτήνη φρένα και δε χαμπαριάζει. :)

Πολλοί, ακόμα και με supercars, μένουν απο υγρά σε κλειστές πίστες σαν τα Μέγαρα.
 

Μηνύματα
29.255
Reaction score
23.299
ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΑΣ ΓΚΑΖΑΚΟΥΛΑΣ ΜΕ HONDA VTI (160HP) ΠΟΥΣΑΡΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΩΜΕΝΟ

ΕΣΤΡΙΒΕ ΚΑΙ "ΞΕΚΟΛΑΓΕ" ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΙΣ ΕΞΟΔΟΥΣ ΑΠΟ ΜΑΣ.

ΜΕ BMW M5 e39 v8 400HP AΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕ ΚΟΛΟΛΑΣΤΙΧΑ AVON ΠΟΥ ΣΠΙΝΑΡΑΝ

ΣΥΝΕΧΩΣ......
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.250
Reaction score
7.491
Ειναι διαφορετικο πραγμα "παω πιστα για καυλαντα" και ΤΕΛΕΙΩΣ αλλο το "μπαινω σοβαρα πιστα για να κατεβασω χρονο (οποιος και αν ειναι ο χρονος μου)".

Στη δευτερη περιπτωση δεν αρκει μονο η δυναμη (τουλαχιστον στα Μεγαρα γιατι στας Σερρας μετραει σιγουρα πολυ.) :geek:
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.716
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top