Rois Acoustics Minoas MKII

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Να ρωτησω και εγω κατι που μου καρφώθηκε. Οταν συνδέσεις δυο μεγαφωνα σε σειρα τοτε και τα δυο θα διαρρέονται απο το ιδιο ρευμα αλλα θα υπαρχει μια πτώση τάσης. Αυτη η πτωση τασης δε θα αλλαξει και τη συμπεριφορα του δευτερου μεγαφωνου;
Η απάντηση στην απορία σου είναι απλή : Τα μεγάφωνα είναι ουσιαστικώς κινητήρες που μετατρέπουν την ηλεκτρική ενέργεια σε ηχητική (μηχανική) χάρη στις επιταχύνσεις που αναπτύσσονται πάνω στα διαφράγματα που φέρουν.Το μέγεθος που συναρτάται με την πρόκληση αυτών των επιταχύνσεων είναι η ένταση του ρεύματος που θα διαρρέει το εκάστοτε προκύπτον κύκλωμα,οπότε είναι ο έλεγχος του ρεύματος το στοιχείο που μας ενδιαφέρει.

Μπροστά κιόλας στο βαθμό απόκλισης εκ της γραμμικότητας που προκύπτει από την παρεμβολή των παθητικών κροσόβερ στο κύκλωμα,τότε οι διακυμάνσεις τάσης που σε απασχολούν φαντάζουν...κώνωπες.

Τα μεγάφωνα επίσης λειτουργούν και αντιστρόφως,δηλαδή επιταχύνσεις προξενούμενες από διάφορους μηχανικούς παράγοντες θα μετατρέπονται σε ηλεκτρική ενέργεια (διαφορές δυναμικού) στους ακροδέκτες των.Και οι διακυμάνσεις τάσης εξαιτίας αυτής της λειτουργίας δεν είναι διόλου αμελητέες,τουναντίον φαντάζουν ως...κάμηλος ιδίως στα σημεία συντονισμού των μεγαφώνων...

Γι αυτό και η καθιερωμένη Αρχή Λειτουργίας ως πηγές τάσης που ισχύει στην πλειοψηφία των ενισχυτικών σταδίων θεωρείται ως μη βέλτιστη,όπως έχει ήδη αναφερθεί σε παρελθούσες περιστάσεις.Αυτό το τελευταίο όμως είναι άλλο κεφάλαιο και ιστορία.

Κατά τα άλλα μας ΄΄βασανίζει΄΄ η απόδοση αληθοφανών...χροιών.:whistling:
Καταπίνουμε την κάμηλον και διυλίζουμε των κώνωπα με άλλα λόγια....
 
Last edited:

Μηνύματα
6
Reaction score
10
Καλημέρα, επεμβαίνω στην συνομιλία για να σας πω τις εμπειρίες μου για το θέμα του δίπολου ηχείου σε οικιακό περιβάλλον όπως τη βιώνω τα τελευταία 10 περίπου χρόνια.
Κατ αρχήν το ηχείο μου είναι bipolar με ίδιες μονάδες εμπρός και πίσω οι οποίες εκπέμπουν το ίδιο ακριβώς σήμα. Ο χώρος είναι μόνο για τις ανάγκες του ήχου με διαστάσεις 4Χ6Χ2,73 (πλάτος Χ μήκος Χ ύψος). Η αρχική τοποθέτηση των ηχείων έγινε σύμφωνα με το "speaker placement guifde" από το site της Nordost/downloads Η τελική τοποθέτηση έγινε με μικρορυθμίσεις με το αυτί. Τα γουφερ είναι δυο 12ιντσα ανα ηχείο και είναι ενεργά, οδηγούμενα απο ένα τελικό 220 w ανά μεγάφωνο μεσα απο ενεργό crossover ρυθμισμένο απο τον κατασκευαστή.
Ο "δορυφόρος¨" οδηγείται είτε από έναν single ended τελικό 50 w , είτε από τρανσζιστοράτο 250w/8ohm.
Aπόσταση ακρόασης 2,80μ. . Απόσταση μεταξύ των κέντρων των ηχείων 2,00μ, απόσταση από πλευρικούς τοίχους 1,00μ. και τέλος απόσταση της μπροστά μπάφλας του ηχείου από τον τοίχο 1,75 μ.
Ειναι απόλυτη η επιρροή της απόσταασης του ηχείου και από τον μπροστα και απο τους πλαγιους τοίχους μεταβάλλοντας δραματικά τον ηχο. Αυτη ειναι και η βασική δυσκολία του στησίματος του ηχείου στον χώρο.Συμφωνώ και με το μικρ'ό sweet spot αλλα αν κάποιος το πετύχει είναι τόσο μεγάλη η ικανοποίηση που παίρνει που κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει επιστροφή στα συμβατικά ηχεία. Ο ήχος είναι απόλυτος όχι μόνο στην κλασσική αλλά και σε ολα τα ηδη μουσικής . Συγνώμη για το σεντόνι, αλλά ΄ήθελα να πω τα παραπάνω.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.453
Reaction score
50.587
Μήπως, επίσης, τυγχάνει να έχεις το τεύχος με το (παλαιότερο εκ των δυο) ρηβγιού του Λέμπεν ΨΣ-300; Θα μπορούσες να ανατρέξεις και να μας θυμίσεις, εν συντομία, τι έλεγαν σε εκείνο το ρηβγιού;
- προφορικά από μνήμης . . . περισσότερη οδήγηση από την ονομαστική του ισχύ , μπάσο πολύ καλά ελεγχόμενο για λάμπα , έντονα λαμπάτη συμπεριφορά στο υπόλοιπο φάσμα ( καμία σχέση με primaluna ή άλλα σύγχρονης φιλοσοφίας ) , κορυφαίες χροιές νομίζω point to point και αυτός με κλασικό τροφοδοτικό . . . γενικά όλοι έγραψαν πολύ καλά λόγια

- διαβάζω και ξαναδιαβάζω κάποια τεστ και μου μένουν
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Καλημέρα, επεμβαίνω στην συνομιλία για να σας πω τις εμπειρίες μου για το θέμα του δίπολου ηχείου σε οικιακό περιβάλλον όπως τη βιώνω τα τελευταία 10 περίπου χρόνια.
Κατ αρχήν το ηχείο μου είναι bipolar με ίδιες μονάδες εμπρός και πίσω οι οποίες εκπέμπουν το ίδιο ακριβώς σήμα. Ο χώρος είναι μόνο για τις ανάγκες του ήχου με διαστάσεις 4Χ6Χ2,73 (πλάτος Χ μήκος Χ ύψος). Η αρχική τοποθέτηση των ηχείων έγινε σύμφωνα με το "speaker placement guifde" από το site της Nordost/downloads Η τελική τοποθέτηση έγινε με μικρορυθμίσεις με το αυτί. Τα γουφερ είναι δυο 12ιντσα ανα ηχείο και είναι ενεργά, οδηγούμενα απο ένα τελικό 220 w ανά μεγάφωνο μεσα απο ενεργό crossover ρυθμισμένο απο τον κατασκευαστή.
Ο "δορυφόρος¨" οδηγείται είτε από έναν single ended τελικό 50 w , είτε από τρανσζιστοράτο 250w/8ohm.
Aπόσταση ακρόασης 2,80μ. . Απόσταση μεταξύ των κέντρων των ηχείων 2,00μ, απόσταση από πλευρικούς τοίχους 1,00μ. και τέλος απόσταση της μπροστά μπάφλας του ηχείου από τον τοίχο 1,75 μ.
Ειναι απόλυτη η επιρροή της απόσταασης του ηχείου και από τον μπροστα και απο τους πλαγιους τοίχους μεταβάλλοντας δραματικά τον ηχο. Αυτη ειναι και η βασική δυσκολία του στησίματος του ηχείου στον χώρο.Συμφωνώ και με το μικρ'ό sweet spot αλλα αν κάποιος το πετύχει είναι τόσο μεγάλη η ικανοποίηση που παίρνει που κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει επιστροφή στα συμβατικά ηχεία. Ο ήχος είναι απόλυτος όχι μόνο στην κλασσική αλλά και σε ολα τα ηδη μουσικής . Συγνώμη για το σεντόνι, αλλά ΄ήθελα να πω τα παραπάνω.
Το ηχείο σου δεν είναι δίπολο,αλλά αμφίπολο.Η οπίσθια ακτινοβολία δεν έχει διαφορά φάσης 180 μοιρών ως προς την πρόσθια.

Ως εκ τούτου,οι πολικές αποκρίσεις και οι αλληλεπιδράσεις με δεδομένο χώρο διαφοροποιούνται μεταξύ τους.
 
Last edited:


A

AKARL

Guest
- προφορικά από μνήμης . . . περισσότερη οδήγηση από την ονομαστική του ισχύ , μπάσο πολύ καλά ελεγχόμενο για λάμπα , έντονα λαμπάτη συμπεριφορά στο υπόλοιπο φάσμα ( καμία σχέση με primaluna ή άλλα σύγχρονης φιλοσοφίας ) , κορυφαίες χροιές νομίζω point to point και αυτός με κλασικό τροφοδοτικό . . . γενικά όλοι έγραψαν πολύ καλά λόγια

- διαβάζω και ξαναδιαβάζω κάποια τεστ και μου μένουν
Κι' εγώ κάπως έτσι το θυμάμαι το συγκεκριμένο ρηβγιού.

Έρχομαι λοιπόν στο προκείμενο, στο μίλλιον ντόλαρζ κουέστιον που λένε και στις ΓΙΟΥΖΑ:

Έχοντας δγιαβάσει, κάπχοιος καλοπροαίρετος μουσικόφιλος μεν αλλά άσχετος με τα "βαρετά" και "πσυχρά" τεχνικά θέματα δε, τα δγυό "ρηβγιούζ" (του Κλιπς Χέρεσυ 3 και του Λέμπεν ΨΣ-300) τι θα τον εμπόδιζε (εντός των δγυό "ρηβγιούζ") να θεωρήσει τον εν λόγω συνδυαζμό καταπληκτικό και, κατά συνέπεια, να τον αποκτήσει καταβάλλοντας, με τις τότε εν Ελλάδι τιμές, περί τα 5Κ γιούροζ;
 

A

AKARL

Guest
UP!

Επαναλαμβάνω την ερώτηση προς όλους:

Έχοντας δγιαβάσει, κάπχοιος καλοπροαίρετος μουσικόφιλος μεν αλλά άσχετος με τα "βαρετά" και "πσυχρά" τεχνικά θέματα δε, τα δγυό "ρηβγιούζ" στον Ήχο (του Κλιπς Χέρεσυ 3 και του Λέμπεν ΨΣ-300) υπάρχει κάτι που θα τον εμπόδιζε (εντός των δγυό "ρηβγιούζ") να θεωρήσει τον εν λόγω συνδυαζμό καταπληκτικό και, κατά συνέπεια, να τον αποκτήσει καταβάλλοντας, με τις τότε και τις σημερινές εν Ελλάδι τιμές, περί τα 5-6Κ γιούροζ;
 


A

AKARL

Guest
Η κοινή λογική.
Φάκιν κόμον σενς.
Αλλού το πάω το πράμα:

Υπάρχει κάτι που θα τον εμπόδιζε (εντός των δγυό "ρηβγιούζ") να θεωρήσει τον εν λόγω συνδυαζμό καταπληκτικό;
 

Μηνύματα
3
Reaction score
54
Αφτό θα κσεπλυθεί με αίμα.... :hunter:

View attachment 107661
Καλησπέρα σε όλους, τυγχάνω ο σχεδιαστής αυτού του ηχείου και σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που δείχνετε. Προφανώς οι δίπολες σχεδιάσεις αποτελούν εκ φύσεως κάτι διαφορετικό από τις σχεδιάσεις που κυριαρχούν στην αγορά δηλαδή τις κλειστού τύπου ή τις σχεδιάσεις ανάκλασης χαμηλών και οι μετρήσεις τους, τόσο οι ηλεκτρικές όσο και οι ακουστικές δεν είναι άμεσα συγκρίσιμες.
Οι αναλυτικότατες μετρήσεις του κυρίου Σταματάκου, ενός από τους πλέον έγκριτους reviewers, συμφωνούν απόλυτα με τις εργαστηριακές μετρήσεις της εταιρείας μας και τα μεγέθη τους αποτελούν σχεδιαστική μας επιλογή με απότερο στόχο τη βελτιστοποίηση του αποτελέσματος του τελικού μας στόχου που είναι η παραγωγή ενός ηχείου με αληθοφανή ήχο και όχι απλά ενός τεχνικά άρτιου πράγμα σαφώς ευκολότερου σχεδιαστικά και κατασκευαστικά. Φυσικά κάθε καλό έχει το τίμημα του και εδώ το τίμημα είναι η φαρδιά μπάφλα που κάποιοι από εσάς την θεώρησαν ακαλαίσθητη, όμως από κάποια άλλη οπτική θεωρείται "επιβλητική" και αυτό σε άλλους αρέσει. Περί ορέξεως...... πάντως δυστυχώς η minimal σχεδίαση δεν θέλει τελάρα με ύφασμα τα οποία προφανώς και δεν τα αποφύγαμε λόγω κόστους. Όσο για το χρώμα όπως αναφέρουμε παράγεται κατόπιν παραγγελίας, άρα no problem. Τέλος για να πάμε και στο τεχνικό θέμα της εμπέδισης στη συχνότητα συντονισμού θα πω ότι αυτό που αφορά τον ακροατή είναι η αληθοφανής αναπαραγωγή και η ευημερία του ενισχυτή του ο οποίος την υψηλή εμπέδιση την αντιλαμβάνεται ως συχνοτική περιοχή μάλλον ανάπαυσης παρά στρεσαρίσματος, παρά τη δημουργία αέργου ισχύος η οποία είναι τόσο μικρή που στα εξαντλητικά τεστ που υποβάλαμε τόσο το ηχείο όσο και διάφορους μικρούς και μεγάλους, λαμπάτους και τρανζιστοράτους ενισχυτές, κανείς τους δεν έδειξε σημεία κόποσης ή υπερθέρμανσης μιας και το ρεύμα που αναλονώταν στο τελικό τους στάδιο στη συχνότητα συντονισμού (και απόκλισης φάσης) λόγω της ιδιαίτερα υψηλής σύνθετης αντίστασης του φορτίου ηταν αμελητέο. Τέλος όσον αφορά τους πλέον δύσπιστους θα πρότεινα μια ακρόαση στο χώρο του αντιπροσώπου μας την Solid Foundation ώστε να αποκτήσουν ιδία άποψη. Ίσως το αποτέλεσμα περιέργως να διαψεύσει αρκετές θεωρίες!
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Καλησπέρα σε όλους, τυγχάνω ο σχεδιαστής αυτού του ηχείου και σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που δείχνετε. Προφανώς οι δίπολες σχεδιάσεις αποτελούν εκ φύσεως κάτι διαφορετικό από τις σχεδιάσεις που κυριαρχούν στην αγορά δηλαδή τις κλειστού τύπου ή τις σχεδιάσεις ανάκλασης χαμηλών και οι μετρήσεις τους, τόσο οι ηλεκτρικές όσο και οι ακουστικές δεν είναι άμεσα συγκρίσιμες.
Οι αναλυτικότατες μετρήσεις του κυρίου Σταματάκου, ενός από τους πλέον έγκριτους reviewers, συμφωνούν απόλυτα με τις εργαστηριακές μετρήσεις της εταιρείας μας και τα μεγέθη τους αποτελούν σχεδιαστική μας επιλογή με απότερο στόχο τη βελτιστοποίηση του αποτελέσματος του τελικού μας στόχου που είναι η παραγωγή ενός ηχείου με αληθοφανή ήχο και όχι απλά ενός τεχνικά άρτιου πράγμα σαφώς ευκολότερου σχεδιαστικά και κατασκευαστικά. Φυσικά κάθε καλό έχει το τίμημα του και εδώ το τίμημα είναι η φαρδιά μπάφλα που κάποιοι από εσάς την θεώρησαν ακαλαίσθητη, όμως από κάποια άλλη οπτική θεωρείται "επιβλητική" και αυτό σε άλλους αρέσει. Περί ορέξεως...... πάντως δυστυχώς η minimal σχεδίαση δεν θέλει τελάρα με ύφασμα τα οποία προφανώς και δεν τα αποφύγαμε λόγω κόστους. Όσο για το χρώμα όπως αναφέρουμε παράγεται κατόπιν παραγγελίας, άρα no problem. Τέλος για να πάμε και στο τεχνικό θέμα της εμπέδισης στη συχνότητα συντονισμού θα πω ότι αυτό που αφορά τον ακροατή είναι η αληθοφανής αναπαραγωγή και η ευημερία του ενισχυτή του ο οποίος την υψηλή εμπέδιση την αντιλαμβάνεται ως συχνοτική περιοχή μάλλον ανάπαυσης παρά στρεσαρίσματος, παρά τη δημουργία αέργου ισχύος η οποία είναι τόσο μικρή που στα εξαντλητικά τεστ που υποβάλαμε τόσο το ηχείο όσο και διάφορους μικρούς και μεγάλους, λαμπάτους και τρανζιστοράτους ενισχυτές, κανείς τους δεν έδειξε σημεία κόποσης ή υπερθέρμανσης μιας και το ρεύμα που αναλονώταν στο τελικό τους στάδιο στη συχνότητα συντονισμού (και απόκλισης φάσης) λόγω της ιδιαίτερα υψηλής σύνθετης αντίστασης του φορτίου ηταν αμελητέο. Τέλος όσον αφορά τους πλέον δύσπιστους θα πρότεινα μια ακρόαση στο χώρο του αντιπροσώπου μας την Solid Foundation ώστε να αποκτήσουν ιδία άποψη. Ίσως το αποτέλεσμα περιέργως να διαψεύσει αρκετές θεωρίες!
Δυστυχώς ο χαρακτήρας του υποφαινομένου είναι τέτοιος ώστε να βρίσκει οδυνηρό όποιο κείμενο κεντρίζει μεν την προσοχή με το περιεχόμενό του,αλλά εμφανίζει παραλλήλως σωρεία ορθογραφικών λαθών και ιδίως άμα ο συντάκτης του είναι μια σεβαστή προσωπικότητα.
Ο χαρακτήρας του υποφαινομένου είναι δύστροπος και δεν αναμένεται να διορθωθεί,κυρίως επειδή δεν έχει πρόθεση ο ίδιος να προβεί σε μια τέτοια ενέργεια.Εκείνο όμως που μπορεί να διορθωθεί σύντομα - με την πρόθεση άκρως αναγκαία - είναι η γραμματική ενός γραπτού κειμένου - το οποίο ως γνωστόν μένει...

Με το πέρας της παρένθεσης,θα σας ήταν δυνατόν να θίξετε κάποιες διατυπωμένες θεωρίες τις οποίες θ'αναμενόταν να διαψεύσει - κατά τη γνώμη σας - η επιτόπια ακρόαση;

Πώς σχολιάζετε την αποτρεπτική σύσταση από τον δοκιμαστή του περιοδικού "Ήχος sv" αναφορικά με τη χρήση μονοτελικών λυχνιακών ενισχυτών έναντι των push-pull (αμφιτελικών) σταδίων λυχνιακών και ημιαγωγικών;Εφόσον δε η προδιαγραφείσα μέγιστη τιμή συνεχούς ισχύος έχει λάβει την τιμή των 150 Watt με στιγμιαίες κορυφώσεις ίσαμε 300 Watt,θα κρίνατε ανωφελή την κάλυψη των συγκεκριμένων ορίων με τη χρήση ενισχυτικών στερεάς κατάστασης;

Ποια θα ήταν η ελάχιστη προτεινόμενη από εσάς απόσταση που θα όφειλε να έχει ο κεντρικός κατακόρυφος άξονας της πρόσοψης από πλευρικά τοιχωματικά όρια;
Επίσης ποια η ελάχιστη προτεινόμενη απόσταση ανάμεσα στους ομόλογους άξονες μεταξύ των δύο ηχείων υπό δικάναλη σύσταση και ποια η ελάχιστη προτεινόμενη απόσταση για τη θέση ακρόασης;
Να μου επιτραπούν μερικές ερωτήσεις σχετικά με το υπογραμμισμένο τμήμα;

α) Ένα "ηχείο με αληθοφανή ήχο" μπορεί να μην είναι "τεχνικά άρτιο" (δηλαδή, να έχει σωστές, σε όρους υψηλής πιστότητας, μετρήσεις των κρίσιμων παραμέτρων του);

β) Γίνεται ένα "τεχνικά άρτιο" ηχείο να μην είναι, εξ ορισμού, και "ηχείο με αληθοφανή ήχο";

γ) Ποιοι είναι οι αντικειμενικοί και μετρήσιμοι παράγοντες οι οποίοι καθιστούν δυσχερέστερη, "σχεδιαστικά και κατασκευαστικά", την παραγωγή ενός "ηχείου με αληθοφανή ήχο" σε σχέση με την παραγωγή ενός ηχείου που είναι "απλώς τεχνικά άρτιο";

δ) Ένα "ηχείο με αληθοφανή ήχο" θα διατηρεί τον, αληθοφανή ηχητικά, χαρακτήρα του σε κάθε περίπτωση και ασχέτως χώρου ακρόασης, υπολοίπου ηχοσυστήματος καθώς και εφαρμογής ή μη κάποιου είδους ηχητικής ισοστάθμισης και προσαρμογής στον εκάστοτε χώρο ακρόασης;

ε) Τέλος, τι ακριβώς είναι ένα "ηχείο με αληθοφανή ήχο";
Σκόπιμη είναι επίσης μια προοδευτική κλιμάκωση στο χαρακτήρα των ερωτήσεων.Ίσως έπρεπε να επιτραπεί πρώτα η απόκριση στις εισαγωγικές ερωτήσεις και κατόπιν να υποβάλονταν οι ανωτέρω απορίες.
Like με επιφυλάξεις...Το δύστροπον γαρ του χαρακτήρος,όπως λέγαμε.:p
Μα, πως ήξερες εκ των προτέρων ότι θα υποβάλλω, και μάλιστα αυτολεξεί, τις συγκεκριμένες ερωτήσεις; :idk: :confused:
Αφτά είναι κόλπα ζόρικα που κάνουν (οι γκουρού) στην Ινδία... :tongue:
Πίσω στο θέμα μας τώρα:
Το υποψιαζόμουν μολαταύτα και γι αυτό δεν ενέπλεξα την επίμαχη φράση στη δική μου δέσμη ερωτήσεων...8-)
 
Last edited:

A

AKARL

Guest
Οι αναλυτικότατες μετρήσεις του κυρίου Σταματάκου, ενός από τους πλέον έγκριτους reviewers, συμφωνούν απόλυτα με τις εργαστηριακές μετρήσεις της εταιρείας μας και τα μεγέθη τους αποτελούν σχεδιαστική μας επιλογή με απότερο στόχο τη βελτιστοποίηση του αποτελέσματος του τελικού μας στόχου που είναι η παραγωγή ενός ηχείου με αληθοφανή ήχο και όχι απλά ενός τεχνικά άρτιου πράγμα σαφώς ευκολότερου σχεδιαστικά και κατασκευαστικά.
Να μου επιτραπούν μερικές ερωτήσεις σχετικά με το υπογραμμισμένο τμήμα;

α) Ένα "ηχείο με αληθοφανή ήχο" μπορεί να μην είναι "τεχνικά άρτιο" (δηλαδή, να έχει σωστές, σε όρους υψηλής πιστότητας, μετρήσεις των κρίσιμων παραμέτρων του);

β) Γίνεται ένα "τεχνικά άρτιο" ηχείο να μην είναι, εξ ορισμού, και "ηχείο με αληθοφανή ήχο";

γ) Ποιοι είναι οι αντικειμενικοί και μετρήσιμοι παράγοντες οι οποίοι καθιστούν δυσχερέστερη, "σχεδιαστικά και κατασκευαστικά", την παραγωγή ενός "ηχείου με αληθοφανή ήχο" σε σχέση με την παραγωγή ενός ηχείου που είναι "απλώς τεχνικά άρτιο";

δ) Ένα "ηχείο με αληθοφανή ήχο" θα διατηρεί τον, αληθοφανή ηχητικά, χαρακτήρα του σε κάθε περίπτωση και ασχέτως χώρου ακρόασης, υπολοίπου ηχοσυστήματος καθώς και εφαρμογής ή μη κάποιου είδους ηχητικής ισοστάθμισης και προσαρμογής στον εκάστοτε χώρο ακρόασης;

ε) Τέλος, τι ακριβώς είναι ένα "ηχείο με αληθοφανή ήχο";
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Εγώ απλά θα επιθυμούσα η οποιαδήποτε διατυπωμένη άποψη να έχει ως βάση τον σεβασμό του αναγνώστη και να μην υποτιμάται η νοημοσύνη του.
 


A

AKARL

Guest
Σκόπιμη είναι επίσης μια προοδευτική κλιμάκωση στο χαρακτήρα των ερωτήσεων.Ίσως έπρεπε να επιτραπεί πρώτα η απόκριση στις εισαγωγικές ερωτήσεις και κατόπιν να υποβάλλονταν οι ανωτέρω απορίες.
Μα, πως ήξερες εκ των προτέρων ότι θα υποβάλλω, και μάλιστα αυτολεξεί, τις συγκεκριμένες ερωτήσεις; :idk: :confused:

Αφτά είναι κόλπα ζόρικα που κάνουν (οι γκουρού) στην Ινδία... :tongue:

Πίσω στο θέμα μας τώρα:

1) :angel:

2) :prankster:
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.797
Reaction score
11.041
Εγω παλι ευχαριστώ θερμα το σχεδιαστή του ηχειου που μπηκε στον κοπο να απαντήσει σε θεματα και ερωτηματα που τέθηκαν στο νημα. Αν και βρισκω τις απαντήσεις που δοθηκαν κατατοπιστικες, ελπίζω να συνεχίσει να μας βοηθά να γνωρισουμε το ηχειο του δινοντας περισσοτερα στοιχεία.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.740
Καλησπέρα σε όλους, τυγχάνω ο σχεδιαστής αυτού του ηχείου και σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που δείχνετε.
Καλώς ήρθες στο avsite.gr.
Συναντηθήκαμε στον ΗΧΟ πριν λίγες μέρες.
 


Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Αν τυχόν βρεθεί καποιο στο δρόμο σου θα το καταλαβεις αμέσως , μην ανησυχεις...
Αυτός ο απαξιωτικος προς τον συνομιλητή τρόπος του (νομίζω πως) λέω τα πάντα, χωρίς να λέω ουσιαστικά τίποτα, πολύ με αρέσει!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.588
Μηνύματα
2.866.523
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top