Auro 3D

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.875
Reaction score
41.084
Ωραίο το diffused, η ατμόσφαιρα, ο αέρας, το απολαμβάνω ιδιαίτερα. Είναι κατά τη γνώμη μου το σημαντικότερο στοιχείο προτίμησης του Atmos/DSU σε σχέση με το DTS:X/Neural:X, αλλά τα objects δεν θα είναι στη θέση τους με άλλη τοποθέτηση απο overhead.

Άλλο πρόβλημα είναι το οτι απο τα τέσσερα-πέντε μέτρα της διαγωνίου των 40°-45° τα συνήθως μικρά ηχειάκια δεν ακούγονται.
Η δε τοποθέτηση elevation (top firing) ηχείων στα 3 και συνήθως περισσότερα μέτρα είναι ακόμα δυσκολότερη αφού ο ήχος πρέπει να καλύψει 6-7-8 μέτρα μέχρι τα αυτιά μας παίρνοντας μόνο diffuseness. :D Όλα τα ελαττώματα, ελάχιστα τα οφέλη πλην της ευκολίας.
Αυτά θα έπρεπε να αφορούν αποκλειστικά πολύ μικρούς χώρους με ελάχιστες αποστάσεις.
Πάντως ξαναδιαβάζοντας τις προδιαγραφές της dolby αυτό που μένει είναι πως θέλει να φτιάξει ένα immersive πεδίο και ένα διάχυτο 3d ήχο και πουθενά δεν αναφέρει ότι στόχος είναι η ακριβής τοποθέτηση κάποιων objects. Ακόμα και στα cinemas λέει ότι τα πάνω ηχεία είναι τόσο ψηλά που αυτό που φτάνει στα αυτιά είναι ένα διάχυτος ήχος. Αν μάλιστα δείτε και τις προδιαγραφές για auditoriums θα το διαπιστώσετε και εκεί. Άλλως τε τα objects imho δεν θα μπορούσαν να είναι ποτέ σε 2 διαφορετικά σπίτια στο ίδιο ακριβώς σημείο για να μην πούμε ότι αλλού τα ακούς με 2 overheads και αλλού με 4.

Αυτό που δεν είχα προσέξει από προηγούμενη ανάγνωση είναι η αναφορά στο πρόβλημα ο ήχος από το overhead ηχείο σε χαμηλοτάβανους χώρους (όπως είναι οι περισσότεροι τυπικοί ελληνικοί χώροι που μαζί με το βάθος ηχείου έρχεται πολύ κοντά στον ακροατή) να είναι distracting because you’ll hear and notice the output from each speaker instead of feeling immersed in an atmosphere.
Αυτή ακριβώς είναι η εμπειρία που είχα όταν άκουσα atmos σε σωστά κατά τα άλλα στημένο σύστημα και τότε νόμιζα ότι έφταιγε που δεν καθόμουν στο κέντρο του καναπέ (προφανώς έφταιγε και αυτό).
Τελικά σύμφωνα με όσα λέει η dolby (και όχι εγώ) δικαιολογείται απόλυτα η εμπειρία να απολαμβάνω περισσότερο όλες τις ταινίες με χρήση auromatic και όταν καμιά φορά το γυρνάω σε dolby atmos αποκωδικοποίηση να μην διαπιστώνω κάποια σημαντική διαφορά στον ήχο και για αυτό πλέον δεν ασχολούμαι και το έχω καρφωμένο στο auromatic.
 

Μηνύματα
5.280
Reaction score
6.428
Η πολιτικη να ενισχυσει την επιβιωση του φορμα της δεινει ΄'πιστοποιησεις" σε ακαταλληλα ηχεια και τοποθετησεις .*
Το κακο των μονοπολων, στον περιβαλλον ηχο ειναι ο εστιασμος τους ειδικα κατω απο ~1,5μετρο και οι πιθανες κοντινες επιφανειες κατα ποσο δεν ευνοουν κατι τετοιο... κανονικα θα επρεπε να υπαρχουν σχετικες προδιαγραφες για τετοια ηχεια ουσιαστικα πολυ εκτεταμενης πολικης αποκρισης σε ολους τους αξονες...
*καπως ετσι ,ή και ετσι εφαγε το enable atmos και παει για disable auro ..:D
 
Last edited:

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.388
Reaction score
74.652
Πάντως ξαναδιαβάζοντας τις προδιαγραφές της dolby αυτό που μένει είναι πως θέλει να φτιάξει ένα immersive πεδίο και ένα διάχυτο 3d ήχο και πουθενά δεν αναφέρει ότι στόχος είναι η ακριβής τοποθέτηση κάποιων objects.
Στην αρχική σελίδα: Reproduces up to 128 simultaneous audio objects in a mix for rich, realistic, and breathtaking sound.
Το κύριο point των προωθητικών προηγούμενων χρόνων ήταν ακριβώς αυτό.

Άλλως τε τα objects imho δεν θα μπορούσαν να είναι ποτέ σε 2 διαφορετικά σπίτια στο ίδιο ακριβώς σημείο
για να μην πούμε ότι αλλού τα ακούς με 2 overheads και αλλού με 4.
Με ίδιο αριθμό overhead ηχείων (2-4) και εντός προδιαγραφών, ακούμε περίπου απο το ίδιο σημείο αν δεν ασχοληθούμε τα γνωστά προβλήματα των χώρων.
Τα 128 σημεία του Atmos βέβαια, άλλα soundtracks τα εκμεταλλεύονται και άλλα όχι.

Αυτό που είναι αδιαμφισβήτητο είναι οτι αν ένα αντικείμενο ορίζεται στη θέση ανάμεσα στο εμπρός δεξί και το αντίστοιχο ΕΔ overhead για παράδειγμα, με κάθε άλλη τοποθέτηση θα ακουστεί απο άλλο σημείο.

Δοκιμάστε το track απο το demo Atmos BD με τα μπλινγκ-μπλινγκ θέσεων που δε θυμάμαι πώς ονομάζεται. :D

η αναφορά στο πρόβλημα ο ήχος από το overhead ηχείο σε χαμηλοτάβανους χώρους (όπως είναι οι περισσότεροι τυπικοί ελληνικοί χώροι που μαζί με το βάθος ηχείου έρχεται πολύ κοντά στον ακροατή) να είναι distracting because you’ll hear and notice the output from each speaker instead of feeling immersed in an atmosphere.
Οι τυπικοί ελληνικοί χώροι είναι πιο χαμηλοτάβανοι απο αντίστοιχης εποχής κατασκευής άλλων χωρών;
Σε κάθε περίπτωση υποθέτω πως εννοούν υπερβολικά χαμηλά ύψη.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.388
Reaction score
74.652
Η πολιτικη να ενισχυσει την επιβιωση του φορμα της δεινει ΄'πιστοποιησεις" σε ακαταλληλα ηχεια και τοποθετησεις .
Την υιοθέτηση, όχι την επιβίωση.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.875
Reaction score
41.084
Στην αρχική σελίδα: Reproduces up to 128 simultaneous audio objects in a mix for rich, realistic, and breathtaking sound.
Το κύριο point των προωθητικών προηγούμενων χρόνων ήταν ακριβώς αυτό.
Είναι άλλο πράγμα η δυνατότητα του συστήματος atmos για αναπαραγωγή ως 128 ηχητικών αντικειμένων ταυτόχρονα που μπορεί να έχουν βάλει σε ένα soundtrack με τη δυνατότητα του χώρου και του στημένου συστήματος να τα αναπαράγει.

Με ίδιο αριθμό overhead ηχείων (2-4) και εντός προδιαγραφών, ακούμε περίπου απο το ίδιο σημείο αν δεν ασχοληθούμε τα γνωστά προβλήματα των χώρων.
Η συνεισφορά του χώρου (ας μην τα πούμε προβλήματα για την ώρα) σαφώς υπάρχουν και δημιουργούν το αποτέλεσμα που ακούμε σπίτι μας, δεν κάνουμε θεωρητική προσέγγιση εδώ αλλά πραγματιστική. Άλλως τε η dolby μιλάει για μέχρι και 34 ηχεία.

Αυτό που είναι αδιαμφισβήτητο είναι οτι αν ένα αντικείμενο ορίζεται στη θέση ανάμεσα στο εμπρός δεξί και το αντίστοιχο ΕΔ overhead για παράδειγμα, με κάθε άλλη τοποθέτηση θα ακουστεί απο άλλο σημείο.
Σε αυτό συμφωνούμε, δεν βλέπω όμως πως μια τοποθέτηση ηχείων σύμφωνα με αυτό που λέμε auro διάταξη δεν θα αποδώσει αυτό το effect. Ξαναλέω ότι αν πάρουμε τις προδιαγραφές της dolby και τοποθετήσουμε τα ηχεία στις 30 μοίρες θα έρθει ακριβώς εκεί που είναι και του auro ή με άλλα λόγια εκεί ακριβώς που τα έχω βάλει στο σύστημα μου. Για 3 μέτρα απόσταση από τη θέση ακρόασης (τα μπροστινά) και με 30 μοίρες προκύπτει ύψος από το base level 1,7m, το base level το δικό μου είναι στο 0,85 και τα μπροστινά ύψους στο 2,55!
Αν τώρα ήταν στην άλλη άκρη των προδιαγραφών της dolby στις 55 μοίρες τότε ή θα έπρεπε να τα είχα σε ένα ύψος 4,2 m για ίδια απόσταση μήκους ή στο 1,8 m αν ήθελα να κρατήσω ίδιο το ύψος. Εμπειρικά εκτιμώ με 4 ηχεία από πάνω στο 1,8 μήκος και 2,5 ύψος θα είχα πολύ διακριτό ήχο από το κάθε ηχείο και όχι τον ατμοσφαιρικό ήχο που έχω τώρα και που η ίδια η dolby και οι experts της κάνουν λόγο.

Οι τυπικοί ελληνικοί χώροι είναι πιο χαμηλοτάβανοι απο αντίστοιχης εποχής κατασκευής άλλων χωρών;
Σε κάθε περίπτωση υποθέτω πως εννοούν υπερβολικά χαμηλά ύψη.
Οι τυπικοί ελληνικοί χώροι είναι στο 2,7 περίπου ταβάνι. Δεν ξέρω που είναι οι άλλοι και τι έχουν στο μυαλό τους π.χ. οι Αμερικάνοι όταν μιλάνε για home theatre.
Οι προδιαγραφές της dolby είναι γενικά πολύ γενναιόδωρες σε αυτό το κομμάτι.
Λένε για παράδειγμα 2 ως 3 φορές το ύψος από το κάτω επίπεδο, το οποίο το προσδιορίζουν στο 1.2 (αυτό και αν δεν παίζει αλλά τέλος πάντων) που σημαίνει από 2,4 ως 3,6 μέτρα. Αν πάρω τα δικά μου μέτρα που έχω το tweeter στo ύψος του αυτιού όταν κάθομαι ξάπλα και βλέπω ταινία (0,85) θα προκύψει από 1,7 ως 2,6 μέτρα, τρέχα γύρευε.
Από την άλλη στο κείμενο μέσα των προδιαγραφών λέει για τα dolby atmos enabled ηχεία ότι λειτουργούν ιδανικά όταν το ύψος ταβανιού είναι μεταξύ 2,3 και 3,66 μέτρα.

Screenshot 2018-12-15 at 19.00.35.jpg


Go figure!

Για να το μαζεύουμε και να μην τρελαίνετε και ο κόσμος που διαβάζει.
Ένα βασικό λάθος που κάνουν αμφότεροι οι υποστηρικτές του κάθε format ή συστήματος είναι ότι αναφέρονται στα guidelines που δίνουν οι εταιρείες με τον όρο προδιαγραφές. Και εγώ το κάνω κάποιες φορές εν τη ρύμη του λόγου αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι guidelines, οδηγίες με μεγάλο εύρος μεγεθών ώστε να μπορέσουν να χωρέσουν όσο περισσότερους χώρους και γούστα μπορούν και να αποδοθεί αντίστοιχα εντός μεγάλου εύρους αλλά αποδεκτά το κάθε φορμάτ. Για αυτό όταν ακούω απόψεις για το πόσο καλύτερα και ακριβέστερα ακούγεται το ένα σε σχέση με το άλλο, που τα έχω ακούσει και τα δύο (στο δικό μου σύστημα φυσικά) εγώ προσωπικά γελάω.
Γενικά μην τρελαίνεστε, δώστε περισσότερη σημασία σε άλλα θέματα ακουστικής του χώρου (στάθμες, ισοστάθμιση) προσαρμόστε όσο καλύτερα μπορείτε και σας επιτρέπεται στο χώρο σας το κάθε σύστημα και απολαύστε τις ταινίες σας. Αν βάλετε από πάνω σας ή μπροστά-πίσω και ψηλά μερικά ηχεία να είστε σίγουροι ότι το ελικόπτερο θα το ακούτε από πάνω σας.
my2cents
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.335
Reaction score
125.249
Άλλο πρόβλημα είναι το οτι απο τα τέσσερα-πέντε μέτρα της διαγωνίου των 40°-45° τα συνήθως μικρά ηχειάκια δεν ακούγονται.
Πολύ σωστά.
Το μεγαλύτερο σφάλμα που γίνεται, είναι στην "οικονομία" στα ηχεία οροφής, τα οποία συχνά είναι "ψεύτικα" σε σχέση με τα κυρίως ηχεία, ενώ δε θα .. έπρεπε! ;)

Στο ιδανικό σενάριο, τα ηχεία οροφής πρέπει να είναι ίδια με τα κυρίως (όπως στο γνωστό στούντιο με τα 420), ή, κάνοντας πολύ πολύ "λίγη" οικονομία, να είναι τέτοια, ώστε ανέτως να μπορούν να αντικαταστήσουν τα κύρια ηχεία για δικάναλη ακρόαση. Αυτό είναι νομίζω ένα "αξιοπρεπές" κριτήριο επιλογής, που να οδηγεί σε αποδεκτό συμβιβασμό, χάριν οικονομικής ..στενότητας. ;)
Τα Atmos enabled θα έπρεπε να αφορούν αποκλειστικά πολύ μικρούς χώρους με ελάχιστες αποστάσεις.
Ε, γενικά οι μεγάλες αποστάσεις δεν βλέπω λογική να υπάρχουν σε κανένα σπίτι και σε κανένα ηχείο.

Το σχέδιο της ντόλμπι είναι ένας κύκλος και κάθε αλλοίωση αυτών των αποστάσεων έχει επιπτώσεις που ΔΕΝ συμμαζεύονται, όπως έχω κατ'επανάληψιν εξηγήσει.

Για να έχεις απόσταση ακρόασης 2,5μέτρα, σημαίνει ότι η ελάχιστη διάσταση του δωματίου είναι 5,5-6 μέτρα, και τετράγωνο χώρο 6*6 έχουν ελάχιστοι ανάμεσά μας. Ακόμα και 7*7 να είναι ο διαθέσιμος χώρος, πάλι η απόσταση ακρόασης θα είναι μάξιμουμ 3μ, και δυσκολεύει το οικονομικό του θέματος, γιατί πλέον χρειάζονται μεγάλου όγκου δορυφόροι, μεγάλων δυνατοτήτων σε Μαξ εσπιέλ, και αντιστοίχως γιγαντώνεται το πρόβλημα των χαμηλών και των σαμπ.

Δεν υπάρχουν μεγάλες αποστάσεις ακρόασης σε σπίτι. Η ακρόαση στο σπίτι γλύφει το νίαρφιλντ στους τυπικούς χώρους, και στους πιο "άνετους" παίζει στα κάτω όρια του μιντφιλντ.

Αν γίνει αυτό κατανοητό, νομίζω ότι τα υπόλοιπα έρχονται μόνα τους. ;)

Λένε για παράδειγμα 2 ως 3 φορές το ύψος από το κάτω επίπεδο, το οποίο το προσδιορίζουν στο 1.2 (αυτό και αν δεν παίζει αλλά τέλος πάντων) που σημαίνει από 2,4 ως 3,6 μέτρα.
Μια χαρά παίζει.
Στα 2,8-2,9μ είναι το τυπικό ταβάνι.
Ωραιότατα βγαίνουν οι αποστάσεις.

Από την άλλη στο κείμενο μέσα των προδιαγραφών λέει για τα dolby atmos enabled ηχεία ότι λειτουργούν ιδανικά όταν το ύψος ταβανιού είναι μεταξύ 2,3 και 3,66 μέτρα.
Δηλαδή, μια χαρά για το τυπικό σπίτι.

4 ηχεία θέλει στο ταβάνι, στις προβλεπόμενες μοίρες, και βγαίνουν μια χαρά κι οι αποστάσεις ακρόασης. Τα έχω γράψει και δω.

Το πρόβλημα αγαπητέ μου, δεν είναι οι προδιαγραφές. Αυτές είναι μια χαρά.
Το πρόβλημα είναι το οικονομικό.
Διότι, θες 7 ηχεία κάτω, ίδια μεταξύ τους, κι άλλα 4 ηχεία πάνω, ίδια με τα κάτω.

11 ηχεία ίδια.

Ένα φτηνό να διαλέξεις, που να μπορεί οριακά να σταθεί σε δικάναλο (το γνωστό 8" πρισόνους), που με 750€ δε παλεύεται, που με 1,5 χιλιάρικο στήνεις αξιοπρεπέστατο δικάναλο ήχο, αν πας να πάρεις 11 τεμάχια, θα πρέπει να δώσεις 8.250€.

Και 4 σαμπ το απολύτως μίνιμουμ, από τα δικά τους τα φτηνά, για να καλύψουν 11 δορυφόρων μπάσο (δε γίνεται, 8 σαμπ θες, δηλαδή άλλα 3 χιλιάρικα θες στα σαμπ).

Λίαν επιεικώς, 11,5 χιλιάρικα για το πιο οικονομικό σύστημα που θα αγγίξει την αξιοπρέπεια, χωρίς καλώδια και βάσεις και λοιπά τζιμπράγκαλα...

Αυτό είναι το πρόβλημα. Η οικονομική κατάσταση, το κόστος μιας νορμάλ εγκατάστασης by the book, χωρίς υπερβολές και ακρότητες.

Εμείς εδώ, απλώς μιζεριάζουμε, και οι περισσότεροι με 2 ηχεία "σοβαρά", άντε 3, και τα υπόλοιπα ...σφυρίξτε κλέφτικα.:p

Και μετά θα σε πιάσω στο χέρι μου, να δω πόσα ξόδεψες για να φτιάξει η ηχητική του χώρου που θα πετάξεις μέσα τα λίαν οικονομικά ηχεία των 11,5 χιλιάδων ευρώ.:o

Με πορδές δε βάφονται αβγά.:D

Άμα είσαι κλανιάρης, πάρε και 34 αβγά, η ντόλμπι δεν προβληματίζεται, η τσέπη σου όμως .. χαρακίρι.:oops:

IMNSHO. 8-)
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.875
Reaction score
41.084
μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα...

στη μία περίπτωση η ντολμπυ δίνει τις αποστάσεις για τα overhead ηχεία και στην άλλη την απόσταση ιδανικής απόδοσης των atmos enabled ηχείων (αυτά που στοχεύουν πάνω και αντανακλάται ο ήχος από το ταβάνι κάτω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.335
Reaction score
125.249
μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα...
Πιθανώς να το πήρα και σα βάση για να πω τον πόνο μου!:p

Προσωπικά πάντως, δε μπορώ να "φανταστώ" μικρότερο ηχείο από αυτό το πρισόνους των 750€ για οποιαδήποτε θέση ενός πολυκάναλου με στοιχειώδη "αξιοπρέπεια". Άντε και το Άνταμ το 7-άρι, παρέα με το Νιούμαν το 120. Δηλαδή, ηχεία που έστω "οριακά" μπορούν να κάνουν δουλειά σε δικάναλο, κι εφόσον τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις ακρόασης από τις προδιαγραφές των ηχείων.

Φυσικά, αυτά τα δυό δε ρίχνουν ιδιαίτερα το απαιτούμενο κοστολόγιο.. τρίχες.

Διότι, ηχεία αγοράζουμε αναλόγως απόστασης ακρόασης, κι όχι όποια μας βολεύουν πάνω από το σύνθετο ή όσα ευχαριστούν το μάτι της συζύγου με τη βαριά παντόφλα. :D
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.875
Reaction score
41.084
Επίσης όλα καλά αυτά που γράφεις αλλά η γνώμη μου είναι ότι δεν έχουν εφαρμογή στις συνήθεις οικιακές εγκαταστάσεις που ούτε dedicated χώρος υπάρχει ούτε και πολλά περιθώρια για ηχητικές βελτιώσεις χώρου ούτε καν η δυνατότητα θέασης/ακρόασης σε reference levels των ταινιών.

Οπότε με πολύ λιγότερα χρήματα στήνεις αξιοπρεπές σύστημα που θα απολαμβάνεις ταινίες (δεν αναφέρω το θέμα μουσική και δικάναλο καθόλου) αλλά δεν θα είναι για επίδειξη. Ρώτα τον zap να σου πει πως και τι έστησε πρόπερσι σε μένα.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.812
Reaction score
77.359
Πιθανώς να το πήρα και σα βάση για να πω τον πόνο μου!:p

Προσωπικά πάντως, δε μπορώ να "φανταστώ" μικρότερο ηχείο από αυτό το πρισόνους των 750€ για οποιαδήποτε θέση ενός πολυκάναλου με στοιχειώδη "αξιοπρέπεια". Άντε και το Άνταμ το 7-άρι, παρέα με το Νιούμαν το 120. Δηλαδή, ηχεία που έστω "οριακά" μπορούν να κάνουν δουλειά σε δικάναλο, κι εφόσον τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις ακρόασης από τις προδιαγραφές των ηχείων.

Φυσικά, αυτά τα δυό δε ρίχνουν ιδιαίτερα το απαιτούμενο κοστολόγιο.. τρίχες.

Διότι, ηχεία αγοράζουμε αναλόγως απόστασης ακρόασης, κι όχι όποια μας βολεύουν πάνω από το σύνθετο ή όσα ευχαριστούν το μάτι της συζύγου με τη βαριά παντόφλα. :D
τα jbl ξέχασες :p:laugh:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.335
Reaction score
125.249
στις συνήθεις οικιακές εγκαταστάσεις που ούτε dedicated χώρος υπάρχει ούτε και πολλά περιθώρια για ηχητικές βελτιώσεις χώρου ούτε καν η δυνατότητα θέασης/ακρόασης σε reference levels των ταινιών.
Σωστά.
RT 60 στο 1 δευτερόλεπτο και δώσε, σκρίνιο, σύνθετο, παντόφλα.

Οπότε με πολύ λιγότερα χρήματα στήνεις αξιοπρεπές σύστημα
Εδώ διαφωνώ.
Δεν είναι αξιοπρεπές, ούτε καν πλησιάζει στο αξιοπρεπές, κι ούτε δίνει δυνατότητα για προσωπικές απόψεις.
Όπως στο δικάναλο.
Λάμπες και ρεντέκο και καλώδια των χιλιάδων ευρώ και απόψεις του κώλου.

Και εκτιμώ ότι σε τέτοιο χώρο, θέση έχει η ηχόμπαρα της JBL και οι ανάλογες οικονομικές προτάσεις.
Δεν αξίζει τον κόπο, ούτε θα δώσει αξιοπρεπές αποτέλεσμα τίποτα, με RT 60 στα όρια του αντίλαλου.
Και κάθε "άποψη" επί τούτου, είναι σα τις απόψεις περί καλωδίων και βυσμάτων Σούκο ροδίου, ανάξιες της ίδιας της ύπαρξής τους.

Είμαι πολύ "αυστηρός" στο θέμα του ήχου, το ξέρω.

Νομίζω όμως ότι γλυτώνω τζάμπα κόπο και χρήμα με αυτή τη λογική.
Διότι μια χαρά θα ευχαριστηθεί κάποιος την ταινία του με την ηχόμπαρα, καλή διάθεση να υπάρχει και λίγη ισοσταθμιση.
Ομοίως τη μουσική του.
Τα υπόλοιπα είναι φούμαρα μωρέ!
Ούτε αξιοπρεπές επίπεδο, ούτε τίποτα. Παίζει, τέλος. Όλα καλά. Δες Σπάιντερμαν.
 

Μηνύματα
7.230
Reaction score
4.613
μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα...

στη μία περίπτωση η ντολμπυ δίνει τις αποστάσεις για τα overhead ηχεία και στην άλλη την απόσταση ιδανικής απόδοσης των atmos enabled ηχείων (αυτά που στοχεύουν πάνω και αντανακλάται ο ήχος από το ταβάνι κάτω.
Και τι σχέση έχουν αυτα μεταξύ τους ;
Στο ένα σου λέει σωστό τροπο τοποθέτησης για σωστη λειτουργία του ατμος και στο άλλο τι μπορείς να κάνεις εάν δεν μπορείς να βάλεις ηχεία οροφής ώστε κατά κάποιο τρόπο να νομίζεις ότι έχεις ηχεία ατμος ....
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.875
Reaction score
41.084
Και τι σχέση έχουν αυτα μεταξύ τους ;
Στο ένα σου λέει σωστό τροπο τοποθέτησης για σωστη λειτουργία του ατμος και στο άλλο τι μπορείς να κάνεις εάν δεν μπορείς να βάλεις ηχεία οροφής ώστε κατά κάποιο τρόπο να νομίζεις ότι έχεις ηχεία ατμος ....
δεν λέει αυτό η dolby ξανάδιάβασε το.
[DOUBLEPOST=1544904088][/DOUBLEPOST]
Σωστά.
RT 60 στο 1 δευτερόλεπτο και δώσε, σκρίνιο, σύνθετο, παντόφλα.


Εδώ διαφωνώ.
Δεν είναι αξιοπρεπές, ούτε καν πλησιάζει στο αξιοπρεπές, κι ούτε δίνει δυνατότητα για προσωπικές απόψεις.
Όπως στο δικάναλο.
Λάμπες και ρεντέκο και καλώδια των χιλιάδων ευρώ και απόψεις του κώλου.

Και εκτιμώ ότι σε τέτοιο χώρο, θέση έχει η ηχόμπαρα της JBL και οι ανάλογες οικονομικές προτάσεις.
Δεν αξίζει τον κόπο, ούτε θα δώσει αξιοπρεπές αποτέλεσμα τίποτα, με RT 60 στα όρια του αντίλαλου.
Και κάθε "άποψη" επί τούτου, είναι σα τις απόψεις περί καλωδίων και βυσμάτων Σούκο ροδίου, ανάξιες της ίδιας της ύπαρξής τους.

Είμαι πολύ "αυστηρός" στο θέμα του ήχου, το ξέρω.

Νομίζω όμως ότι γλυτώνω τζάμπα κόπο και χρήμα με αυτή τη λογική.
Διότι μια χαρά θα ευχαριστηθεί κάποιος την ταινία του με την ηχόμπαρα, καλή διάθεση να υπάρχει και λίγη ισοσταθμιση.
Ομοίως τη μουσική του.
Τα υπόλοιπα είναι φούμαρα μωρέ!
Ούτε αξιοπρεπές επίπεδο, ούτε τίποτα. Παίζει, τέλος. Όλα καλά. Δες Σπάιντερμαν.
Ναι βρε συ αλλά δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα, μπορεί να είναι μην είναι 0.3 το RT αλλά 0,5-0.6. Και μετά αν δεν παίζει στα 100dB (που δεν θα παίζει) αλλά στα 70+ τότε δεν νομίζω ότι διεγείρεται ικανά ο χώρος για να έχει προβλήματα τέτοιοι είδους.
Θέλω να πω ότι υπάρχει και η ενδιάμεση κατάσταση. Και ξανά τονίζω άσε απ' έξω το δικάναλο και την ακρόαση μουσικής.
Μιλάμε για ένα σύστημα οικιακού κινηματογράφου, να παίξει και λίγο atmos, και να τα βάλει να βαράνε όλα μαζί μια φορά σε κανά πάρτι να κουνηθούν τα κορμιά και that's it.
 

Μηνύματα
22.267
Reaction score
15.542
Σε PCM παίρνεις τα βασικά στριμ και φυσικά χάνεται η αποκωδικοποίηση κατά άτμος.8-)

Δε νομίζω να χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω, ε;:lol:

Όχι, δε λέω.:lolsign:
ισχυει για το dolby atmos και dts x .....για το auro3d δεν ισχυει το ιδιο.
...αν εχεις auro στον AV μπορεις να του δωσεις και pcm απο το player και να ακους ως 13.1 pcm

αν ειχα το nanoavr θα μπορουσα να στειλω pcm απο το player στο nanoavr, να γινει ισοσταθμιση και να το παρει ο AV ετοιμο .....εννοειτε απο περιεργεια και μονο να δω αν χανει τα αρχικα δεδομενα και μπορουν να παιξουν ολα τα ηχεια.
...ετσι κιαλλως ως 7.1 θα μπορουσε να γινει ισοσταθμιση
 


petepappas

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.141
Reaction score
153
το γραφει απο 7010 κ πανω .για κοιτα μηπως με καμια αναβαθμιση γινεται
 

Μηνύματα
22.267
Reaction score
15.542
μα δεν ειναι ματι αυτο !!!!! >:(

το 2015 εδωσε αδεια για καναλια πισω υψους η auro .....ενω dolby και dts χρησιμοποιουν σαν υψους τα πισω

οποτε θα πρεπει να δινεις ανα περιπτωση καμπυλες απο το pc στον AV
[DOUBLEPOST=1545159510][/DOUBLEPOST]η ενημερωση λογισμικου απο auro για πισω ηχεια υψους εγινε την ανοιξη το 2016..
 

TERMATOGAZI

Bass!
Μηνύματα
2.148
Reaction score
4.880
Δεν εχω καταφερει ακομα με το setup 9.1 front height kai back height να παιζουν ολα τα ηχεια και atmos kai auro3d εψαξα λιγο και επεσε το ματι μου εδω
https://marantz-uk.custhelp.com/app...uro-3d-and-dolby-atmos-speaker-configurations

μηπως επειδη εχω των sr 7009 δεν γινεται?
Amp assign τι εχεις?
[DOUBLEPOST=1545333372][/DOUBLEPOST]Θα βαλεις frond height και surround height
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.578
Μηνύματα
2.864.818
Members
37.931
Νεότερο μέλος
kowalski
Top