- Μηνύματα
- 51.120
- Reaction score
- 124.702
Θείο, όχι μποτα...δε λεγεται μποτα. Εδω μου καθεται αυτη η μποτα!στη μπότα.
Διόρθωση...ορολογίας επιτέλους.Και κάτι παραπάνω:από εδώ και πέρα,όποιος αποκαλείται ΄΄μπότα΄΄ - ή Bhutia,όπως το πάρει κανείς - θα σημαίνει ότι είναι...κόπανος.Θείο, όχι μποτα...δε λεγεται μποτα. Εδω μου καθεται αυτη η μποτα!
Αυτο το μεγαλο στρογγυλό ''ταμπουρλο'' που στα αγγλικα ειναι ''bass drum'', λεγεται κάσα. Ναι, κάσα.
Εξ' ου και στις μπαντες των παρελασεων λεγεται γκραν-κασα και οχι γκραν-μποτα.
Μποτα το ελεγαν οταν πρωτοφτιαχτηκαν τα ντραμς αλλά αφορουσε το συστημα του ''κόπανου'', δηλαδη το καθετο σιδερο πανω στο πεταλι το οποιο χτυπαει τη μεμβρανη(δερμα παλιοτερα) της κασας. Αντε πια...
αιωνία της η μνήμη! Της μπότας, την πήραν με την κάσαΘείο, όχι μποτα...δε λεγεται μποτα. Εδω μου καθεται αυτη η μποτα!
Αυτο το μεγαλο στρογγυλό ''ταμπουρλο'' που στα αγγλικα ειναι ''bass drum'', λεγεται κάσα. Ναι, κάσα.
Εξ' ου και στις μπαντες των παρελασεων λεγεται γκραν-κασα και οχι γκραν-μποτα.
Μποτα το ελεγαν οταν πρωτοφτιαχτηκαν τα ντραμς αλλά αφορουσε το συστημα του ''κόπανου'', δηλαδη το καθετο σιδερο πανω στο πεταλι το οποιο χτυπαει τη μεμβρανη(δερμα παλιοτερα) της κασας. Αντε πια...
Κάθε άλλο...ο ήχος από το χτύπημα της μπότας πάνω στην κάσα εξακολουθεί να λέγεται μποτιά και όχι...κασιά.αιωνία της η μνήμη! Της μπότας, την πήραν με την κάσα
Μπότα μπότα μπότα.Θείο, όχι μποτα...δε λεγεται μποτα. Εδω μου καθεται αυτη η μποτα!
Όχι βέβαια.Οι ncore εχουν καλες μετρησεις,το αν παιζουν καλα ειναι αλλο θεμα.
...
Ακόμα και αν βγουν από τη μέση οι παράγοντες συνήθεια, γούστο, ενδεχόμενη κουφαμάρα ( ), εγγραφές με τις οποίες έγινε η αξιολόγηση, αλληλεπίδραση ηχείων - χώρου, έχεις σκεφτεί ποτέ ότι η έλλειψη όγκου οφείλεται στα ηχεία σου;...
Προσωπικα δεν μου αρεσουν ,τους εχω ακουσει στο συστημα μου ηταν καλοι μεσουψηλα αλλα χωρις ογκο πουθενα.
...
Αυτό....να βελτιωσεις την τοποθετηση των ηχειων σου.
...
...
Επισης μην αγορασεις κατι αν πρωτα δεν το ακουσεις στν χωρο σου.
Ισοσταθμισμένη απόκριση στην περίπτωση του σαλ:
Μη δώσεις πίσω κάτι αν δεν το ακούσεις πρώτα στο χώρο σου.
...
...
Και αν έχεις διάθεση να ξοδέψεις αρκετά έως πολλά λεφτά, σε κάτι ουσίας όμως, που θα σου δώσει τα περισσότερα από τα πλεονεκτήματα των πολλαπλών sub χωρίς τα πολλαπλά sub, θα είναι ντιζαϊνιά και θα μπορεί (σε παντοκατευθυντική λειτουργία) να καλύψει και ολόκληρο το χώρο σου, δες τα Βeolab 50 ή, σε κάτι καλύτερο, μεγαλύτερο αλλά και πολύ ακριβότερο, τα Beolab 90.
Σε ότι αφορά στα Beolab 50 και 90 είσαι εντελώς λάθος.την B&o την υπεραγαπησα στα νοιατα μου οταν εμενα στα"ξενα"..ειχα γεμισει το σπιτι μου με οτι εβγαζε η εν λογω εταιρια...τωρα πια με εχει "κουρασει "ο ηχος της...μονο ακουστικα της χρησιμοποιω για το καθε μερα...
καποτε ηταν πολυ μπροστα απο τους αλλους...τωρα νομιζω οχι πια...κατι σαν την apple δηλ...την νοιωθω (την B&o) σαν την διαζευγμενη μου συζυγο χαχαχα...μια χαρα περασαμε ...αλλα παει...περασε...
Οποιος εχει χρησιμοποιήσει και μετρήσει περισσότερα απο ενα σαμπ, ξέρει.
Μπορεί να μην γνωρίζω σε βάθος την θεωρία, αλλά με σιγουριά και απλά λόγια θα σας περιγράψω την απλή κονσουμεράδικη γνώση μου:
- Τα πολλά σαμπ εξαφανίζουν τις ακυρώσεις που δεν μπορεί να φέρει το eq. Μετρημένο.
- Τα πολλά σαμπ προσφέρουν καλό και ομοιογενές μπάσο σε μεγάλο μέρος του δωματίου, και όχι μόνο σε μια θέση. Μετρημένο.
- Τα πολλά σαμπ βοηθάνε πολύ σε κακούς χώρους (ελληνικά σαλόνια).
- Τα πολλά σαμπ δεν απαιτούν πολλά πολλά στην τοποθέτηση, τα βάζεις όπου βολεύει.
Πείτε τώρα τα θεωρητικά σας, πλάκα έχει
...
Οταν καποιος εχει χωρο αποκλειστικα για αυτο γινεται με πολυ καλα αποτελεσματα ,αλλα στα περισσοτερα σαλονια δεν μπορεις γιατι δεν ειναι ομορφο να τοποθετησεις 5 sub,πανελ ,ηχεια κ.λ.π. Οπως εγραψαν και ποιο πανω ,ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων.
Αυτό....
Τα πολλα σαμπ ειναι ο μοναδικός αισθητικά αποδεκτός τρόπος να αποκτήσεις σωστό μπάσο σε σαλόνι όταν έχουμε να κάνουμε με συμβατικά, παντοκατευθυντικά στις χαμηλές συχνότητες, ηχεία.
Και κρύβονται εύκολα, σαν τραπεζάκια, αν ειναι μικρομεσαία. Σε αισθητικά αποδεκτές θέσεις.
Αλλιώς πρέπει να το κάνεις στούντιο στα treatments.
Αν δεν θες να εχεις σωστό ήχο, και εχεις άλλες απόλυτες προτεραιότητες, μπαίνεις σε φόρουμ διακοσμητικής, σεμεδακίων και κρυσταλλιέρας, όχι σε φόρουμ ήχου.
Αλλα σωστός ηχος χωρίς καλό μπάσο δεν υπάρχει.
...
Εννοώντας ότι στις πολύ χαμηλές συχνότητες, ένας χώρος από μπετό χωρίς μεγάλα ανοίγματα προσφέρει άνετα gain πάνω από 20-25 dB σε σχέση με τη free field απόκριση, κάτι το οποίο επιβεβαιώνεται τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά.
...
Αν ξέρουμε πώς να το εκμεταλλευτούμε, γενικά ναι.Να ρωτήσω κάτι πάνω σε αυτό:
1) Τα 20-25dB gain είναι κάτι που θέλουμε, σωστά;
...
Σε λογικά πάχη (όχι 1-2 μέτρα π.χ.), και από μια συχνότητα και κάτω και μια ενέργεια και πάνω, ναι....
2) Εάν ναι, τότε το πλεονέκτημα του μικρού χώρου με τοίχους από μπετό, χωρίς μεγάλα ανοίγματα, ισχύει ανεξάρτητα από το υλικό με το οποίο έχουν επενδυθεί οι τοίχοι;
Επιτρεψτε μου ενα σχολιο ....Ξεκινησαμε με 10 sub (s)..κατεβηκαμε στα 6...τωρα ειμαστε στα ..4... παει και πιο κατω αραγε;
ενταξει πλακα κανω συγχωρεστεμε τον αδαη..Παιδια απολαμβανω την συζητηση σας ..καπου σας χανω καπου σας βρισκω...εφαρμοζοντας την τεχνικη της τελευταιας προτασης ...και πρεπει επισης να τονισω τα σωστα σας Ελληνικα και κυριως την ορθογραφια σας οπως και το υποβοσκον χιουμορ σας..
Χθες καποιος αποφοιτος Αρ.Παν.Αθηνων εγραφε....πουλιτε η ενικιαζετε το....κλπ κλπ..σε μια αγγελια στο ΦΒ..
Συγχωρεστε μου την πολυλογια...
Θα μας μάθεις σιγά σιγά.
Τα 10 subs μπορεί και να είναι ιδανικά, τα 4 είναι τα απολύτως ελάχιστα για ομοιόμορφο χαμηλό σε όλο το χώρο σου.
Τώρα, αν θέλεις χαμηλό σε μία μόνο θέση, με μερικές ακυρωσούλες και κάνα βουναλάκι (ενίσχυση), βάλε μόνο ένα.
Έτσι μπράβο.
Μην τον ακούς φίλε μπασοπέδι, τα δύο ειναι το απόλυτο ελάχιστο. Υπάρχει νόμος.
Η ποιότητα της αναπαραγωγής ενός ηχοσυστήματος μπορεί ν'αναδειχθεί ακόμα περισσότερο στις ανισόρροπες και ΄΄ακατάλληλες΄΄ υπό ορθόδοξα κριτήρια παραγωγές.
Παραδείγματος χάριν,οι παραγωγές της ΄΄αξιαγάπητης΄΄ Diana K μπορούν ν'ακούγονται υποφερτά και ανώδυνα από οποιοδήποτε τυχάρπαστο ηχοσύστημα.
Για το δε γαργάλημα,έχουμε την ευχέρεια ν'αποταθούμε σε άλλους ειδικούς.
Άρα δεν ψάχνεις για δικάναλο στέρεο, αλλά για χρονομηχανή.Εγω παλι περα απο την αυστηρη επιστημονικη πιστη αναπαραγωγη μιας ηχογραφησης θα προτιμουσα η επιστημη να μπορει να "καλυτερευσει" Ολες τις ηχογραφησεις...γιατι περαν της κλασσικης μουσικης και της οποιες σκορπιες καλες ηχογραφισεις ρε γαμωτο υπαρχουνκι αλλες μουσικαρες που ακουγονται σαν πλαστικα ταπερ μετα αρμονιων και ειναι κριμα.
Κλεινει η παρενθεση...
Bhutia's Law 7:
Οποιαδήποτε πληροφορία χάνεται ανάμεσα σε διαδοχικούς κρίκους μιας αλυσίδας παραγωγής-αναπαραγωγής είναι αδύνατον να αποκατασταθεί στην αυθεντική και πρότερη μορφή της.
(Τώρα κλείνει η παρένθεση)
Tiger Lillies?
Bhutia's Law 8 :Όχι βέβαια.
Όταν έχουμε να κάνουμε με ένα πλήρες σετ μετρήσεων, το να φαίνεται κάτι στις μετρήσεις και να μην ακούγεται είναι πιθανό.
Το αντίστροφο, με τίποτα.
Όποιος ισχυρίζεται το αντίθετο είναι άσχετος.
Τώρα τα περί γούστου και συνθηκών ακρόασης, καθιστούν πολύπλοκο το όλο θέμα, και είναι πολύ δύσκολο να βγάλει κανείς συμπεράσματα αν δεν είναι ήδη σε θέση να κατανοεί πλήρως το παραπάνω, και, συνεπώς, να είναι σε θέση να ξεχωρίζει τους πραγματικούς "ενόχους" κάθε φορά.
Θείο, όχι μποτα...δε λεγεται μποτα. Εδω μου καθεται αυτη η μποτα!
Αυτο το μεγαλο στρογγυλό ''ταμπουρλο'' που στα αγγλικα ειναι ''bass drum'', λεγεται κάσα. Ναι, κάσα.
Εξ' ου και στις μπαντες των παρελασεων λεγεται γκραν-κασα και οχι γκραν-μποτα.
Μποτα το ελεγαν οταν πρωτοφτιαχτηκαν τα ντραμς αλλά αφορουσε το συστημα του ''κόπανου'', δηλαδη το καθετο σιδερο πανω στο πεταλι το οποιο χτυπαει τη μεμβρανη(δερμα παλιοτερα) της κασας. Αντε πια...
Άστους να λένε γιατρέ μου..και στο μπουζούκι ο ήχος παράγεται από τις χορδές αλλά το χτύπημα τις πένας πάνω στη χορδή λέγεται πενιά...έτσι και το χτύπημα της μεμβράνης της γκραν κάσας με το πετάλι λέγεται μποτιά...Μπότα μπότα μπότα.
Κάθε άλλο...ο ήχος από το χτύπημα της μπότας πάνω στην κάσα εξακολουθεί να λέγεται μποτιά και όχι...κασιά.
Bhutia's Law 7:
Οποιαδήποτε πληροφορία χάνεται ανάμεσα σε διαδοχικούς κρίκους μιας αλυσίδας παραγωγής-αναπαραγωγής είναι αδύνατον να αποκατασταθεί στην αυθεντική και πρότερη μορφή της.
(Τώρα κλείνει η παρένθεση)
Δεν ξερω αν αυτο που ψαχνω λεγεται χρονομηχανη...αλλα θα στο πω αλλοιως....Έτσι μπράβο.
[DOUBLEPOST=1550528973][/DOUBLEPOST]
Άρα δεν ψάχνεις για δικάναλο στέρεο, αλλά για χρονομηχανή.
Ή για πολυκάναλο σύστημα αξιώσεων.
Και δεν κάνω καθόλου πλάκα...
Λέγε τέτοια να μας τη πέσουν οι αναλογικάριοι για το quantization error και το dithering...Bhutia's Law 7:
Οποιαδήποτε πληροφορία χάνεται ανάμεσα σε διαδοχικούς κρίκους μιας αλυσίδας παραγωγής-αναπαραγωγής είναι αδύνατον να αποκατασταθεί στην αυθεντική και πρότερη μορφή της.
(Τώρα κλείνει η παρένθεση)
Πολύ σωστά. Και συμπληρώνω, για να καταλαβαινόμαστε δηλαδή. Οι nCore δεν σχεδιάσθηκαν για να αρέσουν, αλλά για να είναι πιστοί στο σήμα της εισόδου τους, καθώς είναι δραματικά κοντά στον ιδανικό ενισχυτή, δηλαδή σε ένα κομμάτι σύρμα με κέρδος. Κάποτε, από το 1960 έως το 1990, αυτός ήταν ο καημός όλων των χαϊφιντελιστών. Το ήθελαν, το ποθούσαν, αλλά δεν το είχαν. Σήμερα η μόδα έχει αλλάξει και έχουν πάρει το πάνω χέρι οι μεταμοντερνιστές (δεν προβαίνω σε άλλο χαρακτηρισμό), αυτοί που είναι εναντίον του ορθού λόγου. Σήμερα έχετε ενισχυτές χωρίς παραμόρφωση -τους nCore- και δεν τους θέλετε. Καλά να πάθετε. Γι' αυτό υποστηρίζω πως οι nCore απαιτούν προσόντα από τον χαϊφιντελίστα. Ο κάτοχος των nCore δεν μπορεί να είναι όποιος κι όποιος. Θέλει πολύ γερό στομάχι για να πας κόντρα στο ρεύμα.Οι ncore εχουν καλες μετρησεις,το αν παιζουν καλα ειναι αλλο θεμα. Προσωπικα δεν μου αρεσουν ,τους εχω ακουσει στο συστημα μου ηταν καλοι μεσουψηλα αλλα χωρις ογκο πουθενα.
ρε τι παθαμε κι αλλαξαμε....Καλά να πάθετε. Γι' αυτό υποστηρίζω πως οι nCore απαιτούν προσόντα από τον χαϊφιντελίστα. Ο κάτοχος των nCore δεν μπορεί να είναι όποιος κι όποιος. Θέλει πολύ γερό στομάχι για να πας κόντρα στο ρεύμα.
ναι, τη θυμαμαι τη συναυλια για το Freak show στο Θεατρο Badminton 2008-2009 καπου εκει .. εξαιρετικη μπαντα, και αγαπημενοι με μεγαλη δισκογραφια ..οτι βγαλανε αλλο ενα αλμπουμ..Tiger Lillies
Η άποψη είναι επιτρεπτή ούτως ή άλλως.Η αξία της όμως θα φανεί στο...γαργάλημα....Οσο για την Β&ο δεν εχω ακουσει αυτα τα δυο μοντελα που αναφερεις αλλα μετα απο 30 χρονια σχεσης μαζι της και σαν πρωην αλλα και νυν κατοχος της μισης αρμαδας της μου επιτρεπεται καποια αποψη....
Και μιλώντας περί γαργαλήματος,τώρα ΄΄τα πιάσαμε τα λεφτά μας΄΄.(Μπομπότα Μπομπότα Μπομπότα)Λέγε τέτοια να μας τη πέσουν οι αναλογικάριοι για το quantization error και το dithering...
Δεν είναι χρονομηχανή αλλά πρόσβαση σε...μεταφυσικές πηγές εκείνο που γυρεύεις κατά βάθος.Δεν ξερω αν αυτο που ψαχνω λεγεται χρονομηχανη...αλλα θα στο πω αλλοιως....
Σε εγκληματολογικες (και αλλες) ερευνες σε ενα καμενο κομματι χαρτι...η επιστημη σημερα μπορει να κανει ανανηψη πληροφοριων τετοιας ποιοτητας που μπορει να ανασυνταξει ενα κειμενο...μαλλον για προχωρημενη επιστημη ενδιαφερομαι
Αλλα εγω δεν εννοουσα αυτο.