Magnepan για 85 "σκληρα "τμ


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Εδώ νομίζω πως εξερευνούν ήχο από ψαροκασέλες ντουλάπια, το βρήκα εδώ, έχει κι άλλα όμορφα, ένα ενδιαφέρον ας πούμε συγχρονο, (του '15 αν θυμάμαι καλά) είναι για τις στάθμες σε ιμερσιβ φορματς, όποιος θέλει διαβάζει. ;)
 

Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.606
στη μπότα.
Θείο, όχι μποτα...δε λεγεται μποτα. Εδω μου καθεται αυτη η μποτα!
Αυτο το μεγαλο στρογγυλό ''ταμπουρλο'' που στα αγγλικα ειναι ''bass drum'', λεγεται κάσα. Ναι, κάσα.
Εξ' ου και στις μπαντες των παρελασεων λεγεται γκραν-κασα και οχι γκραν-μποτα.
Μποτα το ελεγαν οταν πρωτοφτιαχτηκαν τα ντραμς αλλά αφορουσε το συστημα του ''κόπανου'', δηλαδη το καθετο σιδερο πανω στο πεταλι το οποιο χτυπαει τη μεμβρανη(δερμα παλιοτερα) της κασας. Αντε πια...:p:D:D
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Θείο, όχι μποτα...δε λεγεται μποτα. Εδω μου καθεται αυτη η μποτα!
Αυτο το μεγαλο στρογγυλό ''ταμπουρλο'' που στα αγγλικα ειναι ''bass drum'', λεγεται κάσα. Ναι, κάσα.
Εξ' ου και στις μπαντες των παρελασεων λεγεται γκραν-κασα και οχι γκραν-μποτα.
Μποτα το ελεγαν οταν πρωτοφτιαχτηκαν τα ντραμς αλλά αφορουσε το συστημα του ''κόπανου'', δηλαδη το καθετο σιδερο πανω στο πεταλι το οποιο χτυπαει τη μεμβρανη(δερμα παλιοτερα) της κασας. Αντε πια...:p:D:D
Διόρθωση...ορολογίας επιτέλους.Και κάτι παραπάνω:από εδώ και πέρα,όποιος αποκαλείται ΄΄μπότα΄΄ - ή Bhutia,όπως το πάρει κανείς - θα σημαίνει ότι είναι...κόπανος.:D
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Θείο, όχι μποτα...δε λεγεται μποτα. Εδω μου καθεται αυτη η μποτα!
Αυτο το μεγαλο στρογγυλό ''ταμπουρλο'' που στα αγγλικα ειναι ''bass drum'', λεγεται κάσα. Ναι, κάσα.
Εξ' ου και στις μπαντες των παρελασεων λεγεται γκραν-κασα και οχι γκραν-μποτα.
Μποτα το ελεγαν οταν πρωτοφτιαχτηκαν τα ντραμς αλλά αφορουσε το συστημα του ''κόπανου'', δηλαδη το καθετο σιδερο πανω στο πεταλι το οποιο χτυπαει τη μεμβρανη(δερμα παλιοτερα) της κασας. Αντε πια...:p:D:D
αιωνία της η μνήμη! Της μπότας, την πήραν με την κάσα :)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
αιωνία της η μνήμη! Της μπότας, την πήραν με την κάσα :)
Κάθε άλλο...ο ήχος από το χτύπημα της μπότας πάνω στην κάσα εξακολουθεί να λέγεται μποτιά και όχι...κασιά.:D

Κι επειδή κείτεται γύρω από το τονικό ύψος των 40Hz χρειάζεται οπωσδήποτε sub προκειμένου ν'αποδοθεί ικανοποιητικά η ενέργεια,ιδίως σε συνδυασμό με τις θεμελιώδεις νότες ηλεκτρικού μπάσου που συνηθίζει να συνοδεύει.
 


Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Οι ncore εχουν καλες μετρησεις,το αν παιζουν καλα ειναι αλλο θεμα.

...
Όχι βέβαια.
Όταν έχουμε να κάνουμε με ένα πλήρες σετ μετρήσεων, το να φαίνεται κάτι στις μετρήσεις και να μην ακούγεται είναι πιθανό.
Το αντίστροφο, με τίποτα.
Όποιος ισχυρίζεται το αντίθετο είναι άσχετος.

Τώρα τα περί γούστου και συνθηκών ακρόασης, καθιστούν πολύπλοκο το όλο θέμα, και είναι πολύ δύσκολο να βγάλει κανείς συμπεράσματα αν δεν είναι ήδη σε θέση να κατανοεί πλήρως το παραπάνω, και, συνεπώς, να είναι σε θέση να ξεχωρίζει τους πραγματικούς "ενόχους" κάθε φορά.



...

Προσωπικα δεν μου αρεσουν ,τους εχω ακουσει στο συστημα μου ηταν καλοι μεσουψηλα αλλα χωρις ογκο πουθενα.

...
Ακόμα και αν βγουν από τη μέση οι παράγοντες συνήθεια, γούστο, ενδεχόμενη κουφαμάρα ( :p ), εγγραφές με τις οποίες έγινε η αξιολόγηση, αλληλεπίδραση ηχείων - χώρου, έχεις σκεφτεί ποτέ ότι η έλλειψη όγκου οφείλεται στα ηχεία σου;

Πέρα από την πλάκα, αν δεν εξασφαλίσει κάποιος σταθερές και υπεράνω υποψίας συνθήκες συγκριτικής ακρόασης (κάτι καθόλου απλό και αυτονόητο), οι ακουστικές συγκρίσεις είναι ανέκδοτο, ιδίως από ανθρώπους χωρίς τεχνικές γνώσεις, δηλαδή την πλειοψηφία των καταναλωτών.

Όλα τα παραπάνω ανεξάρτητα από Ncore, Bryston, wavac...

Καλά όχι wavac... :D

Αυτοί πάνε κατευθείαν για τα σκουπίδια... :gotcha:



...να βελτιωσεις την τοποθετηση των ηχειων σου.

...
Αυτό.



...

Επισης μην αγορασεις κατι αν πρωτα δεν το ακουσεις στν χωρο σου.
:lolsign::lolsign::lolsign:


Ισοσταθμισμένη απόκριση στην περίπτωση του σαλ:
Μη δώσεις πίσω κάτι αν δεν το ακούσεις πρώτα στο χώρο σου.:D

...
:p
 
Last edited:

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
...

Και αν έχεις διάθεση να ξοδέψεις αρκετά έως πολλά λεφτά, σε κάτι ουσίας όμως, που θα σου δώσει τα περισσότερα από τα πλεονεκτήματα των πολλαπλών sub χωρίς τα πολλαπλά sub, θα είναι ντιζαϊνιά και θα μπορεί (σε παντοκατευθυντική λειτουργία) να καλύψει και ολόκληρο το χώρο σου, δες τα Βeolab 50 ή, σε κάτι καλύτερο, μεγαλύτερο αλλά και πολύ ακριβότερο, τα Beolab 90.

την B&o την υπεραγαπησα στα νοιατα μου οταν εμενα στα"ξενα"..ειχα γεμισει το σπιτι μου με οτι εβγαζε η εν λογω εταιρια...τωρα πια με εχει "κουρασει "ο ηχος της...μονο ακουστικα της χρησιμοποιω για το καθε μερα...
καποτε ηταν πολυ μπροστα απο τους αλλους...τωρα νομιζω οχι πια...κατι σαν την apple δηλ...την νοιωθω (την B&o) σαν την διαζευγμενη μου συζυγο χαχαχα...μια χαρα περασαμε ...αλλα παει...περασε...
Σε ότι αφορά στα Beolab 50 και 90 είσαι εντελώς λάθος.

Για την ακρίβεια ( :D ), αν υπάρχει μια γραμμή που χωρίζει το σωστό από το λάθος, τότε είσαι τόσο μακριά από αυτή, που πλέον δε μπορείς ούτε να τη δεις.

Η εν λόγω γραμμή είναι μια τελεία για σένα. :p

Ορίστε, το λέει και ο Joey:

[DOUBLEPOST=1550527218][/DOUBLEPOST]
Οποιος εχει χρησιμοποιήσει και μετρήσει περισσότερα απο ενα σαμπ, ξέρει.

Μπορεί να μην γνωρίζω σε βάθος την θεωρία, αλλά με σιγουριά και απλά λόγια θα σας περιγράψω την απλή κονσουμεράδικη γνώση μου:
  • Τα πολλά σαμπ εξαφανίζουν τις ακυρώσεις που δεν μπορεί να φέρει το eq. Μετρημένο.
  • Τα πολλά σαμπ προσφέρουν καλό και ομοιογενές μπάσο σε μεγάλο μέρος του δωματίου, και όχι μόνο σε μια θέση. Μετρημένο.
  • Τα πολλά σαμπ βοηθάνε πολύ σε κακούς χώρους (ελληνικά σαλόνια).
  • Τα πολλά σαμπ δεν απαιτούν πολλά πολλά στην τοποθέτηση, τα βάζεις όπου βολεύει.

Πείτε τώρα τα θεωρητικά σας, πλάκα έχει :D


...
:hi:



Οταν καποιος εχει χωρο αποκλειστικα για αυτο γινεται με πολυ καλα αποτελεσματα ,αλλα στα περισσοτερα σαλονια δεν μπορεις γιατι δεν ειναι ομορφο να τοποθετησεις 5 sub,πανελ ,ηχεια κ.λ.π. Οπως εγραψαν και ποιο πανω ,ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων.


...


Τα πολλα σαμπ ειναι ο μοναδικός αισθητικά αποδεκτός τρόπος να αποκτήσεις σωστό μπάσο σε σαλόνι όταν έχουμε να κάνουμε με συμβατικά, παντοκατευθυντικά στις χαμηλές συχνότητες, ηχεία.


Και κρύβονται εύκολα, σαν τραπεζάκια, αν ειναι μικρομεσαία. Σε αισθητικά αποδεκτές θέσεις.

Αλλιώς πρέπει να το κάνεις στούντιο στα treatments.
Αν δεν θες να εχεις σωστό ήχο, και εχεις άλλες απόλυτες προτεραιότητες, μπαίνεις σε φόρουμ διακοσμητικής, σεμεδακίων και κρυσταλλιέρας, όχι σε φόρουμ ήχου.
Αλλα σωστός ηχος χωρίς καλό μπάσο δεν υπάρχει.
Αυτό.
Τέλος.
[DOUBLEPOST=1550527693][/DOUBLEPOST]
...

Εννοώντας ότι στις πολύ χαμηλές συχνότητες, ένας χώρος από μπετό χωρίς μεγάλα ανοίγματα προσφέρει άνετα gain πάνω από 20-25 dB σε σχέση με τη free field απόκριση, κάτι το οποίο επιβεβαιώνεται τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά.

...

Να ρωτήσω κάτι πάνω σε αυτό:
1) Τα 20-25dB gain είναι κάτι που θέλουμε, σωστά;
...
Αν ξέρουμε πώς να το εκμεταλλευτούμε, γενικά ναι.
Υπό συνθήκες, ίσως όχι όλα.
Δες EAR, TERMATOGAZI.

...
2) Εάν ναι, τότε το πλεονέκτημα του μικρού χώρου με τοίχους από μπετό, χωρίς μεγάλα ανοίγματα, ισχύει ανεξάρτητα από το υλικό με το οποίο έχουν επενδυθεί οι τοίχοι;
Σε λογικά πάχη (όχι 1-2 μέτρα π.χ.), και από μια συχνότητα και κάτω και μια ενέργεια και πάνω, ναι.
 
Last edited:

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Επιτρεψτε μου ενα σχολιο ....Ξεκινησαμε με 10 sub (s)..κατεβηκαμε στα 6...τωρα ειμαστε στα ..4... παει και πιο κατω αραγε;
ενταξει πλακα κανω συγχωρεστεμε τον αδαη..Παιδια απολαμβανω την συζητηση σας ..καπου σας χανω καπου σας βρισκω...εφαρμοζοντας την τεχνικη της τελευταιας προτασης ...και πρεπει επισης να τονισω τα σωστα σας Ελληνικα και κυριως την ορθογραφια σας οπως και το υποβοσκον χιουμορ σας..
Χθες καποιος αποφοιτος Αρ.Παν.Αθηνων εγραφε....πουλιτε η ενικιαζετε το....κλπ κλπ..σε μια αγγελια στο ΦΒ..
Συγχωρεστε μου την πολυλογια...

Θα μας μάθεις σιγά σιγά.
Τα 10 subs μπορεί και να είναι ιδανικά, τα 4 είναι τα απολύτως ελάχιστα για ομοιόμορφο χαμηλό σε όλο το χώρο σου.
Τώρα, αν θέλεις χαμηλό σε μία μόνο θέση, με μερικές ακυρωσούλες και κάνα βουναλάκι (ενίσχυση), βάλε μόνο ένα.

>:(

Μην τον ακούς φίλε μπασοπέδι, τα δύο ειναι το απόλυτο ελάχιστο. Υπάρχει νόμος. :D
Έτσι μπράβο.
[DOUBLEPOST=1550528973][/DOUBLEPOST]
Η ποιότητα της αναπαραγωγής ενός ηχοσυστήματος μπορεί ν'αναδειχθεί ακόμα περισσότερο στις ανισόρροπες και ΄΄ακατάλληλες΄΄ υπό ορθόδοξα κριτήρια παραγωγές.
Παραδείγματος χάριν,οι παραγωγές της ΄΄αξιαγάπητης΄΄ Diana K μπορούν ν'ακούγονται υποφερτά και ανώδυνα από οποιοδήποτε τυχάρπαστο ηχοσύστημα.:sneaky:

Για το δε γαργάλημα,έχουμε την ευχέρεια ν'αποταθούμε σε άλλους ειδικούς.:D

Εγω παλι περα απο την αυστηρη επιστημονικη πιστη αναπαραγωγη μιας ηχογραφησης θα προτιμουσα η επιστημη να μπορει να "καλυτερευσει" Ολες τις ηχογραφησεις...γιατι περαν της κλασσικης μουσικης και της οποιες σκορπιες καλες ηχογραφισεις ρε γαμωτο υπαρχουνκι αλλες μουσικαρες που ακουγονται σαν πλαστικα ταπερ μετα αρμονιων και ειναι κριμα.
Κλεινει η παρενθεση...
Άρα δεν ψάχνεις για δικάναλο στέρεο, αλλά για χρονομηχανή. :D

Bhutia's Law 7:
Οποιαδήποτε πληροφορία χάνεται ανάμεσα σε διαδοχικούς κρίκους μιας αλυσίδας παραγωγής-αναπαραγωγής είναι αδύνατον να αποκατασταθεί στην αυθεντική και πρότερη μορφή της.

(Τώρα κλείνει η παρένθεση)

Ή για πολυκάναλο σύστημα αξιώσεων.
Και δεν κάνω καθόλου πλάκα... 8-)
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Tiger Lillies?




Αφιερωμένο στους χαλιεντάδες: :fuckyou:


The Tiger Lillies - Avarice Album "Freakshow"


LYRICS:
Avarice, avarice! Money, money is bliss!
The money man makes all the money thats why the money man lives
He sells the souls of his freakshow, for the money man money is bliss
Hes sold his father and mother; his daughter and wife do tricks
Each coin and each note that he makes he greedily gobbles and licks
Avarice, avarice! Money, money is bliss!
He sold all of his children; he sold his friends as well
Well, one day pretty soon the money mans going to Hell
The money mans so greedy hes got a dollar down his jackets insides
For the sake of making more money he murders, cheats and lies
Avarice, avarice! Money, money is bliss!
Everywhere he springs misery, each of the freaks he makes cry
He sold his soul to the Devil hes the only one whod buy
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Όχι βέβαια.
Όταν έχουμε να κάνουμε με ένα πλήρες σετ μετρήσεων, το να φαίνεται κάτι στις μετρήσεις και να μην ακούγεται είναι πιθανό.
Το αντίστροφο, με τίποτα.
Όποιος ισχυρίζεται το αντίθετο είναι άσχετος.

Τώρα τα περί γούστου και συνθηκών ακρόασης, καθιστούν πολύπλοκο το όλο θέμα, και είναι πολύ δύσκολο να βγάλει κανείς συμπεράσματα αν δεν είναι ήδη σε θέση να κατανοεί πλήρως το παραπάνω, και, συνεπώς, να είναι σε θέση να ξεχωρίζει τους πραγματικούς "ενόχους" κάθε φορά.
Bhutia's Law 8 :
Άμα κάποια συσκευή εμφανίζει καλές μετρήσεις αλλά ακούγεται χάλια,αυτό σημαίνει ότι δεν θα έχουν μετρηθεί (όλα) τα κατάλληλα σε κάθε περίπτωση πράγματα.:sneaky:
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Θείο, όχι μποτα...δε λεγεται μποτα. Εδω μου καθεται αυτη η μποτα!
Αυτο το μεγαλο στρογγυλό ''ταμπουρλο'' που στα αγγλικα ειναι ''bass drum'', λεγεται κάσα. Ναι, κάσα.
Εξ' ου και στις μπαντες των παρελασεων λεγεται γκραν-κασα και οχι γκραν-μποτα.
Μποτα το ελεγαν οταν πρωτοφτιαχτηκαν τα ντραμς αλλά αφορουσε το συστημα του ''κόπανου'', δηλαδη το καθετο σιδερο πανω στο πεταλι το οποιο χτυπαει τη μεμβρανη(δερμα παλιοτερα) της κασας. Αντε πια...:p:D:D
Μπότα μπότα μπότα.

:D:p:lol:
Άστους να λένε γιατρέ μου..και στο μπουζούκι ο ήχος παράγεται από τις χορδές αλλά το χτύπημα τις πένας πάνω στη χορδή λέγεται πενιά...έτσι και το χτύπημα της μεμβράνης της γκραν κάσας με το πετάλι λέγεται μποτιά...;)
[DOUBLEPOST=1550530741][/DOUBLEPOST]Πάλι με πρόλαβες ρε κερατά!:p
Κάθε άλλο...ο ήχος από το χτύπημα της μπότας πάνω στην κάσα εξακολουθεί να λέγεται μποτιά και όχι...κασιά.:D
 

salysf

Μπασοπέδιο
Μηνύματα
84
Reaction score
60
Bhutia's Law 7:
Οποιαδήποτε πληροφορία χάνεται ανάμεσα σε διαδοχικούς κρίκους μιας αλυσίδας παραγωγής-αναπαραγωγής είναι αδύνατον να αποκατασταθεί στην αυθεντική και πρότερη μορφή της.

(Τώρα κλείνει η παρένθεση)
Έτσι μπράβο.
[DOUBLEPOST=1550528973][/DOUBLEPOST]




Άρα δεν ψάχνεις για δικάναλο στέρεο, αλλά για χρονομηχανή. :D




Ή για πολυκάναλο σύστημα αξιώσεων.
Και δεν κάνω καθόλου πλάκα... 8-)
Δεν ξερω αν αυτο που ψαχνω λεγεται χρονομηχανη...αλλα θα στο πω αλλοιως....
Σε εγκληματολογικες (και αλλες) ερευνες σε ενα καμενο κομματι χαρτι...η επιστημη σημερα μπορει να κανει ανανηψη πληροφοριων τετοιας ποιοτητας που μπορει να ανασυνταξει ενα κειμενο...μαλλον για προχωρημενη επιστημη ενδιαφερομαι
Αλλα εγω δεν εννοουσα αυτο.
Οσο για την Β&ο δεν εχω ακουσει αυτα τα δυο μοντελα που αναφερεις αλλα μετα απο 30 χρονια σχεσης μαζι της και σαν πρωην αλλα και νυν κατοχος της μισης αρμαδας της μου επιτρεπεται καποια αποψη....
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Bhutia's Law 7:
Οποιαδήποτε πληροφορία χάνεται ανάμεσα σε διαδοχικούς κρίκους μιας αλυσίδας παραγωγής-αναπαραγωγής είναι αδύνατον να αποκατασταθεί στην αυθεντική και πρότερη μορφή της.

(Τώρα κλείνει η παρένθεση)
Λέγε τέτοια να μας τη πέσουν οι αναλογικάριοι για το quantization error και το dithering... :D
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.056
Reaction score
20.467
Οι ncore εχουν καλες μετρησεις,το αν παιζουν καλα ειναι αλλο θεμα. Προσωπικα δεν μου αρεσουν ,τους εχω ακουσει στο συστημα μου ηταν καλοι μεσουψηλα αλλα χωρις ογκο πουθενα.
Πολύ σωστά. Και συμπληρώνω, για να καταλαβαινόμαστε δηλαδή. Οι nCore δεν σχεδιάσθηκαν για να αρέσουν, αλλά για να είναι πιστοί στο σήμα της εισόδου τους, καθώς είναι δραματικά κοντά στον ιδανικό ενισχυτή, δηλαδή σε ένα κομμάτι σύρμα με κέρδος. Κάποτε, από το 1960 έως το 1990, αυτός ήταν ο καημός όλων των χαϊφιντελιστών. Το ήθελαν, το ποθούσαν, αλλά δεν το είχαν. Σήμερα η μόδα έχει αλλάξει και έχουν πάρει το πάνω χέρι οι μεταμοντερνιστές (δεν προβαίνω σε άλλο χαρακτηρισμό), αυτοί που είναι εναντίον του ορθού λόγου. Σήμερα έχετε ενισχυτές χωρίς παραμόρφωση -τους nCore- και δεν τους θέλετε. Καλά να πάθετε. Γι' αυτό υποστηρίζω πως οι nCore απαιτούν προσόντα από τον χαϊφιντελίστα. Ο κάτοχος των nCore δεν μπορεί να είναι όποιος κι όποιος. Θέλει πολύ γερό στομάχι για να πας κόντρα στο ρεύμα.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.842
Reaction score
34.081
Καλά να πάθετε. Γι' αυτό υποστηρίζω πως οι nCore απαιτούν προσόντα από τον χαϊφιντελίστα. Ο κάτοχος των nCore δεν μπορεί να είναι όποιος κι όποιος. Θέλει πολύ γερό στομάχι για να πας κόντρα στο ρεύμα.
ρε τι παθαμε κι αλλαξαμε....

:D:p:oops:
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.496
Reaction score
37.570
Tiger Lillies
ναι, τη θυμαμαι τη συναυλια για το Freak show στο Θεατρο Badminton 2008-2009 καπου εκει .. εξαιρετικη μπαντα, και αγαπημενοι με μεγαλη δισκογραφια ..οτι βγαλανε αλλο ενα αλμπουμ..
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
...Οσο για την Β&ο δεν εχω ακουσει αυτα τα δυο μοντελα που αναφερεις αλλα μετα απο 30 χρονια σχεσης μαζι της και σαν πρωην αλλα και νυν κατοχος της μισης αρμαδας της μου επιτρεπεται καποια αποψη....
Η άποψη είναι επιτρεπτή ούτως ή άλλως.Η αξία της όμως θα φανεί στο...γαργάλημα.;)
Λέγε τέτοια να μας τη πέσουν οι αναλογικάριοι για το quantization error και το dithering... :D
Και μιλώντας περί γαργαλήματος,τώρα ΄΄τα πιάσαμε τα λεφτά μας΄΄.(Μπομπότα Μπομπότα Μπομπότα)
Εκείνη η μερίδα ακροαματικόφιλων διακρίνεται από τόση πόρωση,ώστε δεν πρόκειται υπό καμία συνθήκη να παραδεχθούν ότι περισσότερα στοιχεία πληροφορίας είναι που χάνονται σε μια αλυσίδα αναλογικού mastering-αναπαραγωγής απ'ότι στις σύγχρονες τεχνικές.

Ούτε και είναι πρόθυμοι ν'αναγνωρίσουν ότι εκείνο που τείνουν να λατρεύουν είναι διάφορα...πρόσθετα τεχνουργήματα.:sneaky:
Είναι αυτό που θ'αποκαλούσαμε...αγανάκτηση πληροφορίας.
Δεν ξερω αν αυτο που ψαχνω λεγεται χρονομηχανη...αλλα θα στο πω αλλοιως....
Σε εγκληματολογικες (και αλλες) ερευνες σε ενα καμενο κομματι χαρτι...η επιστημη σημερα μπορει να κανει ανανηψη πληροφοριων τετοιας ποιοτητας που μπορει να ανασυνταξει ενα κειμενο...μαλλον για προχωρημενη επιστημη ενδιαφερομαι
Αλλα εγω δεν εννοουσα αυτο.
Δεν είναι χρονομηχανή αλλά πρόσβαση σε...μεταφυσικές πηγές εκείνο που γυρεύεις κατά βάθος.
Και δεν είναι μεμπτό κάτι τέτοιο.Η ανθρωπότητα από το ξεκίνημα του πολιτισμού εκδηλώνει μεταφυσικές ανησυχίες.

Όποιος αποκτούσε δε πρόσβαση σε μεταφυσικές πηγές,υποθέτω πως θα ήταν αρκετά έξυπνος ώστε να μην τις χαράμιζε σε ζητήματα...ηχητικής αναπαραγωγής.;)
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.326
Μηνύματα
2.858.619
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top