Τα Δυο ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ...(HARBETH 40.1)

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.230
Reaction score
27.014
Ε, δε νομίζω να υπήρχε άνθρωπος με σώα τα ...ώτα που να μην του άρεσε ο ήχος.
Οι ωραίοι ήχοι αρέσουν σε όλους. Δεν χρειάζεται να είναι αληθινοί, δεν χρειάζεται καν να είναι μουσική. Και, εν τέλει, δεν είναι απαραίτητο να πληρώνεις ηχεία κ.λ.π. για να ακούς ωραίους ήχους. ;)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Σε σύγκριση με αυτό?
Το LYD-48 υποστηρίζεται και με γερή...υποβαθύφωνη μονάδα δεμένη ως προσιτό setup πλήρους φάσματος.
Εδώ όμως η αντιπαραβολή έγινε αποκλειστικά ως προς τα κύρια ηχεία αυτόνομα.
:)

Τώρα το θέμα επεκτάθηκε πολύ και έπιασε τεχνικές κατασκευής ηχείων, σχεδιασμό κλπ , οπότε αυτό που να αρχίσεις , εγώ ήθελα να το εντοπίσω στους συντονισμους την καμπίνας. Τέλος πάντων, ξέρω βασικά πράγματα για όλες τις σχολές , από τα γραμμής μεταφοράς , τα τύπου συμμετρικού φορτίου, ανοιχτής μπαφλας κλπ . Με την ευκαιρία της κουβέντας, και σχετικά με την κατασκευή καμπίνας ηχείων ,θα σου πω μια παράξενη σχεδόν απίστευτη ιστορία: μετά το λανσάρισμα και της αίσθηση που έκαναν τα Celestion s600 γύρω στο 1986-87 με το αχρωματιστο, ουδέτερο αλουμινένιο κουτί τους, είχαμε προβληματιστεί μαζί με τον αδελφό μου , μηχανολόγο φοιτητή στο πανεπιστήμιο της Πάτρας, πως θα μπορούσαμε να εξουδετερώσουμε τους χρωματισμούς της καμπίνας και σκεφτήκαμε μια ριζοσπαστική ιδέα για να μην μεταφέρονται οι χρωματισμοί από το εσωτερικό στο εξωτερικό , μέσω μιας ιδιαίτερης κατασκευής. Ξεκινήσαμε να κάνουμε ένα πρωτότυπο αλλά δυσκολευτηκαμε αρκετά και το αφήσαμε για αργότερα , έχοντας στο μυαλό μας ότι θα έπρεπε να το πατεντάρουμε γιατι φαινόταν πολύ καλό! Μετά από δύο χρόνια, το 1989 το καλοκαίρι, στη στήλη Technology του Hi- Fi News που έγραφε νομίζω ο Barry Fox, βλέπω περιγραφή μιας αίτησης πατέντας από την εταιρεία Cannon ( το αγγλικό της τμήμα έρευνας), για το ίδιο πράγμα ακριβώς με σχέδια κλπ. Σκεψου έκπληξη αλλά και θυμός γιατί δεν προχωρήσαμε να το κάνουμε εμείς κυρίως λόγω αναβλητικοτητας. Ευτυχώς δεν εφαρμόστηκε ποτέ γιατί μάλλον όπως ανέφερε και το ίδιο το περιοδικό ήταν σχεδόν αδύνατον να κατασκευαστεί χωρίς συμβιβασμούς καθώς είχε μια εγγενή κατασκευαστική αδυναμία ( contradiction) . λεπτομέρειες ίσως να αναφέρω κάποια στιγμή σε ανάρτηση. Πάντως πιστεύω ότι και σύνθετα θέματα όπως αυτό που αναφέρει ο Bhutia , για την πρόκληση αντίστροφης λειτουργίας του μεγαφώνου ( ως μικρόφωνο) και των παραμορφώσεων μπορεί κάποιος να τα προσεγγίσει με κοινή λογική χωρίς εξειδικευμένες μετρήσεις που όπως καταλαβαίνω από την απουσία απάντησης δεν είναι διαθέσιμες:):(
Η έννοια ενός αστάθμητου παράγοντα έγκειται στο ότι δεν βρίσκεται έτοιμη συνάρτηση εφαρμόσιμη σε όλες ανεξαιρέτως τις περιπτώσεις.Γι αυτό υπάρχουν τα διαγράμματα CSD με τους αισθητήρες επιτάχυνσης που υπολογίζουν την ενέργεια από συντονισμούς σε κάθε περίπτωση.

Έχει υπολογιστεί ως προς το μέσο όρο των περιπτώσεων ,ότι σε καμπίνα μετρίου μεγέθους με τυπική και όχι ελλιπή ποιότητα απόσβεσης φέρουσα προσαρμοσμένο mid-bass 6,5 ιντσών,το ποσό της παρασιτικής ηχητικής ενέργειας από διάφορες δονήσεις που μεταδίδεται πίσω στο διάφραγμα και το πηνίο φωνής του μεγαφώνου έχει στη ζώνη των 300 Hz τάξη μεγέθους κατά 20 dB κατώτερο σε σχέση προς την άμεσα εκπεμπόμενη ενέργεια από την ηλεκτρική διέγερση του μεγαφώνου.Με την ενδελεχή εφαρμογή τεχνικών απόσβεσης,μειώνεται χονδρικά σε τάξη κατά 40dB κατώτερη από την πρωτογενή ενέργεια του μεγαφώνου.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.230
Reaction score
27.014
Το LYD-48 υποστηρίζεται και με γερή...υποβαθύφωνη μονάδα δεμένη ως προσιτό setup πλήρους φάσματος.
Τελικά, μού την σπάει που η υποβαθύφωνη παίρνει τον έλεγχο. Τα κάθε λογής...
μαντριά
με καταπιέζουν σφόδρα.
Άσχετα από τα παραπάνω, σαν αυτόνομες μονάδες ποια θα ήταν προτιμότερη άραγε?
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Τελικά, μού την σπάει που η υποβαθύφωνη παίρνει τον έλεγχο. Τα κάθε λογής...
μαντριά
με καταπιέζουν σφόδρα.
Άσχετα από τα παραπάνω, σαν αυτόνομες μονάδες ποια θα ήταν προτιμότερη άραγε?
Αυτή που έχει ομοαξονική γεωμετρία.
Και προσοχή στα προσωνυμια.
Μπατμαν, Γιατρος, Παντοφλακιας....
Παραπέμπουν σε φιλανθρωπική οργανωση ιταλικού τύπου.
Η ορθολογιστική...΄΄παράγκα΄΄ του avs.:p
 
Last edited:

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.252
Reaction score
8.153
Τί σου είναι η τύχη...Χθές βρέθηκα σε ένα σπίτι στο κέντρο της Αθήνας που όλως τυχαίως βρίσκονταν ένα ζέυγος SLH5+ που έπαιζαν μουσική, σε χαμηλή ένταση. Ε, δε νομίζω να υπήρχε άνθρωπος με σώα τα ...ώτα που να μην του άρεσε ο ήχος. Αυτά.
και δεν τα δυνάμωνες λιγο να τους τρολάρεις??
 

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
ένας γαμο-καταράκτης (CSD) σας έχει γίνει εφιάλτης.. ο οποίος στην ουσία ΔΕΝ λέει και τίποτα! η 'σωρευτική φασματική απόσβεση' δεν είναι παρά ένας στιγμιαίος τόνος που εφαρμόζεται με σάρωση σε όλο το φάσμα και αφού διακοπεί μετριέται ο χρόνος που το μεγάφωνο επανέρχεται στη θέση του.. αυτό.. ούτε λέει για τριξίματα ούτε για δονήσεις ούτε για τέτοιες ΒΛΑΚΕΙΕΣ.. στην ουσία είναι επουσιώδης μέτρηση γιατί απλά η μουσική είναι συνεχόμενη ροή και όχι στιγμιαίοι παλμοί.. γιαυτό και το CSD ΔΕΝ συγκαταλέγεται στις απολύτως στάνταρ μετρήσεις ενός ηχείου και αν ψάξετε στις μετρήσεις του συγκεκριμένου περιοδικού πολλά ηχεία πολλαπλάσιας αξίας έχουν παρόμοιες μετρήσεις.. στο συγκεκριμένο ηχείο αλλά και στα περισσότερα αυτό ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ! και τέλος πάντων αν κάποιος μπορεί να αποδείξει ότι αυτή η 'καθυστέρηση' των ελάχιστων μιλισεκόπντ ακούγεται στο αυτί ας το κάνει.. αρκετά η θεωρία..
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
ένας γαμο-καταράκτης (CSD) σας έχει γίνει εφιάλτης.. ο οποίος στην ουσία ΔΕΝ λέει και τίποτα! η 'σωρευτική φασματική απόσβεση' δεν είναι παρά ένας στιγμιαίος τόνος που εφαρμόζεται με σάρωση σε όλο το φάσμα και αφού διακοπεί μετριέται ο χρόνος που το μεγάφωνο επανέρχεται στη θέση του.. αυτό.. ούτε λέει για τριξίματα ούτε για δονήσεις ούτε για τέτοιες ΒΛΑΚΕΙΕΣ.. στην ουσία είναι επουσιώδης μέτρηση γιατί απλά η μουσική είναι συνεχόμενη ροή και όχι στιγμιαίοι παλμοί.. γιαυτό και το CSD ΔΕΝ συγκαταλέγεται στις απολύτως στάνταρ μετρήσεις ενός ηχείου και αν ψάξετε στις μετρήσεις του συγκεκριμένου περιοδικού πολλά ηχεία πολλαπλάσιας αξίας έχουν παρόμοιες μετρήσεις.. στο συγκεκριμένο ηχείο αλλά και στα περισσότερα αυτό ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ! και τέλος πάντων αν κάποιος μπορεί να αποδείξει ότι αυτή η 'καθυστέρηση' των ελάχιστων μιλισεκόπντ ακούγεται στο αυτί ας το κάνει.. αρκετά η θεωρία..
Αντί να κοιτάξεις να διαβάσεις πέντε πράγματα και να ενημερωθείς για το τι είναι τι και τι απεικονίζει η κάθε μέτρηση, γιατί τα έχεις κάνει αχταρμά, χρησιμοποιείς και εκφράσεις όπως ΒΛΑΚΕΙΕΣ και τα σχετικά.
Δυστυχώς για εσένα εκτίθεσαι ως ημιμαθής με σχόλια όπως το παραπάνω.
 



Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
Αντί να κοιτάξεις να διαβάσεις πέντε πράγματα και να ενημερωθείς για το τι είναι τι και τι απεικονίζει η κάθε μέτρηση, γιατί τα έχεις κάνει αχταρμά, χρησιμοποιείς και εκφράσεις όπως ΒΛΑΚΕΙΕΣ και τα σχετικά.
Δυστυχώς για εσένα εκτίθεσαι ως ημιμαθής με σχόλια όπως το παραπάνω.
γνωρίζω πάρα πολύ καλά τι σημαίνει και τι απεικονίζει κάθε μέτρηση.. μην προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις τους ανθρώπους που διαβάζουν εδώ.. ποτέ κανένας δεν εξήγησε τι σημαίνει αυτή η μέτρηση.. σχολιάζετε χωρίς να εξηγείτε στον κόσμο που διαβάζει τι σημαίνει αυτό.. μπλα μπλα μπλα θεωρία και παρλάτα.. αν είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που γράφω παραπάνω ΠΕΣ ΤΟ ΕΔΩ.. αλλιώς έχεις εκτεθεί εσύ..

Τι λες βρε μανο;
Ποια θεωρία; σαλάτα τα έκανες...
Με επιταχυνσιόμετρο μετράει ο Atkinson...
Το κουδούνισμα μετράει...
Νίκο μην αλλάζεις τα γεγονότα.. αποδείξεις με μετρήσεις ότι η συγκεκριμένη μέτρηση CSD, τα τριξίματα και τα κουδουνίσματα που μέτρησαν στη σαλοτραπεζαρία του Άτκινσον ακούγονται.. περιμένω φίλε..
 



Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
ένας γαμο-καταράκτης (CSD) σας έχει γίνει εφιάλτης.. ο οποίος στην ουσία ΔΕΝ λέει και τίποτα! η 'σωρευτική φασματική απόσβεση' δεν είναι παρά ένας στιγμιαίος τόνος που εφαρμόζεται με σάρωση σε όλο το φάσμα και αφού διακοπεί μετριέται ο χρόνος που το μεγάφωνο επανέρχεται στη θέση του.. αυτό.. ούτε λέει για τριξίματα ούτε για δονήσεις ούτε για τέτοιες ΒΛΑΚΕΙΕΣ.. στην ουσία είναι επουσιώδης μέτρηση γιατί απλά η μουσική είναι συνεχόμενη ροή και όχι στιγμιαίοι παλμοί.. γιαυτό και το CSD ΔΕΝ συγκαταλέγεται στις απολύτως στάνταρ μετρήσεις ενός ηχείου και αν ψάξετε στις μετρήσεις του συγκεκριμένου περιοδικού πολλά ηχεία πολλαπλάσιας αξίας έχουν παρόμοιες μετρήσεις.. στο συγκεκριμένο ηχείο αλλά και στα περισσότερα αυτό ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ! και τέλος πάντων αν κάποιος μπορεί να αποδείξει ότι αυτή η 'καθυστέρηση' των ελάχιστων μιλισεκόπντ ακούγεται στο αυτί ας το κάνει.. αρκετά η θεωρία..
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! :roflmao::roflmao::roflmao:

Τι λες βρε μανο;
Ποια θεωρία; σαλάτα τα έκανες...
Με επιταχυνσιόμετρο μετράει ο Atkinson...
Το κουδούνισμα μετράει...

ένας γαμο-καταράκτης (CSD) σας έχει γίνει εφιάλτης.. ο οποίος στην ουσία ΔΕΝ λέει και τίποτα! η 'σωρευτική φασματική απόσβεση' δεν είναι παρά ένας στιγμιαίος τόνος που εφαρμόζεται με σάρωση σε όλο το φάσμα και αφού διακοπεί μετριέται ο χρόνος που το μεγάφωνο επανέρχεται στη θέση του.. αυτό.. ούτε λέει για τριξίματα ούτε για δονήσεις ούτε για τέτοιες ΒΛΑΚΕΙΕΣ.. στην ουσία είναι επουσιώδης μέτρηση γιατί απλά η μουσική είναι συνεχόμενη ροή και όχι στιγμιαίοι παλμοί.. γιαυτό και το CSD ΔΕΝ συγκαταλέγεται στις απολύτως στάνταρ μετρήσεις ενός ηχείου και αν ψάξετε στις μετρήσεις του συγκεκριμένου περιοδικού πολλά ηχεία πολλαπλάσιας αξίας έχουν παρόμοιες μετρήσεις.. στο συγκεκριμένο ηχείο αλλά και στα περισσότερα αυτό ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ! και τέλος πάντων αν κάποιος μπορεί να αποδείξει ότι αυτή η 'καθυστέρηση' των ελάχιστων μιλισεκόπντ ακούγεται στο αυτί ας το κάνει.. αρκετά η θεωρία..
Ναι, ναι... :p
Άλλωστε η μουσική δεν είναι ημίτονα... :roflmao::roflmao::roflmao:
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! :gotcha::gotcha::gotcha:


ένας γαμο-καταράκτης (CSD) σας έχει γίνει εφιάλτης.. ο οποίος στην ουσία ΔΕΝ λέει και τίποτα! η 'σωρευτική φασματική απόσβεση' δεν είναι παρά ένας στιγμιαίος τόνος που εφαρμόζεται με σάρωση σε όλο το φάσμα και αφού διακοπεί μετριέται ο χρόνος που το μεγάφωνο επανέρχεται στη θέση του.. αυτό.. ούτε λέει για τριξίματα ούτε για δονήσεις ούτε για τέτοιες ΒΛΑΚΕΙΕΣ.. στην ουσία είναι επουσιώδης μέτρηση γιατί απλά η μουσική είναι συνεχόμενη ροή και όχι στιγμιαίοι παλμοί.. γιαυτό και το CSD ΔΕΝ συγκαταλέγεται στις απολύτως στάνταρ μετρήσεις ενός ηχείου και αν ψάξετε στις μετρήσεις του συγκεκριμένου περιοδικού πολλά ηχεία πολλαπλάσιας αξίας έχουν παρόμοιες μετρήσεις.. στο συγκεκριμένο ηχείο αλλά και στα περισσότερα αυτό ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ! και τέλος πάντων αν κάποιος μπορεί να αποδείξει ότι αυτή η 'καθυστέρηση' των ελάχιστων μιλισεκόπντ ακούγεται στο αυτί ας το κάνει.. αρκετά η θεωρία..
:lol::lol::lol:


Αντί να κοιτάξεις να διαβάσεις πέντε πράγματα και να ενημερωθείς για το τι είναι τι και τι απεικονίζει η κάθε μέτρηση, γιατί τα έχεις κάνει αχταρμά, χρησιμοποιείς και εκφράσεις όπως ΒΛΑΚΕΙΕΣ και τα σχετικά.
Δυστυχώς για εσένα εκτίθεσαι ως ημιμαθής με σχόλια όπως το παραπάνω.


γνωρίζω πάρα πολύ καλά τι σημαίνει και τι απεικονίζει κάθε μέτρηση.. μην προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις τους ανθρώπους που διαβάζουν εδώ.. ποτέ κανένας δεν εξήγησε τι σημαίνει αυτή η μέτρηση.. σχολιάζετε χωρίς να εξηγείτε στον κόσμο που διαβάζει τι σημαίνει αυτό.. μπλα μπλα μπλα θεωρία και παρλάτα.. αν είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που γράφω παραπάνω ΠΕΣ ΤΟ ΕΔΩ.. αλλιώς έχεις εκτεθεί εσύ..

...
ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! :lolsign::lolsign:

γνωρίζω πάρα πολύ καλά τι σημαίνει και τι απεικονίζει κάθε μέτρηση.. μην προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις τους ανθρώπους που διαβάζουν εδώ.. ποτέ κανένας δεν εξήγησε τι σημαίνει αυτή η μέτρηση.. σχολιάζετε χωρίς να εξηγείτε στον κόσμο που διαβάζει τι σημαίνει αυτό.. μπλα μπλα μπλα θεωρία και παρλάτα.. αν είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που γράφω παραπάνω ΠΕΣ ΤΟ ΕΔΩ.. αλλιώς έχεις εκτεθεί εσύ..

...

Τι λες βρε μανο;
Ποια θεωρία; σαλάτα τα έκανες...
Με επιταχυνσιόμετρο μετράει ο Atkinson...
Το κουδούνισμα μετράει...


...

Νίκο μην αλλάζεις τα γεγονότα.. αποδείξεις με μετρήσεις ότι η συγκεκριμένη μέτρηση CSD, τα τριξίματα και τα κουδουνίσματα που μέτρησαν στη σαλοτραπεζαρία του Άτκινσον ακούγονται.. περιμένω φίλε..



Να αποδείξω με μετρήσεις ότι κάτι που μετρήθηκε ακούγεται;
Τι έχεις πάθει βρε Μάνο, τι λες;
Τίποτα δεν έχει πάθει... :p
μπιτσακάκης είναι... :lolsign:
Ανίκανος να κατανοήσει δυο γραμμές κείμενο ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ... :gotcha::rofl: :fuckyou:


Harbeth M40.1 loudspeaker
Art Dudley | Oct 17, 2008

https://www.stereophile.com/standloudspeakers/1008har/index.html


https://www.stereophile.com/content/harbeth-m401-loudspeaker-measurements

Fig.2, for example, is a cumulative spectral-decay plot calculated from the output of an accelerometer fastened to the name plate on the rear panel. Many ridges of delayed energy can be seen between 80 and 250Hz, and while these varied in strength depending where on the panels I placed the accelerometer, there was no position at which they were absent.




Fig.2 Harbeth Audio M40.1, cumulative spectral-decay plot calculated from output of an accelerometer fastened to name plate on rear panel (MLS driving voltage to speaker, 7.55V; measurement bandwidth, 2kHz).


ένας γαμο-καταράκτης (CSD) σας έχει γίνει εφιάλτης.. ο οποίος στην ουσία ΔΕΝ λέει και τίποτα! η 'σωρευτική φασματική απόσβεση' δεν είναι παρά ένας στιγμιαίος τόνος που εφαρμόζεται με σάρωση σε όλο το φάσμα και αφού διακοπεί μετριέται ο χρόνος που το μεγάφωνο επανέρχεται στη θέση του.. αυτό.. ούτε λέει για τριξίματα ούτε για δονήσεις ούτε για τέτοιες ΒΛΑΚΕΙΕΣ.. στην ουσία είναι επουσιώδης μέτρηση γιατί απλά η μουσική είναι συνεχόμενη ροή και όχι στιγμιαίοι παλμοί.. γιαυτό και το CSD ΔΕΝ συγκαταλέγεται στις απολύτως στάνταρ μετρήσεις ενός ηχείου και αν ψάξετε στις μετρήσεις του συγκεκριμένου περιοδικού πολλά ηχεία πολλαπλάσιας αξίας έχουν παρόμοιες μετρήσεις.. στο συγκεκριμένο ηχείο αλλά και στα περισσότερα αυτό ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ! και τέλος πάντων αν κάποιος μπορεί να αποδείξει ότι αυτή η 'καθυστέρηση' των ελάχιστων μιλισεκόπντ ακούγεται στο αυτί ας το κάνει.. αρκετά η θεωρία..

...

Νίκο μην αλλάζεις τα γεγονότα.. αποδείξεις με μετρήσεις ότι η συγκεκριμένη μέτρηση CSD, τα τριξίματα και τα κουδουνίσματα που μέτρησαν στη σαλοτραπεζαρία του Άτκινσον ακούγονται.. περιμένω φίλε..
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! :gotcha:


ένας γαμο-καταράκτης (CSD) σας έχει γίνει εφιάλτης.. ο οποίος στην ουσία ΔΕΝ λέει και τίποτα! η 'σωρευτική φασματική απόσβεση' δεν είναι παρά ένας στιγμιαίος τόνος που εφαρμόζεται με σάρωση σε όλο το φάσμα και αφού διακοπεί μετριέται ο χρόνος που το μεγάφωνο επανέρχεται στη θέση του.. αυτό.. ούτε λέει για τριξίματα ούτε για δονήσεις ούτε για τέτοιες ΒΛΑΚΕΙΕΣ.. στην ουσία είναι επουσιώδης μέτρηση γιατί απλά η μουσική είναι συνεχόμενη ροή και όχι στιγμιαίοι παλμοί.. γιαυτό και το CSD ΔΕΝ συγκαταλέγεται στις απολύτως στάνταρ μετρήσεις ενός ηχείου και αν ψάξετε στις μετρήσεις του συγκεκριμένου περιοδικού πολλά ηχεία πολλαπλάσιας αξίας έχουν παρόμοιες μετρήσεις.. στο συγκεκριμένο ηχείο αλλά και στα περισσότερα αυτό ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ! και τέλος πάντων αν κάποιος μπορεί να αποδείξει ότι αυτή η 'καθυστέρηση' των ελάχιστων μιλισεκόπντ ακούγεται στο αυτί ας το κάνει.. αρκετά η θεωρία..
Ένας πλήρης κύκλος ενός ημτόνου 100Hz διαρκεί 10msec, οράγμα το οποίο σημαίνει ότι ένα χρονικό διάστημα 60+ msec, διαρκεί πάνω από ΕΞΙ πλήρεις κύκλους ενός ημιτόνου 100Hz.

Ένας πλήρης κύκλος ενός ημιτόνου 440Hz που αντιστοιχεί στη (αλλά για μουσικά όργανα δεν ταυτίζεται με) νότα ΛΑ της 4ης οκτάβας

https://en.wikipedia.org/wiki/A440_(pitch_standard)

διαρκεί περίπου 2,27msec, πράγμα το οποίο σημαίνει ένα χρονικό διάστημα 15+ msec, διαρκεί πάνω από ΕΞΙ πλήρεις κύκλους ενός ημιτόνου 440Hz.

 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
γνωρίζω πάρα πολύ καλά τι σημαίνει και τι απεικονίζει κάθε μέτρηση.. μην προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις τους ανθρώπους που διαβάζουν εδώ.. ποτέ κανένας δεν εξήγησε τι σημαίνει αυτή η μέτρηση.. σχολιάζετε χωρίς να εξηγείτε στον κόσμο που διαβάζει τι σημαίνει αυτό.. μπλα μπλα μπλα θεωρία και παρλάτα.. αν είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που γράφω παραπάνω ΠΕΣ ΤΟ ΕΔΩ.. αλλιώς έχεις εκτεθεί εσύ..
....
(Πέντε λεπτών προθεσμία)...

Ιδού η αυθεντική ανηχοϊκή απόκριση του Harbeth Monitor 40.Έξω δηλαδή από την κουζζινοσαλοτραπεζαρία που τόσο ενοχλεί ορ(γ)ισμένους χαρακτήρες.

Στάθμη αναφοράς 90 dB.Παρατηρούμε ακόμα κι εδώ από τον τονισμό κατά 2,5 dB στη ζώνη του θεμελιώδους συντονισμού υποαποσβενύμενη ευθυγράμμιση χαμηλού,η οποία θα επιδρά και σε ανώτερες οκτάβες.

Παρατηρούνται επίσης μικρές τονώσεις τάξης 1dB άνω από τη στάθμη αναφοράς στη ζώνη 100-500 Hz.Εκείνες αντιστοιχούν σε αντιληπτούς συντονισμούς από την καμπίνα.

Ο βαθμός στον οποίο θα γίνονταν αντιληπτοί υπό τυπικές οικιακές συνθήκες εξαρτάται από το συνδυασμό των εξής παραγόντων:

- Τονικό ύψος στο οποίο εμφανίζονται.

- Χρονική έκταση συντονισμού.

- Ποιότητα συντονσμού (πλάτος και εύρος ζώνης) εκπεφρασμένα μέσω της τιμής Q

- Ακουστική συμπεριφορά δωματίου στη ζώνη των συντονισμών.

- Στάθμη συνιστωσών από αρμονική παραμόρφωση κυρίως στο συνδεδεμένο ενισχυτή.

- Με τελευταίον και υπερ-κρίσιμον παράγοντα το ποσό ενέργειας που θα περιέχει το αναπαραγόμενο πρόγραμμα πάνω στις ζώνες συντονισμού και βεβαίως τη...στάθμη ακρόασης.

Σύγχρονα μουσικά ιδιώμτα με διακεκριμένες νότες και αρμονικές τους στη ζώνη 100-500 Hz θα έχουν ακροαματική αλλοίωση ιδίως κατά την αύξηση στη στάαθμη αναπαρααγωγής Η αντιληπτή αλλοίωση θα ίσχυε σε μικρότερρο βαθμό για κρουστικούς ήχους με μη αρμονικές συνιστώσες στην επίμαχη ζώνη.

Και ως κερασάκι,το εξής παράδοξον εκ πρώτης όψεως:Απόπειρα να αποσβεσθεί η συμπεριφορά της δομημενης λεπτότοιχης καμπίνας με τις κλασσικές μεθόδους θα οδηγούσε σε συντονισμούς με μειωμένο μεν το πλάτος,αλλά πιο εκτεταμένο εύρος δράσης στο φάσμα (μείωση στην τιμή Q).Και υπό τέτοια υποθετική συνθήκη στη συγκεκριμένη κατασκευή καμπίνας θα προέκυπταν συντονισμοί...περισσότερο αντιληπτοί.

Με άλλα λόγιαα η τεχνοτροπία της λεπτότοιχης καμπίνας είναι αδιόρθωτη,κατάσταση Take it or Leave it.
 
Last edited:

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Αντί να κοιτάξεις να διαβάσεις πέντε πράγματα και να ενημερωθείς για το τι είναι τι και τι απεικονίζει η κάθε μέτρηση, γιατί τα έχεις κάνει αχταρμά, χρησιμοποιείς και εκφράσεις όπως ΒΛΑΚΕΙΕΣ και τα σχετικά.
Δυστυχώς για εσένα εκτίθεσαι ως ημιμαθής με σχόλια όπως το παραπάνω.
Μόνο; :roflmao::roflmao::roflmao:

Ίσως θα έπρεπε να ανοίξει άμεσα thread με τίτλο "Η Σοφία του sudoku" :fuckyou: όπου θα συγκεντρώνονται και θα παρατίθενται αυτούσιες όλες οι (ήδη δημοσιευμένες από τον ίδιο) εμβριθείς και εμπεριστατωμένες τεχgνικές analύσεις του, για να τις θαυμάζει ο κόσμος χωρίς να κουράζεται να τις ψάχνει...

Σε ποια κατηγορία όμως; :rolleyes:
Στα "Τεχνικά Θέματα Audio" ή στο thread "Εδώ Γελάμε"; :laugh:

Δε θα μείνει άντερο... :lolsign::lolsign::lolsign:

Γέλιο μέχρι πρωίας... :lol::lol::lol:
 

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! :roflmao::roflmao::roflmao:

Ένας πλήρης κύκλος ενός ημτόνου 100Hz διαρκεί 10msec, οράγμα το οποίο σημαίνει ότι ένα χρονικό διάστημα 60+ msec, διαρκεί πάνω από ΕΞΙ πλήρεις κύκλους ενός ημιτόνου 100Hz.

στα 60 msec η στάθμη έχει πέσει στα -24 db και είναι ΜΗ ακουστή άσχετε!!

σε πραγματικό μουσικό πρόγραμμα το μεγάφωνο κινείται συνεχώς και αναπαράγει τους επόμενους τόνους της μουσικής ροής οι οποίοι συνήθως είναι ΜΙΚΤΕΣ ΚΥΜΑΤΟΜΟΡΦΕΣ με διάρκεια, με πολύπλοκο και ευρύ συχνοτικό περιεχόμενο και όχι στιγμιαίοι τόνοι εστιασμένοι στο συγκεκριμένο σημείο.. το παραπάνω είναι γράφημα από ΣΤΓΜΙΑΙΟΥΣ τόνους ΔΕΝ είναι μουσική.. αλλά που να γνωρίζεις εσύ από μουσική ασχετίδη!!
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
στα 60 msec η στάθμη έχει πέσει στα -24 db και είναι ΜΗ ακουστή άσχετε!!

σε πραγματικό μουσικό πρόγραμμα το μεγάφωνο κινείται συνεχώς και αναπαράγει τους επόμενους τόνους της μουσικής ροής οι οποίοι συνήθως είναι ΜΙΚΤΕΣ ΚΥΜΑΤΟΜΟΡΦΕΣ με διάρκεια, με πολύπλοκο και ευρύ συχνοτικό περιεχόμενο και όχι στιγμιαίοι τόνοι εστιασμένοι στο συγκεκριμένο σημείο.. το παραπάνω είναι γράφημα από ΣΤΓΜΙΑΙΟΥΣ τόνους ΔΕΝ είναι μουσική.. αλλά που να γνωρίζεις εσύ από μουσική ασχετίδη!!
Dear Mr. President of Relativity,εκεί ακριβώς έγκειται το φλέγον ζήτημα,ότι η παραμένουσα μηχανική ενέργεια από τις προηγούμενες διεγέρσεις θα υποβάλει σε διαμόρφωση εκείνες που ακολουθούν αμέσως μετά σε κάθε χρονική στιγμή του σήματος.Δυστυχώς δεν κάνει διακρίσεις πάνω στο πόσο ΄΄μουσικός΄΄ θα είναι ο σύνθετος τόνος.

Η επήρρεια αυτή θα είναι ακόμα πιο έντονη εφόσον η παρασιτική ενέργεια θα ανατροφοδοτείται και στο βρόχο ανάδρασης του συνδεδεμένου ενισχυτικού.

Άρα λοιπόν όσοι θα οδηγούσαν τα καθαρόαιμα με ενισχυτικό που δεν θα είχε αρνητική ανάδραση αναμένεται να τα άκουγαν και καλύτερα.Είδες πως όλα μπορούν να εξηγηθούν; :sneaky:

Απλό τεστ για τον τυπικό ακροαματικόφιλο και χρήστη λεπτότοιχων ηχείων : Βάζουμε να παίξουν βαρέα και ανθυγιεινά ιδιώματα στη μέση στάθμη αναφοράς στη δική του θέση ακρόασης.Πατάμε ξαφνικά παύση στο τηλεχειριστήριο - ας μην χρησιμοποιήσει βινυλιακό μέσο για το πείραμα.

Εφόσον επικρατεί χαμηλή στάθμη στο θόρυβο υποβάθρου,ας ακροαστεί την παραμένουσα ενέργεια που εκπέμπει η καμπίνα.Για να τη διαχωρίσει ευκολότερα από πιθανούς ιδιορρυθμούς του χώρου,μπορεί επιπλέον να πλησιάσει τα αυτιά του στα τοιχώματα και από διάφορες πλευρές του ηχείου προτού να πατιόταν η παύση.

Εάν πάλι επικρατεί υψηλή στάθμη στο θόρυβο υποβάθρου ή αλλοπρόσαλλη αντίδραση από τη συμπεριφορά του χώρου ,τότε θα ειναι τυχερός-άτυχος,αφού ούτως ή άλλως η δυναμική απόδοση του συστήματος θα είναι υποβαθμισμένη.;)
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
γνωρίζω πάρα πολύ καλά τι σημαίνει και τι απεικονίζει κάθε μέτρηση.. μην προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις τους ανθρώπους που διαβάζουν εδώ.. ποτέ κανένας δεν εξήγησε τι σημαίνει αυτή η μέτρηση.. σχολιάζετε χωρίς να εξηγείτε στον κόσμο που διαβάζει τι σημαίνει αυτό.. μπλα μπλα μπλα θεωρία και παρλάτα.. αν είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που γράφω παραπάνω ΠΕΣ ΤΟ ΕΔΩ.. αλλιώς έχεις εκτεθεί εσύ..
Έχω ακούσει διάφορα, αλλά ότι <<προσπαθώ να αποπροσανατολίσω τους ανθρώπους που διαβάζουν εδώ>> είναι η πρώτη φορά...
Μπας και βάζεις για Δημοτικός Σύμβουλος και έχεις επηρεαστεί; Για καλό το λέω, να μαζέψουμε ψήφους!:)

Την απάντηση την πήρες για το <<διαφορετικό>> και δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω.

Νίκο μην αλλάζεις τα γεγονότα.. αποδείξεις με μετρήσεις ότι η συγκεκριμένη μέτρηση CSD, τα τριξίματα και τα κουδουνίσματα που μέτρησαν στη σαλοτραπεζαρία του Άτκινσον ακούγονται.. περιμένω φίλε..
Άι γεια σου. Κάτι κατάλαβες με τα πολλά. Τριξίματα και κουδουνίσματα. Αυτό ακριβώς είναι.
Και πρόσεξε...
Το παραπάνω γράφημα αφορά τα τριξίματα που προέρχονται μόνο από την πρόσοψη του ηχείου.
Σε αυτά τα τριξίματα πρέπει να προστεθούν αυτά της πλάτης του ηχείου, καθώς και των πλευρών του.
Σε διαφορετικές βασικές συχνότητες βέβαια, αφού μιλάμε για άλλη επιφάνεια και φέρουσα μάζα. Χαμός εεε.
Αυτά για επαναπροσανατολισμό...
 
Last edited:

D

Deleted member 8307

Guest
... μη ξεχνάμε το tuning της καμπίνας με τις βίδες :D, φέρνει τον ηχο στα μετρα σου :roflmao:

και το 40 έχει και πολλές...
 
Last edited by a moderator:


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.867.340
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top