Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
ΥΓ. Θα μπορεί κάποιος να ντριφτάρει.. , ή να στρίψει οριακά.. κλπ..?
Χλωμό..!8-)
Εννοείται πως ναι. Εδώ δεν ξεζαντάρουν τα κοινά ελαστικά σε ακραίες συνθήκες, θα έχουν πρόβλημα αυτά;
 


Μηνύματα
252
Reaction score
645
Το μοναδικό 2τροχο αυτοκίνητο στην ιστορία είναι το Gyro-X από το 1967..
Πραγματικά απίστευτο το να το βλέπεις να βολτάρει ισορροπώντας..!

Ο σχεδιαστής του ήταν Έλληνας της Αμερικής, ο Alex Tremulis....
 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
Εννοείται πως ναι. Εδώ δεν ξεζαντάρουν τα κοινά ελαστικά σε ακραίες συνθήκες, θα έχουν πρόβλημα αυτά;
Βασικά εννοούσα ότι τουλάχιστον στα υψηλά προφίλ θα υπάρχει θέμα στρέβλωσης, κ άρα επίδρασης στην γενικότερη συμπεριφορά της γεωμετρίας του αυτοκινήτου σε συνθήκες οριακού στριψίματος..
Ιδιαίτερα στις μηχανές που υπάρχει ολόκληρη φιλοσοφία στο σήκωμα της μηχανής από κλίση με πολλά (το λεγόμενο σκαλοπάτι..!)
[DOUBLEPOST=1560153503][/DOUBLEPOST]
Ο σχεδιαστής του ήταν Έλληνας της Αμερικής, ο Alex Tremulis....
Σώπα..!
Δεν το ήξερα..
Θα μου πείς οι έλληνες σχεδιαστές διαπρέπουν στο εξωτερικό..
Οπως το mini cooper του Ισιγόνη..!
 

Μηνύματα
252
Reaction score
645
Βασικά εννοούσα ότι τουλάχιστον στα υψηλά προφίλ θα υπάρχει θέμα στρέβλωσης, κ άρα επίδρασης στην γενικότερη συμπεριφορά της γεωμετρίας του αυτοκινήτου σε συνθήκες οριακού στριψίματος..
Ιδιαίτερα στις μηχανές που υπάρχει ολόκληρη φιλοσοφία στο σήκωμα της μηχανής από κλίση με πολλά (το λεγόμενο σκαλοπάτι..!)
[DOUBLEPOST=1560153503][/DOUBLEPOST]
Σώπα..!
Δεν το ήξερα..
Θα μου πείς οι έλληνες σχεδιαστές διαπρέπουν στο εξωτερικό..
Οπως το mini cooper του Ισιγόνη..!
Ήταν μεταξύ άλλων και μέλος της ομάδας του Tucker...
 



Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
Μπορεί να χαρακτηριστεί άνετα ο πιό τρελλαμένος βεσπάκιας κ όχι μόνο!!
Μιλάμε τρελλός δεξιοτέχνης με την συμπαθέστατη βέσπα, αλλά κ κατά τα άλλα δύσκολη γεωμετρία της, κατανομή βάρους, κλπ κλπ για τέτοιες ταρζανιές!!
Πολύ μεγάλος..!:hi:

 

stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.631
Reaction score
36.414
Μπορεί να χαρακτηριστεί άνετα ο πιό τρελλαμένος βεσπάκιας κ όχι μόνο!!
Μιλάμε τρελλός δεξιοτέχνης με την συμπαθέστατη βέσπα, αλλά κ κατά τα άλλα δύσκολη γεωμετρία της, κατανομή βάρους, κλπ κλπ για τέτοιες ταρζανιές!!
Πολύ μεγάλος..!:hi:

Αυτόν θα τον ζήλευε και ο μεγάλος Θου-Βου (ξέρεις από βεσπα;):D
 







Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
Την παλιά χρυσή εποχή των Turbo στην Formula 1 (δεκαετία '80) υπήρξε τέτοια εξέλιξη που όμοια της δεν θα υπάρξει ξανά για πολλούς λόγους..
Ενα χαρακτηριστικό διαμάντι της εποχής ήταν κ η BMW Μ12 (Brabham BT50 / 52) με κινητήρα 1.500 cm 4κίλυνδρο o οποίος στροφάριζε στις 10.000 με 12.000 για πλάκα με 4.5+ bar ('εφτασε κάποια στιγμή τα 5.6 bar) πίεση στο turbo αποδίδοντας 1.500 άλογα ή αλλιώς 1.000 άλογα στο λίτρο ή 100 άλογα κάθε 150 cm..
Τρελλά νούμερα εντελώς..!!


 


Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
Την παλιά χρυσή εποχή των Turbo στην Formula 1 (δεκαετία '80) υπήρξε τέτοια εξέλιξη που όμοια της δεν θα υπάρξει ξανά για πολλούς λόγους..
Ενα χαρακτηριστικό διαμάντι της εποχής ήταν κ η BMW Μ12 (Brabham BT50 / 52) με κινητήρα 1.500 cm 4κίλυνδρο o οποίος στροφάριζε στις 10.000 με 12.000 για πλάκα με 4.5+ bar ('εφτασε κάποια στιγμή τα 5.6 bar) πίεση στο turbo αποδίδοντας 1.500 άλογα ή αλλιώς 1.000 άλογα στο λίτρο ή 100 άλογα κάθε 150 cm..
Τρελλά νούμερα εντελώς..!!


ΤΑ ΔΕ ΜΠΛΟΚ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ 2002!!!!!
[DOUBLEPOST=1560774909][/DOUBLEPOST]Αυτό είναι το νέο Audi A6 Allroad



To Audi A6 Allroad συμπληρώνει 20 χρόνια παρουσίας με τους Γερμανούς να μας παρουσιάζουν τη νέα γενιά του πολυτελούς μοντέλου.

Η «περιπετειώδης» έκδοση του μεγάλου γερμανικού αυτοκινήτου βασίζεται στο Α6 Avant και έρχεται να προσφέρει μεγαλύτερες δυνατότητες σε εκτός δρόμου αναζητήσεις λόγω της τετρακίνησης, της αυξημένης απόστασης από το έδαφος και της στάνταρ αερανάρτησης. Όταν ο οδηγός επιλέξει το «auto» ή το «comfort» στα οδηγικά set-up του αυτοκινήτου, τότε η απόσταση από το έδαφος διατηρείται στα 139 χλστ. Εκτός δρόμου τώρα και εφόσον ο οδηγός επιλέξει το off road set-up, τότε το αυτοκίνητο ανυψώνεται κατά 30 χλστ. με ταχύτητες έως 80 km/h. Εάν ο οδηγός κινείται με ταχύτητες κάτω από 35 km/h στο off road mode, τότε η ανάρτηση ανυψώνεται αυτόματα κατά επιπλέον 15 χλστ., φθάνοντας συνολικά στα 184 χλστ. (ανώτατο ύψος).


Το νέο Audi A6 Allroad διατηρεί και μια πιο «περιπετειώδη» εμφάνιση από τις υπόλοιπες εκδόσεις του A6 Avant
Στην εθνική από την άλλη και όταν η ταχύτητα του A6 Allroad ξεπεράσει τα 120 km/h, τότε η στάνταρ απόσταση από το έδαφος των 139 χλστ. μειώνεται κατά 15 χλστ. για να βοηθήσει στη σταθερότητα του αυτοκινήτου. Εκτός όμως από την αερανάρτηση, το νέο Audi A6 Allroad διατηρεί και μια πιο «περιπετειώδη» εμφάνιση από τις υπόλοιπες εκδόσεις του A6 Avant, φέροντας νέους off road προφυλακτήρες, διαφορετική εμπρόσθια γρίλια, μαύρα περιμετρικά προστατευτικά πλαστικά και αλουμινένιες ράγες οροφής.


Στο εσωτερικό συναντούμε νέους χρωματισμούς, στάνταρ καθίσματα με δέρμα-ύφασμα, νέες επενδύσεις και πολλές επιλογές έξτρα

Στο εσωτερικό συναντούμε νέους χρωματισμούς, στάνταρ καθίσματα με δέρμα-ύφασμα, νέες επενδύσεις και πολλές επιλογές έξτρα, μεταξύ των οποίων και τη σειρά allroad line, που περιλαμβάνει σπορ καθίσματα με δέρμα/αλκαντάρα, αλουμινένιες επενδύσεις, κρυφούς φωτισμούς και άλλα. Στάνταρ συναντούμε επίσης και τεχνολογίες για εκτός δρόμου οδήγηση, όπως to σύστημα που διατηρεί σταθερή την ταχύτητα σε κατάβαση και ανάβαση, έχοντας μάλιστα και τη δυνατότητα να φρενάρει ανεξάρτητα κάθε τροχό για επιπλέον πρόσφυση. Στους κινητήρες του το A6 Allroad θα σταδιοδρομήσει με τρία ισχυρά diesel μοτέρ 3.0 TDI V6 με 231, 286 και 349 ίππους. Και οι τρεις εκδόσεις συνδυάζονται με «ήπιο», 48-Volt υβριδικό σύστημα για να μειώσουν κατανάλωση και ρύπους, ενώ έχουν στάνταρ 8τάχυτο αυτόματο Tiptronic κιβώτιο.


Ολοκληρώνοντας να σημειώσουμε ότι η Audi θέλοντας να γιορτάσει τα 20 χρόνια παρουσίας του A6 Allroad στην αγορά έχει δημιουργήσει την ειδική έκδοση «20 years allroad», η οποία φέρει ειδικούς χρωματισμούς σε αμάξωμα και εσωτερικό, νέες επενδύσεις, 19άρες ζάντες και άλλα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Audi A6
 


Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
Των απλών 2002 εννοείς?
Η τα ενισχυμένα από την 2002 Turbo?
ΑΠΛΑ Μ10.

ΗΤΑΝ ΙΔΙΑ ΑΠ ΟΣΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΟ.

ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΕΡΝΑΓΑΝ ΑΚΤΙΝΕΣ Χ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΡΗΓΜΑΤΑ Η ΦΟΥΣΚΑΛΕΣ ΣΤΟΝ ΧΥΤΟΣΙΔΗΡΟ.

ΜΕΤΑ ΤΑ "ΑΝΟΙΓΑΝ" ΣΕ 89,2 Η 89,4 ΑΠΟ 89 ΠΟΥ ΗΤΑΝ.
[DOUBLEPOST=1560775843][/DOUBLEPOST]

[DOUBLEPOST=1560776100][/DOUBLEPOST]ΑΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΜΥΘΟΣ....

https://www.enginelabs.com/news/engine-myth-urinating-on-cylinder-block-improves-durability/

 


Staff online

  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.314
Μηνύματα
2.858.234
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top