Πολλές ερωτήσεις

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
Αποφάσισα να προσεγγίσω το θηρίο από λίγο διαφορετική σκοπιά. Προσπαθώ να ρυθμίσω τα sub αρκετά δυνατά για να έχω περιθώριο να εφαρμόσω ένα target curve που θα είναι στα +5db χαμηλά και θα καταλήγει -1db στο 1khz. Το θέμα είναι ότι για να τα φέρω σε ένταση που θα μου δίνουν μια μέση απόκριση που θα μπορούσε να φιλοξενήσει το target curve έχει σαν αποτέλεσμα να κλιπάρει το dirac στις προβληματικές περιοχές μεταξύ 40-50Hz.

H εικόνα main + subs χωρίς κάποια ισοστάθμιση είναι αυτή (1/6 smoothing)
View attachment 129429

Και αν εστιάσουμε τις χαμηλές συχνότητες με 1/12 smoothing αυτή.
View attachment 129430

Αντί να αφήσω λοιπόν στο Dirac την βαριά δουλειά έπαιξα λίγο με τα φίλτρα που σου δίνει το minidsp, με το σκεπτικό να φέρω μια απόκριση σχετικά normal που θα έχει τα περιθώρια για το target curve και μετά να αφήσω το Dirac να κάνει "μικροδιορθώσεις". Ασχολήθηκα μόνο με το Right sub το πρωί (κατά τις 6 :) ) και με 2 φίλτρα ένα για κούρεμα και ένα για τόνωση έφτασα σε αυτό το αποτέλεσμα το οποίο είναι πολύ πιο smooth (πριν και μετά με 1/12 smoothing).
View attachment 129434
Με 1/3 είναι σχεδόν flat μέχρι τους 100.

Το συνολικό αποτέλεσμα για το δεξί κανάλι είναι αυτό και μου δίνει περιθώριο να εφαρμόσω λογικά και μια "loudness" curve για πιο χαμηλές ακροάσεις.
View attachment 129435

Ευελπιστώ το απόγευμα να φέρω και το άλλο. Το ερώτημα είναι: αυτό θα δουλέψει ή θα τσαντιστεί το Dirac γιατί κάποιος άλλος του πήρε την δουλειά; ή μήπως δεν το απασχολεί γιατί το dirac αποφασίζει τι θα κάνει με βάση την απόκριση που λαμβάνει εκείνη την στιγμή; Μου φαίνεται πιο λογικό το δεύτερο για αυτό έφαγα και τον χρόνο μου για να παίξω.
φίλε, σ' ένα διάλειμμα από τις μετρήσεις & τις ρυθμίσεις και αφού έχεις προσεγγίσει το θηρίο από λίγο διαφορετική σκοπιά και αφού βεβαιωθείς ότι το dirac δεν είναι θυμωμένο και δεν κλιπάρει, άκου λίγο το Χ & Π Κατσιμίχας - Μη Γυρίσεις...(μήπως έχεις χαθεί μέσα σε δρόμους που καίνε...)
 


Μηνύματα
813
Reaction score
1.788
φίλε, σ' ένα διάλειμμα από τις μετρήσεις & τις ρυθμίσεις και αφού έχεις προσεγγίσει το θηρίο από λίγο διαφορετική σκοπιά και αφού βεβαιωθείς ότι το dirac δεν είναι θυμωμένο και δεν κλιπάρει, άκου λίγο το Χ & Π Κατσιμίχας - Μη Γυρίσεις...(μήπως έχεις χαθεί μέσα σε δρόμους που καίνε...)
Καλημέρα! Δεν νομίζω ότι χάθηκα περισσότερο απ' ότι μου αναλογεί. Αν δεις σε αρχικά ποστ είχα αναφέρει ότι θα το κάνω projectάκι που μάλιστα υπολόγιζα ότι θα έπαιρνε μήνες. Καταλαβαίνω ότι κούρασα με τις ερωτήσεις και τις μετρήσεις αλλά νομίζω ότι είναι ένας από τους σκοπούς το forum. Τώρα τέλος μέχρι την ώρα του treatment.

ΥΓ. Οι Κατσιμιχαίοι ισοδυναμούν με αυτοκτονία και έχω σκεφτεί πιο σοβαρούς λόγους και καλύτερους τρόπους για να το κάνω :).
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
φίλε, σ' ένα διάλειμμα από τις μετρήσεις & τις ρυθμίσεις και αφού έχεις προσεγγίσει το θηρίο από λίγο διαφορετική σκοπιά και αφού βεβαιωθείς ότι το dirac δεν είναι θυμωμένο και δεν κλιπάρει, άκου λίγο το Χ & Π Κατσιμίχας - Μη Γυρίσεις...(μήπως έχεις χαθεί μέσα σε δρόμους που καίνε...)
Και μετά άκου και το "Κίτρινο Αστείο".

Μιλάμε για πολύυυυ νόημα...

Σαν τα post του sudoku ένα πράγμα. :fuckyou:





Καλημέρα! Δεν νομίζω ότι χάθηκα περισσότερο απ' ότι μου αναλογεί. Αν δεις σε αρχικά ποστ είχα αναφέρει ότι θα το κάνω projectάκι που μάλιστα υπολόγιζα ότι θα έπαιρνε μήνες. Καταλαβαίνω ότι κούρασα με τις ερωτήσεις και τις μετρήσεις αλλά νομίζω ότι είναι ένας από τους σκοπούς το forum. Τώρα τέλος μέχρι την ώρα του treatment.

ΥΓ. Οι Κατσιμιχαίοι ισοδυναμούν με αυτοκτονία και έχω σκεφτεί πιο σοβαρούς λόγους και καλύτερους τρόπους για να το κάνω :).

Έντεχνο: για τον πούτσο!

Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά. Η μουσική είναι το ίδιο περίπλοκη με αρχάριες ασκήσεις κιθάρας σε ωδείο για κουλούς και τα φωνητικά κυμαίνονται σε "βολικές" νότες που μπορεί να πιάσει άψογα ακόμα και ο Ζεντ απ' το Police Academy.
Αν τα όργανα και η φωνή στο έντεχνο είναι η βρωμερή πατούσα της ελληνικής σκηνής, τότε ο στίχος είναι η μολυσμένη παρανυχίδα της. Τόσο οι στίχοι, όσο και οι τίτλοι δίσκων και κομματιών είναι ένα συνωθύλευμα από αυτάρεσκες, κλαψομούνικες, δήθεν ερωτικές μπουρδολογίες που προσπαθούν να περάσουν για αβυσσαλέα ποίηση.
 



Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
..............................
Καλημέρα! Δεν νομίζω ότι χάθηκα περισσότερο απ' ότι μου αναλογεί. .........Καταλαβαίνω ότι κούρασα με τις ερωτήσεις και τις μετρήσεις ......................

ΥΓ. Οι Κατσιμιχαίοι ισοδυναμούν με αυτοκτονία και έχω σκεφτεί πιο σοβαρούς λόγους και καλύτερους τρόπους για να το κάνω :).
δεν σου αναλογεί να χαθείς.. δεν κούρασες, εσύ κουράστηκες και νομίζω ότι έχασες το νόημα.. διάβασε λίγο παρακάτω ποιους έχουν μελοποιήσει οι Κατσιμιχαίοι..

Η μαϊμού - Νίκος Καββαδίας - Πάνος & Χάρης Κατσιμίχας
Το ωραίο καλοκαίρι - Αργύρης Χιόνης - Πάνος & Χάρης Κατσιμίχας
Θεόφιλος Χατζημιχαήλ - Ανδρέας Εμπειρίκος - Πάνος & Χάρης Κατσιμίχας
Εχεμύθεια - Ανδρέας Εμπειρίκος - Πάνος & Χάρης Κατσιμίχας 1987
Γυναίκα της ψυχής μου - Γιώργος Σεφέρης - Πάνος & Χάρης Κατσιμίχας
Δε μας ανήκει τίποτα - Federico Garcia Lorca & Μπέρτολτ Μπρέχτ - Πάνος & Χάρης Κατσιμίχας
Ερωτικό κάλεσμα - Μενέλαος Λουντέμης - Πάνος Κατσιμίχας & Χάρης Κατσιμίχας
Αυτοί μιλάν - Παύλος Σιδηρόπουλος - Πάνος & Χάρης Κατσιμίχας

ΥΣ.. ΜΗΝ παραμυθιάζεσαι από ΆΣΧΕΤΟΥΣ ψευτογκουρούδες ΠΑΠΑΤΖΉΔΕΣ που πουλάνε μηχανήματα για μουσική και ΔΕΝ έχουν ακούσει ΠΟΤΈ μουσική, στήνουν συστήματα και την ΚΟΠΑΝΆΝΕ με τα πόδια στην πλάτη.. και τολμάνε και κάνουν και κριτική για το αντικείμενο που είναι ΆΣΧΕΤΟΙ..
 


Μηνύματα
12.831
Reaction score
10.048
Θέλω κι εγώ να συμμετάσχω στην ωραία συζήτησή σας, αλλά δεν ξέρω από πού να αρχίσω τα βρισίδια.
 


A

AKARL

Guest
Τάδε έφη Mikeius:

"ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ! Δε λέω ότι κάθε μπάντα πρέπει να απαρτίζεται ντε και καλά από καθηγητές τύπου Theater, ούτε να κάνει τσίρκο με 35 γιγα-δικασιές το δευτερόλεπτο, αλλά δείξε λίγο ταλέντο πού και πού ρε γαμιόλη! Οι μόνοι μουσικοί στο έντεχνο που είναι μάγκες και κάνουν τα όργανά τους να τραγουδάνε είναι κάτι guest μπουζουκτζίδες ή κλαρινάδες οι οποίοι στην τελική δεν ανήκουν καν στη μπάντα!"

Λόγου χάριν:


"Αν τα όργανα και η φωνή στο έντεχνο είναι η βρωμερή πατούσα της ελληνικής σκηνής, τότε ο στίχος είναι η μολυσμένη παρανυχίδα της. Τόσο οι στίχοι, όσο και οι τίτλοι δίσκων και κομματιών είναι ένα συνονθύλευμα από αυτάρεσκες, κλαψομούνικες, δήθεν ερωτικές μπουρδολογίες που προσπαθούν να περάσουν για αβυσσαλέα ποίηση."

Ξανά λόγου χάριν:

Άει σκοτεινό φως του έρωτα, τρεμάμενο αίμα του έρωτα
μες τη γητειά σου ελησμόνησα τους φονιάδες καιρούς
γέννησα ρόδινα μωρά σε μέλλον με αστέρια
άει σκοτεινό φως του έρωτα

Άει της αγάπης μαχαιριά στης νιότης το κρουστό κορμί
πληγή που ανάβλυζε ευωδιές φιλιών και μουσική
ντύνοντας το γυμνό έρημο κόσμο
άει της αγάπης μαχαιριά

Άει της αγάπης μαχαιριά άει της αγάπης μαχαιριά
άει της αγάπης μαχαιριά άει της αγάπης μαχαιριά


:roflmao::roflmao::roflmao:


Πώς λέγεται ο βλάκας αγράμματος προικοθήρας στα γιαπωνέζικα; :roflmao::roflmao::roflmao::fuckyou::fuckyou::fuckyou:
Έλα, βοήθα λίγο ... από τι αρχίζει?!?!?!?! :idk: :D:D:D

Ξεκίνησέ τα από τη spanomaria την koufi. :p
Πχοιά είν΄ αφτή?!?!? :roflmao::roflmao::roflmao:
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.139
Reaction score
26.697
Ίσως να φταίει που είμαι πχια κοντά στα ήντα, η ουσία πάντως είναι πως δυσκολεύομαι να καταλάβω από τα διάφορα σάιτς. Γι αυτό και καταφεύγω στη βοήθεια (και την καλή διάθεση) του νηματοθέτη (και όχι μόνο, όσοι πιστοί προσέλθετε :drinks:), που διαθέτει και τα δύο μηχανήματα.
Αν κάποιος θέλει διαχείριση πολλαπλών σαμπς, την παρέχει το Minidsp? Με (υποθέτω) παραμετροποίηση των εξόδων του?
Από την άλλη, αφού η Dynaudio δηλώνει ότι το 18s παρέχει διαχείριση πολλαπλών σαμπς, σε τι χρειάζεται το Minidsp? Είναι μόνο το dirac ή παίζει και κάτι άλλο?
Ευχαριστώ!
 


Μηνύματα
813
Reaction score
1.788
Φίλε @SUDOKU : Καταλαβαίνω ότι σου αρέσουν οι Κατσιμιχαίοι και δεν ήθελα να σε θίξω αλλά προσωπικά τους σιχαίνομαι από μικρό παιδί. Επίσης κατά την γνώμη μου όταν μιλάμε για μουσική, οι στίχοι περισσεύουν. Θα μπορούσα και εγώ να μελοποιήσω Νίτσε αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το αποτέλεσμα θα ήταν καλό. Από πιτσιρίκι έχω παίξει και έχω ακούσει όση μουσική μου αναλογεί ;) και καλώς ή κακώς έχω πλέον τα γούστα μου. Από εκεί και πέρα για να φύγουμε από τους Κατσιμιχαίους, δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα το νόημα του σχόλιού σου και μάλλον απάντησα αταίριαστα. Δεν θεωρώ ότι ταλαιπωρήθηκα! Το post πέρι μαχών και απωλειών και τέτοια ήταν χιουμοριστικό. Για μένα ήταν μια ευχάριστη ταλαιπωρία γιατί έμαθα πάρα πολλά πράγματα και επειδή είμαι λίγο θετικός άνθρωπος με βοήθησε πάρα πολύ η διαδικασία των μετρήσεων. Αν πάλι το σχόλιο είναι για τα μηχανήματα και την ποιότητά τους, νομίζω ότι το έγραψα παραπάνω: είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα δεδομένων των περιορισμών μου (λεφτά, χώρος). Αν δεν εννοούσες τίποτα από αυτά κάντο μου πιο λιανά για να απαντήσω.
 

Μηνύματα
813
Reaction score
1.788
Ίσως να φταίει που είμαι πχια κοντά στα ήντα, η ουσία πάντως είναι πως δυσκολεύομαι να καταλάβω από τα διάφορα σάιτς. Γι αυτό και καταφεύγω στη βοήθεια (και την καλή διάθεση) του νηματοθέτη (και όχι μόνο, όσοι πιστοί προσέλθετε :drinks:), που διαθέτει και τα δύο μηχανήματα.
Αν κάποιος θέλει διαχείριση πολλαπλών σαμπς, την παρέχει το Minidsp? Με (υποθέτω) παραμετροποίηση των εξόδων του?
Από την άλλη, αφού η Dynaudio δηλώνει ότι το 18s παρέχει διαχείριση πολλαπλών σαμπς, σε τι χρειάζεται το Minidsp? Είναι μόνο το dirac ή παίζει και κάτι άλλο?
Ευχαριστώ!
Ας με διορθώσει κάποιος που γνωρίζει περισσότερα.

Στο minidsp μπορείς να διαχειριστείς 4 εξόδους και να τους πεις εσύ τι θες να παίζουν. Το τυπικό είναι Left, Right, Left Sub, Right Sub ή θα μπορούσες να το κάνεις Left, Right, Sub 1, Sub2 (στέλνοντας στα sub και τα 2 κανάλια) ή να το χρησιμοποιήσεις σαν active crossover για τα main, κ.ο.κ. Ουσιαστικά έχεις 2 κανάλια input (Left & Right) και τα κατευθύνεις όπως θες προς τις 4 εξόδους του. Για κάθε μια έξοδο μπορείς να ορίσεις ένταση, φάση, EQ (μέχρι 10 μπάντες ανά έξοδο αν θυμάμαι καλά), delay, crossover (με καμιά 10αριά διαφορετικούς τύπους). Μπορείς να διαβάσεις το manual του SHD από το Site στην σελίδα 65. Νομίζω ότι θα το καταλάβεις.

Τα 18s σου δίνουν την δυνατότητα να ορίσεις τα ίδια πράγματα αλλά με λιγότερες επιλογές (λιγότερα Crossover types, 3 μπάντες EQ). Για αυτό που δεν είμαι πολύ σίγουρος είναι πως θα μπορούσες να συνδέσεις και να χειριστείς 2 18s με 2 δορυφόρους. Νομίζω ότι δεν γίνεται. Δες αυτό το βίντεο (από το 3 και μετά):
Άρα αν έχεις 1 sub θα κάνεις περίπου την ίδια δουλειά από το 18s με το minidsp με λίγο λιγότερες δυνατότητες και λιγότερο πρακτικά (άλλο να τα κάνεις από μια κονσολίτσα στο PC και άλλο να πέφτεις στο πάτωμα κάθε φορά). Αν θες 2 sub θα πρέπει να τα συνδέσεις σαν master/ slave αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως εκμεταλλεύσαι το DSP του 18 s σε αυτή την περίπτωση. Νομίζω ότι δεν γίνεται και θα πρέπει να γίνει η δουλειά αλλού.

Πέρα από το αρχικό bass management στο SHD έρχεται μετά το dirac. Τέλος για μένα το SHD είναι επίσης προενισχυτής και πηγή επειδή όπως είχα πει αρχικά θέλω minimal setup.
 

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
Φίλε @SUDOKU : Καταλαβαίνω ότι σου αρέσουν οι Κατσιμιχαίοι και δεν ήθελα να σε θίξω αλλά προσωπικά τους σιχαίνομαι από μικρό παιδί. Επίσης κατά την γνώμη μου όταν μιλάμε για μουσική, οι στίχοι περισσεύουν. Θα μπορούσα και εγώ να μελοποιήσω Νίτσε αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το αποτέλεσμα θα ήταν καλό. Από πιτσιρίκι έχω παίξει και έχω ακούσει όση μουσική μου αναλογεί ;) και καλώς ή κακώς έχω πλέον τα γούστα μου. Από εκεί και πέρα για να φύγουμε από τους Κατσιμιχαίους, δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα το νόημα του σχόλιού σου και μάλλον απάντησα αταίριαστα. Δεν θεωρώ ότι ταλαιπωρήθηκα! Το post πέρι μαχών και απωλειών και τέτοια ήταν χιουμοριστικό. Για μένα ήταν μια ευχάριστη ταλαιπωρία γιατί έμαθα πάρα πολλά πράγματα και επειδή είμαι λίγο θετικός άνθρωπος με βοήθησε πάρα πολύ η διαδικασία των μετρήσεων. Αν πάλι το σχόλιο είναι για τα μηχανήματα και την ποιότητά τους, νομίζω ότι το έγραψα παραπάνω: είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα δεδομένων των περιορισμών μου (λεφτά, χώρος). Αν δεν εννοούσες τίποτα από αυτά κάντο μου πιο λιανά για να απαντήσω.
φίλε dionisp.. δεν θίχτηκα με τίποτα, τα γούστα είναι σεβαστά και όχι συζητήσιμα.. είναι οκ να μη σου αρέσουν οι Κατσιμιχαίοι, και σε κάποιους φίλους μου δεν αρέσουν οι πίνακες του Νταλί, είναι επίσης οκ.. οι στίχοι που σου παρέθεσα ήταν για το περιεχόμενό τους και σε φιλικό επίπεδο γιατί διαπίστωσα από τα γραφόμενά σου μια 'εκτροπή' από την πραγματική ουσία του αντικειμένου που είναι η ακρόαση της μουσικής.. σχόλια για τα μηχανήματά σου ΔΕΝ έχω δικαίωμα να γράψω αν δεν τ' ακούσω και αν δεν σε ρωτήσω πρώτα.. σου εύχομαι καλή συνέχεια στις τεχνικές και τις μουσικές σου αναζητήσεις..
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Τάδε έφη Mikeius:

"ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ! Δε λέω ότι κάθε μπάντα πρέπει να απαρτίζεται ντε και καλά από καθηγητές τύπου Theater, ούτε να κάνει τσίρκο με 35 γιγα-δικασιές το δευτερόλεπτο, αλλά δείξε λίγο ταλέντο πού και πού ρε γαμιόλη! Οι μόνοι μουσικοί στο έντεχνο που είναι μάγκες και κάνουν τα όργανά τους να τραγουδάνε είναι κάτι guest μπουζουκτζίδες ή κλαρινάδες οι οποίοι στην τελική δεν ανήκουν καν στη μπάντα!"

Λόγου χάριν:


...
:roflmao::roflmao::roflmao:



...

"Αν τα όργανα και η φωνή στο έντεχνο είναι η βρωμερή πατούσα της ελληνικής σκηνής, τότε ο στίχος είναι η μολυσμένη παρανυχίδα της. Τόσο οι στίχοι, όσο και οι τίτλοι δίσκων και κομματιών είναι ένα συνονθύλευμα από αυτάρεσκες, κλαψομούνικες, δήθεν ερωτικές μπουρδολογίες που προσπαθούν να περάσουν για αβυσσαλέα ποίηση."

...

...

Ξανά λόγου χάριν:

Άει σκοτεινό φως του έρωτα, τρεμάμενο αίμα του έρωτα
μες τη γητειά σου ελησμόνησα τους φονιάδες καιρούς
γέννησα ρόδινα μωρά σε μέλλον με αστέρια
άει σκοτεινό φως του έρωτα

Άει της αγάπης μαχαιριά στης νιότης το κρουστό κορμί
πληγή που ανάβλυζε ευωδιές φιλιών και μουσική
ντύνοντας το γυμνό έρημο κόσμο
άει της αγάπης μαχαιριά

Άει της αγάπης μαχαιριά άει της αγάπης μαχαιριά
άει της αγάπης μαχαιριά άει της αγάπης μαχαιριά


:roflmao::roflmao::roflmao:
:p




Έλα, βοήθα λίγο ... από τι αρχίζει?!?!?!?! :idk: :D:D:D

...
Από 'μ'... :D
Δηλωτικό και της βασικής ιδιότητας. :roflmao::roflmao::roflmao::fuckyou::fuckyou::fuckyou:



Πχοιά είν΄ αφτή?!?!? :roflmao::roflmao::roflmao:
Φίλη της εμμανουέλας. :p
 

Μηνύματα
813
Reaction score
1.788
Θα το βλέπεις μόνος σου, με στάθμη αναφοράς τη στάθμη του 1 χιλιοκυκλου.

Στο άνωθεν γράφημα, ο 1 χιλιοκυκλος είναι περίπου στα 78 ντεσιμπέλ.

Η στάθμη των μπά(τ)σων, πρέπει να είναι 4 ντεσιμπέλ πιο πάνω, για να ακούς νορμάλ. Οχι μπασαδερά, νορμάλ. (εγώ ακούω μπασαδερά, δηλαδή 6-10 ντεσιμπέλ διαφορά).

Ιδανικά η καμπύλη απόκρισης πρέπει να είναι μια πτωτική παύλα, ένα ισιαδι κλίσης από τους 30 κύκλους μέχρι τον 1 χιλιοκυκλο, ενώ κάτω από τους 30, φλατ.

Ως στάθμη μπάσων, εφόσον δεν το έχεις ισιαδι, βλέπεις τον μέσο όρο 30-70 κύκλων.

Τέλος, στην ισοστάθμιση πρέπει να υπάρχει μια πτώση από τον 1 χιλιοκυκλο μέχρι τους 20 χιλιοκυκλους, ισιαδι, με διαφορά 6 ντεσιμπέλ. Αυτό είναι το νορμάλ.

Δηλαδή, το νορμάλ της ισοστάθμισης είναι 2 ισιαδια:

30 Hz - 1 kHz : 4 dB πτώση, και
1 kHz - 20 kHz : 6 dB πτώση.

Κι έτσι ακούς νορμάλ.

Τώρα, άμα θες να δώσεις μπάσο, αυξάνεις την πτώση στο πρώτο ισιαδι. Αν θες να δώσεις πρίμα, μειώνεις την πτώση στο δεύτερο ισιαδι. Δηλαδή, ρυθμιστικά μπάσων και πριμων, έχεις τα 2 ισιαδια να τους αλλάζεις κλίση, αλλά τα αφήνεις ισιαδια.

Άμα θες να δώσεις λαουντνες, δίνεις κι άλλο μπάσο. Το ισιαδι, όπως το είπαμε, να έχει κι άλλη διαφορά.

Και κάτω από 30 κύκλους, φλατ.

Όλα γίνονται μέσω του εκουαλαιζερ, μέσω των ταργκετ κερβ. Στάθμη σαμπ και στάθμη δορυφόρων, δε πειράζεις.

Αυτά.
Να επανέλθω με ένα ερώτημα; :)
Βρίσκω αρκετά άρθρα που προτείνουν ski slope target curve που ουσιαστικά σχεδόν όλο το gain δίνεται μέχρι τους 200-250 και μετά flat. Υπάρχει καμιά σοβαρή παραπομπή να διαβάσω και για τις 2 προσεγγίσεις;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Τις πιο σοβαρές παραπομπές (ολιβ ετ όλ, Τουλ κλπ) τις έχουμε ανεβάσει εδώ.

Ήδη έχεις υπερβολικα καλό κερβ, όταν οι περισσότεροι ακούνε με +-12 ντεσιμπέλ όπου να'ναι, μη σκας.

Εσύ μην ασχολείσαι άλλο.
Μόνο με το χώρο.

Αφού φτιάξεις χρόνους αντήχησης γύρω από 0.3 δευτερόλεπτα, θα κάνεις άλλη μια ισοστάθμιση και τέλος.

Ο χώρος είναι το 80% του ήχου που παίρνουν τα αυτιά σου. Είμαι απλός άνθρωπος, βλέπω βυζγιά πατάω λαϊκ, φτιάξε το χώρο και στην ισοστάθμιση κάνε ότι χαζομάρα θες, είναι το 2-3% μετά η όλη διαδικασία, ανόητη, δες τα βυζγιά. Βάλε μπάσα, βγάλε πρίμα, να αυτά. Δεν είναι καμία φοβερή ιστορία ο ήχος, αν ξεφύγεις από την καλωδιομανια του Χάι Εντ..
 

Μηνύματα
813
Reaction score
1.788
Έγινε το πρώτο βήμα για τον χώρο. Στον μεγάλο τοίχο πάνω από τον καναπέ μπήκαν 2,8 τμ πανελάκια με σκοπό να ησυχάσει λίγο ο χώρος συνολικά αλλά και να πιάσω τις ανακλάσεις του δεξιού καναλιού. Ο άρχοντας του σπιτιού πείσθηκε σχετικά εύκολα γιατί το σχέδιο (και το αποτέλεσμα) της άρεσε αισθητικά.
WP_20190929_07_22_57_Pro.jpg


Ta panel είναι 5άρια και δεν περίμενα να κάνουν κάτι χαμηλά αλλά φαίνεται να δουλεύουν από τους 600 κύκλους και πάνω. Το δεξί κανάλι επωφελήθηκε προφανώς περισσότερο.

Right channel RT60 Comparison.jpg


Αλλά και το αριστερό πήρε το κατιτίς του.

Left channel RT60 Comparison.jpg


Σημείωση: το πως και γιατί το αριστερό κανάλι που έχει δίπλα του τζαμαρία 2,5 μέτρα με μια λεπτή κουρτίνα μόνο, είχε καλύτερους και πιο ισορροπημένους χρόνους αντήχησης από το δεξί δεν μπορώ να το εξηγήσω.

Συνολικά L&R
LR RT60.jpg


Σημείωση 2: το δεξί στις χαμηλές συχνότητες έχει χαμηλότερους χρόνους λόγω καναπομπασοπαγίδας πιστεύω.

Επειδή είχα ρωτήσει κάποιον παλιότερα (νομίζω τον dimi) πόσο ακουστή είναι μια μικρή διαφορά στο RT οφείλω να ομολογήσω ότι η διαφορά της τάξεως των 50-100 ms είναι ακουστότατη και όχι μόνο από μένα που είμαι ζαβός αλλά και από την γυναίκα μου που ενθουσιάστηκε με το ηχητικό αποτέλεσμα 8-):p

Σε κάθε περίπτωση το επόμενο βήμα είναι να φτιαχτεί αντίστοιχα για το αριστερό κανάλι ένα μεγάλο πάνελ με ροδάκια και μεγαλύτερου πάχους (20cm) από τον Ζαπάντη για να ισορροπήσει η κατάσταση, να πιάσει και από πιο χαμηλές συχνότητες στα αριστερά και να μειωθεί λίγο ακόμα η συνολική αντήχηση του δωματίου. Θα ήθελα να φτάσω σχετικά ισορροπημένα στο 0,5. Το μεθεπόμενο βήμα θα είναι να ασχοληθώ με το ταβάνι που θα μπουν περίπου 15 τμ πάνελ με διάχυση και κάπου εκεί θεωρώ ότι θα τελειώσει το treatment για μένα ελπίζοντας ότι θα είμαι λίγο κάτω από το 0,4.

Σε άλλα νέα της ημέρας, μετά από πολλές ακροάσεις αποφάσισα ότι παρόλο την σχετικά καλύτερη απόκριση των 2 subs μαζί, λόγω του ότι είμαι αναγκασμένος να έχω αρκετά ψηλά το cross (90) επειδή οι δορυφόροι έχουν σημαντικές ακυρώσεις παρακάτω, με ενοχλεί η έλλειψη χωρικής πληροφορίας. Έκανα κάποιες δοκιμές και ουσιαστικά θα ήθελα το cross από τους 70 και κάτω για να είμαι ΟΚ. Άρα τα άλλαξα πάλι σε L & R sub και με λίγο παίδεμα έφερα την απόκριση αρκετά κοντά στο προηγούμενο αποτέλεσμα. Αυτό έγινε χθες άρα δεν έχω ακόμα ώριμη άποψη αλλά προς στιγμήν νομίζω ότι το προτιμώ.

Εκκρεμεί ακόμα και το upgrade του SHD σε Dirac 2. Διαβάζω κάτι περίεργα στο community (αν και κατά κύριο λόγο παραπονιούνται η Macάδες) και περιμένω να βγει νέο version από την minidsp που θα ισιώνει τα μπαγκάκια που έχουν βγει. Απ' ότι καταλαβαίνω το Dirac 2 δεν έχει βελτίωση στους αλγόριθμους και κυρίως είναι UI redesign. Ισχύει αυτό; έχει κανείς εμπειρία μεταξύ 1 & 2;
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.302
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top