Άλλο ένα θέμα επιλογής αυτοκινήτου / Opel Corsa 1.4 + εργοστασιακό LPG

Μηνύματα
1.058
Reaction score
731
Παίδες, ψάχνω αυτοκίνητο για την σύζυγο σε αντικατάσταση του Smart Forfour (που σύντομα κλείνει τα 13 έτη του, το χρυσό μου) .

Θα ήθελα να πάρω καινούργιο.

Βασικότερο κριτήριο η χαμηλότερη τιμή και η φθηνή κατανάλωση καυσίμου. Έπεται η αξιοπιστία, ο εξοπλισμός, κλπ.

Το αυτοκίνητο θα είναι της συμβίας, οπότε θέματα οδηγικής απόλαυσης, στησίματος, κλπ. δεν την ενδιαφέρουν. Κατά βάση το αυτοκίνητο θα κάνει καθήκοντα soccer mum και λίγες φορές τον χρόνο κάποια μικρά ταξίδια.

Είδα Citroen C3 1.2, Peugeot 208 1.2, Renault Clio 0.9, Toyota Yaris 1000, Opel Corsa 1.4 και Ford Fiesta 1000.

Το τελευταίο σαν σχετικά νέο μοντέλο είναι πανάκριβο.

Τα Clio και 208 δίνονται με πολύ καλή έκπτωση, λόγω του ότι αλλάζουν μοντέλο.

Την καλύτερη τιμή μακράν, σε συνδυασμό με πολύ καλό εξοπλισμό, την έχει το Corsa. Επίσης, με σχετικά λίγα παραπάνω, (όπου και πάλι είναι από όλα φθηνότερο) παίζει ένα opel corsa 1.4 που έχει επιπλέον εργοστασιακά τοποθετημένο και εγγυημένο σύστημα LPG (πλέον της δυνατότητας να καίει κανονικά και βενζίνη) ... από κάτι μικρά τεστ που έχει στο διαδίκτυο, είδα ότι με κατανάλωση LPG κάνεις 100 χιλιόμετρα με 6,5 ευρώ με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ...

Υπάρχει κάποιος λόγος ( πχ. αξιοπιστία αυτοκινήτου, πολυπλοκότητα στο σύστημα LPG, κλπ. κλπ. ) που επιβάλλει να αποφύγω αυτή την λύση ? Ψάχνω απόψεις από πραγματικές εμπειρίες, είτε άμεσα είτε μέσα από τον κύκλο σας.

Ευχαριστώ !
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.413
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε ενδιαφέρει η χαμηλή κατανάλωση , από αυτά που γράφεις δεν βλέπω πάνω από 7-8000 χλμ το χρόνο.
Γενικά δεν ξέρω τι παίζει με τα μικρά αλλά για ένα μήνα είχα ένα swift χιλιαρι τούρμπο αμάναμαν
9 λεπτά στο χλμ μέσα στην πόλη άνετα και αρκετό γκάζι καβατζα.
Δηλαδή στα χλμ που υποθέτω ότι θα κάνει 720 ευρώ το χρόνο στη δεκαετία 7200 υπό προϋποθέσεις
Αν πέσεις στα 6 λεπτά θα έχεις στην δεκαετία ένα κέρδος της τάξης των 2400 μείον την εγκατάσταση του αερίου .
Δεν ξέρω πόσο αξίζει να κυνηγάς την χαμηλή κατανάλωση σε αυτά τα χλμ

Για μια περίοδο που είχα χιλιαρι ατμοσφαιρα στο ίδιο δρομολόγιο είχα μια μέση κατανάλωση 5.2 από τα 6.1 του Σουίφτ αλλά σε όχημα μικρότερο c1 aygo κλπ αισθητά υποδεέστερο στα πάντα .

Γενικά ειμαι απολύτως πολωμενος στην ιαπωνική έστω και με ουγγρική προφορά οπότε από όλα αυτά που αναφέρεις μόνο το Yaris θα κοίταγα και το fiesta λόγω πρότερου έντιμου βίου.
Δες και Kia Rio. Με το swift πάντως έκανα τα πάντα μέχρι ταξίδι στο Γερολιμένα και 160+ στη εθνική , τηρουμένων των αναλογιών η κατηγορία προσφέρει τα πάντα ακόμα και για 4μελη οικογένεια
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.637
Reaction score
77.058
Δες και Kia Rio. Με το swift πάντως έκανα τα πάντα μέχρι ταξίδι στο Γερολιμένα και 160+ στη εθνική , τηρουμένων των αναλογιών η κατηγορία προσφέρει τα πάντα ακόμα και για 4μελη οικογένεια
ρε τρελέ...την πάλεψες?:o:smg:
στα 160 το σουιφτάκι πάει τραμπάλα...μέχρι 140+ είναι οριακά σωστό.... από εκεί και μετά κοιτάς λιμεναρχείο να δεις πόσα μποφόρ θα δώσει για να μην βρεθείς πάνω σε καμιά πελαργοφωλιά :p:roflmao:
 

Μηνύματα
74
Reaction score
59
Έχω ένα opel Astra j Sport Tourer και δεν θα ξανάπαιρνα με τίποτα opel , δεν είναι καθόλου αξιόπιστα , πριν είχα Yaris και δεν ήξερα από βλάβες , νομίζω ότι η Toyota του 2015+ είναι η Hyundai εγώ μόνο εκεί θα κοιτούσα.
 

Μηνύματα
112
Reaction score
31
Swift 1.2 90 hp ατμοσφαιρικό 7 χρόνια εγγύηση τρομερά οικονομικό στην κατανάλωση ,Μικτή χρήση 4,8 λ/100χμ
 

Μηνύματα
1.058
Reaction score
731
Παίδες, ψάχνω αυτοκίνητο για την σύζυγο σε αντικατάσταση του Smart Forfour (που σύντομα κλείνει τα 13 έτη του, το χρυσό μου) .

Θα ήθελα να πάρω καινούργιο.

Βασικότερο κριτήριο η χαμηλότερη τιμή και η φθηνή κατανάλωση καυσίμου. Έπεται η αξιοπιστία, ο εξοπλισμός, κλπ.

Το αυτοκίνητο θα είναι της συμβίας, οπότε θέματα οδηγικής απόλαυσης, στησίματος, κλπ. δεν την ενδιαφέρουν. Κατά βάση το αυτοκίνητο θα κάνει καθήκοντα soccer mum και λίγες φορές τον χρόνο κάποια μικρά ταξίδια.

Είδα Citroen C3 1.2, Peugeot 208 1.2, Renault Clio 0.9, Toyota Yaris 1000, Opel Corsa 1.4 και Ford Fiesta 1000.

Το τελευταίο σαν σχετικά νέο μοντέλο είναι πανάκριβο.

Τα Clio και 208 δίνονται με πολύ καλή έκπτωση, λόγω του ότι αλλάζουν μοντέλο.

Την καλύτερη τιμή μακράν, σε συνδυασμό με πολύ καλό εξοπλισμό, την έχει το Corsa. Επίσης, με σχετικά λίγα παραπάνω, (όπου και πάλι είναι από όλα φθηνότερο) παίζει ένα opel corsa 1.4 που έχει επιπλέον εργοστασιακά τοποθετημένο και εγγυημένο σύστημα LPG (πλέον της δυνατότητας να καίει κανονικά και βενζίνη) ... από κάτι μικρά τεστ που έχει στο διαδίκτυο, είδα ότι με κατανάλωση LPG κάνεις 100 χιλιόμετρα με 6,5 ευρώ με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ...

Υπάρχει κάποιος λόγος ( πχ. αξιοπιστία αυτοκινήτου, πολυπλοκότητα στο σύστημα LPG, κλπ. κλπ. ) που επιβάλλει να αποφύγω αυτή την λύση ? Ψάχνω απόψεις από πραγματικές εμπειρίες, είτε άμεσα είτε μέσα από τον κύκλο σας.

Ευχαριστώ !
Τα χιλιόμετρα , λόγω της περιοχής που μένω, ακόμη και για μόνον soccer mum καθήκοντα είναι περί τα 15.000 τον χρόνο.
[DOUBLEPOST=1562045514][/DOUBLEPOST]
Swift 1.2 90 hp ατμοσφαιρικό 7 χρόνια εγγύηση τρομερά οικονομικό στην κατανάλωση ,Μικτή χρήση 4,8 λ/100χμ

Ευχαριστώ, θα το τσεκάρω
 


Μηνύματα
13.610
Reaction score
6.566
Και το corsa αλλαζει μοντελο,αλλαξε μαλλον μιας και εχουν κυκλοφορησει φωτος απο το νεο,αλλα πλεον η opel, ειναι η skoda της peugeot. Μιας και θα το οδηγει γυναικα,καλυτερα κατι απλο και αξιοπιστο.Ξεχνα τα Γαλλικα ,το fiesta ειναι οντως ακριβο (αν και ειναι απλα ενα facelift στο σασσι του 2007.....),δεν σου λεω για polo γιατι στην Ελλαδα, καποιοι (ο αντιπροσωπος δηλαδη) νομιζουν οτι προσφερουν υποστηριξη σε rolls-royce και οχι στο "αυτοκινητο του λαου". Αν μπορεις να πας στο υβριδικο yaris καντο με κλειστα ματια,διαφορετικα hyundai i20. Πετρελαια,υγραερια κλπ....αστα,μονο για τους ταριφες.
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.413
ρε τρελέ...την πάλεψες?:o:smg:
στα 160 το σουιφτάκι πάει τραμπάλα...μέχρι 140+ είναι οριακά σωστό.... από εκεί και μετά κοιτάς λιμεναρχείο να δεις πόσα μποφόρ θα δώσει για να μην βρεθείς πάνω σε καμιά πελαργοφωλιά :p:roflmao:
κι ομως μεχρι και 180 κοντερ που το πηγα χαΛΑρα (απαλο πατημα γκαζι και οσο ανεβει) δε με προβληματισε πουθενα.
γενικα δεν στριβει , στα κλειστα κομματια γελαει ο κοσμος (ειδικα αν πριν ειχες το 205 μου και ενα fiesta mk6) , ακομα και διπλα στο vitara μαλλον ειναι χειροτερο , αλλα ευθειες και στορφες εθνικου δικτυου δεν εχεις κανενα θεμα

στα suzuki γενικα συμφεριε να παρεις μονο επιπεδο glx , στα gl/gl+ πεφτει πολυ φθηνια.
 

C

chrispo

Guest
Αν έψαχνα για μικρό, θα επέλεγα ένα από τα παρακάτω.
Peugeot 208, Renault Clio, Suzuki swift.
Οι καταναλώσεις τους είναι κοντά και όλα θεωρούνται οικονομικά.
Το diesel , θα ήταν μία από τις προτεραιότητές μου, στην επιλογή. Το swift όμως, νομίζω δεν εισάγεται σε diesel. Και τα τρία είναι εξαιρετικά και μου αρέσουν και σαν καλούπι. Δε θα έμπλεκα με τίποτα με Γερμανούς και Ιταλούς , σε αυτή την κατηγορία.
(Κατ´εξαίρεση , ίσως κοιτούσα κανένα fiestaκι, αλλά νομίζω ότι ξεφεύγει λίγο σε τιμή)
 
Last edited by a moderator:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.637
Reaction score
77.058
κι ομως μεχρι και 180 κοντερ που το πηγα χαΛΑρα (απαλο πατημα γκαζι και οσο ανεβει) δε με προβληματισε πουθενα.
:o:o:o
μωρέ μπράβο...είσαι γκαζοφονιάς...:D

προχθές πήγα Θεσσαλονίκη(το 1.4άρι είναι... έκδοση θα σε γελάσω...της γυναίκας....κλείνει 10ετία τώρα)....και το πήρα για ξεκούμπωμα .... είχα ξεχάσει πως πάει σε ανοιχτό δρόμο...όπως σου είπα μέχρι τα 140+ ήταν κομπλέ...και ειδικά σε κάτι στροφιλίκια που κ@vlώνω εκεί στην Καβάλα...ήταν άξιο..:thumbsup:
αλλά όταν ξέφευγε εκεί στα 160+ αν αντάμωνα κανένα γλυκό σαμαράκι νόμιζα ότι θα απογειωνώμουν:D..και είχε και 4 άτομα φορτωμένο...τα χρειάστηκα 2-3 φορές δίπλα σε νταλίκες...μας φανταζόμουν αγκαλιά με κανέναν τούρκο μουστακαλή νταλικέρη:laugh::roflmao::lolsign:
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.413
οχι ρε σε λεω για φετινο , ειχα το testdrive για 2500χλμ , καμια σχεση
αυτο το 10ετιας το εχει φιλος , του το δωσα για δοκιμη και πηγε αντιπροσωπια να δει ποσο εχει το 14αρι το "γρηγορο"
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.637
Reaction score
77.058
οχι ρε σε λεω για φετινο , ειχα το testdrive για 2500χλμ , καμια σχεση
αυτο το 10ετιας το εχει φιλος , του το δωσα για δοκιμη και πηγε αντιπροσωπια να δει ποσο εχει το 14αρι το "γρηγορο"
άντε...τόση διαφορά στο πάτημα?μμμμμμμμ8-)
 

Μηνύματα
229
Reaction score
80
Καλημέρα στην παρέα
Βεβαίως και να το δεις το LPG. Ιδίως στην περίπτωση του εργοστασιακού που θα έχεις και εγγύηση δεν το συζητάω. Απλά στην αρχή το στρώσιμό για 2Κ χλμ κάνε το με βενζίνη. Μιλάμε για σχεδόν τα μισά λεφτά σε σχέση με βενζίνη. Από την άλλη αν μπορείς να δώσεις τα παραπάνω χρήματα για diesel θα το πρότεινα αλλά δεν πρόκειται να κάνεις απόσβεση με τόσα λίγα χλμ ετησίως ή θα αργήσεις πολύ να την κάνεις. Το yaris είναι μακράν το πιο αξιόπιστο και με την καλύτερη μεταπώληση αλλά πρόσεξε γιατί σε λίγο αλλάζει μοντέλο. Αυτό που βλέπεις κυκλοφορεί από το 2011 με διαδοχικά facelift. To ίδιο νομίζω ισχύει και για το fiesta που και αυτό είναι πολλά χρόνια με την ίδια πλατφόρμα.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.446
To ίδιο νομίζω ισχύει και για το fiesta που και αυτό είναι πολλά χρόνια με την ίδια πλατφόρμα.
Το Fiesta Mark VII βγήκε το '17. Δεν είναι facelift.
 


gid

Μηνύματα
7.318
Reaction score
8.541
Από κινητήρα, ντίζελ ή υγραέριο, ιδανικά εργοστασιακό.
Από φίρμα, Ιαπωνία ή Κορέα, για έξτρα αξιοπιστία. (Yaris, i20 etc.)
Και για έξτρα πόντους από τη σύζυγο, αυτόματο κιβώτιο 5+ σχέσεων, θα σε ευγνωμονεί για πάντα.
 

Μηνύματα
229
Reaction score
80
ναι σωστά για αυτό έβαλα το "νομίζω", δεν ήμουν σίγουρος. Πάντως δεν είναι και από τα πιο ωραία κατά την προσωπική μου άποψη. Μάλλον το χάλασαν σε σχέση με το Fiesta 6ης γενιάς. Σαν να βατραχίζει λιγάκι.
 

Μηνύματα
1.058
Reaction score
731
Χρειάζομαι κάποια χιλιάρικα παραπάνω ... συν το θέμα το dpf που για γυναίκα το φοβάμαι ( με το σκεπτικό ότι δεν θα ασχολείται, πχ. μπορεί πάνω στην αναγέννηση να φθάνει εκεί που θέλει και να σβήνει για να πάει στην δουλειά της) ...
[DOUBLEPOST=1562059394][/DOUBLEPOST]
Και το corsa αλλαζει μοντελο,αλλαξε μαλλον μιας και εχουν κυκλοφορησει φωτος απο το νεο,αλλα πλεον η opel, ειναι η skoda της peugeot. Μιας και θα το οδηγει γυναικα,καλυτερα κατι απλο και αξιοπιστο.Ξεχνα τα Γαλλικα ,το fiesta ειναι οντως ακριβο (αν και ειναι απλα ενα facelift στο σασσι του 2007.....),δεν σου λεω για polo γιατι στην Ελλαδα, καποιοι (ο αντιπροσωπος δηλαδη) νομιζουν οτι προσφερουν υποστηριξη σε rolls-royce και οχι στο "αυτοκινητο του λαου". Αν μπορεις να πας στο υβριδικο yaris καντο με κλειστα ματια,διαφορετικα hyundai i20. Πετρελαια,υγραερια κλπ....αστα,μονο για τους ταριφες.
Εννοείται ότι και το κόρσα αλλάζει, αλλά γιαυτό δίνεται πολύ φθηνά ...

Το ι20 μου αρέσει και μένα, αλλά για να πας στο ίδιο επίπεδο εξοπλισμού θέλεις άλλα 3,5 χιλιάρικα .... με αυτά τα χρήματα κυκλοφορείς το lpg για σχεδόν 5 χρόνια ...

Πόλο ούτε στον εχθρό μου ...
[DOUBLEPOST=1562059906][/DOUBLEPOST]
Καλημέρα στην παρέα
Βεβαίως και να το δεις το LPG. Ιδίως στην περίπτωση του εργοστασιακού που θα έχεις και εγγύηση δεν το συζητάω. Απλά στην αρχή το στρώσιμό για 2Κ χλμ κάνε το με βενζίνη. Μιλάμε για σχεδόν τα μισά λεφτά σε σχέση με βενζίνη. Από την άλλη αν μπορείς να δώσεις τα παραπάνω χρήματα για diesel θα το πρότεινα αλλά δεν πρόκειται να κάνεις απόσβεση με τόσα λίγα χλμ ετησίως ή θα αργήσεις πολύ να την κάνεις. Το yaris είναι μακράν το πιο αξιόπιστο και με την καλύτερη μεταπώληση αλλά πρόσεξε γιατί σε λίγο αλλάζει μοντέλο. Αυτό που βλέπεις κυκλοφορεί από το 2011 με διαδοχικά facelift. To ίδιο νομίζω ισχύει και για το fiesta που και αυτό είναι πολλά χρόνια με την ίδια πλατφόρμα.

παιδιά και γω Γιάρις θα έπαιρνα ... όμως πάει άλλα 2.200 παραπάνω ...

είπαμε, πρώτο κριτήριο η τιμή

για να το αναλύσω, σε σχετικά ίδιο επίπεδο εξοπλισμού (περιλαμβάνεται τριτεκνική έκπτωση, που όμως είναι της πλάκας, περί τα 400 ευρώ) :

Κόρσα 1.4, 90 άλογα (κλιματισμός, αλουμινένιες ζάντες, οθόνη 7 ' πολυμέσων με όλο το πακέτο, κλπ) : 11.800

Κόρσα σαν το παραπάνω συν εργοστασιακό lpg : 12.400

Κλιό 0,9 75 άλογα με ανάλογο εξοπλισμό : 12.400

208, 1.2 με 82 άλογα (με άψογο εξοπλισμό, πλην σιδερένιες ζάντες και air-condition αντί κλιματισμού) : 12.800

c3, 1,2 με 82 άλογα και εξοπλισμό επιπέδου κόρσα, πλην με σιδερένιες ζάντες και διχρωμία : 13.200

yaris 1.1 : 13.200 , 1.5 (με αντίστοιχο εξοπλισμό με κόρσα ) : 14.000

ι20 : στα επίπεδα εξοπλισμού του Κόρσα : 14.500


[DOUBLEPOST=1562059951][/DOUBLEPOST]
Το Fiesta Mark VII βγήκε το '17. Δεν είναι facelift.
Σωστά, αλλά με εξοπλισμό της προκοπής αγγίζει τα 15 Κ
 
Last edited:

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.413
απολυτα χαμηλο κοστος ανα χλμ και αξιοπιστια για παντα ειναι το φυσικο αεριο.
κοστος ανα χλμ χαμηλοτερο απο diesel (εως και το μισο)
πεντακαθαρο καυσιμο που δεν παιρνει νοθεια , πεντακαθαροι χωροι καυσης και εξατμιση
αν μεινεις καις βενζινη

μειονεκτηματα
α) κυριως group vag (φτου κακα)
β) 2 πρατηρια στην αττικη (θεωρητικα θα γινουν και αλλα συντομα)
γ) δεν ειναι φθηνο το οχημα
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.313
Μηνύματα
2.858.193
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top