Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear

Μηνύματα
4.365
Reaction score
4.234
Μερικές συνολικές του χώρου, με το πρότζεκτ να έχει λίγο ακόμα...

Τέρμα πίσω, φαίνεται η νέα άφιξη που θα αντικαταστήσει το JBL. Το genelec είναι πραγματικά ασηκωτο... Τέρας ...

Σηκώθηκαν οι πίσω καναπέδες πιο ψηλά, πάνω σε ξύλινη βάση ύψους 27cm, η οποία θα γίνει μπασοπαγίδα και θα ντυθεί κανονικά με αυτή την σκούρη κόκκινη μοκέτα, όπως το υπόλοιπο δωμάτιο.

View attachment 131548

View attachment 131549

View attachment 131550

View attachment 131551

View attachment 131552

Έχει ακόμα δουλειά, αλλά τουλάχιστον τα 2 μικρότερα παιδιά μου, τρελαίνονται τώρα να κάθονται στις πίσω πολυθρόνες, και η οθόνη να είναι στο ύψος των ματιών τους! ;)

Συγχαρητηρια Κωστα για τον υπεροχο χωρο :newrussian:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Το ακουστικό κέντρο των κάτω ηχείων (το κέντρο μεταξύ τουιτερ και μιντ) απέχει από το έδαφος 1.08cm, και των επάνω ηχείων 2,26 cm.

Αποδεκτές είναι βάσει προτύπου οι σχέσεις από x2 έως x3: (Η3=2 to 3 H1), σε μένα 2,1 ο λόγος.
Οπότε θεωρητικά είναι by the book η εγκατάσταση:

View attachment 131580

Οι εμπρός (ομοίως οι πίσω) επάνω δορυφόροι, απέχουν μεταξύ τους 2,3μ, που είναι το μισό της διαμέτρου του κύκλου ακρόασης, ως προβλέπεται. (0.5-0.7 x W).

Στην πράξη, η βροχή και οι κεραυνοί ακούγονται καρφί πάνω από το κεφάλι μου, στο κέντρο εντελώς! ;)

Η τοποθετημένη διάχυση στο ταβάνι, κάνει θαύματα και στα ηχεία ταβανιού! 8-)
Ear,πάρε τα WAMM BAMM (thank you) MA'AM να δεις θεού πρόσωπο και πάψε να μας ζαλίζεις τον δικαναλικόν έρωτα με τη...χωρο-αταξία σου.:lolsign:
όπως είδες το τσίμπησες το like σου!;)

τώρα η λύση είναι απλή,

άκου ντόκτορ...

πουλάς όλα τα ενεργά,
πουλάς τα sub,
πουλάς τρινόβ κι όλες αυτές τις αηδίες,
αγοράζεις 2 παθητικά, κατά προτίμηση κόρνες(αυτές τις ελληνικές ντε!),
αγοράζεις ένα λαμπάτο προ jadis,
δύο λαμπάτους μονομπλόκ της kondo,
ένα phono λαμπάτο με step up επιλογής σου,
στήνεις τη πικαπάρα σου,
κάνεις τη δουλίτσα σου μόνο με 4 καλώδια ρεύματος,
κι απολαμβάνεις το μόμπι στα καλύτερα του:dance2::dance2::dance2:
Τέτοιας φιλοσοφίας setup είναι καταπληκτικά για να εμπλέκεσαι συναισθηματικώς λ.χ. με Harry Belafonte χαλαρά στο καθιστικό υπό χαμηλό φωτισμό και σχετικά παρελκόμενα πούρα,οινοπνευματώδη και τα τοιαύτα.

Ο κύριος περιορισμός είναι ότι η συναισθηματική εμπλοκή στα σύγχρονα ιδιώματα απαιτεί παράλληλα και τη σωματική εμπλοκή,ήτοι χειροπιαστό αντίκτυπο που θα έπρεπε να είναι ομοιογενής,δηλαδή να τον υποδέχεται το σώμα από οποιαδήποτε κατεύθυνση.Με άλλα λόγια,ο χειροπιαστός αντίκτυπος οφείλει να έχει πολλαπλή...κατευθυντικότητα.;)
Η γυναίκα μου το λέει ίου ίου, και εχει καθιερωθεί.
Επίσης εχει καθιερώσει και τον όρο buzzwoofers.
Καλό αυτό,παραπέμπει συνειρμικώς και στο γνωστό meta-punk συγκρότημα των...Buzzcocks.:lolsign:
 
Last edited:

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.011
Μπράβο Κώστα!!!
Πολύ καλή δουλειά πραγματικά μελετημένη όσο δεν πάει...
Παράδειγμα για όλους.
Μπαα μην το λές , εγώ του τα σχεδίασα , αλλά δεν με άκουσε το παλιόπαιδο και έβγαλε μερικά σανσουι από το αρχικό σχέδιο.
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.670
δεν θα το σηκώσεις?
Όχι.

Πρώτον γιατί δε μου αρέσει να ζω τόσο επικίνδυνα, με 80 κιλά να παίζει να σκοτώσουν κάνα ντιμιφουτ...

Δεύτερον διότι το σαμπ αυτό είναι υπολογισμένο να παίζει κάτω. Έχει μια μακρόστενη τετράγωνη οπή στην κάτω αριστερή πλευρά, που είναι η έξοδος ενός σχήματος σαλιγκαριού τύπου τρανσμισιον λαιν, στην στρογγυλή καμπίνα του.

Τρελή σχεδίαση... Φακιν ανπεχταμπλ...
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.640
Reaction score
77.062
Όχι.

Πρώτον γιατί δε μου αρέσει να ζω τόσο επικίνδυνα, με 80 κιλά να παίζει να σκοτώσουν κάνα ντιμιφουτ...

Δεύτερον διότι το σαμπ αυτό είναι υπολογισμένο να παίζει κάτω. Έχει μια μακρόστενη τετράγωνη οπή στην κάτω αριστερή πλευρά, που είναι η έξοδος ενός σχήματος σαλιγκαριού τύπου τρανσμισιον λαιν, στην στρογγυλή καμπίνα του.

Τρελή σχεδίαση... Φακιν ανπεχταμπλ...
γιατί υπάρχουν sub που είναι σχεδιασμένα να παίζουν ψηλά?:o
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.670
γιατί υπάρχουν sub που είναι σχεδιασμένα να παίζουν ψηλά?:o
Κοίταξε.
Το "ψηλά" σημαίνει το ακουστικό κέντρο να είναι στο μέσο του ύψους του δωματίου. Φεύγουν κάποιες ακυρώσεις τελείως, αυτές του ύψους. Κάνε μια προσομοίωση να το δεις, εύκολο είναι.

Ένα κλειστό κουτί, δεν έχει πρόβλημα τοποθέτησης οπουδήποτε, είτε κάτω στο δάπεδο είτε κρεμαστό.

Ομοίως ένα με μπας ριφλεξ που δεν κοιτάει στο δάπεδο, άρα έχει υπολογιστεί με το δάπεδο κατά νου.

Κρεμαστά στον αέρα παίζουν ένα σωρό επαγγελματικα pa σαμπ, μη ξεχνάς.

Τώρα, εφόσον η έξοδος του συγκεκριμένου σαμπ δείχνει σα χωνί που κοιτάει δάπεδο, δε βλέπω φρόνιμο να μη το αφήσω να δουλέψει ως προβλέπεται.
[DOUBLEPOST=1562660406][/DOUBLEPOST]Βεβαίως, ψηλά είναι και το ταβάνι. Όλα τα σαμπ, χωρίς κανένα απολύτως περιορισμό, μπορούν να παίξουν ως προβλέπεται, τοποθετημένα πάνω στο ταβάνι, με τον ίδιο τρόπο που θα ήταν τοποθετημένα στο δάπεδο.

Ουδεμία αντιληπτή διαφορά δε θα προκύψει.

Τέρμα ψηλά. Η φυσική τους θέση, Νο.2.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.739
Όλα τα σαμπ, χωρίς κανένα απολύτως περιορισμό, μπορούν να παίξουν ως προβλέπεται, τοποθετημένα πάνω στο ταβάνι, με τον ίδιο τρόπο που θα ήταν τοποθετημένα στο δάπεδο.
Έτσι ακριβώς κύριε Ντίνο μου.
Αυτό που θέλουν είναι η δίεδρη γωνία.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.670
Η βάση για τις πίσω πολυθρόνες, έγινε μια εξαιρετική μπασοπαγίδα-συνηχητής.
Ένα σχέδιο που το παιδεψα αρκετά και νομίζω επιτυχώς.
Ανοιχτή από τη μια πλευρά, έβγαζε τόσο μπάσο, που πραγματικά ήταν σαν ένα σαμπ ακόμα. Τραγική ποσότητα μπάσου, απίστευτο.
Άνευ πλάκας, έβγαζε καμιά 10-αριά ντεσιμπέλ πάνω από το τζενελεκ. Και το τζενελεκ, σκοτώνει, δε παίζει "απλώς"...

Είχα ξεχάσει 3-4 βίδες να βάλω, και ετριζε το ξύλο, κουνιόταν να φύγει από τη θέση του...
Τρομερή επιτυχία, απίστευτη ενέργεια έβγαλε.

Με τις πολυθρόνες επάνω του, έπαιρνε τόση ενέργεια το μεγάλο ξύλο στην επάνω επιφάνεια, που ο κραδασμός του ήταν τόσο έντονος και μεγάλης διαδρομής, που επειδή ελλειπαν λίγες βίδες σε 2 μόνο κάθετα στηρίγματα, χτυπούσε το οριζόντιο ξύλο στα κάθετα αυτά στηρίγματα του πλαισίου! Τόσο μεγάλη ταλάντωση είχε, μαζί και με το βάρος από τις πολυθρόνες! Έπρεπε να ανέβω πάνω του να σταθώ όρθιος εκεί που ελλειπαν οι βίδες για να σταματήσει να χτυπάει το ένα ξύλο στο άλλο! Τρελή ποσότητα ηχητικής ενέργειας μετρατράπηκε σε μηχανική! Αυτή είναι η μεγάλη επιτυχία ενός συνηχητή, που με το κατάλληλο απορροφητικό υλικό θα μετατραπεί σε εξαιρετικό συντονισμένο συνηχητή-μπασοπαγιδα.

Διαστάσεις (για όποιον θέλει να το φτιάξει)
Ύψος 26cm
Πλάτος 190cm
Βάθος 100cm

5 εσωτερικά στηρίγματα 26*100

Υλικά:
Οι μεγάλες επιφάνειες (190*100) από νοβοπάν 10-αρι.
Τα εγκάρσια στηρίγματα (7 τεμάχια 26*100) από mdf 10-αρι.
Τα εμπρός και πίσω κλεισίματα από mdf 4-αρι.

Φωτογραφίες κατά το γέμισμα με ορυκτοβαμβακα:

IMG_20190711_234233.jpg


Τα μακρόστενα τετράγωνα αυτά κουτιά που βλέπετε, έχουν διαστάσεις 29*23*100cm.
Περιττό να σας πω ότι όλα υπολογίστηκαν στο εκατοστό για τις συχνότητες συντονισμού...8-)


IMG_20190711_234225.jpg





Τελική μορφή, ντυμένο με μοκέτα:

IMG_20190712_014114.jpg


Οι πολυθρόνες βιδωθηκαν επάνω του, για λόγους ασφαλείας. Με πολλές βίδες... :D

IMG_20190712_014059.jpg


Εκτιμώ ότι η θέση του βοηθάει στην ομογενοποίηση του χαμηλού σε όλο το χώρο.
Φυσικά, με 5 σαμπ στο χώρο, λίγα είναι τα περιθώρια για διακυμάνσεις χαμηλού..:p
Πραγματικά, αυτή τη στιγμή, σε όλη την έκταση των 5 πολυθρόνων και πολύ έξω από αυτές, δηλαδή σε όλο τον κύκλο ακρόασης που ορίζεται από τα πέριξ ηχεία και πέραν αυτού, το μπάσο είναι σταθερό, χωρίς διακυμάνσεις, όσο μπορώ να καταλάβω με το αφτί. ;)

Χωρίς ακόμα να έχω κάνει καμία ισοστάθμιση... 8-)
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.670
Είναι όλες οι κοιλότητες γεμισμένες ;
Πονηρή ερώτηση!
Ναι, όλες τις γέμισα.
Σε περίπτωση ανεπαρκούς χαμηλού, πιθανόν να έχεις κέρδος στάθμης με το εναλλάξ γέμισμα, αν σου ταιριάξει στο γράφημα απόκρισης η έξοδος της κατασκευής.
Θα πρέπει να μείνουν ανοιχτές οι εμπρός τρύπες των αδειων χώρων, και να κλείσουν μόνο οι πίσω, με λεπτό ξύλο, ώστε να δουλέψει σαν αντηχείο-χοανη στην κίνηση του λεπτού ξύλου, όπως δουλεύει ένα τύμπανο με μεμβράνη από τη μια πλευρά.
Η διαφορά φάσης σε αυτή την έξοδο θα πρέπει να σε απασχολήσει, αν έχεις μεγάλες αποστάσεις από τις πηγές των χαμηλών.
Ιδανικά θα πρέπει να φορτίζει από κάποιο κοντινό σαμπ.
Παρόλα αυτά, όπως ο συνηχητης-μπασοπαγιδα στις γωνιές του δωματίου, το μεγάλο ξύλο που θα φάει όλη τη γωνία, έχει τόσο θετική εξέλιξη η ταλάντωσή του, που και εκτός φάσης να είναι, δεν τίθεται θέμα, σαφώς θα προσφέρει βελτίωση.

Ως γνωστόν, στις γωνιές του δωματίου που έχουμε μπουμάρισμα από υπερβολική συγκέντρωση ηχητικής ενέργειας, οι διαθέσιμες λύσεις είναι 2: ή φτιάχνεις εκεί μπασοπαγίδα-συνηχητή, ή βάζεις ένα ακόμα σαμπ σε αυτή την γωνία. Και οι δύο λύσεις, το ίδιο πράγμα κάνουν. ;)
 
Last edited:



Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
676
Reaction score
1.979
Ακομα και βιδωμενα που εχεις τα ξύλα κανει συντονισμό θεμιτό? Δηλαδη πατάς πανω τους, εχεις τις καρέκλες πανω τους και ακομα κανει συντονισμό? :hunter:

Οι καλες ιδέες πρεπει παντα να κυκλοφορούνε! Πως μπορω να υπολογισω και εγώ το κουτί :errwhat: που ετοιμαζω κατι παρόμοιο;

Good job!! :drinks:
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.316
Μηνύματα
2.858.294
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top